ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Ομελέτα με σπαράγγια και καπνιστό σολομό

omeleta-sparaggia-olivemagazinegr

Δεν είναι μια συνηθισμένη ομελέτα, για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με αυτή. Αν το κάνετε όμως θα νιώσετε τουλάχιστον βασιλιάδες.
OMELETA ME SPARAGIA KAI KAPNISTO SOLOMO
Φωτογραφία: Βαγγέλης Πατεράκης
Food Styling: Έλενα Jeffrey

Υλικά

  • 8 αβγά
  • 8 σπαράγγια φρέσκα
  • 1 κουτ. σούπας βούτυρο φρέσκο
  • 2 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
  • 2 κρεμμυδάκια φρέσκα, ψιλοκομμένα
  • 1 κουτ. σούπας άνηθο, ψιλοκομμένο
  • 80γρ. σολομό καπνιστό, σε καρεδάκια
  • 2 κουτ. σούπας κρέμα γάλακτος
  • 100γρ. τυρί κρέμα, τύπου Φιλαδέλφεια
  • 4 κουτ. σούπας άνηθο ψιλοκομμένο
  • αλάτι, πιπέρι

Διαδικασία

Ετοιμάζετε τα σπαράγγια

Βήμα 1

Καθαρίζετε τα σπαράγγια από την εξωτερική τους σκληρή φλούδα όπου υπάρχει, κόβετε από κάτω το σκληρό μέρος, τα δένετε πάλι σε δεματάκι και τα βράζετε όρθια σε κατσαρολάκι με αλατισμένο νερό για 10 λεπτά περίπου, φροντίζοντας οι τρυφερές κορυφές τους να μείνουν έξω από το νερό. Αν έχετε το ειδικό σκεύος για τα σπαράγγια είναι πιο εύκολο.

Βήμα 2

Ζεσταίνετε το βούτυρο στο τηγάνι και σοτάρετε τα σπαράγγια για 3-4 λεπτά. Τα βγάζετε στην άκρη και τα διατηρείτε ζεστά.
Ετοιμάζετε την ομελέτα

Βήμα 1

Προσθέτετε στο τηγάνι το ελαιόλαδο και σοτάρετε ελαφρά τα φρέσκα κρεμμυδάκια.

Βήμα 2

Χτυπάτε σε ένα μπολ τα αβγά με την κρέμα γάλακτος, μια κουταλιά άνηθο και αλατοπίπερο. Περιχύνετε με το μίγμα τα κρεμμυδάκια στο τηγάνι και ψήνετε την ομελέτα μέχρι να ψηθεί από κάτω. Με τη βοήθεια πιάτου τη γυρίζετε να ψηθεί και από την άλλη πλευρά και την βγάζετε σε πιατέλα.

Βήμα 3

Ανακατεύετε το τυρί με τον άνηθο και το σολομό σε ένα μπολ.
Σερβίρετε

Βήμα 1

Κόβετε την ομελέτα στα 4 και σερβίρετε κάθε πιάτο ως εξής: Τοποθετείτε πάνω σε κάθε κομμάτι ομελέτας 2 σπαράγγια και μια καλή κουταλιά από το μίγμα σολομού - τυριού- άνηθου. Κάνετε την ομελέτα ένα μικρό χωνάκι και τη σερβίρετε σε πιάτα. Συνοδεύετε με φρυγανισμένο ψωμί και φρέσκο βούτυρο

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Η ηλιοθεραπεία είναι εθιστική, υποστηρίζουν οι επιστήμονες



Η ηλιοθεραπεία είναι εθιστική συνήθεια υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές, παρομοιάζοντάς την με το κάπνισμα, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο Cell.Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δερματολόγο Ντέηβιντ Φίσερ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Γενικού Νοσοκομείου της Μασαχουσέτης, έκαναν 
πειράματα με ποντίκια και ανακάλυψαν ότι όταν αυτά εκτίθενται στην υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία, «πυροδοτείται» στον οργανισμό τους αυξημένη παραγωγή οπιοειδών και συγκεκριμένα β-ενδορφινών, ορμονών που έχει σχετιστεί με το αίσθημα της ευχαρίστησης.

Οι ενδορφίνες λειτουργούν με τον ίδιο βιολογικό μηχανισμό που δρουν εθιστικές ουσίες, όπως η ηρωίνη και η μορφίνη, ενώ οι ίδιες ορμόνες παράγονται και κατά την έντονη σωματική άσκηση. Οι ερευνητές προειδοποιούν ότι μολονότι η έρευνα έγινε σε ζώα, θεωρούν πως τα ευρήματά της είναι εφαρμόσιμα και στους ανθρώπους, καθώς η δερματική αντίδραση στην υπεριώδη ακτινοβολία είναι παρόμοια στα ποντίκια και στους ανθρώπους.

Τα πειραματόζωα, λόγω της εξάρτησης, εμφάνισαν ακόμη και συμπτώματα συνδρόμου στέρησης, όπως τρόμο, όταν οι ερευνητές μπλόκαραν με ναλοξόνη την παραγωγή των ενδορφινών στο σώμα τους. Τα πειράματα κράτησαν έξι εβδομάδες, με καθημερινή έκθεση των πειραματόζωων σε υπεριώδη ακτινοβολία ισοδύναμη με αυτή που θα έπαιρνε ένας άνθρωπος που θα έμενε μισή ώρα κάτω απ τν μεσημεριανό ήλιο. Οι ενδορφίνες αυξήθηκαν κατά 30% έως 50% στο αίμα των ποντικιών ήδη από την πρώτη εβδομάδα.

Οι επιστήμονες τόνισαν πως η εθιστική φύση της υπεριώδους ηλιακής ακτινοβολίας «μπορεί να παίζει ρόλο για την ασταμάτητη άνοδο των περιστατικών καρκίνου του δέρματος στους ανθρώπους», ιδίως της πιο επιθετικής μορφής, του μελανώματος. Όπως είπαν, η τάση για εθισμό μπορεί να εξηγεί γιατί τόσοι άνθρωποι «κολλάνε» με το μαύρισμα, τόσο σε ανοιχτό χώρο, όσο και σε κλειστό («σολάριουμ»). «Υπάρχει κάτι άλλο που τους σπρώχνει σε αυτή τη συμπεριφορά», λέει ο Δρ Φίσερ, πέρα από την επιδίωξη να είναι πιο γοητευτικοί.

Πάντως, άλλοι επιστήμονες επεσήμαναν πως η παραγωγή ενδορφινών στα ποντίκια δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι είναι εθισμένα. Από την άλλη, επειδή τα ποντίκια είναι νυκτόβια, παραμένει αναπάντητο το ερώτημα κατά πόσο οι οργανικές αντιδράσεις τους στο ηλιακό φως είναι όντως όμοιες με των ανθρώπων. Συνεπώς, πρέπει να γίνουν νέες μελέτες σε ανθρώπους για να επιβεβαιωθεί ότι η ηλιακή ακτινοβολία γίνεται πραγματικά εθιστική.

Εκτός από τον καρκίνο, η χρόνια έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία επιφέρει πρόωρη γήρανση του δέρματος, ρυτίδες, χαλάρωσή του και κηλίδες.

Σοκάρει η εικόνα του Σουμάχερ!

Σοκάρει η εικόνα του Σουμάχερ!

Πώς είναι εμφανισιακά ο Γερμανός πιλότος μετά το εξιτήριο από την εντατική; Η έγκυρη "Μπιλντ" περιγράφει τις σοκαριστικές αλλαγές που προκάλεσαν το ατύχημα και το κώμα.
"Ο Σουμάχερ ξύπνησε" ήταν η χθεσινή είδηση της ημέρας που σκόρπισε χαμόγελα σε όλο τον πλανήτη.
Ο Γερμανός πιλότος κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε όλο αυτόν τον καιρό στην εντατική του νοσοκομείου της Γκρενόμπλ και πλέον θα συνεχίσει τον αγώνα της αποκατάστασης σε ειδικό κέντρο στη Λωζάννη.
Ο "Σούμι" ανταποκρίνεται, πλέον, στα ερεθίσματα από το περιβάλλον, ωστόσο ο οργανισμός του είναι φανερά καταπονημένος από την ταλαιπωρία των έξι μηνών σε κώμα.
Ο άσος της Φόρμουλα 1 παρουσιάζεται αγνώριστος και προφανώς τα χαρακτηριστικά του έχουν αλλοιωθεί από το ατύχημα.
Η έγκυρη εφημερίδα "Μπιλντ", που πρώτη έγραψε ότι ο Σουμάχερ έχει συνέλθει και αναμένεται να βγει από την εντατική, αποκαλύπτει σήμερα ότι ο Γερμανός πιλότος έχει χάσει 20 ολόκληρα κιλά από το διάστημα της παραμονής στο νοσοκομείο. Μισός έχει μείνει, δηλαδή, λόγω της νοσηλείας του σε κωματώδη για κατάσταση για τόσο καιρό.
Η νέα εικόνα του "Σούμι" σοκάρει και σαφώς δεν θυμίζει τίποτα από το παρουσιαστικό του πριν το ατύχημα στις γαλλικές Άλπεις.

Σύνταξη Τ Ε Λ Ο Σ ! Αυτή την Κυριακή Στο ΧΩΝΙ διάβασε πόσα λείπουν από το ΔΙΚΟ ΣΟΥ Ταμείο...

Σύνταξη Τ Ε Λ Ο Σ ! Αυτή την Κυριακή Στο ΧΩΝΙ διάβασε πόσα λείπουν από το ΔΙΚΟ ΣΟΥ Ταμείο...

Αυτή την Κυριακή, Το ΧΩΝΙ δημοσιεύει την πληρέστερη έρευνα που καταγράφει τη φρικτή πραγματικότητα σε ΟΑΕΕ, ΕΤΕΑ και στα υπόλοιπα ταμεία με αναλυτικά νούμερα.
- Πόσα (εκατοντάδες) εκατομμύρια λείπουν από το ΔΙΚΟ ΣΟΥ ταμείο,

- Γιατί το έλλειμμα θα αυξηθεί κι άλλο μέσα στους επόμενους μήνες,

- Πόσα δισεκατομμύρια μπαίνουν «μέσα» τα Ταμεία εξαιτίας της καλπάζουσας πραγματικής ανεργίας, της μείωσης των μισθών και των εισφορών,
- Πώς το PSI του Βενιζέλου λειτούργησε σα βόμβα στα θεμέλια του ασφαλιστικού μας συστήματος.
Δείτε, ακόμη, Στο ΧΩΝΙ αυτήν την Κυριακή:
- Ποιες αλλαγές έρχονται νομοτελειακά,

- Ποια προνόμια καταργούνται,

- Πώς και γιατί θα κόψουν τη σύνταξη από τις χήρες και τα ορφανά τέκνα!

- Πώς οι συντάξεις θα καταντήσουν επιδόματα επιβίωσης (!) και πώς τα ταμεία θα αδυνατούν να ανταποκριθούν ακόμη και σε αυτά!
Η μνημονιακή προπαγάνδα μιλάει διαρκώς για καλύτερες ημέρες, για ανάπτυξη, για πρόοδο και επιστροφή στην ευημερία. Λένε ψέματα. Και η κατάσταση ΣΟΚ στο ασφαλιστικό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη!
Αυτοί (για να μαγειρέψουν τα νούμερα που οδήγησαν στο πρωτογενές πλεόνασμα-«μούφα») είπαν ότι τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν πλεόνασμα 5 δισ. ευρώ. Το ΧΩΝΙ αποδεικνύει -με αδιάψευστα και αναλυτικά στοιχεία- ότι η αλήθεια είναι πως τα Ταμεία, όχι μόνο έχουν έλλειμμα, αλλά και πως αυτό ξεπερνάει τα 2 δισ. ευρώ!
Αυτοί μιλάνε για πρωτογενές πλεόνασμα και κοινωνικές παροχές.
Σου λένε ψέματα.
Το ΧΩΝΙ σου αποδεικνύει αυτήν την Κυριακή ότι οι μνημονιακοί φωστήρες οδηγούν το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας στη διάλυση. Με μαθηματική ακρίβεια.

Ηλεκτροκίνητη Harley Davidson σπάει το κατεστημένο

Ηλεκτροκίνητη Harley Davidson σπάει το κατεστημένο
«Το Project LiveWire μπορεί να συγκριθεί με την πρώτη ηλεκτρική κιθάρα και όχι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο,» δήλωσε ο Mark-Hans Richer, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Marketing της Harley Davidson Motor Company για τη νέα εποχή που ανοίγει η εταιρεία. 

Ακολουθώντας την εμπνευσμένη από τους ίδιους τους αναβάτες φιλοσοφία εξέλιξης, η εταιρεία ξεκινά από την επόμενη εβδομάδα την διαδικασία αξιολόγησης και εξέλιξης της μοτοσυκλέτας. 

Επιλεγμένοι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν και να προσφέρουν πληροφόρηση για τη μοτοσικλέτα και να βοηθήσουν να διαμορφωθεί το μέλλον της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας Harley-Davidson.

Αν και η μοτοσικλέτα δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμη προς πώληση, το Project LiveWire είναι ειδικά σχεδιασμένο για να αναλυθούν οι προσδοκίες των αναβατών από μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα Harley-Davidson. 

Το ταξίδι για το 2014 θα ξεκινήσει στις Η.Π.Α. διασχίζοντας την Route 66 και θα περάσει από 30 και πλέον εξουσιοδοτημένα καταστήματα της Harley-Davidson, μέχρι το τέλος του χρόνου. Για το 2015, η εμπειρία του Project LiveWire θα συνεχιστεί στις Η.Π.Α. και θα επεκταθεί στον Καναδά και την Ευρώπη.

«Αυτό θα προστεθεί στους πολλούς επιτυχημένους πρόσφατους επαναπροσδιορισμούς της Harley-Davidson.» αναφέρει ο Matt Levatich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Harley-Davidson Motor Company. 

«Σε ελάχιστα χρόνια καταφέραμε να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό και να υπηρετήσουμε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη κοινωνία, καθώς και να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο που εξελίσσουμε και κατασκευάζουμε τις μοτοσικλέτες μας.»

«Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων όπως είναι το Project Rushmore, τα Street 500 και 750, καθώς και το Project LiveWire που παρουσιάζουμε τώρα.»

Το εντυπωσιακό νέο επίτευγμα συνδυάζει την παράδοση της εταιρίας στη σχεδίαση μοτοσικλετών με την πλέον προηγμένη τεχνολογία και έχει ως σκοπό την παροχή μιας νέας πρότασης, με την υπογραφή της Harley-Davidson σε στυλ, ήχο και αίσθηση.

«Είναι μια έκφραση μοναδικότητας και θρυλικού στυλ, που απλά έτυχε να είναι ηλεκτρική. Το Project LiveWire είναι μια τολμηρή δήλωση για εμάς ως εταιρία και ως εμπορικό σήμα.» συμπληρώνει ο Mark-Hans Richer, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Marketing της Harley Davidson Motor Company. 

Η μοτοσικλέτα προσφέρει μια κορυφαία οδηγική εμπειρία με συναρπαστική επιτάχυνση και μοναδικό νέο ήχο. «Ο ήχος παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο,» αναφέρει ο Richer. 

«Φανταστείτε ένα μαχητικό αεροσκάφος σε ένα αεροπλανοφόρο. Ο μοναδικός ήχος του Project LiveWire σχεδιάστηκε έτσι ώστε να διαφοροποιείται η μοτοσικλέτα, από κάθε άλλη ηλεκτρική ή με κινητήρα εσωτερικής καύσης μοτοσικλέτα που διατίθεται στην αγορά.»

Τα μακροπρόθεσμα σχέδια για διάθεση του Project LiveWire προς πώληση θα επηρεαστούν από την πληροφόρηση που θα λάβουν από τους αναβάτες που θα συμμετάσχουν στο Project Livewire Experience tour.

«Προσφέρουμε μια ασυμβίβαστη εμπειρία οδήγησης και σε κάθε τι που κάνουμε, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα σχόλια και τις ανάγκες των πελατών μας,» αναφέρει ο Richer. 

«Επειδή η ηλεκτρική τεχνολογία οχημάτων εξελίσσεται πολύ γρήγορα, είμαστε ενθουσιασμένοι που μαθαίνουμε περισσότερα από αναβάτες, μέσα από την εμπειρία του Project LiveWire. Στόχος μας είναι να κατανοήσουμε πλήρως τον ορισμό της επιτυχίας σε αυτή την αγορά, καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται.»







Η οδήγηση στην ύπαιθρο είναι ένα από τα κυριότερα στοιχεία του μοτοσικλετισμού και παραμένει ένας κεντρικός στρατηγικός στόχος για την Harley-Davidson. «Η προστασία του περιβάλλοντος που οδηγούμε είναι σημαντική για όλους μας.» αναφέρει ο Levatich.

«Το Project LiveWire είναι ένα μόλις στοιχείο στην προσπάθειά μας για προστασία του περιβάλλοντος, στο οποίο θα οδηγούν οι επόμενες γενιές. Είμαστε μια εταιρία που μετρά πολλές επιτυχίες στα 111 χρόνια ιστορίας της και με την προσοχή μας στραμμένη στο μέλλον, προστατεύουμε το περιβάλλον στο οποίο θα οδηγούν οι επόμενες γενιές για τα επόμενα 111 χρόνια.»

Από τεχνικής άποψης, ο τριφασικός ηλεκτροκινητήρας του LiveWire αποδίδει 55 kW ισχύος (κάτι λιγότερο από 75 ίππους) και 7,2 kgm ροπής. Κατάτι περισσότερο από τους βασικούς ανταγωνιστές του, καθώς η Harley-Davidson Livewire υπερισχύει της Brammo Empulse R (54 ίπποι) και της Zero SR (67 ίπποι).

Εκεί που «χάνει» στα σημεία είναι στην χωρητικότητα των μπαταριών, με στόχο να διατηρήσει το συνολικό βάρος χαμηλά, αλλά με αντίκτυπο στην αυτονομία. Σε απόλυτους αριθμούς η χωρητικότητα φτάνει τις 7 kWh, κάτι λιγότερο από τις 9,3 kWh και τις 10,0 kWh των Brammo και Zero αντίστοιχα.









Αυτά σημαίνουν ότι η αποθηκευμένη ενέργεια επαρκεί για μια διαδρομή 75 χιλιομέτρων σε μικτή χρήση πόλης και αυτοκινητόδρομου πριν χρειαστεί «ανεφοδιασμό» - επαναφόρτιση. Η τελική έχει επίσης «περιοριστεί» στα 150 χ.α.ω., ενώ για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ω. χρειάζεται γύρω στα 4 δευτερόλεπτα. 

Πριν βγει στην παραγωγή η Harley-Davidson, πραγματοποιεί σειρά από δοκιμές βασισμένες στην γνώμη του κοινού. Το Project Livewire αποτελεί μια εκστρατεία που πραγματοποιείται τις επόμενες ημέρες με σκοπό να αφουγκραστεί η εταιρεία τις απόψεις του κοινού της.









Αν τα σχόλια είναι θετικά, η Harley-Davidson θα προχωρήσει όχι μόνο στην παραγωγή αλλά και στην βελτίωση του μοντέλου πριν δοθεί στην παραγωγή. Μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες και επιμέρους αλλαγές που ενδεχομένως προκύψουν από τις δοκιμές θα ενσωματωθούν στο μοντέλο παραγωγής. 

Αν τα αποτελέσματα κριθούν απογοητευτικά για τη συνέχεια του μοντέλου –δεν διαφαίνεται να συμβεί κάτι τέτοιο- οι πιο συντηρητικοί μέσα στην εταιρεία θα δικαιωθούν καθώς μια Harley-Davidson χωρίς ήχο και κραδασμούς μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και ως βέβηλη για την ιστορία της φίρμας. 



Όπως κι αν έχει η HD κατάφερε να κάνει την έκπληξη. Εκεί που όλοι θα στοιχημάτιζαν πως θα ήταν η τελευταία που θα ενέσκηπτε στην ηλεκτροκίνηση για τις μοτοσυκλέτες της, έγινε από τους πρωτοπόρους στις εξελίξεις. 

Η ζουμερή πίσω όψη της Kim Kardashian

Η ζουμερή πίσω όψη της Kim Kardashian

Στο Μεξικό για δεύτερο μήνα του μέλιτος βρίσκεται η γνωστή Αμερικανίδα τηλεπερσόνα Kim Kardashian και ο σύζυγός της ράπερ Kanye West.

Οι νεόνυμφοι περνάνε μερικές μέρες χαλάρωσης ενώ για ακόμη μία φορά η πληθωρική Kim έδωσε ένα λόγο στους παπαράτσι να την φωτογραφίσουν. Αρχικά εμφανίστηκε με ένα λευκό see through μπλουζάκι και στη συνέχεια άρχισε τις πόζες στην πισίνα φορώντας το μαύρο μπικίνι της και τονίζοντας το «ατού» της δηλαδή την πίσω όψη της. 











Φωτογραφίες: Splash / Smartmagna

Ανήλικες ιερόδουλες για πέντε ευρώ

Ανήλικες ιερόδουλες για πέντε ευρώ

Παράδεισος της παιδοφιλίας και του αγοραίου έρωτα, με αντικείμενα του πόθου κορίτσια ηλικίας 9 και 12, αλλά και 19 χρόνων, αναδεικνύεται το τελευταίο διάστημα η Πάτρα.

Πρωταγωνίστριες μικρές από την γειτονική Ρουμανία οι οποίες με καθοδήγηση έχουν μετατρέψει σε στέκι τους το άνω μέρος της πλατείας Γεωργίου και τμήμα της οδού Πατρέως 

Στόχος η προσέγγιση ηλικιωμένων και κατά κύριο λόγο συνταξιούχων – τους οποίους πλησιάζουν προκειμένου να τους αποσπάσουν χρηματικά ποσά με αντάλλαγμα την ερωτική συνεύρεση.

Το «τιμολόγιο» ξεκινά από πέντε ευρώ για την περίπτωση που ο «πελάτης» θα δει μόνο το στήθος τα ανήλικης και ανάλογα προσαυξάνεται με το ποσό να φτάνει τα 15 και 20 ευρώ σε περίπτωση που ο ηλικιωμένος ζητήσει όχι μόνο να δει αλλά και να πράξει.

Σύμφωνα με επίσημες καταγγελίες από τη στιγμή που θα βρεθεί ο πελάτης – καθημερινά το επάνω μέρος της πλατείας Γεωργίου και η οδός Πατρέως έχει πλέον από νωρίς το πρωί μόνιμους θαμώνες συγκεκριμένους ηλικιωμένους-, οι μικρές οδηγούν τους πελάτες τους μέσα σε συγκεκριμένες πολυκατοικίες οι οποίες διαθέτουν κλιμακοστάσιο και υπόγειους χώρους.

Καθημερινά για τα όσα συμβαίνουν στην καρδιά της Πάτρας, γίνονται μάρτυρες οι αυτοκινητιστές που σταθμεύουν στην πλατεία Γεωργίου και έμποροι της οδού Πατρέως. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές σχετικές καταγγελίες έχουν γίνει και στις αρμόδιες αρχές αλλά μέχρι στιγμής το φαινόμενο παίρνει μορφή χιονοστιβάδας.

Πηγή: patrastimes.gr

Βρέθηκε η μητέρα που εγκατέλειψε το μωρό της στα Πατήσια

Βρέθηκε η μητέρα που εγκατέλειψε το μωρό της στα Πατήσια

Στη Ριζούπολη εντόπισαν τη μητέρα του νεογέννητου μωρού που βρέθηκε χθες το πρωί σε ταράτσα εγκαταλελειμμένης μονοκατοικίας στα Πατήσια. 

Σύμφωνα με τους αστυνομικούς, η μητέρα του νεογέννητου μωρού είναι μια 19χρονη κοπέλα, η οποία, υποστήριξε ότι λόγω της οικονομικής της κατάστασης έφθασε στο σημείο να παρατήσει το νεογέννητο μωρό της. 

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ., ένας 17χρονος φέρεται να άκουσε το κλάμα και όπως ανέφερε στους αστυνομικούς, ήταν αυτός που βρήκε το βρέφος. 

Έτσι, άμεσα ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ, το οποίο έσπευσε στο σημείο και μετέφερε το νεογέννητο στο Παίδων Αγία Σοφία. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν ότι το μωρό είναι μια χαρά στην υγεία του. 

Το νεογέννητο ήταν ντυμένο και τυλιγμένο σε κουβέρτα, ενώ οι γιατροί διαπίστωσαν ότι είχε γεννηθεί πριν από λίγες μέρες. Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι η 19χρονη δεν αποκάλυψε την εγκυμοσύνη της, στο φόβο αντίδρασης από το κοινωνικό της περιβάλλον.

Γέννησε το μωρό της, κι επέλεξε να μην το κρατήσει, αλλά να το παραδώσει με αυτό τον τρόπο σε ασφαλή χέρια.

Στη χώρα της ανάπτυξης 15.000 αιτήσεις για 149 θέσεις εργασίας


Θα δουλέψει ο ένας στους 100
  
Δείγμα της κατάστασης που επικρατεί στο εργασιακό τοπίο, αποτελεί το γεγονός της κατάθεσης περίπου 15.000 αιτήσεων για 149 θέσεις εργασίας στο υπουργείο Οικονομικών.

Περίπου 15.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά για την Προκήρυξη 2Κ/2014 του ΑΣΕΠ, για την πλήρωση, με σειρά προτεραιότητας 149 θέσεων τακτικού προσωπικού στο υπουργείο Οικονομικών, από υποψηφίους των κατηγοριών Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και...
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αρχή, υποβλήθηκαν: - 6.403 αιτήσεις για την κατηγορία Π.Ε. - 1.563 αιτήσεις για την κατηγορία Τ.Ε. - 6.695 αιτήσεις για την κατηγορία Δ.Ε. Εξάλλου, από το ΑΣΕΠ ανακοινώθηκε, ότι εκδόθηκε η 1ΓΛ/2014 Πρόσκληση, για την πλήρωση 60 θέσεων του κλάδου ΠΕ Δημοσιονομικών στη Γενική Γραμματεία Δημοσιονομικής Πολιτικής/ΓΛΚ, στο υπουργείο Οικονομικών, με προσωπικό που περιλαμβάνεται σε οριστικούς πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ και φορέων οι πίνακες των οποίων έχουν ελεγχθεί από την ανεξάρτητη Αρχή και που δεν έχουν διοριστεί, σύμφωνα με το άρθρο 186 του Ν. 4261/2014.

Όπως επισημαίνεται, η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής λήγει στις 21 Ιουλίου 2014, ημέρα Δευτέρα. Η αίτηση υποβάλλεται στο ΑΣΕΠ μόνο ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή σε φάκελο μεγέθους Α4, στην ακόλουθη διεύθυνση: ΑΣΕΠ Αίτηση για την Πρόσκληση: 1ΓΛ/2014 Τ.Θ. 14308 Αθήνα Τ.Κ. 11510.

Πηγή: ΑΜΠΕ
Από enet

Κούρεμα σε «κόκκινα» επιχειρηματικά δάνεια

Κούρεμα σε «κόκκινα» επιχειρηματικά δάνεια

Της Μανταλένας Πίου
New deal για τα «κόκκινα» επιχειρηματικά δάνεια, με διαγραφή μέρους των εταιρικών δανείων που δεν εξυπηρετούνται, φέρεται αποφασισμένη να προωθήσει η νέα ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, προκειμένου έως τον Σεπτέμβριο, το αργότερο, να υπάρξει συμφωνία με τις τράπεζες, για να «πέσει ρευστότητα» στην αγορά, τουλάχιστον σε εκείνες τις επιχειρήσεις που μπορούν να έχουν θετικά αποτελέσματα.
«Δεν θέλω να χρησιμοποιώ τη λέξη κούρεμα», δήλωσε χαρακτηριστικά κορυφαίος παράγων του υπουργείου, «αλλά και οι ίδιες οι τράπεζες γνωρίζουν ότι ένα μέρος των μη εξυπηρετούμενων δανείων που έχουν στα χαρτοφυλάκιά τους δεν πρόκειται να αποπληρωθεί ποτέ. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό», είπε, προσθέτοντας ότι όσες επιχειρήσεις δεν είναι βιώσιμες, θα κλείσουν, όμως εκείνες που έχουν θετικά EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) και προοπτικές, με τους κατάλληλους χειρισμούς μπορούν να προχωρήσουν. Μόνον έτσι θα βοηθήσουμε όσο ταχύτερα γίνεται τις εταιρείες που μπορούν να επιβιώσουν, προκειμένου να χρηματοδοτηθούν ξανά προς όφελος όλων, και της οικονομίας και των τραπεζών, δήλωσε, τονίζοντας ότι δεν μπορούν οι τράπεζες να διαθέτουν παρκαρισμένα 30 δισ. ευρώ και τουλάχιστον ένα μέρος αυτών να μην μπορεί να διοχετευτεί στην πραγματική οικονομία, στις επιχειρήσεις εκείνες που αν μειωθεί το χρέος τους θα επιβιώσουν.
Μόνον με τις νέες επιχειρήσεις δεν μπορούμε να προχωρήσουμε, πρόσθεσε, γιατί χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν, χρόνο που δεν διαθέτει ούτε η ελληνική οικονομία, ούτε η ελληνική κοινωνία. «Η κοινωνική υπομονή έχει εξαντληθεί», δήλωσε, τονίζοντας ότι χρειάζεται να γίνουν γρήγορες προσαρμογές της πολιτικής με στόχο την αύξηση του ΑΕΠ.
Κύκλοι προσκείμενοι στην νέα ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης δήλωσαν πως ο υπουργός Νίκος Δένδιας θα επιδιώξει σύντομα συναντήσεις με τους εκπροσώπους των τραπεζών «πάνω σε μία διευρυμένη ατζέντα», που θα περιλαμβάνει τόσο τη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων όσο και την ταχύτερη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, βάσει των διαφόρων εργαλείων που υπάρχουν στην αγορά.
Επίσης τόνισαν ότι θα υπάρξει ιεράρχηση των προτεραιοτήτων του υπουργείου, ενώ στο σκέλος του ΕΣΠΑ θα συνεχιστούν οι προσπάθειες για τη διευκόλυνση τόσο της ένταξης των επενδυτικών πρότζκεκτ όσο και της ταχύτερης απορρόφησης των κονδυλίων. Θα διαμορφωθούν action plan, ένα ευρύτερο με στόχους και υπεύθυνους έργων και ένα μικρότερο για την μεταφορά πόρων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις..
Αλλαγές θα πρέπει να αναμένονται και στο πτωχευτικό δίκαιο, αφού οι ίδιες πηγές υπογράμμισαν ότι το υφιστάμενο πλαίσιο δεν είναι επαρκές και ότι χρειάζεται μία νέα αντίληψη, που να μην ?ψέγει? τον επιχειρηματία αλλά να αντανακλά τη σύγχρονη πραγματικότητα, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επιστρέψουν ως ενεργά στοιχεία στην οικονομία.
Χθες εξάλλου ο υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Δένδιας συναντήθηκε με τον Επίτροπο Γιοχάνες Χαν και τον επικεφαλής της ομάδας δράσης της Ε.Ε. για την Ελλάδα Χορστ Ράιχενμπαχ.
H θέση της κυβέρνησης είναι ότι οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να συνεχιστούν. Είναι το μεγάλο στοίχημα ....ώστε να υλοποιήσουμε αυτό το οποίο φαίνεται απολύτως εφικτό, την έξοδο από την κρίση», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Δένδιας, μετά τις διαδοχικές συναντήσεις που είχε χθες το πρωί με τον Επίτροπο Γιοχάνες Χαν και τον επικεφαλής της ομάδας δράσης της ΕΕ για την Ελλάδα Χορστ Ράιχενμπαχ.
Στη συνάντηση γνωριμίας που είχε με τον κ. Χαν συζητήθηκε η δυνατότητα γρήγορων κινήσεων που θα επιφέρουν κατά το δυνατόν άμεσα αποτελέσματα σε σχέση με τους πόρους που προβλέπονται από το νέο ΕΣΠΑ. Ο υπουργός τόνισε ότι στόχος είναι να ?κτίσει? πάνω στα βήματα του προκατόχου του κ. Κωστή Χατζηδάκη και να εμβαθύνει όπου χρειάζεται, ώστε όχι απλώς να μην χαθεί η δυναμική που έχει επιτευχθεί στις απορροφήσεις αλλά και να επιταχυνθεί.
Ο κ. Χαν, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε χθες, μίλησε για τα εμπόδια που δημιουργούν στις επενδύσεις, προβλήματα όπως οι καθυστερήσεις στην απονομή δικαιοσύνης, οι συχνές αλλαγές στο φορολογικό κλπ, αναγνωρίζοντας πάντως ότι έχουν γίνει βήματα σε πολλούς τομείς. Αναφερόμενος στα 181 έργα προτεραιότητας του «παλαιού» ΕΣΠΑ είπε ότι 11 έργα διατρέχουν κίνδυνο, 40 χρειάζονται επιτάχυνση, 23 έργα πρέπει να ολοκληρωθούν ως το τέλος του 2014 και άλλα 105 έργα ως το τέλος του 2015, ενώ 51 είναι εκείνα που έχουν ολοκληρωθεί. Ερωτώμενος κατά πόσον ισχύει η πληροφορία ότι από εδώ και πέρα οι εκταμιεύσεις του ΕΣΠΑ σχετίζονται με την πρόοδο των ιδιωτικοποιήσεων ή άλλων μνημονιακών υποχρεώσεων παρέπεμψε το θέμα σε εμπειρογνώμονα που τον συνόδευε, ο οποίος εξήγησε ότι το ΕΣΠΑ δεν συνδέεται με το Μνημόνιο, όμως από εδώ και πέρα το νέο ΕΣΠΑ για όλες τις χώρες- μέλη περιέχει τη λεγόμενη «αρχή αιρεσιμότητας», που θέτει κάποιους όρους για τις εκταμιεύσεις των προγραμμάτων.
Ο επίτροπος αναφέρθηκε σε ένα νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ), τον «Μηχανισμό Πρωτοβουλίας», το οποίο μέσω τραπεζών θα χρηματοδοτεί 100% τις μικρομεσαίες και μάλιστα κατά τρόπο που δεν θα χρειάζεται να το εγγράψουν οι τράπεζες στα βιβλία τους. Δεδομένου του χαμηλού ρίσκου και των επιτοκίων της ΕΤΕπ, τα δάνεια αυτά θα μπορούσαν να έχουν και χαμηλά επιτόκια, εκτίμησε ο κ. Χαν.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα clusters συνεργαζόμενων επιχειρήσεων διαφορετικών κλάδων, με έμφαση στον τουρισμό και τις κρουαζιέρες. Είπε ότι πρέπει να ενισχυθεί η στροφή στον ποιοτικό τουρισμό και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επίσης μίλησε για υποδομές στα λιμάνια σε τουριστικές περιοχές ώστε να υποδέχονται κρουαζιερόπλοια, για τις δυνατότητες ελληνικών επιχειρήσεων στα τρόφιμα, σε νέα υλικά, τη συνεργασία τους με ερευνητικά κέντρα κλπ.
Το γνωρίζουν
«Δεν θέλω να χρησιμοποιώ τη λέξη κούρεμα», δήλωσε χαρακτηριστικά κορυφαίος παράγων του υπουργείου, «αλλά και οι ίδιες οι τράπεζες γνωρίζουν ότι ένα μέρος των μη εξυπηρετούμενων δανείων που έχουν στα χαρτοφυλάκιά τους δεν πρόκειται να αποπληρωθεί ποτέ. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό».
Παρκαρισμένα 30 δισ.
Δεν μπορούν οι τράπεζες να διαθέτουν παρκαρισμένα 30 δισ. ευρώ και τουλάχιστον ένα μέρος αυτών να μην μπορεί να διοχετευτεί στην πραγματική οικονομία, στις επιχειρήσεις εκείνες που αν μειωθεί το χρέος τους θα επιβιώσουν.
Συνάντηση
Κύκλοι προσκείμενοι στην νέα ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης δήλωσαν πως ο υπουργός Νίκος Δένδιας θα επιδιώξει σύντομα συναντήσεις με τους εκπροσώπους των τραπεζών «πάνω σε μία διευρυμένη ατζέντα»