ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΡΕΠΕΙΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΟΥ κ. ΚΑΜΜΕΝΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Εγώ βρίσκομαι στην «Κουρσεβέλ» Αχαΐας καθόσον έχω δηλώσει ότι απέχω από επικοινωνιακές συστημικές τρολιές. Αναμένω τη δήλωση του κ. Καμμένου και του κ. Νικολόπουλου, τηρώντας στάση αναμονής, για το εάν το «εθνικό κεφάλαιο», στηρίξει με την ψήφο του τούτη την κυβέρνηση.

Παρακαλώ δε τη Διεύθυνση του Ενικός και ιδιαίτερα τον κ. Χατζηνικολάου, στα πλαίσια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας να δημοσιοποιεί και τις δικές μου απαντήσεις στις αγενείς και προσβλητικές συνήθως δηλώσεις του κ. Καμμένου προς το πρόσωπό μου. Ήδη επισημαίνω ότι έχω αναρτήσει στο Twitter, ευγενείς απαντήσεις προς τους άκρως προσβλητικούς χαρακτηρισμούς του κ. Καμμένου προς εμένα. Παρακαλώ για την ενημέρωση του σεβαστού αναγνωστικού σας κοινού.

Γιώργος Νταβρής
Ανεξάρτητος Βουλευτής Αχαΐας
Μέλος της Ομάδας Νόστος