ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

H εκδίκηση της γυφτιάς


Είμαι Έλληνας πολίτης, όχι αλλοδαπός, για να μην σκανδαλισθεί η Χρυσή Αυγή και ο ευαίσθητος κ. Δένδιας, κάτοικος Αθήνας, χωρίς οικολογική συνείδηση, με χαμηλή περιβαλλοντική μόρφωση.

 Στο χωριό μου κάθε καλοκαίρι, μόλις έκλεινε το σχολείο, πήγαινα με τη γιαγιά μου στο δάσος και κόβαμε ξύλα για το χειμώνα. Το ίδιο κάνανε όλοι οι χωρικοί. Όταν έβλεπα τη γιαγιά μου...
όλη μέρα μέσα στην αφόρητη ζέστη του καλοκαιριού  να κόβει, ιδρωμένη και πονεμένη, πεύκα, βελανιδιές, πλατάνια, πουρνάρια,  μου μειωνόταν η χαρά μου από το κλείσιμο του σχολείου και έκανα συχνά την ασεβή σκέψη γατί ο καλός θεός δε βοηθάει τους φτωχούς και τους αφήνει να... ταλαιπωρούνται.

Ποτέ βέβαια δεν ένιωθα εκείνη τη στιγμή τoν πόνο των δένδρω , ούτε βέβαια τότε, ούτε αργότερα είχα οικολογικές ανησυχίες. Τις είχα υποτάξει στην ανάγκη της επιβίωσης. Χαιρόμουνα ιδιαίτερα τις έντονες βροχές το χειμώνα, γιατί το ποτάμι παράσερνε δέντρα και πηγαίναμε μετά τη βροχή και μαζεύαμε έτοιμα ξύλα για το τζάκι.

Η γιαγιά μου έλεγε συχνά,   «αν έριχνε  10 τέτοιες βροχές το χρόνο, θα γλύτωνα από το τσεκούρι το καλοκαίρι». Γι’ αυτό θέλω να δικαιολογηθώ στον  κ.  Ευαγγελάτο  του ΣΚΑΙ που δεν καταλαβαίνω τις ανησυχίες του για την οικολογική καταστροφή της Αθήνας από την καύση των ξύλων στα τζάκια. Εκείνος πιο ευαίσθητος από μένα βλέπει τον καπνό που απειλεί τους κατοίκους των Β.  Προαστίων, ενώ εγώ σκέφτομαι την ταλαιπωρία των παιδικών μου χρόνων και τη γιαγιά μου που μας έβγαινε η παναγία, για να κόψουμε ένα δένδρο.

 Βλέπω με κατανόηση απελπισμένους ανθρώπους που δεν έχουν τα Ευρώ της Μέρκελ , για να αγοράσουν πετρέλαιο,  και μαζεύουν κλαδιά `στην καμένη  Πεντέλη, και δεν πιάνω την αγωνία του Ευαγγελάτου από την έλλειψη της οικολογικής συνείδησης των απόκληρων της κοινωνίας, που καίνε από σανίδες μέχρι πλαστικά , για να ζεσταθούνε, γιατί δεν έχουν άλλη διέξοδο.

Πολύ θα ήθελα να σκέφτομαι σαν τους δημοσιογράφους του ΣΚΑΙ και MEGA που πιάνoυν σε βάθος τα πράγματα και εντόπισαν  αμέσως το πρόβλημα στους άνεργους, πεινασμένους και επικίνδυνους συμπολίτες τους που, χωρίς οικολογική συνείδηση, καίνε ξύλα, και όχι στην αφασία και αναισθησία των κυβερνώντων που μας έχουν οδηγήσει να λέμε το ψωμί  ψωμάκι.

Νομίζω ότι ο ευαίσθητος Στουρνάρας  δε θα υποκύψει στις ανεύθυνες φωνές και δε θα μειώσει το πετρέλαιο, αλλά θα βάλει πρόστιμο σε όσους ανάβουν τζάκια στις λαϊκές συνοικίες, για να μπορούν ο κ. Ευαγγελάτος, η κ. Τρέμη και οι με οικολογική συνείδηση κάτοικοι των Β. Προαστίων να απολαμβάνουν τα τζάκια τους. Διάβολε τόσα χρόνια ανάβαμε τα τζάκια μας. Τώρα θα μας τα στερήσουν αυτοί που δεν αγοράζουν πετρέλαιο και καίνε ότι βρουν μπροστά τους, χωρίς να σέβονται το περιβάλλον;

"manier" μέσω "Σίβυλλα"