ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014





Μην τα χάσετε Ποιους λογαριασμούς ΔΕΚΟ και Δήμων μπορείς να μειώσεις με τα Κοινωνικά Τιμολόγια Οικονομία Ο Στουρνάρας ζητά ακύρωση προστίμου για διαρροή στοιχείων φορολογουμένων: Επικαλέστηκε και διαφορά 3.265 ευρώ Οικονομία Τέλος ο φόρος υπεραξίας για τα παλιά ακίνητα Φορολογία ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Ο Τζορτζ Κλούνεϊ άφησε αγάλματα τους Βρετανούς People Η σέξι γραμματέας του προέδρου της Ουρουγουάης: Μετά το γραφείο φωτογραφίζεται γυμνή People Ερωτική επιστολή 900 ετών: Ο Άγιος Βαλεντίνος στην εποχή των Βίκινγκς Επιστήμη Όταν ο έρωτας "κατακτά" τους πολιτικούς: Από τον JFK, τον Ανδρέα Παπανδρέου στον Φρανσουά Ολάντ Αφιερώματα Μηχανή του Χρόνου: Όταν η γυναίκα του Ντέιβιντ Μπάουι τον έπιασε με τον Μικ Τζάγκερ στο κρεβάτι Μουσική Μειώνεται στα 3 χρόνια η ελάχιστη διάρκεια των εμπορικών μισθώσεων Οικονομία Μηχανή του Χρόνου: Σαπφώ Νοταρά. Ερωτεύτηκε τον αντάρτη και απέρριψε πρόταση γάμου από τον Τσαρούχη Κοινωνία Φυλάκιση 2,5 ετών στη σύζυγο του Μαυραγάνη για τον θάνατο 15χρονου Ειδήσεις Η Ένωση Αστυνομικών Αχαΐας απειλεί με μηνύσεις τον "Μπαλούρδο" της Ελληνοφρένειας Κοινωνία Πρωτοδίκης ζητά να μη προβληθεί η εκπομπή "Πρωταγωνιστές" για την τραγωδία στο Φαρμακονήσι Media Εγγύηση μαμούθ 100.000.000€ για να αποφυλακιστεί ο Λαυρεντιάδης Έγκλημα Ο Πιστόριους σπάει τη σιωπή του: Θα κουβαλάω για την υπόλοιπη ζωή μου την απώλεια της Ρίβα Κόσμος Έκλεισαν εστιατόριο στη Νιγηρία γιατί σέρβιρε ανθρώπινα κεφάλια Κόσμος Δραματικές στιγμές στη "Χαλυβουργική". Σε διαθεσιμότητα 200 από τους 263 εργαζόμενους Επιχειρήσεις Τι δικαιώματα έχουν άνεργοι σε περίθαλψη και ασφάλιση Εργασία Με εντολή τς ΓΑΔΑ "επισκέψεις" αστυνομικών σε σχολεία: "Τι ψηφίζουν οι γονείς σου;", φέρεται να ρωτούν Κοινωνία Ακροβατώντας στο κενό: 650 μέτρα πάνω από τη Γη - Βίντεο που προκαλεί ίλιγγο Κόσμος Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος στην Π. Χριστοδουλίδου επειδή δεν "κατέβασε" το ρεπορτάζ για τους βατραχανθρώπους



Η δημοσιογράφος Πόπη Χριστοδουλίδου κλήθηκε το πρωί της 12-2-2014 από την Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας να προσέλθει στο κτήριο της Λ. Αλεξάνδρας για να καταθέσει σε διαταχθείσα από τον κ. Εισαγγελέα κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση αναφορικά με τα προβλεπόμενα από τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα αδικήματα της μετάδοσης στρατιωτικών μυστικών και μυστικών πληροφοριών στρατιωτικής σημασίας ( άρθρα 143 και 144 Σ.Π.Κ. ) . Προσήλθε περί ώρα 14.00 . Τελικά την 16.10 ώρα απολογήθηκε ως κατηγορούμενη για παράβαση των άρθρων 143 και 144 σε συνδυασμό με το άρθρο 195 του Σ.Π.Κ. και αρνήθηκε την κατηγορία επιφυλαχθείσα για την νομιμότητα της όλης διαδικασίας . Όλα αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της σχηματισθείσας δικογραφίας .

Αθήνα 14-2-2014

Οι παραστάντες συνήγοροι υπεράσπισης της κατηγορουμένης

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗΣ, τηλ. 6977655058 και 210- 4120121

ΧΡΥΣΑ ΣΑΛΑΒΡΑΚΟΥ τηλ. 2103675422

The Voice! Και από φωνή... κορμάρα


 

Μέσα από τη συμμετοχή της στο "The Voice" , "κονταροχτυπήθηκαν" για χάρη της η Μελίνα Ασλανίδου και ο Μιχάλης Κουινέλης.
Ο λόγος για την Χριστίνα Μηλιού, την οποία εμείς γνωρίσαμε ως μελαχρινή. Ωστόσο, η νεαρή τραγουδίστρια, που έχει στο ενεργητικό της συνεργασίες με μεγάλα ονόματα της πίστας, υπήρξε ξανθιά και μάλιστα... εκρηκτική.
Και η παρουσία της την εποχή εκείνη δεν πέρασε απαρατήρητη από τους ανθρώπους του περιοδικού Maxim, που της πρότειναν να κάνει μία γυμνή φωτογράφηση. Έτσι, η νεαρή παίκτρια του show, πόζαρε τόπλες και... αποθεώθηκε.

Ημέρα των Ερωτευμένων (Αγίου Βαλεντίνου)

Ένα βιβλίο για να «Μάθετε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα»

Ένα βιβλίο για να «Μάθετε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα»
Γνωρίστε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα (Gmail, Yahoo!, Outlook.com), εντελώς δωρεάν, με την προσφορά της «Ημερησίας του Σαββάτου» που κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου
Το e-mail είναι η υπηρεσία που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε και ίσως είναι τόσο σημαντικό όσο η ανακάλυψη του Ιντερνετ.
Στις μέρες μας, η αποστολή και λήψη e-mail έχει περάσει, από τους παροχείς πρόσβασης Ιντερνετ και τα Windows, στο «σύννεφο» και σε υπηρεσίες όπως το Gmail, το Yahoo! και το Outlook.com.
Που θα βρείτε τις προσφορές της «Ημερησίας του Σαββάτου» για την τεχνολογία
Για παλαιότερα τεύχη επικοινωνήστε στο 210 6061949 Χαλάνδρι ή στο 210 3254079 κέντρο Αθήνας.

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Α/ΑΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣΤΙΤΛΟΣ
102/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ FACEBOOK
209/11/2013ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ANDROID
316/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ WINDOWS 8
423/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ TWITTER
530/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ WORD
607/12/2013SKYPE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
714/12/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ EXCEL + CHRONOS ORO
821/12/2013ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ INSTAGRAM
928/12/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ POWERPOINT
1003/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ YOUTUBE
1111/01/2014ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ IPHONE & IPAD
1218/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ LINKEDIN
1325/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ DROPBOX
1401/02/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ GOOGLE ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ
1508/02/2014ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ PC ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟ

ΑΣΕΠ: Από έλεγχο 35.000 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι

ΑΣΕΠ: Από έλεγχο 35.000 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι

Aπό το κόσκινο του ΑΣΕΠ θα περάσουν οι μονιμοποιήσεις δημοσίων υπαλλήλων που διενεργήθηκαν μεταξύ 2006-2010 με το ΠΔ 164/2004. Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης συγκροτεί μηχανισμό επανελέγχου όλων των φακέλων. Οσοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου θα απολυθούν.
Τα μεικτά κλιμάκια θα ξεκινήσουν τους ελέγχους από το υπ. Πολιτισμού, όπου απασχολούνται περίπου 1.700 μονιμοποιηθέντες με το Π.Δ. Παυλόπουλου και σύμφωνα με πληροφορίες θα συνεχίσουν ανά τομέα (π.χ. δήμοι, ΝΠΔΔ κ.λπ.)
Επιχείρηση-μαμούθ υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ ξεκινά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αρχής γενομένης από τα τέλη Μαρτίου και με στόχο τον εξονυχιστικό επανέλεγχο της νομιμότητας 35.000 μονιμοποιήσεων δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίες έλαβαν χώρα υπό το καθεστώς του Προεδρικού Διατάγματος 164/2004 (Παυλόπουλου) μεταξύ των ετών 2006 και 2010.
Επιβεβαιώνοντας πλήρως το δημοσίευμα του «Εθνους της Κυριακής», το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης δημιουργεί μηχανισμό επανελέγχου υπό την αιγίδα του ΑΣΕΠ και με τη συμμετοχή του Σώματος Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης προκειμένου να «περάσει» από κόσκινο 35.000 ατομικούς φακέλους υπαλλήλων που μονιμοποιήθηκαν με το Π.Δ Παυλόπουλου καθώς και κάθε άλλη μετατροπή σύμβασης σε εργασιακή σχέση αορίστου χρόνου.
• Λεπτομέρειες στην έντυπη έκδοση του «Εθνους»

Ο ρόλος των γονέων στον αθλητισμο

psychinfo.gr

ΛΙΝΑ ΨΟΥΝΗ • psouni@gmail.com • www.psychinfo.gr

Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί τι προσφέρει ο αθλητισμός στα παιδιά μας;  Πηγαίνουμε το παιδί μας στον αθλητισμό επειδή το επιθυμεί ή για κάποιο άλλο λόγο; Ο αθλητισμός πέρα από τα σωματικά οφέλη, υγεία, ωραίο σώμα κτλ χτίζει το χαρακτήρα των παιδιών μας (  Ηθικά, κοινωνικά, συναισθηματικά, ψυχολογικά) μέσα από τη διασκέδαση και την εκτόνωση. Δυστυχώς μπορεί ο αθλητισμός να έχει και αρνητικές συνέπειες, μπορεί ο μικρός αθλητής να βιώσει αισθήματα απόρριψης, κοινωνικού αποκλεισμού να μειωθεί η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση του σε συνδυασμό με την εκδήλωση συμπτωμάτων στρες και άγχους.



Ποιο είναι το όνειρο για το παιδί μας στον αθλητισμό; Να γίνει πρωταθλητής ή να αποκτήσει υγιή σχέση με την άσκηση;



Προσοχή γιατί οι υπερβολικές προσδοκίες των γονέων αυξάνουν το στρες και οδηγούν στην απώλεια ενδιαφέροντος και  τη μειωμένη ευχαρίστηση.



Αν το παιδί μου λέει κάτι από τα παρακάτω τότε κάτι δεν πάει καλά..

Ανησυχώ μην απογοητεύσω τους γονείς μου με την απόδοσή μου
Νοιώθω άγχος όταν με παρακολουθούν οι γονείς μου
Δεν μου αρέσει που οι γονείς μου έρχονται στις προπονήσεις
Οι γονείς μου με πιέζουν να κάνω προπονήσεις
Τσακώνομαι με τους γονείς μου για τον αθλητισμό
Οι γονείς μου κριτικάρουν αρνητικά τον προπονητή μου
Οι γονείς μου κριτικάρουν αρνητικά τους συμπαίκτες μου


Τι κάνουμε λάθος;

Μπορεί να παρακινούμε και να πιέζουμε υπερβολικά το παιδί μας να συμμετέχει στις προπονήσεις και να αποδίδει τέλεια στους αγώνες. Μπορεί να ενθαρρύνουμε υπερβολικά το παιδί μας και μπορεί να του παίρνουμε τα μυαλά λέγοντας του ότι είναι ο επόμενος υπερ-πρωταθλητής. Επίσης η  υπερβολική ανάμειξη του γονιού οδηγεί  στην απώλεια ενδιαφέροντος.



Στην αντίθετη άκρη βρίσκεται η αδιαφορία λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων. Η  ελλιπής οργάνωση του προγράμματος (πχ το βάρος μόνο στα μαθήματα), αλλά και η υπερφόρτωση του προγράμματος των μικρών αθλητών.



Ας αναρωτηθώ…

Μήπως έχω αυξημένες απαιτήσεις από το παιδί που δεν ανταποκρίνονται στο χαρακτήρα του;
Μήπως ικανοποιώ τα δικά μου κενά ή όνειρα, μέσω της αθλητικής επιτυχίας του παιδιού μου;
Αισθάνομαι επιτυχία από την επιτυχία του παιδιού μου;
Μήπως ζω μέσα από το παιδί μου;


Ξεκαθάρισμα ρόλων

Ο ρόλος του προπονητή    Ο ρόλος του γονιού
Η προπόνηση
Η απόδοση
Το αποτέλεσμα
Η διόρθωση
Η βελτίωση
Η συνοχή της ομάδας
Η προσπάθεια
Οι αγωνιστικοί στόχοι


Η υποστήριξη: είμαστε πάντα δίπλα του, δεν μας ενδιαφέρει αν κερδίσει ή αν χάσει


Εστιαζόμαστε:

Στην απόκτηση νέων ικανοτήτων, τη προσωπική βελτίωση
Στη διασκέδαση
Στους ρεαλιστικούς στόχους
Στη θετική προσέγγιση
Στην προσπάθεια


Η σχέση του γονιού με τον προπονητή βασίζεται στην συνεργασία και την επικοινωνία. Ο γονιός δεν είναι προπονητής δεν χρειάζεται να παρέμβει στο έργο του. Έχει βέβαια το δικαίωμα να ενημερώνεται και να προτείνει οτιδήποτε τον απασχολεί σχετικά με το παιδί του.

Ο γονιός πρέπει να προβάλει τις θετικές εμπειρίες στο παιδί του.  Στόχος του γονιού είναι η θετική προσέγγιση του παιδιού για το άθλημα και τον ανταγωνισμό. Το παιδί πρέπει να παίζει για να το ευχαριστιέται και να έχει θετική παρακίνηση ως προς τη δική του βελτίωση. Ποτέ δεν πρέπει να γίνεται σύγκριση με συναθλητές ή αντιπάλους.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Ενημερωνόμαστε για τους κανόνες του παιχνιδιού, την τεχνική και την τακτική του αθλήματος
Προβάλλουμε σωστά πρότυπα συμπεριφοράς, είμαστε θετικοί φίλαθλοι
Προτρέπουμε τα παιδιά μας να μιλήσουν στους προπονητές για ότι τα απασχολεί, να ζητήσουν βοήθεια, υποστήριξη και πληροφορίες
Δίνουμε συναισθηματική υποστήριξη και θετική ανατροφοδότηση
Παρακολουθούμε τους αγώνες τους και να συζητάμε για αυτούς
Έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες και σεβόμαστε τους στόχους των παιδιών
Βοηθάμε τα παιδιά να χειριστούν την ήττα, τα λάθη και άλλες απογοητεύσεις
Χρησιμοποιούμε  πρότυπα αθλητικής συμπεριφοράς


Μη ξεχνάμε…

Ο αθλητισμός ανήκει στο παιδί μου και όχι σε εμένα



ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί μας δίνει μια εικόνα για το πώς συμπεριφερόμαστε στο παιδί μας.  Επίσης είναι μια καλή ευκαιρία για να αναρωτηθούμε και να ασκήσουμε αυτοκριτική σε κάποια θέματα. Ακολουθεί μια τυπική βαθμολογία η οποία μας δίχνει που βρισκόμαστε.  Ευχαριστηθείτε τη διαδικασία συμπλήρωσής του!!!

1 ποτέ, 2 σπάνια, 3 πολλές φορές, 4 πάντα

          1        2        3        4
Απογοητεύομαι όταν το παιδί μου αποδίδει χειρότερα από τις ικανότητές του
1        2        3        4
Κριτικάρω το παιδί μου μετά  από κάθε αγώνα
1        2        3        4
Εάν δεν πιέζω το παιδί μου δεν θα προσπαθεί σκληρά
1        2        3        4
Εάν το παιδί μου δεν κερδίζει, δεν βρίσκω λόγο να συμμετέχει στον αθλητισμό
1        2        3        4
Κατακρίνω  το παιδί μου εάν κάνει λάθη ή χάνει σε ένα αγώνα
1        2        3        4
Βοηθάω το παιδί μου να καθορίσει τους  στόχους  του
1        2        3        4
Πιστεύω ότι πρέπει να παρακινώ το παιδί μου να γίνει καλύτερο
1        2        3        4
Νοιώθω θυμό όταν δεν αποδίδει
1        2        3        4
Το ποιο σημαντικό στον αθλητισμό είναι η διασκέδαση
1        2        3        4
Θυμώνω με τα λάθος σφυρίγματα των διαιτητών
1        2        3        4
Οι περισσότεροι προπονητές δεν έχουν γνώσεις
1        2        3        4
Κρατάω ημερολόγιο του παιδιού για την πρόοδο του
1        2        3        4
Νοιώθω ενοχές για αυτά που λέω μετά τον αγώνα
1        2        3        4
Προσπαθώ να μαθαίνω για το άθλημα ώστε να διορθώνω το παιδί μου
1        2        3        4
Όταν το παιδί αποτυγχάνει νοιώθω τον πόνο και την απογοήτευσή του
1        2        3        4
Πιστεύω ότι ο προπονητής προετοιμάζει το παιδί για τη μετέπειτα ζωή του
1        2        3        4
Διαφωνούμε με το σύντροφό μου για το αθλητικό μέλλον του παιδιού
1        2        3        4
Προσπαθώ να αποδεχτώ  τις αποτυχίες
1        2        3        4
Δεν με ενδιαφέρει πολύ το αποτέλεσμα των αγώνων
1        2        3        4
Δεν θα επιτρέψω το παιδί μου να υποτιμάται από ένα προπονητή
1        2        3        4
Εάν το παιδί μου δεν είχε τόσο αρνητική στάση στα σχόλιά μου θα μπορούσε να είναι καλύτερος αθλητής
1        2        3        4
Δεν είναι δουλειά μου να αξιολογώ την αθλητική επίδοση
1        2        3        4
Πιστεύω ότι το παιδί μου πρέπει να ανταποδώσει τις θυσίες που κάναμε για να συμμετέχει στον αθλητισμό
1        2        3        4
Πιστεύω ότι ο αθλητισμός ανήκει στο παιδί μου και όχι σε εμένα
1        2        3        4
Θέλω το παιδί μου να αισθάνεται καλά για τον εαυτό του όταν παίζει
1        2        3        4


Προσθέστε τα αποτελέσματα των ερωτήσεων 1-8, 10-14,16, 17, 21 & 23.
Αφαιρέστε τις ερωτήσεις 9, 15, 18-20, 22, 24, & 25.
Εάν απαντήσατε πολύ πιθανό στην 2 προσθέστε 3 βαθμούς
Όσο ποιο υψηλό σκορ τόσο περισσότερο κακό κάνετε στο παιδί σας,
50-60: σοβαρή επιρροή στην αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση του παιδιού. Πολύ πιθανό το παιδί να εγκαταλείψει τον αθλητισμό. Ίσως υπάρχουν προβλήματα και με τους προπονητές
49-39: δεν υποστηρίζετε σωστά το παιδί, κάνετε πολλά λάθη. Πιέζετε πολύ το παιδί
38-20: είστε οκ αλλά πρέπει να αλλάξετε κάποια πράγματα στη συμπεριφορά σας. Θέλει περισσότερη υποστήριξη
19-15: η προσπάθεια είναι θετική . μπράβο σας!!