ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Δήλωση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Δίου-Ολύμπου Γιώργου Κωτούλη



Με αφορμή κάποιες φήμες που διάφοροι τις κυκλοφορούν αυτό το διάστημα και αφορούν το πρόσωπό μου, θα ήθελα να δηλώσω τα εξής:
Ζητώ να σταματήσουν κάποιοι να με εμπλέκουν αυθαίρετα σε διάφορα σενάρια, για ψηφοθηρικούς καθαρά λόγους.
Γνωστοποιώ σε όλους ότι απέχω και μου είναι παντελώς αδιάφορη η τακτική κάθε υποψηφίου. Αυτή τη στιγμή, και μέχρι το τέλος της θητείας μου, προτεραιότητα για εμένα είναι η ολοκλήρωση των σοβαρών θεμάτων που έχει δρομολογήσει η σημερινή δημοτική αρχή, όπως επίσης η ανάδειξη, η ιεράρχηση και επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο δήμος και οι δημότες μας.
Πάγια αρχή μου είναι να είμαι χρήσιμος για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του και όχι αρεστός. Τις αποφάσεις και επιλογές μου θα τις κάνω γνωστές όποτε εγώ κρίνω. Κανείς άλλος.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ

Γιώργος Κωτούλης