ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Αφού τον εξέθεσε και μετά βολεύτηκε, τώρα του ζητά συγνώμη...


«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Εχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη», δηλώνει τώρα ο Άδωνις Γεωργιάδης σε ένα κρεσέντο μετάνοιας προς τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά που τόσο εξέθεσε και πλήγωσε πριν από λίγες ημέρες όταν και προφανώς ο ίδιος διέρρεε στον τύπο τα όσα γράφτηκαν μετά και την καρατόμηση του από το υπουργείο Υγείας. 
Σε συνέντευξή του που παραχώρησε στην Καθημερινή, ο Άδωνις Γεωργιάδης δηλώνει ότι «αισθάνομαι διπλά άσχημα, διότι ο Σαμαράς εμένα με ευεργέτησε και εγώ αντέδρασα λες και δεν είναι αναφαίρετο δικαίωμα του πρωθυπουργού να αλλάζει τους υπουργούς του». Και όλα αυτά βέβαια εφόσον ο ίδιος γνωρίζει πλέον πως μετά τα “παζάρια” που έγιναν στο Μέγαρο Μαξίμου θα επιστρέψει και πάλι στο κυβερνητικό σχήμα, όντας ξεκούραστος και με τις τηλεπωλήσεις ανεβασμένες λόγω της παρουσίας του. 
Σε ερώτηση μάλιστα για το πού αποδίδει την αντικατάστασή του ο τέως υπουργός Υγείας απαντά: «Όπως όλοι, έχω κάποια συν και κάποια πλην. Στα πλην μου είναι ότι υπερεκτίθεμαι και ότι κάποιες φορές ξεπερνώ το μέτρο και υπερβάλλω στις συγκρούσεις μου. Άρα, λοιπόν μπορεί όντως να υπήρχαν λόγοι να αντικατασταθώ και σίγουρα ο πρωθυπουργός είχε τους λόγους του, καθώς εκείνος μπορεί να βλέπει καλύτερα τη μεγάλη εικόνα». Ωστόσο, ο κ. Γεωργιάδης, γνωστός για την μετριοπάθεια που τον διακατέχει ως προσωπικότητα δεν εντόπισε τίποτα άλλο μεμπτό από την θητεία του ως υπουργός Υγείας, όπου σε κάθε του επίσκεψη άλλωστε σε νοσοκομείο τύγχανε και θερμότατης πάντα υποδοχής από εργαζόμενους, ασθενείς και ασφαλισμένους.    
Για την απομάκρυνση του Γιάννη Δαραβίγκα από τον ΟΚΑΝΑ, τον οποίο φρόντισε να βολέψει και ξεβόλεψε ακολούθως ο νέος υπουργός Υγείας Μάκης Βορίδης και πρώην στενός του φίλος, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε πως «Η θέση του αναπληρωτή προέδρου του ΟΚΑΝΑ είναι άμισθη και χωρίς ψήφο. Καταλαβαίνω ότι ο κ. Δαραβίγκας στον οποίο αναφέρεστε μπορεί να ξενίζει γιατί μετέχει σε αυτές τις εκπομπές. Ο κ. Δαραβίγκας, όμως, έχει από το 1987 μια ΜΚΟ με αποκλειστικό στόχο την καταπολέμηση των ναρκωτικών και έχει πάρει για τη δράση του τέσσερα βραβεία από την Ελληνική Αστυνομία και από τον FDA της Αμερικής, ενώ υπήρξε σύνδεσμος του υπουργείου Υγείας με τον ΟΚΑΝΑ. Για όλα αυτά που σας είπα, ναι, θεωρώ αξιοκρατική την επιλογή του.»