ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Η υποταγή της δόσης



Ποτέ άλλοτε δεν έχω δεχθεί τόσες διαταγές. Ούτε όταν υπηρετούσα στον στρατό.
Διαταγές από παντού! Απ’ τη Μέρκελ, απ’ τιςΤράπεζες κι απ’ αυτούς που έχουμε γιαταγούς – ταγούς ραγιάδες στη Μέρκελ και τις Τράπεζες.
Ουδέποτε άλλοτε έχω δεχθεί τόσες πολλές διαταγές από ανόητους όπως οιανθυποϋπάλληλοι της Τρόικας κι από φονιάδεςόπως επίσης οι ανθυποϋπάλληλοι της Τρόικας– ουδέποτε άλλοτε η ζωή μου έχει βρεθεί τόσον εκτεθειμένη στο έλεος ξένων ουτιδανών καιημέτερων γραικύλων.
Ποτέ άλλοτε δεν έχω υβρισθεί τόσο!
«Τεμπέλης» και «ανίκανος» και «συνένοχος» και «διεφθαρμένος» - ένας καταραμένος έως την Δευτέρα Παρουσία του Τρίτου και του Τέταρτου Μνημονίου, της Έκτης και της Έβδομης Σφραγίδας της Αποκάλυψης.
Ουδέποτε άλλοτε έχω νιώσει τέτοια ταπείνωση, με τη χώρα μου να διασύρεται διεθνώς κι εμένα να με διατάζουν τι να πληρώσωπόσα και πότε, πως να φέρομαι, ακόμα και τι να σκέφτομαι , τι ναλέω και τι να κάνω, άλλοτε για να μην «αμαυρώσω την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό» κι άλλοτε για να πληρώσω το χαράτσι της ΔΕΗ που δεν πληρώνει ο ΔΟΛ.
Ποτέ άλλοτε δεν με έχουν ληστέψει τόσο πολλοί, τόσο πολύ, για τόσο πολλά.
Ξέρω ότι πληρώνω αμαρτίες άλλων, μιζαδόρων, αερητζήδων, λαμόγιων, φοροφυγάδων,κρατικοδίαιτων αληταράδων και κομματικών καρεκλοκένταυρων. Διεφθαρμένων και διαπλεκόμενων, ξέρω ότι πληρώνω τον εκμαυλισμό κάποιων δίπλα μου, καθώς και τιςπελατειακές σχέσεις με τις επιδοτήσεις, τις μαϊμού συντάξεις, τις αργομισθίες, αλλά ουδέποτε άλλοτε με θεωρούσαν τόσον ηλίθιο, ώστε να μου λένε για παράδειγμα ότι το χρέος ως το2025 θα είναι (πάλι) στο 120% (απ’ όπου ξεκίνησε αυτή η πορεία θανάτου), λες και ως το 2025 έχουμε κάνει συμβόλαιο ζωής με το Χάρο, τα τσουνάμια και το χάος.
Ουδέποτε άλλοτε έχω βρεθεί σε τέτοια παγίδα, με τόσους εκβιασμούςψεύδηανικανότητα καιαπειλές πάνω απ’ το κεφάλι μου, να με εξουθενώνουν και να συνθέτουν την καθημερινή μουδυσπραγία, τη γύρω μου απελπισία, τη μέσα μου θλίψη.
Ποτέ άλλοτε δεν έχω νιώσει τέτοια αηδία, όπως τώρα που βλέπω να τυλίγουν τη Δημοκρατία οιΛίστες όπως τα φίδια τον Λαοκόοντα και τους γιους του, όταν βλέπω τη βλακεία αήττητη και τη βλακεία που παράγει η προπαγάνδα πιο ανίκητη! Ουδέποτε άλλοτε ήταν η πλύση εγκεφάλουτόσον ολοκληρωτική, εφημερίδες όπως τα «ΝΕΑ», το «Έθνος», η «Καθημερινή», το «Βήμα» κι άλλες να βγαίνουν με καρμπόν – να κανοναρχούν στον λαό τα ίδια, να τον τρομοκρατούν το ίδιο – ποτέ άλλοτε δεν έχω νιώσει τόση ντροπή για τόσες χαμένες ψυχές που πούλησαν την πένα τουςστον Διάβολο και τον μισθό τους. 

Όσο βαθαίνει η κρίση, τόσο βαθαίνει η Διαπλοκή και η διαφθορά, τόσο πιο πολύ λεηλατείταιο λαός, τόσο πιο πολύ φθείρεται το πολίτευμα, οι ίδιοι που δήωσαν τη χώρα κάνουν κουμάντο ακόμα με τα ίδια όπλαυποτελείς στους ξένους, τύραννοι για τον λαό.
Ουδέποτε άλλοτε η ασυδοσία των Δυνατών ήταν μεγαλύτερη – εξακολουθούν να παίρνουνθαλασσοδάνεια, να φοροδιαφεύγουν, να τιμωρούν τους αδύναμους, να τους ληστεύουν και να τους βρίζουν κι από πάνω!
Ζητάνε απ’ αυτόν που του στερούν τα φάρμακα, να πληρώσει τα χαράτσια που δεν πληρώνουν οι ίδιοι.
Όλα αυτά κι άλλα εις τον κύβο, πρέπει να λάβουν ένα τέλος, αλλιώς θα λάβει τέλος η Ελλάδα.
Είναι θέμα απλής λογικής: ο παραλογισμός που μας έχει φέρει ως εδώ, ο ταξικόςανήθικος κιαφιλοσόφητος παραλογισμός της απληστίας, της αναλγησίας και της βαθύτατης μωρίας, αυτών των «καθώς πρέπει» χιμπατζήδων που έχουν κάνει τη ζωή μας ζούγκλα, πρέπει να λάβειτέλοςΕγκαίρως!
Του Στάθη από enikos, μοντάζ Γρέκι