ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Δάκρυσε κι ο Θεός του Ελληνικού μπάσκετ! – Φωτογραφία


Με μια εκδήλωση που θα μείνει στην ιστορία ο Άρης τίμησε τον τεράστιο Νίκο Γκάλη. Όλοι ήταν εκεί, στο μεγάλο ραντεβού για αυτό τον τεράστιο μπασκετμπολίστα.
Άπαντες εκεί για να τον ευχαριστήσουν και να τον τιμήσουν. Πλέον το Αλεξάνδρειο θα λέγεται Nick Galis Hall, η φανέλα με το Νο6 θα υπάρχει στην οροφή του γηπέδου και όσοι πατάνε το παρκέ θα καταλαβαίνουν από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο πως μπήκαν στο… σπίτι του γκάνκστερ.
GALHS EXW  640x360 Δάκρυσε κι ο Θεός του Ελληνικού μπάσκετ!   Φωτογραφία
Ο κόσμος γέμισε από νωρίς τις εξέδρες, υπήρχαν εκατοντάδες άνθρωποι που έμειναν όρθιοι για περισσότερες από τρεις ώρες ώστε να τον τιμήσουν και όταν έκανε την πρώτη του εμφάνιση κόντεψε να… πέσει το γήπεδο. Την ώρα της εκδήλωσης όσοι ασχολούνται με το μπάσκετ, από κάθε πόστο, μέσω των social media του έλεγαν το δικό τους «ευχαριστώ», οι τωρινοί παίκτες του Άρη φορούσαν φανέλα που έγραφε «σ’ευχαριστούμε» και οι πρώην αντίπαλοι και συμπαίκτες του «Νικ» ζούσαν την κάθε στιγμή και την κατέγραφαν σε κινητά, τάμπλετ, φωτογραφικές μηχανές και κάμερες.
Μοναδικές στιγμές
Θυμηθείτε μερικές από τις δηλώσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης:
Γιάννης Ιωαννίδης: «Εδώ φάγαμε τα καλύτερα χρόνια της ζωής μας. Γνωρίσαμε μεγάλες στιγμές. Αυτά τα παιδιά που πέρασαν προηγουμένως, αυτοί έφεραν τον Γκάλη. Ήρθε στον Άρη και δόξασε τον Άρη και δοξάστηκε. Αργήσαμε να τον τιμήσουμε, αλλά αυτό θα το κάνουμε σήμερα».
Λάζαρος Λέσιτς: «Eίμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα εδώ και γέρασα εδώ. Φάγαμε γλυκό ψωμάκι λόγω του Γκάλη».
Στηβ Γιατζόγλου: «Είναι μέρα που πρέπει να γελάμε! Σήμερα τιμάμε τον δικό μας Μάικλ Τζόρνταν! Ήρθε η ώρα να του πούμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ». Για τις ωραίες στιγμές και γιατί ένας μεγάλος σύλλογο σαν τον Άρη σε μια εποχή που έχει προβλήματα κάνει αυτή την εκδήλωση. Όλος αυτός ο κόσμος που βρίσκεται εδώ, είναι η δύναμη του Άρη».
«Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ», ακούστηκε κατά την είσοδο του Μπάνε Πρέλεβιτς, αλλά στην συνέχεια πήρε ένα ζεστό χειροκρότημα: «Ευχαριστώ για την πρόσκληση, δεν χρειάστηκε να σκεφτώ για να τη δεχτώ!»
Παναγιώτης Φασούλας: «Είμαι σε ένα γήπεδο που έχουμε περάσει έντονες στιγμές. Χαράς και λύπης. Χαίρομαι για την κάθε στιγμή ξεχωριστά. Εύχομαι στους φίλους του Άρη να ζήσουν ξανά τέτοιες στιγμές. Ευχαριστώ τον Άρη και τους φίλους του για την τιμή που κάνουν στον μεγαλύτερο σκόρερ όλων των εποχών».
Αργύρης Καμπούρης: «Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ. Ο Νίκος βοήθησε την Ελλάδα και το ελληνικό μπάσκετ να φτάσει εκεί που έφτασε»
Γιώργος Σιγάλας: «Είχα την τύχη από μικρή ηλικία να βρεθώ αντιμέτωπος με τον Νίκο Γκάλη. Είχα την τύχη να μου υπογράψει μια φανέλα μου πριν από μερικούς μήνες, όχι για τους γιους μου, για μένα! Είμαι περήφανος που είμαι μέλος αυτής της παρέας, που ήρθε εδώ για να τον τιμήσει».
Τζόρντι Βιγιακάμπα: «Για μένα είναι μεγάλη τιμή που είμαι εδώ, ο Νίκος Γκάλης για μένα είναι ένας θρύλος! Σας ευχαριστώ που είμαι εδώ!»
Ο Όντι Νόρις που έχει ονομάσει ένα από τα παιδιά του Νίκο, ανέφερε: «Πάντα είχα μεγάλη εκτίμηση στον Νίκο Γκάλη για τα πράγματα που έχει καταφέρει. Του το είπα κιόλας, ότι ονόμασα τον γιο μου Νικ χάρις σε εκείνον!»
«Είμαι έτοιμος να παίξω μπροστά σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο. Άλλαξε το ευρωπαϊκό και το ελληνικό μπάσκετ. Είναι τιμή μου που έπαιξα μαζί του. Είναι ο κορυφαίος όλων των εποχών», δήλωσε ο Βολκόφ.