ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ : ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ! ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...

Φωτογραφία για Κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ : ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ! ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...
Διέψευσε κατηγορηματικά φερόμενες δηλώσεις του στη Γερμανία σε βάρος του Ολυμπιακού ο Κυριάκος Παπαδόπουλος και τόνισε ότι πάντα έχει στην καρδιά του την ομάδα που τον ανέδειξε.

Η δήλωση που έκανε μέσω της σελίδας του στο facebook ο διεθνής αμυντικός είναι η εξής:

«Η οικογένειά μου ένα από τα πρώτα πράγματα που φρόντισε να μου μάθει ήταν η έννοια της λέξης σεβασμός. Κάτι που με ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια. Διάβασα με έκπληξη δημοσιεύματα που με θέλουν να έχω καταφερθεί εναντίον του Ολυμπιακού.

Πως είναι δυνατόν να γράφουν κάποιοι τέτοια αισχρά ψέματα που αποσκοπούν στο να στρέψουν εναντίον μου τους οπαδούς του Ολυμπιακού; Όπως είπα και σε τηλεοπτική μου συνέντευξη, έχω τους οπαδούς του Ολυμπιακού στην καρδιά μου. Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα που με ανέδειξε και που πέρασα σε αυτήν τρία υπέροχα χρόνια κατακτώντας τίτλους. Το ότι βρίσκομαι σήμερα σε αυτό το επίπεδο, είναι κάτι για το οποίο ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό ο Ολυμπιακός.

Σέβομαι τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του. Ουδέποτε θα έλεγα κάτι αρνητικό για την πρώην μου ομάδα και όλα αυτά που γράφονται είναι συκοφαντίες. Αγαπώ τον Ολυμπιακό, όμως πλέον ανήκω στη Σάλκε και νομίζω πως είναι λογικό να θέλω η ομάδα μου να κερδίζει. Έστω κι αν χρειάστηκε να το κάνει εναντίον της πρώην μου ομάδας». 
olympiacos-blog