ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ Π.Κ.Μ. ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2014

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 28/8/2014



Από τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Ανατολικής Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώνεται ο πίνακας συνεργείων οχημάτων που θα επιθεωρηθούν εντός του 2014, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π._. 78/88 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και την αριθ. ΟΙΚ 332870/33301/27-08-2014 Απόφαση της Διεύθυνσης Μεταφορών Ανατολικής Θεσσαλονίκης (Α._.Α. 7ΠΙ17ΛΛ-_5Ε).
Επισυνάπτεται ο σχετικός πίνακας σε ξεχωριστό αρχείο.



Ευχαριστούμε για τη συνεργασία

Γραφείο Τύπου

Ευχαριστήριο του δημάρχου Δίου-Ολύμπου, Γ.Παπαθανασίου, προς τη διεύθυνση δασών Πιερίας.



Ο δήμαρχος Δίου-Ολύμπου, κ. Γιώργος Παπαθανασίου, εκφράζει τις ευχαριστίες του προς τη διεύθυνση δασών Πιερίας, προς τον διευθυντή κ. Γεώργιο Μαυρίδη και ιδιαίτερα προς το προσωπικό του τμήματος δασικών χαρτογραφήσεων, τον προϊστάμενο κ. Π.Παπαπέτρου και τους Αθ.Παπαγιάννη, Π.Ταβουκτσή και Ρ.Φαρμάκη, διότι δόθηκε λύση στο θέμα των τεχνητών φυτειών το οποίο προκαλούσε νομικά προβλήματα στον χαρακτηρισμό των camping του νομού.
Μετά από επίμονες προσπάθειες, μελέτη του υφισταμένου νομικού καθεστώτος και επαφές με το ΥΠΕΚΑ, εντόπισαν το πρόβλημα του χαρακτηρισμού των τεχνητών φυτειών που υπήρχε κατά τη σύνταξη των δασικών χαρτών του Ν.Πιερίας, τα οποία επιβάλλονταν να χαρακτηριστούν ως δάση με βάση την τότε ισχύουσα δασική νομοθεσία και συνέβαλαν στην επίλυσή του με την κατάθεση τεκμηριωμένης πρότασης προς το υπουργείο περιβάλλοντος, η οποία πέρασε από νομοπαρασκευαστική επιτροπή της βουλής και εντέλει ψηφίστηκε με τον Ν.4280/2014 (αριθ.32, παρ.4, εδάφ.6γ).

Με βάση τον ανωτέρω νόμο δίνεται λύση στον χαρακτηρισμό των γεωργικών και των ιδιωτικών χορτολιβαδικών εκτάσεων στις οποίες πραγματοποιήθηκαν τεχνητώς φυτεύσεις δένδρων για την αναβάθμιση της αισθητικής του τοπίου, όπως συμβαίνει με τις επιχειρήσεις των camping, οι οποίες δεν υπάγονται πλέον στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας. 

Ο Γιώργος Τσαλμπούρης στην ομάδα του IOWA STATE UNIVERSITY, στις ΗΠΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ιδιαίτερη τιμή για το Πιερικό μπάσκετ


Στις Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκεται από χθες Τετάρτη ο καλαθοσφαιριστής του Πιερικού Αρχελάου Γιώργος Τσαλμπούρης.
Από τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται με την ομάδα του IOWA STATE UNIVERSITY και η συμμετοχή του αυτή χαροποίησε ιδιαίτερα τον κόσμο του Πιερικού μπάσκετ.
Η διοίκηση του ΣΦΚ Πιερικός Αρχέλαος με ανακοίνωσή της εύχεται στο διεθνή σέντερ, που είναι στο σύλλογο από τις ακαδημίες του, «καλή επιτυχία και καλή δύναμη».


«Ρεσιτάλ» ποντιακής λύρας και καλλιφωνίας των αδελφών Τσαχουρίδη στο Αρχαίο Θέατρο του Δίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ 2014



Ρεσιτάλ στην ποντιακή λύρα και την καλλιφωνία, με συνοδεία πλήθους άλλων οργάνων, έδωσαν την Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014 οι αδερφοί Τσαχουρίδη στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Ολύμπου στο Δίον.

Η αδελφική φωνή των Ματθαίου και Κώστα Τσαχουρίδη ήχησε και αντήχησε σ’ όλο το Αρχαίο Θέατρο. Μας είχαν υποσχεθεί «μουσικό ταξίδι υψηλής αισθητικής συγκίνησης…. Για μια και μόνο συναυλία που καταργεί τα καθιερωμένα μουσικά όργανα». 

Πράγματι, ο Ματθαίος επέδειξε τη δεξιοτεχνία του στην ποντική λύρα και ανέδειξε τις δυνατότητες του μουσικού αυτού οργάνου, «τις απεριόριστες μουσικές τεχνικές του, ενός μουσικού οργάνου συμβόλου για τον ποντιακό ελληνισμό». «Ένα μικρό οργανάκι το οποίο, όμως, μπορεί να κυριαρχήσει και να οδηγήσει μία ολόκληρη ορχήστρα στις μουσικές γειτονιές του κόσμου», για να δανειστούμε τα λόγια του μεγάλου αδελφού. Γιατί η λύρα μπορεί να μετασχηματίζεται σε βιολί ή βιόλα «σε μικρές συχνότητες», βιολοντσέλο «λόγω της βιολοειδούς κατασκευής του ως οργάνου», που παραπέμπει σε όργανα της μεσαιωνικής Ευρώπης μια της Μέσης Ανατολής. Ο ίδιος τη βλέπει κατά κάποιον τρόπο σαν ένα «τρίχορδο βιολί με πολλές μουσικές δυνατότητες. Αυτή είναι και η φιλοδοξία τους: «ψυχή και σώμα θα αναδείξουμε… αυτό που μας παραδόθηκε και που υπηρετούμε με σεβασμό».

Όσο για τη φωνή του Κωνσταντίνου, του μικρού αδελφού, «το καμάρι» του μεγάλου, με τις δυνατότητές του  ως τενόρου «μπορεί και ελίσσεται μεταξύ κλασικού και παραδοσιακού μουσικού ρεπερτορίου, παντρεύοντας και αγκαλιάζοντας με τη φωνή του  ένα παγκόσμιο μουσικό ρεπερτόριο με μία σπάνια μοναδικότητα». Η «οικουμενική» φωνή του Κωνσταντίνου σε άριστη συνεργασία με την «οικουμενική» δυνητική διάσταση της λύρας θα καλύψουν στο χρονικό διάστημα μιας συναυλίας ένα «οικουμενικό» ρεπερτόριο: τραγούδια ποντιακά και ηπειρώτικα, ευφραίνοντας την καρδιά και των δύο παππούδων τους, Luciano Pavarotti, μουσική της Ινδίας και του Αφγανιστάν, παραδοσιακή μουσική της κεντρικής Ασίας, των Οθωμανών και των Αράβων, μουσική κλασική όπερα και και και …. .

Στην Ευρώπη γνώρισαν τους μουσικούς πολιτισμούς του κόσμου αλλά και συνειδητοποίησαν τον πλούτο της ελληνικής μουσικής: «στη βρετανική πρωτεύουσα… πέρα από τις συναντήσεις μας και τις παραστάσεις μας με διάφορους μουσικούς πολιτισμούς ανά τον κόσμο… γνωρίζουμε περισσότερο τον πλούτο της ελληνικής  μουσικής αλλά και του ελληνισμού ως ιδέα αξεπέραστη, ως ιδέα οικουμενική».

Παράλληλα με το παγκόσμιο μουσικό ρεπερτόριο, ακούστηκαν και συνθέσεις από την καινούργια τους δισκογραφία, όπως το «Οι Μέρες φεύγουν ... κι ο χρόνος πάλι κλέβει τις χαρές μου», αλλά και παλιές όπως του Μίκη Θεοδωράκη: «Δακρυσμένα μάτια νυσταγμένοι κήποι, όνειρα κομμάτια, ας ήτανε να ζω στους μεγάλους δρόμους κάτω απ’ τις αφίσες στα χιλιάδες χρώματα ας ήταν να βρεθώ», του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου «Με τα μάτια κλειστά: Και σε παίρνω αγκαλιά με τα μάτια κλειστά πώς γεννάει στο σκοτάδι η λύπη χαρά».

Παρεμβάλλεται ένα πολυφωνικό της Βόρειας Ηπείρου, η ερμηνεία του οποίου ήταν μονολεκτικά καταπληκτική: «Τι κακό έκανα ο καημένος και με λένε όλοι φονιά. Μήνα σκότωσα κανένα μήνα φίλησα καμιά. Κάπου εδώ στη γειτονιά μας αγαπώ και ‘γω μια νιά, τ’ όνομά της δεν το ξέρω Ρούσσα Δάφνη για Μηλιά, τη γενιά της δεν θυμάμαι Τούρκα είναι για Ρωμιά. Κι αν πεθάνω σας το λέω σαν με θάψετε σάβανο να σαβανώστε το πουκαμισάκι της και νερό για να με πλύντε δάκρυ απ' τα μάτια της». Σας το παρέθεσα ολόκληρο, γιατί τέτοια τραγούδια τ’ απολαμβάνεις με όλες σου τις αισθήσεις!

Στον Στέλιο Καζαντζίδη μας πήγε το επόμενο που σε μουσική Χρήσου Νικολόπουλου συνεχίζει να μας φωνάζει «Υπάρχω» και: «Υπάρχω κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω… κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς» και στον Σταμάτη Κραουνάκη «Αυτή η νύχτα μένει αιώνες παγωμένη, που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο» και στον Μίμη Πλέσσα «Όλα δικά σου μάτια μου κι ο πόνος σου δικός μου» και με στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου «Τα μάτια μου στα μάτια σου και τ’ άστρο πάνωθέ μου. Αχ, να μην τέλειωνε ποτέ η ώρα ετούτη, θεέ μου!».

Και πολλά πολλά ήταν τα ποντιακά ακούσματα, των οποίων τα στοιχεία –καθότι αμύητη στα ποντιακά- δεν μπόρεσα να βρω. Και ήταν τόσο δυνατά που κυριολεκτικά ξεσήκωσαν το τελευταίο τέταρτο όλο το κοινό.

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Φεστιβάλ Ολύμπου επαίνεσε με τον λόγο του τους δύο καλλιτέχνες και την ορχήστρα τους και παρουσίασε τον προσκεκλημένο σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ.κ. Γεώργιο, ο οποίος, δηλώνοντας ιδιαίτερα συγκινημένος, μίλησε για τη πολύχρονη γνωριμία του με τους «Τσαχουρίδηδες» όπως τους λένε στην ιδιαίτερη πατρίδα των καλλιτεχνών τη Βέροια, για την υποτροφία που δόθηκε από την τότε Μητρόπολη στα δυο αδέρφια και «έπιασε τόπο» και τη γενικότερη πορεία τους, ακαδημαϊκή και καλλιτεχνική. Τίμησε, λοιπόν, τους δύο ταλαντούχους αδερφούς καθώς και τον πρόεδρο του Οργανισμού του Φεστιβάλ Ολύμπου προσφέροντας το μετάλλιο που η Ιερά Μητρόπολις εξέδωσε με την ευκαιρία της ενθρονίσεώς του, ένα μετάλλιο συλλεκτικό, το οποίο από τη μια πλευρά φέρει τη μορφή της Αγίας Αικατερίνης, της πολιούχου της Κατερίνης, από την οποία άλλωστε και η πόλη πήρε το όνομά της, και από την άλλη πλευρά έχει τα στοιχεία της τελετής.

Οι αδερφοί Τσαχουρίδη, στη στερεότυπη πλέον επιταγή του κοινού «και άλλο και άλλο» αποχαιρέτισαν επιδεικνύοντας τα ακουστικά λικνίσματα της λύρας τους και ερμηνεύοντας στην ποντιακή διάλεκτο «Πέντε οσπίτεα έχτισα, Κι ας ολεα ξεσπιτούμαι, Πρόσφυγας είμαι ασο κουνίμ, Θεέμ θα παλαλλούμε. Πατρίδα μ αραεύω σε, Άμον καταραμένος, Σα ξένα είμαι Έλληνας, Και σην Ελλάδαν ξένος».

Ανατολή και δύση, παρόν και παρελθόν, ήχοι παραδοσιακοί και μοντέρνοι σε ένα  σταυροδρόμι μουσικών συναντήσεων.  Όπως και οι ίδιοι είχαν πει σε κάποια τους συνέντευξη «Η μουσική είναι μία, επτά νότες στην Ανατολή και επτά στη Δύση».

Ήταν μια βραδιά αλλιώτικη, μια μουσική συνεύρεση απρόβλεπτη!
Η Ταυτότητα της παράστασης:

Μουσικοί: Αντώνης Σαρακατσιάνος (πιάνο – πλήκτρα), Αθανάσιος Σωτηριάδης (πλήκτρα – σάζι), Ιωάννης Γκαντίδης (πλήκτρα – ακορντεόν), Ιμπραήμ Ιμπραήμογλου (κρουστά), Γεώργιος Κορτσινίδης (τύμπανα – κρουστά – ποντιακό νταούλι), Ιωάννης Διαμαντίδης (κιθάρες), Παναγιώτης Βασίλογλου-Γκάνης (ηλεκτρικό κόντρα μπάσο), Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης (φωνή, πιάνο), Ματθαίος Τσαχουρίδης (ποντιακή λύρα, ουζμπέκικη λύρα, αφγανικό ρεμπάμπ, αραβικό ούτι, βιολί, περσική λύρα, λαούτο, μπουζούκι, Σολίστ/ Κώστας Αναστασιάδης (τύμπανα, ινδική τάμπλα), Ματθαίος και Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης  «Ψυχή και Σώμα».

Φεστιβάλ Ολύμπου 2014 – Η τελευταία εκδήλωση


Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014 / ώρα έναρξης 21:00 / Αρχαίο θέατρο Δίου

Κατερίνη, Ο Τόπος - Οι Άνθρωποι
Σκηνοθεσία: Γιώργος Χ. Χανδόλιας
Μουσική Επιμέλεια: Νίκος Πατρής

Η φυλετική σύνθεση των κατοίκων της Κατερίνης κατά τον 19ο και 20ο αιώνα.
Γηγενείς, Βλάχοι, Πρόσφυγες. Η πορεία αστικοποίησης τους, μέσα από το τραγούδι, τη μουσική, το χορό.
Σε συνεργασία με το Κέντρο Γραμμάτων και Τεχνών Δίου.


Εισιτήρια: Γενική είσοδος 5€.

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ U20 (ΝΕΩΝ) ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΥ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ



Τυρόπιτα με 2 υλικά

tiropita-2-ilika-psi1434
Μια πίτα γίνεται ακόμη κι αν δεν έχετε ταλέντο στο άνοιγμα του φύλλου, ακόμη και την τελευταία στιγμή, σε μισή ώρα περίπου, αρκεί να έχετε στην κατάψυξη πάντα μια ζύμη κουρού ή μια σφολιάτα. Να μια καλή ευκαιρία να καθαρίσετε το ψυγείο από τα κομματάκια τυριών που περισεύουν.

tiropita-psi3olive
Φωτογραφία – Food Styling: Αντωνία Κατή

Υλικά

  • 1 φύλλο ζύμη κουρού
  • λίγο ελαιόλαδο
  • 400γρ. κίτρινο τυρί τριμμένο, όπως έμενταλ ή γκούντα
  • 1 κουτ. γλυκού μαυροσούσαμο

Διαδικασία

Βήμα 1

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180ºC.

Βήμα 2

Λαδώνετε τον πάτο μιας μακρόστενης φόρμας για κέικ.

Βήμα 3

Απλώνετε το φύλλο κατά μήκος, αφήνοντας τις άκρες να προεξέχουν.

Βήμα 4

Μοιράζετε το τυρί πάνω στο φύλλο. Καπακώνετε με τις άκρες και κλείνετε καλά το γείσο.

Βήμα 5

Λαδώνετε την επιφάνεια, πασπαλίζετε με μαυροσούσαμο ή σουσάμι και ψήνετε για 20 περίπου λεπτά, μέχρι να ροδίσει το φύλλο.

Βήμα 6

Σερβίρετε την πίτα ζεστή ή και κρύα σαν σνακ.

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Ο Ισπανός προπονητής της Μακάμπι Τελ Αβίβ Όσκαρ Γκαρσία εγκατέλειψε την ομάδα και τη χώρα!

Wellcome Back and Goodbye Oscar!

Wellcome Back and Goodbye Oscar!
Ο Ισπανός προπονητής της Μακάμπι Τελ Αβίβ Όσκαρ Γκαρσία αποχώρησε εχθές Τρίτη 26/8/14 από την ομάδα λόγω των επιθέσεων του Ισραήλ στη Γάζα και την ίδια μέρα εγκατέλειψε το Ισραήλ. Μαζί του αποχώρησαν και οι...
βοηθοί του Ρούμπεν Μαρτίνεζ και Φραν Σάντσεζ. Ο Γκαρσία ενημέρωσε για την απόφασή του τους παίκτες το πρωί της Τρίτης πριν από την προπόνηση, ενώ είχε νωρίτερα ειδοποιήσει και τον ιδιοκτήτη της ομάδας, καθώς στις 6/6/14 είχε υπογράψει διετές συμβόλαιο.
Ο γενικός διευθυντής της Μακάμπι Τελ Αβίβ, Τζόρντι Κρόιφ (γιος του διάσημου Γιόχαν Κρόιφ), δήλωσε ότι η απόφαση αποχώρησης του Γκαρσία ήταν προσωπική και πρόσθεσε «δεν μπορείς να κάνεις σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Παιχνίδια ακυρώνονται, η εθνική ομάδα αναγκάζεται να παίξει στο εξωτερικό, όλες οι ισραηλινές ομάδες αναγκάστηκαν να παίξουν στο εξωτερικό».
Ο Γκαρσία αναλάμβανε τη Μακάμπι Τελ Αβίβ για δεύτερη φορά. Υπήρξε προπονητής της τη σεζόν 2012-2013, όταν την είχε οδηγήσει στο πρωτάθλημα του 2013, και στη συνέχεια ανέλαβε τη βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα Μπράιτον. Στις 2 Ιούνιου του 2014,ανακοινώθηκε επισήμως ότι αναλαμβάνει ξανά τη θέση του προπονητή για δύο σεζόν και σύμφωνα με αθλητικές πηγές είχε υπογράψει διετές συμβόλαιο με την ομάδα.
Η παραίτηση του Γκαρσία έρχεται δύο μέρες πριν από το δεύτερο σκέλος του Europa League playoff της Μακάμπι Τελ Αβίβ εναντίον του Αστέρα Τρίπολης που έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί αυτή την Πέμπτη 28 Αυγούστου στις 8.30μμ στο στάδιο Αντώνης Παπαδόπουλος στη Λάρνακα της Κύπρου και όχι στην έδρα της Μακάμπι για λόγους ασφαλείας.
Στις 16 Ιουλίου 2014 η UEFA αποφάσισε τα ματς των ισραηλινών ομάδων να διεξάγονται εκτός έδρας για λόγους ασφαλείας μέχρι νεωτέρας. Στο πλαίσιο αυτής της απόφασης είχε ζητηθεί από τις ισραηλινές ποδοσφαιρικές ομάδες να προτείνουν εναλλακτικούς τόπους διοργάνωσης εκτός Ισραήλ για τους αγώνες του πρωταθλήματος Τσάμπιονς Λιγκ 2014/15 και για το πρωτάθλημα Europa League της UEFA.
Οι ισραηλινές ομάδες που συμμετέχουν σε αγώνες του ευρωπαϊκού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος έχουν αναγκαστεί να φιλοξενήσουν τις αντίπαλες ομάδες τους στην Κύπρο, το τοπικό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα που επρόκειτο να ξεκινήσει το προηγούμενο Σαββατοκύριακο αναβλήθηκε και ο επόμενος προκριματικός αγώνας εναντίον του Βελγίου για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, που είχε προγραμματιστεί για τις 9 Σεπτεμβρίου 2014 στην Ιερουσαλήμ, είχε ανακοινωθεί πως είτε θα παιχτεί σε άλλη χώρα ή θα αναβληθεί.
Έχουν επηρεαστεί και άλλα αθλήματα. Τα πλέι-οφ του παγκόσμιου πρωταθλήματος τένις, Davis Cup World Group, ανάμεσα στο Ισραήλ και την Αργεντινή που επρόκειτο να γίνουν στο στάδιο Ramat Hasharon στις 12-14 Σεπτεμβρίου 2014, ανακοινώθηκε ότι θα μεταφερθούν τελικά στη Φλόριντα των ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Τένις να αποκλείσει το Τελ Αβίβ ως τόπο διεξαγωγής αγώνων για λόγους ασφαλείας.
Παράλληλα συνεχίζονται οι διεθνείς προσπάθειες για αθλητικό μποϊκοτάζ του Ισραήλ. Οι πιο σημαντικές πρωτοβουλίες σχετικά με το αθλητικό BDS αυτή την περίοδο προέρχονται από τη συλλογικότητα «Κόκκινη Κάρτα στον Ισραηλινό Ρατσισμό – Red Card Israeli Racism (RCIR)», η οποία απεύθυνε έκκληση στις 11 Αυγούστου 2014 στην UEFA να αποκλείσει τη (Δυτική) Ιερουσαλήμ από τους τόπους διεξαγωγής του EURO 2020. Οι σχετικές αποφάσεις της UEFA θα ανακοινωθούν στις 19 Σεπτεμβρίου 2014 στη Γενεύη. Την ίδια στιγμή, η RCIR συγκεντρώνει υπογραφές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμαςChange.org για να αιτηθεί τον αποκλεισμό της Ισραηλινής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας από τη FIFA.
Πηγές: WPWBISF
Σχετικό υλικό στα ελληνικά από το blog του Συλλόγου Ιντιφάντα
Χρήσιμα links με πλούσιο υλικό στα αγγλικά:
Why a sporting BDS on Israel is long overdue – a compilation of sources (Συλλογή κειμένων σχετικά με το ρατσισμό στον αθλητισμό του Ισραήλ, την άσκηση πολιτικής μέσω του αθλητισμού από το Ισραηλινό Απαρτχάιντ, το Παλαιστινιακό Ποδόσφαιρο στα Κατεχόμενα Εδάφη και το μεγαλειώδες Κίνημα του Αθλητικού Μποϊκοτάζ της Νοτίου Αφρικής).
"intifadagr"

Φρένο στους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας για οικονομικά αδύναμους

Φρένο στους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας για οικονομικά αδύναμους (upd)

Ασπίδα προστασίας στην ακίνητη περιουσία των ασθενέστερων ομάδων του πληθυσμού, ενόψει της απελευθέρωσης των πλειστηριασμών, ζήτησε ο πρωθυπουργός από τους αρμόδιους υπουργούς.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Αντ. Σαμαράς ζήτησε να ετοιμαστεί νομοθετική πρωτοβουλία από τους υπουργούς Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης κ. Αθανασίου και Δένδια η οποία θα προστατεύει την πρώτη κατοικία των μη εχόντων από τον κίνδυνο να εκπλειστηριαστεί.
Η εντολή Σαμαρά δόθηκε κατά τη διάρκεια της κυβερνητικής σύσκεψης στο Μαξίμου για την προετοιμασία της ελληνικής αποστολής που θα μεταβεί στο Παρίσι. Υπουργοί της κυβέρνησης έθεσαν το θέμα των πλειστηριασμών και της κοινωνικής αναταραχής που θα προκληθεί με την απελευθέρωση από τις αρχές του νέου έτους. Ελέχθη μάλιστα ότι η κυβέρνηση θα αντιμετωπίσει «λαϊκή οργή» και κύμα αρνητικών δημοσιευμάτων, λίγο καιρό μάλιστα πριν την προσπάθεια για εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η νομοθετική ρύθμιση θα προσανατολίζεται στην προστασία της πρώτης κατοικίας των οικονομικά αδύναμων και όσων αποδεδειγμένα δεν έχουν να πληρώσουν τα χρέη τους σε τράπεζες και Δημόσιο.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να αποσαφηνιστούν οι όροι και προϋποθέσεις για την ένταξη των κοινωνικά ασθενέστερων σε καθεστώς προστασίας από τους πλειστηριασμούς. Στο ίδιο θέμα, μάλιστα αναφέρθηκε και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης. Ο κ. Βενιζέλος στη συνομιλία που είχε με δημοσιογράφους τόνισε πως η πρώτη κατοικία των φτωχών και των μεσαίων οικογενειών θα προστατευθεί από τους πλειστηριασμούς.
Εν τω μεταξύ, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, τον καλύτερο δυνατό συντονισμό όλων των αρμοδίων υπουργών ζήτησε ο πρωθυπουργός κατά τη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου εν όψει των επαφών με την τρόικα στο Παρίσι στις 2 Σεπτεμβρίου, έτσι ώστε, όπως τόνισε, να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τη χώρα.
Ο Αντώνης Σαμαράς στην παρέμβασή του επικαλέστηκε, μάλιστα, το νέο σημερινό ράλι των ελληνικών ομολόγων θέλοντας να τονίσει τη θετική πορεία της ελληνικής οικονομίας και το κλίμα που επικρατεί για τη χώρα μας στις διεθνείς αγορές.
Στη σύσκεψη, στην οποία συμμετείχε ο Ευάγγελος Βενιζέλος και οι υπουργοί της κυβέρνησης που θα μεταβούν στη γαλλική πρωτεύουσα, πραγματοποιήθηκε καταγραφή των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί μέχρι τώρα και όπως διαπιστώθηκε περίπου το 80% των δεσμεύσεων που έχουμε αναλάβει έχει ήδη υλοποιηθεί. Το επόμενο διάστημα μάλιστα ο υπουργός Οικονομικών Γκίκας Χαρδούβελης θα έχει κατ' ιδίαν επαφές με τους υπουργούς έτσι ώστε να καθοριστούν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα. Όπως επεσήμανε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, η νέα αξιολόγηση του ελληνικού οικονομικού προγράμματος που θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο θα πρέπει να σηματοδοτήσει την αλλαγή στάσης της χώρας και την οριστική έξοδο από την κρίση. «Αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι εντός και εκτός Ελλάδος» είπε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά τις απολύσεις στο δημόσιο τομέα και συγκεκριμένα για τον τομέα ευθύνης του υπουργού Παιδείας κ. Λοβέρδου ο κ. Βενιζέλος, διευκρίνισε πως πρέπει να μελετηθεί η σχετική έκθεση αξιολόγησης και μετά να ληφθούν αποφάσεις. Επανέλαβε πάντως ότι το μήνυμα της κυβέρνησης στους δημοσίους υπαλλήλους θα πρέπει να είναι το αίσθημα της ασφάλειας και να μην τελούν υπό το φόβο της απόλυσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Βενιζέλος κατά την τοποθέτησή του ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει κανένα θέμα αλλαγής του ασφαλιστικού και του υφιστάμενου πλαισίου των εργασιακών σχέσεων.

19 λεπτομέρειες που θα προσέξουν οι γυναίκες με το που σκάσεις στην παραλία



Ποιος είπε ότι το οφθαλμόλουτρο είναι αντρική υπόθεση; Ανακάλυψε όλα όσα θα προσέξει πάνω σου στην παραλία και διόρθωσε όσα μπορείς πριν να είναι αργά. Γιατί αυτές (και αν) παίρνουν μάτι!Ποιος είπε ότι το
οφθαλμόλουτρο είναι αντρική υπόθεση; 





1. Τα γυμνασμένα σου χέρια
Και φυσικά θα τα φαντάζεται να την αγκαλιάζουν. Βιάστηκα λίγο μιας και αυτό είναι το δεύτερο. Το δεξί σου χεράκι μπας και ανακαλύψει καμιά βέρα είναι πάντα πρώτο στη λίστα, όπου κι αν βρίσκεσαι.

2. Το χρωματάκι σου
Εδώ που τα λέμε δεν είναι ότι πιο κολακευτικό να είσαι σαν το γάλα. Άσε που το μαύρισμα τονίζει και την γράμμωση σου.

3. Το κορμί σου γενικότερα
Δεν χρειάζεται να είσαι σφίχτης για να σε κοιτάξει. Οι γυναίκες βλέπεις δεν έχουν στάνταρ σωματότυπο που τους αρέσει. Περί ορέξεως.

4. Το στήθος σου
Νόμιζες ότι μόνο εσύ θα κοιτούσες το δικό της; Όταν ρουφάς την κοιλίτσα να μαζευτεί και πετάγεται το στήθος έξω, για ένα περίεργο λόγο της αρέσει.

5. Την πασαρέλα σου
Έλα παραδέξου το. Όταν τρέχεις κατά μήκος της παραλίας, το κάνεις για να σε προσέξει. Κι όταν έχεις την αυτοπεποίθηση να το κάνεις χωρίς μπλούζα και σαγιονάρα, τότε σίγουρα το ματάκι της θα πέσει πάνω σου.

6. Το μαγιό σου
Βλέπεις η μόδα είναι γυναικεία υπόθεση. Προς θεού ξέχνα τα σλιπάκια. Θα σε κοιτάξει αλλά σίγουρα με άλλο μάτι. Και πίστεψέ με, αυτό το μάτι δεν το θέλεις

7. Τα λακκάκια σου
Όχι καλέ αυτά στα μαγούλα. Εδώ μπορεί να δει πολλά περισσότερα. Αυτές οι γραμμές που ξεκινάνε λίγο πάνω πάνω από την κοιλιά και καταλήγουν πολύ χαμηλότερα; Ε! Είναι απίστευτα σέξι και τρελαίνεται να τις χαζεύει.

8. Την ομοιότητά σου με τον George Clooney
Όπως και να το κάνουμε, δεν υπάρχει γυναίκα που να μην τον θεωρεί σέξι. Και αν του μοιάζεις έστω και στο μικρό του δαχτυλάκι, θα το δει. Και θα το ξαναδεί. Και θα φροντίσει και να το ξαναδεί.

9. Τους μύες σου
Θα μου πεις, είπα για τα μπράτσα, είπα για τα λακκάκια, είπα για το σωματότυπο. Ναι αλλά όταν παίζεις βόλεϋ, ρακέτες, κυνηγάς το φρίσμπι, άλλα βλέπει το ματάκι της απ' όταν κάθεσαι στην ξαπλώστρα σου και λιάζεσαι.

10. Το ντύσιμό σου
Εκεί που έχεις τελειώσει το μπανάκι σου και πίνεις το ποτάκι σου στο μπαρ ή κάνεις βόλτες για να δεις το ηλιοβασίλεμα στην παραλία. Είναι βλέπεις αυτή η βερμούδα με το φαρδύ καλοκαιρινό πουκάμισο, ή το τζιν χωρίς μπλουζάκι από πάνω που την κάνουν να φαντασιώνεται άλλα πράγματα.

11. Την πίσω όψη σου

Ότι και να πω είναι λίγο. Το ξέρεις άλλωστε πολύ καλά ότι τα οπίσθια σου, όπου και αν βρίσκεσαι, είναι από τα πρώτα πράγματα που θα κοιτάξει πάνω σου.

12. Το τι κάνεις
Μπορεί βλέπεις να καταλάβει πολλά για σένα από το τι κάνεις στην παραλία. Μήπως είσαι βαρετός και τεμπέλης και μόνιμος είσαι σε μια ξαπλώστρα πίνοντας μπύρες; Ή μήπως έχεις λιώσει από τα πολλά σπορ που έκανες σήμερα;

13. Την άλλη πίσω όψη σου
Μου ξέφυγε πριν. Τώρα δεν φοράς μπλούζα, άρα μπορεί να δει και τις πλάτες σου. Είσαι άραγε αρκετά δυνατός για να την σώσεις μόλις υποκριθεί ότι πνίγεται για να σε γνωρίσει;

14. Το επίπεδο σου
Αναρωτιέσαι πως θα καταλάβει; Μα από το τι διαβάζεις. Οικονομικές εφημερίδες; Ή μήπως αθλητικές; Το πιο μοδάτο αντρικό περιοδικό ή το πιο κουλτουριάρικο μυθιστόρημα που μόλις βγήκε στα ράφια των βιβλιοπωλείων;

15. Τα αξεσουάρ σου
Το στυλ σου παίζει παντού όπως κατάλαβες. Τα γυαλιά σου, οι σαγιονάρες σου, το καπέλο σου ή το παρεό σου δεν πρόκειται να περάσουν απαρατήρητα.

16. Τις αντοχές σου
Είναι κάτι που την ενδιαφέρει πολύ, αν σκεφτείς ότι παίζει και να βρεθεί στο κρεβάτι μαζί σου. Tip: Μην βουτήξεις πρώτα το δαχτυλάκι για να δεις την θερμοκρασία του νερού. Προτιμά τους άντρες που αψηφούν τα πάντα και βουτούν με την μία.

17. Τα μάτια σου
Όσο και να τα κρύβεις κάτω από τα μοδάτα γυαλιά σου, θα κάνει ότι μπορεί για να τα δει. Όχι τόσο για το βλέμμα σου, αλλά για να δει φυσικά αν θα την κοιτάξεις.

18. Την μπυροκοιλιά σου
Αν έχεις φυσικά. Δεν ψάχνει βλέπεις για μεθύστακα, για γκόμενο ψάχνει.

19. Τον αφαλό σου
Σου φαίνεται περίεργο; Κι εμάς αλλά για έναν περίεργο λόγο τον βρίσκουμε σέξι και πολύ ερωτικό σημείο.