ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Α. Σαμαράς: "Σε συγκυβέρνηση πρωθυπουργός θα είμαι εγώ" !

Την έχει κλειδώσει φαίνεται την καρέκλα του πρωθυπουργού ο κ. Σαμαράς πριν καν ανοίξουν οι κάλπες!
Ζεί το ονειρό του βέβαια αφού μετά απο τόσους κόπους και υπογραφές...
  η 'πολύτιμη' καρέκλα που τόσο πολύ θέλει να κάτσει είναι κοντά. 

Τι και εαν ο Κ. Μητσοτάκης του είπε εχτες οτι o πρωθυπουργός πρέπει να είναι κάποιο τρίτο προσωπο. Ο Α. Σαμαράς γίνετε έξαλλος σε ενα τέτοιο ενδεχόμενο. Άλλωστε που θα βρουν πιο πρόθυμο πολιτικό οι αγορές και οι τραπεζίτες;

Συγκεκριμμένα στην συνέντευξη τύπου πριν απο λίγο δήλωσε:

«Μου  φαίνεται  περίεργο παραμονές  των εκλογών εάν θα πρέπει  ο αρχηγός του πρώτου  κόμματος  να μην  γίνει αρχηγός κυβέρνησης.  Τι θα πω; Μην με ψηφίσετε θα είμαι εγώ; Το κυριότερο, θα είναι  θέση  αξιοζήλευτη τη Δευτέρα;  Δεν θα είναι Γολγοθάς;  Θα την διεκδικήσουν πιστεύετε πολλοί;… Και τελικά γιατί πιστεύετε ότι θα με ψηφίσει για δεύτερη φορά ο ελληνικός  λαός; Για να βγει πρωθυπουργός  κάποιος που δεν ψηφίστηκε;»