ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

«Έδωσα την ομορφιά μου στους άνδρες και την καρδιά μου στα ζώα»

«Έδωσα την ομορφιά και την νεότητά μου στους άνδρες. Τώρα αυτό που θέλω είναι να αφιερωθώ χαρίζοντας το καλύτερο του εαυτού μου και της εμπειρίας μου στα ζώα, που τους αφιερώνω την ψυχή και την καρδιά μου», αναφέρει σε συνέντευξή της στην ιταλική εφημερίδα «La Repubblica».

Η θρυλική «Μπε Μπε» που στις 28 Σεπτεμβρίου θα κλείσει τα 80 χρόνια αναφέρει πως, «όλοι μουυ ζητούν να μιλάω για την "BB" αλλά εκείνη πέθανε. Πλέον είμαι ένας άλλος άνθρωπος».

«Ο μοναδικός λόγος που με κάνει να βγω από την απομόνωσή μου είναι τα ζώα, που τα υπεραγαπώ. Το μόνο που επιθυμώ, είναι να υπάρξει ένας νόμος που θα απαγορεύει την παραδοσιακή σφαγή των ζώων χωρίς να τους έχει γίνει πρώτα αναισθησία. Πρόκειται για μια βαρβαρότητα αυτό που συμβαίνει τώρα και είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό. Μόνο η κυβέρνηση μπορεί να μου κάνει αυτό το δώρο, αλλά γνωρίζω πως δεν θα το κάνει» αναφέρει στην εφημερίδα η γνωστή για τα φιλοζωικά της αισθήματα Bardot που επί χρόνια μάχεται για τα δικαιώματα των ζώων.

Η πάλαι ποτέ δόξα του παγκόσμιου σινεμά και σύμβολο του σεξ, ζει σε μια βίλα στο Σαιν Τροπέ όπου περιβάλλεται από τουλάχιστον πενήντα ζωάκια, μεταξύ των οποίων, γουρουνάκια, κατσίκες, πρόβατα, άλογα, αγριογούρουνα, γαϊδουράκια, πάπιες, κύκνους, κότες, γάτες και φυσικά σκυλάκια, που όπως λέει «είναι οι σύντροφοι της ζωής μου, στους οποίους και έχω χαρίσει όλα μου τα χρήματα μέσω του ιδρύματός μου».

«Το μοναδικό καλό των γηρατειών είναι το ότι δεν πέθανα νέα» δηλώνει η Brigitte Bardot που υποφέρει από αρθριτικά και μετά βίας μπορεί να στέκεται στα πόδια της και να περπατάει…