ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Ζευγάρια που πληρώνονται για να κάνουν σεξ online

Εξαψήφια έσοδα για να κάνουν σεξ οκτώ φορές την ημέρα!salmkfha1

Τέσσερα ζευγάρια στη Βρετανία εξομολογήθηκαν πως όταν κλείνουν την πόρτα της κρεβατοκάμαράς τους… ανοίγουν τη webcam και μοιράζονται online τις πολύ προσωπικές τους στιγμές.
Οι Kitty και Moses και οι νιόπαντροι Ari και Glenn είναι μεταξύ εκείνων που επέλεξαν να προβάλουν τη σεξουαλική ζωή τους στο ίντερνετ.
Εμφανίστηκαν στη νέα εκπομπή του Channel 4, «Sex Diaries» η οποία αποκαλύπτει μια βιομηχανία ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων- με ένα από τα ζευγάρια να έχει εξαψήφιες απολαβές!
Οι προτιμήσεις του «κοινού» ποικίλουν: άλλοι θέλουν μια γνήσια πορνοταινία, άλλοι προτιμούν παραγωγή που να θυμίζει Χόλιγουντ και κάποιοι πιο αυθεντικά κι αυθόρμητα πράγματα.
«Είναι σαν να βλέπουν ένα πραγματικό ζευγάρι- γιατί είμαστε ένα πραγματικό ζευγάρι», λένε οι Kitty και Moses, που άρχισαν να προβάλουν τη σεξουαλική ζωή τους στο διαδίκτυο μόνο για να συμπληρώσουν το εισόδημά τους. Πιστεύουν πως απευθύνονται κυρίως σε παντρεμένους που δεν έχουν καλή ερωτική σχέση με τον σύντροφό τους.
salmkfha3

Η εκπομπή αποκαλύπτει τις φαντασιώσεις των … τηλεθεατών και πολλοί παραδέχονται πως τους αρέσει να βλέπουν ένα πραγματικό ζευγάρι- αντί για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας πορνό.
Οι Kitty και Moses χρεώνουν 85 πένες το λεπτό για όσους παρακολουθούν τις περιπτύξεις τους- περίπου 1,15 ευρώ.
Αυτό που είναι παράξενο είναι πως διαρκώς το laptop τοποθετείται σε διαφορετικές γωνίες ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη θέα για τους «πελάτες» τους.
«Ποτέ δεν ξέρεις αν βγήκαν offline επειδή ξέμειναν από λεφτά ή επειδή ολοκλήρωσαν», λέει η Kitty.
Ο Moses, που είναι bisexual, βγάζει 5,5 ευρώ θωπεύοντας το στήθος της συντρόφου του.
Το ζευγάρι δηλώνει πως δεν θα σταματήσει να έχει θεατές στη σεξουαλική του ζωή ακόμα και τώρα που η Kitty έχει γίνει μητέρα.

salmkfha2

Από την πλευρά τους οι Ari και Glenn λένε πως η συμπεριφορά τους στο κρεβάτι τους γίνεται με αγάπη και όχι πορνογραφικά.
Ένα βράδυ, 4.000 άνθρωποι συντονίστηκαν για να τους δουν να κάνουν σεξ ενώ κατέγραψαν την ερωτική τους δράση και στο μήνα του μέλιτος.
«Με κάνει να νιώθω ωραία για τον εαυτό μου, να νιώθω καλύτερα», λέει η 23χρονη Ari.
Έξι μήνες αργότερα ωστόσο το ζευγάρι χώρισε.
Κάποιοι κάνουν σεξ online για χόμπι αλλά άλλοι ζουν από αυτό. Όπως οι Emma και Eddie που λένε πως έχουν εξαψήφιο εισόδημα από τη δραστηριότητα αυτή.
salmkfha1
Η 23χρονη Emma μπήκε στη «δουλειά» αυτή όταν έχασε τη δουλειά γραφείου που έκανε και, όπως λέει, ο Eddie είναι ο μόνος άνδρας με τον οποίο έχει κοιμηθεί.
Όταν ο Εddie- παράνομος μετανάστης στη Βρετανία- φυλακίστηκε, η Emma άρχισε τις περιπτύξεις με τη φίλη της Nicole.
Το ζευγάρι κάνει σεξ οκτώ φορές την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα, για να βγάζει αρκετά λεφτά. Η Emma παραδέχεται πως είναι κάπως δύσκολο να κάνει σεξ τόσες φορές την ημέρα και «συχνά συμβαίνουν και μολύνσεις».
Η βαθιά χριστιανική οικογένειά της δεν ενέκρινε ασφαλώς τη δράση της αυτή αλλά η ίδια δεν έχει καμία πρόθεση να σταματήσει. Όταν ο άνδρας της απελάθηκε στην ανατολική Ευρώπη, από όπου κατάγεται, εκείνη πήγε μαζί του αναζητώντας νέους συνεργάτες για να στήσουν την ίδια δουλειά εκεί.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ........... Γιατί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η ίδια... η Γερμανία


Γιατί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η ίδια... η Γερμανία

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να πεί κανείς ότι είναι ένας απο τους βασικούς πυλώνες της γερμανικής οικονομίας και σίγουρα ένας απο τους κύριους συντελεστές του γερμανικού εξαγωγικού θαύματος.Οι  σχέσεις  πολιτικών και  κομμάτων με τους εκπροσώπους του κλάδου πολύ στενή. Άλλωστε, η οικονομική μεγέθυνση και η εξαγωγική διεύρυνση είναι αποτέλεσμα συνδυασμένων κινήσεων και των δύο.
 Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ο μεγαλύτερος τομέας στην οικονομία της Γερμανίας. Κάποιοι όταν μιλούν για αυτή χρησιμοποιούν τον χαρακτηρισμό : «Big Three» (DaimlerBMW και VW). Απασχολεί περίπου 800.000 άτομα - ή σχεδόν 2% του γερμανικού εργατικού δυναμικού. Τα συνολικά έσοδα της ξεπέρασαν τα  € 370 δισεκατομμύρια το περασμένο έτος και αποτελούν περίπου το ένα πέμπτο των εξαγωγών της χώρας, και αντιπροσωπεύουν  περίπου το 3% του γερμανικού ΑΕΠ.
Στην πραγματικότητα μιλάμε για ένα πλέγμα επιχειρήσεων που συνδέονται μεταξύ τους τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.Δεν θα πρέπει να υποβαθμιστεί το γεγονός ότι οι «Big Three» έχουν και  πολλές θυγατρικές.Για παράδειγμα η VW έχει :AudiBentleyLamborghiniPorsche και Skoda που αντιπροσωπεύουν το 37% των πωλήσεων το 2014. Η αλήθεια είναι ότι ο μεγάλος στόχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας –μετά την κατάκτηση της αγοράς της Κίνας- ήταν η  αγορά των ΗΠΑ όπου οι ανταγωνιστές όπως GM,  Ford και  Toyota καθιστούν τον ανταγωνισμό ιδιαίτερα σκληρό .
Γιατί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η ίδια... η Γερμανία
Η επιρροή
Αντίστοιχη αυτών των μεγεθών αλλά και του ειδικού βάρους του κλάδου είναι και η επιρροή των εταιρικών ομίλων στην πολιτική σκηνή της χώρας και το αντίστροφο. Για παράδειγμα, στους κόλπους της VW, της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι δεσμοί με εκπροσώπους του πολιτικού κόσμου φαίνεται να είναι στενότεροι από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλη εταιρεία. Το 20% του μετοχικού κεφαλαίου μετά δικαιώματος ψήφου, ανήκει στο κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας, έδρα της VW (στο Βόλφσμπουργκ). Μέλη του εποπτικού συμβουλίου της VW είναι ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Οικονομίας του κρατιδίου. Τα τελευταία χρόνια,το  Βόλφσμπουργκ που είναι η καρδιά της VW , έχει ωφεληθεί από την αύξηση των εσόδων που προέρχονται από την αυτοκινητοβιομηχανία. Επίσης δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς ότι ο μισός πληθυσμός της πόλης απασχολείται από την Volkswagen.Ο προϋπολογισμός της πόλης ανήλθε σε περίπου € 430 εκατομμύρια  το τρέχον έτος και ο εταιρικός φόρος που καταβάλλει η VW είναι μια ζωτικής σημασίας πηγή εσόδων.
Τώρα όμως αρχίζουν τα προβλήματα αφού κανείς δεν μπορεί να κάνει προβλέψεις για τα μελλοντικά έσοδα και για αυτό το δημοτικό συμβούλιο έχει  καθυστερήσει τον δημοτικό προϋπολογισμό του 2016 καθώς φοβούνται ότι τα έσοδα θα μειωθούν λόγω της ανοικτής πληγής στις ΗΠΑ. Αλλά η μοίρα του Wolfsburg  δεν είναι συνδεδεμένη  μόνο με τα φορολογικά έσοδα και  τους 70.000 άμεσα απασχολούμενους στην Volkswagen . Πολλοί κάτοικοι της πόλης εργάζονται σε εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών που εξαρτώνται από την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.Η VW χρηματοδοτεί επίσης δεκάδες αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες  της πόλης, και στηρίζει την ομώνυμη  ομάδα ποδοσφαίρου.
 Μία άλλη πτυχή είναι η χορήγηση κρατικών κονδυλίων  στις αυτοκινητοβιομηχανίες για ερευνητικούς σκοπούς. Σύμφωνα με τη γερμανική κυβέρνηση, η VW έλαβε τα τελευταία δύο χρόνια 12 εκατομμύρια ευρώ από τον ομοσπονδιακό προϋπολογισμό για τέτοια χρήση.
Δεδομένων των σχέσεων μεταξύ πολιτικών και αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και της οικονομικής σπουδαιότητας της τελευταίας, δεν προκαλεί έκπληξη η ευκολία με την οποία οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών αυτοκινήτων γίνονται δεκτοί στα γραφεία των πολιτικών. Συχνός επισκέπτης των πολιτικών γραφείων ήταν και ο παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος της VW Μάρτιν Βίντερκορν.
Πάντως αυτές οι σχέσεις απο πολλούς  δεν θεωρούνται   παράδοξες  , δεδομένου ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες σημειώνουν διεθνή επιτυχία, έχουν σημαντικά έσοδα και προσφέρουν εκατοντάδες χιλιάδες  θέσεις εργασίας στη Γερμανία.

Η Ελλάδα ήταν ο φτωχότερος λαός της Ευρώπης το 2014 - Πόσος είναι ο πλούτος μετά την αφαίρεση των χρεών


Η Ελλάδα ήταν ο φτωχότερος λαός της Ευρώπης το 2014 - Πόσος είναι ο πλούτος μετά την αφαίρεση των χρεών

Ο «φτωχότερος» λαός της Δυτικής Ευρώπης σε καταθέσεις, ομόλογα και μετοχές ήταν το 2014 οι Έλληνες, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της ασφαλιστικής εταιρείας Allianz που παρακολουθεί τις αλλαγές στον παγκόσμιο πλούτο.
Μετά την αφαίρεση των χρεών που τον βαραίνουν, ο κάθε Έλληνας έχει χρηματοοικονομικά στοιχεία αξίας 11.640 ευρώ, σαφώς πίσω από την Πορτογαλία, όπου τα κατά κεφαλήν χρηματοοικονομικά στοιχεία ανέρχονταν σε 19.256 ευρώ.
Οπως αναφέρει ο Σκάι, η χώρα μας βρίσκεται στην 26η θέση ανάμεσα στις 53 χώρες που μελετήθηκαν. Την πρώτη θέση τόσο στη Δυτική Ευρώπη όσο και παγκοσμίως καταλαμβάνει η Ελβετία, όπου σε κάθε κάτοικο αναλογεί ρευστή περιουσία αξίας 157.446 ευρώ.
Στη δεύτερη θέση παγκοσμίως έρχονται οι Ηνωμένες Πολιτείες (138.710 ευρώ ανά άτομο) ενώ τρίτη έρχεται η Βρετανία, με 86.233 ευρώ ρευστών περιουσιακών στοιχείων ανά άτομο.
Πέντε θέσεις στο top-10 ανήκουν σε δυτικοευρωπαϊκά κράτη με κατά κεφαλήν πλούτο πάνω από 78.000 ευρώ, ενώ αντίθετα ο μέσος όρος στην Ανατολική Ευρώπη είναι μόλις 2.720 ευρώ.
Πιο θετικά μηνύματα για τη χώρα μας έρχονται πάντως στο μέτωπο του ατομικού χρέους. Σύμφωνα με την Allianz, ο κάθε Έλληνας έχει το χαμηλότερο παθητικό σε ολόκληρη τη Δυτική Ευρώπη και χρωστά 11.105 ευρώ, με τα χρέη μάλιστα να έχουν μειωθεί κατά 0,3% σε σχέση με το 2013.
Τα πρωτεία (και) στο ατομικό χρέος καταλαμβάνουν οι Ελβετοί, με τις κατά κεφαλήν οφειλές να υπολογίζονται σε 80.860 ευρώ.
Σε παγκόσμια κλίμακα, η Allianz διαπίστωσε πως ο χρηματοοικονομικός πλούτος έφτασε πέρυσι στο ιστορικό υψηλό των 135,7 τρισεκατομμυρίων ευρώ, αυξημένος κατά 7,1% σε σχέση με το 2013.
Το ποσό αυτό αρκεί για να εξοφληθεί το κρατικό χρέος όλων των χωρών κατά περίπου τρεις φορές!
Η εντυπωσιακή αύξηση του ρευστού πλούτου παγκοσμίως αντανακλά την αύξηση των περιουσιακών στοιχείων σε πολλές περιοχές, ιδίως στην Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Ωστόσο, η θλιβερή αλήθεια είναι πως η ανισότητα σημαδεύει την κατανομή όλης αυτής της περιουσίας.
Όπως σημειώνει η Allianz, στις 53 χώρες που μελετήθηκαν το φτωχότερο μισό του πληθυσμού κατέχει μόνο περίπου το 5% του χρηματοοικονομικού πλούτου.
Και μπορεί η μεσαία τάξη να υπολογίζεται σε 3,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε αυτές τις 53 χώρες, όμως το 80% των 136 τρισεκατομμυρίων ευρώ ανήκει στην πλουσιότερη τάξη, που αναλογεί σε λιγότερο από το 10% του πληθυσμού.