ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Αν...


Αν μέσα σας μιλάει η Ελλάδα, αν η καρδιά σας φλέγεται και η ψυχή σας πυρώνεται από αυτή την πατρίδα, οι στίχοι των ποιητών μας είναι ο τόπος της συνάθροισής μας, είναι τα λόγια της ευθύνης, είναι το τραγούδι της ψυχής μας.

Αυτή η πατρίδα σήμερα βρίσκεται στο καντάρι των μοχθηρών που από πάντα ήθελαν να την μακελέψουν. 
Η δική σου και η δική μου πατρίδα, η Ελλάδα, σήμερα μας ζητά να σταθούμε άξιοι και να τιμήσουμε το χρέος προς τους προγόνους που μας δόξασαν και προς τον Θεό που μας χάρισε ένα κομμάτι από τον Παράδεισο για να ζήσουμε.

Ευλογημένοι θα είναι όλοι όσοι σταθούν όρθιοι και άξιοι να περπατήσουν προς την δόξα, αποκρινόμενοι στο κάλεσμα της ιστορίας.

Αδέλφια, ήρθε και πάλι ο καιρός, ετούτος ο βασανισμένος λαός να ξαναγράψει την ιστορία και θα ξαναγίνει φάρος για τους λαούς όλου του κόσμου.

Άντε, το λοιπόν, με στήριγμα τον Θεό μας, με όπλο την πίστη μας και με την δύναμη του δίκαιου, ας συναχτούμε. Και μόλις συναχτούμε, αδελφωμένοι, ετούτοι οι μισεροί θα σκορπίσουν...
Στην αρένα της φρίκης και με μοχθηρούς και δόλιους αντιπάλους μας καλεί η ιστορία να αγωνιστούμε, να χορέψουμε και να διασκεδάσουμε κοιτώντας κατάματα τον θάνατο, "στα μαρμαρένια αλώνια"... 
Και δεν θα είναι η πρώτη φορά. Πάντα έτσι συνέβαινε...





Οι «Συνειδητοί Πολίτες» αναθεωρούν το Σύνταγμα!



Οι «Συνειδητοί Πολίτες» είναι μία άτυπη κίνηση, που δεν μένει στις διαπιστώσεις για το τι έφταιξε και οδηγηθήκαμε σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που βιώνει σίγουρα ο λαός μας. Αυτό που τους απασχολεί είναι, ποιο θα είναι το αύριο αυτής της χώρας, ώστε να μην ξαναβρεθεί στο μέλλον σε μία τέτοια κατάσταση, σαν και αυτή που ζούμε σήμερα.
Το χθες είναι παρελθόν. Το σήμερα είναι παρόν, Το αύριο είναι το μέλλον. Αν δεν διδαχτούμε από το παρελθόν, δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το παρόν και δεν θα έχουμε μέλλον. Οι Συνειδητοί Πολίτες θεωρούν, ότι για να έχει μέλλον η χώρα πρέπει να θωρακιστεί με στέρεους θεσμούς, που δεν θα αφήνουν περιθώρια παραβίασής τους, ούτε και παρερμηνείας τους από καμία από τις τρείς εξουσίες. Πυλώνες του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.(Νομοθετική, Εκτελεστική, Δικαστική).

Στη συνέχεια, συμπυκνωμένα, οι προτάσεις τους για την συνταγματική αναθεώρηση:

Το 2013 θα κυριαρχήσει ο δημόσιος διάλογος για την επικείμενη αναθεώρηση του Συντάγματος. Διάλογος που δεν πρέπει να παγιδευτεί μέσα στο στενό πλαίσιο των θέσεων των συνταγματολόγων. Η σταθεροποίηση του πολιτεύματος στη βάση της κατοχύρωσης των ίδιων συμφερόντων θα είναι μια επιστημονική άσκηση επί χάρτου σε πλήρη ασυμφωνία προς την πολιτική πραγματικότητα της χώρας που επέτρεψε στους πολιτικούς να αποκτήσουν και να διατηρήσουν χαρακτηριστικά κυρίαρχης κάστας.
Εμείς προτείνουμε (την ακριβώς) αντίθετη προσέγγιση: Ξεκινάμε από τη διαπίστωση πως οι γνωστές παθογένειες της πολιτικής μας ζωής όπως η κομματοκρατία, ο νεποτισμός, οι πελατειακές πρακτικές, η επαγγελματοποίηση της πολιτικής, το πολιτικό κόστος ως κυρίαρχο κριτήριο πολιτικής επιβίωσης, εν τέλει η μάστιγα του λαϊκισμού, είναι σύμφυτες του πολιτικού μας συστήματος, βαθιά εμπεδωμένες, πρακτικά και εθιμικά παγιωμένες μέσα στο σύστημα.
Φρονούμε πως οι προτάσεις που ακολουθούν αντιμετωπίζουν παθογένειες αυτού του συστήματος:

1. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκλέγεται άμεσα από το λαό, όχι περισσότερες από δύο φορές το ίδιο πρόσωπο. Ανακτά δε τις εξουσίες του Συντάγματος του 1975.

2. Καθιερώνεται το ασυμβίβαστο μεταξύ υπουργικής και βουλευτικής ιδιότητας χάριν της ανάγκης ανεξαρτησίας των δύο εξουσιών. Οι υπουργοί κωλύονται να είναι υποψήφιοι βουλευτές μετά τη λήξη της θητείας τους στην κυβέρνηση που υπηρέτησαν.

3. Προτείνεται ανώτατο όριο θητειών για όλα τα αιρετά αξιώματα. Για τους βουλευτές το όριο αυτό θα είναι δύο θητείες. Καταργείται το Ζ’ ψήφισμα και τα λοιπά προνόμια των βουλευτών. Νόμος ορίζει κάθε φορά τα της βουλευτικής αποζημίωσης, που θα ισχύει την μεθεπόμενη βουλευτική θητεία της ψήφισής του. Η βουλευτική ασυλία περιορίζεται μόνο στην έκφραση γνώμης και στη δράση που συνδέεται απόλυτα με την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων.

4. Αντικατάσταση του νοθευτικού της διάκρισης των εξουσιών συνταγματικού πλαισίου προαγωγών στις θέσεις της φυσικής ηγεσίας της δικαιοσύνης από το υπουργικό συμβούλιο (άρθρο 90 παρ.5 του Σ.) με εκείνο κατά το οποίο οι προαγωγές αυτές θα γίνονται από τις Ολομέλειες των Ανωτάτων Δικαστηρίων με μυστική ψηφοφορία των μελών τους.

5. Συνταγματική απαγόρευση στις ενώσεις δικαστικών λειτουργών να έχουν πολιτικούς ή συνδικαλιστικούς σκοπούς, διότι ο δικαστικός συνδικαλισμός που αναπτύχθηκε με την ισχύ του Συντάγματος (άρθρο 89 παρ. 5 του Σ.) κατέφερε σοβαρά πλήγματα στο κύρος και την ανεξαρτησία της δικαιοσύνης, με τη χρήση του ως πύλης εισόδου στη δικαιοσύνη του κομματισμού, του συντεχνιακού φατριασμού και της πολιτικής.

6. Τροποποίηση του άρθρου 89 παρ. 1 του Σ. ώστε να απαγορευθεί στους δικαστικούς λειτουργούς η παροχή αμειβόμενης υπηρεσίας στο δημόσιο τομέα και επί τρία τουλάχιστον έτη μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία. Συναφώς πρέπει να τροποποιηθούν τα άρθρα 56 παρ. 1 και 89 παρ. 4 του Σ. και να απαγορευθεί να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ή να εκλεγούν βουλευτές ή να γίνουν μέλη κυβέρνησης οι δικαστικοί λειτουργοί και επί τρία τουλάχιστον έτη μετά την έξοδό τους από την υπηρεσία. Αυτονόητη επιδίωξη των προτεινόμενων τροποποιήσεων είναι η ενίσχυση και θωράκιση της λειτουργικής ανεξαρτησίας των δικαστικών λειτουργών.

7. Δημιουργία Συνταγματικού Δικαστηρίου

8. Τροποποίηση του άρθρου 86 του Σ., ώστε να καταστεί επιτέλους δυνατή η άσκηση δίωξης κατά υπουργών ή υφυπουργών για ποινικά αδικήματα που τυχόν τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και να λογοδοτούν, όπως όλοι οι πολίτες στα κοινά δικαστήρια, χωρίς καμιά ανάμειξη της Βουλής.

9. Θέσπιση δίκαιου φορολογικού συστήματος για όλους τους πολίτες.

10. Τα φορολογικά βάρη αποτελούν βασικό παράγοντα κόστους κάθε επιχείρησης. Για να αποφασίσει να επενδύσει ο επιχειρηματίας πρέπει να είναι βέβαιος ότι δεν θα υπόκειται σε αιφνίδιες οικονομικές επιβαρύνσεις. Απαιτείται, επομένως, να εξασφαλιστεί με συνταγματικές εγγυήσεις η σε βάθος χρόνου σταθερή φορολογική μεταχείριση της επένδυσης.

11. Το Σύνταγμα επιβάλλεται να αποσαφηνίσει τον προαιρετικό και συναινετικό χαρακτήρα της διαιτησίας ως τρόπου επίλυσης των συλλογικών διαφορών εργασίας και να διαφοροποιήσει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας των δημοσίων επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας από εκείνες του ιδιωτικού τομέα προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος.

12. Απάλειψη της ερμηνευτικής δήλωσης του άρθρου 22 του Σ. μέσω της οποίας ο εργοδότης εισπράττει για λογαριασμό των συνδικάτων τις συνδικαλιστικές εισφορές των εργαζομένων.

13. Συνταγματική ρύθμιση του τρόπου άσκησης του δικαιώματος στην απεργία ώστε να μην υπερβαίνει την έλλογη λειτουργία του μέσα σε μια δημοκρατική και ευνομούμενη πολιτεία. Να ασκείται, δηλαδή, χωρίς να πλήττει την κοινωνική συνοχή, εργασιακή ειρήνη και ευταξία και άλλες βασικές λειτουργίες του δημοκρατικού πολιτεύματος, χάριν του δημοσίου συμφέροντος.

14. Η Ελληνική Παιδεία πρέπει να αποτελεί τον κύριο μοχλό της οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης, καθώς και της κοινωνικής ανέλιξης. Προς τούτο πρέπει όλοι να έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας στα κρατικά εκπαιδευτήρια και για τα βασικά έτη σπουδών ανά βαθμίδα και επιστήμη. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα αποτελούντα Ν.Π.Δ.Δ. πλήρως αυτοδιοικούμενα, ιδρυόμενα με νομο, τελούντα υπό την εποπτεία του κράτους και λειτουργούντα σύμφωνα με τους νόμους και τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σε μικρότερες αυτοδιοικούμενες μονάδες επιτρέπεται όπως νόμος ορίζει.
Το κράτος έχει την υποχρέωση αξιολόγησης των ανωτάτων ιδρυμάτων και την οικονομική τους ενίσχυση ανάλογα με την επιστήμη και τον αριθμό των φοιτητών. Οι φοιτητές εγγράφονται με απόφαση και κριτήρια των αυτοδιοικούμενων ανωτάτων ιδρυμάτων. Οι καθηγητές των ανωτάτων ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί.
Η επαγγελματική και κάθε άλλη εδική εκπαίδευση και κατάρτιση παρέχεται από το κράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρόνο όχι πάνω από τρία χρόνια.
Η σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται. Αναγνωρίζονται, όμως, τα επαγγελματικά δικαιώματα των κρατικών ιδρυμάτων, όπως ορίζουν οι αποφάσεις της Ε.Ε., ενώ νόμος θα ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση, λειτουργία και εποπτεία παραρτημάτων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο κράτος.

Στοχασμός Πολιτική


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2KuMnhjIa

[VIDEO] Συγκλονιστικος 86χρονος: "Να δω την Ελλάδα ελεύθερη πριν πεθάνω"



ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΗΣ "ΜΑΛΑΚΙΑΣ" ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ Τι μαλακίες έχουμε ακούσει ρε παιδιά ;;; πόσα ψέματα ! ! ! Μας περνάνε για πολύ μαλάκες ! ! !


Στην Ελλάδα έγινε πραξικόπημα και εμείς μιλάμε περί ανέμων και υδάτων …




Επειδή βαρέθηκα να ακούω ότι “εμείς” φταίμε που τους ψηφίσαμε και άλλα τέτοια, δηλώνω κατηγορηματικά ότι εγώ τουλάχιστον δεν φταίω με τίποτα και απαιτώ από εδώ και πέρα, όσοι νιώθουν ενοχές και θεωρούν ότι φταίνε για κάτι, να ομιλούν για τον εαυτό τους και εμένα να με αφήνουν απ’ έξω. Οι λόγοι ;;; 
- δεν έχω εκλέξει κανέναν από αυτούς ! Είτε για βουλευτή μιλάμε, είτε για υπουργό είτε για πρωθυπουργό. 
- έκανα δυο μηνύσεις για έσχατη προδοσία και μια αναφορά με τις οποίες κατήγγειλα την ανατροπή του πολιτεύματος και ζήτησα την αποκατάστασή του. Παρότι πέρασε πολύς καιρός από τότε, η Πολιτεία δεν μου απάντησε και έτσι συμπεραίνω ότι δεν διαφωνεί μαζί μου.
- ΕΞΗΓΗΣΑ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΦΤΑΙΝΕ. Εάν πάρα ταύτα κάποιοι έχουν ενοχές, ας αναλάβουν μόνοι τους τις ευθύνες τους χωρίς να μου φορτώνουν και εμένα μέρος από αυτές.
Δείτε σας παρακαλώ :
- γιατί είπα ότι δεν τους ψηφίσατε Βουλευτικές Εκλογές 2012: Έγκυρες ή Άκυρες; ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ!
- πως σας έπεισαν ότι τους ψηφίσατε Χειραγώγηση μέσω γλωσσικής παραπλάνησης 
- πόσες φορές, πότε και από ποιους έχει καταγγελθεί επίσημα ή /και δημόσια η ανατροπή του πολιτεύματος ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ: ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ και ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Γι΄αυτό, όποιος θεωρεί ότι η αποκατάσταση του δημοκρατικού πολιτεύματος θα γίνει ταυτίζοντας τον θήτη με το θύμα, απαιτώντας αυξήσεις μισθών και συντάξεων από αυτούς που θέλουν να μας αφανίσουν, συζητώντας επ’ άπειρον για τις καθημερινές δηλώσεις της “ελληνικής κυβέρνησης”, ζητώντας δικαιοσύνη από αυτούς που καταργήσαν το Σύνταγμα κλπ, ας συνεχίσει απτόητος, αλλά να ξέρει ότι από εδώ και πέρα θα θεωρηθεί υπεύθυνος και αυτός.
Όσον με αφορά, δηλώνω πολιτική ανυπακοή συμπεριλαμβανομένης και της άρνησης μου να συμμετέχω σε όσες διαδικασίες δεν είναι σύννομες με το Σύνταγμα, όπως λχ. εκείνες των “βουλευτικών εκλογών”.  Στο εξής θα παρουσιαστώ στις κάλπες μόνο όταν και εφόσον μου δοθεί το δικαίωμα εκλογής αντιπροσώπου στο κοινοβούλιο, με ταυτόχρονη και πλήρη εξασφάλιση του δικαιώματος του εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε όλους τους πολίτες που έχουν δικαίωμα ψήφου.
Ευχαριστώ
Χριστίνα Σαλεμή


18.500 ευρώ το μήνα κοστίζει ο κάθε βουλευτής!




Αφού στην Ελλάδα “όλοι μαζί τα φάγαμε” και αφού “δεν υπάρχει περιθώριο” ή “δεν υπάρχει σάλιο”, θα έπρεπε περικοπές να έχουν γίνει το ίδιο βίαια σε όλους, έτσι δεν είναι; Κι όμως. Αντίθετα με τις ορδές των πεινασμένων που έχασαν και τα λιγοστά που έπαιρναν, οι βουλευτές μας, έδωσαν το καλό παράδειγμα. Αποφάσισαν να κρατήσουν το “κατιτίς” για τα γεράματά τους, αποφεύγοντας να κάνουν πραγματικά γενναίες περικοπές τόσο στις συντάξεις, όσο και στους μισθούς τους.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή: Το Υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε ότι η βουλευτική σύνταξη του πρωθυπουργού, έχει μειωθεί κατά 54,7% από το 2010 και αυτή των βουλευτών κατά 51,1%.
Όμως, είναι αυτή η ουσία;
Η πραγματικότητα είναι πως όχι. Γιατί οι εθνοπατέρες, συνεχίζουν να απολαμβάνουν μάλλον προκλητικά, πανάκριβα προνόμια, πέραν του μισθού τους. Το κόστος των οποίων βέβαια, υπερτριπλασιάζει το μισθό τους.
Έχουμε και λέμε:
Όπως έχει διευκρινήσει ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Λεωνίδας Γρηγοράκος, ο μισθός των βουλευτών (και, ναι, τον υπολογίζουμε με τον ίδιο τρόπο που υπολογίζει η κυβέρνηση τους μισθούς των εργαζομένων του Μετρό, δηλαδή μικτούς), φτάνει τα 5.780 ευρώ. Στο μίνιμουμ.
Από εκεί και πέρα, αρχίζουν τα “εξτραδάκια”.
Οι βουλευτές μας, αν δεν τον ξέρατε, πληρώνονται και… θερινά. Περίπου 150 ευρώ το μήνα είναι το επίδομα θερινών συσκέψεων. Όταν πιάσει ζέστη δηλαδή, παίρνουν κάτι παραπάνω. Ομοίως, πληρώνονται ξεχωριστά και οι συμμετοχές τους στις κοινοβουλευτικές επιτροπές. Το κονδύλι του 2012 ανήλθε στα 2.875.000 ευρώ.
Κατά μέσο όρο ο επιπλέον μισθος που πληρώνονται από θερινά και επιτροπές, φτάνει τα 1.250 ευρώ το μήνα.
Έπειτα, είναι τα έξοδα κίνησης. Πριν τα αναλύσουμε, επισημαίνουμε πως οι βουλευτές κάνουν χρήση ατέλειας. Δηλαδή δεν πληρώνουν εισιτήρια σε καράβια, λεωφορεία, αεροπλάνα στις μετακινήσεις από και προς τις εκλογικές τους περιφέρειες, όπως και δεν πληρώνουν διόδια. Πέρα από αυτά όμως, πληρώνονται κάθε μήνα “έξοδα κίνησης”, ύψους 473 ευρώ έκαστος.Συνολικά, επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό για τις μετακινήσεις τους, με 1.705.100 ευρώ .
Οι βουλευτές της περιφέρειας δικαιούνται 104 εισιτήρια τον χρόνο. Πρακτικά, κοστίζουν 960 ευρώ το μήνα, ή 11.500 ευρώ το χρόνο.
Από εκεί και πέρα, έχουν και αυτοκίνητα, τα οποία τους πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος. Επειδή είναι με leasing, το κόστος συντήρησης επιβαρύνεται ο ίδιος, ο οποίος επιβαρύνεται και την προμήθειά τους (ο φορολογούμενος, για να μην ξεχνιόμαστε). Για τους βουλευτές της επαρχίας, έχουν μισθωθεί αυτοκίνητα 1.800 κυβικών, κόστους περίπου 1.200 ευρώ το μήνα. Για αυτούς της Αθήνας, έχουν μισθωθεί αυτοκίνητα 1.400 κ.εκ., κόστους 750 ευρώ το μήνα.
Από εκεί και πέρα, οι βουλευτές λαμβάνουν και επίδομα οργάνωσης γραφείου. Αυτό ανέρχεται στα 2.263 ευρώ το μήνα, εάν συνυπολογίσουμε και τα 1.000 ευρώ το μήνα που πληρώνονται σε ταχυδρομικά τέλη.
Οι βουλευτές της επαρχίας, λαμβάνουν επίδομα 1.000 ευρώ μηνιαίως ως επίδομα ενοικίου. Με 1.000 ευρώ βέβαια, νοικιάζει κανείς έπαυλη, όμως μεγάλη μερίδα των βουλευτών επιλέγει να μένει σε πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας.
Πληρωμένα από τους φορολογούμενους είναι και τα τηλέφωνα των βουλευτών. Μετά από τις κλήσεις σε ροζ γραμμές από τους συνεργάτες του τότε υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Σωτήρη Χατζηγάκη και τους φουσκωμένους λογαριασμούς που πλήρωσαν οι φορολογούμενοι, μπήκε “πλαφόν”. 983 ευρώ το μήνα, ή 11.800 ευρώ το χρόνο για τα σταθερά και 200 ευρώ το μήνα για τα κινητά.
Οι βουλευτές επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό και με τους συνεργάτες τους. Κάθε βουλευτής δικαιούται να έχει δύο επιστημονικούς συνεργάτες (δικής του επιλογής, φυσικά), με κόστος 4.000 ευρώ το μήνα.
Σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του Κοινοβουλίου για το 2012 το συνολικό ποσό για την κάλυψη της οικογενειακής παροχής και εργοδοτικών εισφορών υπέρ ΕΟΠΥΥ ανέρχεται στα 1.062.000 ευρώ ή 350 ευρώ για κάθε βουλευτή τον μήνα.
Συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω, θα δούμε ότι ο κάθε βουλευτής μας, κοστίζει 18.459 ευρώ το μήνα. Ή, αν θέλετε, 615 ευρώ τη μέρα. Το καθημερινό κόστος ενός βουλευτή, ξεπερνά κατά πολύ το μηνιαίο κόστος του μέσου εργαζόμενου του ιδιωτικού τομέα. Και μιλάμε για “λίπος” στο δημόσιο τομέα; Μιλάμε ακόμα για περικοπές;
Πάμε τώρα στις περικοπές:
Αναφορικά με τις βουλευτικές συντάξεις, το υπουργείο προχώρησε σε τρεις διευκρινίσεις. Συγκεκριμένα:
1. Οι Βουλευτικές συντάξεις έχουν μειωθεί από το έτος 2010 μέχρι σήμερα με βάση όσα ισχύουν και για όλες τις άλλες συντάξεις του Δημοσίου. Ειδικότερα, οι μειώσεις κατά 5%, 10%, 15% και 20% (ανάλογα με το ποσό της σύνταξης ή το άθροισμα των συντάξεων) έχουν ήδη εφαρμοσθεί και για τις Βουλευτικές συντάξεις, από 01.02.2013, όπως και για όλες τις συντάξεις του Δημοσίου.
Η σύνταξη του πρωθυπουργού από 4.679,48 ευρώ το μήνα που ήταν το καθαρό ποσό τον Δεκέμβριο του 2009 έχει υποχωρήσει τον Φεβρουάριο του 2013 στα 2.561,26 ευρώ το μήνα (περικοπή 54,73%), ενώ των βουλευτών από 3.866,16 ευρώ σε 1.975,96 ευρώ (μείωση 51,11%).
2. Δεν έχουν εφαρμοσθεί και θα εφαρμοσθούν από 01.04.2013 (πληρωμή 31.03.2013), αναδρομικά από 01.01.2013, οι μειώσεις των Βουλευτικών συντάξεων που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν. 4093/2012, κατά 20% εφόσον λαμβάνουν και δεύτερη σύνταξη από οποιοδήποτε φορέα ή κατά 30% εφόσον λαμβάνουν και τρίτη σύνταξη. Η καθυστέρηση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι το μηχανογραφικό αρχείο δεν είναι ενημερωμένο για το εάν ο οποιοσδήποτε συνταξιούχος του Δημοσίου, και φυσικά και ο Βουλευτής, λαμβάνει και άλλη σύνταξη από οποιονδήποτε φορέα. Άλλωστε για το λόγο αυτό δεν έχουν εφαρμοσθεί μέχρι σήμερα, για κανένα συνταξιούχο είτε του Δημοσίου είτε άλλου ασφαλιστικού φορέα, οι σχετικές διατάξεις του ν. 3865/2010 και του ν. 4051/2012, με βάση τις οποίες οι προβλεπόμενες από αυτές μειώσεις θα υπολογίζονταν επί του αθροίσματος των συντάξεων (περισσότερες από μία) που τυχόν λαμβάνει ο συνταξιούχος.
Η ενημέρωση αυτή υπάρχει ήδη, από το τέλος Ιανουαρίου, με βάση το αρχείο της ΗΔΙΚΑ, στο οποίο είναι πλέον καταγεγραμμένα τα ανωτέρω στοιχεία.
Η ανωτέρω μείωση αποφασίσθηκε προκειμένου να περικοπούν οι Βουλευτικές συντάξεις όπως και οι συντάξεις που υπολογίζονται με βάση τα ειδικά μισθολόγια (δικαστικοί λειτουργοί, μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων, στρατιωτικοί κλπ), οι οποίες και μειώθηκαν εξαιτίας των περικοπών στα μισθολόγια αυτά.
Για το λόγο αυτό, ο υπολογισμός της μείωσης στις Βουλευτικές συντάξεις (κατά 20% ή 30% κατά περίπτωση) θα γίνει πριν από την παρακράτηση των εισφορών και των μειώσεων που έχουν επιβληθεί στις συντάξεις, αφού κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο έγινε η μείωση και των συντάξεων που υπολογίζονται βάσει των ειδικών μισθολογίων, δηλαδή προηγήθηκε η μείωση από την περικοπή των ειδικών μισθολογίων και επί του μειωμένου αυτού ποσού σύνταξης υπολογίστηκαν όλες οι άλλες μειώσεις.
Μετά τη διενέργεια και της ανωτέρω ειδικής μείωσης, η συνολική μείωση της σύνταξης των Βουλευτών υπολογίζεται ότι θα υπερβεί το 60%.
3. Επίσης:
α. Από 01.01.2013 ότι ισχύει για όλους τους συνταξιούχους του Δημοσίου και αφορά στην περικοπή της σύνταξης (κατά 70%) εφόσον ο συνταξιούχος εργάζεται ή την αναστολή καταβολής της, έχει εφαρμογή και για τους συνταξιούχους Βουλευτές. Δηλαδή εάν ο συνταξιούχος Βουλευτής εργάζεται στον ευρύτερο δημόσιο τομέα η σύνταξή του θα περικοπεί κατά 70% ή εάν συνταξιούχος (π.χ. μέλος ΔΕΠ) εκλεγεί Βουλευτής, προκειμένου ο χρόνος θητείας του ως Βουλευτής να είναι συντάξιμος και να λάβει Βουλευτική σύνταξη, θα πρέπει να ανασταλεί η σύνταξη που λαμβάνει από το Δημόσιο ως μέλος ΔΕΠ.
β. Η σύνταξη Βουλευτή ο οποίος μετά τη συνταξιοδότησή του επανεκλέγεται, αναστέλλεται.
γ. Επίσης προβλέπεται η κατάργηση του δικαιώματος Βουλευτικής σύνταξης για όσους εκλεγούν από τούδε και στο εξής.
δ. Τα ανωτέρω ισχύουν και για τα αιρετά όργανα των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού».
itabloid.gr



«Βοήθεια, με βιάζουν»


 «Βοήθεια, με βιάζουν»
Βοήθεια μέσω Facebook ζητούσε ένα δεκατετράχρονο κορίτσι, που έπεσε θύμα βιασμού σε δασική περιοχή κοντά στο σπίτι της.
Το νεαρό κορίτσι έστειλε με το κινητό της τηλέφωνο μήνυμα στο προφίλ της αδερφής της γράφοντας «βοήθεια, με βιάζουν».
Η μητέρα και η αδερφή ειδοποίησαν αμέσως τις αρχές και άρχισαν να την αναζητούν. Την εντόπισαν τελικά στην άκρη ενός δρόμου κοντά στο σπίτι τους, όμως δεν πρόλαβαν να σταματήσουν το κακό.
Ο δικαστής που έχει αναλάβει την υπόθεση επέρριψε ευθύνες και στην τοπική αστυνομία του Leeswood, καθώς δεν είχαν καταφέρει να συλλάβουν τον 22χρονο θύτη David Edgerton, ο οποίος λίγους μήνες νωρίτερα είχε κατηγορηθεί για απόπειρα βιασμού ενός κοριτσιού μόλις 10 ετών!
Ο Edgerton που είναι εθισμένος στην ηρωίνη, έψαχνε το επόμενο θύμα του και το βρήκε στο πρόσωπο του ανήλικου κοριτσιού στις 22 του περασμένου Αυγούστου.
Την πλησίαζε ζητώντας της πληροφορίες για μια pub. Η 14χρονη αρνήθηκε να τον συνοδεύσει και έφυγε μαζί με ένα φίλο της.
Δύο ώρες αργότερα ο Edgerton τη συνάντησε ξανά σε ένα μαγαζί και της ζήτησε πάλι να του δείξει που είναι το μπαρ.
«Την άρπαξε, την έπιασε από τα μαλλιά και την απείλησε να μην ειδοποιήσει κανέναν ενώ περπατούσαν ακόμη μέσα στο κέντρο της πόλης. Την οδήγησε σε ένα δασάκι και τη βίασε» είπε ο εισαγγελέας.
 «Βοήθεια, με βιάζουν»
Παρά την περιπέτειά της κατάφερε να στείλει μήνυμα στην αδερφή της, και τους έδωσε στίγματα για το πού βρισκόταν.
Ήδη η μητέρα και η αδερφή της την έψαχναν γιατί είχε αργήσει να γυρίσει. Όπως ανέφερε η ίδια αργότερα στην αστυνομία τις άκουγε που τη φώναζαν, ενώ τη βίαζε ο Edgerton.
Ο δράστης τον Ιούνιο του 2009 είχε προσπαθήσει να βιάσει μια 20χρονη συμμαθήτριά του, μπαίνοντας στο σπίτι της. Το Δεκέμβρη του 2011 προσπάθησε να επιτεθεί σε ένα κορίτσι 10 χρονών, όμως τον σταμάτησε ένας περαστικός. Τελικά βίασε τη 14χρονη, ενώ το προηγούμενο βράδυ είχε βιάσει και μια γυναίκα που τον είχε προσκαλέσει σπίτι της.
Αναμένεται να εκδοθεί η δικαστική απόφαση για την καταδίκη του. «Συνειδητοποιείς ότι η ποινή σου θα είναι πολύ μεγάλη;» του είπε ο δικαστής.

«Φρένο» για τις κατασχέσεις!



Ανακρούει πρύμναν το υπουργείο Οικονομικών στα σχέδιά του για το κυνήγι όσων χρωστούν στο Δημόσιο και παρατείνει, για τουλάχιστον έναν μήνα, την έναρξη της αποστολής των ειδοποιητηρίων στους οφειλέτες. Η ένταση στην κοινωνία τρομάζει την κυβέρνηση, η οποία κινείται ανάμεσα σε συμπληγάδες, καθώς αρχές Μαρτίου έρχεται στην Αθήνα και η τρόικα. Ορισμένες πήγες αναφέρουν ότι στο οικονομικό επιτελείο φτάνουν εισηγήσεις για αλλαγές στη νομοθεσία, ώστε η Εφορία να μπορεί να δεσμεύει και προσωπική περιουσία των συζύγων των οφειλετών για χρέη τα οποία αρνούνται οι ίδιοι να ρυθμίσουν.
Οπως ακριβώς την πάτησε πρόσφατα ο Γιάννης Στουρνάρας, που βιάστηκε να κάνει ανακοινώσεις για τον νέο φόρο ακινήτων και μετά αναγκάστηκε να ανασκευάσει, έτσι τώρα ο γενικός γραμματέας Εσόδων Χάρης Θεοχάρης υποχρεώνεται να μεταθέσει τα σχέδιά του για την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών…
Επειτα από ισχυρές πολιτικές πιέσεις που δέχτηκε από ανωτέρους του, ο κ. Θεοχάρης αναγκάστηκε να μεταθέσει για τα τέλη Μαρτίου την αποστολή των ειδοποιητηρίων για την πληρωμή των ληξιπρόθεσμων χρεών (για ποσά κάτω και από 3.000 ευρώ), τα οποία επειγόταν να στείλει εδώ και τώρα! Για να εισπράξει όμως ό,τι μπορεί από τους φορολογουμένους, ζήτησε χτες από τους εφοριακούς να είναι ελαστικοί με τους οφειλέτες και να τους δίνουν πολλές δόσεις στη ρύθμιση των χρεών τους. Επίσης, για να ωραιοποιήσει την εικόνα των ληξιπρόθεσμων ο κ. Θεοχάρης ζήτησε από τους εφοριακούς, όπου μπορούν, να διαγράφουν χρέη που θεωρούνται ως ανεπίδεκτα είσπραξης.
Ιδια ακριβώς είναι και η περίπτωση του Γ. Στουρνάρα, που έσπευσε να ανακοινώσει τα σχέδια για τον νέο φόρο ακίνητων και μετά τις πιέσεις των πολιτικών αρχηγών αναγκάστηκε να τα βάλει στο συρτάρι, με το πρόσχημα ότι «δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός για το πότε θα πρέπει να ληφθούν οριστικές αποφάσεις».
Ο γενικός γραμματέας Εσόδων Χάρης Θεοχάρης, λοιπόν, φαίνεται ότι λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο! Βιάστηκε κι αυτός να ανακοινώσει ότι θα αποστείλει ειδοποιητήρια σε 2.500.000 οφειλέτες τους Δημοσίου με την απειλή άμεσης λήψης αναγκαστικών μέτρων είσπραξης (κατασχέσεις εισοδημάτων, ακινήτων κ.λπ.). Τώρα αναγκάζεται να μεταθέσει τα σχέδιά του για τα τέλη Μαρτίου και να χαλαρώσει την απροκάλυπτα τρομοκρατική στάση του απέναντι στους φορολογουμένους.
Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι πρέπει να περάσει ο Φεβρουάριος, ώστε οι εφορίες να έχουν πλήρη εικόνα των οφειλετών. Συγκεκριμένα λένε ότι θα πρέπει να ελεγχθεί εάν οι φορολογούμενοι που βρίσκονται σε ρύθμιση οφειλών πλήρωσαν κανονικά τη δόση του Φεβρουαρίου, ώστε να μην μπουν στη «μαύρη λίστα» με αυτούς που θα κυνηγήσει το υπουργείο Οικονομικών.
Η πραγματική αίτια όμως είναι το κρυφό σχέδιο του υπουργείου: να αποφορτιστεί τώρα το «κλίμα τρομοκρατίας» και τα ειδοποιητήρια να αποσταλούν λίγο προτού ανακοινωθεί η νέα ρύθμιση για τα ληξιπρόθεσμα, ώστε να πιεστούν οι οφειλέτες να ενταχθούν άμεσα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν και σχέδια για κυνηγητό ακόμα και όσων έχουν απλήρωτες κλήσεις που έφτασαν στις εφορίες από την Τροχαία και τους δήμους, αλλά και για όσους δεν πλήρωσαν το πρόστιμο για μη προσκόμιση επικυρωμένου εισιτηρίου στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Στους υποψηφίους που αναμένεται να λάβουν ειδοποιητήριο για πληρωμή ή κατάσχεση περιλαμβάνονται:
-2.300.000 φορολογούμενοι που χρωστούν έως 3.000 ευρώ στο Δημόσιο, με συνολικές οφειλές 1,1 δισ. ευρώ.
-100.000 φορολογούμενοι που χρωστούν από 3.000 έως 300.000 ευρώ, με συνολικές οφειλές 3 δισ. ευρώ.
-5.770 φορολογούμενοι με χρέη από 300.000 έως 1.000.000 ευρώ.
-1.500 φορολογούμενοι με χρέη πάνω από 1.000.000 ευρώ και συνολικές οφειλές 35 δισ. Ευρώ.
dimokratianews.gr


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2KuJSgFQP

ΜΠΕΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΜΗΝΥΣΗ ΣΩΡΡΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΝΤΥΠΑ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ


Αρτέμης Σώρρας, 10 Φεβρουαρίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ - ΕΛΛΗΝΕΣ,
Τώρα είναι η ώρα της αλήθειας .
Σεβάστηκα τους θεσμούς και τα πρωτόκολλα της Δημοκρατίας Ακολούθησα όλες τις νόμιμες διαδικασίες και το τυπικό για να προσφέρω αδιαμφισβήτητη λύση για την διάσωση της χώρας και το εργαλείο για την ανάπτυξη και την ανεξαρτησία μας Προσέφερα στην κυβέρνηση η οποία διατείνονταν ότι βρίσκεται σε αδιέξοδο όχι πολιτικούς σχεδιασμούς, ούτε θεωρητικά προγράμματα, μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Κατέθεσα στον λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας(δηλαδή στον Ελληνικό Λαό) άμεσα ρευστοποιήσιμα tbills 600δις δολάρια US,Έδωσα λύση ΤΩΡΑ! Ο πολιτικός κόσμος και μεγάλη μερίδα του τύπου με κατηγόρησαν χωρίς να πράξει η κυβέρνηση το αυτονόητο. Να ελέγξει και να αποδεχτεί την προσφορά μου η οποία ήταν 100χρόνια δάνειο με επιτόκιο 0,5% λόγω αγγλικού δικαίου και το οποίο επιτόκιο θα το ανταπέδιδα πάλι στο λαό. Ουσιαστικά ένα άτοκο δάνειο για να καλύψει το εξωτερικό χρέος βάζοντας ένα τέλος στα δανεικά και του κράτους και του λαού . Ένα εργαλείο για να επανεκκινήσουμε το κράτος άμεσα και τις ζωές μας με γραμμές και πινελιές ελευθερίας Έθεσα όρους μόνο για διαφάνεια και έλεγχο του κράτους για να δούμε τα λάθη του παρελθόντος να μάθουμε από αυτά και να μη βρεθούμε άλλη φορά σε καταστάσεις κατοχής και εξαθλίωσης έξω από τον πολιτισμό και τη δημοκρατία. Επειδή δεν εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια των λειτουργών του κράτους η αξιολόγηση μιας πρότασης εθνικής σωτηρίας και των όρων της αλλά είναι καθήκον εκ του θεσμικού τους ρόλου, ορκίστηκα να μην εγκαταλείψω μέχρι να πετύχω το στόχο μου (το εθνικό συμφέρον πάνω από όλα χωρίς χρώμα, δόγματα κόμματα, διαιρέσεις Ελλάδα ενωμένη, ελεύθερη, ανεξάρτητη, ανεπτυγμένη, περήφανη, σε ένα δρόμο χαραγμένο από τον μοναδικό και αρχαιότερο πολιτισμό της γαίας).Οι όροι μου για διαφάνεια θα είχαν σαν αποτέλεσμα πιθανότατα την απόδειξη ενοχής μερικών, της συνεργίας κάποιων, της αμέλειας αρκετών και ευχόμουν ακόμη και της αφέλειας ολίγων. Η συστηματική όμως σιωπή και άρνηση της σωτηρίας της Χώρας από σύσσωμο το κοινοβούλιο επιβάλει δικαστική αποκατάσταση της αλήθειας και δεν θα αφήσει κανέναν στο απυρόβλητο. Όλοι γνωρίζουν και είναι συνένοχοι! .Συνεχίζοντας πάντα με σεβασμό προς τους νόμους και με ελπίδα για το αίσθημα Δικαίου των λειτουργών της Δικαιοσύνης ,στις 29/11 / 2012 κατέθεσα ενώπιον του κ Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών μηνυτήρια αναφορά
KATA
  1. Του Αντωνίου Σαμαρά υπο την ιδιότητα του ως υπουργού της Ελλάδας
  2. Του Ευάγγελου Βενιζέλου υπο την ιδιότητα του ως αρχηγού του συγκυβερνόντος κόμματος του Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος
  3. Του Φωτίου Κουβέλη υπο την ιδιότητα του ως αρχηγού του συγκυβερνόντος κόμματος της Δημοκρατικής Αριστεράς
  4. Του Ιωάννη Στουρνάρα υπο την ιδιότητα του ως Υπουργού Οικονομικών
  5. Του Κάρολου Παπούλια υπο την ιδιότητα του ως Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας
  6. Απάντων των Αρχηγών των Κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου
  7. Απάντων των Ελλήνων Βουλευτών
  8. Παντός άλλου υπευθύνου.
Και ζήτησα την κατά νόμο άσκηση ποινικής δίωξης εις βάρος τους και την κατά νόμο τιμωρία τους, διότι τέλεσαν σε βάρος της χώρας μας και του Ελληνικού Λαού τις άδικες πράξεις
  • Της εσχάτης προδοσίας κατάρθρο 134 παρ.2 εδ. ασε συνδυασμό με άρθρο 134 Α Π.Κ.
  • Παράβασης καθήκοντος κατάρθρο 259 Π.Κ.
  • Της κακουργηματικής απιστίας κατ΄αρθρο 256, εδ. γ΄ περ.2
για τους 4 πρώτους εκ των ως άνω μηνυόμενων.
ΑΥΤΗ Η ΜΗΝΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΑΝ.
ΑΥΤΗ Η ΜΗΝΥΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ. ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ
Μένει στην Ελληνική Δικαιοσύνη να πράξει τα δέοντα για την διαφύλαξη και την προστασία του εθνικού συμφέροντος και όλων των συνταγματικά κατοχυρωμένων ατομικών δικαιωμάτων των Ελλήνων Πολιτών.
Σε αυτή τη μήνυση έχουμε όλοι οι Έλληνες έννομο συμφέρον!
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Και
ΣΥΜΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ
ΓΙΑ ΈΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ!!!
ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!!
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ!!
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:
  • ΕΝΤΥΠΟ 1 ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
  • ΕΝΤΥΠΟ 2 ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΝΤΥΠΩΝ
DOWNLOADS
http://www.artemis-sorras.com/?p=437