ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Σοκάρει η απολογία του Γεωργιανού για τη δολοφονία Σεργιανόπουλου: «Μου ζήτησε να του κάνω στοματικό με την απειλή μαχαιριού.»

060613102039_9529Ο Γεωργιανός δολοφόνος του Νίκου Σεργιανόπουλου κατέθεσε όλα όσα έγιναν, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, στις 3 Ιουνίου του 2008 μέσα στο διαμέρισμα του Νίκου Σεργιανόπουλου.
«Είχαμε πάρει κοκαΐνη. Δεν ένιωθα καλά και μου είπε να κλείσω τα μάτια για να ηρεμήσω …. Ήρθε μπροστά μου, ενώ είχα τα μάτια κλειστά …και με την απειλή μαχαιριού μου ζήτησε να του πάρω π@π@».
Και συνέχισε Νταβίντ Μουρτχικνέλι.: «φοβήθηκα, θύμωσα, θόλωσα. Μετά δεν θυμάμαι τι έγινε ακριβώς … Τον σκότωσα…Από ένστικτο άμυνας λειτούργησα έτσι. Ίσως τον χτύπησα. Μπορεί να σας φαίνεται εύκολο αλλά εγώ βασανίζομαι… Δεν είμαι δολοφόνος. . Δεν είμαι π0..στης. Δεν ήξερα αν ήθελε να με γ@μ@σ@@ ή να με σκοτώσει… Είμαι ένας απλός άνθρωπος, οικογενειάρχης. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα το έκανα».
Ο Γεωργιανός αρνήθηκε επίσης ότι εκδιδόταν στις διάφορες πλατείες και αρνήθηκε ότι είναι ομοφυλόφιλος σύμφωνα με το star.
«Όποια και να είναι η απόφαση του δικαστηρίου…. εγώ αισθάνομαι ένοχος γιατί αφαίρεσα μια ζωή» είπε στην αρχή της απολογίας.