ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Πούλησε την παρθενιά της μέσω ίντερνετ: Είμαι νέα και αχρησιμοποίητη [εικόνα]

Poulhse-thn-partenia-ths-mesw-internet2-570
Δεκαοκτάχρονη έβαλε αγγελία σε site δημοπρασιών και πούλησε την… παρθενιά της προωθώντας τον εαυτό της ως «νέα και αχρησιμοποίητη» η οποία μάλιστα, διαθέτει και χαρτί γιατρού που πιστοποιεί ότι λέει την αλήθεια!Η Σατουνίχα από τη Σιβηρία, έγραψε στην αγγελία: «Είμαι σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση, οπότε πουλάω το πολυτιμότερο πράγμα που διαθέτω» την παρθενιά της δηλαδή και συνεχίζει: «είμαι έτοιμη για τη συνάντηση, ακόμα και αύριο, είμαι έτοιμη να δώσω την παρθενιά μου».
Στη συνέχεια λέει ότι θα πάει στο ξενοδοχείο που θα γίνει η συνάντηση με συνοδεία αλλά και έγγραφο που πιστοποιεί την παρθενιά της. «Θα έρθω με συνοδεία έτσι ώστε να μην ξεγελαστώ και χάσω τα χρήματα. Το πρόσωπο που θα είναι μαζί μου θα πάρει τα λεφτά και στη συνέχεια θα φύγει ενώ εγώ θα μείνω».
Η δημοπρασία είχε διάρκεια μόλις μία ημέρα και τελικά βρέθηκε ο αγοραστής, ο Ευγένιος Βόλνοφ που έδωσε 20.000 ευρώ για να πάει με την κοπέλα.
Πάντως δεν ήταν η πρώτη φορά που η Σατουνίχα δημοπράτησε τον εαυτό της στο ιντερνέτ καθώς το είχε επιχειρήσει και τον περασμένο Απρίλιο. Τότε είχε γράψει: «είμαι 17 χρονών και σύντομα θα γίνω 18. Θέλω επειγόντως να πουλήσω την παρθενιά μου. Θέλω να την πουλήσω πολύ ακριβά, σε κάποιον που θα την εκτιμήσει. Δεν έχω κακές συνήθειες και είμαι όμορφη. Είμαι έτοιμη να ταξιδέψω όπου χρειαστεί».
Poulhse-thn-parthenia-ths-mesw-inernet1-570