ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Μεγάλη συγκέντρωση στην Καρίτσα από τον «Συνδυασμό Ευθύνης» του Γιώργου Φαρμάκη



Γ. Φαρμάκης: Ήμουν και θα είμαι πάντα δίπλα σας - Σε συγκινητικό κλίμα η συγκέντρωση
ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ
Παρά το γεγονός πως η ανοικτή συγκέντρωση στην Καρίτσα προγραμματίστησε την τελευταία στιγμή, οι κάτοικοι της περιοχής ανταποκρίθηκαν στο «κάλεσμα ευθύνης για την επόμενη ημέρα στο Δήμο Δίου – Ολύμπου» και κατέκλυσαν από νωρίς την πλατεία του χωριού.
Στην ομιλία του ο υποψήφιος δήμαρχος Γιώργος Φαρμάκης, έκανε αναφορά στην αγροτιά αναλύοντας τις σκέψεις και τον προγραμματισμό που υπάρχει για την περιοχή. Καταχειροκροτούμενος τόνισε: «Αυτή τη γη την καλλιεργούμε και την ποτίζουμε με τον ιδρώτα μας. Αυτή τη γη καλλιέργησα και εγώ. Αυτή τη γη καλλιεργεί ακόμα και σήμερα η οικογένεια μου….»
Η ομιλία του κ. Φαρμάκη ξεκίνησε με αναφορά στο νοικοκύρεμα στα οικονομικά του δήμου. «Καταφέραμε και ορθοποδήσαμε», ανέφερε, «βγάλαμε το δήμο από το οικονομικό τέλμα και σήμερα είμαστε περήφανοι πως ο δήμος Δίου – Ολύμπου δεν είναι σε καμία λίστα υπερχρεωμένων δήμων των υπουργείων» και συνέχισε λέγοντας «τώρα είναι η ώρα για τα άλλα, τα μεγάλα και τα σπουδαία. Αυτά που οραματιζόμαστε, τα έργα για τα οποία έχουμε μελέτες και με το ΕΣΠΑ μπροστά μας θα καταφέρουμε να τα πραγματοποιήσουμε».

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του τόνισε: «Σήμερα πρώτοι εμείς, ο «Συνδυασμός Ευθύνης» καταθέτουμε το πρόγραμμά μας στην κρίση σας. Το πρόγραμμά μας αποτελεί δέσμευση ευθύνης απέναντι σε όλους τους συνδημότες μας.»
Συγκινημένος, κατέληξε στην ομιλία του αφήνοντας στην άκρη τις σημειώσεις του: « Σας ευχαριστώ για την σημερινή σας παρουσία, με συγκινήσατε. Άλλωστε για εμένα είναι η πρώτη φορά που μιλάω σε ανοικτή συγκέντρωση. Το χειροκρότημά σας με συγκλονίζει. Αυτός είμαι. Συγκινούμαι εύκολα και μου είναι πολύ δύσκολο να το κρύψω. Πάμε όλοι μαζί στην επόμενη μέρα. Πάμε να κερδίσουμε την εκλογική μάχη και στις 3 δημοτικές ενότητες του Δήμου Δίου – Ολύμπου. Μπορούμε να τα καταφέρουμε. Εμείς έχουμε τη γνώση να κάνουμε ένα άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά της Ελληνικής Κοινωνίας.»


Στο τέλος της ομιλίας του παρουσίασε τους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους από την Καρίτσα