ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η Βούλα Παπαχρήστου σπάει τη σιωπή της: Τι είπε για τη σχέση της με τον Ηλία Κασιδιάρη

papachristou-570Για πρώτη φορά μετά τον αποκλεισμό της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, η Βούλα Παπαχρήστου δίνει συνέντευξη και μιλάει για το επίμαχο tweet, τη Χρυσή Αυγή αλλά και τον Ηλία Κασιδιάρη.
«Το θεώρησα σαν ένα παιχνίδι. Το είδα από έναν φίλο, το ένα copy paste στον λογαριασμό μου... Και αυτό ήταν… Δεν είμαι ρατσίστρια» δήλωσε η καλεσμένη στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη, σχετικά με το tweet εκείνο που την έστειλε εκτός της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης.
Φυσικά, η αθλήτρια της ΑΕΚ δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στις φήμες που την ήθελαν να πολιτεύεται με τον κόμμα της Χρυσής Αυγής: «Αυτό το βγάλανε τα media! Δεν με ρώτησε κανείς δημοσιογράφος γι' αυτό και ξαφνικά είδα ότι με πολιτεύουν... Δεν ήξερα τι να κάνω! Nα γελάσω ή να κλάψω... Δεν έχω πολιτικό λόγο! Εγώ κάνω δυο φορές την μέρα προπόνηση. Προσπαθώ όμως να ενημερώνομαι... Πάντως, ποτέ δεν μου έχει γίνει πρόταση από την Χρυσή Αυγή», ενώ μίλησε και για τη σχέση της με τον Ηλία Κασιδιάρη επισημαίνοντας τη δυσαρέσκειά της προς τα media: «Εισέβαλλαν στην ζωή μου, στην προσωπική μου ζωή, εισέβαλλαν παντού τα media. Αλλά δεν έχω βρει ακόμη τον άνθρωπο που θα μπορώ να τον εμπιστευτώ απόλυτα» ήταν τα λόγια της αθλήτριας που βρέθηκε στο «μάτι του κυκλώνα».