ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

ΕΛΑΒΕ ΤΕΛΟΣ …ΤΟ «ΕΓΩ» Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

11415341_10205885268962211_430853057849816328_nΈντονο και συναισθηματικά φορτισμένο ήταν το «αντίο» του Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος αποχώρησε και επίσημα από την θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Ο ίδιος στον λόγο του είχε αυτοκριτική, νοσταλγία, αλλά και συμβουλευτικό χαρακτήρα προς τον νέο επικεφαλής της παράταξης, κάνοντας λόγο χαρακτηριστικά για αξιακές δεσμεύσεις.
Ωστόσο, διαβεβαίωσε ότι θα ……..
…………δώσει, ηχηρό παρόν στις εξελίξεις του κόμματος και της χώρας, ευχόμενος να βρει το ΠΑΣΟΚ το δρόμο του.

Ο κ. Βενιζέλος, δήλωσε μεταξύ άλλων, «αποχωρώ από τη θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, αλλά όχι από την πολιτική, όχι από τη ευθύνη μου, όχι από τον αγώνα για τη χώρα, όχι από τη σχέση με την ιστορία. Η υπεράσπιση του έργου των θέσεων μου είναι εθνικό καθήκον αλήθειας και υπερβαίνει κάθε κομματικό καθήκον που έχω εκπληρώσει στο ακέραιο, τόνισε ο Ευάγγελος Βενιζέλος και πρόσθεσε ότι εύχομαι στην παράταξη να βρει το δρόμο της, εύχομαι η πατρίδα να μην μπει σε περιπέτειες, εύχομαι όλοι και όλες σας να νιώσετε ότι άξιζε, αξίζει τον κόπο αυτό που κάνουμε. Καλή τύχη»
Νωρίτερα, ο κ. Βενιζέλος εξέφρασε τις ευχαριστίες του λέγοντας: «Αποφάσισα να ζητήσω από το συνέδριο την πρόωρη λήξη της θητείας μου ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ένα χρόνο πριν την ολοκλήρωση και αποθέτω την εντολή στα χέρια σας, τόνισε. Σας ευχαριστώ από καρδιάς, όλα τα μέλη και φίλους του ΠΑΣΟΚ, σας είμαι πραγματικά ευγνώμων για τη μεγάλη τιμή και εμπιστοσύνη. Στάθηκα κοντά στον Ανδρέα Παπανδρέου το 1989 όταν πολλοί τον εγκατέλειπαν. Και με υποδέχθηκε με αγάπη το ΠΑΣΟΚ στις ώρες της ανάγκης. Αλλά αντιμετωπίστηκα επιφυλακτικά ως και εχθρικά σε δύσκολες ώρες του ΠΑΣΟΚ, τις ώρες εσωκομματικών κατανομών. Εκλέχθηκα πρόεδρος υπό συνθήκες κρίσης, δεν ξέρω αν θα γινόταν υπό κανονικές συνθήκες. θεωρώ τιμή που μου δώσατε την πρώτη θέση στο μέτωπο μίας μάχης. Οι δυο προηγούμενοι πρόεδροι μετά τον Ανδρέα Παπανδρέου έγιναπρωθυπουργοί κυβέρνησαν τον τόπο. Θεωρώ ότι αυτό που κλήθηκα να κάνω, είναι ιστορικά σημαντικότερο. Το έκανα μαζί σας και σας ευχαριστώ».
Ο ίδιος κατέληξε λέγοντας: «Το συνέδριο αυτό, το συγκάλεσα για την μετεξέλιξη της παράταξης, ισχύει η δέσμευση μου ότι το ΠΑΣΟΚ περνά την άλλη Κυριακή για την ανάδειξη προέδρου από την κομματική του βάση, υπάρχουν έτοιμα στελέχη για να αναλάβουν και εξέφρασαν την επιθυμία μόλις αποφάσισα να φύγω. Προϋποθέτει αξιακές δεσμεύσεις, το συνέδριο δεν δίνει λευκές επιταγές. Περιμένει ολοκληρωμένες απαντήσεις. Το συνέδριο καλείται να αποφασίσει πολιτικά. Δεν μπορούμε να σκεφτούμε το μέλλον του ΠΑΣΟΚ σε όρους παρελθόντος».
taxalia