ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Βαρουφάκης: Ο Τσίπρας δεν με πρόδωσε προσωπικά, αλλά πρόδωσε το 62% του ελληνικού λαού...


Οξύνει την αnτιπαράθεσή του με τον πρωθυπουργό ο πρώην υπουργός Οικονομικών κ. Γιάνης Βαρουφάκης, παρότι από την άλλη πλευρά αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μετάσχει σε μία κυβέρνηση στο μέλλον, χωρίς βεβαίως να προσδιορίζει αν θέτει γι΄αυτό ως προϋπόθεση να είναι αντιμνημονιακή ή, τουλάχιστον, να μην είναι υπό τον κ. Αλέξη Τσίπρα.
Ο πρώην υπουργός  μιλώντας σε  γαλλικά μέσα ενημέρωσης άφησε σαφή υπονοούμενα κατά του Έλληνα πρωθυπουργού, χαρακτηρίζοντας τον, ούτε λίγο ούτε πολύ, προδότη. «Δεν πρόδωσε (σ.σ. ο κ. Α. Τσίπρας) εμένα προσωπικά», δήλωσε, ενώ σε σχόλιο δημοσιογράφου ότι πρόδωσε τον ελληνικό λαό, ο πρώην υπουργός Οικονομικών απάντησε:
«Η προδοσία είναι μια πολύ δύσκολη λέξη, μια λέξη τοξική. Ας πούμε ότι διαφωνούσα βαθιά με τον κ. Τσίπρα και την απόφασή του να υπογράψει τη συμφωνία».
Και συνέχισε: «Κάναμε ένα δημοψήφισμα. Το 62% ψήφισε ΟΧΙ και εμείς προδώσαμε αυτές τις ψήφους. Όλος ο κόσμος ξέρει ότι αυτό είναι η προδοσία: Στην Ευρώπη, η τρόικα επέβαλε σε μια μικρή χώρα, την Ελλάδα δρακόντειους όρους».
Ερωτηθείς αν θα κατέβει υποψήφιος στις εκλογές, ο πρώην υπουργός Οικονομικών, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο, σημειώνοντας: «Δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν θα είμαι υποψήφιος στις εκλογές του Σεπτεμβρίου. Δεν έχω ανακοινώσει ότι θέλω να είμαι υποψήφιος και δεν έχω λάβει ακόμη την οριστική μου απόφαση».