ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Β. Πολύζος: «Δεν θα είμαι υποψήφιος»


Σε μία λιτή ανακοίνωσή του ο νυν δήμαρχος Πύδνας - Κολινδρού Βαγγέλης Πολύζος δηλώνει την επιθυμία του να μην συμμετέχει ως υποψήφιος στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές.
Στο ίδιο κείμενο σπεύδει να ευχαριστήσει τους δημότες, συναδέλφους και υπηρεσιακούς παράγοντες, καθώς και να ευχηθεί καλή....
επιτυχία και καλό αγώνα σε όσους επιλέξουν να κατέλθουν στον αυτοδιοικητικό στίβο.

Η ΔΗΛΩΣΗ
Καθίσταται γνωστό για ακόμη μια φορά ότι στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές δεν είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Πύδνας Κολινδρού.
Ευχαριστώ όλους τους συνδημότες μου για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη τους στην δύσκολη αυτή χρονική περίοδο της Δημοτικής Αρχής.
Επίσης, τους αιρετούς συναδέρφους μου, τους υπηρεσιακούς παράγοντες μόνιμους αλλά και εποχικούς, την Νομική Υπηρεσία του Δήμου, καθώς και τα ΜΜΕ.
Τις θερμότερες ευχαριστίες μου σ' όλους τους αιρετούς και υπηρεσιακούς παράγοντες εντός και εκτός Νομού που με βοήθησαν στο δύσκολο έργο μου.
Τέλος, εύχομαι στους υποψήφιους Δημάρχους, Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους Καλή Επιτυχία και Καλό Αγώνα.
Ευάγγελος Γ. Πολύζος