ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Οι μπάτσοι ψηφίζουν Αντώνη Σαμαρά (και χωρίς πεντακοσάρικα)



Οριστικοποιήθηκε τελικά η ειδική κατηγορία των συμπολιτών μας που θα λάβουν το μέρισμα από το πρωτογενές πλεόνασμα του Αντώνη Σαμαρά . Πρόκειται για τους αστυνομικούς . 

Αρχικά υπήρχε η σκέψη να μοιραστεί το πλεόνασμα σε ανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη , αλλά τελικά η κυβέρνηση αποφάσισε να το μοιράσει σε ανθρώπους τους οποίος έχει πραγματικά ανάγκη . Τους αστυνομικούς . Γιατί όσο μπάτσος και αν είσαι , θες και το φιλοδώρημα σου για να γίνεις ακόμα πιο μπάτσος .

Αυτό το μέρισμα αποτελεί μια ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης της κυβέρνησης προς τους άγρυπνους προστάτες της . Οι οποίοι όποτε χρειάστηκε ήταν εκεί ως φύλακες άγγελοι του Αντώνη Σαμαρά , του Ευάγγελου Βενιζέλου , του Άδωνη Γεωργιάδη , του Κυριάκου Μητσοτάκη και των άλλων παιδιών της συγκυβέρνησης . Λίγο ο Κωστής Χατζηδάκης τους ξέφυγε με αποτέλεσμα να τις αρπάξει στο παρελθόν , αλλά λάθη γίνονται .


Πολλοί , εξυπηρετώντας μικροκομματικές σκοπιμότητες , έσπευσαν να κατηγορήσουν την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά ότι δωροδοκεί τους μπάτσους ώστε να ψηφίσουν Ν.Δ. στις εκλογές του Μαΐου . Ξεχνάνε ότι ο σωστός ο μπάτσος , ούτως ή άλλως , ψηφίζει Αντώνη Σαμαρά εκ πεποιθήσεως . Γιατί ο σωστός ο μπάτσος γεννήθηκε δεξιός και θα πεθάνει δεξιός .

(Οι μπάτσοι αναβαθμίζονται . Εκεί που έπαιρναν τρεις και εξήντα για να δέρνουν τον κόσμο , τώρα παίρνουν πεντακόσια .  )




Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2wx0gD4ci

ΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ.... ...ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΒΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ






ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ!!







Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες που τιμούν την ιστορική επέτειο των 193 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 !! Διπλή η γιορτή. Aπό τη μια η μνήμη τού Eυαγγελισμού τής Yπεραγίας 
Θεοτόκου και από την άλλη η έναρξη τής Eθνικής Παλιγγενεσίας του Γένους μας, που ― όχι τυχαία ― ξεκίνησε την 25η  Μαρτίου του 1821.
Kοινός παρονομαστής των δύο αυτών γεγονότων είναι η ανυπολόγιστη αξία τής ελευθερίας. 
Στην πρώτη περίπτωση η ελευθερία σαρκώνεται στη συγκατάθεση τής Παναγίας με τα λόγια «Iδού η δούλη Kυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμa σου», στο χαρμόσυνο μήνυμα τού Aρχαγγέλου, που αναγγέλλει τη σωτηρία των ανθρώπων. Στη δεύτερη περίπτωση η ελευθερία σαρκώνεται στην απόφαση των Eλλήνων να αποτινάξουν την τυραννία τής μακρόχρονης σκλαβιάς και να διεκδικήσουν το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου και λαού για αυτοδιάθεση.
 Σήμερα η πατρίδα μας βιώνει για τέταρτη συνεχή χρονιά μια ιδιότυπη πλην όμως απόλυτη κατοχή , όμοια της οποίας ουδέποτε έχει αισθανθεί  τούτος ο μαρτυρικός τόπος ηρώων , ο τόπος της ελευθερίας της δημοκρατίας της φιλοσοφίας των επιστημών και του πολιτισμού. 
 Η προσήλωση στις διαχρονικές αξίες του Ελληνισμού για ελευθερία, ισότητα και κοινωνική δικαιοσύνη ας φωτίζει κι ας καθοδηγεί την πορεία μας ως Έθνους και του καθενός ξεχωριστά ως σκεπτόμενου και ενεργού πολίτη για να τολμήσουμε επιτέλους και να  ξανα κάνουμε την Ελλάδα μας ελεύθερη για μας και τα παιδιά μας.!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2wx0Ee1L5

* Νέα ελλάδα, νέοι εορτασμοί *


Zήτω η 25η Μαρτ-ΥΡ-ίου *

Μπακαλιάρος τηγανητός με κουρκούτι

Μπακαλιάρος τηγανητός με κουρκούτι
Τραγανός και πεντανόστιμος μπακαλιάρος! Συνοδεύστε τον με μια μεγάλη κουταλιά σκορδαλιά!
Εκτέλεση
1. Διαλέγουμε φιλέτα μπακαλιάρου χοντρά (ξαλμυρίζουν πιο εύκολα και είναι πιο αφράτα). Αφαιρούμε από την προηγούμενη την πέτσα και κόβουμε το ψάρι σε κομμάτια. Το βάζουμε σε μπολ με μπόλικο νερό, το οποίο θα αλλάζουμε κάθε 3-4 ώρες. (Ο μπακαλιάρος χρειάζεται από 12-24 ώρες ξαλμύρισμα. Όσο πιο συχνά αλλάζουμε το νερό, τόσο πιο γρήγορα θα ξαλμυρίσει). Αφού ξαλμυρίσει (δοκιμάζουμε), το αφήνουμε σε απορροφητικό χαρτί να στραγγίσει καλά κι αφαιρούμε τυχόν κόκαλα.
2. Σε ένα μπολ φτιάχνουμε το κουρκούτι μας. Χτυπάμε το αυγό με το ανθρακούχο νερό, το αλάτι και το πιπέρι. Λίγο λίγο ρίχνουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε μέχρι να έχουμε ένα χυλό μέτριο, ούτε σφιχτό ούτε αραιό. Αφήνουμε το χυλό στο ψυγείο για 30΄ να παγώσει.
3. Στη συνέχεια τον ανακατεύουμε καλά και βουτάμε μέσα ένα ένα τα κομμάτια του μπακαλιάρου. Τα αφήνουμε λίγο να στραγγίσουν και τα ρίχνουμε στο καυτό ελαιόλαδο, να ροδίσουν γύρω γύρω.
Mερίδες: 4
Χρόνος Προετοιμασίας: 10 λεπτά
Χρόνος Μαγειρέματος: 10 λεπτά


Υλικά συνταγής


  • 1 κιλό μπακαλιάρο παστό, ξαλμυρισμένο




  • 1 ποτήρι ανθρακούχο νερό ή μπίρα
  • αυγό
  • αλεύρι όσο πάρει (περίπου 1 ποτήρι), κοσκινισμένο
  • λίγο αλάτι (προσοχή, γιατί ο μπακαλιάρος είναι αλμυρός)
  • πιπέρι μπόλικο φρεσκοτριμμένο
  • ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

Εορτασμός της Ελληνικής Επανάστασης του 1821


H 25η Μαρτίου είναι η 84η ημέρα του έτους κατά το Γρηγοριανό Hμερολόγιο (85η σε δίσεκτα έτη). Υπολείπονται 281 ημέρες.
Η 25η Μαρτίου είναι Εθνική Εορτή της Ελλάδας, κατά την οποία γίνεται Εορτασμός της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Ο Εορτασμός της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 γίνεται στην Ελλάδα, την Κύπρο και σε κέντρα των Ελλήνων της διασποράς στις 25 Μαρτίου κάθε χρόνο, την ημέρα εορτασμού και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Η ημέρα αυτή είναι επίσημη αργία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Συνήθως οι εκδηλώσεις εορτασμού περιλαμβάνουν παρελάσεις και άλλες εορταστικές εκδηλώσεις την ίδια ημέρα ή την προηγούμενη.
Οι μεγαλύτερες εκδηλώσεις είναι στρατιωτική παρέλαση στην Αθήνα την 25η Μαρτίου, ενώ την προηγούμενη, στις 24 Μαρτίου, γίνεται μαθητική παρέλαση. Σε άλλους Δήμους γίνονται παρελάσεις στρατιωτικών τμημάτων, μαθητών, συλλόγων κλπ. καθώς και δοξολογίες σε ναούς.
Ο εορτασμός σε αυτή την ημέρα καθιερώθηκε το 1838 με το Βασιλικό Διάταγμα 980 / 15(27)-3-1838 από την Κυβέρνηση του Όθωνα.

Ιστορικό[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Η 25η Μαρτίου, ημέρα του Ευαγγελισμού, είχε οριστεί ως ημέρα έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης από τον αρχηγό της Φιλικής Εταιρείας Αλέξανδρο Υψηλάντη[1][2][3] "ως ευαγγελιζομένη την πολιτικήν λύτρωσιν του ελληνικού έθνους".[4] Η ημερομηνία αυτή θεωρήθηκε ως σημείο αναφοράς από τις πρώτες ήδη ημέρες της Επανάστασης, και μάλιστα ως έναρξη ειδικής χρονολόγησης, ακόμα και σε περιοχές που είχαν επαναστατήσει ενωρίτερα.[5] Τουλάχιστον από το 1823 εθεωρείτο στην Πελοπόννησο ως ημέρα έναρξης της επανάστασης. [6]
Πρώτος ο Παναγιώτης Σούτσος πρότεινε το 1834 την καθιέρωση εορτασμού της Ελληνικής Επανάστασης την 25η Μαρτίου, αναφέροντας ότι ήταν η μέρα γενίκευσης της επανάστασης στην Πελοπόννησο και αναγέννησης της Ελλάδας, σε υπόμνημα το οποίο ο Ιωάννης Κωλέττης υπέβαλε στον Όθωνα ως πρόταση σχεδίου νόμου.[7] Το έγγραφο του Κωλέττη, τότε Υπ. Εσωτερικών, έχει ημερομηνία 22 Ιαν./2 Φεβρ. 1835 και προτείνει στον Βασιλέα τη θέσπιση εορτασμών με πανελλήνιους αγώνες παρόμοιους με αυτούς της αρχαίας Ελλάδας. Η εισήγησή του είναι σε γαλλική γλώσσα με γερμανική περίληψη. Αναφέρει ότι ο "περίφημος Γερμανός" (celebre Germanos) κήρυξε την Επανάσταση στις 17 Μαρτίου 1821 στην Αγία Λαύρα, και ότι η επανάσταση γενικεύτηκε στην Πελοπόννησο την 25 Μαρτίου την οποία και θεωρεί ως εναρκτήρια ημερομηνία μιας νέας εποχής για την Ελλάδα. Λέει μάλιστα ότι υπήρχε προφητεία των μοναχών του Μεγάλου Σπηλαίου ότι σ' αυτή την ημερομηνία θα συνέβαινε αναγέννηση της Ελλάδος, και ότι οι Οθωμανοί της Πελοποννήσου το γνώριζαν και κάθε χρόνο αυτή την ημερομηνία έπαιρναν έκτακτα μέτρα ασφαλείας (Διαμαντής, σ. 314). Οι εορτασμοί που πρότεινε ο Κωλέττης περιλάμβαναν διαγωνισμούς στις τέχνες και τα γράμματα και σε διάφορα αγωνίσματα. Θα γίνονταν στην Τρίπολη, την Αθήνα, την Ύδρα και το Μεσολόγγι, εκ περιτροπής μέσα σε μία τετραετία, όπως στην αρχαιότητα οι Ολυμπιακοί, οι Πυθικοί κτλ.[8]
Το 1836 τιμήθηκε η 25η Μαρτίου σε συνδυασμό με τα Καλάβρυτα και τον Π. Πατρών Γερμανό με χάλκινο μετάλλιο που κόπηκε με την ευκαιρία του γάμου του βασιλιά Όθωνα και της Αμαλίας. Σ' αυτό εικονίζεται η θρυλική σκηνή, με τον Γερμανό να κρατά υψωμένη σημαία και σταυρό και δύο ένοπλους αγωνιστές σε κίνηση ορκωμοσίας ή χαιρετισμού. Φέρει την επιγραφή "ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΥΨΩΣΩ ΑΥΤΟΝ - ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 25 ΜΑΡΤ. 1821" (το απόφθεγμα είναι από την Έξοδο, ιε', 3). Η άλλη όψη του μεταλλίου εικονίζει τον Γερμανό.[9][10]
Ο εορτασμός "εἰς τὸ διηνεκὲς" της Επανάστασης την 25η Μαρτίου καθιερώθηκε το 1838 με το Βασιλικό Διάταγμα 980 / 15(27)-3-1838 [11][12] της Κυβέρνησης Όθωνος και συγκεκριμένα του Γεώργιου Γλαράκη, γραμματέα της Επικρατείας (υπουργού) επί των Εκκλησιαστικών, Δημοσίας Εκπαιδεύσεως και Εσωτερικών. Ο Γλαράκης ήταν ένας από τους κυριότερους εκπροσώπους του ρωσικού κόμματος, των Ναπαίων, που εκείνη την περίοδο απολάμβανε την εύνοια του Όθωνα. Κατά την ιστορικό Χρ. Κουλούρη ο Γλαράκης προσπαθούσε να ενισχύσει τη δημοτικότητά του προσεταιριζόμενος την απήχηση των εκφραστών της Ορθοδοξίας, και ενδεχομένως σε αυτό να οφείλεται η θρησκευτική χροιά του διατάγματος και η καθιέρωση της εορτής.[13] Ωστόσο, κατά τον πρώτο εορτασμό της επετείου, το 1838, από τους ξένους πρέσβεις και προσωπικό πρεσβειών απουσίασαν από την εορτή μόνο αυτοί της Ρωσίας και της Αυστρίας με τους υπαλλήλους τους. [14] Εξ άλλου, από τις πρώτες μέρες της Επανάστασης ήταν εμφανής η θρησκευτική διάσταση της Επανάστασης ακόμα και σε μη ορθόδοξους παρατηρητές[15][16] ενώ οι θρησκευτικές αναφορές υπάρχουν σε όλα τα επίσημα κείμενα της Επανάστασης (π.χ. βλέπε Συνέλευση των Καλτεζών, Μάϊος 1821). Από την Δ' Εθνοσυνέλευση του 1829 είχε ήδη εγκριθεί ψήφισμα για την ίδρυση Ναού όπου θα τιμάται η Θεία βοήθεια προς την Επανάσταση.[17]
Ο πρώτος εορτασμός στην Αθήνα όπου συμμετείχαν ο Βασιλιάς Όθων και η Βασίλισσα Αμαλία, πολιτικές και στρατιωτικές αρχές και πλήθος λαού, έγινε στον Ναό της Αγίας Ειρήνης.[12][18] Ο Μητροπολιτικός Ναός των Αθηνών θεμελιώθηκε την 25 Δεκ. 1842 και αφιερώθηκε στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου για να τιμηθεί η 25 Μαρτίου 1821.[19][20]
Το 1839, ο Αμβρόσιος Φραντζής αναφέρει ότι η 25η Μαρτίου ήταν ημέρα «ρητή και εμφυτευμένη εις τας καρδίας των Πελοποννησίων κτλ. ως ημέρα ενάρξεως της Ελληνικής επαναστάσεως», ενώ ο ίδιος παρουσιάζει τα γεγονότα στα οποία η 25η Μαρτίου είναι μια από τις ημέρες των πρώτων ενεργειών που άρχισαν μετά τα μέσα Μαρτίου και όχι «ημέρα ενάρξεως».[21]
Μετάλλιο του 1836, επί τη ευκαιρία του γάμου των βασιλέων Όθωνα και της Αμαλίας. Επιγραφή: "ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΥΨΩΣΩ ΑΥΤΟΝ - ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821". Χάλκινο, διάμετρος 4 cm.

Πολιτικοποίηση[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Μετά την επίσημη καθιέρωση του εορτασμού, και ιδίως το 1841, έγινε προσπάθεια οικειοποίησης της επετείου από την αντιπολιτευόμενη αντι-οθωνική μερίδα, με ιδιωτικούς εορτασμούς στους οποίους προβαλλόταν ιδιαίτερα η μορφή του Κοράη.[22] Η εορτή συνέχισε να είναι αντικείμενο κομματικών και τοπικιστικών αντιπαραθέσεων: ιδιαίτερες αντιδράσεις προκάλεσε το 1846 και 1847 η απόφαση του πρωθυπουργού Κωλέττη για την πραγματοποίηση επίσημης τελετής στον τάφο του ρουμελιώτη οπλαρχηγού Γεώργιου Καραϊσκάκη στο Φάληρο, καθώς θεωρήθηκε ότι οδηγούσε σε ταύτιση της Επανάστασης με ένα πρόσωπο. [23]
Στη νεώτερη εποχή επίσης τόσο ο εορτασμός όσο και η ιστορία της ημέρας αποτελεί σημείο αντιπαράθεσης διαφόρων κομμάτων και ιδεολογιών. Για παράδειγμα, το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος ισχυρίζεται ότι "δεν υπάρχει καμιά ιστορική πηγή στην οποία να έχει καταγραφεί μια τέτοια επαναστατική πράξη στις 25 Μάρτη." και ότι πριν το Οθωνικό διάταμα "κανένας διεστραμμένος εγκέφαλος" δεν είχε συλλάβει ούτε ως μύθο τα γεγονότα της 25ης Μαρτίου.[24] Ωστόσο, η ημερομηνία αυτή θεωρήθηκε ως σημείο αναφοράς από τις πρώτες ήδη ημέρες της Επανάστασης, και μάλιστα ως έναρξη ειδικής χρονολόγησης (κατά το πρότυπο της Γαλλικής Επανάστασης), ακόμα και σε περιοχές που είχαν επαναστατήσει ενωρίτερα.[2

AΓΩNEΣ B. EΛΛAΔOΣ THΣ E .O.M.A. (EΛΛHNIKH OMOΣΠONΔIA MAXHTIKΩN AΘΛHMATΩN)

 EΞEPAITIKH EMΦANIΣH  TΩN AΘΛHTΩN TOY ΣYΛΛOΓOY MAXHTIKΩN AΘΛHMATΩN ΠOΛEMIΣTEΣ ΠYΔNAΣ A.Σ. BABYΛA ΠOY AΓΩNIΣTHKAN ME MEΓAΛH EΠITYXIA  ΣTOYΣ ΔIAΣYΛΛOΓIKOYΣ AΓΩNEΣ  B.EΛΛAΔOΣ  THΣ E .O.M.A. (EΛΛHNIKH OMOΣΠONΔIA MAXHTIKΩN AΘΛHMATΩN) OI AΘΛHTEΣ ΠOY AΓΩNIΣTHKAN MHNOYΔH IΩANNA .XAΣAΠETHΣ KΩΣTA/TINOΣ. ΔIONYΣIOY ΔANAH. XPIΣTOΔOYΛOY KΩΣTAΣ  TOYΣ MAXHTEΣ ΣYNOΔEYE H ΠPOΠONHTPIA TOYΣ ANAΣTAΣIA BABYΛA.















Επίσκεψη του νέου διοικητή της ταξιαρχίας Ι.Τζανιδάκη στον δήμαρχο Δίου-Ολύμπου

ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ, ΤΑΞΙΑΡΧΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΓΡΥΛΛΑΚΗ.

Γ.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ

 Εθιμοτυπική επίσκεψη στον δήμαρχο Δίου-Ολύμπου Γιώργο Παπαθανασίου πραγματοποίησε το μεσημέρι της Δευτέρας 24/3 ο νέος διοικητής της τεθωρακισμένης ταξιαρχίας Λιτοχώρου, ταξίαρχος Ιωάννης Τζανιδάκης. Τον κ. Τζανιδάκη συνόδευε ο απερχόμενος διοικητής της ταξιαρχίας, ταξίαρχος Νικόλαος Γρυλλάκης που μετατίθεται στη Στρατιά της Λάρισας.
Ο δήμαρχος Δίου-Ολύμπου, Γιώργος Παπαθανασίου, καλωσορίζοντας τον νέο διοικητή της ταξιαρχίας, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ο δήμος έχει μακρά παράδοση καλής συνεργασίας με την ταξιαρχία Λιτοχώρου και τους εκάστοτε διοικητές της. Πρόσθεσε δε ότι αυτή η συνεργασία υπήρξε πάντοτε αποτελεσματική αφού εδώ και πολλά χρόνια όχι μόνο έχουν οργανωθεί εκδηλώσεις με τη συμβολή της ταξιαρχίας αλλά έχουν γίνει και πολλές θετικές παρεμβάσεις προς όφελος των πολιτών και της τοπικής κοινωνίας ιδιαίτερα κατά την εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων.
Από την πλευρά του ο ταξίαρχος κ. Γρυλλάκης επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του δημάρχου και αναφέρθηκε σε περιπτώσεις όπου η ταξιαρχία Λιτοχώρου συνεχίζει να παρεμβαίνει θετικά και να συμπαρίσταται εκεί όπου καλείται και μάλιστα να είναι αποτελεσματική συμμετέχοντας στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή της περιοχής.

Στο κλείσιμο της συνάντησης ο δήμαρχος κ. Παπαθανασίου ευχήθηκε στον ταξίαρχο κ. Τζανιδάκη να έχει καλή δύναμη αναλαμβάνοντας τα νέα του καθήκοντα. «Καλή συνέχεια» στα νέα του καθήκοντα ευχήθηκε, ακόμη, στον απερχόμενο διοικητή, ταξίαρχο Ν.Γρυλλάκη. 

Ανακοίνωση αναβολής προγραμματισμένης ομιλίας

Ανακοίνωση


Αναβάλλεται η προγραμματισμένη ομιλία της 

ψυχολόγου Αναστασιάδου Ελένης που θα γινόταν το

 Σάββατο 29 Μαρτίου. λόγω ασθενείας.


Οικολογική Ομάδα "Μητέρα Γη"