ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Ποιος ανδρικός σωματότυπος «κρύβει» τον καλύτερο εραστή

Ποιος ανδρικός σωματότυπος «κρύβει» τον καλύτερο εραστή
Ένα γυμνασμένο ανδρικό κορμί αναμφισβήτητα μαγνητίζει τα βλέμματα και αποτελεί το αντικείμενο του πόθου για κάθε γυναίκα.
Μία νέα έρευνα όμως ανατρέπει τα δεδομένα και αποδεικνύει ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι .
Επιστήμονες του τουρκικού πανεπιστημίου Erciyes, διαπίστωσαν ότι οι άνδρες με «κοιλίτσα» είναι καλύτεροι εραστές, καθώς φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη αντοχή.
Οι ερευνητές μελέτησαν τη σεξουαλική συμπεριφορά 200 ανδρών και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι άτομα με υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος, έχουν αισθητά μειωμένο κίνδυνο να εμφανίσουν πρόωρη εκσπερμάτιση.
Οι άνδρες με μεγαλύτερο δείκτη Μάζας Σώματος και εμφανή κοιλιά άντεξαν κατά μέσο όρο 7,3 λεπτά περισσότερο κατά τη διάρκεια του σεξ.
Παρότι το συμπέρασμα της έρευνας είναι παράδοξο, αποτελεί κοινή παραδοχή των επιστημόνων ότι η παχυσαρκία έχει πολύ σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία των ατόμων γενικότερα.


Πηγή: http://www.onmed.gr/sexoualikothta/item/335125-poios-andrikos-somatotypos-kryvei-ton-kalytero-erasti#ixzz3qPCgyv74

Aυξήσεις έως 200 ευρώ στα Τέλη Κυκλοφορίας!

teli-kykloforias-2015 (1)Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας μόνο για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τα οχήματά τους εκπέμπουν κάτω από 80 γρ./CO2, αυξήσεις από 100 έως και 200 ευρώ στα «ακριβά» αυτοκίνητα και ένα Plan B που προβλέπει έσοδα πάνω από 1 δις. ευρώ και είναι μπορεί να ενεργοποιηθεί σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης έχει έτοιμο το οικονομικό επιτελείο.
Μάλιστα σύμφωνα με όσα ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών στην «Αγορά» : «Δεν είναι δυνατό να πληρώνει κάποιος ιδιοκτήτης ενός παλιού και μικρού σε κυβισμό οχήματος Τέλη Κυκλοφορίας 135 ευρώ και κάποιος άλλος που έχει δαπανήσει πάνω από 20.000 ευρώ για την απόκτηση ενός καινούριου οχήματος να καταβάλλει τα ίδια ή λιγότερα χρήματα για Τέλη Κυκλοφορίας».
Ωστόσο την Κυριακή ο Αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Αλεξιάδης μιλώντας στον Realfm ξεκαθάρισε πως θα ………..
αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και αξίας ανατρέποντας τα μέχρι τώρα δεδομένα που έχουν διαρρεύσει από διάφορα στελέχη του οικονομικού επιτελείου.
Παράλληλα ο κ. Αλεξιάδης προανήγγειλε τη μικρή μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε πολύ μικρά και φθηνά αυτοκίνητα αλλά και σε εκείνα με μεγάλου κυβισμού αλλά με ελάχιστη εμπορική αξία.
‘Οσον αφορά στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού, χωρίς να ξεκαθαρίσει ποια είναι αυτά, ο κ. Αλεξιάδης τόνισε πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές στα ποσά των Τελών Κυκλοφορίας και θα διατηρηθούν στα περσινά επίπεδα.
Η αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας στα καινούρια και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα αναμένεται να επηρεάσει περίπου 55.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ωστόσο το τοπίο παραμένει «θολό» σχετικά με τρόπο εφαρμογής του νέου τρόπου υπολογισμού καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να επιτευχθεί μόνο στην περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης το έχει ακόμη στην κατοχή του από καινούριο ενώ σε περίπτωση που έχει πουληθεί η αξία του οχήματος μπορεί να έχει μειωθεί έως και 80% από την αρχική αξία απόκτησης.
Δηλαδή υπάρχει ο κίνδυνος τα Τέλη Κυκλοφορίας για ίδια αυτοκίνητα να είναι διαφορετικά καθώς το σύστημα θα ανιχνεύει διαφορετικές αξίες από τις φορολογικές δηλώσεις. Ειδικότερα το ένα που το έχει στην κατοχή του ο πρώτος ιδιοκτήτης από καινούριο θα έχει πολύ υψηλότερη αξία από το αντίστοιχο που έχει πουληθεί ως μεταχειρισμένο στον επόμενο ιδιοκτήτη του και θα έχει καταγραφεί στο σύστημα πολύ χαμηλότερη αξία.
Επίσης η επανασύνδεση του τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας με τον κυβισμό ανατρέπει τα δεδομένα στα καινούρια αυτοκίνητα των οποίων τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 και όχι με τον κυβισμό…
Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας
Τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας αφορούν οχήματα που εκπέμπουν από 99 γρ./CO2 και κάτω. Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών το όριο των Μηδενικών Τελών θα μειωθεί στα 80 γρ./CO2 που αφορά σε ελάχιστα αυτοκίνητα.
Στα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουμε επίσης αλλαγές καθώς δεν θα εξαιρεθούν από την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας εξαιτίας του υψηλού κόστους απόκτησης.
Το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας που θα καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων με ρύπους από 81 γρ./CO2 έως και 99 γρ./Co2 αναμένεται να κυμανθεί στα 50-60 ευρώ και αφορά περίπου 55.000 κατόχους. Τα έσοδα που εκτιμά το ΥΠΟΙΚ ότι θα αντλήσει ανέρχονται σε περίπου 3 εκατ. ευρώ.
Για τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα το οικονομικό επιτελείο έχει βάλει στο «στόχαστρο» όσα κοστίζουν πάνω από 20.000-25.000 ευρώ τα οποία θα επιβαρυνθούν με επιπλέον 150 ευρώ.
Τα «ακριβά» 1.600άρια και 1.800άρια
Ο όρος «ακριβά» αυτοκίνητα ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί από το οικονομικό επιτελείο και σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» στο στόχαστρο έχουν εισέλθει τα αυτοκίνητα με Αξία Λιανικής πάνω από 20-25.000 ευρώ αλλά και τα οχήματα με κινητήρες από 1.600 έως 1.800 κ.εκ.
Στην πρώτη περίπτωση των «ακριβών» αυτοκινήτων αναμένεται να υπάρξουν αυξήσεις μεταξύ 100 έως 200 ευρώ και θα αφορά οχήματα με αξία απόκτησης από 20.000 ευρώ και άνω. Τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 1 Νοεμβρίου 2010 και υπολογίζονται σε περίπου 20.000 αυτοκίνητα.
Βέβαια κανείς δεν έχει λάβει υπόψιν του πως θα υπολογιστούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα «ακριβά» αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί ως μεταχειρισμένα και η αξία τους από τις 25.000 ευρώ έχει πέσει στις 10.000 ευρώ…
Παράλληλα εξαιτίας του μικρού αριθμού κυκλοφορούντων «ακριβών» αυτοκινήτων το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας στα παλαιότερα αυτοκίνητα χωρητικότητας 1.600 και 1.800 κ.εκ. που τα Τέλη Κυκλοφορίας τους υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα.
Η αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας εξετάζεται επίσης εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής διαφοράς που καταγράφεται μεταξύ 1,6-1,8 λίτρου με τα οχήματα 2.000 κ.εκ. αλλά και εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων που ανέρχεται σε περίπου 1,1 εκατ. ΙΧ.
Ειδικότερα τα Τέλη στα 1600άρια ανέρχονται σε 265 ευρώ, στα 1800άρια 300 ευρώ και στα δίλιτρα 660 ευρώ (επιπλέον του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης).
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» τα ΙΧ με κινητήρες 1.600 κ.εκ. εξετάζεται να αυξηθούν κοντά στα 350 ευρώ ενώ τα αντίστοιχα Τέλη Κυκλοφορίας για τα ΙΧ με κινητήρες 1.800 κ.εκ. υπολογίζεται ότι θα αυξηθούν στα 450 ευρώ.
Το «Plan B» έκτακτης ανάγκης με έσοδα πάνω από 1 δισ. ευρώ
‘Ετοιμο έχει το οικονομικό επιτελείο ένα Plan B σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μέσω του οποίου εκτιμά ότι μπορεί να αντλήσει έσοδα πάνω από 1 δις. ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το Plan B περιλαμβάνει 9 μέτρα που μπορούν να ενεργοποιηθούν ανά πάσα στιγμή και αφορούν:
Τέλος Δακτυλίου – Περιβαλλοντικό Τέλος: Το Τέλος Δακτυλίου ή Περιβαλλοντικό Τέλος μπορεί να αποφέρει άμεσα 100 εκατ. ευρώ ετησίως και θα καταβάλλεται εφάπαξ κάθε χρόνο. Σύμφωνα με την πρώτη παραδοχή το Τέλος Δακτυλίου θα επιβάλλεται σε όλους όσους επιθυμούν να κινούνται στον μικρό Δακτύλιο με κόστος από 20 έως 70 ευρώ για τα ΙΧ και από 150 έως 350 ευρώ για τα φορτηγά.
Η δεύτερη παραδοχή που αφορά στο Περιβαλλοντικό Τέλος έχει να κάνει με την παλαιότητα αλλά και το καύσιμο του οχήματος (πετρέλαιο) με εκτιμώμενα έσοδα 100 εκατ. ευρώ επίσης.
Τέλος Ταξινόμησης – Απόσυρση: Το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται αυτή τη στιγμή με βάση την εργοστασιακή αξία του οχήματος. Τα σχέδια του ΥΠΟΙΚ περιλαμβάνουν την σύνδεση του Τέλους Ταξινόμησης με την Αξία Λιανικής προ φόρων. Τα έσοδα από το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης υπολογίζονται σε 30 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα η κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης στις 20 Δεκεμβρίου θα αυξήσει περαιτέρω τα έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης.
Ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας: Πάνω από 920.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κυκλοφορούν τα οχήματά τους χωρίς να έχουν καταβάλλει τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας δημιουργώντας έλλειμμα στα έσοδα από 150 έως και 368 εκατ. ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να συνδέσει τις οφειλές των ανεξόφλητων Τελών Κυκλοφορίας με το εκκαθαριστικό σημείωμα του φόρου εισοδήματος.
Φοροδιαφυγή συνεργεία: Πάνω από 250 εκατ. ευρώ εκτιμά πως ανέρχεται η φοροδιαφυγή από τα παράνομα συνεργεία που έχουν «στηθεί» σε γκαράζ σπιτιών, πυλωτές, μέχρι και βενζινάδικα. Στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι η πάταξη του φαινομένου με την συνδρομή βεβαίως των νόμιμων ιδιοκτητών συνεργείων…
Φοροδιαφυγή στα Κέντρα Ανακύκλωσης: Τεράστια είναι και η φοροδιαφυγή που έχει διαπιστωθεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης Οχημάτων τα οποία έχουν «μετατραπεί» σε «πολυκαταστήματα» μεταχειρισμένων ανταλλακτικών! Μάλιστα στελέχη από την αγορά αυτοκινήτων αναφέρουν στην «Αγορά» πως: «Τα κέντρα Ανακύκλωσης Οχημάτων έχουν μετατραπεί σε πολυκαταστήματα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών και για το μόνο εξάρτημα που κόβεται απόδειξη είναι μόνο ο κινητήρας που θα αποκτήσει κάποιος ενδιαφερόμενος καθώς να προσκομίσει την απόδειξη αγοράς στο υπουργείο Μεταφορών ώστε να δηλώσει την αλλαγή του κινητήρα. Από κει και πέρα πόρτες, προφυλακτήρες, ελαστικά και ότι άλλο υπάρχει στα παλιά οχήματα πωλείται χωρίς απόδειξη! Μάλιστα δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως τα Κέντρα Ανακύκλωσης δίνουν εκατοντάδες ευρώ σε ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων για να προμηθευτούν «φθηνό» εμπόρευμα»…
Η φοροδιαφυγή από την πώληση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών χωρίς απόδειξη από τα Κέντρα Ανακύκλωσης εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ.
ΦΠΑ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ: Είναι επιβεβαιωμένο πως πολλοί έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με διάφορους τρόπους καταφέρνουν να μην καταβάλλουν τον ΦΠΑ στα οχήματα που εισάγουν κατά τον εκτελωνισμό τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το οικονομικό επιτελείο αναμένεται να επιβάλλει σε όλους τους εισαγωγείς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων την καταβολή του ΦΠΑ στην Ελλάδα και όταν προσκομίζονται τα επίσημα έγγραφα από το άλλο κράτος-μέλος που εξάγεται το όχημα ότι πραγματικά έχει καταβληθεί ο ΦΠΑ εκεί τότε θα επιστρέφεται το ποσό του ΦΠΑ που έχει καταβληθεί στην Ελλάδα στον εισαγωγέα του οχήματος.
Τα εκτιμώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 40 εκατ. ευρώ από την εν λόγω ρύθμιση.
Τέλος Ακινησίας: Οι πάνω από 600.000 κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας αποτελεί μεγάλο «πονοκέφαλο» για το οικονομικό επιτελείο. Για να σταματήσει η αθρόα κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας το ΥΠΟΙκ εξετάζει την επιβολή Τέλους Ακινησίας που θα κυμαίνεται μεταξύ 20 έως και 70 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος. Το συγκεκριμένο Τέλος είναι πολύ πιθανό να συνδεθεί με το περίφημο «Περιουσιολόγιο»…
Αναδημοσίευση από την Εφημερίδα «Αγορά» – See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17030#sthash.sa8wgcrx.dpuf

Επίδομα θέρμανσης: «Κλειδώνει» στα 60 λεπτά το λίτρο – Νέα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια

Πετρέλαιο θέρμανσης με τιμή χαμηλότερη ακόμα και από τα 60 λεπτά το λίτρο θα μπορούν να προμηθευτούν φέτος, περίπου 500.000 δικαιούχοι επιδόματος θέρμανσης.
Η επιδότηση για τη φετινή σεζόν, φαίνεται να κλειδώνει στα 25 λεπτά το λίτρο αλλά με αυστηρότερα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια τα οποία θα περιορίσουν τους δικαιούχους κοντά στις 500.000.
Με δεδομένο ότι οι τιμές στα μεγάλα αστικά κέντρα κινούνται πέριξ των 80 λεπτών, με την επιδότηση των 25 λεπτών το πετρέλαιο θα κοστίζει κάτω από 60 λεπτά. Το πρόβλημα είναι ότι το υπουργείο Οικονομικών, λόγω ταμειακών δυσκολιών, εξετάζει το ενδεχόμενο να «κόψει» τις προκαταβολές και να …………
χορηγείται η επιδότηση μόνο μετά τη δαπάνη, δυσκολεύοντας τα φτωχά νοικοκυριά ενώ παραμένει ακόμα άγνωστο πότε θα πληρωθεί η τελευταία δόση του περυσινού επιδόματος ύψους 45 εκατ. ευρώ σε εκατοντάδες χιλιάδες δικαιούχους, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Euro2day.gr.
Οι τελικές αποφάσεις για το φετινό επίδομα έχουν δυσκολέψει το υπουργείο Οικονομικών, καθώς το κονδύλι των 105 εκατ. ευρώ (το μισό σε σχέση με πέρυσι) επιχειρείται να καλύψει όσο το δυνατό περισσότερους δικαιούχους, χωρίς όμως να χαμηλώσουν υπερβολικά τα κριτήρια εισοδήματος. Τα πολύ φτωχά νοικοκυριά είναι αμφίβολο κατά πόσο επιλέγουν πετρέλαιο για τη θέρμανση του σπιτιού τους ακόμα και εάν το τελικό του κόστος υποχωρήσει κάτω από τα 60 λεπτά το λίτρο.
Η εισήγηση η οποία έχει δεχθεί από υπηρεσιακά στελέχη ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, μείωση του εισοδηματικού κριτηρίου για τον άγαμο από τα 30.000 ευρώ πέρυσι στην περιοχή των 12.000 ευρώ -15.000 ευρώ και για τον έγγαμο από τα 40.000 ευρώ κοντά στα 20.000 ευρώ. Η προσαύξηση για κάθε παιδί θα κυμαίνεται από 2.000 έως 3.000 ευρώ.
Στο περιουσιακό κριτήριο, η αξία της ακίνητης περιουσίας αναμένεται να μειωθεί δραστικά σε σχέση με πέρυσι (300.000 ευρώ για έγγαμους και μονογονεϊκές οικογένειες) ενώ θα υπάρξουν και διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα λίτρα για τα οποία θα παρέχεται επιδότηση στους δικαιούχους ανάλογα με τη γεωγραφική ζώνη.
Η απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη αναμένεται εντός των ημερών.
aftodioikisi

Σύνδρομο Μετα-Οργασμικής Νόσου: Το έχετε βιώσει; Δείτε τα συμπτώματα

Σύνδρομο Μετα-Οργασμικής Νόσου: Το έχετε βιώσει; Δείτε τα συμπτώματα
Το σεξ μας φτιάχνει τη διάθεση, προκαλεί ευεξία, ενώ λειτουργεί θετικά στην ψυχική και σωματική μας υγεία.
Τώρα, όμως, οι επιστήμονες κάνουν λόγο για μια αλλεργική αντίδραση που εμφανίζεται αμέσως μετά τον οργασμό και προκαλεί συμπτώματα που μοιάζουν με αυτά της γρίπης.
Πρόκειται για το Σύνδρομο Μετα-Οργασμικής Νόσου (Post-Orgasmic Illness Syndrome). Εμφανίζεται περίπου 20 λεπτά μετά τον οργασμό και μπορεί να διαρκέσει έως και δύο εβδομάδες. Το σύνδρομο παρουσιάζεται κυρίως στους άνδρες και πολύ πιο σπάνια στις γυναίκες.
Το άτομο βιώνει ψυχικά συμπτώματα, φυσικά συμπτώματα ή και τα δύο:
Ψυχικά συμπτώματα
Περιλαμβάνουν γνωστική δυσλειτουργία, έντονη δυσφορία, ευερεθιστότητα, άγχος, την ευαισθησία του νευρικού συστήματος, καταθλιπτική διάθεση, και δυσκολία στην επικοινωνία, την ανάγνωση και τη διατήρηση πληροφοριών, συγκέντρωση, και την κοινωνικοποίηση.
Σωματικά συμπτώματα
Περιλαμβάνουν σοβαρή κόπωση, ήπια έως σοβαρή κεφαλαλγία, φαγούρα και κάψιμο στα μάτια, ρινικό ερεθισμό και καταρροή, πυρετό, κόπωση, πόνο των μυών, ακαμψία στις αρθρώσεις Αντίστοιχη πάθηση παρουσιάζεται και στις γυναίκες, με κυρίαρχο σύμπτωμα αυτό της ναυτίας και της ζαλάδας.
Οι Ολλανδοί ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης που μελέτησαν το περίεργο αυτό σύνδρομο, κατέληξαν ότι μάλλον αυτοί οι άνδρες παρουσιάζουν αλλεργία στο ίδιο τους το σπέρμα.
Όπως αναφέρουν, ο συσχετισμός ανάμεσα στο σεξ και τα συμπτώματα της γρίπης έχει γίνει γνωστός από το 2002 στα ιατρικά περιοδικά, χωρίς όμως ακόμα να είναι γνωστή η αιτιολογία της συγκεκριμένης αλλεργίας, όπως και η θεραπεία της.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Journal of Sexual Μedicine.


Πηγή: http://www.onmed.gr/sexoualikothta/item/336320-syndromo-meta-orgasmikis-nosou-to-exete-viosei-deite-ta-symptomata#ixzz3qPBTZ61c

Βαρουφάκης: Στο Eurogroup ήθελαν ταπείνωση ή ανατροπή της κυβέρνησης.

Δυστυχώς, η πλειονότητα στο Eurogroup δεν ήθελε μια έντιμη συμφωνία με την ελληνική κυβέρνηση που έπρεπε να ταπεινωθεί ή να ανατραπεί, τονίζει ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, σε σημερινή, εκτενή συνέντευξή του στην αυστριακή εφημερίδα «Βίνερ Τσάιτουνγ».
Του Δ. Δημητρακούδη
Μεταξύ άλλων, καταγγέλλει την «τρόικα» ως τον καλύτερο φίλο των φοροφυγάδων, αναφέρεται στα δικά του λάθη και ανακοινώνει ότι συγγράφει «μανιφέστο» έχοντας κατά νου μια Ευρωπαϊκή Συνταγματική Συνέλευση.
Το μεγαλύτερο λάθος του, όπως παρατηρεί, ήταν ότι πίστεψε πως όταν πολιτικοί και γραφειοκράτες συμφωνούν προφορικά σε κάτι το τηρούν, όπως επίσης λάθος του ήταν ότι δεν δημοσιοποιούσε αμέσως τις προτάσεις του για την επίλυση της ………
κρίσης, ώστε να μην μπορεί να ισχυριστεί κανείς πως δεν είχε προτάσεις, καθώς υπήρχε ένα πολύ εξειδικευμένο σχέδιο μεταρρυθμίσεων που αφορούσε κυρίως τη χρηματοδότηση, το οποίο όμως ποτέ δεν συζητήθηκε.
Προσθέτει δε, πως, ενώ η ελληνική πλευρά κατέβαλε προσπάθειες για έναν διάλογο, στις Βρυξέλλες ακουγόταν ότι αυτή δεν έχει κανένα σχέδιο, και δυστυχώς η πλειονότητα του Eurogroup δεν ήθελε να κάνει μία έντιμη συμφωνία με αυτήν την ελληνική κυβέρνηση, που έπρεπε να ταπεινωθεί ή να ανατραπεί.
Ως αιτία της παραίτησής του αναφέρει πως ο ίδιος δεν μπορούσε να συναινέσει σε μια συμφωνία «Φάουστ» και δεν ήθελε να προδώσει το λαό του, ενώ αισθανόταν απογοητευμένος, ωστόσο, κατά την άποψή του, οι πολιτικές διαφορές απόψεων δεν θα πρέπει να καταστρέφουν τους προσωπικούς δεσμούς, διότι, όταν μια πολιτική αντιπαράθεση μετατρέπεται σε εχθρότητα, χάνεται ένα μέρος του ανθρωπισμού.
Ο πρώην υπουργός Οικονομικών – ο οποίος την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται να δώσει διάλεξη στη Βιέννη στο γνωστό «Φόρουμ Μπρούνο Κράισκι για τον Διεθνή Διάλογο» (που φέρει το όνομα του ιστορικού καγκελάριου της Αυστρίας Μπρούνο Κράισκι) – αναφερόμενος στη φοροδιαφυγή, παρατηρεί πως μετά την παραίτησή του η τρόικα διέλυσε αμέσως την «ομάδα δράσης» που ο ίδιος είχε συστήσει για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, και σημειώνει ότι «η τρόικα είναι ο καλύτερος φίλος των φοροφυγάδων».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, σημειώνει ότι κανείς δεν θα πρέπει να εξισώνει την Ευρωζώνη με την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία ήταν ένα υπέροχο εγχείρημα ειρήνης, ενώ το ευρώ είναι το αντίθετο, γιατί σχεδιάστηκε τόσο άσχημα, οδηγώντας σε αντιπαράθεση των ευρωπαϊκών χωρών και καταστρέφοντας τις επιτυχίες της ΕΕ, χωρίς ποτέ να έχει ελεγχθεί από κάποια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, παρά μόνον από τις Βρυξέλλες, όπου υπάρχει μεν ένα Κοινοβούλιο, αλλά μόνον κατ΄ όνομα και όχι στην πραγματικότητα.
Κατά την άποψή του, αποτελεί μοναδικότητα στον κόσμο το ό, τι υπάρχει μια Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα που δεν έχει πίσω της κάποια κυβέρνηση, όπως επίσης υπάρχουν κυβερνήσεις χωρίς δική τους κεντρική τράπεζα, και θα πρέπει πλέον να υπάρχουν νομίσματα που θα είναι εργαλεία για την κοινή ευημερία και όχι για την κατάργηση της δημοκρατίας.
Ο ίδιος συγγράφει αυτή τη στιγμή ένα «μανιφέστο» με άλλους συνοδοιπόρους από Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, αλλά και με το «αριστερο-σοσιαλδημοκρατικό Φόρουμ Μπρούνο Κράισκι» που θα το δημοσιοποιήσουν πριν από τα Χριστούγεννα και οι οποίοι έχουν κατά νου μια Ευρωπαϊκή Συνταγματική Συνέλευση, καθώς, όπως σημειώνει, μόνον μια πανευρωπαϊκή δημοκρατική συμμαχία των πολιτών – οι οποίοι μπορεί να ανήκουν σε διαφορετικά κόμματα – μπορεί να δημιουργήσει μια βάση για να ριζώσουν μεταρρυθμίσεις, μια επιστροφή στο εθνικό κράτος δεν αποτελεί πλέον επιλογή.
Σε σχέση με την προσφυγική κρίση, ο Έλληνας πρώην υπουργός Οικονομικών θεωρεί ότι οι πρόσφυγες δεν διαβρώνουν έναν πολιτισμό, τουναντίον τον ενισχύουν όπως μπορεί κανείς να διδαχθεί από τους Αμερικανούς, αποτελούν επίσης μια ευκαιρία, ενώ συνιστά γελοιότητα η ιδέα δημιουργίας ενός «οχυρού-Ευρώπη» για την παρεμπόδιση ερχομού των ανθρώπων και εάν η Ευρώπη δεν κατορθώσει να δει τα πράγματα από την προοπτική των εταίρων της, ακόμη και σε εποχές σοβαρών διενέξεων, είναι καταδικασμένη να καταποντιστεί.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σαρώνει το Κίνημα: «Δεν έχω να πληρώσω»

Σαρώνει το Κίνημα: «Δεν έχω να πληρώσω»Το πιο σύντομο ανέκδοτο: Ψάχνουν 19,29 δισ. από φόρους για να κλείσουν τον προϋπολογισμό.
Όταν σπέρνεις ανέμους, θερίζεις θύελλες. Αυτό πλέον πρέπει να το γνωρίζουν πολύ καλά στην κυβέρνηση.
Άλλωστε ο συνασπισμός ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ. φούσκωσε προεκλογικά το κίνημα «Δεν Πληρώνω».
Το κίνημα «Δεν Πληρώνω» μεταλλάχτηκε πλέον σε «Δεν Έχω να Πληρώσω» και στο Μαξίμου τρέχουν και δεν φτάνουν.
Τα μέλη του «Δεν Έχω να Πληρώσω» σαρώνουν απ’ άκρη σε άκρη σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.
Το οικονομικό επιτελείο στο προσχέδιο του νέου κρατικού προϋπολογισμού του 2016 που είχε καταθέσει στη Βουλή είχε ………..
θέσει ως στόχο για τα έσοδα φέτος, αναθεωρημένο μάλιστα, τα 53,48 δισ. ευρώ.
Με βάση τα τελευταία επίσημα στοιχεία του Σεπτεμβρίου οι εισπράξεις είχαν ανέλθει στα 34,19 δισ. ευρώ.
Από τα 34,19 δισ. μέχρι τα αναθεωρημένα 53,48 δισ. ευρώ υπολείπονται 19,29 δισ. ευρώ!!!
Η κυβέρνηση δηλαδή υπόσχεται στους δανειστές ότι μέσα σε λίγους μήνες θα βρει 19,29 δισεκατομμύρια και μετά αναρρωτιούνται γιατί δεν τους πιστεύει κανένας και γιατί οι Ευρωπαίοι τους θεωρούν αναξιόπιστους.
Αν η κυβέρνηση έχει στόχο να διαλύσει τη μεσαία τάξη, τότε το οικονομικό επιτελείο είναι σε καλό δρόμο.
Η απάντηση που έρχεται από την ελληνική κοινωνία που ακόμα περιμένει την 13η σύνταξη και τα 750 βασικό μισθό είναι μια: «Γράφτα!».
Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης δεν κάνει τίποτα άλλο από το να βεβαιώνει χρέη και οι πολίτες τα «γράφουν» στο τεφτέρι, αφού δεν υπάρχει cash για να πληρώσουν.
Είναι προφανές ότι αυτό δεν λέγεται πολιτική στρατηγική αλλά ανέκδοτο και στα ανέκδοτα γελάει καλά όποιος γελάει τελευταίος…

Ό,τι δώσαμε, δώσαμε…

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΔΡΟΣΟΥ
Πόσο μυαλό χρειάζεται, άραγε, ώστε να καταλάβουν πως έχουμε εξαντληθεί; Πως δώσαμε κι άλλο δεν έχει; Με φόρους και κόντρα φόρους δεν πρόκειται ποτέ να δούμε προκοπή σε αυτόν τον τόπο. Είναι κατανοητό αυτό;
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!
Πόση ευφυΐα είναι απαραίτητη, ώστε να γίνει κατανοητό πως βάζοντας περισσότερους φόρους δεν σημαίνει ότι θα αυξηθούν τα δημόσια έσοδα;
Δεν αντιλαμβάνονται στο οικονομικό επιτελείο ότι έτσι μόνον η φοροδιαφυγή θα αυξηθεί και θα βαρύνει ακόμη περισσότερο ο λογαριασμός για τους -κατά τεκμήριο- συνεπείς της φορολογικής εξίσωσης, δηλαδή τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους ιδιοκτήτες ακινήτων;
Ούτε, ακόμη, χρειάζεται κανείς το βραβείο Νόμπελ Οικονομικών, ώστε να αντιληφθεί πως περισσότεροι φόροι σημαίνουν………….
περαιτέρω συρρίκνωση της κατανάλωσης και της ζήτησης, και άρα οδηγούν σε βαθύτερη ύφεση και υψηλότερη ανεργία.
Εντέλει, εάν δεν θέλουν να τα καταλάβουν όλα αυτά, ίσως θα ήταν χρήσιμο να φυλλομετρήσουν την τελευταία τριμηνιαία έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής, όπου αποτυπώνονται -με ιδιαίτερα σαφή τρόπο- οι δραματικές συνθήκες υπό τις οποίες βρίσκεται σήμερα η ελληνική οικονομία και βεβαίως οι πολίτες αυτής της χώρας.
Η σαφής υστέρηση στα δημόσια έσοδα αλλά και η εκτόξευση των ληξιπρόθεσμων οφειλών ιδιωτών και επιχειρήσεων προς το Δημόσιο, που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες, αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτή την εξάντληση των φορολογουμένων.
Η Ελλάδα όχι μόνον συγκαταλέγεται μεταξύ των χωρών με τους υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές στην Ευρώπη και την Ευρωζώνη, αλλά «… περαιτέρω αύξηση της φορολογικής επιβάρυνσης των ήδη βαριά φορολογουμένων δεν συνεπάγεται περισσότερα φορολογικά έσοδα, ιδιαίτερα σε περίοδο έντονης ύφεσης της οικονομίας, λόγω εξάντλησης της φοροδοτικής ικανότητας και ενίσχυσης της φοροδιαφυγής», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην έκθεση που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα.
Τι δεν καταλαβαίνουν, άρα, και αναζητούν «ισοδύναμα» μεταξύ της επιβολής συντελεστή ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση ή στο βόειο κρέας, ή ακόμη και αυξήσεις -όπως συζητείται- στα διόδια, στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, ή στην αύξηση των εργοδοτικών εισφορών;
Πόσες επιχειρήσεις θα οδηγηθούν ακόμη στο «λουκέτο», εάν αυξηθούν οι εργοδοτικές εισφορές και τι επίπτωση θα έχει αυτό στο επίπεδο της ανεργίας, έχουν αναρωτηθεί άραγε;
Φίλτατοι, έχουμε προχωρήσει πολύ βαθιά μέσα στην κρίση για να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.
Οι στόχοι των πρωτογενών πλεονασμάτων που θέτει το τρίτο κατά σειρά μνημόνιο που υπέγραψε η χώρα μας είναι σαφώς χαμηλότεροι των δύο προηγουμένων (-0,25% ΑΕΠ το 2015, +0,5% ΑΕΠ το 2016, +1,75% το 2017 και +3,5% το 2018) και επιτρέπουν τουλάχιστον για την τρέχουσα διετία την ελάφρυνση του φορολογικού φορτίου που φέρει ο κάθε συνεπής φορολογούμενος στη χώρα μας.
Αντί αυτού, όμως, και αντί του περιορισμού των κρατικών δαπανών, με τη μορφή της κατάργησης σειράς ανενεργών φορέων του Δημοσίου, βλέπουμε προσλήψεις και περαιτέρω επιβαρύνσεις για τον κρατικό κορβανά, που για ακόμη μία φορά θα αναγκαστούν να επωμιστούν οι φορολογούμενοι.
Η Ελλάδα προσπαθεί, έξι χρόνια τώρα, να βγει από την ύφεση επιβάλλοντας φόρους και σφυρίζοντας αδιάφορα για τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη η οικονομία της.
Πρόκειται για μια ασφαλέστατη συνταγή αποτυχίας, τα αποτελέσματα της οποίας όλοι βιώνουμε.
Υπό τις συνθήκες αυτές, γιατί να τρέφουμε έστω και την παραμικρή ελπίδα ότι είναι δυνατόν να υπάρξει το τσουνάμι επενδύσεων για το οποίο κάνει λόγο ο φίλτατος κ. Θ. Φέσσας, πρόεδρος του ΣΕΒ, ως απαραίτητη προϋπόθεση εξόδου της χώρας από την κρίση;
Τι καλύτερο -έναντι των γειτόνων μας- έχουμε να προσφέρουμε ώστε να προσελκύσουμε επενδύσεις;
Θα δουν άραγε τους φόρους, τη γραφειοκρατία, την αδιαφάνεια, τη φοροδιαφυγή και την κρίση, και θα κινήσουν κατά εδώ οι επενδυτές;


Η ανακεφαλαίωση της ανακεφαλαίωσης

BANKS
Με το εκβιαστικό δίλημμα του «κουρέματος» των καταθέσεων από 1/1/2016 – λόγω ενσωμάτωσης της ευρωπαϊκής οδηγίας BRRD –   η κυβέρνηση πιστή στη συμμαχία της με το τραπεζικό κεφάλαιο ψήφισε το νόμο για ακόμη μία ανακεφαλαίωση των τραπεζών.
Οι τράπεζες έχουν ήδη καταβροχθίσει από το 2008 146,35δις.€ και τώρα προσβλέπουν σε άλλα 26δις.€ περίπου, κεφάλαια από το συνολικό δανεισμό των 86δις.€ που ευελπιστεί να πάρει από τους ευρωπαίους η κυβέρνηση με τις νέες μνημονιακές συμφωνίες που έχει υπογράψει και ενσωματώνει με ταχείς ρυθμούς στην ελληνική νομοθεσία.
Επι της ουσίας οι συστημικές τράπεζες μετά τις συνεχείς ανακεφαλαιώσεις, με χρήματα που καλούνται να εξοφλήσουν οι ……….
φορολογούμενοι, ανήκουν σε ποσοστά που ξεπερνούν σε κάποιες από αυτές το 65% του μετοχικού τους κεφάλαιου στο δημόσιο, τουτέστιν στον ελληνικό λαό. Παρα ταύτα αντί εθνικοποίησης παραμένουν στα χέρια των χρεοκοπημένων τραπεζιτών και μοιράζουν κέρδη στους μετόχους τους ελέω του εξαπατημένου ελληνικού λαού και της «αριστερής» κυβέρνησης που τους ευνοεί.
Παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις η ανακεφαλαίωση αυτή δεν πρόκειται να λύσει τα προβλήματα των τραπεζών αφού όπως υπολογίζεται στη διεθνή τραπεζική αγορά απαιτούνται τουλάχιστον τα δεκαπλάσια ποσά. (200δις.€).
Γιατί κόπτονται όμως οι «δανειστές» να τις ανακεφαλαιώσουν; Επειδή η διοίκηση του Ταμείου χρηματοπιστωτικής σταθερότητας (ΤΧΣ) περνάει στην ουσία στους δανειστές, μέσω της Εκτελεστικής Επιτροπής και της Επιτροπής Επιλογής οι οποίες ελέγχονται από τους τελευταίους.
Έτσι οι τράπεζες ανακεφαλαιώνονται με δανεικά που θα ξεπληρώσουμε εμείς και περνάνε παράλληλα στα χέρια του ευρωπαϊκού τραπεζικού κεφαλαίου. Μαζί με τις εναπομείνασες καταθέσεις οι οποίες «γλιτώνουν» το κούρεμα μέχρι την επόμενη, σίγουρη, αναγκαία με τους όρους των αγορών και αναμενόμενη ανακεφαλαίωση μέσα στο 2016.
Η κυβέρνηση δεν ξεγελάει κανέναν όταν συνδέει την ανακεφαλαίωση των τραπεζών με την ανάπτυξη. Αυτή είναι η ανάπτυξη για το κεφάλαιο. Η διάσωση στη κρίση και η εξασφάλιση της κερδοφορίας του με τον ιδρώτα και το αίμα του εργαζόμενου λαού.
inred.

Στην Ελλάδα έχουν καταδικαστεί σε μόνιμη ανακεφαλαιοποίηση στις πλάτες του λαού