ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ





          Ονομάζομαι Ιορδάνης Ποιμενίδης και είμαι αρχιτεχνίτης στην ΚΖ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων του νομού Πιερίας. Γεννήθηκα το 1969 στον Κορινό Πιερίας. Με ενδιαφέρει πολύ το εικαστικό κομμάτι της γλυπτικής σύνθεσης διαφόρων τμημάτων, που προέρχονται από παλιά, αποσυρμένα και πλέον άχρηστα αντικείμενα.  Είμαι αυτοδίδακτος και ασχολούμαι συστηματικά με αυτό από το 2004. Έχω συμμετάσχει τρεις φορές στην τοπική έκθεση καλλιτεχνών του δήμου Κορινού, στο Μπέη Χαμάμ στο δήμο Θεσσαλονίκης που διοργάνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού, με τελευταια στο Βαφοπουλειο πνευνατικο κεντρο και στον εκθεσιακό χώρο «Ρεμέντζο» Θεσσαλονίκης. To 2006 συνεργάστηκα εθελοντικά με το γλύπτη Θεόδωρο Παπαγιάννη και τον βοηθό του Κώστα Βρυττιά στο Συμπόσιο Γλυπτικής στην Κατερινόσκαλα. Από το site της καλλιτεχνικής ομάδας ARTINROCK επιλέχθηκαν πέντε έργα μου για την δημιουργία καλλιτεχνικού ημερολογίου του 2012. Έχω δημιουργήσει αρκετά έργα, μικρών και μεγάλων διαστάσεων. Ένα από αυτά βρίσκεται στο κέντρο της πλατείας του Κορινού.
Μπορεί εύκολα να δει κάποιος πολλά από τα έργα μου στην ιστοσελίδα του YOUTUBE και στο Facebook αναζητώντας με το λήμμα  KORINOS ART.


Ιορδάνης Ποιμενίδης
Βασιλέως Γεωργίου 10
ΤΚ 60 062
Κορινός Πιερίας
Τηλ.: 6972403300