ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ευρωεκλογές: ΣΥΡΙΖΑ 21,4% - ΝΔ 20%

Ευρωεκλογές: ΣΥΡΙΖΑ 21,4% - ΝΔ 20%
Προβάδισμα 1,4% δίνει στον ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ δίνει δημοσκόπηση της ALCO που παρουσιάστηκε το βράδυ της Τετάρτης στην εκπομπή του Γιώργου Κουβαρά στον σταθμό Action 24.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 21,4% (25,8 επί των εγκύρων), η ΝΔ συγκεντρώνει 20% (24,7%), το ΠΑΣΟΚ 4% (4,3%), οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 4,9% (5%), Χρυσή Αυγή 7,4% (7,8%), ΔΗΜΑΡ 3% (3,1%), ΚΚΕ 5,4% (6,8%). Στην πρόθεση ψήφου καταγράφεται και 1% για το κόμμα του Ανδρέα Λοβέρδου με την αποχή να φτάνει στο 9,1%.
Ο πρωθυπουργός διατηρεί το προβάδισμα έναντι του Αλέξη Τσίπρα σε επίπεδο αξιοπιστίας με 32% έναντι 23% (30% έναντι 22% όταν το ερώτημα τίθεται για το ποιος θα εκπροσωπήσει καλύτερα τα ελληνικά συμφέροντα στην Ευρώπη). Και στις δύο περιπτώσεις όμως, η πλειοψηφία δεν εγκρίνει κανέναν από τους δύο (39% και 38% αντίστοιχα).
Ο Αντώνης Σαμαράς συγκεντρώνει επίσης το υψηλότερο ποσοστό όσον αφορά τις θετικές γνώμες ανάμεσα στους πολιτικούς αρχηγούς με 28%. Ακολουθούν με 25% ο κ. Τσίπρας, 21% ο Φώτης Κουβέλης, 16% για τους κ.κ. Καμμένο και Κουτσούμπα, 10% για τον Ευάγγελο Βενιζέλο και 8% για τον Νίκο Μιχαλολιάκο.
Για να διατηρηθεί την κυβέρνηση θα πάει στις κάλπες το 42% των ερωτηθέντων ενώ σε 37% ανέρχεται το ποσοστό εκείνων που λένε ότι θα προσέλθουν στην ευρωκάλπη για να αποδοκιμάσουν την κυβέρνηση ενώ 21% δηλώνει «δεν ξέρω, δεν απαντώ».
Το 62% λέει ότι θα προσεγγίσει τις εκλογές με εσωτερικά κριτήρια και μόνο το 17% λέει το αντίθετο.
Στην ίδια δημοσκόπηση το 51% δηλώνει ότι 2014 θα είναι χειρότερο από το 2013 με μόνο το 24% να δηλώνει «ίδιο» και το 19% «καλύτερο».
Στο ερώτημα για το αν η κυβέρνηση θα πετύχει τελικά ευνοϊκή ρύθμιση για το χρέος, «όχι» απαντά το 60%, και «ναι» μόνο το 20%.
Παράλληλα το 33% των ερωτηθέντων απαντά ότι τα πράγματα θα ήταν χειρότερα αν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ, 34% τα ίδια και 17% ότι θα ήταν καλύτερα.
Την ίδια ώρα στο 76% ανέρχεται το ποσοστό εκείνων που θα ψηφίσουν στις ευρωεκλογές και το 11% εκείνων που δεν θα ψηφίσουν με τον κ. Παναγόπουλο να σημειώνει ότι προ της σταυροδοσίας πηγαίναμε για μια πολύ υψηλή αποχή.
Η έρευνα της ALCO διεξήχθη σε δείγμα 1.000 πολιτών το διάστημα 5-11 Φεβρουαρίου, δεν συμπεριέλαβε, δηλάδη, την αλλαγή της ψηφοφορίας στις ευρωεκλογές με σταυροδοσία, στοιχείο που μπορεί, σύμφωνα με τον κ. Παναγόπουλο, να αλλάξει το ποσοστό συμμετοχής.

Πρόγραμμα δωρεάν διανομής τροφίμων σε 7.000 πολίτες από την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ


28ης  Οκτωβρίου 40, Κατερίνη      e-mail: press@pieria.pkm.gov.gr
                                                                    ιστοσελίδα: www.pkm.gov.gr

                                                                    Κατερίνη, 14 Φεβρουαρίου 2014


                                            ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Σ.Μαυρίδου: «Με στοχευμένες  δομές και λειτουργίες κοινωνικής φροντίδας, κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης είμαστε στο πλευρό ευπαθών ομάδων πληθυσμού»


Περίπου 7.000 συμπολίτες μας ωφελήθηκαν  από το Πρόγραμμα της Δωρεάν Διανομής Τροφίμων για το 2013, που υλοποιείται από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Στην Πιερία την ευθύνη διεκπεραίωσης  του προγράμματος ανέλαβε  με επιτυχία για ακόμη μια χρονιά η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.


Η διάθεση των προϊόντων πραγματοποιήθηκε με απόλυτα διαφανή τρόπο. Οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας  πραγματοποίησαν αυστηρούς  ελέγχους για την τήρηση των κριτηρίων από τους ενδιαφερόμενους. Περίπου επτά χιλιάδες άτομα κρίθηκαν δικαιούχοι του προγράμματος, με βάση  το ύψος του φορολογικού τους εισοδήματος.


«Η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος της Δωρεάν Διανομής Τροφίμων στήριξε και βοήθησε συμπολίτες μας   που δυστυχώς λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης στερούνται ακόμη και βασικά είδη διατροφής. Με τη σύμπραξη φορέων της Πιερίας διανείμαμε τρόφιμα σε οικονομικά αδύναμους πολίτες,   για να καλύψουμε βασικές τους ανάγκες, σε μια εποχή που η συμπαράσταση, η ανθρωπιά  και η αλληλεγγύη αποτελούν επιτακτική ανάγκη», σημείωσε η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, κ. Σοφία Μαυρίδου, που εμφανίστηκε απόλυτα ικανοποιημένη από την υλοποίηση του προγράμματος, επιβεβαιώνοντας και το σημαντικό  κοινωνικό ρόλο της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.




Συγκεκριμένα, σε ευπαθείς ομάδες πολιτών διατέθηκαν: 89.385 κιλά ζυμαρικά, 36.554 κιλά ελαιόλαδο, 12.313 κιλά φέτα Π.Ο.Π., 6.042 κιλά γραβιέρα Κρήτης, 7014 κιλά κασέρι Π.Ο.Π. και 73.400 κιλά πορτοκάλια,  με την αρωγή φορέων του νομού μας,  όπως,  του  Γηροκομείου  της Ιεράς Μητρόπολης, της  Ιεράς Μητρόπολης Κατερίνης, του Συλλόγου  Επαναπατρισθέντων Ελλήνων πρώην Σοβιετικής Ένωσης, του  Συλλόγου  Παλιννοστούντων Ποντίων Ν.Πιερίας, του Συλλόγου  Πολυτέκνων Ν. Πιερίας, του  Συλλόγου Ατόμων με αναπηρία Ν.Πιερίας, του Συλλόγου Καρκινοπαθών ''Αγία Αικατερίνη'' Ν.Πιερίας, του Συλλόγου  Νεφροπαθών Ν.Πιερίας, του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Α.Μ.Ε.Α., της  Ένωσης Διαβητικών Ν. Πιερίας, του Συλλόγου  Τριτέκνων ΔΙΟΥ- ΟΛΥΜΠΟΥ ''Ο Άγιος Διονύσιος'', του Συλλόγου Τριτέκνων Ν.Πιερίας ''Όλυμπος'' και του  Σωματείου  Συνόδου Αποστολικής Εκκλησίας της Πεντηκοστής Ελλάδος.                                                                  



Άλλωστε, η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας εξέφρασε την επιτακτική ανάγκη ανάπτυξης μηχανισμών στήριξης και συμπαράστασης ευπαθών ομάδων του πληθυσμού μέσα από στοχευμένες δομές, υπηρεσίες  και προγράμματα κοινωνικής προστασίας, αλληλεγγύης και βοήθειας.







Μην τα χάσετε Ποιους λογαριασμούς ΔΕΚΟ και Δήμων μπορείς να μειώσεις με τα Κοινωνικά Τιμολόγια Οικονομία Ο Στουρνάρας ζητά ακύρωση προστίμου για διαρροή στοιχείων φορολογουμένων: Επικαλέστηκε και διαφορά 3.265 ευρώ Οικονομία Τέλος ο φόρος υπεραξίας για τα παλιά ακίνητα Φορολογία ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Ο Τζορτζ Κλούνεϊ άφησε αγάλματα τους Βρετανούς People Η σέξι γραμματέας του προέδρου της Ουρουγουάης: Μετά το γραφείο φωτογραφίζεται γυμνή People Ερωτική επιστολή 900 ετών: Ο Άγιος Βαλεντίνος στην εποχή των Βίκινγκς Επιστήμη Όταν ο έρωτας "κατακτά" τους πολιτικούς: Από τον JFK, τον Ανδρέα Παπανδρέου στον Φρανσουά Ολάντ Αφιερώματα Μηχανή του Χρόνου: Όταν η γυναίκα του Ντέιβιντ Μπάουι τον έπιασε με τον Μικ Τζάγκερ στο κρεβάτι Μουσική Μειώνεται στα 3 χρόνια η ελάχιστη διάρκεια των εμπορικών μισθώσεων Οικονομία Μηχανή του Χρόνου: Σαπφώ Νοταρά. Ερωτεύτηκε τον αντάρτη και απέρριψε πρόταση γάμου από τον Τσαρούχη Κοινωνία Φυλάκιση 2,5 ετών στη σύζυγο του Μαυραγάνη για τον θάνατο 15χρονου Ειδήσεις Η Ένωση Αστυνομικών Αχαΐας απειλεί με μηνύσεις τον "Μπαλούρδο" της Ελληνοφρένειας Κοινωνία Πρωτοδίκης ζητά να μη προβληθεί η εκπομπή "Πρωταγωνιστές" για την τραγωδία στο Φαρμακονήσι Media Εγγύηση μαμούθ 100.000.000€ για να αποφυλακιστεί ο Λαυρεντιάδης Έγκλημα Ο Πιστόριους σπάει τη σιωπή του: Θα κουβαλάω για την υπόλοιπη ζωή μου την απώλεια της Ρίβα Κόσμος Έκλεισαν εστιατόριο στη Νιγηρία γιατί σέρβιρε ανθρώπινα κεφάλια Κόσμος Δραματικές στιγμές στη "Χαλυβουργική". Σε διαθεσιμότητα 200 από τους 263 εργαζόμενους Επιχειρήσεις Τι δικαιώματα έχουν άνεργοι σε περίθαλψη και ασφάλιση Εργασία Με εντολή τς ΓΑΔΑ "επισκέψεις" αστυνομικών σε σχολεία: "Τι ψηφίζουν οι γονείς σου;", φέρεται να ρωτούν Κοινωνία Ακροβατώντας στο κενό: 650 μέτρα πάνω από τη Γη - Βίντεο που προκαλεί ίλιγγο Κόσμος Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος στην Π. Χριστοδουλίδου επειδή δεν "κατέβασε" το ρεπορτάζ για τους βατραχανθρώπους



Η δημοσιογράφος Πόπη Χριστοδουλίδου κλήθηκε το πρωί της 12-2-2014 από την Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας να προσέλθει στο κτήριο της Λ. Αλεξάνδρας για να καταθέσει σε διαταχθείσα από τον κ. Εισαγγελέα κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση αναφορικά με τα προβλεπόμενα από τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα αδικήματα της μετάδοσης στρατιωτικών μυστικών και μυστικών πληροφοριών στρατιωτικής σημασίας ( άρθρα 143 και 144 Σ.Π.Κ. ) . Προσήλθε περί ώρα 14.00 . Τελικά την 16.10 ώρα απολογήθηκε ως κατηγορούμενη για παράβαση των άρθρων 143 και 144 σε συνδυασμό με το άρθρο 195 του Σ.Π.Κ. και αρνήθηκε την κατηγορία επιφυλαχθείσα για την νομιμότητα της όλης διαδικασίας . Όλα αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της σχηματισθείσας δικογραφίας .

Αθήνα 14-2-2014

Οι παραστάντες συνήγοροι υπεράσπισης της κατηγορουμένης

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗΣ, τηλ. 6977655058 και 210- 4120121

ΧΡΥΣΑ ΣΑΛΑΒΡΑΚΟΥ τηλ. 2103675422

The Voice! Και από φωνή... κορμάρα


 

Μέσα από τη συμμετοχή της στο "The Voice" , "κονταροχτυπήθηκαν" για χάρη της η Μελίνα Ασλανίδου και ο Μιχάλης Κουινέλης.
Ο λόγος για την Χριστίνα Μηλιού, την οποία εμείς γνωρίσαμε ως μελαχρινή. Ωστόσο, η νεαρή τραγουδίστρια, που έχει στο ενεργητικό της συνεργασίες με μεγάλα ονόματα της πίστας, υπήρξε ξανθιά και μάλιστα... εκρηκτική.
Και η παρουσία της την εποχή εκείνη δεν πέρασε απαρατήρητη από τους ανθρώπους του περιοδικού Maxim, που της πρότειναν να κάνει μία γυμνή φωτογράφηση. Έτσι, η νεαρή παίκτρια του show, πόζαρε τόπλες και... αποθεώθηκε.

Ημέρα των Ερωτευμένων (Αγίου Βαλεντίνου)

Ένα βιβλίο για να «Μάθετε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα»

Ένα βιβλίο για να «Μάθετε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα»
Γνωρίστε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα (Gmail, Yahoo!, Outlook.com), εντελώς δωρεάν, με την προσφορά της «Ημερησίας του Σαββάτου» που κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου
Το e-mail είναι η υπηρεσία που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε και ίσως είναι τόσο σημαντικό όσο η ανακάλυψη του Ιντερνετ.
Στις μέρες μας, η αποστολή και λήψη e-mail έχει περάσει, από τους παροχείς πρόσβασης Ιντερνετ και τα Windows, στο «σύννεφο» και σε υπηρεσίες όπως το Gmail, το Yahoo! και το Outlook.com.
Που θα βρείτε τις προσφορές της «Ημερησίας του Σαββάτου» για την τεχνολογία
Για παλαιότερα τεύχη επικοινωνήστε στο 210 6061949 Χαλάνδρι ή στο 210 3254079 κέντρο Αθήνας.

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Α/ΑΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣΤΙΤΛΟΣ
102/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ FACEBOOK
209/11/2013ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ANDROID
316/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ WINDOWS 8
423/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ TWITTER
530/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ WORD
607/12/2013SKYPE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
714/12/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ EXCEL + CHRONOS ORO
821/12/2013ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ INSTAGRAM
928/12/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ POWERPOINT
1003/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ YOUTUBE
1111/01/2014ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ IPHONE & IPAD
1218/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ LINKEDIN
1325/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ DROPBOX
1401/02/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ GOOGLE ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ
1508/02/2014ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ PC ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟ

ΑΣΕΠ: Από έλεγχο 35.000 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι

ΑΣΕΠ: Από έλεγχο 35.000 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι

Aπό το κόσκινο του ΑΣΕΠ θα περάσουν οι μονιμοποιήσεις δημοσίων υπαλλήλων που διενεργήθηκαν μεταξύ 2006-2010 με το ΠΔ 164/2004. Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης συγκροτεί μηχανισμό επανελέγχου όλων των φακέλων. Οσοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου θα απολυθούν.
Τα μεικτά κλιμάκια θα ξεκινήσουν τους ελέγχους από το υπ. Πολιτισμού, όπου απασχολούνται περίπου 1.700 μονιμοποιηθέντες με το Π.Δ. Παυλόπουλου και σύμφωνα με πληροφορίες θα συνεχίσουν ανά τομέα (π.χ. δήμοι, ΝΠΔΔ κ.λπ.)
Επιχείρηση-μαμούθ υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ ξεκινά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αρχής γενομένης από τα τέλη Μαρτίου και με στόχο τον εξονυχιστικό επανέλεγχο της νομιμότητας 35.000 μονιμοποιήσεων δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίες έλαβαν χώρα υπό το καθεστώς του Προεδρικού Διατάγματος 164/2004 (Παυλόπουλου) μεταξύ των ετών 2006 και 2010.
Επιβεβαιώνοντας πλήρως το δημοσίευμα του «Εθνους της Κυριακής», το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης δημιουργεί μηχανισμό επανελέγχου υπό την αιγίδα του ΑΣΕΠ και με τη συμμετοχή του Σώματος Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης προκειμένου να «περάσει» από κόσκινο 35.000 ατομικούς φακέλους υπαλλήλων που μονιμοποιήθηκαν με το Π.Δ Παυλόπουλου καθώς και κάθε άλλη μετατροπή σύμβασης σε εργασιακή σχέση αορίστου χρόνου.
• Λεπτομέρειες στην έντυπη έκδοση του «Εθνους»

Ο ρόλος των γονέων στον αθλητισμο

psychinfo.gr

ΛΙΝΑ ΨΟΥΝΗ • psouni@gmail.com • www.psychinfo.gr

Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί τι προσφέρει ο αθλητισμός στα παιδιά μας;  Πηγαίνουμε το παιδί μας στον αθλητισμό επειδή το επιθυμεί ή για κάποιο άλλο λόγο; Ο αθλητισμός πέρα από τα σωματικά οφέλη, υγεία, ωραίο σώμα κτλ χτίζει το χαρακτήρα των παιδιών μας (  Ηθικά, κοινωνικά, συναισθηματικά, ψυχολογικά) μέσα από τη διασκέδαση και την εκτόνωση. Δυστυχώς μπορεί ο αθλητισμός να έχει και αρνητικές συνέπειες, μπορεί ο μικρός αθλητής να βιώσει αισθήματα απόρριψης, κοινωνικού αποκλεισμού να μειωθεί η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση του σε συνδυασμό με την εκδήλωση συμπτωμάτων στρες και άγχους.



Ποιο είναι το όνειρο για το παιδί μας στον αθλητισμό; Να γίνει πρωταθλητής ή να αποκτήσει υγιή σχέση με την άσκηση;



Προσοχή γιατί οι υπερβολικές προσδοκίες των γονέων αυξάνουν το στρες και οδηγούν στην απώλεια ενδιαφέροντος και  τη μειωμένη ευχαρίστηση.



Αν το παιδί μου λέει κάτι από τα παρακάτω τότε κάτι δεν πάει καλά..

Ανησυχώ μην απογοητεύσω τους γονείς μου με την απόδοσή μου
Νοιώθω άγχος όταν με παρακολουθούν οι γονείς μου
Δεν μου αρέσει που οι γονείς μου έρχονται στις προπονήσεις
Οι γονείς μου με πιέζουν να κάνω προπονήσεις
Τσακώνομαι με τους γονείς μου για τον αθλητισμό
Οι γονείς μου κριτικάρουν αρνητικά τον προπονητή μου
Οι γονείς μου κριτικάρουν αρνητικά τους συμπαίκτες μου


Τι κάνουμε λάθος;

Μπορεί να παρακινούμε και να πιέζουμε υπερβολικά το παιδί μας να συμμετέχει στις προπονήσεις και να αποδίδει τέλεια στους αγώνες. Μπορεί να ενθαρρύνουμε υπερβολικά το παιδί μας και μπορεί να του παίρνουμε τα μυαλά λέγοντας του ότι είναι ο επόμενος υπερ-πρωταθλητής. Επίσης η  υπερβολική ανάμειξη του γονιού οδηγεί  στην απώλεια ενδιαφέροντος.



Στην αντίθετη άκρη βρίσκεται η αδιαφορία λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων. Η  ελλιπής οργάνωση του προγράμματος (πχ το βάρος μόνο στα μαθήματα), αλλά και η υπερφόρτωση του προγράμματος των μικρών αθλητών.



Ας αναρωτηθώ…

Μήπως έχω αυξημένες απαιτήσεις από το παιδί που δεν ανταποκρίνονται στο χαρακτήρα του;
Μήπως ικανοποιώ τα δικά μου κενά ή όνειρα, μέσω της αθλητικής επιτυχίας του παιδιού μου;
Αισθάνομαι επιτυχία από την επιτυχία του παιδιού μου;
Μήπως ζω μέσα από το παιδί μου;


Ξεκαθάρισμα ρόλων

Ο ρόλος του προπονητή    Ο ρόλος του γονιού
Η προπόνηση
Η απόδοση
Το αποτέλεσμα
Η διόρθωση
Η βελτίωση
Η συνοχή της ομάδας
Η προσπάθεια
Οι αγωνιστικοί στόχοι


Η υποστήριξη: είμαστε πάντα δίπλα του, δεν μας ενδιαφέρει αν κερδίσει ή αν χάσει


Εστιαζόμαστε:

Στην απόκτηση νέων ικανοτήτων, τη προσωπική βελτίωση
Στη διασκέδαση
Στους ρεαλιστικούς στόχους
Στη θετική προσέγγιση
Στην προσπάθεια


Η σχέση του γονιού με τον προπονητή βασίζεται στην συνεργασία και την επικοινωνία. Ο γονιός δεν είναι προπονητής δεν χρειάζεται να παρέμβει στο έργο του. Έχει βέβαια το δικαίωμα να ενημερώνεται και να προτείνει οτιδήποτε τον απασχολεί σχετικά με το παιδί του.

Ο γονιός πρέπει να προβάλει τις θετικές εμπειρίες στο παιδί του.  Στόχος του γονιού είναι η θετική προσέγγιση του παιδιού για το άθλημα και τον ανταγωνισμό. Το παιδί πρέπει να παίζει για να το ευχαριστιέται και να έχει θετική παρακίνηση ως προς τη δική του βελτίωση. Ποτέ δεν πρέπει να γίνεται σύγκριση με συναθλητές ή αντιπάλους.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Ενημερωνόμαστε για τους κανόνες του παιχνιδιού, την τεχνική και την τακτική του αθλήματος
Προβάλλουμε σωστά πρότυπα συμπεριφοράς, είμαστε θετικοί φίλαθλοι
Προτρέπουμε τα παιδιά μας να μιλήσουν στους προπονητές για ότι τα απασχολεί, να ζητήσουν βοήθεια, υποστήριξη και πληροφορίες
Δίνουμε συναισθηματική υποστήριξη και θετική ανατροφοδότηση
Παρακολουθούμε τους αγώνες τους και να συζητάμε για αυτούς
Έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες και σεβόμαστε τους στόχους των παιδιών
Βοηθάμε τα παιδιά να χειριστούν την ήττα, τα λάθη και άλλες απογοητεύσεις
Χρησιμοποιούμε  πρότυπα αθλητικής συμπεριφοράς


Μη ξεχνάμε…

Ο αθλητισμός ανήκει στο παιδί μου και όχι σε εμένα



ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί μας δίνει μια εικόνα για το πώς συμπεριφερόμαστε στο παιδί μας.  Επίσης είναι μια καλή ευκαιρία για να αναρωτηθούμε και να ασκήσουμε αυτοκριτική σε κάποια θέματα. Ακολουθεί μια τυπική βαθμολογία η οποία μας δίχνει που βρισκόμαστε.  Ευχαριστηθείτε τη διαδικασία συμπλήρωσής του!!!

1 ποτέ, 2 σπάνια, 3 πολλές φορές, 4 πάντα

          1        2        3        4
Απογοητεύομαι όταν το παιδί μου αποδίδει χειρότερα από τις ικανότητές του
1        2        3        4
Κριτικάρω το παιδί μου μετά  από κάθε αγώνα
1        2        3        4
Εάν δεν πιέζω το παιδί μου δεν θα προσπαθεί σκληρά
1        2        3        4
Εάν το παιδί μου δεν κερδίζει, δεν βρίσκω λόγο να συμμετέχει στον αθλητισμό
1        2        3        4
Κατακρίνω  το παιδί μου εάν κάνει λάθη ή χάνει σε ένα αγώνα
1        2        3        4
Βοηθάω το παιδί μου να καθορίσει τους  στόχους  του
1        2        3        4
Πιστεύω ότι πρέπει να παρακινώ το παιδί μου να γίνει καλύτερο
1        2        3        4
Νοιώθω θυμό όταν δεν αποδίδει
1        2        3        4
Το ποιο σημαντικό στον αθλητισμό είναι η διασκέδαση
1        2        3        4
Θυμώνω με τα λάθος σφυρίγματα των διαιτητών
1        2        3        4
Οι περισσότεροι προπονητές δεν έχουν γνώσεις
1        2        3        4
Κρατάω ημερολόγιο του παιδιού για την πρόοδο του
1        2        3        4
Νοιώθω ενοχές για αυτά που λέω μετά τον αγώνα
1        2        3        4
Προσπαθώ να μαθαίνω για το άθλημα ώστε να διορθώνω το παιδί μου
1        2        3        4
Όταν το παιδί αποτυγχάνει νοιώθω τον πόνο και την απογοήτευσή του
1        2        3        4
Πιστεύω ότι ο προπονητής προετοιμάζει το παιδί για τη μετέπειτα ζωή του
1        2        3        4
Διαφωνούμε με το σύντροφό μου για το αθλητικό μέλλον του παιδιού
1        2        3        4
Προσπαθώ να αποδεχτώ  τις αποτυχίες
1        2        3        4
Δεν με ενδιαφέρει πολύ το αποτέλεσμα των αγώνων
1        2        3        4
Δεν θα επιτρέψω το παιδί μου να υποτιμάται από ένα προπονητή
1        2        3        4
Εάν το παιδί μου δεν είχε τόσο αρνητική στάση στα σχόλιά μου θα μπορούσε να είναι καλύτερος αθλητής
1        2        3        4
Δεν είναι δουλειά μου να αξιολογώ την αθλητική επίδοση
1        2        3        4
Πιστεύω ότι το παιδί μου πρέπει να ανταποδώσει τις θυσίες που κάναμε για να συμμετέχει στον αθλητισμό
1        2        3        4
Πιστεύω ότι ο αθλητισμός ανήκει στο παιδί μου και όχι σε εμένα
1        2        3        4
Θέλω το παιδί μου να αισθάνεται καλά για τον εαυτό του όταν παίζει
1        2        3        4


Προσθέστε τα αποτελέσματα των ερωτήσεων 1-8, 10-14,16, 17, 21 & 23.
Αφαιρέστε τις ερωτήσεις 9, 15, 18-20, 22, 24, & 25.
Εάν απαντήσατε πολύ πιθανό στην 2 προσθέστε 3 βαθμούς
Όσο ποιο υψηλό σκορ τόσο περισσότερο κακό κάνετε στο παιδί σας,
50-60: σοβαρή επιρροή στην αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση του παιδιού. Πολύ πιθανό το παιδί να εγκαταλείψει τον αθλητισμό. Ίσως υπάρχουν προβλήματα και με τους προπονητές
49-39: δεν υποστηρίζετε σωστά το παιδί, κάνετε πολλά λάθη. Πιέζετε πολύ το παιδί
38-20: είστε οκ αλλά πρέπει να αλλάξετε κάποια πράγματα στη συμπεριφορά σας. Θέλει περισσότερη υποστήριξη
19-15: η προσπάθεια είναι θετική . μπράβο σας!!

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Σχέση γονέων προπονητών

psychinfo.gr

ΛΙΝΑ ΨΟΥΝΗ • psouni@gmail.com • www.psychinfo.gr

Η στήριξη των αθλητών από τους γονείς είναι αν μη τι άλλο καθοριστική. Πολλοί προπονητές ζητούν από τα παιδιά να μη συζητούν καθόλου περί προπόνησης και περί αγώνων στο σπίτι τους καθώς παρουσιάζουν τους γονείς αδαείς. Αυτό όμως είναι αδύνατο. Όσο και εμπιστεύεται ο γονέας τον προπονητή δεν μπορεί να απέχει εντελώς από την αγωνιστική εξέλιξη του παιδιού του.
Οι γονείς των αθλητών παρακινούν τα παιδιά τους στον αθλητισμό και δημιουργούν προσδοκίες επιτυχίας. Σύμφωνα με έρευνες οι πεποιθήσεις των γονέων επηρεάζουν σημαντικά την αυτοεκτίμηση του παιδιού αλλά και την εξέλιξή του. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η ενθάρρυνση από τους γονείς μπορεί να αυξήσει την παρακίνηση του παιδιού για τη συμμετοχή στον αθλητισμό αλλά μπορεί να έχει και τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα δηλαδή η ενθάρρυνση αυτή να αποκτήσει την μορφή πίεσης.
Από τα πρώτα βήματα των παιδιών οι γονείς θα πρέπει να συνεργάζονται με τους προπονητές έτσι ώστε να γίνεται ενημέρωση για το άθλημα και τις απαιτήσεις του. Ένας σωστά ενημερωμένος γονιός μπορεί να βοηθήσει την αθλητική εξέλιξη του παιδίου. Συγχρόνως σε συνεργασία γονιού- προπονητή θα πρέπει να ορίζονται οι ηθικές και οι ανήθικες συμπεριφορές στα πλαίσια της ομάδας. Επίσης η αποδοχή και επιβράβευση των ηθικών συμπεριφορών θα πρέπει να κινείται στην ίδια κατεύθυνση από γονείς και προπονητές.
Η ίδια τακτική πρέπει να εφαρμοστεί και στον προσδιορισμό των στόχων. Τα παιδί που κατευθύνεται διαφορετικά από τον προπονητή και διαφορετικά από την οικογένεια του σίγουρα θα έχει αμφιβολίες για το ποιος θα είναι ο τελικός του στόχος και για το πώς θα κινηθεί για να τον επιτύχει. Πρέπει να καθορίζονται στόχοι περιγραφικοί και όχι στόχοι αποτελέσματος. Έτσι το παιδί θα ξέρει ακριβώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος και δεν θα του ζητιέται γενικά να βγει πρώτο, πράγμα που μπορεί να είναι ιδιαίτερα στρεσογόνο. Και εδώ λοιπόν είναι πολύ σημαντική η συνεργασία γονέα με προπονητή.