ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Λορένθο... 2014!

Φωτογραφία για Λορένθο... 2014!
Για δυο ακόμα χρόνια θα είναι αναβάτης της Yamaha ο Χόρχε Λορένθο, καθώς οι δυο πλευρές ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους, με τον Ισπανό θέλει να κλείσει εκεί την καριέρα του.

Τέλος στις φήμες, που ήθελαν τον Χόρχε Λορένθονα είναι στη λίστα της Repsol Honda, έβαλαν τόσο ο Ισπανός όσο και η Yamaha. Οι δυο πλευρές ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους για δυο επιπλέον χρόνια και ο 25χρονος αναβάτης θα παλεύει για τον τίτλο με την ιαπωνική ομάδα μέχρι και το 2014.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του Moto GPμίλησε για την εξέλιξη αυτή, δήλωσε χαρούμενος και τόνισε πως θέλει να ολοκληρώσει εκεί την καριέρα του. «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα με την Yamaha για δυο χρόνια. Προσπάθησαν πολύ για να με κρατήσουν στην ομάδα και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους. Στη Yamaha μου συμπεριφέρονται σαν οικογένεια από το 2008 και μου αρέσει πολύ να δουλεύω μαζί τους.

Η πρώτη μου επιλογή ήταν να μείνω εδώ και είμαι χαρούμενος που οι διαπραγματεύσεις είχαν αυτήν τη θετική κατάληξη. Τώρα μπορώ να συγκεντρωθώ στο πρωτάθλημα, με το οποίο θα προσπαθήσω να ανταποδώσω στην ομάδα την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Θέλω να κερδίσουμε πολλά πρωταθλήματα μαζί, το όνειρο μου είναι να κλείσω την καριέρα μου στην Yamaha και τώρα αυτό πλησιάζει να γίνει πραγματικότητα», είπε ο Λορένθο λίγο μετά την ανακοίνωση.

Από τη μεριά του, ικανοποιημένος ήταν και ο Λιν Γιάβρις κάνοντας λόγο για υπέροχα νέα. «Αυτά είναι υπέροχα νέα για την ομάδα. Ο Χόρχε είναι μαζί μας από το 2008 και έχει πολύ καλά αποτελέσματα αυτά τα τέσσερα χρόνια με αποκορύφωμα την κατάκτηση του πρωταθλήματος το 2010.

Βρίσκεται στην καλύτερή του φάση, έχοντας κερδίσει τρία από τα πέντε Γκραν Πρι και έχοντας πλασαριστεί δεύτερος στα υπόλοιπα. Η ανανέωση του συμβολαίου του μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε στο πρωτάθλημα και να σχεδιάσουμε το μέλλον μας μαζί», ήταν τα λόγια του διευθύνοντα συμβούλου της Yamaha.

www.gazzetta.gr