ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Σ.τ.Ε.λνουν τη διαθεσιμότητα


Στον αέρα βρίσκεται πλέον η διαδικασία κινητικότητας και διαθεσιμότητας που επιχειρεί να προωθήσει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και η οποία αποτελεί προσωπικό στοίχημα του Αντώνη Μανιτάκη και κομβικό σημείο στην ατζέντα των διαπραγματεύσεων της κυβέρνησης με την τρόικα.
Αίτηση ακύρωσης κατέθεσε η Ενωση Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας ΔιοίκησηςΑίτηση ακύρωσης κατέθεσε η Ενωση Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας ΔιοίκησηςΣτην πρώτη αίτηση ακύρωσης από υπάλληλο, που είχε προσληφθεί μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και υπεβλήθη πριν από λίγες μέρες στο Συμβούλιο της Επικρατείας, έρχεται να προστεθεί και δεύτερη που κατατέθηκε στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο της χώρας. Μόνο που αυτή δεν προέρχεται από μεμονωμένο υπάλληλο αλλά από την Ενωση Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
Τιμωρούν τα προσόντα
Οπως είχε πρώτη επισημάνει η «Ελευθεροτυπία», με την Υπουργική Απόφαση 559/8-1-13, που φέρει την υπογραφή του Αντώνη Μανιτάκη, οι πρώτοι που εισέρχονται σε καθεστώς κινητικότητας αρχικά, και ακόμη και σε διαθεσιμότητα έπειτα, είναι οι υπάλληλοι με υψηλά τυπικά προσόντα και όσοι διορίστηκαν μέσω διαγωνισμών του ΑΣΕΠ τα τελευταία χρόνια, όπως και οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
Και αυτό γιατί η απόφαση του υπουργού προβλέπει ένα συγκεκριμένο σύστημα μοριοδότησης που «τιμωρεί» τα υψηλά προσόντα και εξασφαλίζει προστασία σε όσους έχουν περισσότερα χρόνια υπηρεσίας, ακόμη και αν υστερούν σημαντικά σε γνώσεις και δεξιότητες. Οπως καταδεικνύουν συγκεκριμένα παραδείγματα, στο απυρόβλητο τοποθετούνται οι παλαιότεροι υπάλληλοι, οι οποίοι δεν κινδυνεύουν με μετακίνηση από τα υπουργεία, ούτε και απειλούνται από τη διαθεσιμότητα. Αντίθετα, οι νέοι υπάλληλοι, όσοι διορίστηκαν αξιοκρατικά και όσοι φέρουν υψηλά προσόντα, ρίχνονται κυριολεκτικά στη βαθιά θάλασσα της κατά Μανιτάκη κινητικότητας, χωρίς να λαμβάνονται καν υπόψη οι σπουδές τους και οι δυνατότητές τους.
Οδηγεί στην απαξίωση
Η αίτηση ακυρώσεως της Ενωσης Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης περιλαμβάνει μια σειρά από σοβαρούς λόγους για τους οποίους ζητείται η ακύρωση της απόφασης. Ο κυριότερος από αυτούς είναι: υπέρβαση των ορίων της νομοθετικής εξουσιοδότησης όσον αφορά τη δυνατότητα αποκλεισμού «κριτηρίων για την κινητικότητα» που άπτονται των προσόντων, της καταλληλότητας και της οικογενειακής κατάστασης των υπαλλήλων.
Σε δήλωσή του στην «Ε», ο πρόεδρος της Ενωσης Αποφοίτων Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, Τάσος Σαλτερής, αναφέρει: «Πρέπει να γίνει κατανοητό πως δεν διαφωνούμε με την κινητικότητα γενικώς. Το συγκεκριμένο σύστημα όμως όχι μόνο δεν αποβλέπει στην αποτελεσματικότερη λειτουργία της Διοίκησης, όχι μόνο αντίκειται σε κάθε αρχή διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, αλλά οδηγεί στην απαξίωση των υπαλλήλων που έχουν υψηλά προσόντα και διορίστηκαν αξιοκρατικά μέσω του ΑΣΕΠ και της Σχολής. Από την πρώτη στιγμή είχαμε προειδοποιήσει ότι η Ενωσή μας θα τεθεί επικεφαλής της δύναμης των στελεχών αυτών, που επίσης βλάπτει η συγκεκριμένη πολιτική.
»Κατανοούμε ότι το υπουργείο έρχεται σε δύσκολη θέση από την ιδεοληπτική εμμονή των δανειστών για τη μείωση του αριθμού των υπαλλήλων, εμμονή σαν αυτές που οδήγησαν σε πρωτοφανή ύφεση την ελληνική οικονομία και σε διάλυση την ελληνική κοινωνία, αφού δεν υπακούει σε κανένα πραγματικό επιστημονικό δεδομένο, αλλά οδηγεί σε ένα ελάχιστο κράτος, αδύναμο να προστατέψει το δημόσιο συμφέρον και τους πολίτες. Ομως αυτό δεν δίνει άλλοθι για υποβάθμιση και απομάκρυνση των στελεχών που έλαβαν μέρος στον πιο απαιτητικό διαγωνισμό και αποφοίτησαν από την παραγωγική σχολή του κράτους ακριβώς για να αλλάξουν τη Διοίκηση».

Η Συνταγή της Ημέρας!


Λαχανοντολμάδες αυγολέμονο

Συνταγή για 4-6 άτομα

Από το: xs-recipes.com

Υλικά:

1 λάχανο (μικρό προς μέτριο)

Για την γέμιση:
1/2 κιλό κιμά ανάμικτο (μοσχάρι και χοιρινό)
2 κρεμμύδια μεγάλα περασμένα στο τρίφτη
2 καρότα τριμμένα
1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο μαϊντανό
1 χούφτα ψιλοκομμένο φρέσκο δυόσμο
1/2 κουταλάκι του γλυκού γλυκιά πάπρικα
1/3 κουταλάκι του γλυκού κανένα σκόνη
1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1 φλιτζάνι ρύζι καρολίνα
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
1/2 φλιτζάνι νερό

Για το αυγολέμονο:
2 κρόκους αυγών
2 λεμόνια

Εκτέλεση:

Βάζουμε πάνω σε μέτρια φωτιά μία μεγάλη κατσαρόλα με αρκετό νερό και αφήνουμε να κοχλάσει. Με ένα κοφτερό μαχαίρι χαράσσουμε γύρω-γύρω και αφαιρούμε το κοτσάνι του λάχανου.

Βυθίζουμε το λάχανο με την τρύπα προς τα κάτω στην κατσαρόλα. Αφήνουμε να βράσει το λάχανο για περίπου 10 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν ελαφρά τα φύλα του και να χωρίζουν με ευκολία. Αφαιρούμε με ένα πιρούνι ένα-ένα τα φύλα από την κατσαρόλα μέσα σε ένα στραγγιστήρι και αφήνουμε εκεί να στραγγίξουν και να κρυώσουν ελαφρά.

Βάζουμε όλα τα υλικά για την γέμιση μέσα σε ένα μπολ και ζυμώνουμε να ανακατευθούν καλά.Βάζουμε σε κάθε φύλο λάχανου μια κουταλιά της σούπας γέμιση και τυλίγουμε σε ντολμά όχι πολύ σφικτό. Επιλέγουμε τα φύλα που δεν έχουν πολύ σκληρό εξωτερικό και τυλίγουμε λαχανοντολμαδες όσο έχουμε γέμιση.

Παίρνουμε μία κατσαρόλα με πλατιά βάση και απλώνουμε στον πάτο τα φύλα που μας έμειναν. Αν θέλουμε για περισσότερο άρωμα ρίχνουμε πάνω από τα φύλα 5-6 κόκκους μαύρου πιπεριού και 3-4 μπαχάρια. Τοποθετούμε επάνω από τα φύλα μέσα στην κατσαρόλα τούς λαχανοντολμαδες σε σειρά με τον έναν κοντά στον άλλον. Αφού τελειώσουμε με τους λαχανοντολμαδες μας βάζουμε από πάνω τους ένα πιάτο για να μην ανοίξουν κατά την διάρκεια του ψησίματος.

Περιχύνουμε τους λαχανοντολμαδες με ζωμό κότας , ίσα-ίσα που να τους σκεπάζει. Σκεπάζουμε την κατσαρόλα με το καπάκι της και σιγοβράζουμε τους λαχανοντολμαδες μας για 40-45 λεπτά.

Για να αυγοκόψουμε τους λαχαναντολμαδες μας χτυπάμε τους κρόκους αυγού με το χυμό των λεμονιών και προσθέτουμε λίγο-λίγο περίπου ένα φλιτζάνι ζωμό ζεστό από το φαγητό μας. Περιχύνουμε τους λαχανοντολμαδες με το αυγολεμονο και ανακινούμε την κατσαρόλα κρατώντας την από τα χερούλια για να απλώσει.

Σερβίρετε αμέσως από την κατσαρόλα και καλή όρεξη!

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Προσοχή στο κενό μεταξύ ακροδεξιού και μπούφου



Κώστας Βαξεβάνης


Αν πιστέψουμε τις διαρροές από το Μαξίμου, ο Αντώνης Σαμαράς είναι έξαλλος με την κίνηση του Μανώλη Κεφαλογιάννη, να μην ψηφίσει υπέρ της άρσης ασυλίας του Κασιδιάρη. Ο Γραμματέας της ΝΔ, δεν ψήφισε να αρθεί η ασυλία του Κασιδιάρη ο οποίος χτύπησε μια γυναίκα, την Λιάνα Κανέλη, μπροστά στις κάμερες. Δηλαδή ούτε το ηθικό σύστημα του Κεφαλογιάννη, ούτε το πολιτικό του, ούτε και αυτές οι κρητικές παραδόσεις, στάθηκαν ικανές να τον αποτρέψουν απ’ το να ψηφίσει να μην δικαστεί ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής. Να μην αποδοθεί δηλαδή Δικαιοσύνη.
Προσωπικά δεν πιστεύω αυτές τις διαρροές οι οποίες προσπαθούν να εμφανίσουν τον πρωθυπουργό να πληγώνεται, να μην ανέχεται, να είναι σχεδόν θύμα σε αυτό το άστοχο παιχνίδι που έπαιξαν τα στελέχη του. Για να το πω διαφορετικά, έχει λίγη σημασία αν ο κ. Σαμαράς προσπαθεί να πιστέψουμε, επειδή ίσως πιστεύει και ο ίδιος, πως έχει στο κόμμα του μπούφους. Και για να προλάβω μηνύσεις εύθικτων που καταπίνουν πολιτικές καμήλους διαφθοράς αλλά διυλίζουν λέξεις, μπούφος είναι ένα πουλί το οποίο συνηθίζει να ανοίγει το στόμα του, περιμένοντας να πέσει σε αυτό η τροφή του. Λίγη σημασία έχει δηλαδή αν στα πλαίσια της αυτοδικαιολόγησής του ο πρωθυπουργός εμφανίζει τα στελέχη του ως ανθρώπους που αρέσκονται στο να ανοίγουν το στόμα τους περιμένοντας έτοιμη τροφή, κάνοντας συνεχώς λάθη.
Προφανώς και υπάρχουν μπούφοι στη ΝΔ όπως και σε όλο το πολιτικό σύστημα, που αναμασούν τα αποφάγια από το μεγάλο γλέντι της διαφθοράς ή που δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει να τρώει η Ελλάδα από τα σκουπίδια. Όσα όμως συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, αυτό το ερωτικό ειδύλλιο που αναπτύσσεται με την ακροδεξιά, δεν είναι θέμα κάποιων μπούφων ή ανελαστικών πολιτικά. Τα έχει ορίσει και προσυπογράψει ο ίδιος ο πρωθυπουργός.
Οι…ψήφοι του Καράμπελα και του Κεφαλογιάννη, δεν δόθηκαν δώρο στην Χρυσή Αυγή από παρανόηση ή φιλεσπλαχνία αλλά από πολιτική πεποίθηση και συγγένεια. Στις τάξεις της ΝΔ, υπήρχε πάντα ακροδεξιό μπλοκ, όπως και προσωπικότητες που έπαιζαν το ρόλο του Άδωνη. Η διαφορά όμως του Σαμαρά με τους προηγούμενους αρχηγούς της ΝΔ, είναι πως όλοι οι προηγούμενοι δεν επέτρεπαν σε αυτό το χώρο ούτε να κυριαρχήσει, ούτε να εμφανίζεται ως επίσημη πολιτική του κόμματος. Αντιθέτως ο Αντώνης Σαμαράς δίνει στην εσωκομματική ακροδεξιά ρόλο μαχητικής ιδεολογίας και στην ακροδεξιά εκτός κόμματος, συμπάθεια συγγενούς.
Στην ΝΔ του 2013 και της Ευρωπαϊκής Προοπτικής, όπως την διαφημίζει ο αρχηγός της, ο Μάκης Βορίδης υπήρξε υπουργός. Ο Μάκης Βορίδης, ούτε έχει απαρνηθεί τις ακροδεξιές του απόψεις, ούτε τις έχει κρίνει. Οι φωτογραφίες του με το τσεκούρι που σώζονται ελέω διαδικτύου ,είναι το λιγότερο. Ο Βορίδης υπήρξε χρησμένος από τον Παπαδόπουλο αρχηγός της νεολαίας του και υποψήφιος του χουντοκόμματος μαζί με τον Μιχαλολιάκο.
Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, Αθανάσιος Ανδρεουλάκος, έχουμε αποκαλύψει στρατοδίκης της Χούντας ο οποίος μάλιστα είχε δικάσει τον ίδιο τον θείο του Σαμαρά για την αντιστασιακή του δράση.
Ο Ηλίας Φιλιππακόπουλος, διευθυντής του Γραμματέα του κόμματος, Μανώλη Κεφαλογιάννη, υπήρξε όπως επίσης αποκαλύψαμε, συνεργάτης της Χούντας στα Πανεπιστήμια, λάτρης και υμνητής του Παπαδόπουλου ο οποίος έχει καταγγελθεί από τους ίδιους τους Νεοδημοκράτες. Επί δύο δεκαετίες είναι συνεργάτης του Κεφαλογιάννη και πληρώνεται από τη Βουλή την οποία κατήργησε. Ο ίδιος ο Σαμαράς τον διόρισε διευθυντή. Παρά τις αποκαλύψεις, δεν έκανε καμιά κίνηση αποκατάστασης του «λάθους» του. Αντιθέτως ο προϊστάμενος του Κεφαλογιάννη, λίγες μέρες μετά, ψήφισε υπέρ του Κασιδιάρη της Χρυσής Αυγής.
Ο Ιωάννης Κωτούλα, σύμβουλος του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών Χαρ. Αθανασίου, αποδείχθηκε ένας «αναθεωρητής του ναζισμού» τον οποίο κατήγγειλαν μάλιστα οι Εβραίοι της Ελλάδας. Όταν οι αποκαλύψεις για το «συγγραφικό» του έργο ήταν στο έπακρο, ο ίδιος ο Γ. Μουρούτης διευθυντής Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, υποστήριζε το «επιστημονικό» έργο του Κωτούλα στο διαδίκτυο, ως αποτέλεσμα βαρβάτης βιβλιογραφίας.
Θα μπορούσα να προσθέσω διάφορα στοιχεία των απόψεων και της πολιτικής του ίδιου του Σαμαρά, ο οποίος εμφανίζει κατά καιρούς να διαθέτει πιστοποίηση ISO Παναγίας και να είναι πρωθυπουργός των ελλήνων με πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, αλλά δεν είναι του παρόντος.
Μετά το 1989, οι ηγέτες του Δεξιού χώρου, άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο, άλλος με ειλικρίνεια και άλλος με λιγότερη, προσπάθησαν να εμφανίσουν τη ΝΔ ως κόμμα της Ευρωπαϊκής Δεξιάς. Ο Σαμαράς συστηματικά επιχειρεί να την ρίξει στο κενό μεταξύ μπούφων και ακροδεξιών.
Πηγή: koutipandoras.gr

ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ.. ΤΙ ΓΙΝΕΣΑΙ?



Ο μέγας εχθρός του λαού. ΟΙ δημόσιοι υπάλληλοι.  Κάποιος, (ειλικρινά δεν θυμάμαι ποιος) είχε πει πως όταν μια κυβέρνηση δεν ακούει το λαό της, η δημοκρατία έχει πεθάνει. Πως όταν υπάρχουν διάφορες κατηγορίες πολιτών που η μία στρέφεται εναντίον της άλλης, τότε έχει πεθάνει και η ελευθερία. Και πως τέλος, αν ένας λαός ανέχεται τα δυο αυτά πράγματα τότε έχει πεθάνει κι αυτός…
Παρακολουθώντας όλο αυτό το χαμό που γίνεται σχετικά με τους δημοσίους υπαλλήλους που για όλα φταίνε και πρέπει να καούν στη πυρά, θέλω να θυμίσω μερικά πράγματα που ίσως δεν είναι τόσο καλά αντιληπτά από τα νέα παιδιά, αλλά οι πιο παλιοί θα πρέπει να μην  ξεχνάνε αν θέλουν να καταλάβουν επί τέλους τη κοροϊδία που παίχτηκε πάνω από τις πλάτες τους κι αυτήν που παίζεται τώρα.
Όταν τελείωσε ο β΄παγκόσμιος πόλεμος κι η συμφορά του εμφυλίου, αυτό εδώ το κράτος ήταν στη κυριολεξία ρημαγμένο. Ρημαγμένο από ένα πόλεμο, από τα παιχνίδια των μεγάλων δυνάμενων, από τους ντόπιους συνεργάτες τους, από τις μπίζνες που έκαναν και θα κάνουν πάντα οι συμμορίες που εκμεταλλεύονται τις ανθρώπινες ζωές για δικό τους συμφέρον.
Ο ελληνικός λαός βγήκε φτωχός, ρημαγμένος, με μια γη που είχε θάψει χιλιάδες νεκρούς, με τις φυλακές γεμάτες, μ΄ενα μίσος διχόνοιας που είχε για τα καλιά φωλιάσει μέσα στις ψυχές των ανθρώπων, και πάνω από όλα ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ.
Οι συμφορές όμως δεν ήταν γραφτό να τελειώσουν μόνο σ΄αυτά. Ακολούθησε τρομοκρατία, κυνηγητό, όλα στο βωμό του ψυχρού πολέμου που ήταν στο φόρτε του. Όλα στο βωμό του κέρδους και της εξουσίας από δέκα είκοσι οικογένειες και τα καινούργια «αυτοδημιούργητα» φιντάνια. Μια ντόπια ελίτ που ξεφύτρωνε χωρίς να ελέγχει κανείς τι κάνει, τι πουλάει, τι αγοράζει, πόσο  χρεώνει αυτή τη πατρίδα και σε ποιους την παραδίδει, ένα ανελέητο κυνηγητό κάθε αντιφρονούντα. Κοπάδια στα Υπουργεία, αιτήσεις για Γερμανία… όπως λέει και το τραγουδάκι.
Σ΄αυτή τη συμφορά ένα μοναδικό όνειρο είχε ο φτωχός γονιός. Να «εξασφαλίσει» το παιδί του κάπου. Στις αρχές στο λαουτζίκο, μετά από τσεκάρισμα κοινωνικών φρονημάτων και επιβεβαίωση ότι είναι καλά παιδιά, υπάκουα και ταγμένα στο όραμα της πατρίδας, της θρησκείας και της οικογένειας, (κι ακόμα καλύτερα αν το είχαν αποδείξει ρουφιανεύοντας, καταδίδοντας), δόθηκαν οι πρώτες ταπεινές εξασφαλίσεις.
Γέμισε υπηρετικό προσωπικό κορίτσια κι αγόρια, το σινάφι του Κολωνακίου, νέοι που κατέφθαναν από την επαρχία, μιλημένα από κάποιο βλαχοδήμαρχο για να έχουν ένα κομμάτι ψωμί να φάνε. Γέμισαν άδειες από περίπτερα, ψιλικατζίδικα, κυλικεία σε καίρια πόστα, καντίνες σε τουριστικά μέρη, ταξί, φορτηγά. Ακόμα και το σκουπιδιάρικο να ήθελες να πάρεις που κάνει βάρδια στο Κολωνάκι έπρεπε να είχες μπάρμπα «στα πράγματα»
Το δημόσιο πως ήταν τότε? Ψάξτε να βρείτε πως πήγαινε ο τενεκές από λάδι σύννεφο για να πάρεις ένα πιστοποιητικό. Πως κατέφθαναν τα καλάθια με τη φέτα, τη κότα και τ΄αυγά για να βγάλεις μια αδειούλα (πάντα φυσικά έχοντας γερά στα δόντια κρατημένο το πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης) Την ίδια στιγμή καραβάνια μετανάστες, φεύγουν για μια καλύτερη μοίρα και τα εργοστάσια κι οι βιοτεχνίες αρχίζουν να οραματίζονται την  μετάβαση από το πρωτόγονο στάδιο του επαρχιακού καπιταλισμού σ΄εκείνο το πολυπόθητο της δύσης της Αμερικής της μεγάλης πατρίδας (καταφθάνει και το φουρό με το ροκ εν ρολ, τα ξεσκέπαστα αμάξια, οι μυτερές οι γόβες, οι αμερικάνικες ταινίες, η Μέριλιν, τα καουμπόικα, οι τσίχλες, η κόκα κόλα, κι οι τουρίστες…)
Στην απέναντι μεριά, εκείνη των αντιφρονούντων,  μετράνε χιλιάδες νεκρούς, χιλιάδες φυλακισμένους κι άλλες πολλές χιλιάδες αποκλεισμένους από κάθε δυνατότητα. Είχες μυρουδιά από ροζ ? (για κόκκινο δεν συζητάμε) ούτε σκουπίδια δεν μπορούσες να μαζέψεις.  Που να βγάλεις άδεια για περίπτερο, πως να γίνεις υπηρέτης σε καθώς πρέπει σπίτι? Πως να γίνεις οδηγός σε καθώς πρέπει ανθρώπους. Τη πόρτα του δημοσίου ούτε ζωγραφιστή.
Γέμισαν τα μοδιστράδικα, τα κομμωτήρια, οι βιοτεχνίες, τα εργοστάσια, τα μαγαζιά, με όλους εκείνους που έπρεπε να το παλέψουν γερά γιατί κανένα κράτος ποτέ δεν θα τους εξασφάλισε σε τίποτα.  Και με το φόβο πως από μέρα σε μέρα κάποιο χέρι θα τους πέταγε στα αζήτητα.
Δεν χρειάζεται να πω ιστορικά γεγονότα. Η ιστορία έχει γραφτεί και όποιος έχει όρεξη ας διαβάσει. Ας διαβάσει όλα όσα έγιναν μέχρι τη μεταπολίτευση. Στην οποία μεταπολίτευση γίνεται τι στην ουσία (όπως είπαν στο λαό), η αποκατάσταση της δημοκρατίας.
Πως βρίσκει η μεταπολίτευση το λαό? Ένα  λαό που οι μισοί είχαν βρει το τρόπο τους, είχαν κάνει το κουμάντο τους. Ο λαός που το Πολυτεχνείο τον βρήκε βυθισμένο στις περιπέτειες του Βαρτάνη, στην Ολυμπιάδα τραγουδιού, και στο Δομάζο που έσκιζε. Ο πρώην επαρχιώτης λαός της δεξιάς είχε βρει το τρόπο του τόσα χρόνια. Το πρώην υπηρετικό προσωπικό είχε κάνει τα σπιτάκια του, είχε διορίσει και τα παιδιά στο δημόσιο να μην έχουν την ίδια μοίρα, είχε βγάλει κι άδειες σε όλα τα πόστα που έπεφτε χρήμα, είχε αυγατίσει το οικογενειακό καλάθι με το τουρισμό. Μέχρι και τα κοτέτσια είχαν γίνει ενοικιαζόμενα. Και όχι μόνο της δεξιάς για να μην είμαστε άδικοι. Κι άλλοι αρκετοί, που είχαν σωπάσει κι είχαν λουφάξει στη φωλίτσα τους κι είχαν ξεχάσει σημαίες και τραγούδια.
Όμως υπήρχε ένας μεγάλο κομμάτι του λαού, έξω από τη πιτα. Που φώναζε ψωμί, παιδεία, ελευθερία. Το δικαίωμα να βγει κι αυτό από τη φτώχεια του πολέμου και της καταδίωξης επί τέλους. Τα πράγματα θα γινόντουσαν πολύ επικίνδυνα αν κάποιος δεν συμμάζευε όλο αυτό το κομμάτι σε ένα νέο όραμα. ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΟΡΑΜΑ! Και τι ήθελε όλος αυτός απαξιωμένος πληθυσμός, όλοι όσοι περίμεναν στην ουρά πίσω από τα περίφημα κάστρα της δεξιάς? Να εξασφαλίσουν κάπως τον εαυτό τους και τα παιδιά τους σ΄ενα κράτος που ακόμα δεν μπορούσε να εγγυηθεί σε κανένα πολίτη ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ.
Η συνέχεια, γνωστή σε όλους. Ένα παιχνίδι εναλλασσόμενο. Ελα εσύ, φύγε εσύ. Φύγε εσύ, έλα εσύ.  Στρατιές από διοριζόμενους. Στρατιές που καρδιοχτυπούσαν ποιος θα βγει στις επόμενες εκλογές για να ξέρουν ποιανού το παιδί θα ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ.
Ο ιδιωτικός τομέας αγνός? Από πότε? Όλοι θελαν να εξασφαλιστούν στο δημόσιο όχι γιατί το αγάπαγαν άλλα γιατί ήξεραν μέσα τους, ΟΛΟΙ κάθε απόχρωσης πολίτες πως εδώ είναι μπουρδέλο. Πως κανένας δεν είναι ασφαλής. Πως η πελατειοκρατία, τα ρουσφέτια και οι άκρες είναι ο μόνος νόμος που ισχύει. Πως τα λαδώματα οι μίζες και το ξεπούλημα σε φτηνιάρικη τιμή είναι η μόνη ασκούμενη πολιτική από τον εκάστοτε κυβερνώντα.
Πως ποτέ και κανείς δεν ήταν καλυμμένος από ένα κράτος που δεν ενδιαφερόταν ούτε για πρόοδο, ούτε για ανάπτυξη, ούτε για την κοινωνία παρά μόνο για το τομάρι του ο καθένας.
Δουλεύω είκοσι χρόνια στον ιδιωτικό τομέα. Ξεκίνησα όμως κάποτε από το δημόσιο. Ξέρετε πως έγινε. Ήμουν στο Πανεπιστήμιο, μίλαγα τέσσερις γλώσσες, είχα καταβροχθίσει δυο βιβλιοθήκες ήδη στα 21 μου. Ασχολούμουν με το γράψιμο, τη φωτογραφία, το θέατρο, σχεδίαζα καταπληκτικά, αλλά προερχόμουν από μια πολύ φτωχή οικογένεια. Όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία ο πέλεκυς έπεσε πάνω από το κεφάλι μου βαρύς.
Θα δώσεις εξετάσεις στο τάδε Υπουργείο. Χωρίς μα και μου. Να περάσεις ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙΣ και μετά κάνε ότι θέλεις… Να ησυχάσουμε κι εμείς να μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια μας ήσυχοι ότι θα είσαι με μια δουλειά ΣΙΓΟΥΡΗ όλη σου τη ζωή.
 
Αυτό ήταν το δημόσιο κυρίες και κύριοι. Σ΄αυτή τη παραπάνω παράγραφο βασίζεται όλο το νόημα αυτού του τέρατος που δημιουργήθηκε και τώρα έχουμε ανάγκη να το κάνουμε σάκο του μποξ, μια και τον ιδιωτικό τομέα και τα αφεντικά του δεν τολμάμε ούτε σαν ιδέα να αγγίξουμε, μια και τους αληθινούς υπαίτιους της ελληνικής τραγωδίας δεν είμαστε ικανοί ούτε να τους φτύσουμε.
Εγώ μετά από λίγα χρόνια που κόντευα να πνιγώ μέσα στην απόλυτη ανυπαρξία του δημοσιουπαλληλίσκου, το έσκασα κακήν κακώς… ακόμα τρέχω μακριά γιατί είκοσι χρόνια και νομίζω πως η μπόχα από όσα έζησα εκεί μέσα είναι ακόμα πάνω μου. Υπήρξαν όμως χιλιάδες που θάφτηκαν στα απρόσωπα γραφεία με μια «θεσούλα» που δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να δει τι αξίζαν και τι μπορούσαν να προσφέρουν. Χιλιάδες άλλοι άχρηστοι που αντί να τους θάψουν κάπου για να μην ενοχλούν το κόσμο και μολύνουν και τους χρήσιμους τους έκαναν συμβούλους, λειτουργούς, διευθύνοντες για να καταντήσουν το δημόσιο τομέα σαν τη μούρη τους και σαν τη μούρη εκείνων που τους διόρισαν ενώ ήξερα πως είναι άχρηστοι. Άλλοι πολλοί όπως εγώ φύγαμε μακριά.
Σήμερα η μάσκα της εξασφάλισης πέφτει.
Και μαζί με την ασυδοσία του ιδιωτικού τομέα μας έρχεται καπάκι και γκρέμισμα της πιθανότητας διάσωσης με μια «δουλίτσα» στο δημόσιο. Οι πρώην εξασφαλισμένοι, απαιτεί οι τρόικα να εισέλθουν στον αληθινό κόσμο που από πάντα ζούσαν οι υπόλοιποι. Να νοιώσουν πως είναι να σε πετάνε έξω γιατί έτσι γουστάρουν. Πως είναι να μένεις άνεργος. Πως είναι να μην έχεις ούτε εφάπαξ ούτε σύνταξη. Πως θα πρέπει να σου γίνεται ο κώλος να, με δέκα και δώδεκα ώρες δουλειάς κι ένα σωρό μετάνοιες για να μην τσαντίσεις το αφεντικό σου. Πως είναι να βλέπεις πάλι κλίκες, ρουσφέτια, μίζες, φαβοριτισμούς, άχρηστους με καλές γνωριμίες ή γκόμενες με καλό κρεβάτι, ρουφιάνους και χαφιέδες των αφεντικών και γλύφτες των παπουτσιών τους να επιβιώνουν και να ανεβαίνουν τη σκάλα της ιεραρχίας μέσα στο εργοστάσιο, τη πολυεθνική, την επιχείρηση, το γραφείο, το μαγαζί,
Άλλα με μια μεγάλη διαφορά..
Στο δημόσιο η θέση ήταν εξασφαλισμένη όσα χαϊβάνια και ρουφιάνοι να σε τριγύριζαν. Το πολύ πολύ αν δεν σε γούσταραν οι κλίκες να πήγαινες σε κάποιο γραφείο τέταρτης διαλογής να κολλάς χαρτόσημα, ενώ στον ιδιωτικό στίβο πολύ απλά πήγαινες σπίτι σου.
Κανένας αξιοπρεπής γονιός δεν θα ήθελε ποτέ το παιδί του να γίνει τεμπέλης, ρουφιάνος, μιζαδόρος, γλύφτης, άχρηστος αν μπορούσε να το μεγαλώσει σε ένα κράτος με ισχυρή, σωστή, παιδεία, με σοβαρό επαγγελματικό προσανατολισμό, με πληθώρα θέσεων εργασίας όπου η πρόσληψη θα γίνεται με αξιοκρατία για αυτό που έχει ικανότητα ο καθένας να κάνει. Ένα κράτος που θα έδινε το περιθώριο στα παιδιά να επιλέγουν ελεύθερα, χωρίς φόβο για το αύριο, που θα υπήρχαν προγράμματα σοβαρά, για τη γεωργία, τη κτηνοτροφία, τον τουρισμό, τον επιχειρησιακό τομέα, τις επιστήμες, τις τέχνες, ένα κράτος πρόνοιας για τους νέους, περίθαλψης για τους ηλικιωμένους, υγειονομικής κάλυψης επαρκούς για όλους τους πολίτες, στήριξη στην οικογένεια για να μεγαλώσει και να σπουδάσει τα παιδιά της και προοπτικές ανάπτυξης και ευημερίας.
Σ΄ενα τέτοιο κράτος και στο δημόσιο θα έμπαιναν όσοι υπήρχαν ανάγκη να μπουν και η επιλογή της κάθε κυβέρνησης θα γινόταν με γνώμονα το τι πρόγραμμα παρουσιάζει κι όχι πόσους θα ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ….
Το ίδιο συνέβη και σε όλες τις άλλες δακτυλοδιεκτουμενες κατηγορίες πολιτών. Στην τσαπατσούλικη και ξεφτυλισμένη παιδεία, άνθισε η παραπαιδεία, όπως δίπλα στα ράντζα των νοσοκομείων άνθισε το φακελάκι, στην ατέλειωτη και παρανοϊκή γραφειοκρατία για οποιαδήποτε δουλειά ήθελε κάποιος να κάνει άνθισε το λάδωμα για να γίνει πιο γρήγορα. Στο ο κλέψας του κλέψαντος κι όποιος προλάβει, άνθισε η παραοικονομία, το κλέψιμο στην εφορία, η παράνομη ανέγερση σπιτιών, η ανασφάλιστη εργασία.  Για να επιζήσει ο  λαός δίπλα  στους καθηγητές της απατεωνιάς έγινε απατεωνισκος. Για να μιλάει στα ίσια με τους εκβιαστές, έγινε εκβιαστάκος.
Κι εδώ φάνηκε το μεγαλείο που είχαμε χάσει μέσα στη τρομοκρατία. Στο μνημόνιο υποταχθήκαμε με άνεση και γίναμε ζητιάνοι, γιατί
αυτό δεν είναι που είμαστε τα τελευταία εβδομήντα χρόνια ? Κι όσοι ήταν αλλιώτικοι δεν τους πνίξαμε, τους απαξιώσαμε, τους ρουφιανέψαμε, τους πετάξαμε σαν ενοχλητικά παράσιτα?
Μας έριξαν σε ένα εθνικό σπαραγμό και δεν πλήρωσε ποτέ κανένας.
Περάσαμε χρόνια και χρόνια τρομοκρατίας και προδοσίας και δεν πλήρωσε κανένας
Πήραν μέχρι και το κομπόδεμα της γιαγιάς από το χρηματιστήριο και δεν πλήρωσε κανένας
Οδήγησαν το λαό σε μια πρωτοφανή φτωχοποίηση, μια εξαθλίωση, μια ντροπή και δεν πληρώνει κανένας
Θα ξεπουληθεί ολόκληρη η πατρίδα και κανείς δεν θα πληρώσει?
Και όλα τα παραπάνω με διαφοροποιήσεις ισχύουν για όλες της πατρίδες αυτού του  κόσμου μην έχετε ψευδαισθήσεις. Είναι ένας ολόκληρος ψεύτικος πολιτισμός βασισμένος από τα θεμέλια του σε μια σχιζοφρενική θεοκρατική αντίληψη του καλού και του κακού. Μια αναγκαστική μορφή δοκιμασίας που πρέπει να περνάει κάθε ανθρώπινο πλάσμα για να κερδίσει τα εύσημα μιας αναγνώρισης όταν δεν θα υπάρχει πια.
Σου δίνω πουτάνες αλλά μην πας μαζί τους. Σου δίνω ναρκωτικά αλλά μην πάρεις. Πουλάω ελεύθερα τσιγάρα αλλά μην καπνίσεις. Θα σου βγάλω το αίμα για να βρεις μια δουλειάς ενώ αν είσαι πονηρός και λαμόγια θα τα καταφέρεις καλύτερα, αλλά να μην γίνεις. Κάνω πολέμους αλλά να είσαι φιλάνθρωπος. Μπορείς να πλουτίσεις και να ικανοποιήσεις κάθε βίτσιο σου αλλά μακάριοι οι πτωχοί. Σε χτυπάω, αλλά γύρισε και το άλλο μάγουλο. Σου δίνω γνώση για να έχεις δύναμη, αλλά μακάριοι οι πτωχοί των πνεύματι.  Σου λέω πως αν ταχθείς με τους κακούς θα περνάς καλύτερα αλλα εσύ να είσαι με τους καλούς γιατί θα βραβευθείς μετά θάνατον….
Η ύπαρξη του κακού είναι αναγκαία για να αποδεικνύει τη δύναμη του το καλό. Κι η απόρριψη του κακού, του ευτελούς, τους ανόητου, του άσχημου χωρίς να υπάρχει ανάγκη δοκιμασίας?  Η υιοθέτηση του καλού, του όμορφου, του δίκαιου, του άξιου σαν μόνη επιλογή? Αυτό τι είναι ? Απαγορευμένο από κάποιο αόρατο κοσμικό νόμο?
Ο δημόσιος υπάλληλος μιας μικρής χώρας που μένει σ΄ενα δρομάκι μιας πόλης χαμένος μέσα σε εκατομμύρια άλλους, είναι η κ@λοτρυπίδα της κ@λοτρυπιδας ενός συστήματος που δεν θα μπορούσε να επιβιώσει ούτε μια ώρα αν ο άνθρωπος συνειδητοποιούσε πόσο κορόιδο πιάστηκε.
Κι εμείς εδώ στην Ελλάδα, στ΄αλήθεια έχουμε απολέσει κάθε μνήμη πλέον μέσα μας, ή δεν έχουμε καμιά σχέση με τους Έλληνες. Δεν μας λέει τίποτα πια το χώμα που πατάμε, εκτός από την επιθυμία να βγάζουμε αόριστες πατριωτικές κορώνες. Δεν μπορούμε να συλλάβουμε νοήματα που φωνάζουν στην ιστορία μας, στο τι έγινε ίσως εκεί ακριβώς που είναι χτισμένο το σπίτι μας…πνιγμένοι όπως όλοι οι άλλοι σε μια απολογητική ζωή, για την αμαρτία της ύπαρξής μας, όπου μόνη μας επιλογή είναι ή ζήσουμε πονηρά και άνετα ή έντιμα και δυστυχισμένοι.  Η πρέπει να αγαπάμε τυφλά ή να μισούμε αδιακρίτως. Η να είμαστε με αυτούς ή με τους άλλους. (αλήθεια στην ουσία τους βαθιά μέσα σε τι διαφέρουν αυτοί από τους άλλους?…)
Έλληνας μπορεί να γεννιέσαι… Αλλά μετά τι είσαι στ΄αλήθεια?  Κι εσύ που φωνάζεις για τη διαφορετικότητά σου.  Σε τι την προσδιορίζεις αυτή τη διαφορετικότητα. Στο ότι είδες είκοσι φορές τους 300? Στο ότι ξέρεις απέξω τους δυο πρώτους στίχους από τον εθνικό ύμνο? Στο ότι επειδή δεν είσαι κουμουνιστής ή μαύρος είσαι αυτόματα απόγονος των αρχαίων Ελλήνων? Και τι ξέρεις γι΄αυτούς τους αρχαίους? Πόσα βιβλία έχεις διαβάσει για να δεις τι έλεγαν. Πόσα μουσεία έχεις επισκεφτεί να χαζέψεις με τις ώρες τα θαύματα της τέχνης όπως κάνουν οι τουρίστες? Ξέρεις ποια ήταν τα φαγητά των αρχαίων? Πως ήταν ο έρωτας? Σε τι θεούς πίστευαν και για ποιο λόγο? Ποια η σχέση τους με τη φύση, με τον άνθρωπο με τους ξένους? Τι θεωρούσαν κακό και τι καλό? Πως γλένταγαν, τι μουσική άκουγαν, πως βάφτιζαν τα παιδιά τους, πως παντρευόντουσαν, τι μυστήρια ακολουθούσαν, ποιες γιορτές είχαν?
Ίσως πρέπει να αφήσουμε για λίγο τα παραμύθια που λέμε στον εαυτό μας για να παρηγοριόμαστε ή για να αντλούμε θάρρος. Είναι πολύ μακρύς ο δρόμος (ίσως και να μην φτάσουμε ποτέ) του απεγκλωβισμού από αυτό το ηλίθιο κατασκεύασμα που βιώνουμε όλοι μας. Στη πορεία όμως μπορούμε να κάνουμε μικρά βήματα. Κανείς δεν μας εμποδίζει να αρχίσουμε να αποφασίζουμε μόνοι μας, με το δικό μας μυαλό (σ΄οσους έχει απομείνει ακόμα) τι είναι ωραίο και τι άσχημο. Τι είναι αξιόλογο και τι ανάξιο λόγου. Για πια πράγματα, αξίες, ανθρώπους θα έπρεπε να θυσιάζουμε χρόνο από τη ζωή μας και τη σκέψη μας και ποια δεν αξίζει το κόπο.
Είναι μια ελάχιστη αρχή, αν προσθέσουμε μαζί  κι όλους εκείνους που μας μιλάνε χωρίς να λένε τίποτα το ουσιώδες και χωρίς να αποδεικνύουν τίποτα από ότι λένε. Τους επικίνδυνους φαφλατάδες. Ας τους κάνουμε στην άκρη…
Όταν όμως βυθίζομαι σε τέτοιες σκέψεις, σταματώ και κοιτώ την εικόνα γύρω μου. Προσπαθώ να αφουγκραστώ έξω από αυτά που πιστεύω εγώ τι κυκλοφορεί. Βλέποντας λοιπόν τους νέο Έλληνες αναρωτιέμαι τι από όσα πιστεύω ασπάζονται και πόσοι ασπαζόμαστε τις ίδιες αντιλήψεις. Πόσοι ένα 4-5%? Μήπως λέω πολύ? Βλέπω αγανακτισμένους πρόθυμους να μισήσουν ο ένας τον άλλον, άλλους να υποστηρίζουν φανατικά τα δικαιώματα των μουσουλμάνων, άλλοι εκείνα των χριστιανών, άλλους να ονειρεύονται επαναστάσεις σοβιετικού τύπου, κι άλλους ναζιστικές εκκαθαρίσεις. Βλέπω άλλους που θέλουν να ορμήσουν να πάρουν τη πόλη και την Αγιά Σοφία κι άλλους να ονειρεύονται να είναι χρυσά παιδιά σε κάποια μεγάλη χρηματιστηριακή πιάτσα. Άλλοι αντί να μάθουν τι έχει συμβεί στο τόπο τους, τι έχουν πει οι δικοί τους σοφοί, φιλόσοφοι, τα μυστήρια που έχουν ερευνηθεί εδώ κάτω από τα πόδια μας, αναζητούν στο Θιβέτ, στη Κϊνα, στα νησιά Μπορα Μπόρα , στα όρη και στα άγρια βουνά  ή στο διάστημα την απάντηση στα ερώτημα τους λες κι εδώ δεν υπάρχει τίποτα αξιόλογο να τους κρατήσει.  Και τώρα τελευταία βλέπω ένα συνεχή παπαγαλισμό για τις Θερμοπύλες, για τον Αλέξανδρο, για τον Κολοκοτρώνη όλα μαζί σε ένα  πακέτο, με τη κραυγή φάτε τους, κρεμάστε τους, ή άλλα αιμοδιψή γιατί είμαστε Έλληνες…
Μια ελάχιστη μειοψηφία ασχολείται στ΄αλήθεια με αυτό που ονομάσθηκε αρχαίο ελληνικό θαύμα. Να διαβάσει, να μάθει, να κατανοήσει, Κι αυτή η μειοψηφία από τους υπόλοιπους συνέλληνες αντιμετωπίζεται ή με καχυποψία (φασίστες θα είναι) ή με μίσος (ειδωλολάτρες σατανιστές θα είναι) ή με γελοιοποίηση (τι καραγκιόζηδες είναι αυτοί που τριγυρνάνε στους αρχαίους να ναούς και ψέλνουν)  Οπότε αναρωτιέμαι…
Γιατί χαλάω το χρόνο μου με το να αναρωτιέμαι… Αφού όλα δείχνουν ότι οι νέοι Έλληνες είναι διατεθειμένοι να επιλέξουν οτιδήποτε άλλο εκτός από τους Έλληνες..

Βαξεβάνης σε Άδωνη:Δεν είσαι πολιτικός. Είσαι τρολ και σύζυγος της Ευγενίας!





Πηγή: Βαξεβάνης σε Αδωνι: Δεν είσαι πολιτικός, είσαι τρολ, τζάνκι της δημοσιότητας και σύζυγος Ευγενίας | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/node/94794#ixzz2NR0KW0FM
Στο κόκκινο φτάνει η κόντρα του Κώστα Βαξεβάνη με τον Αδωνι Γεωργιάδη στο twitter, με τον δημοσιογράφο να κάνει ολομέτωπη επίθεση στον βουλευτή.
Γράφει ο Κώστας Βαξεβάνης στον Αδωνι Γεωργιάδη στο twitter: «Εντάξει δεν είσαι πολιτικός. Είσαι τρολ, ανέκδοτο, τζάνκι της δημοσιότητας, σύζυγος Ευγενίας, αλλά πολιτικός δεν είσαι. Αντε γεια»


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2NYBr4JYR

Σύντομο ανέκδοτο. Το δημόσιο θα πληρώνει τις οφειλές του εντόκως



Σύντομο ανέκδοτο. Το δημόσιο θα πληρώνει τις οφειλές του εντόκως
Από τo Σάββατο 16 Μαρτίου οι δημόσιες αρχές θα είναι υποχρεωμένες να εξοφλούν εντός 30 ή σε ιδιαίτερα εξαιρετικά περιπτώσεις 60 ημερών, αγαθά και υπηρεσίες που αγοράζουν από επιχειρήσεις. Διαφορετικά, θα υποχρεούνται να πληρώνουν τόκους υπερημερίας 8% στους οποίους θα προστίθεται το επιτόκιο αναφοράς της ΕΚΤ. Σήμερα οι καθυστερήσεις σε πληρωμές του Δημοσίου προς επιχειρήσεις φτάνουν τις 180 ημέρες στην Ελλάδα και την Ιταλία.
Σύμφωνα με την Κομισιόν, κάθε μέρα σε ολόκληρη την Ευρώπη, δεκάδες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) πτωχεύουν επειδή τα τιμολόγιά τους δεν εξοφλούνται. Ως αποτέλεσμα χάνονται θέσεις εργασίας, ενώ επιχειρηματικές ευκαιρίες παραμένουν ανεκμετάλλευτες, γεγονός που παρεμποδίζει την επιστροφή στην οικονομική ανάπτυξη. Για να τερματίσει τις καθυστερημένες πληρωμές η Ευρωπαϊκή Ένωση εξέδωσε την οδηγία 2011/7/Ε.Ε. για την καταπολέμηση των καθυστερήσεων πληρωμών στις εμπορικές συναλλαγές. Έως τις 16 Μαρτίου 2013 τα κράτη-μέλη θα πρέπει να έχουν ενσωματώσει την αναθεωρημένη αυτή οδηγία για τις καθυστερημένες πληρωμές στο εθνικό τους δίκαιο.
Σύμφωνα με την οδηγία, τα κράτη-μέλη μπορούν να παρατείνουν τις προθεσμίες σε 60 το πολύ ημερολογιακές ημέρες, για κάθε δημόσια αρχή που ασκεί οικονομική δραστηριότητα βιομηχανικής ή εμπορικής φύσης, με την προσφορά αγαθών και υπηρεσιών στην αγορά, και η οποία υπόκειται, ως δημόσια επιχείρηση, στις απαιτήσεις διαφάνειας της οδηγίας 2006/111/ΕΚ καθώς και δημόσιες επιχειρήσεις που παρέχουν υγειονομική μέριμνα και είναι κατάλληλα αναγνωρισμένες για τον σκοπό αυτόν.Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πληρώνουν τα τιμολόγιά τους προς άλλες επιχειρήσεις εντός 60 ημερολογιακών ημερών, εκτός αν υπάρχει διαφορετική ρητή συμφωνία και εφόσον η εν λόγω συμφωνία δεν είναι κατάφωρα καταχρηστική για τον πιστωτή.


εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2NYBjQEH3

Public Issue: Πέρασε μπροστά ο ΣΥΡΙΖΑ



Νίκη του ΣΥΡΙΖΑ σε εκλογική επιρροή και παράσταση νίκης, βελτίωση της δημοτικότητας του Αλέξη Τσίπρα, αλλά και.............. αποδυνάμωση της θετικής άποψης για το ευρώ καταδεικνύει το νέο Βαρόμετρο της Public Issue

 

 

καφενειο



Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2NYBF9Dd4

Δεν υπάρχει δημοσιογράφος που δεν είναι αλήτης, ρουφιάνος και χαφιές! Μούγκα για τις Σκουριές ο Κανάκης - Προτιμά να "σατιρίζει" το νεκρό Τσάβες!



από "σίβυλλα"
Ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του...ΔΕΝ τα παίρνουν εύκολα τα "γράμματα"...
Η χτεσινή εκπομπή Ράδιο Αρβύλα ήταν η πρώτη μετά τα γεγονότα της περασμένης εβδομάδας στις Σκουριές. Έχουν περάσει τόσοι μήνες και οι λαλίστατοι -κατά τα άλλα- "Ράδιοαρβύλες", ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΝ ΘΕΣΗ για το γεγονός που ασχολείται ΟΛΟΚΛΗΡΗ η Χαλικιδική (και όχι μόνο...).
Χτες βράδυ λοιπόν και αφού είχε προηγηθεί ολόκληρη την ημέρα ένα σχετικό  διαδικτυακό κράξιμο για την εκπομπή που ΔΕΝ έχει σχολιάσει το παραμικρό  τόσο καιρό για το θέμα, ο..."δυναμικός" Αντώνης που έχει άποψη για ΌΛΑ (και ας είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ και...
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ άσχετος με πολλά από αυτά)... μίλησε!
Και τι είπε; Πως δε γνωρίζουν καλά το θέμα...δεν έχουν προλάβει να το μάθουν τόσο καλά και δεν μπορούν να πάρουν ξεκάθαρη θέση γιατί και οι δύο πλευρές έχουν δίκιο... δε στηλίτευσε ΚΑΝ τα δακρυγόνα στο προαύλιο του δημοτικού σχολείου...
Προφανώς ο "δυναμικός" Αντώνης έχει τις επιχειρήσεις του και το εξοχικό του ΠΟΛΥ μακριά από τις Σκουριές και δε φτάνει εκεί η πληροφόρηση...και τα μπαρ που παίζει ως DJ μουσική είναι κι αυτά μακριά...και οι παραλίες που παίζει ρακέτες με το φίλο του τον Λάτσιο...μακριά κι αυτές...ε
Αντώνη;
Η χτεσινή εκπομπή ολοκληρώθηκε με μία σάτιρα αλα Σεφερλή για τον Τσίπρα και τον Τσάβες, στην οποία μοντάρισαν τον νεκρό Τσάβες να μιλάει μέσα από το φέρετρο...


 
* Τουλάχιστον ο -κατά τα άλλα αχώνευτος, λίγος και λαϊκιστής-Λαζόπουλος, έβγαλε το θέμα στον αέρα διατηρώντας τη σοβαρότητα που του αρμόζει.
** Και με τους χρυσούς ναζί...χαβαλέ αλα Σεφερλή κάνει...και γενικά ό,τι κάνει τζιζ...ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΓΙΖΕΙ ο "δυναμικός" Αντώνης...


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2NYApBNEn

Εξόρυξη χρυσού στη Χαλκιδική: Πόσο κοντά, πόσο μακριά;



Το οικονομικό έγκλημα, η περιβαλλοντική καταστροφή, η αντίσταση και το κίνημα συμπαράστασης
Η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας, σε συνεργασία με τις Επιτροπές Αγώνα ενάντια στα Μεταλλεία Χρυσού Θεσσαλονίκης-Χαλκιδικής-Κιλκίς-Θράκης οργανώνει ημερίδα με θέμα: «Μεταλλευτικές δραστηριότητες και επιπτώσεις στο περιβάλλον και την υγεία»
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013, ώρα 18:30, στο χώρο του "Κοινωνικού Παντοπωλείου" στον Καπνικό Σταθμό Κατερίνης, στην οδό Φλέμινγκ.
Ομιλητές
Χάρης Ζάγκας
Καθηγητής στη Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, Α.Π.Θ
Πρόεδρος της Ελληνικής Δασολογικής Εταιρείας & μέλος της ομάδας του Συμβουλίου Περιβάλλοντος του ΑΠΘ.

Κυριάκος Παναγιωτόπουλος
Καθηγητής Εδαφολογίας, Γεωπονική Σχολή, Α.Π.Θ
Συντονιστής της Επιτροπής του πορίσματος της Γεωπονικής Σχολής του Α.Π.Θ. για την επέκταση των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων στη Β. Α. Χαλκιδική και τη συμβατότητά τους με αγροτικές δραστηριότητες όπως, η Γεωργία, η Κτηνοτροφία, η Μελισσοκομία, η Αλιεία, κ. ά.

Μπένος Αλέξανδρος
Καθηγητής της Κοινωνικής Ιατρικής & Υγιεινής Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ.

«Ο αγώνας των κατοίκων της Ιερισσού είναι ισάξιος με αυτόν του Πολυτεχνείου. Όπως το Πολυτεχνείο άνοιξε το δρόμο για να πέσει η χούντα έτσι και η Ιερισσός συμβολίζει την Νέα Ελλάδα που έχει ξεκινήσει να οικοδομείται και ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ, όσα Μνημόνια κι αν υπογράψατε, όσες συμφωνίες κάτω από το τραπέζι κι αν κάνετε...»
Μαρίνα Βήχου
Δημοσιογράφος

Νέα Δράση: Επιταγή Εισόδου στην Αγορά Εργασίας για άνεργους νέους έως 29 ετών


Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας προανήγγειλε τη δράση με τίτλο «Επιταγή Εισόδου στην αγορά εργασίας για άνεργους νέους έως 29 ετών», το οποίο απευθύνεται σε νέους άνεργους έως 29 ετών
Στόχος του προγράμματος είναι η επίτευξη μιας δομημένης πορείας εισόδου των νεοεισερχόμενων άνεργων νέων στην αγορά εργασίας, η οποία θα καταλήγει στην τοποθέτηση τους σε θέσεις απασχόλησης σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας.
Οι νέοι αφού εκπαιδευτούν για 80 ώρες (επιδοτούμενες με 5€ ανά ώρα) θα είναι σε θέση να εργαστούν σε πραγματικές συνθήκες εργασίας με τη μορφή πρακτικής άσκησης για 5 μήνες ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ για την επιχείρηση.
Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης οι νέοι λαμβάνουν αμοιβή από την Δράση:
·         460€ ανά μήνα (για απόφοιτους ΑΕΙ / ΤΕΙ)
·         400€ ανά μήνα (για απόφοιτους  υποχρεωτικής, δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)
Επίσης τους παρέχεται από την δράση  Ιατροφαρμακευτική κάλυψη  και Πρόσθετη ασφαλιστική κάλυψη έναντι κινδύνου, ατυχήματος κ.λπ. για όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής πρακτικής άσκησης.
Τέλος μέσω της Δράσης παρέχεται η δυνατότητα μετατροπής πρακτικής άσκησης σε σύμβαση εργασίας με επιδότηση.
Εάν είσαι άνεργος από 18 έως 29 ετών και ενδιαφέρεσαι να εκπαιδευτείς και να βρεις δουλειά
Επικοινώνησε Άμεσα:

KEK KEΠΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
1 Χ.λ.μ Π.Ε.Ο Κατερίνης —Θεσσαλονίκης
(Δίπλα στην Αστυνομία), Τηλ. 23510 73125

Εάν έχεις επιχείρηση και ενδιαφέρεσαι για καταρτισμένο προσωπικό για 5 μήνες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, χωρίς κόστος