ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2016

Ιεράρχηση Πληθυσμού στην Ελλάδα





Επιπεφυκίτιδα: Αιτίες και συμπτώματα

Επιπεφυκίτιδα: Αιτίες και συμπτώματα

Η επιπεφυκίτιδα είναι ένα αρκετά συχνό πρόβλημα, που ταλαιπωρεί δυο στους πέντε συμπολίτες μας τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.
Τι είναι η επιπεφυκίτιδα;
Η επιπεφυκίτιδα είναι μια φλεγμονή που »χτυπά» το εσωτερικό των ματιών προκαλώντας έντονη ερυθρότητα και πόνο.
Είναι μεταδοτική;
Οι ιογενείς και βακτηριακές επιπεφυκίτιδες είναι εξαιρετικά μεταδοτικές. Μπορεί να μεταδοθούν με την ανταλλαγή ενός αντικειμένου (όπως μια πετσέτα) η ακόμη και μέσω του βήχα ή του φτερνίσματος.
Επίσης υπάρχει και η αλλεργική επιπεφυκίτιδα (που προκαλείται από εποχιακή γύρη, τρίχωμα ζώων, καλλυντικά, αρώματα) αλλά και η χημική επιπεφυκίτιδα (από χημικές ουσίες ή υγρά, συμπεριλαμβανομένων της χλωρίνης και το γυαλιστικό επίπλων). Τα είδη αυτά δεν είναι μεταδοτικά.
Συμπτώματα
Το κοκκίνισμα του ματιού είναι το τυπικό, σύμπτωμα της επιπεφυκίτιδας. Επίσης τα συμπτώματα ξεκινούν τυπικά στο ένα μάτι και μέσα σε λίγες ημέρες εξαπλώνεται και στο άλλο. Το οίδημα των βλεφάρων είναι το κοινό σύμπτωμα με βακτηριακές και αλλεργική ασθένεια των οφθαλμών.
Δακρύρροια
Η παραγωγή περισσότερων δακρύων από το συνηθισμένο είναι ένα κόμη τυπικό σημάδι της νόσου
Ευαισθησία στο φως
Ένα πρόσωπο που έχει σοβαρά συμπτώματα, όπως μεταβολές στην όραση, σοβαρή ευαισθησία στο φως, ή έντονος πόνος μπορεί να έχει μια λοίμωξη που έχει εξαπλωθεί πέρα ​​από τον επιπεφυκότα και θα πρέπει να εξεταστεί από γιατρό.
Για να μειώσετε τον πόνο βάλτε κρύες ή ζεστές κομπρέσα στα μάτια. Βασική προϋπόθεση είναι να χρησιμοποιήσετε διαφορετική πετσέτα για κάθε μάτι ώστε να αποτρέψετε την εξάπλωση της λοίμωξης.

Η ασπιρίνη προστατεύει από καρκίνο – Τι ανακάλυψαν οι επιστήμονες


Η ασπιρίνη προστατεύει από καρκίνο – Τι ανακάλυψαν οι επιστήμονες
Αν και συχνά αντιμετωπίζεται με ιατρική επιτυχία, ο καρκίνος του προστάτη είναι ο πιο επικίνδυνος τύπος καρκίνου στους άνδρες, σκοτώνοντας παγκοσμίως έναν κάθε 19,1 λεπτά! Αλλά υπάρχει μία ελπίδα για τους άνδρες που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη: Η ασπιρίνη.
Ο επικεφαλής ερευνητής δρ Christopher Allard, ουρολόγος-ογκολόγος στην Σχολή Δημόσιας Υγείας T.H. Chan του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, είπε ότι η λήψη ασπιρίνης καθημερινά, σε κάποιον που έχει ήδη διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη, μειώνει τον κίνδυνο θανάτου κατά σχεδόν 40%.
Οι ερευνητές υποθέτουν ότι η ασπιρίνη βοηθά στην πρόληψη της εξάπλωσης του καρκίνου σε άλλα μέρη του σώματος με την καταστολή των αιμοπεταλίων στο αίμα.
“Τα αιμοπετάλια πιθανώς σκεπάζουν σαν ασπίδα τα καρκινικά κύτταρα που κυκλοφορούν στο αίμα και έτσι αποτρέπουν το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού από το να τα αναγνωρίσει. Με το να καταστρέψουμε αυτά τα αιμοπετάλια, επιτρέπουμε στο ανοσοποιητικό σύστημα να αναγνωρίσει τον καρκίνο”, είπε ο δρ Allard.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη και οι οποίοι έλαβαν ασπιρίνη τρεις φορές ημερησίως ήταν 24% λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν μια πιο ραγδαία θανατηφόρο μορφή της νόσου και είχαν μειωμένο κίνδυνο θανάτου από τον καρκίνο κατά 39%.
Η μελέτη δεν δείχνει άμεση σχέση μεταξύ της χρήσης ασπιρίνης και της μειωμένης θνησιμότητας από καρκίνο του προστάτη. Ωστόσο, δείχνει ότι υπάρχει ακόμα πεδίο εκμετάλλευσης της ασπιρίνης στην ανάπτυξη νέων θεραπειών για τον καρκίνο του προστάτη.
Η έρευνα παρουσιάστηκε επισήμως στις 4 Ιανουαρίου σε συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης Κλινικής Ογκολογίας, το οποίο έγινε στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ.

Τελευταία ημέρα για τέλη κυκλοφορίας και πινακίδες – Δεν θα δοθεί άλλη παράταση


Αυτό είναι το κόλπο της κυβέρνησης με τα τέλη κυκλοφορίας
Λήγει σήμερα η παράταση της προθεσμίας αγοράς τελών κυκλοφορίας και κατάθεση πινακίδων που είχε δώσει στις 31 Δεκεμβρίου το Υπουργείο Οικονομικών.

Σε ανακοίνωση του υπουργείου αναφερόταν ότι:
  • Δεν θα υπάρξει άλλη παράταση, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών έχει ήδη προμηθευτεί τα τέλη κυκλοφορίας. Η παράταση δίνεται για να αντιμετωπιστούν υπαρκτά οικονομικά προβλήματα, καθυστερήσεις σε μισθοδοσία κλπ.
  •  Η παράταση αφορά στα τέλη κυκλοφορίας και την κατάθεση πινακίδων.
  • Η πληρωμή τελών κυκλοφορίας μπορεί να γίνει (στις τράπεζες) και μέσω διαδικτύου, χωρίς ταλαιπωρία για τον πολίτη.

Η «Μαύρη Βίβλος» της Τζένης Χειλουδάκη άνοιξε ξανά – Σεξ, διαστροφές, κοκαΐνη & διάσημοι πελάτες σε 23 «απαγορευμένα» κεφάλαια

Η «Μαύρη Βίβλος» της Τζένης Χειλουδάκη άνοιξε ξανά – Σεξ, διαστροφές, κοκαΐνη & διάσημοι πελάτες σε 23 «απαγορευμένα» κεφάλαια
«Τα άτομα, πάντως, με ανύπαρκτο οικονομικό παρελθόν  και απότομα χρυσό παρόν είναι τα πιο διαθέσιμα να στριφογυρίσουν το μαχαίρι στην πληγή σου, πασχίζοντας μάταια να ξεχάσουν ότι κάποτε κρεμόντουσαν από την ίδια σάπια κλωστή με σένα. Όπως αυτοί που σε βρίζουν, σε δέρνουν, σε βιάζουν, σε χαρακώνουν, σε καίνε, σε σταυρώνουν είναι αυτοί που θα’ θελαν να φωνάξουν –όπως φαντάζεις εσύ- «Έτσι είμαι εγώ» - αλλά δεν τολμούν. Σε μισούν για το θάρρος σου, για την αποκοτιά σου να κορδώνεσαι πως μπορείς να τα βάλεις με όλους! Αυτοί δεν τα βάζουν ούτε με τον εαυτό τους…».
Της Όλγας Παρθενέα - Γεωργάτσου
Μέσα σε λίγες μόλις γραμμές που θα διαβάσει κανείς στον επίλογο του βιβλίου, βρίσκεται όλο το νόημα της «Μαύρης Βίβλου», η φιλοσοφία της ίδιας της Τζένης και η πραγματικότητα που κάνει κάθε τι «διαφορετικό» να φαντάζει υποκριτικά εξωπραγματικό στα μάτια όσων επιμένουν να κρίνουν κάθε… Χειλουδάκη της διπλανής πόρτας.
Η «Μαύρη Βίβλος» της Τζένης Χειλουδάκη άνοιξε ξανά – Σεξ, διαστροφές, κοκαΐνη & διάσημοι πελάτες σε 23 «απαγορευμένα» κεφάλαια
Πρόκληση, λογοκρισία και απειλές για να μείνει η Μαύρη Βίλος στο συρτάρι
Η Μάυρη Βίβλος επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις Anima με νέο εξώφυλλο και μας γυρίζει πίσω στο 2003, την εποχή που η ξανθιά σεξοβόμβα έγραφε για την πληθώρα επιφανών Αθηναίων που πάσχιζε να αποτρέψει την κυκλοφορία του «απαγορευμένου» βιβλίου. Τότε που η ίδια φωτογράφιζε πασίγνωστα πρόσωπα και καταστάσεις απόλυτης διαστροφής που οι άμεσα εμπλεκόμενοι έκρυβαν καλά πίσω από το «φαίνεσθαι» που με τόσο κόπο –και τεράστια διαπλοκή- είχαν χτίσει.
Οι απειλές για την έκδοση του βιβλίου δεν έλειψαν, όμως ποιος τόλμησε τελικά να τα βάλει με τη Χειλουδάκη;
Η «Μαύρη Βίβλος» της Τζένης Χειλουδάκη άνοιξε ξανά – Σεξ, διαστροφές, κοκαΐνη & διάσημοι πελάτες σε 23 «απαγορευμένα» κεφάλαια
Δημοσιογράφοι, πολιτικοί, σχεδιαστές, πλούσιοι κληρονόμοι, απελπισμένες γυναίκες που προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να «ξυπνήσουν» ερωτικά τους συζύγους τους και πόρνες πολυτελείας γέμιζαν καθημερινά το κρεβάτι μιας αμφιλεγόμενης Τζένης, που πέρα από δόξα, χρήματα και πλούσια πελατεία είχε κερδίσει και κάτι ακόμα που ήταν γραφτό να την κάνει να σιχαθεί το σεξ, να επαναπροσδιορίσει την έννοια της ομορφιάς και να αποφασίσει πως οι άνθρωποι που θα έμεναν τελικά στο πλευρό της θα ήταν ελάχιστοι και… τεσταρισμένοι.
Ποιο ήταν αυτό; Η ικανότητά της να ψυχολογεί και να γνωρίζει τους ανθρώπους περνώντας μόλις λίγα λεπτά μαζί τους.  Στα 23 κεφάλαια του βιβλίου που αναστάτωσε, προκάλεσε και λογοκρίθηκε όσο κανένα, η Τζένη Χειλουδάκη περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια όσα βίωσε εξασκώντας το επάγγελμα της πόρνης, τα βίτσια, τα όργια, το ομαδικό σεξ, τον εθισμό της στην κοκαΐνη και τους πελάτες που την έκαναν να αγγίξει τα όριά της.
Νεκροφιλία, αιμομιξία και άλλες διαστροφές
Από τη νεκροφιλία στο σαδομαζοχισμό και από την αιμομιξία, στο σατανισμό και τη ζωοφιλία, η Τζένη ανοίγει τα χαρτιά της στους –φανατικούς πλέον- αναγνώστες της και εξηγεί βήμα – βήμα πως κατάφερε να χτίσει το μύθο της γυναίκας που παρά το πέος που τη «βάραινε», πριν την επέμβαση- εξακολουθούσε να θεωρείται το θηλυκό της δεκαετίας. Φωτογραφίσεις στα διασημότερα περιοδικά της χώρας, επιδείξεις μόδας και σχεδιαστές που «σφάζονταν» για να φορέσει η Τζένη ένα και μόνο κομμάτι τους, είναι μόλις ένα μικρό δείγμα των όσων η ίδια στόχευε να πετύχει ως «φιλόδοξο και κενό πλάσμα» -όπως η ίδια έχει χαρακτηρίσει τον τότε εαυτό της.
Οι εκδοτικοί οίκοι και το «όχι» στην επανέκδοση της Βίβλου
Η Τζένη Χειλουδάκη είχε πολλές φορές εκφράσει την επιθυμία της για την επανακυκλοφορία του δεύτερου κατά σειρά βιβλίου της μετά το «Οι άγγελοι δεν έχουν φύλο» του 2002 και πριν το «Αίγλης και κρίσης γωνία» που εκδόθηκε το 2013. Οι πόρτες των εκδοτικών οίκων; Κλειστές.
Η «Μαύρη Βίβλος» της Τζένης Χειλουδάκη άνοιξε ξανά – Σεξ, διαστροφές, κοκαΐνη & διάσημοι πελάτες σε 23 «απαγορευμένα» κεφάλαια
Η πρώτη έκδοση είχε ξεπουλήσει και σκόπιμα η Βίβλος έμενε χωρίς εκδοτική στέγη, με τη Τζένη να πεισμώνει και να καταλήγει σε ένα νέο εκδοτικό οίκο με την ονομασία Anima. Παρά το ότι τις πρώτες ημέρες της επανακυκλοφορίας οι αναγνώστες μπορούσαν να προμηθευτούν τη Μαύρη Βίβλο μόνο από τον ίδιο τον εκδοτικό, το κοινό «μίλησε» και πλέον το πόνημα της συγγραφέως βρίσκεται παντού. Είπαμε άλλωστε… Ποιος τα βάζει με την Τζένη;
«Γιατί να διαβάσω τη Μαύρη βίβλο»;
Ήταν η πρώτη ερώτηση που μου έκαναν όταν το βιβλίο έφτασε στα χέρια μου. Το μόνο που απάντησα είναι «αγαπώ τη Τζένη και πιστεύω πως η βίβλος της είναι… εγκυκλοπαιδικού περιεχομένου». Γέλασαν και ξεφυλλίζοντας το στάθηκαν στον πάντα καυστικό λόγο της Τζένης.
Αυτό φυσικά είναι κάτι που όσοι την παρακολουθούμε, αναμέναμε. Μην περιμένετε την παραμικρή ωραιοποίηση των συμβάντων ούτε μια Τζένη να γράφει με το «σεις» και με το «σας». Θα ήταν άλλωστε υποκριτικό. Για να είμαι μάλιστα εκατό τοις εκατό ακριβής, οφείλω να σας προειδοποιήσω πως πρόκειται για ό,τι πιο ωμό, παραστατικό και συνάμα αληθινό και καθηλωτικό που μόνο μια Χειλουδάκη θα τολμούσε να γράψει.
Η «Μαύρη Βίβλος» της Τζένης Χειλουδάκη άνοιξε ξανά – Σεξ, διαστροφές, κοκαΐνη & διάσημοι πελάτες σε 23 «απαγορευμένα» κεφάλαια
Και χρησιμοποιώ τη λέξη «τολμούσε» διότι η Βίβλος δεν γράφτηκε ούτε για να εντυπωσιάσει, ούτε να απενοχοποιήσει τη γεμάτη εραστές ζωή της τρανσέξουαλ που άφησε εποχή. Γράφτηκε ως κατάθεση ψυχής από τη γυναίκα που έκανε το σεξ επάγγελμα και κατέληξε στα 47 της πλέον να έχει απαρνηθεί τα φώτα, τη δημοσιότητα και τους άνδρες για να αφοσιωθεί στα ζώα και τον άνθρωπό της, τη μητέρα της.
Ένα βιβλίο, 23 κεφάλαια και 317 σελίδες με την υπογραφή της Τζένης. Αντέχεις να το διαβάσεις;

Απέκλεισαν το Μέγαρο Μαξίμου τα μέλη του ΠΑΜΕ – Σήκωσαν πανό στην είσοδο


pame-650

pame-650
Αυτή τη στιγμή δυνάμεις του ΠΑΜΕ από Συνδικάτα, εργαζόμενους, ανέργους, συνταξιούχους, νεολαία, αυτοαπασχολούμενους πραγματοποιούν συγκέντρωση έξω από το Μέγαρο Μαξίμου.
Απαιτούν το έκτρωμα του σχεδίου διάλυσης της Κοινωνικής Ασφάλισης, Κυβέρνησης, επιχειρηματικών ομίλων, Ευρωπαϊκής Ένωσης, να παρθεί πίσω.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, Στο Νέο Έγκλημα Κανένας Συμβιβασμός γράφει το πανό που έχουν αναρτήσει.
Με ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ καλεί  στις 12 το μεσημέρι στη μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας

«Ο άνθρωπος που ήξερε πάρα πολλά»: Ο Γιάνης και σε κόμικ, σε αμερικανικό περιοδικό [εικόνες]


varoufakis-comic-650
Ξαπόστασε για λίγο καιρό, πλέον όμως ετοιμάζεται να επανέλθει για τα καλά στην επικαιρότητα των Ευρωπαίων, καθώς προετοιμάζεται πυρετωδώς για την ίδρυση του κόμματος «DiEM25» (Democracy in Europe Movement 2025).

Η παρουσίαση του πανευρωπαϊκού αριστερού κινήματος, με το οποίο ο Γιάνης Βαρουφάκης ελπίζει να αλλάξει τους συσχετισμούς στην Ευρωζώνη, θα γίνει από τον ίδιο στις 9 Φεβρουαρίου σε αμφιθέατρο του Βερολίνου. Στόχος του πρώην υπουργού Οικονομικών είναι να προσφέρει έναν «τρίτο δρόμο» στους Ευρωπαίους πολίτες, μια εναλλακτική  λύση απέναντι στις «αντιδημοκρατικές δομές των σημερινών Ευρωπαϊκών θεσμών», όπως έχει δηλώσει ο ίδιος.
Δεν ξέρουμε αν το εγχείρημα του θα στεφθεί από επιτυχία –άλλωστε θα περάσουν πιθανότατα χρόνια ώστε να απαντηθεί με ασφάλεια ένα τέτοιο ερώτημα– το σίγουρο είναι όμως ότι έχει αρχίσει ήδη να προσελκύει το ενδιαφέρον των διεθνών Μ.Μ.Ε., διαδικασία που θα κορυφωθεί έως την 9η Φεβρουαρίου.
Ειδικά σε ενημερωτικά μέσα Αριστερών καταβολών ο πρώην υπουργός Οικονομικών θα απολαμβάνει διαφήμισης, καθώς θα προβάλλεται περίπου ως «σταυροφόρος» κατά της λιτότητας.
Αυτό συνέβη με το περιοδικό Jacobin που θεωρείται προπύργιο των αριστερών φωνών της Αμερικής, ένα έντυπο που στηρίζει ανοιχτά και ο Νόαμ Τσόμσκι.
Ο Γιάνης Βαρουφάκης έδωσε συνέντευξη σε αυτό και η παρουσίαση της ήταν άκρως πρωτότυπη, καθώς οι απαντήσεις του και γενικώς οι θέσεις του εικονογραφήθηκαν και προβλήθηκαν βγαλμένες μέσα από ένα κόμικ. Δεν ήταν πάντως η πρώτη φορά που ο Έλληνας οικονομολόγος ενέπνευσε μια ιστορία σε... σκίτσα, αφού στις 28 Δεκεμβρίου διακωμωδήθηκε από τη FAZ ως επικεφαλής της ΕΚΤ που καταφεύγει στο Θιβέτ [Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ]. 
Ο τίτλος της συνέντευξης είναι «Ο άνθρωπος που ήξερε πάρα πολλά» και βασίζεται σε δηλώσεις του Βαρουφάκη στο περιοδικό.
«Το Jacobin Magazine με τίμησε με μια έκδοση συνέντευξης που είχα παραχωρήσει στον δημοσιογράφο και κομίστα Francisco de Zarate, συντάκτη της εφημερίδας της Αργεντινής Clarin, που εικονογραφήθηκε από τον Fernando Calvi. Ευχαριστώ Francisco, Fernando και Jacobin», έγραψε ο Γιάνης Βαρουφάκης στο προσωπικό του blog.
Ο πρώην στενός συνεργάτης του Αλέξη Τσίπρα στηλιτεύει την αδιαφάνεια της Ε.Ε., κάνει λόγο για δημοκρατικό έλλειμμα στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τους πολίτες της Ευρωζώνης, παρουσιάζει ως το «μεγάλο αφεντικό» το Eurogroup και κάνει ιστορική αναδρομή στον ρόλο των Μεγάλων Δυνάμεων στη χώρα μας και στην εμπλοκή τους στα εσωτερικά μας, πριν από το 1821.
Παραδέχεται πως ήλπιζε ότι ο Αλέξης Τσίπρας θα στήριζε ένα «ελεγχόμενο Grexit» και αναλύει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να υπάρξει ανάπτυξη στην Ευρώπη. «Μόνο μέσα από τις νέες τεχνολογίες και το ανθρώπινο κεφάλαιο. Δυστυχώς κάνουμε το αντίθετο. Ρίχνουμε τους μισθούς, μειώνουμε τις επενδύσεις και τις χρηματοδοτήσεις στην καινοτομία και κάνουμε περικοπές στην εκπαίδευση. Αυτό γίνεται ακόμα και μέσα στη Γερμανία και είναι το μεγαλύτερο λάθος», σχολιάζει μεταξύ άλλων.



Ο βιασμός της Ευρώπης!

Η Κολωνία της Γερμανίας, όπου χιλιάδες Μουσουλμάνοι κακοποίησαν σεξουαλικά Γερμανίδες που είχαν κατέβει στο κέντρο της πόλης για γιορτάσουν την Πρωτοχρονιά, είναι μόνο η αρχή!

Κάτι παρόμοιο βέβαια είχε γίνει και στην Αθήνα πριν από κάτι χρόνια. Θυμάστε;;
Τα Αριστερά κόμματα της πλάκας και οι Φιλελεύθεροι-καραγκιόζηδες βέβαια κατηγορούν τις γυναίκες!!!
ΕΛΛΗΝΕΣ: ΞΥΠΝΗΣΤΕ!
Το ΙΣΛΑΜ είναι εδώ και έρχεται επιδημία βιασμών!
Δεν είναι πολυπολιτισμικότητα, αλλά εθνοκτονία!
ΞΥΝΠΗΣΤΕ! Απαιτήστε: κλείσιμο συνόρων και άμεση απέλαση πριν είναι αργά (που πολύ φοβάμαι οτι με τον Σύριζα στην εξουσία… το παιχνίδι έχει τελειώσει!)

Η οικονομική γενοκτονία των Ελλήνων

Φωτογραφία ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΝΟΣΦωτογραφία ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΝΟΣ
Του Γιώργου Ρωμανού *
Οι ολιγάρχες που διοικούν τη σημερινή Ευρώπη αρέσκονται να την αποκαλούν Ευρωπαϊκή «Ένωση», ενώ στην πραγματικότητα είναι μια φαντασιακή ομοσπονδία, μία, τύποις και ουσία, Ευρωπαϊκή Ένωση Τραπεζών (Ε.Ε.Τ.). Ένας ου-τόπος, με σοβαρό έλλειμμα «Κοινωνικής Δημοκρατίας».
Μια Ευρώπη που την κυβερνούν δύο τρεις μεγάλες χώρες με τους...
δορυφόρους τους. Στην πράξη, οι λαοί των μικρότερων χωρών δεν έχουν ίσα δικαιώματα, αλλά αέναες οικονομικές υποχρεώσεις σε αποτυχημένα οικονομικά σχέδια. Σχέδια, που οι ίδιοι που τα εκπονούν αναγνωρίζουν κατόπιν την αδυναμία εφαρμογής τους λόγω αποτυχίας. Σε αυτή την Ευρωπαϊκή «Ένωση» ποτέ δεν υπήρξε καθολική λαϊκή ψηφοφορία για κοινό Σύνταγμα, «Πρόεδρο Δημοκρατίας της Ευρώπης», με αξιοπρεπή δικαιώματα, κοινή, ενιαία κυβέρνηση με ψηφισμένους υπουργούς, και με τραπεζίτες εκλεγμένους μετά από πραγματικά δημοκρατικές διαδικασίες.
Σε αυτή την τραγικά ελλειμματική Ευρώπη δεν υπάρχει ευρωπαϊκός στρατός, με αποστολή να υπερασπίζεται, ως οφείλει, και να «σφραγίζει», όταν και αν χρειάζεται, τα εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης και, φυσικά, της Ελλάδος η οποία διαρκώς εγκαλείται γιατί δεν μπορεί να αποκρούσει τον εσκεμμένο και σκόπιμο βομβαρδισμό ψυχών που δέχεται. Μία σοβαρή ευρωπαϊκή ομοσπονδία θα έπρεπε να έχει ήδη τα κότσια να απαντήσει στο κατά πόσον οι δομές του ΝΑΤΟ της επιτρέπουν να δημιουργήσει ευρωπαϊκό στρατό. Ή να τοποθετηθεί-εκτεθεί ανοιχτά ότι η Ευρώπη, στο μέλλον, θα είναι μια «Τράπεζα διαχείρισης παγκόσμιου χρήματος» και τα σύνορά της θα τα υπερασπίζονται, κατά τα δικά τους συμφέροντα, οι χώρες του ΝΑΤΟ, φυσικά και εκείνες που δεν ανήκουν στην Ευρώπη.
Η θρασύτατη πρόταση της Γερμανίας για «τριμερή» έλεγχο των ελληνοτουρκικών θαλάσσιων συνόρων από Ελλάδα, Τουρκία, Γερμανία, αποδεικνύει τη σχιζοφρένεια της φαντασιακής ευρωπαϊκής ομοσπονδίας μέσα στην οποία η Ελλάδα είναι μια μετέωρη χώρα. Ένα εγκλωβισμένο μέλος σε έναν ου-τόπο, σε μία αντιδημοκρατικά ανισότιμη συνένωση στυγνής και μόνο οικονομικής μορφής. Σε ένα πλαίσιο όπου δύο τρεις δυνατοί, με αντιλήψεις νέας φεουδαρχίας, υπερχρεώνουν καταναγκαστικά τους αδύνατους, έχοντας ως συνεργάτες τους «πρόθυμους» πολιτικούς των αδυνάτων χωρών.
Θεμελιώδες στοιχείο στον θανάσιμο εγκλωβισμό της Ελλάδος ήταν η ένταξή της στην ευρωζώνη, την 1η Ιανουαρίου 2002, με την παγκοσμίως χειρότερη νομισματική ισοτιμία που της επεβλήθη στανικά: 340,75 δραχμές με 1 ευρώ. Ισοτιμία, χειρότερη και από εκείνη χωρών με διεθνώς ασήμαντη και αφερέγγυα οικονομία (τότε και τώρα), και χωρίς τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της Ελλάδος, όπως: Βουλγαρία 1,96 Λέβα/1 ευρώ, Λιθουανία 3,45 Λίτας/1 ευρώ, Λετονία 0,54(!!!) Λατς/1 ευρώ, (στις 29/5/2012 η ισοτιμία ήταν 0,70(!!!) Λατς/1 ευρώ), Κροατία 7,58 Κούνας/1 ευρώ, ακόμη και Μπαγκλαντές 109,20 Τάκα /1 ευρώ. Με απλά λόγια, μετά από εκείνη την αποφράδα ημέρα της νέας Άλωσης για την Ελλάδα, οτιδήποτε αγόραζε από το εξωτερικό η έντονα εισαγωγική χώρα μας ήταν ακριβότερο κατά 340,75 φορές, ενώ οτιδήποτε (ξε)πουλούσε ήταν φτηνότερο για τους ξένους κατά 340,75 φορές.
Η ισοτιμία αυτή «επιτεύχθηκε» σε μία από τις πιο ολέθριες φάσεις τής, εκ του αποτελέσματος κρινόμενης πλέον, εγκληματικής Μεταπολίτευσης, και μετά από τον «αγώνα» που έδωσαν, οι «πρόθυμοι» του τότε δικομματισμού, κ.κ. Κώστας Σημίτης, (πρωθυπουργός), Γιάννος Παπαντωνίου (υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών), Λουκάς Παπαδήμος (διοικητής Τράπεζας της Ελλάδος), Νίκος Γκαργκάνας (υποδιοικητής Τράπεζας της Ελλάδος), Γιάννης Στουρνάρας (πρόεδρος Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων), ενώ ο κ. Γκίκας Χαρδούβελης, και ο κ. Δ. Μαλλιαρόπουλος (ως στελέχη της Εθνικής Τράπεζας) ανέλαβαν την δημοσίευση σχετικής μελέτης ισοτιμίας τον Ιανουάριο του 1998.
Για την μετέπειτα δράση των «προθύμων» αυτών πολιτικών μιλούν τα γεγονότα: Ο κ. Παπαντωνίου καταδικάστηκε και διώκεται κατ? επανάληψη για αδήλωτο χρήμα. Ο κ. Παπαδήμος υπήρξε δοτός πρωθυπουργός με ανάθεση να «εκτελέσει» Μνημόνια και το εγκληματικό «κούρεμα», PSI 2011-2012. Καταληστεύοντας έτσι τις οικονομίες σε ομόλογα των απλών επενδυτών, επαγγελματιών, βιοτεχνών, βιομηχάνων. Και καταστρέφοντας ανάλογες επενδύσεις πανεπιστημίων, ταμείων υγείας, συντάξεων, και όλων των κοινωνικών δομών, με αποτέλεσμα σήμερα το κράτος να εκβιάζεται από την Ε. «Ε.» για συνεχείς περικοπές, φόρους, και απολύσεις. Ο κ. Στουρνάρας έχει εκκρεμότητα με επιτροπή της Βουλής για σκάνδαλο της SIEMENS. Ο κ. Χαρδούβελης, ως υπουργός Οικονομικών, παραπέμπεται για δόλιες εξαγωγές δικού του συναλλάγματος, ενώ δήθεν αγωνιζόταν να μην εξάγονται χρήματα από την Ελλάδα. Οι ευθύνες του κ. Σημίτη, πρωθυπουργού αυτής της καταστροφικής ισοτιμίας (και παρεπιμπτόντως δημιουργού των γκρίζων ζωνών στο Αιγαίο επ’ ωφελεία της Τουρκίας) δεν έχουν ακόμη επιμετρηθεί. Όπως, παρεπιμπτόντως, δεν έχουν επιμετρηθεί οι ευθύνες του κ. Γιώργου Α. Παπανδρέου που ολοκλήρωσε τη νέα Άλωση της χώρας ως ο τραγικότερος πρωθυπουργός- συμπεριλαμβανομένων και των της μικρασιατικής καταστροφής, του 1922-, όταν αναμιγνύοντας πραγματικά με ψευδώς δημιουργημένα ανύπαρκτα, χρέη οδήγησε τη χώρα στο ΔΝΤ και στα τερατώδη Μνημόνια.
Σήμερα, οι Έλληνες αδυνατούν παντελώς να ξεπληρώσουν όσα συσσώρευσαν οι ντόπιοι «πρόθυμοι» και οι ξένοι επικυρίαρχοί τους, τα οποία ανέρχονται σε 709 δισ. ευρώ, και όχι 350 δισ. ευρώ όπως δολίως διαδίδεται.
Για να πάψει η Ελλάδα να βρίσκεται μετέωρη απαιτείται: Δημόσιος ελληνικός και διεθνής Λογιστικός Έλεγχος χρέους στα ιλιγγιώδη ελλείμματα που δημιούργησε από την 1η Ιανουαρίου του 2002 η ληστρική ισοτιμία 340,75 δραχμές/1 ευρώ. Και ανάλογο έλεγχο στο τμήμα που αφορά στα πλαστά χρέη των Μνημονίων. Υπενθυμίζεται ότι και ο Χέλμουτ Σμιτ τόνιζε διαρκώς τα τελευταία χρόνια: «?πολλά από τα δισεκατομμύρια ευρώ της βοήθειας προς την Ελλάδα βρίσκονται μόνο στα βιβλία.» (ΕΣΤΙΑ 11/11/2015).
Εναλλακτικά, για να σωθεί και το γόητρο των νέων φεουδαρχών, μια μυστική συμφωνία θα βοηθούσε στη ουσιαστικά μονομερή διαγραφή του πλαστού χρέους με μια πολυδαίδαλη αναδιάρθρωση- εξαΰλωσή του σε βάθος χρόνου, με ταυτόχρονο σταδιακό πάγωμα πληρωμής των άμεσα απαιτητών τόκων.
Σημειώνεται ότι ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ανέφερε στην αντιφώνησή του, στις 23 Οκτωβρίου του 2015, στον Γάλλο Πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ: «Δεν είμαστε κατάδικοι, είμαστε ισότιμοι πολίτες της Ευρώπης».
Μένει να αποδειχθεί εκ μέρους της Ευρώπης.
* Ο Γιώργος Ρωμανός είναι συγγραφέας
"mignatiou"

Εδώ που τα λέμε ένα δίκαιο τόχει η Φώφη!

Εδώ που τα λέμε ένα δίκαιο τόχει η Φώφη!
Nikakis Anastassios

Η «στρατευμένη» σάτιρα του Λαζόπουλου

Από το "PRESS-GR"
Γράφει ο Χρήστος Μπουσιούτας
Ο Δημιουργός έδωσε στα ζώα τα δόντια, τα αγκάθια και το δηλητήριο, για να αμύνονται, να επιβιώνουν.
Στον άνθρωπο έδωσε τον λόγο.
Άλλοι τον χρησιμοποιούν για την αγάπη, την... δημοκρατία, την ειρήνη, την κοινωνική δικαιοσύνη.
Άλλοι για να βρίζουν, να διαβάλουν, να συκοφαντούν, να κατευθύνουν και να διαμορφώνουν συνειδήσεις για ιδιοτελείς σκοπούς.
Ανυπομονώ να ακούσω τον Λαζόπουλο να σχολιάζει στο τσαντίρι του:
Την πώληση των Αεροδρομίων στους «μισητούς» Γερμανούς της Fraport AG − Slentel Ltd.
Την αύξηση των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, που θα γίνει μέσα στο 2016.
Την πώληση του Αστέρα Βουλιαγμένης, παρέα με τους αρχαιολογικούς του χώρους, σε Τούρκους και Κουβετιανούς.
Την αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
Τους πλειστηριασμούς και «κανένα σπίτι σε χέρια τραπεζίτη».
Την μείωση του επιδόματος θέρμανσης.
Την σταδιακή κατάργηση του ΕΚΑΣ.
Την «μικρή» μείωση κατά 20% των επικουρικών συντάξεων, όπως προκλητικά είπε ο Φλαμπουράρης.
Την αύξηση του ΦΠΑ.
Τα προαπαιτούμενα που ψηφίζονται με αντισυνταγματικό τρόπο στην βουλή.
Τα εργασιακά.
Το ασφαλιστικό.
Την αύξηση της φορολογίας στους αγρότες.

Για να μην πάμε πιο πίσω …
Τι έχει να πει σήμερα για το «σκίσιμο» του μνημονίου και το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης που χάθηκε στα Τέμπη.
Για την στελέχωση της δημόσιας διοίκησης με τους αποτυχημένους να εκλεγούν υποψήφιους βουλευτές και τα κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ.
Την επάνδρωση της κρατικής μηχανής με αδέλφια, ξαδέλφια συντρόφους επί κλίνης και μπατζανάκηδες.
Για τα σκάνδαλα με τα πόθεν έσχες, τις αδήλωτες καταθέσεις, τα αφορολόγητα εισοδήματα και τις τεχνικές εταιρίες.

Για την απουσία εδώ και ένα χρόνο των αναφορών του, στο «ακηδεμόνευτο» κίνημα του «δεν πληρώνω» που με τόσο πάθος υποστήριζε. Γιατί ενώ οι μπάρες είναι κατεβασμένες ο κόσμος απουσιάζει; Καταργήθηκαν τα διόδια και δεν το ξέρω;
Για τους «αυθορμήτως» προσερχόμενους στις πλατείες αγανακτισμένους, που τους καλούσε στα τσαντίρια του, όταν ψήφιζαν οι προηγούμενοι καραγκιόζηδες στην βουλή τα προαπαιτούμενα των δικών τους μνημονίων;
Για τους «επαναστάτες» των Σκουριών; Που τους είχε υπό την προστασία του. Που πήγαν τα ναυλωμένα πούλμαν με τους «μπουρλοτιέρηδες»;
Γιατί δεν καλούνται πια στις εκπομπές του, εκπρόσωποι κοινωνικών φορέων, επαγγελματικών κλάδων, σωματείων εργαζομένων και συνδικαλιστές για να αναδείξουν τα δίκαια αιτήματα τους; Γιατί έχουν εξαφανιστεί από τις εκπομπές του; Μήπως ικανοποιήθηκαν αυτά τα αιτήματα από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ;
Σήμερα που πήγαν όλοι αυτοί;
Γιατί δεν προτρέπει τώρα πια, τα «εξοργισμένα παιδιά» «να μην ηρεμήσουν», να «μην δηλώσουν υπακοή και να διεκδικήσουν αυτά που πρέπει, ξέρουν αυτά»

Γιατί προβάλλονται μόνο βιντεάκια από το You Tube με γέρους που κλάνουν και μακάκους που αυνανίζονται και απουσιάζουν εκείνα με τις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις του Αλέξη;
Δεν έχουν πολιτικό ενδιαφέρον τα ψέματα του Αλέξη, ενώ είχαν του Σα(χλα)μαρά και του βλαμμένου του Γιωργάκη;
Γιατί δεν ξαναδιαβάζει πια δακρύβρεκτα μειλ πεινασμένου και απελπισμένου νέου ( που μπορεί συντάκτης και αποστολέας να ήταν και ο ίδιος ) με συγκινητικό τρόπο. Αλήθεια που πήγε τόση δυστυχία;
Και η θέση του απέναντι στην μετάλλαξη του ΣΥΡΙΖΑ μια απλή περιγραφή για το δικό του μνημόνιο για να κρατηθούν τα προσχήματα.Που πήγε ο στομφώδης και καταγγελτικός λόγος για τα δύο πρώτα μνημόνια;
Ακόμα και τώρα εξαντλεί την κριτική του στον γραφικό Άδωνη και στα φθαρμένα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Για τα προβλήματα του λαού από το τρίτο μνημόνιο απλές αναφορές έτσι για τα μάτια του κόσμου.
Όταν μπερδεύεται η υποκριτική με την υποκρισία, όταν η σάτιρα γίνεται υπηρέτης της πολιτικής προπαγάνδας.
Η πιο σκληρή κριτική του προς τον ΣΥΡΙΖΑ αφορά την πολιτική του για τα έργα τέχνης.
Βλέπεις όλο και κάποιος άνεργος θα έχει έναν Βίνσεντ βαν Γκογκ στο σπίτι του, να μην ανησυχεί για την επένδυσή του;
«Θα δηλώνονται και οι πίνακες. Σε ποια αξία; Κι αν έχουν χάσει την αξία τους; Θα τους αποζημιώνει το κράτος; Τι νταβατζής είναι αυτός; Εσύ επενδύεις, αν χάσεις έχασες , αν κερδίσεις φέρτα μου.» *
Και μια ακόμα πιο σκληρή που «τσακίζει» κόκκαλα για τον ΕΝΦΙΑ ( η σύνταξη δική του )
«Καταργείστε τον ΕΝΦΙΑ, και μην τον αντικαταστήσετε. Σεβαστείτε τουλάχιστον εσείς το σύνταγμα. Φορολογείστε περισσότερο για κάποιο διάστημα συγκεκριμένο και ορισμένο, και όχι γενικώς και αορίστως, φορολογείστε τα εισοδήματα. Και τα εισοδήματα από τα ακίνητα.
όχι να μην μπορείς να το πουλήσεις, να το νοικιάσεις και να σε βάζουν να το ξαναγοράζεις κάθε χρόνο σιγά-σιγά.»*
Μήπως θυμάται κανείς τι έλεγε για τον ΕΝΦΙΑ;

Έχουμε εθιστεί τόσο πολύ στο ψέμα, που θεωρούμε την εξαπάτηση μέρος του πολιτικού παιχνιδιού και αντί να θέσουμε στο περιθώριο της ζωής μας τους ψεύτες και τους τσαντιροτσαρλατάνους, παραμένουν αξιοπρεπείς στην συνείδηση μας και απολαμβάνουν την αποδοχή μας.

Και κάτι για όλους αυτούς που σήμερα ξαφνικά ανακάλυψαν ότι ο Λαζόπουλος κάνει «στρατευμένη» σάτιρα. Τι μας λέτε καλέ; Προπαγάνδα του κερατά έκανε, φερέφωνο του ΣΥΡΙΖΑ ήταν και είναι. Υπηρεσία εκτελούσε τότε, υπηρεσία εκτελεί και τώρα.
Και που ήσασταν τόσο καιρό; Τώρα που άρχισε να δύει το άστρο του και αποκαλύφτηκε ο ρόλος του, βγήκατε από τις ασφαλείς κρυψώνες σας.
Τον ξέρατε τον ρόλο του, αλλά όχι μόνο δεν τολμούσατε να μιλήσετε, άλλοι από ανάγκη και άλλοι από φόβο, αλλά κάθε φορά που κάποιος έγραφε κάτι εναντίον του πέφτατε να τον φάτε. Στο απυρόβλητο ο Λάκης.

Όσο για την αισθητική της σάτιρας του, Διάβαζε εδώ: http://kafeneio-gr.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9016.html
*Από άρθρο του στο tsantiri.gr: «Τις Louboutin να τις δηλώσω;»

Ευάγγελος Βενιζέλος: «Έπαιξε» τα λεφτά μας στο καζίνο



90 ατομικές βόμβες των ΗΠΑ "φιλοξενεί" η γειτονική Ιταλία!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Πώς συμφώνησαν σε συμβιβασμό Κατρούγκαλος και "Βήμα" για τα συμφωνητικά με το 12%...

Από τον Στάθη Παλαιολόγο. 
Συζητήθηκε σήμερα στο Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας η αγωγή που είχε υποβάλει ο νυν υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος κατά του "Βήματος" για τα επίμαχα δημοσιεύματα του Μαρτίου 2015 σχετικά με τα ιδιωτικά συμφωνητικά που έκανε με απολυμένους δημοσίους υπαλλήλους, από τους οποίους θα έπαιρνε προμήθεια 12% επί των αποζημιώσεων που θα λάμβαναν σε περίπτωση επαναπρόσληψης. Η εφημερίδα είχε παρουσιάσει σχετικό έγγραφο με...ημερομηνία 27 Ιανουαρίου 2015 όταν είχε ανακοινωθεί το όνομά του ως υπουργού αναπληρωτή Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Η είδηση που βγαίνει από τη σημερινή διαδικασία, όπως έμαθε το press-gr,  είναι ότι οι δύο πλευρές έκαναν έναν κατ' αρχήν συμβιβασμό. 
Η πλευρά του κ. Κατρούγκαλου, ο οποίος εκπροσωπήθηκε νομικά από τον Λουκά Αποστολίδη, δέχτηκε να αναβληθεί η εκδίκαση και να μην προχωρήσει η αστική απαίτηση υπό την προϋπόθεση ότι την Κυριακή θα δημοσιευθεί στον "Βηματοδότη" κείμενο με το οποίο η εφημερίδα θα δεσμεύεται "να αποκαταστήσει την αλήθεια" σχετικά με τα επίμαχα δημοσιεύματα που αποδίδονται σε "παραδρομή" του συντάκτη. 
Η πλευρά της εφημερίδας συμφώνησε με σχετική δήλωση που καταχωρήθηκε στα πρακτικά και έτσι η εκδίκαση της υπόθεσης αναβλήθηκε για τις 21 Απριλίου 2016 εν αναμονή της "αποκατάστασης της αλήθειας". 

Όταν είχε προκύψει το θέμα, ο κ. Κατρούγκαλος είχε δηλώσει ότι το δημοσίευμα της εφημερίδας είναι τελείως ανυπόστατο, συλλεκτικό κομμάτι κιτρινισμού, ψεύδους και συκοφαντίας. Ανέφερε, επίσης, ότι θα απαιτήσει από τη συγκεκριμένη εφημερίδα να ζητήσει συγγνώμη και να καταθέσει το ποσό των 10.000 ευρώ στο ΚΕΘΕΑ. Στην περίπτωση που η εφημερίδα δεν το πράξει, θα καταθέσει αγωγή εναντίον της, ζητώντας πολλαπλάσιο ποσό, το οποίο, όπως είχε πει, θα διατεθεί για τον ίδιο σκοπό.

Για να μην σε θεωρούν ηλίθιο ... οι δημοσιογραφικές πόρνες!

"Είμαι πρώτη ξαδέλφη του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Π. Πολάκη" λέει η υπεύθυνη αναισθησιολόγος για το θάνατο της 4χρονης...

Από το "PRESS-GR" 
«Κάναμε τα πάντα όλοι οι γιατροί για να σώσουμε τη Μελίνα. Ακολουθήσαμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Δεν τα καταφέραμε. Σας το λέω με πόνο ψυχής. Επιστρέφω στο σπίτι, κοιτάζω την μικρή μου κόρη και κλαίω γιατί μου θυμίζει το 4χρονο κοριτσάκι που χάθηκε». 
Με αυτά τα λόγια περιγράφει στην... ιστορική εφημερίδα της Κρήτης «Πατρίς» τα όσα δραματικά συνέβησαν στο Βενιζέλειο πριν 10 ημέρες η αναισθησιολόγος Νεκταρία Πολάκη που συμμετείχε στο χειρουργείο για να αφαιρεθούν τα κρεατάκια από την Μελίνα Παρασκάκη η οποία...

ΟΛΟΙ (Σημερα , 8/1) ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Η Λαϊκή Ενότητα Πιερίας καλεί όλους και όλες (Παρασκευή, 8/1) το πρωί στα δικαστήρια σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στους διωκόμενους αγωνιστές των διοδίων και καταδίκης της κυβερνητικής πολιτικής.

ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΙΝΑΚΙ... ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ! KANENAΣ ΠOYΣTARAΣ, KANENAΣ ΑΛΕΞΗΣ... Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΛΕΣΒΙΩΝ & ΓΚΕΙ!



Από τον Τάσο Δούση.
Δεν το καταλαβαίνω και θέλω να μου το εξηγήσετε σαν να είμαι 4 χρόνων!
Στέλνεις το αγγελούδι σου να κάνει εγχείρηση για...κρεατάκια, όχι αφαίρεση όγκου στον εγκέφαλο, όχι εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς και στο φέρνουν στο σάβανο.
Φιλάς το παιδί σου πριν την επέμβαση, του λες να μην φοβάται, ότι θα είσαι εκεί να το περιμένεις και μετά το νεκροφιλάς στο νεκροτομείο.
Συγγνώμη, δεν πρέπει κάποιος κερατάς, να...
σου πει...

Η Λευτεριά δεν θάρθει και «Επανάσταση» δεν θα γίνε

Πρώτα απ’ όλα, γιατί αυτά τα πράγματα είναι δύσκολα. Θέλουν κόπο και θυσίες, που οι «επαναστάτες» δεν είναι διατεθειμένοι να κάμουν.
Δεύτερο, γιατί τα μυαλά είναι καμένα από το σύνολο των παραδειγμάτων και υποδείξεων, που εμφανίζονται ως δρόμοι επανάστασης και απελευθέρωσης.
Μπαίνουμε στον έκτο χρόνο της  ολιγαρχικής τραπεζικής κυριαρχίας κι ενώ ο λαός έχει δείξει, ποικιλοτρόπως, την αντίθεση του σε όσα ζει, μια συγκροτημένη δύναμη αντίστασης και ανατροπής, που να είναι απειλητική στο κατοχικό καθεστώς δεν έχει εμφανιστεί. Με διάφορους τρόπους, ένα 60-70% του πληθυσμού έχει εκφράσει την αντίθεση του και ο καθένας ή η κάθε μικροομάδα
……………
δείχνουν κι ένα δικό τους δρόμο, που μόνο τη σύγχυση σκορπούν και την απογοήτευση καλλιεργούν, αναπαράγοντας τη διαίρεση.
Οι περιουσίες θα απαλλοτριωθούν, οι εισφορές και οι φόροι θα αυξηθούν, οι μισθοί και οι συντάξεις θα μειωθούν κι άλλο, η ανεργία θα είναι καθεστώς και, πέρα από ασύνδετες και σπασμωδικές αντιδράσεις, ουδέν θα συμβεί.
Θα αναδειχθεί ξανά, ως «λύση», η εναπόθεση ελπίδων, σε ψεύτικους κοινοβουλευτικούς αντιστασιακούς αριστεράς και δεξιάς, η οποίοι, απλώς, θα συνεχίσουν την πολιτική όλων όσων, ως τώρα, κυβέρνησαν, κομίζοντας «ελπίδα».  Το πολιτικό εμπόριο ελπίδων θα συνεχιστεί, σε συνεννόηση και σε απόλυτο συντονισμό με τη διαδικασία απαλλοτρίωσης της ζωής μας.

Ο λόγος που δεν θα συμβεί τίποτα είναι γιατί οι κατέχοντες μια κάποια γνώση δεν έχουν και την απάντηση. Η πολιτική, κοινωνική και οικονομική γνώση αντλείται από το μαγγανοπήγαδο των ιδεών του κυρίαρχου δυτικού παραδείγματος, συνοδεύεται από πιστές αντιγραφές τρόπων και μεθόδων και την άκριτη εμφύτευση τους στον δικό μας τόπο και χρόνο.
Ασυνείδητα, η γνώση μετατρέπεται σε πίστη και θρησκεία. Και στις πολιτικές παρέες, εκεί που όλοι νομίζουν ότι ανακάλυψαν τον τροχό, αν πεις ότι κάνουν  ριζικό λάθος, θα σε αντιμετωπίσουν ως εξωγήινο. Θα ακούσουν μια γλώσσα ακαταλαβίστικη κι ας είναι η ίδια γλώσσα. Το χειρότερο είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν στον κόσμο που έχει συνειδητοποιήσει ότι η αλλαγή είναι στο δικό του χέρι και προσπαθεί να οργανωθεί. Πρόκειται για τους κόσμους των αυτόνομων, των αντιεξουσιαστών και της δημοκρατίας. Για τους άλλους, που αναζητούν και συντάσσονται με πολιτικούς μεσσίες, δεν έχω να πω κάτι.

Ας δούμε, με δύο παραδείγματα, πάνω σε τι σκοντάφτουν.
1.      Το φθινόπωρο που πέρασε ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για τη δημιουργία ενός«Ολοκληρωμένου Συνεταιρισμού» στην Αθήνα. Είχαν για πρότυπο τον «Ολοκληρωμένο Συνεταιρισμό της Καταλονίας» και, από το σχέδιο διακήρυξης,  «οι όροι που τίθενται για τη λειτουργία αυτού του χώρου είναι όροι άμεσης δημοκρατίας, ανοιχτότητας και ταυτόχρονα ευθύνης του κάθε ατόμου και της κάθε συλλογικότητας. Η ανοιχτότητα έχει να κάνει με την ελεύθερη συμμετοχή των ανθρώπων σε αυτό το δημόσιο χώρο, που δημιουργείται από τους παραγωγούς, από τους παρόχους υπηρεσιών και από αυτούς που χρησιμοποιούν αυτά τα αγαθά». Το πλαίσιο θα το χαρακτηρίζαμε εξαιρετικό και προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά η λογοτεχνία του δεν βοηθά τους σκοπούς και κρύβει πίσω της μια ιδεολογική εξάρτηση. Στις αμέσως επόμενες παραγράφους, η ανοιχτότητα ακυρώνεται, με φράσεις, όπως «Ο Συνεταιρισμός είναι ένα κινηματικό εργαλείο αντιεξουσίας».  Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τη φράση που ακολουθεί και διευκρινίζει την αντιεξουσία: «μέσα από την αυτο-διαχείριση, την αυτο-οργάνωση και την άμεση δημοκρατία, θα βοηθήσει να ξεπεραστεί η εξάρτηση από τις δομές του συστήματος, προς την κατεύθυνση της ελευθερίας, της επίγνωσης, όπου ο καθένας θα μπορεί να λειτουργήσει υπό ίσους όρους και ίσες ευκαιρίες». Η ζημιά, όμως, έχει γίνει –η «αντιεξουσία» παραπέμπει σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Επιπλέον, κι εμείς, στα δικά μας μέρη, είμαστε υπέρ της αυτοοργάνωσης, της αυτοδιαχείρισης και της δημοκρατίας και θεωρούμε τη φοροδιαφυγή, το λαθρεμπόριο και την παράκαμψη των κατοχικών νόμων, αναγκαίο τρόπο επιβίωσης, αλλά δεν καθιστούμε την «πολιτική και φορολογική ανυπακοή» προϋπόθεση συμμετοχής και καταστατικό σκοπό. Η ανυπακοή είναι ανάγκη και μέσο, αλλά, ως πολιτικός σκοπός ή προαπαιτούμενο, είναι για τα παλικάρια –για όσους είναι έτοιμοι να αντέξουν το τίμημα της απαλλοτρίωσης και της τιμωρίας, ως ποινή της ανυπακοής.  Η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού δεν πληρώνει, γιατί δεν μπορεί κι όχι γιατί δεν θέλει. Και η υπερχρέωση είναι επιλογή του ολιγαρχικού καθεστώτος, για να δημιουργήσει κατάσταση φεουδαρχίας και δουλοπαροικίας. Μακάρι, να υπήρχε γενικευμένη και συνειδητή ανυπακοή, αλλά αυτό δεν συμβαίνει και δεν θα είμαστε εμείς που θα προσθέσουμε έναν ακόμα διαχωρισμό- αυτόν του «παλικάρια ή δούλοι». Δεν βλέπουμε γύρω μας, πληθώρα ηρώων ή αντιεξουσιαστών και το εγχείρημα, παρά τις γραπτές προθέσεις, απειλείται με περιχαράκωση. Οι πρωτεργάτες δεν μπορούν να ξεφύγουν από το δικό τους ιδεολογικό χώρο και να γίνουν, πραγματικά, ανοιχτοί.  Ακόμα και η σχεδόν πιστή μεταφορά στα δικά μας της εμπειρίας της CooperativaIntegralCatalanaαγνοεί διαφορές τόπου, ιστορικών και κοινωνικών δεδομένων.
Θα αρκούσε μια πρόσκληση προς όλους όσους νιώθουν ότι η κοινωνική εμπιστοσύνη, ο σεβασμός και η συμπάθεια προς τον διπλανό του  είναι η βάση για κάθε κοινότητα ανθρώπων, που θέλει να ζήσει λεύτερα και όμορφα. Τέτοιου είδους πρόσκληση είναι ανοιχτή σε πολύ περισσότερους και, εξ ορισμού, θέτει απέναντι της τον κυρίαρχο ατομικισμό, αποκλείοντας όσους θα προσπαθήσουν να προσέλθουν σε δημοκρατική διαδικασία, με αποκλειστικό σκοπό τον προσπορισμό ίδιου οφέλους.

2.      Στον κόσμο των δημοκρατών, που επιμένουν να αυτοαποκαλούνται «αμεσοδημοκράτες», λες και υπάρχουν πολλά είδη δημοκρατίας-, κυκλοφορεί, επίσης, πληθώρα διακηρύξεων, οι οποίες προσπαθούν να αντιπαρατεθούν στα παγκοσμιοποιημένα ιδεολογήματα και να ορίσουν το δικό τους πολιτικό – δημοκρατικό πλαίσιο. Αυτοί, όπως και πολλοί άλλοι πολιτικοί χώροι, αγνοούν -και θα τους ξαφνιάσει τούτη η γραφή- ότι οι διακηρύξεις έχουν για ρίζα τους τις «Ομολογίες Πίστεως», όταν η εκκλησία από υπαρκτικό γεγονός και από, πολιτικά, πολιτισμικά και ιστορικά, απτό παράδειγμα, άρχισε να μετατρέπεται σε χρηστικό εργαλείο κοσμικών και θρησκευτικών εξουσιών.  Στις εποχές που καθιέρωσαν την Εκκλησία του Δήμου, ως πολιτειακό θεσμό, δεν προηγήθηκαν διακηρύξεις. Αυτή προέκυψε από αντιπαραθέσεις, συγκρούσεις και στάσεις αιώνων, ανάμεσα στο πλήθος και την Ολιγαρχία, για το ποιος πρέπει να αποφασίζει. Του αθηναϊκού 461 π.Χ., όταν και ολοκληρώθηκε η πολιτική κυριαρχία του δήμου, δεν προηγήθηκαν θεωρητικοί, θεωρίες και διακηρύξεις. Κατέληξαν στη δημοκρατία, μέσα από πληθώρα διεργασιών, ατομικών και συλλογικών πράξεων και υπαρκτών γεγονότων.  Στη γλώσσα της πρώτης χριστιανικής Εκκλησίας η λέξη «ομολογία» σήμαινε τη δημόσια διακήρυξη μιας εμπειρικής πιστοποίησης, την κατάθεση μαρτυρίας για βεβαιότητες που προκύπτουν από άμεση βίωση μιας προσωπικής σχέσης. Γίνονταν, με πράξη θυσιαστική, ομολογητές και μάρτυρες της εμπιστοσύνης – πίστης τους στο ευαγγέλιο του Χριστού και αυτή η εμπιστοσύνη δεν ήταν δυνατή παρά μόνο ως συνάρτηση προσωπικής σχέσης και δεν μπορούσε να διακηρυχθεί, δίχως πράξη. Όταν η ομολογία έπαψε να συνοδεύεται από έμπρακτη μαρτυρία και η πίστη απομακρύνθηκε από το βίωμα, όταν δηλαδή η πίστη – εμπιστοσύνη, μετετράπη από βιωματικό γεγονός σχέσης εκκλησιαζομένων ανθρώπων, μεταξύ τους και με το Θεό, σε ατομική παραδοχή θεωρητικών –νοητικών διατυπώσεων (συνώνυμων με την πεποίθηση και την ψυχολογική βεβαιότητα). Τότε, η Ομολογία παρέμεινε μεν μια δημόσια διακήρυξη, αλλά όχι εμπειρικών πιστοποιήσεων. Ήταν αρκετή η προφορική διακήρυξη ατομικής παραδοχής «αρχών» ή «θέσεων» κι άρχισε να εγκαταλείπεται η βιωματική μαρτυρία – απόδειξη – διακήρυξη. Ο λόγος υποσκέλισε το έργο. Έτσι η ομολογία έγινε «επίσημος έκθεσις των υπό τινος παραδεγμένων δογμάτων της θρησκευτικής ή γενικότερον ιδεολογικής πίστεως αυτού» (Λεξικό Δημητράκου: ομολογία).  Ακόμα και όταν η κωδικοποίηση των ομολογιών πίστης πέρασε στα χέρια των Επισκόπων και των Αυτοκρατόρων, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι εξακολουθούσαν να λειτουργούν ως όρος κι όχι ως υποκατάστατο εμπειρίας. «Λειτουργούσε η ομολογία ως σύμβολο πίστεως: αφορμή που συν-βάλλει, βάζει μαζί, συντονίζει τις προσωπικές προσβάσεις στο κοινό άθλημα της εκκλησιαστικής εμπειρίας, χωρίς να αυτονομείται η σημαίνουσα αφορμή από τη σημαινόμενη (και προϋποτιθέμενη) εμπειρία» (Χρ. Γιανναράς, “Ενάντια στη θρησκεία”). Τα χρόνια, όμως, πέρασαν και η ψυχολογική ανάγκη για ορμέμφυτες – ενστικτώδεις – θρησκευτικές βεβαιότητες αποδέσμευσε τη χρήση όρων και συμβόλων κοινής εμπειρίας από την κοινή ή ατομική εμπειρία- πράξη. Ό, τι έπαθαν τα ευαγγέλια έπαθε, ο Μαρξ και τόσοι άλλοι. Οι θρησκευτικά προσηλωμένοι σε δογματικές αρχές, επικαλούνται εδάφια των πατέρων, για να υπερασπιστούν τωρινές πεποιθήσεις, παρακάμπτοντας τις όποιες αλλαγές στην εμπειρία, στο βίωμα, στον τόπο και στο χρόνο. Ο Χριστός, όπως και ο Μαρξ, απαντούσαν στα προβλήματα της εποχής τους, προσβλέποντας στο μέλλον και σε μια αιώνια ειρηνική ζωή, αλλά αντί για εκκλησίες και κομμούνες(κοινότητες), οι επίγονοι δημιούργησαν εξουσίες και θρησκείες. Και, ειδικά, για το χώρο της πολιτικής δημοκρατίας, επικαλούνται εδάφια από τον Καστοριάδη, αν και ο φιλόσοφος της αυτονομίας ικέτευε να μη χρησιμοποιηθούν τα γραπτά του, με αυτόν τον τρόπο.

Η μοίρα του πλήθους, στην Ελλάδα, είναι η μοίρα του ηττημένου από υπέρτερες δυνάμεις, όσο δεν βρίσκει την ελάχιστη μορφή εμπιστοσύνης και σύνθεσης, το ελάχιστο σύμβολο ενότητας. Κι αυτό δεν θα βρεθεί στα λόγια ωραίων διακηρύξεων, αλλά στο κοινωνείν. Κουβαλώντας κι εγώ ένα σχέδιο, μια θεωρία και μια διακήρυξη, τα αλλάζω καθημερινά, μέσα στην πολλή συνάφεια του πλήθους, που με περιβάλλει και κινούμαι μαζί του. Μαθαίνω ότι οι πολλοί γνωρίζουν περισσότερα από μένα και, πρώτα απ’ όλα γνωρίζουν την κατάσταση τους. Μαζί μαθαίνουμε το πώς θα την αλλάξουμε. Η αλήθεια και ο δρόμος της θα προκύψουν, από τη στιγμή, που μαζί θα συζητήσουμε, θα αποφασίσουμε, θα πράξουμε και θα διορθώσουμε την πορεία, διδάσκοντας και διδασκόμενοι.

Η σύγκρουση εξακολουθεί να είναι ανάμεσα στο πλήθος και την Ολιγαρχία. Και η πληθώρα συμβόλων πίστεως διαιρεί, καθιστώντας αδύναμο το πλήθος. Στην Κεφαλονιά, βρισκόμαστε στη φάση, δημιουργίας ενός ολιστικού συνεταιρισμού. Το νομικό πλαίσιο είναι φτιαγμένο για τον κατακερματισμό των πολλών και, μέσω αυτού, την ενίσχυση των λίγων. Νομικά, η έννοια του ολοκληρωμένου ενωτικού συνεταιρισμού δεν επιτρέπεται. Πολιτικά, νόμοι και κόμματα, αλλά και η ασυνείδητη υιοθέτηση λογικών των κυρίαρχων εμποδίζουν την ενότητα. Το παλεύουμε, με όπλα τη θέληση και τη φαντασία. Δεν έχουμε άλλη λύση, για να μη γίνει ο τίτλος του άρθρου πραγματικότητα. Όσοι πιστοί προσέλθετε και βοηθάτε. Αρκεί να μπορείτε να αγαπήσετε τον διπλανό σας με τα ελαττώματα του. Επανάσταση, χωρίς εισαγωγικά, είναι το να σμίξουμε, να σεβόμαστε την άλλη άποψη, να υποχωρούμε από τα ατομικά μας δόγματα και να επιμένουμε σε ένα νικηφόρο «μαζί». Είναι η αρχή της επανάστασης για λευτεριά. Απέναντι στη βία της Εξουσίας η δύναμη της Ενότητας.
(Η εικόνα είναι του Δον ΨΥΧΩΤΗ)


ithacanet