ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός 2-2


Aπό λάθος του Χολέμπας, ο Μαυρίας βγάζει ασίστ στον Τοτσέ και αυτός ισοφαρίζει σε 2-2 για τον Παναθηναϊκό στο 67

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ


Εκδήλωση για τα 95 χρόνια από την Οκτωβριανή – Σοσιαλιστική Επανάσταση
1917-2012
Τετάρτη 12 Δεκέμβρη 2012
Ώρα 7μ.μ
Επιμελητήριο Κατερίνης

Αφιέρωμα στην Μ.Ασία από την Ορχήστρα Νέων Δίου-Συμμετέχει και η Γλυκερία


Η Ορχήστρα Νέων Δίου αποχαιρετά το 2012 με μία συναυλία-αφιέρωμα στη Μ.Ασία  που θα πραγματοποιηθεί αύριο Δευτέρα στις 20.30 στο Mediterranean Vilage στην Παραλία Κατερίνης σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό σύλλογο Μικρασιατών Πιερίας.Ιδιαίτερο χρώμα στην εκδήλωση θα δώσει η χορωδία και το χορευτικό του συλλόγου,με τη συμμετοχή τους. Σημαντικό γεγονός,βεβαίως,είναι η παρουσία και συμμετοχή της Γλυκερίας που θα ερμηνεύσει Σμυρνέικους σκοπούς υπό την διεύθυνση του μαέστρο Νίκου Πατρή.

Είσοδος:10 ευρώ

Στα «πράσα» 18χρονος στο Ηράκλειο με χασίς


 Στα «πράσα» 18χρονος στο Ηράκλειο με χασίς
Συνελήφθη,το απόγευμα του Σαββάτου, στο Ηράκλειο, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηρακλείου, 18χρονος ημεδαπός, για κατοχή ακατέργαστης κάνναβης (2,3 γρ.).

ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

‎"Οταν ο άνθρωπος-πολίτης καταλήγει στην

 άμεση η

 έμμεση


ΑΥΤΟΤΙΜΩΡΙΑ του,τότε,δυστυχώς,έχει

 ομολογήσει

 την...ΑΘΩΟΤΗΤΑ των πραγματικών

 ενόχων,ηθικών

 αυτουργών μέχρι και ψυχρών εκτελεστών!"


*Ο δε λαός που δεν είναι στρατός-φρουρός των


 Δικαιωμάτων 

του είναι διαπιστωμένο πως κάποια στιγμή δεν

 θα υπάρχει!

Το αδιέξοδο έρχεται!"



 του Δρ. Στέφανου Αβακιάν
  Είναι παράδοξο πως ο λαός αναγκάζεται να εκδηλώσει εμπιστοσύνη και υποστήριξη για αλλαγές που δεν οδηγούν πουθενά. Η λογική του αδιεξόδου μέσα από την συνεχή περικοπή βασικών αγαθών αποτελεί μια πολιτική προσπάθεια επιβεβαίωσης της αποτυχίας του μνημονίου. 
Η πολιτική που εξασκείται σήμερα είναι βασισμένη στην ιδέα της ‘ευθύνης’. Η λογική είναι η εξής - αφού οι ευρωπαίοι εταίροι μας ζήτησαν να πάρουμε τα διάφορα οικονομικά μέτρα και απέτυχαν τότε αυτοί έχουν ευθύνη. Αυτό βασικά προσπαθεί να γίνει το βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης. Δηλαδή η Ελλάδα να μην θεωρηθεί από μόνη της υπεύθυνη για την πτώχευσή της. Το επιχείρημα είναι τραγελαφικό. Ποιος εταίρος θα θεωρήσει την χώρα του συνυπεύθυνη για μια ολική αποτυχία της Ελλάδας;
Η συγκράτηση των κοινωνικών πιέσεων έχει καταντήσει θέμα που οι πολιτικοί μας αντιλαμβάνονται με ακραίους ορισμούς. Δηλαδή, ο φόβος της πτώχευσης χρησιμοποιείται ως μέσο διεύρυνσης της κοινωνικής αντοχής. Αν ο κόσμος χάσει τον έλεγχο τότε θα θεωρηθεί υπεύθυνος γιατί δεν στήριξε τις αλλαγές.
Το ποιος έχει ευθύνη και σε ποιο βαθμό, δεν μπορεί να συνεχίσει να γίνεται αντικείμενο που είναι βασισμένο σε επιχειρήματα και στοχασμούς. Η διαμόρφωση μιας κατάστασης δεν αλλάζει με την χρήση του ‘λόγου’ παρόλο της δύναμης του να επηρεάζει αντιλήψεις και συμπεριφορές.
Είναι βέβαιο ότι η κοινωνική πραγματικότητα με τις ραγδαίες συνέπειες της δεν θα μπορέσει να συγκροτηθεί σε λογικές αναλύσεις και επιχειρήματα. Οι κοινωνικές ανάγκες θα δημιουργήσουν συνθήκες που οι δημόσιοι πολιτικοί λόγοι δεν θα έχουν καμία επιρροή να συγκροτήσουν ή να εξηγήσουν με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην τυφλή δύναμη σε ακραίες δυνάμεις.
Η ιστορία μας διδάσκει ότι υπάρχουν αντοχές στην εξάντληση της κοινωνικής συνείδησης. Ήδη υπάρχει τρομακτική αβεβαιότητα για την τροπή που οι κοινωνικές καταστάσεις θα φέρουν στην χώρα και οι οποίες δεν γίνονται αντιληπτές. Οι μεμονωμένες και διαφορετικές φωνές που προσπαθούν να δημιουργήσουν επαγρύπνηση εξασθενούν στην πολυφωνία.
Η εξάσκηση δύναμης γίνεται τεράστιο εμπόδιο δημιουργίας καινούργιων συνθηκών στην κοινωνία. Το ρεύμα του ‘γιατί’ παραμένει ανανταπάντητο και παίρνει ταχύτητα και θέλει να συγκρουστεί με ότι βρεθεί μπροστά του.
Αν ο λαός φτάσει στο σημείο της αποδοχής του αδιεξόδου τότε η κάθε συνεργασία με το πολιτικό σύστημα θα βασίζεται στον φόβο και την αποφυγή της τιμωρίας. Η σημερινή αποδοχή καταστάσεων γίνεται θέμα ανοχής, ασφυκτικής πίεσης, εξαντλητικής κούρασης, αγάπη για εκδίκηση, αναζήτηση για απόδοση της τιμωρίας.
Ένα σύστημα που χρησιμοποίησε αθέμιτα μέσα για να εξασκήσει την δύναμη της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας δεν μπορεί να προσδοκεί αξιοκρατικές συνθήκες από τους πολίτες.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η δωροδοκία θα καλπάζει και αποφάσεις θα λαμβάνονται άκομψα με μεγαλύτερο γνώμονα τον ατομικό συμφέρον. Η Ελλάδα θα γίνει αποφυγή για επενδύσεις παρά στόχος.
Είναι ευθύνη όλων η πραγματική επαγρύπνηση για το τι γίνεται σήμερα και πέρα από τα ΜΜΕ.
* Ο Στέφανος Αβακιάν είναι καθηγητής στον κλάδο της Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού στο πανεπιστήμιο Brighton στην Αγγλία.

Oι υπήκοοι των Γερμανών…



ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕΣΑ ΚΙ ΕΞΩ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΗ.... ! ))



BIENTOT LES GRECS ARRETTENT DE PAYER POYR LES CRIMES DES DETTES COMMIS EN LEURS NOMS. LES...
POLITICIENS MAFIEUX SERONT PUNIS SI LE PAYS CONTINUERA D' EXISTER. CEUX EN EUROPE QUI LEURS VERSENT DES POTS DE VIN ESSAYENT DEJA AVEC LES BANKS LA REPETITION DE MEME CRIMES DANS LEURS PAYS. FAITES CIRCULER PARTOUT LE FLAMBEAU DE LA LIBERTE DEMOCRATIQUE ET DES DROITS DES CITOYENS ! ))

Το λεξικό της Τρούμπας (Πειραϊκόν Λεξικόν)


{ ΓΙΑ ΝΑ "ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΌΜΑΣΤΕ" ΣΤΗΝ "ΚΑΘΟΜΙΛΟΎΜΕΝΗ" ....ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΡΕΜΠΈΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ! }



Μορφωθείτε Πειραϊκά από το Μέγα Λεξικόν της Τρούμπας


Αλανιάρα = γυναίκα ρέμπελη του δρόμου
Αλαμπουρνέζικα = αυτά που δεν βγάζεις νόημα. Κατά τον Μπαμπιώτη προέρχονται από την φυλή Μπουρνού του Σουδάν που όταν μιλάνε ακούγονται απλά ήχοι περίεργοι.
Άμπακο = αυτό που δεν έχει τέλος (έφαγε τον άμπακο). Βγήκε από τον Άβακα τον τρόπο που οι άραβες έκαναν υπολογισμούς, κάτι σαν μικρό κομπιουτεράκι, με χάντρες που μπορούν ωστόσο να κάνουν υπολογισμούς τεράστιους άνευ τέλους
Αντάμικα = αντρίκια, θαρραλέα
Αρκουδόμαγκας = ψευτόμαγκας
Ασίκης = ωραίος, λεβέντης

Βλάμης = σταυραδελφός, παλικαράς, κουτσαβάκης, εραστής, γενναίος
Βουβή = μαχαίρι
Βουβουζέλας = αυτός που κάνει θόρυβο (όπως λέμε παπαρδέλας για αυτόν που μιλάει πολύ). Κατά συνέπεια η λέξη βουβουζέλα στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής είναι λέξη "πειραϊκή".

Γιαβάσης = ήρεμος, ψύχραιμος, αποφεύγει εντάσεις
Γιαβουκλού = μνηστή, ερωμένη
Γιαγκίνι = Σφοδρό ερωτικό πάθος
Γιάφκα = πρόκειται για ρωσική λέξη που σημαίνει το παράνομο στέκι που συγκεντρώνονταν οι κομμουνιστές για να προετοιμάσουν την επανάσταση του 1917
Γομάρια = τα γαϊδούρια αλλά στην Τρούμπα είχε την έννοια του σωματοφύλακα, του μπράβου που δεν καταλάβαινε τίποτα. Όπως τα γαϊδούρια που τα φορτώνεις και πάνε, έτσι κι αυτός "εαν τις έτρωγε" δεν έκανε πίσω.

Δαχτυλίθρες = παράνομο παιχνίδι εξαπάτησης, στο οποίο το θύμα έπρεπε να βρει σε ποια από τις τρεις συνήθως δαχτυλίθρες, που είχε ο θύτης, βρισκόταν το στραγάλι, η φακή ή το ρεβύθι
Δερβίσης = Σωστός ιδανικός άντρας, μάγκας
Δίκοπη = Το αμφίστομο μαχαίρι

Εξωφυλαρούχας = το παιδί που είναι άμπαλο, δεν ξέρει μπάλα και γιαυτό όταν επιλέγουν του παίχτες στην αλάνα δεν τον θέλει κανείς και μένει να φυλάει τα ρούχα των υπολοίπων.Επίσης είναι αυτός που κάνει τον "καμπόη" μαζεύει δηλαδή τις μπάλες σκαρφαλώνοντας μάντρες. Στην εξωγηπεδική ζωή είναι αυτός που δεν έχει σοβαρό ρόλο.


Κασσαδόρος = ο διαρρήκτης
Κογιονάρω = εμπαίζω, ειρωνεύομαι
Κουμπούρι = το πιστόλι
Κουσελιάρης = ο κουτσομπόλης
Κατσαβάκης = νταής, παλληκαράς
Κούφιο = το πιστόλι πάλι
Κοψοχρονιά = από τον κοψόχρονο άνδρα, δηλαδή αυτόν που πεθαίνει νωρίς βγήκε η λέξη αυτή που σημαίνει αυτό που φεύγει άδικα και χωρίς λόγο

Λαχανάδες = οι πορτοφολάδες
Λάχανα = τα πορτοφόλια
Λάζος = είδος μαχαιριού που διπλώνει
Λιμά = τα λόγια χωρίς σημασία

Μάγκας = ο σωστός άνδρας




Μαγκιόρος = Μεγάλος, ξεχωριστός
Μάλε βράσε = πρόκειται για έκφραση Πειραιωτών κρητικής καταγωγής που κατοικούσαν στην Καστέλα που μόλις μπλέκονταν με Μανιάτες προκαλούσαν φασαρίες. Ειδικά οι προερχόμενοι από τα Μάλια της Κρήτης μόλις τους προκαλούσαν οι Μανιάτες έβραζαν από θυμό
Μανίτα = Μέθοδος εξαπάτησης που εφαρμόζονταν όπως και ο "παππάς" σε αδαείς επαρχιώτες και μετανάστες
Μάπας = ο αργιλές
Μαστούρα = η χασισική μέθη
Ματσαράγκα = κατεργαριά
Μαύρης = χασίς
Μαχμούρικο = Βαρύθυμο, νωθρό, ζαλισμένο από αλκοόλ ή από άλλη αιτία
Μερακλής = Μανιώδης, παθιασμένος
Με γειά το κούρεμα = το κούρεμα αποτελούσε ειδικά στα χρόνια του Μεταξά μέσο τιμωρίας, επίσης τους άταχτους νέους τους κούρευαν με την ψιλή για να τους τιμωρήσουν. Έτσι όποιον έπιανε η αστυνομία για παραβάσεις περί "αλητείας" αφού τους κούρευαν πρώτα μετά έτρωγαν και μερικές ψιλές (φάπες). Έτσι έμεινε και σήμερα τους φρεσκοκουρεμένους να τους ρίχνουν φάπες στο σβέρκο "για το καλό"
Μόρτης = συνώνυμο του Μάγκα
Μόκο = η σιωπή (κάνε μόκο)
Μπαγιόκο = Λεφτά, κομπόδεμα
Μπαλαμούτι = απάτη χαρτοπαικτική κυρίως
Μπαμπεσιά = η δόλια, η ύπουλη πράξη
Μπαρμπουτζής = αυτός που κουμαντάρει τυχερό παιχνίδι με ζάρι το οποίο ονομάζεται "μπαρμπούτι".
Μπαρμπούτι = τυχερό παράνομο παιχνίδι με ζάρια
Μπαχτσές = ο κήπος
Μπελαλής = αυτός που γίνεται συνεχώς αφορμή για καυγάδες, φασαρίες, ο δύστροπος
Μπιλαντέρια = τα αδέλφια
Μπιτιρίνι = η οργανωμένη μπαρμπουτιέρα
Μπουλασιλίκη = κόλλημα, επιμονή, πείσμα


Νταβατζής = μαστρωπός
Νταής = παλληκαράς
Νταλκάς = δυνατή επιθυμία, πόθος
Νταμίρα = το φυτό Datura stramonium ή αλλιώς Τάτουλας που είναι πλούσιο σε αλκαλοειδείς ουσίες και ατροπίνη και χρησιμοποιούνταν ως υποκατάστατο του χασισιού
Ντερβίσης = άντρας του κόσμου της μαγκιάς αλλά κλειστός τύπος σαν χαρακτήρας όπως ο μουσουλμάνος μοναχός δερβίσης που είναι γεμάτος μυστήριο
Ντέρτι = ψυχικός πόνος
Ντουζένι = το κέφι
Ντουνιάς = ο κόσμος
Ντράβαλα = μπελάδες



Ξεφτέρι = το αρπακτικό πουλί κατά συνέπεια ο Ξύπνιος άνδρας

Παπατζής = αυτός που αεξαπατά θύματα παίζοντας με τα χαρτιά το παιχνίδι "παππάς"
Παπαγαλάκι = όπως το πτηνό παπαγάλος μπορεί να επαναλάβει κάτι που ακούει συνεχώς, έτσι και τύποι που το "έπαιζαν" μάγκες στον πειραιά αλλά δεν ήταν, μόλις τους έκαναν προσαγωγή στο τμήμα έλεγαν τι είχαν ακούσει στην "πιάτσα"
Πεζεβέγκης = ο Μαστρωπός (Ο πεζεβέγκης που τάχει στην πούγκα)
Πετσί = το πορτοφόλι
Πιάτσα = από την ιταλική λέξη piazza που σημαίνει πλατεία. Ήταν ο τόπος που συγκεντρώνονταν οι μάγκες
Ποδαράδες = παλιά ονομασία της Νέας Ιωνίας
Πούγκα = το κομπόδεμα
Πρεζάκιας= ο εξαρτημένος από ηρωίνη

Ρεφάρω = ξανακερδίζω όσα έχασα

Σεβνταλής = ο ερωτευμένος
Σεβντάς = ο ερωτικός καημός
Σεκλέτια = στεναχώρια
Σερέτης = ο δύστροπος, ο σκληρός, ο ευέξαπτος άνδρας
Σερετλίκι = η σκληρότητα
Σπαχάνι = από το Ισπαχάν της Περσίας
Συνάχης = άνδρας θυμωμένος, τσατισμένος ή υπό την επίδραση ναρκωτικών που λαμβάνονται από την μύτη
Σώτος = ο κερδισμένος

Ταρίφας = ο ταξιτζής
Τεκές = χασισοποτείο
Τεκετζής = ο ιδιοκτήτης του τεκέ
Τέρτσος= ο χαμένος
Τεφαρίκι = το εκλεκτό πράγμα
Τζάμπα = δωρεάν
Τζαμπατζής = αυτός που δεν πληρώνει
Τζιμάνι = ο αξιαγάπητος, ο σεβαστός
Τουμπεκί = ο καπνός
Τσίφτης = στα αλβανικά είναι το γεράκι, και τσίφτηδες είναι αυτοί που είναι ξύπνιοι όπως τα αρπακτικά πουλιά
Τσίμα = Τσίμα τσίμα, επτανησιακή έκφραση που σημαίνει κοντά
Τουφατζής = αυτός που έχει κάνει φυλακή

Φάσκελο = η μούτζα. Προέρχεται από τον φάκελο που στέλνουμε (ταχυδρομούμε) κάτι σε κάποιον.
Φελέκι = Λέξη αραβικής προέλευσης που σημαίνει τύχη (γ...ώ το φελέκι μου δηλαδή την τύχη μου)
Φιλέτο = κατά κυριολεξία είναι η μικρή κλωστή. Επειδή συνήθιζαν να μαγειρεύουν τα καλά κρέατα δεμένα με σπάγκο έμεινε το φιλέτο να σημαίνει το καλύτερο.
Φούφουτος = σημαίνει ο άλφα, ο βήτα, ο τάδε, ο δείνα. Οι μάγκες όταν δεν ήξεραν το όνομα κάποιου αντί να πούνε το έκανε ο τάδε όπως έλεγαν οι καθώς πρέπει, απαντούσαν το έκανε ο Φούφουτος. Κατά άλλη εκδοχή προέρχεται από την πίεση που υπήρχε από την αστυνομία να "μιλήσουν" να δώσουν το όνομα του συνεργάτη τους έλεγαν όνομα το οποίο δεν υπήρχε.

Χαράμι = Μάταια, αυτό που πήγε άδικα. Βγήκε από το αραβικό χράμι που ενώ είναι κομψοτέχνημα και κεντητό οι μουσουλμάνοι το στρώνουν στο πάτωμα και πατάνε πάνω του για να προσευχηθούν.

Χαρμάνης = ο χρήστης χασίς που βρίσκεται σε κατάσταση στέρησης

Ψιλά = τα λεφτά



Πηγή:
γλωσσάρι διαδικτυακού ρεμπέτικου φόρουμ,
Ελληνικό Λεξικό Τεγόπουλου - Φυτράκη (εκδόσεις ελευθεροτυπία 1993)

Οι «γενίτσαροι» του αξιότιμου κ. Στουρνάρα


Ο Στουρνάρας είναι διορισμένος και μάλιστα με συγκεκριμένο concept. Τον επέλεξαν ως αναλώσιμο προϊόν προκειμένου να κάνει το… θέλημα, τη δουλειά. Κάτι σαν παιδί του μαγαζιού να το πω;

Τέλος πάντων. Οσονούπω θα τον απολύσουν τα εξ’ εσπερίας «αφεντικά» αφού δεν θα είναι χρήσιμος πλέον. Φυσικά ο ίδιος μπορεί να θέλει να μείνει, να φτιάξει και κόμμα όπως ακούω αλλά τον βλέπω… χλωμό. Πολύ χλωμό!!!
Ο εν λόγω όμως χθες έκανε κάτι το οποίο και αντισυνταγματικό είναι αλλά κυρίως είναι...
αντιδημοκρατικό. Έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του την Δικαιοσύνη, σχετικά με την απόφαση για το χαράτσι το οποίο είναι ενσωματωμένο στους λογαριασμούς της ΔΕΗ!

Δεν θέλει να καταλάβει ο «υπάλληλος των συμφερόντων» και υπηρέτης του άκρατου καπιταλιστικού συστήματος ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να καταπατάει του νόμους και κυρίως την βούληση του Ελληνικού λαού. Αυτός τα κάνει και τα δυο.

Και σα να μην έφτανε αυτό έχει μαζέψει γύρω του μια στρατιά κουκουλοφόρων- γενίτσαρων των οποίων η μόνη απασχόληση είναι να καρφώνουν και να ρουφιανεύουν  στους τροϊκανούς τα λάθη και τις παραλείψεις των Υπουργών.