ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Η χωρίστρα του Κατρούγκαλου

katrougkalos

Η εξωτερική εμφάνιση ενός ανθρώπου λέει πολλά για τον ίδιο. Το χτένισμα, τα ρούχα, όλα. Μιλάνε.
Εγώ, για παράδειγμα, έχω περάσει σε μια φάση που θα μπορούσα να βγαίνω έξω με τσουβάλια, αχτένιστος και αξύριστος.
Πιο παλιά, τα πρόσεχα λίγο αυτά τα πράγματα αλλά, όσο περνούν τα χρόνια, δεν με...
νοιάζει καθόλου. Αδιαφορώ εντελώς για την εξωτερική μου εμφάνιση. Μάλλον μετατρέπομαι ολόκληρος σε εγκέφαλο…
Τις προάλλες, μου λέει μια φίλη μου «έχω την εντύπωση πως εδώ και δυο μήνες φοράς το ίδιο παντελόνι και το ίδιο φούτερ».
«Τρεις» της λέω, «πάντως, τα έπλυνα ενδιάμεσα».
«Τόσα ρούχα έχεις» μου κάνει, «γιατί δεν φοράς και κάτι άλλο;».
«Για να μου κρατήσουν για πάντα».
«Και ποτέ δεν προσέχεις τι ρούχα φοράω» μου λέει.
«Όταν, όμως, δεν φοράς, το προσέχω» λέω κι εγώ.
«….»
«Φόρα τα ίδια ρούχα καμιά βδομάδα και θα τα προσέξω σίγουρα» συνεχίζω εγώ, «δεν προλαβαίνω να τα παρατηρήσω με τον ρυθμό που τα αλλάζεις».
katrougkalos1 
Αυτά τα έγραψα γιατί παρατήρησα πως ο Γιώργος Κατρούγκαλος άλλαξε χτένισμα.
Ο Κατρούγκαλος είχε χωρίστρα στη μέση αλλά τώρα τελευταία την πάει προς το πλάι.
Πολύ σωστή κίνηση, γιατί είναι γελοίο ένας άνδρας να κάνει τα μαλλιά του χωρίστρα στη μέση, όταν έχει περάσει τα 25.
Τον βλέπεις τον Κατρούγκαλο πως το παλεύει με την εμφάνιση.