ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

ύζυγος Ρωμανού σε θαυμάστριες: «Είναι δικός μου»



«Θα ήθελα να φωνάξω σε όλες ότι είναι ο άνδρας μου!», λέει η 18χρονη.Η 18χρονη Βιργινία, η νεαρή κοπέλα που έκλεψε την καρδιά του..
Νίκου Ρωμανού με τον οποίο και παντρεύτηκε τον περασμένο Αύγουστο, είναι το πρόσωπο που δεν έπαψε να βρίσκεται στιγμή κοντά του κατά τη διάρκεια της απεργίας πείνας του.
Λίγες ημέρες πριν από την ψήφιση της τροπολογίας στη Βουλή που ικανοποίησε το αίτημα του Ρωμανού, η Βιργινία βρισκόταν και πάλι εκεί,  στον διάδρομο του νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς», αγωνιώντας για το τι θα συμβεί.
Σύμφωνα με το «Εθνος», σε ερώτηση που τής έγινε εάν είναι φίλη του Ρωμανού, η Βιργινία απάντησε με αποφασιστικότητα, πως «είμαι η γυναίκα του».
Μάλιστα, η 18χρονη ισχυρίζεται πως με τον Ρωμανό «παντρευτήκαμε γιατί το θέλαμε».
«Θέλω να ζήσει ο Νίκος, αλλά φοβάμαι τι θα αποφασίσουν στη Βουλή. Αν δεν βρεθεί λύση, θα συνεχίσει. Τον ξέρω, ο Νίκος είναι πολύ δυνατός. Όταν ξεκινήσει κάτι, το πάει μέχρι το τέλος», είπε ακόμη η Βιργινία, που επισκεπτόταν τον απεργό πείνας καθημερινά.
Η 18χρονη δε αποκάλυψε ότι ο σύζυγός της έχει και πάρα πολλές θαυμάστριες, που του έστελναν γράμματα συμπαράστασης και του εξέφραζαν, εκτός των άλλων, και τον θαυμασμό τους, προκαλώντας την... αντίδρασή της: «Του γράφουν διάφορα. Θα ήθελα να φωνάξω σε όλες ότι είναι ο άνδρας μου! Είναι δικός μου», δήλωσε χαρακτηριστικά η 18χρονη.
Πηγή: protothema.gr/www.sigmalive.com/