ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

«Στο σκοτάδι παραμένει η παλαιά εθνική οδός στη είσοδο του Κίτρους»

ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Δ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΥΠ. ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
«ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ»
-----
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
-----
Τηλ. 23510 79 820-1 Φαξ 23510 77 935
Ιστοσελίδα: christogiannisd.blogspot.gr
E-mail: christogiannisd@yahoo.gr


Κατερίνη, 6/5/2014



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η απερχόμενη αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Πιερίας έχει σχεδόν δύο ολόκληρα χρόνια να αποκαταστήσει τα προβλήματα του οδικού φωτισμού στην παλαιά εθνική οδό Κατερίνης-Θεσσαλονίκης στην είσοδο του Κίτρους αλλά «αδιαφορεί».
Κατά τη νυχτερινή περίοδο μειώνεται η ορατότητα, με αποτέλεσμα να γίνεται δυσκολότερη η οδήγηση και άμεσο κίνδυνο την εκδήλωση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
Ο κ. Δημήτρης Χριστογιάννης, υπ. αντιπεριφερειάρχης Π.Ε.Πιερίας, μετακινούμενος προς το Κίτρος αντιλήφτηκε το πρόβλημα και στις συζητήσεις που είχε με τους κατοίκους της περιοχής του το επιβεβαίωσαν. Είπε, μάλιστα, χαρακτηριστικά:
«Είναι άξιο να απορεί κανείς για την αδιαφορία και την επικίνδυνη αμέλεια. Η άμεση αποκατάσταση του προβλήματος και η εξασφάλιση ικανοποιητικού φωτισμού είναι αναγκαία»





Παραιτήθηκε από τον ΣΚΑΪ η Κατερίνα Ακριβοπούλου

Παραιτήθηκε από τον ΣΚΑΪ η δημοσιογράφος, Κατερίνα Ακριβοπούλου, έπειτα από πάρα πολλά χρόνια συνεργασίας. Στην επιστολή της παραίτησής της προς τον Γιάννη Αλαφούζο επικαλείται λόγους αξιοπρέπειας και επαγγελματισμού.
Διαβάστε την επιστολή παραίτησής της:
«Αγαπητέ Γιάννη
Παρά το γεγονός ότι η διοίκηση του σταθμού αποφάσισε, τον περασμένο Αύγουστο, να μου αφαιρέσει το κεντρικό μαγκαζίνο, το οποίο υπηρέτησα επί 13 χρόνια, και να με μεταθέσει στη 1 το μεσημέρι, επέλεξα να παραμείνω στο Σκάι, σεβόμενη όχι μόνο τους κανόνες του επαγγελματισμού, αλλά κυρίως την επί 22 χρόνια θητεία μου στον όμιλο, που συνοδεύτηκε από άριστη μεταξύ μας σχέση.
Τη Μεγάλη Παρασκευή όμως, πληροφορήθηκα εξωδίκως και αναρμοδίως, ότι η εκπομπή μου μετατίθεται για τις 7 το απόγευμα. Λίγες ημέρες μετά, μου προτάθηκε, επίσης αναρμοδίως, να μετατεθώ για τις 8 το βράδυ στο ραδιόφωνο, προκειμένου να συμμετάσχω στην τηλεοπτική εκπομπή του Σπύρου Μάλλη.
Κατόπιν όλων αυτών, αποχωρώ από το Σκάι για λόγους αξιοπρέπειας και επαγγελματισμού.
Ευχαριστώ για την πολύχρονη συνεργασία και εύχομαι ειλικρινά κάθε επιτυχία».

Ένα όμορφο ταξίδι που δεν τελειώνει



       Αγαπητέ συνδημότη,
       Αγαπητή συνδημότισσα
               Μετά από τέσσερις (4) θητείες Δήμαρχος Λιτοχώρου και μία (1) θητεία στη θέση του Δημάρχου του νέου Καλλικρατικού Δήμου Δίου-Ολύμπου, μία (1) θητεία ως Δημοτικός Σύμβουλος και μία θητεία (1) ως Νομαρχιακός Σύμβουλος, ολοκληρώνεται ένας κύκλος προσφοράς μου στο θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Πιστεύω ότι στα χρόνια αυτά η συνεργασία μας ήταν εποικοδομητική και καρποφόρος, συνεργασία που ήταν απαραίτητη για την ολοκλήρωση έργων και την επίλυση χρόνιων προβλημάτων της τοπικής κοινωνίας. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και όλες που μου συμπαραστάθηκαν.
                 Όταν το 2010 ξεκίνησα την προσπάθειά μου, με τους άξιους συνεργάτες μου, για το νέο Καλλικρατικό Δήμο Δίου-Ολύμπου είχα επίγνωση του τι θα παραλάμβανα γι’ αυτό και προεκλογικά δεν έλεγα τίποτα και το μόνο που έλεγα ήταν να βάλουμε σειρά, τάξη και οργάνωση στο νέο Δήμο. Η οικονομική εικόνα του Δήμου ήταν ζοφερή. Είχαμε το νούμερο 9 από τους 325 χρεωμένους Δήμους της Ελλάδας. Οι υποχρεώσεις προς προμηθευτές στις 31/12/10 ήταν 9.041.343 ευρώ, τα δάνεια 7.382.646 ευρώ, υποχρεώσεις προς ασφαλιστικούς οργανισμούς, φόροι-τέλη 741.408 ευρώ, προς διάφορους πιστωτές 727.091 ευρώ.
                    Σήμερα οι υποχρεώσεις του Δήμου πλέον είναι οι τρέχουσες. Όλες οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δήμου προς προμηθευτές, πιστωτές, ταμεία, ασφαλιστικούς οργανισμούς έχουν πληρωθεί, τα δάνεια έχουν διακανονιστεί.
                    Οι χρηματοδοτήσεις του κράτους προς την Τοπ. Αυτοδιοίκηση από το 2010 έως σήμερα έχουν μειωθεί κατά 60%. Δημόσιες επενδύσεις δεν υπάρχουν. Οι οφειλές των δήμων προς τον σύνδεσμο αποκομιδής απορριμμάτων και προς εργολάβους καθαριότητας ξεπερνούσαν τα 2.200.000 ευρώ. Αυτή ήταν η εικόνα του νέου Δήμου.
                    Τι κάναμε:
·        Εξοφλήσαμε όλες τις ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δήμου
·        Προμηθευτήκαμε τρία νέα απορριμματοφόρα (δύο με αγορά ένα δωρεά από ΔΕΣΦΑ)
·        Αγοράσαμε καινούριο σάρωθρο
·        Αγοράσαμε 3 μηχανάκια για την Δημοτική αστυνομία.
·        2 φορτηγά PIAGGIO
·        1 ΙΧ για την Δημοτική Αστυνομία
·        Για το 2014 προβλέπεται η αγορά άλλων τριών (3) απορριματοφόρων, ενός JCB και δύο αυτοκινήτων 4×4 (φορτηγάκια).
              Παρά την απαγόρευση προσλήψεων μέχρι το 2016 και την συνταξιοδότηση 10 υπαλλήλων του Δήμου καταφέραμε να οργανώσουμε την λειτουργία του νέου δήμου σε ικανοποιητικό βαθμό και στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους υπαλλήλους για την προσπάθειά τους.
                Τι υλοποιήσαμε:
·        Βάλαμε μπροστά τον βιολογικό καθαρισμό Νότιας Πιερίας που ενώ είχε παραδοθεί στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση από το 2004 ουδέποτε δούλεψε.
·        Δημοπρατήσαμε την αποπεράτωση των δικτύων αποχέτευσης Λεπτοκαρυάς και Πλαταμώνα προϋπολογισμού 4.500.00 ευρώ.
·        Δημοπρατήσαμε την αποχέτευση της Δημοτικής ενότητας Δίου προϋπολογισμού 28.000.000 ευρώ.
·        Σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πιερίας δημοπρατήσαμε το λύκειο Κονταριώτισσας προϋπολογισμού 6.000.000 ευρώ.
·        Παραδόθηκε προς χρήση η λιμνοδεξαμενή για άρδευση στη Βροντού
·        Ξεπεράσαμε μετά από γόνιμο διάλογο τα προβλήματα που δημιούργησε η ανακήρυξη του Πιερικού Ολύμπου. Δημοπρατήθηκαν δύο έργα ενταγμένα στο πρόγραμμα LEADER προϋπολογισμού 335.000 ευρώ.  (Αγροτική οδοποιία και χάρτες-πινακίδες Ολύμπου)
·        Παραδόθηκε το νέο αγροτικό Ιατρείο Πλαταμώνα και το ΚΑΠΗ Πλαταμώνα μετά από παραχώρηση του κτιρίου από ΟΣΕ. Με την βοήθεια της ΔΕΣΦΑ αποπερατώθηκε το γήπεδο του Πλαταμώνα και παραδόθηκε σε χρήση της νεολαίας {μετά από εγκατάλειψη ετών}
·        Ξεμπλοκάραμε τις πολεοδομικές μελέτες της Ενότητας του Ανατολικού Ολύμπου: Σκοτίνας-Πλαταμώνα-Παντελεήμονα-Λεπτοκαρυάς   

Τί ετοιμάζουμε για τη νέα αυτοδιοικητική περίοδο:
     Για το νέο χρηματοδοτικό Ευρωπαϊκό πλαίσιο (νέο ΕΣΠΑ 2014-2020) μόλις ανοίξουν «τα μέτρα χρηματοδότησης». Οι μελέτες που έχει ετοιμάσει η τεχνική υπηρεσία του Δήμου και πρόκειται να κατατεθούν για χρηματοδότηση είναι:

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
1
Ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων του Δήμου Δίου - Ολύμπου (1. Δημ. Σχολείο Αγ. Σπυρίδωνα, 2. Δημ. Σχολείο Κονταριώτισσας, 3. Γυμνάσιο - Λύκειο Λιτοχώρου)
566.094,74 €
Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.
2
Διαχείριση των οικιακών βιοαποβλήτων του Δήμου Δίου - Ολύμπου μέσω προγράμματος οικιακής κομποστοποίησης και προμήθειας εξοπλισμού διαχείρισης των
339.480,00 €
Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.
3
Μελέτη χώρου υγειονομικής ταφής απορριμμάτων του Δήμου Δίου - Ολύμπου
1.392.000,00 €

4
Εξοπλισμός βελτιστοποίησης αποκομιδής απορριμμάτων στο Δήμο Δίου - Ολύμπου (υπόγειοι κάδοι)
289.111,50 €
ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ
5
Κατασκευή εξωτερικού υδραγωγείου και αντικατάσταση αμιαντοσωλήνων ύδρευσης εντός οικισμών στη Δ.Ε. Δίου Δήμου Δίου - Ολύμπου
2.967.172,52 €

6
Κατασκευή ταμιευτήρα άρδευσης στην περιοχή Πυξάρι της Δ.Κ. Καρίτσας
528.577,51 €
"ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2007 - 2013"
7
Αντικατάσταση αρδευτικών στη Δ.Ε. Δίου
614.515,43 €
"ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2007 - 2013"
8
Κατασκευή ταμιευτήρα άρδευσης στη θέση Ξηροκάμπι Δ.Κ. Βροντούς
615.000,00 €
"ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2007 - 2013"
9
Βελτίωση - επέκταση δικτύων άρδευσης Δ.Ε. Δίου
615.000,00 €
"ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2007 - 2013"
10
Αντιπλημμυρική προστασία Δίου Ν. Πιερίας - Διευθέτηση ρέματος Αγίας Κόρης
3.714.600,00 €
Ε.Δ.Α. Π.Κ.Μ. - "Ε.Π. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ"
11
Ανάπλαση παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής ΟΣΕ στο Δ.Δ. Πλαταμώνα
4.691.400,00 €

12
Ολοκλήρωση πολιτιστικού κέντρου Λιτοχώρου-Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου
1.500.000,00 €

13
Διαμόρφωση πεζοδρομίων και αναβάθμιση πρόσβασης στο αρχαίο θέατρο Δίου.
448.652,00 €
ΕΕΤΑΑ ΑΕ -             "Ε.Π. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ"
14
Ανάπλαση ανατολικής εισόδου Δ.Κ. Βροντούς
380.000,00 €
ΕΕΤΑΑ ΑΕ -             "Ε.Π. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ"
15
Διαμόρφωση κοινόχρηστου χώρου Αγ. Αθανασίου στην Τ.Κ. Κονταριώτισσας
203.849,00 €
ΕΕΤΑΑ ΑΕ -             "Ε.Π. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ"
16
Κατασκευή πολιτιστικού θεματικού πάρκου στη Ν. Έφεσο
205.000,00 €
ΕΕΤΑΑ ΑΕ -             "Ε.Π. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ"
17
Αντιμετώπιση διάβρωσης ακτής Πλαταμώνα
3.350.000,00 €

18
Ολοκλήρωση και εφαρμογή των πολεοδομικών σχεδίων Λεπτοκαρυάς - Πλαταμώνα


19
Αποπεράτωση ιδιωτικών συνδέσεων αποχετεύσεων Ανατολικού Ολύμπου και σύνδεση με βιολογικό καθαρισμό.


20
Ψηφιακό μουσείο μυθολογίας
20.000.000,00 €


Φίλε συνδημότη
Φίλη συνδημότισσα
         Είναι φυσικό αυτά τα χρόνια κάποιους να δυσαρέστησα, «άλλους να τους πίκρανα με την εκλογή μου», αρχή μου είναι να είμαι χρήσιμος και όχι αρεστός. Γνώμονας των προσπαθειών μου ήταν η ανάδειξη των προσδοκιών και η επίλυση προβλημάτων της Τοπικής Κοινωνίας.
           Η εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας των συμπολιτών για πέντε εκλογικές κρίσεις-νίκες και είκοσι οκτώ συναπτά έτη προσφοράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με γεμίζουν υπερηφάνεια και δείχνουν μια φορά ακόμη πόσο πολύ χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον.
            Ας αναστοχαστούμε, λοιπόν και εμείς, μέρες που είναι, για το πού θέλουμε  να πάμε, πώς θέλουμε να ζήσουμε και ποιούς  αξίζει να εμπιστευτούμε. Ας έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι το μέλλον μας, σ’ ένα μεγάλο ποσοστό τουλάχιστον, κρίνεται από τις επιλογές μας.
             Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σ’ όλους και όλες σας. 


                                                    Ο Δήμαρχος Δίου-Ολύμπου

                                                     Γιώργος Παπαθανασίου

Ερύμανθος Mountain Trail “Ηράκλειος Άθλος” 2014.







Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο Αγώνας Ερύμανθος Mountain Trail “Ηράκλειος Άθλος” 2014 όπου διοργανώθηκε από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παράρτημα Αχαΐας τα Δ.Δ. Καλούσι και Λακκώματα του Δήμου Ερύμανθου Αχαΐας, και τον Σύλλογο δρομέων Lepanto Ναυπάκτου στις 04 / Μαΐου / 2014 και ημέρα Κυριακή.

Ο Αγώνας είχε όλα τα δεδομένα ενός ορεινού αγώνα τρεξίματος με τον καιρό να κάνει τα δικά του παιχνίδια που όμως το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό.

Στον Ερύμανθο Mountain Trail “Ηράκλειος Άθλος” 2014 πήραν μέρος 113 αθλητές από όλη την Ελλάδα και η εμπειρία τους σύμφωνα με τα λεγόμενα των συμμετεχόντων λόγω της φύσης του Αγώνα ήταν μοναδική.

Μια προσπάθεια 60 ημερών έκλεισε με της καλύτερες εμπειρίες για εμάς τους διοργανωτές, εισπράττοντας την ευχαρίστηση σας στο χαμόγελο που μας προσέφεραν απλόχερα υπομένοντας καρτερικά μέχρι και τον τελευταίο αθλητή στην βροχή για της βραβεύσεις. 

Ραντεβού λοιπόν στον Ερύμανθο Mountain Trail “Ηράκλειος Άθλος” 2015 για μπορέσουμε να κάνουμε αυτή την μεγάλη προσπάθεια διοργανωτών και αθλητών θεσμό, αγάπης προς το άθλημα, το περιβάλλον,
το βουνό, τον αθλητή!

Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Αχαΐας εκτός των άλλων θέλει να ευχαριστήσει τους Χορηγούς της Διοργάνωσης που χωρίς αυτούς ο Αγώνας δεν θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί.

Το Κρεοπωλείο Αστεριώτης, το Ούζο CRHRIS, την Interamerican, το Ξενοδοχείο Μediterranee την knotproductions, , το λογιστικό γραφείο Οικονομικοί Ορίζοντές, την ΛΟΥΞ, το κατάστημα Shoe Land, το ΚΤΕΛ Νομού Αχαΐας ΑΕ, την λέσχη 4x4 Skartaekato, τον κατάστημα του κ. Σύψας Ν Γεώργιος «Εμπόριο Φρούτων», το http://srm.gr/: τον Extreme Imports Δ.Π. Φλογεράς ΜΟΝ ΕΠΕ. τον ραδιοφωνικό σταθμό Wave974, καθώς και το Βήμα Λόγου Επικοινωνίας Vlepo.org


Καλή αντάμωση λοιπόν στον Ερύμανθο Mountain Trail “Ηράκλειος Άθλος” 2015.

Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παράρτημα Αχαΐας.

Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και Επικεφαλής του συνδυασμού «Αλληλεγγύη: Σύγχρονη Ανθρώπινη Μακεδονία», Απόστολου Τζιτζικώστα, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2014 στην Πιερία.


ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ                                                                             
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ 
Μεγάλου Αλεξάνδρου 23
60100 Κατερίνη
τηλ.: 2351046072


Κατερίνη, 6/5/2014


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αύριο το πρωί ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και επικεφαλής του συνδυασμού «Αλληλεγγύη: Σύγχρονη Ανθρώπινη Μακεδονία», Απόστολος Τζιτζικώστας, θα πραγματοποιήσει εθιμοτυπική επίσκεψη στην Πιερία. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα που θα ακολουθηθεί θα είναι το εξής:


Α. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

09:30          Επίσκεψη στον Κολινδρό

10:15          Αίθουσα Δημαρχείου Κολινδρού
Συνάντηση με τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου Κολινδρού


Β. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΙΓΙΝΙΟΥ

11:15          Επίσκεψη στο Αιγίνιο
Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Δημαρχείου Πύδνας - Κολινδρού



12:15          Συνάντηση με το Δήμαρχο Πύδνας – Κολινδρού κ. Ευάγγελο Πολύζο


 Γ. ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

18:00          Επισκόπηση του δρόμου  Βρύας – Ρητίνης






Με εκτίμηση,

Γραφείο Τύπου

Μεγάλου Αλεξάνδρου 23
60100 Κατερίνη
τηλ.: 2351046072

Νέα λεωφορεία χωρίς οδηγό

Έξι λεωφορεία χωρίς οδηγό θα κυκλοφορήσουν προσεχώς στους δρόμους των Τρικάλων, ενώ στους στόχους του υπουργείου Μεταφορών είναι τα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα...
να διασχίσουν κάποια στιγμή και δρόμους της Αθήνας.

Τα συστήματα αυτά, όπως σημείωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλος κατά τη διάρκεια ημερίδας με θέμα το νομικό πλαίσιο της ΕΕ για την πιστοποίηση των αυτοματοποιημένων οχημάτων στις αστικές περιοχές, μπορούν να εξυπηρετήσουν ιστορικά κέντρα πόλεων και να τα αποσυμφορήσουν εφόσον συνδυαστούν με υπάρχουσες δομές μεταφορών, υπό το πρίσμα -πάντα- της οδικής ασφάλειας.

Η πόλη των Τρικάλων είναι πρώτη από τις πέντε ευρωπαϊκές περιοχές στις οποίες θα δοκιμαστούν πιλοτικά (έξι μήνες) τα αυτοματοποιημένα λεωφορεία χωρίς οδηγό, θα λειτουργούν με αισθητήρες, στο πλαίσιο του προγράμματος CityMobil2. Η εμφάνιση των οχημάτων αυτών στην πόλη των Τρικάλων αναμένεται στις αρχές του 2015, και θα είναι χωρητικότητας 4, 12 ή 15 επιβατών, τα οποία θα κινούνται στο δρόμο και όχι σε ράγες με ταχύτητες έως 20 χιλιόμετρα την ώρα αφού θα κινούνται σε διαδρομές με διασταυρώσεις και πεζούς. Η διαδρομή του λεωφορείου, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της αναπτυξιακής δημοτικής εταιρίας, e-trikala, Οδ. Ράπτης θα ξεκινάει από την οδό Βουλής, θα συνεχίζει την Καραϊσκάκη, θα φθάνει στην οδό Πλουτάρχου, ενώ στην επιστροφή θα στρίβει για τη λεωφόρο Ερμού περνώντας μπροστά από την κεντρική πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου και ύστερα από μία ακόμη παράκαμψη θα επιστρέφει στην αφετηρία.

Όμως, για να κυκλοφορήσουν τέτοια οχήματα στους ευρωπαϊκούς δρόμους, απαιτείται η προώθηση των απαιτούμενων νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων ενώ δεν αποκλείεται σε βάθος χρόνου, όπως ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, να απαιτηθεί και η αναθεώρηση της Συνθήκης της Βιέννης, όπου η φιλοσοφία της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων βασίζεται στον ανθρώπινο παράγοντα (οδηγό). Το έργο CityMobil2 επικεντρώνεται στην προώθηση των απαιτούμενων νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων που θα επιτρέψουν την μελλοντική κυκλοφορία τέτοιων οχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους και αποτελεί συνέχεια του έργου CityMobil (στο αρχικό έργο πραγματοποιήθηκαν μικρής χρονικής διάρκειας, επιδείξεις αυτοματοποιημένων οχημάτων σε ευρωπαϊκές πόλεις σε περιορισμένο χώρο και σε αυστηρά ελεγχόμενο περιβάλλον). Οι χώρες που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του έργου CityMobil2 είναι η Ελλάδα (Τρίκαλα), Ιταλία (Μιλάνο), Ισπανία (Λεόν), Γαλλία (Λα Ροσέλ) και Φινλανδία (Βαντάα).

Ειδικότερα, όσον αφορά την κυκλοφορία τέτοιων οχημάτων στους δρόμους της χώρας μας, όπως επισήμανε ο υφυπουργός Μιχ. Παπαδόπουλος, το υπουργείο Μεταφορών, εξετάζει τη δυνατότητα χορήγησης πινακίδων δοκιμαστικής κυκλοφορίας για να μπορέσουν να κινηθούν. Μάλιστα δεν παρέλειψε να εκφράσει τα συγχαρητήρια στο Δήμο Τρικκαίων και στην e-trikala, καθώς και στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών που στήριξαν και στηρίζουν το εν λόγω έργο. «Θα είναι η πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο που ένα τέτοιο σύστημα θα τεθεί σε κυκλοφορία σε καθαρά αστικό περιβάλλον σε συνθήκες πραγματικής κυκλοφορίας», ανέφερε ο υφυπουργός.

ΔΕΙΤΕ την “καυτή” σοκολάτα με τα ατελείωτα καλλίγραμμα πόδια! Είναι “θάνατος”

sokol

Ένα από τα νέα, πανέμορφα κορίτσια της «φρέσκιας» βραζιλιάνικης γενιάς των supermodels, η Lais Ribeiro, γεννημένη το 1992 στη Τερεσίνα, δεν έκανε τίποτα το ξεχωριστό σε σχέση με όλες τις καλλίγραμμες προκατόχους της για να γίνει πασίγνωστη σε ολόκληρο τον κόσμο… Απλά, εκτός από το πανέμορφο πρόσωπο και τη βελούδινη επιδερμίδα της διαθέτει και ένα κορμί, ύψους 1,78 παρακαλώ, που καταλήγει σε δύο ατελείωτα και φοβερά καλλίγραμμα πόδια.