ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ...Γιώργος Τσαμασλής


Η σημερινή απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης με θέτει σε αργία από τα καθήκοντα του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση για την οποία κατηγορούμαι.
Σεβόμενος απόλυτα τους νόμους, θέλω να τονίσω σε όλους τους συμπολίτες μου, πως η κατηγορία που μου έχει απαγγελθεί και για την οποία τίθεμαι σε αργία, αφορά το γεγονός  ότι το 2000, ως Νομαρχιακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την παράταξη της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ψήφισα θετικά στην πρόταση για την κατασκευή του δρόμου Θεσσαλονίκης – Ωραιοκάστρου στη Νομαρχιακή Επιτροπή της οποίας και ήμουν μέλος.
Μία απόφαση που, λόγω της σπουδαιότητας της για τους κατοίκους του Ωραιοκάστρου, ελήφθη ομόφωνα, κατόπιν εισήγησης του τότε Νομάρχη Κώστα Παπαδόπουλου και της σύμφωνης γνώμης του αρχηγού της παράταξης μας, Χρήστου Κοσκινά.
Έκτοτε, και μετά τη μία και μοναδική μου ψήφο, δεν είχα απολύτως καμία άλλη εμπλοκή, άμεση ή έμμεση με το έργο, τις συμβάσεις που υπεγράφησαν, τους διαγωνισμούς που διενεργήθηκαν και τις αποφάσεις που ελήφθησαν.                         
Σε ότι με αφορά, μετά τη σημερινή εξέλιξη και μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεσή μου, θα εργαστώ απερίσπαστος για να τεκμηριώσω την αθωότητά μου. Το μόνο που ζητώ είναι να μην υπάρξει νέα αναβολή στην εκδίκαση της υπόθεσης από το δικαστήριο, την απόφαση του οποίου θα σεβαστώ απόλυτα. Η απόφαση αυτή ελπίζω ότι  θα αποτελέσει την απάντηση σε όλη την παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί γύρω από το πρόσωπό μου το τελευταίο διάστημα.
Τέλος, θέλω να ξεκαθαρίσω πως σε περίπτωση δικαίωσής μου από το δικαστήριο, μόλις εκδοθεί η απόφαση, επιστρέφω αυτοδικαίως στα καθήκοντα του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης.
Περιμένω την εκδίκαση της υπόθεσης την 1η Οκτωβρίου 2013, όπως έχει οριστεί, προσβλέπω στη δικαιοσύνη την οποία και εμπιστεύομαι απόλυτα.