ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Αναγνώστης απαντά και ρωτά για τις πολιτικές πεποιθήσεις

Αφορά Αναγνώστης σχολιάζει το κόμμα της "Δημιουργίας Ξανα"
Ειμαι κι εγω μια απο τις μαριονέτες που ψηφισαν δημιουργια ξανα. Αφου λοιπον με χαρακτηριζεις θα σου απαντησω στο ιδιο υφος.

Τι μας λες;
Παμε απο την αρχη με τα ατρανταχτα επιχειρηματα σου:


1) Μελος του Ροταρυ κλαμπ
Αποδειξε το και πες μας ποιον ψηφισες να δουμε που ειναι μελος.

2) Ποιοι μαζευονται στις συγκεντρωσεις - Στις συγκεντρωσεις του δικου σου κομματος για πες μας ποιοι μαζευονται.

3) Το προγραμμα- Εγω συμφωνα με το προγραμμα σε μεγαλο βαθμο, αλλα για πες μας τι ψηφισες να δουμε και να συγκρινουμε το κομμα και το προγραμμα που εσυ ψηφισες.

4) Τωρα το αν παρακαλει ο Σαμαρας, το αφηνω ασχολιαστο, γιατι ειναι για γελια.

Λοιπον πρωτον πες μας τι ψηφισες και μετα να κρινεις και να σχολιαζεις.

Δευτερον αν εχεις φερε μας κανα σοβαρο επιχειρημα και οχι τις γενικοτητες και τις αοριστολογιες που μας αραδιασες.

Και τριτον ειμαι εγω μαριονέτα που ψηφισα καποιον νεο, αφθαρτο, που δεν διορισε κανενανα, δεν εκανε ρουσφετια, δεν εφερε τη χωρα εδω και δεν ανηκει σε αυτους που τριαντα χρονια λυμαίνονται τη βουλη και οχι εσυ;

Λοιπον θα πρεπει καποια στιγμη να μαθουμε οταν κρινουμε και σχολιαζουμε να προτεινουμε κιολας, επισης να μην κρυβεσαι και να μας πεις εσυ τι ψηφισες, ωστε να συγκρινουμε προτασεις και ιδεες.

Αντε επιτελους εχουμε γεμισει με ατομα που τα ξερουν ολα, κρινουν τους παντες και τα παντα, αλλα απο προτασεις και κανα σοβαρο επιχείρημα μούγκα.
Αναγνώστης