ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Θόδωρος Παπαδόπουλος: Αδυνατώ να διοικήσω τον Ηρακλή


«Λευκή πετσέτα» απ’ τον πρόεδρο του Ηρακλή, Θ. Παπαδόπουλο που δήλωσε πως «δεν μπορώ άλλο» κι έκανε έκκληση για βοήθεια, με τον Γιώργο Γαλανό να εμφανίζεται πρόθυμος εκ νέου να μπει στην ΠΑΕ, εφόσον υπάρχει συσπείρωση!
cfoot2
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Θόδωρου Παπαδόπουλου στον «Arena FM»:
«Δεν δίστασα ούτε στιγμή και δεν ζήτησα κανένα αντάλλαγμα την στιγμή που όλοι οι Ηρακλειδείς αδιαφορούσαν, όταν η ομάδα βρισκονταν σε δύσκολη θέση. Δέχτηκα τα πάντα και δέχτηκα συνεργάτες όσους μου είχαν προτείνει. Αγωνίστηκα  και έκανα λάθη. Πλήρωσα και πληρώνω. Πλέον δεν μπορώ και δεν έχω την δυνατότητα. 

Η ομάδα είναι στην πιο δύσκολη στιγμή της ιστορίας του και χρειάζονται χρήματα. Πρέπει να βρεθεί ένας άνθρωπος που θα συνδράμει. Η προσπάθεια που έγινε από την «Ημίθεος» ήταν σημαντική και τους ευχαριστώ, αλλά δεν μπορεί να βοηθήσει περισσότερο . Θέλω να είμαι ειλικρινής. Βρέθηκε ένας άνθρωπος που μπορούσε να ανταποκριθεί σε αυτά τα δεδομένα και αναφέρομαι στον Γιώργο Γαλανό. 
Ομολογώ ότι αδυνατώ να διοικήσω τον Ηρακλή. Άλλωστε απέχω εδώ και καιρό όπως μου είχε ζητηθεί. Γιατί όλοι μαζί δεν στηρίζουν την διάθεση ενός ανθρώπου που θέλει να βοηθήσει τον Ηρακλή; Υπάρχει μια τελευταία ελπίδα και η λύση υπάρχει χωρίς τον Παπαδόπουλο. Καλώ όλους τους Ηρακλειδείς να συσπειρωθούν και να στηρίξουν τον Ηρακλή»
Για την δική του παρουσία και τυχόν λάθη στα οποία υπέπεσε: «Αυτό θα το κρίνει ο κόσμος. Αλλά θα πρέπει να αξιολογήσουν το γεγονός ότι πήρα την ομάδα από την Δ΄ Εθνική. Είμαι πολύ μικρός μπροστά στην ιδέα και στο μεγαλείο που λέγεται Ηρακλής. 
Έκανα λάθη, αλλά λάθη δεν κάνουν αυτοί που δεν δουλεύουν. Με τους Ιρανούς  υπάρχει ακόμα η επικοινωνία και μου συστήσουν υπομονή. Προέχει όμως το αύριο της ομάδας και θα πρέπει να βρεθεί λύση.
 Έχουμε κτίσει μια ομάδα με το καλύτερο μπατζετ της κατηγορίας. Πλέον οι πρωταγωνιστές θα είναι οι προπονητές και οι ποδοσφαιριστές μας. Έχουμε παίκτες με εμπειρία και αλίμονο, τώρα που είναι να δείξει ο καθένας την αξία του , να μην το αποδείξουν. Οι αξίες ως προσωπικότητες που υπάρχουν δεν συγκρίνονται με καμία άλλη ομάδα».
Για το ενδιαφέρον του Γαλανού: «Δεν γνώριζα τον κ. Γαλανό. Μιλήσαμε πριν από δυο  εβδομάδες. Είναι «ζεστός» και έχει τα εχέγγυα για να βοηθήσει τον Ηρακλή. Υπήρξαν και άλλες συναντήσεις με άλλους παράγοντες αλλά δεν με έπεισαν  και δεν προχωρήσαμε. Όποιος  έχει αντίρρηση και άποψη ας έρθει να αναλάβει αυτός την ομάδα. Υπάρχει τεράστια κρίση και δεν υπάρχουν εύκολα τα έσοδα. Οι προσπάθειες που έγιναν δεν έφτασαν και χρειάζεται περισσότερο».
Για την συνέχεια των πλει όφ: «Πρέπει να υπάρξει συσπείρωση και να είμαστε ενωμένοι. Είναι το σημαντικότερο που θα  πρέπει να υπάρχει για τα πλει οφ ώστε η ομάδα να πετύχει τον στόχο της. Εύχομαι μέσα από την ψύχη μου να δω τον Ηρακλή στην Σουπερ Λίγκ. Ας μην είμαι εγώ και ας το καταφέρει   κάποιος άλλος».
Και οι δηλώσεις του Γιώργου Γαλανού στον ίδιο ραδιοφωνικό σταθμό:
«Δεν υπήρξε κάποια συσπείρωση και προσωπικά δεν θέλω να διχάσω τον κόσμο του Ηρακλή. Θέλω να φέρω μια ηρεμία στην ομάδα και να πετύχουμε τον στόχο, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει προχωρώντας όλοι μαζί… 
Δεν μπορώ να κάνω περισσότερα και αυτό ήθελα να πετύχω. Δεν μπορώ αν δεν ήμασταν συσπειρωμένοι να αναλάβω τον Ηρακλή. Να ξεκινήσουμε και να έχουμε θέματα;».
Για τις σχέσεις που έχει με τον κ.Παπαδόπουλο: «Μόλις 20 μέρες τον γνωρίζω και βρεθήκαμε 4-5 φορές. Έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλω τον Παπαδόπουλο. Δεν θέλω να κανέναν και αυτό το έχω ξεκαθαρίσει. Θα είναι τιμή μου να πετύχω τον στόχο της ανόδου. 
Δεν υπάρχει κάτι άλλο, την στιγμή που κάποιοι έχουν ξεχάσει εντελώς τον Ηρακλή. Θέλω να πάω να βάλω λεφτά και να ανεβάσω τον Ηρακλή, εκεί δηλαδή που ανήκει και έχουν ξεχάσει οι Ηρακλειδείς τι ομάδα και τι φανέλα έχουν. Είμαι έτοιμος, αλλά μόνο από την στιγμή που θα είμαστε όλοι μαζί».