ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Αποκάλυψη μεγατόνων από Π. Καμμένο. Εάν ισχύει, θα προκαλέσει τριγμούς.


Πριν από λίγο ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, δημοσίευσε μία πληροφορία και μία λίστα που δίνει μεγέθη σε ένα προηγούμενο δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας και σχετίζεται με ομολογιακό δάνειο – μαμούθ από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στην εταιρεία συνεργάτη του “Ανδρίκου” Παπανδρέου
Εάν τα μεγέθη ισχύουν, συμπληρώνεται αυτή η αποκάλυψη της Ελευθεροτυπίας και θα προκαλέσει τριγμούς στο πολιτικό σύστημα.
Στην λίστα που επισυνάπτει ο Καμμένος, επισημαίνονται δύο εγγραφές με ποσά που φέρονται να αφορούν την συγκεκριμένη εταιρεία:
κλικ για μεγέθυνση
Αυτή η αποκάλυψη εάν συνδυαστεί με το χθεσινό εξώδικο των μικρομετόχων του ΤΤ που αποκάλυπταν τεράστια ζημιά του ιδρύματος από την εμπλοκή του με την συγκεκριμένη εταιρεία, οπωσδήποτε θα προκαλέσει την εμπλοκή της δικαιοσύνης. Στην ίδια ανακοίνωση όμως υπήρχαν και δύο Ελβετικές εταιρείες που έχουν ως διαχειριστή πρόσωπο “συνώνυμο” με συγγενές πρόσωπο, μέλος του ΔΣ της συγκεκριμένης. Αυτές οι Ελβετικές εταιρείες όμως, φέρονται να στεγάζονται στο ίδιο δικηγορικό γραφείο με αυτή του “Ανδρίκου” Παπανδρέου! Της οποίας την ιδιοκτησία παραδέχτηκε μόλις σήμερα στο δικαστήριο!
Διαβάστε τώρα με προσοχή τι αποκάλυπτε η Ελευθεροτυπία πολλούς μήνες πριν για την C&C. Αποκαλύπτει όμως και το πλέον σημαντικό, ότι τα συγκεκριμένα δάνεια ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ!
Το συγκεκριμένο ρεπορτάζ που δεν διαψεύσθηκε και το ύψος των δανείων που ισχυρίζεται ο Πάνος Καμμένος καθιστούν κάθε σκέψη για δημιουργία “Bad bank”, όχι απλώς καταχρηστική, αλλά εγκληματική. Πριν διερευνηθεί η υπόθεση και πριν γίνει ενδελεχής έλεγχος εως το τελευταίο Ευρώ. Γι’ αυτό και οι μικρομέτοχοι ζητούν διαχειριστικό έλεγχο. Κάτι ξέρουν… Η δικαιοσύνη έχει αποδείξει ότι στέκεται στο ύψος των περιστάσεων.
Του ΧΡ. ΙΩΑΝΝΟΥ ioannou@enet.gr
ΑΔΟΞΑ και με οικονομικές επιπτώσεις έληξε η συνεργασία του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου με την εταιρεία C&C International του επιχειρηματία Κυριάκου Γριβέα, η οποία αφορούσε έργα πράσινης ανάπτυξης.

Η συνεργασία, που στηρίχθηκε κυρίως στις πολιτικές γνωριμίες και στην κρατική στήριξη, διεκόπη προ μιας εβδομάδας όταν το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην
εξαγορά των υπόλοιπων μετοχών που δεν κατείχε στη θυγατρική του εταιρεία, Post Bank Green Institute, με αποτέλεσμα η συμμετοχή του να ανέβει στο 100%. Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο αγόρασε τις υπόλοιπες μετοχές της Post Bank Green Institute από την C&C, κάτι που δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ας δούμε όμως πώς ξεκίνησαν οι business στην πράσινη ανάπτυξη και πώς κατέληξαν.Η ιδέα να επεκταθεί το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στην πράσινη ανάπτυξη δεν ήταν της σημερινής διοίκησης του Κλέωνα Παπαδόπουλου, αλλά της προηγούμενης, του Αγγελου Φιλιππίδη. Ο κ. Φιλιππίδης, ο οποίος διορίστηκε από τη Νέα Δημοκρατία στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, συνεργάστηκε με τον επιχειρηματία Κυριάκο Γριβέα της εταιρείας C&C International και δημιούργησαν την εταιρεία Post Bank Green Institute με συμμετοχή 50% έκαστος. Εκτός από αυτή τη συνεργασία, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο είχε χορηγήσει και ομολογιακά δάνεια στην C&C επί ημερών Φιλιππίδη.
Ο συνέταιρος του Ταχ. Ταμιευτηρίου δεν ήταν κάποιο τυχαίο πρόσωπο. Εκτός της γνωριμίας που είχε με τον Φιλιππίδη, είχε τη μεγαλύτερη εταιρεία στις διοργανώσεις συνεδρίων και διατηρούσε φιλικές και επαγγελματικές σχέσεις με τον κ. Αντρίκο Παπανδρέου, αδελφό του πρώην πρωθυπουργού, ο οποίος ασχολούνταν με την πράσινη ανάπτυξη.
Ο κ. Γριβέας μέσω της C&C και ο Αντρίκος Παπανδρέου μέσω μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης με την επωνυμία i4cesne, συνεργάζονταν και έκαναν διάφορα συνέδρια, στα οποία χορηγός ήταν μεταξύ άλλων το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, άλλες υπό κρατικό έλεγχο εταιρείες και υπουργεία.
Σημειώνουμε μια λεπτομέρεια που έχει τη σημασία της: Οταν έγινε η σύσταση της εταιρείας Post Bank Green Institute το Ταχ. Ταμιευτήριο δεν εξέδωσε καν ανακοίνωση στο Χρηματιστήριο, ως όφειλε ως εισηγμένη εταιρεία, προκειμένου να μη λάβει η συνεργασία δημοσιότητα (η ενημέρωση έγινε εκ των υστέρων και έμμεσα στις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Αλλά και εκεί δεν ήταν πλήρης, αφού δεν αναφερόταν ο συνέταιρος).
Ποιος έκανε κουμάντο;
Ο κ. Γριβέας εκτός από μέτοχος, μέσω της C&C, ήταν και διευθύνων σύμβουλος. Η έδρα της εταιρείας Post Bank Green Institute ήταν στη Μεταμόρφωση, εκεί που βρίσκονταν και άλλες εταιρείες του επιχειρηματία.
Οταν ανέλαβε η σημερινή διοίκηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, η οποία διορίστηκε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Κλέων Παπαδόπουλος, «αγκάλιασε» τη δραστηριότητα της Post Bank Green Institute.
Οταν το όλο θέμα απέκτησε δημοσιότητα μετά από έρευνα της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας» για τα πρόσωπα που συνθέτουν την πράσινη μπίζνα του ΤΤ ο κ. Παπαδόπουλος προσπαθούσε να κερδίσει χρόνο και δεν απαντούσε στις γραπτές ερωτήσεις που του είχαν τεθεί. Στη διάρκεια της έρευνας αντικαταστάθηκε ο κ. Γριβέας από διευθύνων σύμβουλος της Post Bank Green Institute (παρέμεινε όμως στο διοικητικό συμβούλιο) με τον κ. Ζήση. Ολα τα άλλα παρέμειναν τα ίδια.
Το προαναγγελθέν τέλος
Πριν από μερικές εβδομάδες το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο κατήγγειλε τις δανειακές συμβάσεις που είχε με την C&C International, καθώς της είχε χορηγήσει δάνεια πολλών εκατομμυρίων ευρώ χωρίς επαρκείς εγγυήσεις.
Την ίδια περίπου περίοδο παραιτήθηκε και ο αντιπρόεδρος του Ταχ. Ταμιευτηρίου, Σπύρος Παντελιάς. Δημοσίως οι λόγοι που επικαλέστηκε ήταν προσωπικοί. Ομως αρκετοί γνωρίζουν ότι δεν ήταν λίγες οι διαφωνίες με τον πρόεδρο του ΤΤ σε αρκετά θέματα μεταξύ των οποίων και η παραπάνω υπόθεση.
Τελικώς, η όλη συνεργασία διεκόπη με τον ίδιο τρόπο: με την ελάχιστη δυνατή πληροφόρηση. Να δούμε εάν η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς θα ζητήσει από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο να αναφέρει, όπως υποχρεούται, τον πωλητή των μετοχών και το τίμημα, καθώς και εάν συντρέχουν άλλοι λόγοι που συνδέονται με τη διακοπή της συνεργασίας.
loutraki1


Σ᾽ ἀποζητοῦμε, Χριστόδουλε!…




Το υπέροχο κείμενο, του γνωστότατου Σαράντου Καργάκου, που ακολουθεί, είναι μία αναδημοσίευση από το αρχείο μας προκειμένου να μπορέσουμε όλοι μας να αναλογισθούμε που είμασταν, που βρισκόμαστε και που μας πηγαίνουν. Προκειμένου να κατανοήσουμε όχι μόνο τα λάθη μας, αλλά το ποιός πρέπει να είναι ο στόχος μας
  • Γράφει ο Σαράντος Καργάκος
Ὅταν ἔφυγε ἔγραψα: «Σέ κλαίει ὁ λαός!». Σήμερα, μετά ἀπό τήν παρέλευση τόσων ἐτῶν ἀπό τή θανή του εἶμαι ὑποχρεωμένος νά γράψω: «Σέ θέλει ὁ λαός!».

Στό διάστημα τῆς ἐπίγειας ἀπουσίας του «ἔφυγαν κι ἄλλοι πολλοί, μεγάλοι καί τρανοί, πού ἦσαν πασίγνωστοι ἐδῶ κι ἐκεῖ. Ὅλους ὅμως τούς πῆρε τό ποτάμι τῆς Λήθης. Μόνον ὁ Χριστόδουλος ζῆ -ἄσβηστο καντήλι στήν ψυχή τοῦ ἁγνοῦ λαοῦ πού πονεῖ γιά τήν ἔρμη πατρίδα.

Ὅσο ζοῦσε ὁ Χριστόδουλος ὁ λαός εἶχε μιάν ἐλπίδα: εἶχε ἕναν ἡγέτη! Ἦταν γιά τό λαό μας ὅ,τι καί ὁ Χρυσόστομος γιά τόν ἐγκαταλελειμμένο λαό τῆς Σμύρνης. Καί οἱ δύο ὁδηγήθηκαν στό μαρτύριο: ὁ Σμύρνης ἀπό τόν τουρκικό ὄχλο, ὁ Ἀθηνῶν καί Ἑλλήνων πάντων ἀπό τόν δημοσιογραφικό καί χαμηλοπολιτικό ὄχλο.

Ὁ ἕνας πέθανε βασανισμένος, ὁ ἄλλος πέθανε φαρμακωμένος.

Κανείς δέν ἤπιε τόσο φαρμάκι ὅσο ὁ Χριστόδουλος. Γιατί εἶχε Παπαφλέσσειο ἀνάστημα καί ὕψωνε φωνή ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος. Κουβαλοῦσε μέσα του τήν παράδοση τοῦ 1821. Μέ τόν λόγο του ξαναζωντάνευε τ᾽ ἀρματολίκι, τούς καιρούς τῆς παλληκαριᾶς καί τῆς λεβεντιᾶς..

Τόν ἔφαγε ἡ χαμέρπεια καί ἡ κακομοιριά. Ἡ χυδαία κακολογία καί μικρολογία. Ἔπρεπε νά πέσει γιά νά πεισθοῦν οἱ κακόπιστοι πόσο μεγάλος ἦταν!

Δανείζομαι μιά φράση τοῦ Παν. Κανελλόπουλου γιά νά τόν παραστήσω: «Τόν μικρό τόν γνωρίζει κανείς ἀπό τήν ἄνοδό του• τόν μεγάλο ἀπό τήν πτώση του».

Ναί, ὅταν ἔπεσε ὁ Χριστόδουλος, ἦταν σάν νά ἔπεσε ἡ Βασιλική Δρῦς τῆς πατρίδας. Ὁ λαός ἔχασε τόν ἄνθρωπο πού τοῦ προσέφερε ὅραμα, δύναμη, ἀντιστασιακή διάθεση...

Ὁ Χριστόδουλος χτυποῦσε διαρκῶς τήν καμπάνα τοῦ συναγερμοῦ, διότι «ἄκουε τήν βοήν τῶν πλησιαζόντων γεγονότων». Γι᾽ αὐτό εἶχε ἀπέναντί του ὅλους αὐτούς πού ἀπεργάστηκαν τήν σημερινή μας κατάντια. Δυστυχῶς, στήν Ἑλλάδα, ἀντί νά χτυπᾶμε αὐτούς πού βάζουν τήν φωτιά, χτυπᾶμε ἐκείνους πού βαρᾶνε τήν καμπάνα τοῦ συναγερμοῦ.

Δεκάδες οἱ φαρέτρες μέ τά δηλητηριασμένα βέλη πού στρέφονταν ἐναντίον του. Μέ τήν δῆθεν σάτιρα ἀπό τήν τηλοψία, ἀπό τό ραδιόφωνο, ἀπό τό πάλκο καί τόν τύπο, οἱ νάνοι ἀντίπαλοί του, τοῦ ἔκαναν τή ζωή του φαρμάκι.

Κι αὐτός σάν τόν μάρτυρα Χρυσόστομο συγχωροῦσε...

Εἴχαμε στενή φιλία ἀπό παλιά, ἀλλά ποτέ συνεργασία σέ ἐπαγγελματική βάση. Ἡ γνωριμία μας ξεκίνησε ἀπό μιά ἐπιθετική ἐπιστολή πού τοῦ ἔστειλα ἀπό τό ἐρημητήριό μου στόν Πάρνωνα. Ἔσχισε λαγκάδια καί βουνά νά μέ βρεῖ. Ἔκτοτε δεθήκαμε μέ μιά σχέση ἀδελφική.

Δέν θά πῶ ποτέ ὅσα μοῦ εἶχε ἐμπιστευθεῖ. Σέ πολλά μέ ἔπειθε. Σ᾽ ἕνα μόνον δέν μέ ἔπειθε: νά εἶμαι συγχωρητικός.

«Εἶμαι Μανιάτης, τοῦ ἔλεγα, καί μέσα στό μανιάτικο φυσικό εἶναι ἡ ἀναίδεια». Ἀναίδεια στ᾽ ἀρχαῖα ἑλληνικά σημαίνει ἄρνηση συγγνώμης.

Κι αὐτός γελοῦσε παταγωδῶς. Γιατί ἤξερε πώς δέν σοβαρολογῶ. Ἁπλῶς ἐρέθιζα τήν διάθεσή του γιά εὐτραπελία.

Ναί, ἦταν ἕνας μεγάλος «μαΐστορας» τοῦ χιοῦμορ. Στά χρόνια του ἡ Ἐκκλησία «ἔλαμπε ἀπό χαμόγελο», μπῆκε τό γέλιο στήν Ἐκκλησία.

Κέρδισε τήν παραπαίουσα νεολαία. «Κι ἐγώ μαζί σας ἀλλά κι ἐσεῖς μαζί μου».

Κι οἱ νέοι θά πήγαιναν μαζί του, ἔστω κι ἄν τούς ὁδηγοῦσε στό Ζάλογγο. Θά ἔπεφταν, ἀλλά θά ἔπεφταν σάν τόν Ἴκαρο ἀπό ψηλά...

Εἶχε Ἰκάρειο πνεῦμα μέσα του ὁ Χριστόδουλος. Πετοῦσε πάνω ἀπό τά εὐτελῆ καί τούς εὐτελεῖς σάν τόν βασιλικό ἀητό. Ἐκάλυπτε τούς πάντες μέ τήν καλλιφωνία του, τήν πολυγνωσία του, τήν πολυγλωσσία του, μέ τό ἱλαρό φῶς τοῦ προσώπου του.

Ἄγρυπνος σάν τόν Ἄργο, μελετοῦσε τά πάντα κι ἦταν ἐνήμερος γιά τά πάντα.
Ἔγραφε ἀκατάπαυστα ἀκόμη κι ὅταν συνομιλοῦσε, ἀκόμη κι ὅταν τηλεφωνοῦσε.

Συχνά τόν μάλωνα: «Πότε ξεκουράζεσαι;». Κι αὐτός μέ τό δροσᾶτο γέλιο του: «Ὅταν δουλεύω…!».

Τοῦ ἄρεσε νά μέ νευριάζει καί νά μέ πιάνει τό «μανιάτικο», ὁπότε οἱ τύποι πήγαιναν περίπατο.
Μέ φώναζε -γιά νά μέ ἐρεθίζει-, Σαράντη. Τοῦ ᾽λεγα, τοῦ ξανάλεγα ὅτι Σαράντο -κι ὄχι Σαράντη- λέμε στή Μάνη. Κι αὐτός ἐπέμενε στό Σαράντη, ἔτσι γιά νά μέ «φουρτουνιάζει». Τοῦ ἄρεσε ἡ «φουρτούνα» μου.

Κάποτε μοῦ εἶπε περιπαικτικά: «Νά δοῦμε πῶς θά περνᾶς στόν Παράδεισο…».

Τόν κοίταξα λοξά καί τοῦ εἶπα εἰρωνικά: «Ἔχω κάνει αἴτηση ὡς ἱστορικός νά πάω στήν Κόλαση. Ἐκεῖ θά βρῶ ὅλους τούς μεγάλους τῆς Ἱστορίας. Κι ἀκόμη θά γλυτώσω κι ἀπό σᾶς τούς δεσποτάδες».

Κι ὁ μεγαλόθυμος Χριστόδουλος μέ ἀποστόμωσε -παρότι Θρᾶξ- μέ τό λακωνικό: «Μήν τό πολυελπίζεις αὐτό!..»..

Ἔτσι, μέ τό χιοῦμορ, τήν ἑτοιμολογία, τήν λεκτική εὐθυβολία, τήν εὐθυφροσύνη καί τήν μεγαλοφροσύνη ἤξερε νά κερδίζει καρδιές.

Βέβαια οἱ μικρόψυχοι τόν φθονοῦσαν. Τόν φθονοῦσαν καί ὅσοι εἶχαν βαλθεῖ νά ξεριζώσουν τή γλῶσσα μας, νά ξεπατώσουν τήν παιδεία μας, νά ξεδοντιάσουν τήν Ἐκκλησία μας, νά σπιλώσουν τήν ἱστορία μας, νά ἀκρωτηριάσουν τήν πατρίδα μας. Τόν φθονοῦσαν ὅλοι αὐτοί πού προσπάθησαν καί προσπαθοῦν νά μετατρέψουν ἕναν γίγαντα λαό, σέ λαό νάνων. Σέ λαό θάμνων, κατά τό δικό τους ἀνάστημα..

Τοῦ ὀφείλω ἄπειρη εὐγνωμοσύνη γιά ὅσα ἔκανε γιά τήν ἡμετέρα φουκαροσύνη: προλόγισε τό βιβλίο μου «Ἀπό τό Μακεδονικό Ζήτημα στήν Ἐμπλοκή τῶν Σκοπίων», πού βγῆκε τόν Ἰανουάριο τοῦ 1992, προλόγισε -καί μάλιστα σέ Ἀττική διάλεκτο- τήν τρίτομη «Ἱστορία τῶν Ἀρχαίων Ἀθηνῶν» καί στάθηκε πάντα πατρικά συμβουλευτικός ἀπέναντι στά παιδιά μου..

Ἀφ᾽ ὅτου ἔφυγε, δέν ἔγραψα οὔτε μίλησα ποτέ γι᾽ αὐτόν.
Μόνον μιά φορά, τήν ἡμέρα τῆς κηδείας του εἶπα κάποια λόγια πικρά -ὄχι γι᾽ αὐτόν φυσικά στό Ραδιόφωνο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.

Σήμερα μιλοῦν ἄλλοι, πού κάποτε τόν εἴχανε πικράνει.
Τώρα νιώθουν τί «τζοβαϊρικό» ἀξετίμητο χάσαμε.

Κι ἄν σήμερα ἀνταποκρίθηκα στό αἴτημα νά χαράξω τίς γραμμές αὐτές, εἶναι γιατί σέ μιά πρόσφατη ἐπίσκεψή μου στό Α ́ Νεκροταφεῖο τῶν Ἀθηνῶν, εἶδα τάφους γυμνούς ἐπιφανῶν, ἐνῶ ὁ τάφος τοῦ Χριστόδουλου ἦταν πνιγμένος στά λουλούδια.

Πῆγα νά κόψω ἕνα γαρύφαλλο κι ἀπό κάτω σ᾽ ἕνα χαρτάκι εἶδα γραμμένη τή φράση:
«Σ᾽ ἀποζητοῦμε, Χριστόδουλε!…».

Δολοφονική ενέδρα με επτά μαχαιριές σε 18χρονο οπαδό του Παναθηναϊκού.


00000000000000000000ghfjhfd
Τουλάχιστον 7 μαχαιριές δέχτηκε ο 18χρονος στο Μπραχάμι από συνομήλικό του την περασμένη Πέμπτη το βράδυ έξω από το σπίτι του στην οδό Πάρου.
Ο οπαδός του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ είχε στήσει ενέδρα στο μέλος συνδέσμου του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ και ιδού τα αποτελέσματα. Τα πρώτα χτυπήματα ήρθαν πισώπλατα και αν οι γείτονες δεν είχαν δέσει πρόχειρα το τραυματισμένο πόδι, ο 18χρονος θα ξεψυχούσε από ακατάσχετη αιμορραγία
Και όμως ένα τόσο σοβαρό περιστατικό ανατέθηκε στο τοπικό Τμήμα Ασφαλείας Μπραχαμίου. Άραγε τον έχει πιάσει τον δράστη μετά το ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε ή ακόμη τον ψάχνουν?
crimesonair

Τι αλλάζει στη φορολογία των αυτοκινήτων


590_32e132304a9e04f6e298afc56d89870e
Τις αλλαγές που επήλθαν μετά τον τελευταίο φορολογικό νόμο και αφορούν την απόσυρση οχημάτων, την απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης των πολύτεκνων οικογενειών και αναπήρων καθώς και την επιβολή φόρου πολυτελείας στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καταγράφει εγκύκλιος του υπουργείου Οικονομικών.
Όπως προκύπτει από την εγκύκλιο:
Απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης αναπηρικών αυτοκινήτων
Αίρεται η παραπομπή στον ορισμό της φορολογικής κατοικίας και δικαιούχοι της απαλλαγής από το τέλος ταξινόμησης αυτοκινήτων ορίζονται οι ανάπηροι Έλληνες πολίτες και πολίτες των άλλων κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης με κατοικία στην Ελλάδα.
Από 1.1.2013 το ποσοστό αναπηρίας για την παραλαβή αυτοκινήτου με απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης καθορίζεται με βάση τη γνωμάτευση των οικείων υγειονομικών επιτροπών του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και ότι δεν γίνονται δεκτές από τις τελωνειακές αρχές Γνωματεύσεις άλλων επιτροπών.
Απόσυρση οχημάτων
Παράταση έως το τέλος του 2013. Οι διατάξεις της απόσυρσης παρατείνονται και εφαρμόζονται για αυτοκίνητα που θα τελωνισθούν και θα καταβάλουν τις οφειλόμενες φορολογικές επιβαρύνσεις μέχρι και 31.12.2013.
Οι διατάξεις της απόσυρσης, εφαρμόζονται για τα αυτοκίνητα που αποσύρονται από την κυκλοφορία για καταστροφή, για τα οποία η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί στη χώρα μας μέχρι 31.12.2000 και έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους διαγραφής, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγούμενων ετών.
Απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης πολύτεκνων γονέων
Οι πολύτεκνοι γονείς οι οποίοι έχουν ήδη υπαχθεί ως γονείς με τρία τέκνα στις ισχύουσες διατάξεις, με τις οποίες χορηγείται απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης για μία και μόνο φορά, δύνανται να παραλάβουν εκ νέου αυτοκίνητο με απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης, εάν γίνουν πολύτεκνοι.
Φόρος πολυτελείας μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων
Η κλίμακα τιμών χονδρικής πώλησης για την επιβολή του φόρου πολυτελείας, δεν διαφοροποιείται από αυτή των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, για μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα, το ποσοστό του φόρου καθορίζεται ως εξής:
α) από 20.000 ευρώ μέχρι και 22.000 ευρώ, ποσοστό 10%,
β) άνω των 22.000 ευρώ και μέχρι 28.000 ευρώ, ποσοστό 30%,
γ) άνω των 28.000 ευρώ, ποσοστό 40%.
Πηγή: real.gr

Ανατριχιαστικές αποκαλύψεις του μαιευτήρα που έφερε στον κόσμο το άτυχο βρέφος από τη Λέρο


Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες δίνει σε συνέντευξή του ο μαιευτήρας- γυναικολόγος που έφερε στον κόσμο το μωρό από τη Λέρο, ο θάνατος του οποίου έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο, καθώς πέθανε από …
υποσιτισμό και συγκεκριμένα από έλλειψη γάλακτος σύμφωνα με τον ιατροδικαστή.

Ο κ. Νίκος Μονοκάνδηλος, περιγράφει την 24χρονη μητέρα ως ιδιόρρυθμο άνθρωπο και σε πλήρη σύγχυση, ενώ αποκαλύπτει ότι όταν τον επισκέφθηκε για πρώτη φορά του είπε ότι ήταν πέντε μηνών ενώ στην πραγματικότητα ήταν εννέα.
«Δεν παρακολουθούσα εγώ την εγκυμοσύνη της κοπέλας. Ήρθε ξαφνικά μια μέρα τον περασμένο Δεκέμβριο στο νοσοκομείο, λέγοντας ότι πονάει. Την ρώτησα πόσο μηνών είναι και ισχυρίστηκε ότι είναι πέντε και ότι της έχουν δώσει ημερομηνία τοκετού τον Απρίλιο» αναφέρει χαρακτηριστικά. «Της έκανα ένα υπέρηχο και διαπίστωσα ότι ήταν εννέα μηνών! Όχι μόνο δεν ταίριαζαν καθόλου οι ημερομηνίες, αλλά είχαν και μεγάλη απόκλιση. Ήταν αδύνατο να ήταν πέντε μηνών. Στην συνέχεια την εξέτασα και είχε διαστολή. Γεννούσε εκείνη τη ώρα δηλαδή».
Ο μαιευτήρας – γυναικολόγος επέλεξε να της κάνει καισαρική, γιατί το παιδί ερχόταν ανάποδα. Τελικά όλα πήγαν μια χαρά, και μετά από τέσσερις μέρες μητέρα και μωρό πήραν εξιτήριο από το μαιευτήριο. Όμως, για ακόμα μια φορά, αμέσως μετά την γέννα, όπως υποστηρίζει ο γιατρός, η μητέρα τον εξέπληξε καθώς ζήτησε να της κόψουν το γάλα.
«Όταν την ρωτήσαμε γιατί θέλει να το κάνει αυτό, μας απάντησε ότι ούτε εκείνη θηλάστηκε από την μητέρα της και δεν έπαθε τίποτα και γι αυτό το λόγο δεν θέλει να θηλάσει το μωρό. Υποχρεωθήκαμε και της δώσαμε την φαρμακευτική αγωγή», αποκαλύπτει ο κ. Μονοκάνδηλος. Φυσικά, οι ισχυρισμοί του γιατρού αντικρούουν αυτά που υποστήριζε η μητέρα του άτυχου μωρού, πως γέννησε πρόωρα δηλαδή και γι’ αυτό δεν είχε γάλα.
«Και οι δύο, η μητέρα και ο νεαρός, μου φάνηκαν… ιδιόρρυθμοι» σχολίασε ο γιατρός με μια λέξη και περιέγραψε πόσο εγκαταλελειμμένο ήταν το μωρό από την μητέρα του.
«Δεν είμαι ειδικός για να σχολιάσω την ψυχολογική ή νοητική τους κατάσταση. Ξέρω μόνο πως πολλές μητέρες με χαμηλό IQ κάνουν παιδιά και τα φροντίζουν στην εντέλεια, γιατί λειτουργεί το μητρικό ένστικτο. Σε αυτή την περίπτωση, δεν ξέρω τι συνέβη. Όταν έφερε το μωρό στο νοσοκομείο το είδα μισοπεθαμένο. Η θερμοκρασία του ήταν 32 βαθμοί. Δεν πρέπει να το άλλαζε καθόλου, το δέρμα του ήταν σκισμένο, είχε πληγές με πύον στους μηρούς, στο σημείο που ακουμπάει η πάνα. Είχε μολυνθεί. Ο παιδίατρος που ήταν ο πρώτος που το είδε μου είπε ότι το μωρό βρωμούσε ούρα. Φαινόταν τελείως εγκαταλελειμμένο» ανέφερε. Τραγικό!
ΠΗΓΗ: star.gr

Νίκος Λυγερός: Η γενοκτονία του Πόντου – Η αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων


Νίκος Λυγερός: Η γενοκτονία του Πόντου - Η αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων

Ο ραγιαδισμός ακόμα κι όταν είναι θεσμικός παραμένει ραγιαδισμός. Διότι η νοοτροπία είναι μία και δεν αλλάζει με τη θέση. Έτσι είναι η σκλαβοσύνη! Μας το εξηγούσε ήδη ο Επίκτητος: θεώρησε τον εαυτό σου ως ελεύθερο ον ή ως σκλάβο, όλα εξαρτώνται από σένα! Το Ποντιακό δεν αφορά μόνο τους Πόντιους, αλλά όλους τους Έλληνες και τους ανθρώπους, διότι είναι ένα έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας. Έτσι οι αντιδράσεις των ραγιάδων ενάντια στην επέτειο της γενοκτονίας είναι πάντα ενδεικτικές όχι μόνο της πίστης τους αλλά και της θεσμικής τους ανεπάρκειας. Και ο λόγος είναι απλός. Από το 1994 και μετά δεν είναι οι Πόντιοι που οργανώνουν την επέτειο, αλλά το ίδιο το κράτος, διότι αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων με νόμο της Βουλής των Ελλήνων. Κατά συνέπεια οποιαδήποτε απαγόρευση σε αυτό το πλαίσιο είναι απλώς παράνομη. Σε κάθε περίπτωση οι Πόντιοι και γενικότερα οι Έλληνες είναι τα παιδιά της Αντιγόνης και όχι τα τσιράκια του Κρέοντα. Κατά συνέπεια, η επέτειος θα μας επιτρέψει να δούμε στο δια ταύτα ποιος πιστεύει στις αξίες και ποιος είναι σκλάβος των αρχών. Διότι σε αυτό το ανθρώπινο πλαίσιο απαγορεύεται η απαγόρευση. Ακόμα και όταν ο ναζισμός απαγόρευε τις συγκεντρώσεις, οι πρόγονοί μας οι Έλληνες δεν το έβαλαν ποτέ κάτω. Το ίδιο έκαναν και επί Χούντας. Σε αυτές τις μάχες βγήκαν πάντα νικητές, διότι προστάτευσαν τα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας. Κανένας δεν πρόκειται να μας φοβίσει. Κι αν θέλουν να μας σταματήσουν να μην μας πάνε μόνο στη φυλακή ή στην εξορία, αλλά να μας στείλουν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπως έκανε και η βαρβαρότητα πριν από αυτούς, διότι δεν πρόκειται να πάψουμε με τίποτα! Με αυτόν τον τρόπο τουλάχιστον θα μας μετατρέψουν όλους σε Δίκαιους αντί να παραμένουμε όλοι αδιάφοροι στον πόνο των Ποντίων. Η επέτειος δεν είναι μια απλή συγκέντρωση. Το έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας δεν είναι απλώς ένα έγκλημα. Γι’ αυτό το λόγο δεν διαγράφεται, δεν παραγράφεται ακόμα και να το θέλουν οι δήμιοι και οι ραγιάδες. Τώρα που αναγνώρισε το Ευρωκοινοβούλιο το έγκλημα κατά των Αρμενίων, των Ασσυρο-Χαλδαίων και των Ποντίων θα κάνουμε πίσω; Από το 2006 έχουν αλλάξει τα δεδομένα ακόμα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και το 2010 μας αναγνώρισε και η Σουηδία μετατρέποντας επίσημα το Ποντιακό σε ένα διεθνές πρόβλημα. Κανείς πια δεν μπορεί να μας βλέπει ως γραφικούς. Η επιστημονικότητα της απόδειξης της ύπαρξης της Γενοκτονίας δεν είναι πια θέμα διαπραγμάτευσης χάρη στο έργο του Κ. Φωτιάδη. Έχουμε ημέρα μνήμης χάρη στην αποφασιστικότητα του Μ. Χαραλαμπίδη. Έχουμε βιβλία ιστορίας χάρη στον Α. Παυλίδη. Έχουμε συνέδρια αυτογνωσίας χάρη στην οργανωτικότητα της Χ. Σαχινίδου. Έχουμε πια Νεολαία που δεν υπακούει πια στις διαταγές των θεσμικών οργάνων και λειτουργεί πλέον όπως είναι το πρέπον για τους επόμενους ανθρώπους. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι δεν είμαστε μόνο εμείς, είμαστε οι άλλοι ! Αυτοί που δεν κατάφεραν να γενοκτονήσουν ! Είμαστε οι άλλοι που θυμόμαστε τους δικούς μας και σε κάθε επέτειο έχουμε τους νεκρούς μας μαζί. Ας το καταλάβουν, λοιπόν, όλοι όσοι δεν πιστεύουν στις αξίες μας ότι μια απαγόρευση συγκέντρωσης είναι μια απαγόρευση για τους νεκρούς μας. Ας τολμήσουν, λοιπόν, να απαγορεύσουν στους νεκρούς να μην έρθουν στην επέτειο, διότι αυτοί εκεί μας περιμένουν κάθε χρόνο !
Η γενοκτονία των Ποντίων: όταν το λευκό γίνεται μαύρο
Η γενοκτονία των Ποντίων σε σχέση με τη γενοκτονία των Αρμενίων ήταν πιο μελετημένη διότι δεν έπρεπε να αφήσει ίχνη που να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν ως κατηγορίες εναντίον των Τούρκων εθνικιστών. Πιο συγκεκριμένα ο Αυστριακός υπουργός εξωτερικών δίνει αναφορά στο Βερολίνο για την πολιτική των συμμάχων τους.
«Η πολιτική των Τούρκων είναι μέσω μιας γενικευμένης καταδίωξης του ελληνικού στοιχείου, να εξοντώσει τους Έλληνες ως εχθρούς του κράτους, όπως πριν τους Αρμενίους. Οι Τούρκοι εφαρμόζουν τακτική εκτόπισης των πληθυσμών, δίχως διάκριση και δυνατότητα επιβίωσης από τις ακτές στο εσωτερικό της χώρας, ώστε οι εκτοπιζόμενοι να είναι εκτεθειμένοι στην αθλιότητα και τον θάνατο από πείνα. Τα εγκαταλειπόμενα σπίτια των εξοριζομένων λεηλατούνται από τα τουρκικά τάγματα τιμωρίας ή καίονται και καταστρέφονται. Και όλα τα άλλα μέτρα τα οποία εις τους διωγμούς των Αρμενίων ευρίσκοντο εις ημερησίαν διάταξιν, επαναλαμβάνονται τώρα εναντίον των Ελλήνων.»
Αυτή η μαρτυρία δεν είναι μόνο ενδεικτική της μεθόδου, αναδεικνύει επίσης το πρόβλημα των επιπτώσεων όταν δεν υπάρχει καταδίκη και αναγνώριση μιας γενοκτονίας. Διότι μια γενοκτονία μπορεί να κρύβει άλλη μία. Οι αντιδράσεις που υπήρξαν σε σχέση με τη γενοκτονία των Αρμενίων δεν επαρκούσαν για να μην υπάρξει η γενοκτονία των Ποντίων. Στην ουσία οι Τούρκοι άλλαξαν μόνο μεθοδολογία μα το αποτέλεσμα ήταν και πάλι το ίδιο. Αυτή η αλλαγή δυσκολεύει το θέμα της αναγνώρισης της γενοκτονίας διότι πολλοί από τους Πόντιους πέθαναν επειδή δεν άντεξαν τις καιρικές συνθήκες του χειμώνα. Και γι’ αυτόν τον λόγο ονομάστηκε στα γαλλικά η γενοκτονία των Ποντίων: Le massacre blanc (Το λευκό μακελλειό). Οι Τούρκοι δεν τους άφησαν να πάρουν μαζί τους ούτε στρώματα, ούτε τρόφιμα. Και τους επέτρεψαν σταθμεύσεις μόνο σε έρημα μέρη. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τις γαλλικές μυστικές αναφορές εκείνης της εποχής.
«Εδώ και έξι βδομάδες σφαγές Ελλήνων κατά μάζας έλαβαν χώρα. Ο αριθμός των φονευθέντων φτάνει τις 40.000.»
Και σε άλλη αναφορά βρίσκουμε από την Υπηρεσία Πληροφοριών του γαλλικού Γενικού Επιτελείου Στρατού:
«Από σοβαρές πηγές, 50.000 άτομα εξορίστηκαν στο εσωτερικό με τις γνωστές ήδη συνθήκες. Ο ελληνισμός των ακτών της Μαύρης Θάλασσας υπέστη απόλυτη εξόντωση.»
Συνολικά αυτές οι πληροφορίες δείχνουν την αναγκαιότητα της αναγνώρισης της γενοκτονίας και των Αρμενίων και των Ποντίων για να σταματήσει αυτή η θανάσιμη σειρά με τη Σμύρνη, την Ίμβρο, την Τένεδο, την Κωνσταντινούπολη και την Κύπρο. Ακόμα και τώρα έρχονται οι σκιές του παρελθόντος για να μας θυμίσουν τα εγκλήματα που προσπαθούν να κρύψουν μέσω της αδιαφορίας και της καθημερινότητας. Όμως αυτά τα εγκλήματα δεν παραγράφονται.
Η αξία της γενοκτονίας - Η αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων - Νίκος Λυγερός

Η αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων

Στην εφήμερη ζωή μας σπάνια ξέρουμε αν ένας αγώνας αξίζει. Παλεύουμε από ανάγκη δίχως να γνωρίζουμε αν υπάρχει ένα αξιολογικό στοιχείο που αποδεικνύει με έναν αντικειμενικό τρόπο την ορθολογία της στάσης μας. Η αναγνώριση της γενοκτονίας ανήκει σε αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις όπου η ανθρωπιά αγγίζει άμεσα την ανθρωπότητα. Ο αγώνας αυτός έχει αξία ανεξάρτητα από τους αγωνιστές του. Όταν ένας ολόκληρος λαός έπεσε θύμα της απανθρωπιάς, είναι η ίδια η ανθρωπότητα που πληγώθηκε. Το ίδιο ισχύει και για τη γενοκτονία των Ποντίων. Δεν είναι μόνο ένα τοπικό πρόβλημα που αφορά μια μειονότητα. Ο Πόντος ως ελληνικό στοιχείο και ως ακριτική οντότητα του πολιτισμού μας είναι μια από τις ιδιομορφίες που χαρακτηρίζει την πολλαπλότητά μας. Συνεπώς δεν πρέπει να απομονώσουμε το Ποντιακό ούτε ως ιστορικό γεγονός ούτε ως στρατηγικό στόχο. Αντιθέτως πρέπει να ενσωματώσουμε την τεχνογνωσία που έχουμε στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Το παράδειγμα της αναγνώρισης της γενοκτονίας των Αρμενίων είναι και ενδεικτικό και αποτελεσματικό διότι οι ενδιάμεσοι στόχοι που επιτεύχθηκαν δεν οφείλονται σε κρατικούς θεσμούς μα σε lobbies. Όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνώρισε τη γενοκτονία των Αρμενίων το 1987, η Αρμενία ως κράτος ανεξάρτητο δεν υπήρχε ακόμα. Άρα το κρατικό πλαίσιο δεν είναι απαραίτητο και κατά συνέπεια δεν αποτελεί μια δικαιολογία της αδράνειας. Το παράδειγμα της ευρωπαϊκής αναφοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πρόβλημα της Ίμβρου το 2004 είναι θεαματικό διότι πολλοί Έλληνες θεωρούσαν ότι ήταν μόνο και μόνο μια από τις χαμένες πατρίδες. Όμως το πιο αποτελεσματικό παράδειγμα στο προσωπικό επίπεδο είναι ο πρόσφατος κυπριακός αγώνας στον τομέα των μαζικών προσφυγών εναντίον της Τουρκίας. Διότι σε αυτό το επίπεδο κάθε πρόσφυγας συμβάλλει στην έμμεση απελευθέρωση της πατρίδας του μετατρέποντας ένα ηθικό και ανθρώπινο πρόβλημα σε ένα που μπορεί να χαρακτηριστεί ως οικονομικό και στρατηγικό. Μέσω της στρατηγικής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων οι Κύπριοι απέδειξαν ότι η οικονομία μπορεί να ερμηνευτεί ως η δυναμική της ηθικής. Συνολικά όλα αυτά τα ιστορικά παραδείγματα αποτελούν στην ουσία τα βασικά στοιχεία ενός στρατηγικού mix που με συντονισμένες κινήσεις αποδεικνύει ότι είναι ένα ισχυρό όπλο στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ειδικά στο θέμα της αναγνώρισης της γενοκτονίας των Ποντίων. Οι Πόντιοι δεν είναι μόνοι σε αυτόν τον αγώνα της αναγνώρισης διότι και άλλοι λαοί υπέφεραν και υποφέρουν ακόμα από το διαχρονικό στρατιωτικό καθεστώς της Τουρκίας. Έχουν όμως και εμπειρίες και επιτυχίες σε δύσκολες υποθέσεις και αυτές πρέπει να τις χρησιμοποιήσουμε δυναμικά μέσα σε ένα στρατηγικό πλαίσιο όπου το συναισθηματικό και παραδοσιακό στοιχείο δεν επαρκούν. Αυτός ο αγώνας πρέπει να οργανωθεί και σε ατομικό επίπεδο με τις προσφυγές αλλά και μέσω εξειδικευμένων lobbies στο ομαδικό επίπεδο.


Αξία γενοκτονίας

Η αξία της γενοκτονίας προέρχεται από τον διαχωρισμό που προκαλεί στους ανθρώπους του μέλλοντος. Η γενοκτονία υπάρχει λόγο των κτήνων που την διέπραξαν εις βάρος της Ανθρωπότητας. Η ύπαρξη της όμως δημιουργεί μια διακλάδωση. Διότι οι επόμενοι άνθρωποι καθορίζονται από αυτούς. Ο αγώνας για την αναγνώριση της από τον θύτη, το σύστημα, μεγαλώνει τους ανθρώπους γιατί αυτό το έργο είναι εκ φύσης υπεράνθρωπο αφού αφορά ένα έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας. Κάθε άνθρωπος έχει πια ένα χρέος μνήμης. Πρέπει να πάρει την απόφαση να μην ξεχάσει για να απελευθερωθεί από την κοινωνία της λήθης και της αδιαφορίας. Γ’ αυτό υπάρχουν τα ανθρώπινα κάρβουνα. Είναι ένας τρόπος για να δουν οι άνθρωποι ότι πρέπει να γνωρίζεις για να μπορέσεις να αναγνωρίσεις την γενοκτονία. Για να δεις το θάνατο πρέπει να ξέρεις τι σημαίνει ζωή αλλιώς πεθαίνεις πριν καν να ζήσεις. Πως να βοηθήσεις ένα λαό όταν δεν γνωρίζεις καν την ύπαρξη του; Στην πραγματικότητα το πρόβλημα είναι πιο θεμελιακό. Αυτός ο λαός που δεν γνωρίζεις ανήκει στην Ανθρωπότητα. Έτσι στην ουσία είναι αυτή που δεν συνειδητοποιείς. Όταν είσαι εγκλωβισμένος μέσα στη κοινωνία, τα ανθρώπινα στοιχεία παραμένουν αόρατα για σένα. Και εδώ φαίνεται η αξία της γενοκτονίας για σένα διότι έχει τη δυνατότητα να σε ξυπνήσει για να ξεφύγεις επιτέλους από αυτόν τον ύπουλο εγκλωβισμό. Το βάρος και το μέγεθος του εγκλήματος κατά της Ανθρωπότητας είναι τόσο μεγάλα που δεν μπορεί να τα αντέξει η κοινωνία. Δεν είναι ανθεκτική για τέτοιο πλήγμα και αναγκάζεται να αποδεχθεί ότι υπάρχει ένα πρόβλημα που δεν μπορεί να διαχειρισθεί. Με αυτόν τον τρόπο καταρρέει η εικόνα της απόλυτης κυριαρχίας της κοινωνίας. Τότε μερικά άτομα μπορούν να μετατραπούν σε ανθρώπους ικανούς να αναγνωρίσουν τις γενοκτονίες και το έργο των Δίκαιων. Αλλιώς δεν θα είχαν καν τη δυνατότητα της αλλαγής φάσης ή τουλάχιστον όχι σε τέτοιο μέγεθος. Τα ανθρώπινα κάρβουνα δείχνουν πόσο λίγο γνωρίζουμε τα θύματα της γενοκτονίας και πόσο καλά τα ήξεραν το σύστημα, οι θύτες, τα κτήνη. Δίχως αυτή την ουσία δεν είναι δυνατόν ν’ αντισταθείς στην εξουσία που καταπατά όχι μόνο τα δικαιώματα των ανθρώπων αλλά και της Ανθρωπότητας. Αφού υπάρχει η γενοκτονία το πρέπον είναι να την χρησιμοποιήσουμε για να γίνουμε άνθρωποι με τον αγώνα μας.
Σκέφτηκες ποτέ
τους δικούς μας Πόντιους
με τα χιονισμένα οράματά τους
να περπατούν αδιάκοπα
σε αυτή την πορεία
που κατέληγε στο θάνατο
κι εσύ τώρα που θέλεις
να εκφραστείς ελεύθερα
και να έχεις το δικαίωμα
να τους βρίζεις όποτε θες
θες πραγματικά να ξεχάσουμε
ακόμα και την ύπαρξή τους
για να τους μετατρέψεις
σ’ ένα άθλιο ανέκδοτο.
Ενάντια στη Γενοκτονία
μπορούμε ν’ αντέξουμε
διότι είναι το πρέπον
αλλά γιατί να είναι
απαραίτητο να υποφέρουμε
από τους δικούς μας
διότι βρίσκουν πάντα
ότι η δικαιοσύνη
είναι πολύ σκληρή
και θεωρούν τους Δίκαιους
ένοχους για το έργο τους.
Την ώρα που μελετάμε
τα χειρόγραφα του παρελθόντος,
οι φανατικοί του παρόντος
σβήνουν την ιστορία μας.
Δεν χτυπούν πια τους γέρους,
απλώνουν το χέρι του κενού
πάνω στα κεφάλια των παιδιών
για να μην υπάρξουν
οι επόμενοι άνθρωποι.
«Διεθνής αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου».
Διάλεξη του Νίκου Λυγερού. 6ος Κύκλος Συζητήσεων για την Ιστορία των Ελλήνων του Πόντου. Επιτροπή Νεολαίας του Σ.Πο.Σ. Θεσσαλονίκης. Εύξεινος Λέσχη Θεσσαλονίκης (Λ. Νίκης 13),  Κυριακή 13 Μαΐου 2012.

gerasimos-politis

DION TV: Συνάντηση των τριών δημάρχων Πιερίας για το θέμα των διοδίων Αιγινίου


Dion News: 
Συνάντηση των τριών δημάρχων Πιερίας για το θέμα των διοδίων Αιγινίου
Δείτε το βίντεο...


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΠΠΥΕΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΙΚΟΚΚΟ ΣΙΤΑΡΙ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ         ΚΑΤΕΡΙΝΗ  22  - 1  -2013
ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΚΕΠΠΥΕΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ                        ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ.  140
Ισαύρων 2  
ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΚ 60100                              Προς
Πληρ. Δ.Μαρκόπουλος                          
'2351037111                                          Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
7 2351037173                                          Π.Ε. Πιερίας
e-mail:keppyelkaterinhs@gmail.com                                                                  Κατερίνη
                                                                   


                                                 
       Θέμα : "Ανακοίνωση".

       Το ΚΕΠΠΥΕΛ Κατερίνης μετά από σχετικές πληροφορίες  από κινήσεις  που γίνονται σε ιδιωτικό επίπεδο αλλά και προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για το δίκοκκο σιτάρι, σας  γνωστοποιεί τα παρακάτω:
1)      Το Δίκοκκο σιτάρι, διαφορετικά «Ζέα» ή «Ζειά», αποτελεί μια ποικιλία σιταριού η οποία καλλιεργείτο στην Ελλάδα σε κάποια κλίμακα αλλά  μετά το 1932 έπαυσε να καλλιεργείται οριστικά.
2)      Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία εγγραφή στον Εθνικό Κατάλογο Ποικιλιών αλλά ούτε και στον Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Κατάλογο Ποικιλιών και έτσι δεν μπορεί να υπάρχει πιστοποίηση  σπόρου στην συγκεκριμένη ποικιλία.
3)      Σε περίπτωση που έχει γίνει παραγωγή και πιστοποίηση σπόρου σε τρίτες χώρες μπορεί να γίνει εισαγωγή του σπόρου αυτού από επιχείρηση η οποία οφείλει όμως, να κάνει αναγγελία έναρξης δραστηριότητας με όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά στο ΥπΑΑκΤ Διεύθυνση Εισροών Φυτικής Παραγωγής και μετά από τη σχετική έγκριση  και  σχετική άδεια εισαγωγής να προβεί  σε εισαγωγή και διάθεση του σπόρου ο οποίος θα πρέπει να είναι σεσημασμένος με τα κατάλληλα στοιχεία.
4)      Πρέπει να σημειώσουμε ότι σε περίπτωση που κάποια επιχείρηση έχει στη διάθεσή της σπόρο και θέλει να προχωρήσει στην πιστοποίησή του, η σχετική διαδικασία διαρκεί πάνω από πέντε έτη τουλάχιστον.    
Για κάθε σχετική πληροφορία παρακαλούμε να απευθύνεστε στο ΚΕΠΠΥΕΛ Κατερίνης.

 
                                                                                      Ο Προϊστάμενος




                                                                                      Δ.Μαρκόπουλος

ΔΙΟΔΙΑ … και στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας




Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας, υπό την αιγίδα του Περιφερειάρχη, της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας και των Περιφερειακών Συμβούλων, στέκονται δυναμικά
στο πλευρό των τοπικών αρχόντων, των θεσμικών φορέων της Πιερίας, αλλά κυρίως συστρατεύονται με όλους τους πολίτες της Πιερίας, για την άμβλυνση των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν στην καθημερινότητα του τοπικού κοινωνικοοικονομικού ιστού, στην επιχειρηματικότητα της περιοχής αλλά και στον τουριστικό αποκλεισμό της Πιερίας, λόγω της λειτουργίας των Διοδίων στο Αιγίνιο.

Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, κα Σοφία Μαυρίδου, ενόψει της κορύφωσης των κινητοποιήσεων της τοπικής κοινωνίας της Πιερίας για τη λειτουργία του Σταθμού Διοδίων στη θέση Αιγίνιο Πιερίας, θα θέσει για συζήτηση εκτός ημερήσιας διάταξης, στην επόμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, την Τετάρτη 30.01.2013, το θέμα για τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από τη λειτουργία των Διοδίων στο Αιγίνιο.


Η Αντιπεριφερειάρχης

   Σοφία Μαυρίδου

ΚΑΤΑΛΗΨΗ των διοδίων Αιγινίου τη Δευτέρα το πρωί




ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΟΔΙΩΝ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ - ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ
οι δημότες τον Δήμου Πύδνας - Κολινδρού 
στα διόδια Αιγινίου

να συμμετέχουν  στην ειρηνική

ΚΑΤΑΛΗΨΗ

των διοδίων Αιγινίου


Συνδημότες

Τα διόδια δε πρέπει να λειτουργήσουν
Θα οδηγήσουντον τόπο μας σε
υπανάπτυξη και  μαρασμό

Η επιτυχία του αγώνα μας εξαρτάται από τη συμμετοχή μας



ΝΑ ΜΗ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΑΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΟΣΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ ΘΑ ΣΥΝΕΝΝΟΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ Ή ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥΣ
Γραφείο τύπου συντονιστικής επιτροπής Για πληροφορίες τηλ : 2353350100