ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

«Είχα πάθει υπερκόπωση»

1014518 300x225 «Είχα πάθει υπερκόπωση»Για τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπισε και τα οποία την ανάγκασαν να μείνει δύο φορές εκτός του «Your Face Sounds Familiar» μίλησε η Θωμαή Απέργη.
«Δεν το κρύβω, είναι αλήθεια πως φοβήθηκα κι εγώ. Ευτυχώς, όμως, δεν ήταν τίποτα κακό. Ήταν κάτι που μπορούσε να αντιμετωπιστεί. Για όλα φταίει η υπερκόπωση που είχα τον τελευταίο καιρό. Έκανα πολλά πράγματα μαζί, καθώς το πρόγραμμά μου ήταν ιδιαίτερα βαρύ. Υποχρεώσεις στη δισκογραφική μου, οι εμφανίσεις μου στο show, στο Arena και στο Balux, πρόβες, πρόβες συνεχώς, πείραξαν τις φωνητικές μου χορδές και ο γιατρός μού συνέστησε απόλυτη αφωνία και ξεκούραση για να αποφύγω μια επέμβαση. Αυτό κι έκανα για δύο εβδομάδες» δήλωσε η τραγουδίστρια στη «Real».