ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Θεραπεία Ψωρίασης στο χέρι


 Θυμίζω για όσους επισκέπτεστε πρώτη φορά το μπλογκ μου πως η ψωρίαση μου είναι από τις πατούσες και τα νύχια μέχρι το πρόσωπο και το τριχωτό της κεφαλής.

ΔΕΝ βάζω παντού την Ηφαιστειακή Μάσκα, παρά μόνο σε λίγα σημεία, κάποια από τα οποία τα βγάζω και φωτογραφίες.
Η Μάσκα έχει την ιδιότητα να τραβά από μέσα προς τα έξω όλες τις τοξίνες που δηλητηριάζουν τον οργανισμό μας και που πολλές φορές εμφανίζονται ως ψωρίαση, έκζεμα και άλλα δερματικά προβλήματα

Έτσι ήταν το χέρι μου τον προηγούμενο μήνα (Φεβρουάριος 2013).
Κάθε μέρα φαγούρα, ξύσιμο και μάτωμα.Το αποτέλεσμα...περισσότερη φαγούρα, περισσότερο ξύσιμο, περισσότερο μάτωμα.



Φωτογραφια Θεραπεια Ψωριασης 2013 Αριστερό Χέρι
Φωτογραφία Ψωρίασης αριστερό χέρι


Αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν γιατί τώρα τα χαμόγελα άρχισαν, συνεχίζονται και δεν σταματούν! Οι ματωμένες πληγές έκλεισαν και τα λέπια φεύγουν! Στο επόμενο στάδιο οι πληγές θα αρχίσουν να καθαρίζουν και το υγιές δέρμα θα εμφανιστεί.

Οι προσωπικές μου φωτογραφίες από την πορεία της θεραπείας της ψωρίασης με την Ηφαιστειακή Μάσκα, αυτή την φορά από το αριστερό μου χέρι.



Αυτό είναι το σημερινό αποτέλεσμα στο αριστερό μου χέρι, σήμερα 24 Μαρτίου 2013!

Φωτογραφια Θεραπεια Ψωριασης Χέρι Φωτό
Φωτογραφία Ψωρίασης με θεραπεία Ηφαιστειακής Μάσκας



Η διάδοση της θεραπείας της ψωρίασης με την Ηφαιστειακή Μάσκα από την Νίσυρο ξεκίνησε εδώ και μερικές εβδομάδες.Ανυπομονώ να διαβάσω τις εντυπώσεις και να δω τις φωτογραφίες όλων εσάς που την χρησιμοποιείτε!


Φωτογραφια Θεραπεια Ψωριασης 2013 Αριστερό Χέρι Πριν Μετά
Θεραπεία της Ψωρίασης χωρίς χημικά φάρμακα


Δεν έχω λόγια να σας περιγράψω το πόσο όμορφα νοιώθω.Μόνο όσοι έχετε ψωρίαση μπορείτε μάλλον να καταλάβετε...Βγάζω την μπλούζα μου, σηκώνομαι από το κρεβάτι μου, βγάζω τις κάλτσες μου και δεν υπάρχουν σημάδια από το αίμα μου.

Ελπίζω να μην σοκάρω όσους και όσες διαβάζετε αυτές τις γραμμές και ενδιαφέρεστε να χρησιμοποιήσετε την Ηφαιστειακή Μάσκα για φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού, ρυτίδες, πίλινγκ, λίφτινγκ προσώπου ή κάτι άλλο.

Οι ιδιότητες της είναι και καλλυντικές αλλά και θεραπευτικές.Απλώς, αφορμή για την διάδοση της ήταν η προσωπική μου εμπειρία με την ψωρίαση.
-αν και η γυναίκα μου "φροντίζει" κάθε φορά που με βοηθά με την εφαρμογή της στο δέρμα μου να περισσεύει και λίγο για μια μάσκα προσώπου για την ίδια :)


Θεραπεία της ψωρίασης στην αριστερή παλάμη


Καλή δύναμη σε όλους!
Γιώργος