ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Βροντερό «παρών» των Βροντινών στην ανοιχτή συγκέντρωση του Συνδυασμού Ευθύνης





Βροντερό «παρών» έδωσαν οι Βροντινοί στην ανοιχτή συγκέντρωση του «Συνδυασμού Ευθύνης» με ομιλητή τον επικεφαλής του ψηφοδελτίου, Γιώργο Φαρμάκη. Με επευφημίες και αγκαλιές υποδέχθηκαν αρκετοί κάτοικοι τον υποψήφιο Δήμαρχο Δίου-Ολύμπου ενώ και κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης η ομιλία του διακόπτονταν συχνά από τα χειροκροτήματα του κόσμου.
Ο Γιώργος Φαρμάκης στην αρχή της ομιλίας του αφού ευχαρίστησε τους κατοίκους για την υποδοχή που του επεφύλαξαν και για την αγάπη που επιδεικνύουν σ’ αυτόν και στον συνδυασμό του, τους είπε ότι τόσο εκείνος όσο και οι συνεργάτες του ήταν, είναι και θα συνεχίσουν να παραμένουν δίπλα στον κόσμο της αγροτιάς, του μόχθου και της δουλειάς, επιλύοντας τα προβλήματά τους.
Αναφερόμενος στο πρόγραμμά του για την περαιτέρω ανάπτυξη της Βροντούς, της δημοτικής ενότητας Δίου αλλά και ολόκληρου του δήμου, μίλησε, καταρχήν, για τα έργα που έγιναν την περασμένη περίοδο στο χωριό και στην ευρύτερη περιοχή, παρά την οικονομική στενότητα που υπήρχε.
Συγκεκριμένα, μίλησε για τις παρεμβάσεις που έγιναν και που ωφέλησαν τους αγρότες της Βροντούς και του Δίου αφού, για παράδειγμα, με την κατασκευή του ταμιευτήρα νερού που πέρυσι ολοκληρώθηκε στη Βροντού, δόθηκε στους αγρότες η δυνατότητα να ποτίζουν απρόσκοπτα τα χωράφια τους. Με την κατασκευή νέων ταμειευτηρων  τόνισε θα ειναι εφικτή και η παραπέρα μείωση κοστολογίου για τον δήμο. Επίσης, ανακοίνωσε ότι έχει ήδη υποβληθεί μελέτη στο πρόγραμμα «Μπαλτατζής» για την κατασκευή και δεύτερου ταμιευτήρα στην περιοχή. 

Ανέφερε ακόμη ότι σε εξέλιξη βρίσκονται έργα αγροτικής οδοποιίας, υπενθύμισε ότι ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση δικτύων ύδρευσης που μέχρι πρότινος ήταν από αμίαντο ενώ σημείωσε ότι στη φάση υλοποίησης είναι έργα και παρεμβάσεις που αφορούν σε δίκτυα αποχέτευσης στη Βροντού και γενικότερα στη δημοτική ενότητα Δίου.
Στο κλείσιμο της ομιλίας του ο Γιώργος Φαρμάκης μίλησε για την ενότητα που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των κατοίκων του δήμου και, γυρίζοντας για λίγο το ρολόι του χρόνου, θύμισε στους Βροντινούς ότι τόσο το χωριό τους όσο και το Λιτόχωρο αποτέλεσαν, στο παρελθόν, πεδία έντονων ιδεολογικών αντιπαραθέσεων. «Σήμερα», είπε ο κ. Φαρμάκης, «είμαστε εδώ για να δώσουμε κι ένα βροντερό μήνυμα ενότητας και ομόνοιας. Σήμερα είμαστε εδώ για να βροντοφωνάξουμε ότι δεν μας χωρίζει τίποτα, ότι μας ενώνουν πάρα πολλά.
Εμπιστευθείτε μας, εμπιστευθείτε τους δικούς σας ανθρώπους, είμαστε οι δικοί σας άνθρωποι, σας νιώθουμε δικούς μας ανθρώπους, όχι θεωρητικά, αλλά το αποδείξαμε, γιατί ήμασταν, είμαστε και θα συνεχίσουμε να είμαστε καθημερινά δίπλα σας, στα προβλήματά σας, στις λύπες και στις χαρές σας, στις δύσκολες στιγμές σας αλλά και στις ευχάριστες. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την εδώ παρουσία σας και για την αγάπη σας».
Τέλος, παρουσίασε στους κατοίκους τούς υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους που κατάγονται από Βροντού και είναι οι εξής: Θανάσης Παπαστάμου, Βασίλης Σπανός, Κωνσταντίνος Τζιάφας (Σουηδός) και Μαρία Τσιμήτρη (υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι). Χρήστος Νταλαμπέκος, Αθανάσιος Περδίκης, Κωνσταντίνος Σπανός και Διονύσης Τσιμήτρης (υποψήφιοι τοπικοί σύμβουλοι). 

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Κ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑΠ ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ


Ανακοίνωση για τις επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων Ν. Πιερίας – Ν. Ημαθίας – Ν. Πέλλας



o      Ενημερώνουμε τα μέλη μας - επιχειρηματίες τουριστικών καταλυμάτων (ενοικιαζόμενα δωμάτια, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, τουριστικές κατοικίες, τουριστικές επαύλεις) ότι διάφοροι απατεώνες τηλεφωνούν και δηλώνουν ότι είναι από τουριστικούς ή επαγγελματικούς οδηγούς. Ζητούν διάφορα στοιχεία της επιχείρησης σας (email, website, φαξ, κινητό κλπ) και στο τέλος ζητούν να παραλάβετε με αντικαταβολή ένα φάκελο. Υπόσχονται προβολή στο internet, εμφάνιση της επιχείρησης σας στη πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης των  Google και Yahoo, χωρίς αυτό να γίνεται στην συνέχεια.
o      Προτρέπουμε τα μέλη μας να μην πληρώνουν τίποτα αν δεν εξακριβώσουν τι πραγματικά θα κερδίσουν από μια τέτοια συναλλαγή. Να ζητούν τα στοιχεία της εταιρείας και του υπαλλήλου και να καταγγέλλουν κάθε προσπάθεια εξαπάτησής τους στο τηλέφωνο 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή ή στο http://www.1520.gov.gr.

Με εκτίμηση,

Ο Πρόεδρος                                                               Ο Γραμματέας

Γρηγόριος Βεΐδαμενίδης                                          Ιωάννης Χαρίσης





Απίστευτο. Πωλούνται ακίνητα και με 100 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο


Απίστευτο. Πωλούνται ακίνητα και με 100 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο
Την πλήρη απαξίωση της ακίνητης περιουσίας των Ελλήνων, έχει προκαλέσει η κατάρρευση των τιμών την τελευταία εξαετία, μια κατάρρευση που για πολλούς χαρακτηρίζεται ως «σπάσιμο της φούσκας» που είχε δημιουργηθεί από το 1999 μέχρι το 2008.
Νεόδμητες κατοικίες έχουν φτάσει να πωλούνται ακόμη και κάτω από 1.000 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο ενώ για τα παλαιά διαμερίσματα, κυρίως στις φτωχές περιοχές της Αθήνας αλλά και σε πολλές επαρχιακές πόλεις, η εικόνα είναι ακόμη χειρότερη.
Οι ιδιοκτήτες σπιτιών 30 - 40 ετών τα πουλάνε όσο – όσο προκειμένου να τα «ξεφορτωθούν» και να γλιτώσουν την μόνιμη πλέον φορολόγηση μέσω του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ). Ετσι, διαμερίσματα που αγοράστηκαν τη δεκαετία του '70 ή και παλαιότερα, πωλούνται ακόμη και κάτω από 300 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο.
Οι ειδικοί της αγοράς έχουν καταγράψει ακραίες περιπτώσεις ακινήτων -σε κακή πάντως κατάσταση- τα οποία πωλούνται όσο ένα... μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικά αναφέρουν τις εξής αγγελίες που είναι πραγματικές:
  1. Διαμέρισμα 55 τ.μ. στα Χανιά, κατασκευής 1965 πωλείται 5.000 ευρώ, δηλαδή κάτω από 100 ευρώ το τετραγωνικό. Ακόμη και 500 ευρώ/τ.μ. να χρειαστούν για την ανακαίνισή του, η τιμή θεωρείται εξωφρενικά χαμηλή.
  2. Στην Κυψέλη ημιυπόγεια γκαρσονιέρα 18 τ.μ. του 1970 με ανακαίνιση το 2008 έχει τιμή 4.800 ευρώ. Δηλαδή με 266 ευρώ/τ.μ.
  3. Στο Παγκράτι, γκαρσονιέρα 25 τ.μ. με φυσικό αέριο σε ανακαινισμένη. πολυκατοικία δίνεται 5.500 ευρώ ή 220 ευρώ/τ.μ.
  4. Στην Πλατεία Αμερικής, διαμέρισμα 23 τ.μ. προσφέρεται από τον Ιανουάριο αντί 5.000 ευρώ, δηλαδή μόλις 150 ευρώ/τ.μ.
  5. Στην οδό Αγίου Μελετίου, διαμέρισμα 38 τ.μ. με κήπο 65 τ.μ. σε κακλή κατάσταση προσφέρεται από τον Φεβρουάριο αντί 7.500 ευρώ ή 197 ευρώ/τ.μ.
  6. Στο Νέο Κόσμο, σε ημιυπόγεια γκαρσονιέρα 26 τ.μ. έγινε μείωση 2.000 ευρώ και πωλείται 6.000 ευρώ
  7. Στη Νεάπολη, υπόγειο διαμέρισμα 53 τ.μ. με αποθήκη πωλείται 10.000 ευρώ έχοντας μειωθεί πρόσφατα κατά 5.000 ευρώ.
  8. Εκπτωση 10.000 ευρώ έγινε σε στούντιο 5ου ορόφου 15 τ.μ. στους Αμπελόκηπους, κατασκευής 1977 και πωλείται 10.000 ευρώ.
  9. Στην Κυψέλη, στούντιο/γκαρσονιέρα υπερυψωμένου ισογείου με δρίυνο πάτωμα, πωλείται 8.000 ευρώ
  10. Γκαρσονιέρα 7ου ορόφου 12 τ.μ. στην Πλατεία Αττικής πωλείται 6.500 ευρώ.
Και μπορεί τα παραπάνω ακίνητα να μην αντικατοπτρίζουν την πραγματική εικόνα της αγοράς, ωστόσο, οι κτηματομεσίτες αναφέρουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των παλαιών σπιτιών πωλούνται -ανάλογα με την κατάσταση που βρίσκονται- από 250 έως 700 ευρώ/τ.μ.
Μεγάλη βουτιά, που ξεπερνά σε πολλές περιοχές το 60%, καταγράφεται και στα καινούργια διαμερίσματα με αποτέλεσμα να υπάρχουν περιπτώσεις πώλησης κάτω από το κόστος κατασκευής. Σύμφωνα με εργολάβους που έχουν στα χέρια τους δεκάδες απούλητα σπίτια, αναγκάζονται να πουλήσουν κάποια από αυτά ακόμη και κάτω από 1.000 ευρώ/τ.μ. όταν η κατασκευή τους κόστισε 1.200-1.500 ευρώ/τ.μ. Πρόκειται κυρίως για διαμερίσματα στις δυτικές και νοτιοδυτικές περιοχές της Αττικής (Καμίνι, Νίκαια, Ελευσίνα κ.λπ.) καθώς και στη Θεσσαλονίκη (Αμπελόκηποι, Σταυρούπολη, Εύοσμος, Κορδελιό, Ηλιούπολη κ.λπ.)
Οι ιδιοκτήτες που πουλάνε είναι κατά κύριο λόγο Ελληνες που αγόρασαν σπίτια τη δεκαετία του '70. Πρόκειται κυρίως για τα πρώτα φοιτητικά διαμερίσματα ή τα σπίτια όσων ήρθαν από την επαρχία για να βρουν δουλειά στην Αθήνα και αγόρασαν στις καινούργιες τότε πολυκατοικίες. Αφού έμειναν σ' αυτά για αρκετά χρόνια στη συνέχεια μετακόμισαν σε άλλες περιοχές της Αττικής και ενοικίασαν τα πρώτα σπίτια. Ενοικιαστές ήταν αφενός το δεύτερο κύμα Ελλήνων από την επαρχία και αφετέρου οι χιλιάδες μετανάστες που ήθελαν ένα φθηνό σπίτι για να μείνουν τα πρώτα χρόνια ενώ στη συνέχεια πολλοί από αυτούς έγιναν και ιδιοκτήτες. Η περιουσία αυτή ενοικιάζονταν και προσέφερε ένα καλό εισόδημα ενώ με την σχεδόν μηδενική φορολόγηση των ακινήτων μέχρι το 2009, έμεναν αρκετά χρήματα από τα ενοίκια.
Η δεύτερη κατηγορία πωλητών είναι οι ξένοι που πρόκοψαν στην Ελλάδα αλλά η κρίση και η ανεργία των τελευταίων ετών τους οδήγησε σε μαζική… μετανάστευση στην πατρίδα τους. Πουλάνε κι αυτοί όσο – όσο γκαρσονιέρες και δυάρια που αγόρασαν κατά κύριο λόγο στις φτωχές συνοικίες της Αθήνας. Η μεγάλη κρίση στην κτηματαγορά έφερε χιλιάδες άδεια διαμερίσματα και μεγάλη υποχώρηση των τιμών. Στην πλήρη κατάρρευση συνέτεινε και η δραματική αύξηση της φορολογίας η οποία έχει οκταπλασιαστεί από το 2009 και μετά.
Πόθεν έσχες
Βόμβα «πόθεν έσχες» έχει πέσει από τις αρχές του χρόνου στην κτηματαγορά. Η επαναφορά του μέτρου, προκειμένου να «πιαστούν στα πράσα» όσοι ήθελαν να «ξεπλύνουν» χρήμα μέσω αγορών ακινήτων, έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στις αγοραπωλησίες. Ο λόγος είναι ότι οι περισσότερες συμφωνίες, κυρίως για τα μεταχειρισμένα (άλλωστε 9 στα 10 ακίνητα που αλλάζουν χέρια σήμερα είναι παλαιά) κλείνουν σε επίπεδα 40%-50% κάτω από την αντικειμενική τους αξία ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις όπου η «ψαλίδα» φτάνει το 70%.
Να σημειωθεί ότι επτά στα 10 ακίνητα που βγαίνουν προς πώληση έχουν τιμές κάτω από την αντικειμενική αξία.
Οι αγοραστές καλούνται από την εφορία να δικαιολογήσουν τα χρήματα που κατέβαλαν επί των αντικειμενικών αξιών κι όχι επί της πραγματικής αξίας στην οποία έγινε η αγοραπωλησία. Ετσι, εκτός του φόρου υπεραξίας, όλες οι άλλες επιβαρύνσεις γίνονται με βάση την αντικειμενική τιμή που αναγνωρίζει η εφορία. Για παράδειγμα, σε αγορά οικοπέδου η οποία έγινε πρόσφατα η τιμή που συμφωνήθηκε ήταν 355 χιλιάδες ευρώ, όμως, στο συμβόλαιο έγραφε 950 χιλιάδες ευρώ, όση ήταν δηλαδή η αντικειμενική αξία. Ετσι, ο φόρος μεταβίβασης, οι εγγραφές στο υποθηκοφυλακείο και το κτηματολόγιο και τα έξοδα για μεσίτες, συμβολαιογράφους, δικηγόρους ήταν σχεδόν τριπλάσια απ' ότι θα πλήρωνε ο ιδιοκτήτης εφόσον αναγνωρίζονταν η τιμή πώλησης.
Οπως επισημαίνει ο σύμβουλος ακινήτων, Αθανάσιος Λίγγος, «το πιο μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η κτηματαγορά κατά τη γνώμη μου είναι η επαναφορά του πόθεν έσχες. Κι αυτό γιατί κάθε αγοραστής πρέπει να δικαιολογήσει τα χρήματα που δίνει επί της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου που αγοράζει κι όχι επί της εμπορικής που είναι πολύ χαμηλότερη. Ετσι, «παγώνουν» αγοραπωλησίες διότι οι επενδυτές φοβούνται ότι θα φορολογηθούν επί ανύπαρκτων τιμών και για χρήματα που δεν έχουν».
Στο ίδιο μήκος κύματος και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) η οποία τονίζει ότι πρέπει να λυθεί άμεσα το ζήτημα με το «τεκμήριο» αγοράς του ακινήτου να υπολογιστεί και αυτό βάσει της δηλούμενης αξίας του σημερινού συμβολαίου, και όχι της σημαντικά μεγαλύτερης "αντικειμενικής" Διαφορετικά αγοραστές θα είναι στο μέλλον μόνον οι ξένοι, που δεν έχουν "τεκμήριο" Εκτός και αν... αυτό είναι τελικά το ζητούμενο», τονίζουν οι ιδιοκτήτες.
Απόψη
Αθανάσιος Λίγγος, ιδιοκτήτης εταιρείας συμβούλων ακινήτων Lead & Co
H αγορά ακινήτων την περίοδο αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί ως ανομοιογενής. Δεν μπορείς δηλαδή να πεις με βεβαιότητα ότι σε μια γειτονιά πωλούνται τόσο τα καινούργια και τόσο τα μεταχειρισμένα σπίτια. Ο λόγος είναι ότι πάντα υπάρχουν οι ιδιοκτήτες και κατασκευαστές οι οποίοι έχουν μεγάλη ανάγκη και «σκοτώνουν» την περιουσία τους. Ετσι, μέσα σε μια στιγμή λίγες αγοραπωλησίες μπορούν να διαμορφώσουν μια τάση για ολόκληρη την περιοχή.
Αναφορικά με το πώς θα κινηθεί η αγορά το επόμενο διάστημα, εκτιμώ ότι όλοι μας περιμένουμε μέσα στη χρονιά μια τάση σταθεροποίησης. Οι τιμές αναζητούν ένα σημείο για να ισορροπήσουν και θα ήταν παράλογο να πούμε ότι σύντομα θα δούμε αυξήσεις. Οι τιμές έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της οικονομίας, δηλαδή στους χαμηλούς μισθούς και στην έλλειψη ρευστότητας και θα πάρει πολύ χρόνο για να δούμε αλλαγή πλεύσης.
Οι 40 περιοχές που πωλούνται τα φθηνότερα παλαιά ακίνητα (ευρώ/τ.μ.)
Μεταχειρισμένα ακίνητα*
Αττική
Περιοχή Κατώτερη Ανώτερη
Παγκράτι 400 700
Νέος Κόσμος 500 900
Κυψέλη 250 400
Αμπελόκηποι 250 500
Γκύζη 300 550
Καμίνια 300 580
Πειραιάς 400 800
Χατζηκυριάκειο 400 650
Βοτανικός 300 500
Γουδί 500 700
Εξάρχεια 200 600
Ιλίσια 300 600
Κουκάκι 250 450
Νεάπολη 200 600
Πετράλωνα 300 500
Σεπόλια 250 500
Αγιος Παντελεήμονας150 500
Πλατεία Βικτωρίας 150 550
Αχαρναί 200 450
Νέα Ιωνία 250 600
Ιλιον 200 400
Θεσσαλονίκη
Αμπελόκηποι 400 600
Σταυρούπολη 350 600
Εύοσμος 400 700
Ηλιούπολη 400 600
Κορδελιό 250 450
Ωραιόκαστρο 400 650
Πολίχνη 300 600
Νέα Ευκαρπία 500 800
Συκιές 200 350
Νεάπολη 200 300
Επαρχιακές πόλεις
Βόλος 400 600
Ερμούπολη (Σύρος) 400 650
Καλαμάτα 250 550
Λαμία 400 600
Λάρισα 450 800
Κέρκυρα 600 1100
Καρδίτσα 300 600
Καβάλα 500 700
Πάτρα 400 800
Αφορά σε ακίνητα άνω των 30 ετών και ανάλογα με την κατάσταση που βρίσκονται και το κόστος για την ανακαίνισή τους

Μεγάλη προσοχή στα e-mail που υπόσχονται θέσεις εργασίας!

E-Mail-570
Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώνει τους χρήστες του διαδικτύου για την αποφυγή εξαπάτησής τους, από απατηλό – παραπλανητικό e-mail, προσφοράς ευκαιριών απασχόλησης και θέσεων εργασίας.
Από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας, ανακοινώνεται ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα διακινείται μέσω Διαδικτύου, απατηλό - παραπλανητικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), με το οποίο προσφέρονται δήθεν ευκαιρίες απασχόλησης και θέσεις εργασίας (σε διευθυντικά πόστα), ακόμη και στη χώρα μας, με υψηλές αποδοχές.
Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώνει τους χρήστες του διαδικτύου, ότι αυτού του είδους τα μηνύματα έχουν ως σκοπό να πείσουν με απατηλό τρόπο («ψάρεμα»), όσους αναζητούν εργασία, να αποστείλουν:
· είτε τα προσωπικά τους στοιχεία και δεδομένα (ταυτότητα, διαβατήριο, αριθμό φορολογικού μητρώου - Α.Φ.Μ. κ.λπ.)
· είτε προσωπικά τους οικονομικά δεδομένα (αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών, προσωπικούς κωδικούς (ΡΙΝ numbers), αριθμούς πιστωτικών καρτών, πληροφορίες καρτών ΑΤΜ κ.λπ.)
· είτε να ζητηθεί να προκαταβάλουν ένα ποσό προκειμένου να καταλάβουν τη δήθεν προσφερόμενη θέση εργασίας. Μάλιστα στην τελευταία περίπτωση ζητούν τα χρηματικά ποσά να αποστέλλονται μέσω εταιρειών ταχυμεταφοράς χρημάτων και όχι μέσω τραπεζικών λογαριασμών.
Με αφορμή τη διακίνηση του εν λόγω μηνύματος (email), παρακαλούνται οι πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην περίπτωση που λάβουν, μέσω του διαδικτύου, τέτοιου είδους μηνύματα, για την αποφυγή πιθανής εξαπάτησης.
Επιπλέον, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συστήνει και προτρέπει τους χρήστες του διαδικτύου να μην αποστέλλουν προσωπικά δεδομένα ή οικονομικά στοιχεία σε άγνωστα άτομα και να διασταυρώνουν την ύπαρξη των εταιρειών, που προσφέρουν τις θέσεις εργασίας και να επικοινωνούν με αυτές, ώστε να επαληθεύουν το περιεχόμενο των αγγελιών.
Ειδικότερα, συνίσταται:
· Να διασταυρώνετε τα στοιχεία κάθε ενδεχόμενου εργοδότη, επαγγελματία ή γραφείου εύρεσης εργασίας και μέσω δεύτερης πηγής ή του τηλεφωνικού καταλόγου και στη συνέχεια να απευθύνεστε στον εργοδότη απευθείας.
· Να μην εμπιστεύεστε όσους, μέσω διαδικτύου, σας ζητούν χρήματα εκ των προτέρων για να σας βρουν δουλειά ή να σας προσφέρουν μια θέση εργασίας.
· Ποτέ να μην δεχθείτε να πληρώσετε για "αποκλειστικές" πληροφορίες για θέσεις εργασίας ή για να πάρετε κάποια συγκεκριμένη θέση.
· Να αξιολογούνται προσεκτικά τα στοιχεία επαφής, που δίνονται σε αγγελίες εργασίας μέσω διαδικτύου ή σε σχετικά e-mail και να προσέχετε εάν υπάρχουν ανορθογραφίες ή κάποια διεύθυνση e-mail που δεν αναφέρει το όνομα της εταιρείας. Επίσης να δίνεται προσοχή στη σύνταξη του κειμένου, όπου εάν υπάρχουν πολλά ορθογραφικά λάθη και άλλες ανακρίβειες, αυτό αποτελεί συνηθισμένη ένδειξη που παραπέμπει σε ψεύτικη αγγελία εργασίας.
· Να πληκτρολογούνται οι διευθύνσεις των ιστοσελίδων (URL) στον περιηγητή (browser) αντί να χρησιμοποιείτε υπερσυνδέσμους (links) όταν ελέγχετε τις πηγές των θέσεων εργασίας.
· Να δημιουργήσετε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν λογαριασμό για όλες τις μη προσωπικές επικοινωνίες σας.
· Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή όταν απευθύνεστε σε εταιρείες που βρίσκονται έξω από τη Χώρα μας ή γίνεστε αποδέκτης μηνυμάτων από φερόμενες εταιρείες του εξωτερικού.
· Εάν κάποια «ευκαιρία» ή θέση εργασίας υπόσχεται υπερβολικά υψηλές αποδοχές, οι οποίες μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα διπλασιαστούν, μάλλον πρόκειται για παραπλανητικό - απατηλό μήνυμα. το οποίο πρέπει να ελεγχθεί.
Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
· Τηλεφωνικά στους αριθμούς 11012 και 210-6476464
· Στέλνοντας e-mail στα ccu@cybercrimeunit.gov.gr, 11012@hellenicpolice.gr

Η Μισέλ Λεβίν με στρινγκ σε σχήμα «Τ» μας μαθαίνει την αλφάβητο [

michelle-lewin8-570
Είναι από τις πιο πληθωρικές και τούμπανα γυναίκες που ξέρουμε, με την Άννα Μπράγκα να είναι η έτερη διεκδικήτρια της πρώτης θέσης. Ας εστιάσουμε όμως στη Μισέλ, η οποία βγαίνει και σε πισίνα-edition, με ένα στρινγκ ορισμό του «Τ» και γυρνάμε πάλι στα βασικά.
Ξεκινάμε από το τέλος της αλφαβήτου με το ωμέγα, αφού με το που την είδαμε κάναμε αυτό το μακρόσυρτο «ωωωωω», μετά πήγαμε στο ψι γιατί δεν πιστεύαμε αυτό που βλέπαμε και λέμε «ψέμα θα είναι» και μετά στο χι, επειδή χεσ***με από χαρά που συνειδητοποιήσαμε ότι είναι όντως αληθινό.

Τα πάνω κάτω σε διπλώματα οδήγησης και ΚΟΚ – Τι αλλάζει

diploma-odigisis570
Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) αλλά και στον τρόπο χορήγησης των διπλωμάτων και στον τρόπο επιλογής των εξεταστών προανήγγειλε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο του Άτυπου Συμβουλίου, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο με βασικό θέμα την οδική ασφάλεια.
Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά τον ΚΟΚ, αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση η πρόταση του υπουργείου τους επόμενους τρεις μήνες. Μάλιστα η νομοπαρασκευαστική επιτροπή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών έχει επεξεργαστεί 40 άρθρα του ΚΟΚ στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού και της αναθεώρησής του. Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρχει μείωση στα πρόστιμα τροχαίων παραβάσεων, τα οποία όμως δε θεωρούνται ότι σχετίζονται άμεσα με την πρόκληση ατυχημάτων.
Επίσης, το υπουργείο Υποδομών έχει θέσει υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο και την οργάνωση της πολιτείας των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί άμεσα. Ειδικότερα ως προς τις εξετάσεις, αλλαγές θα υπάρξουν στην επιλογή των εξεταστών ώστε να είναι πιστοποιημένοι και η διαδικασία απολύτως διαφανής.
Παράλληλα ολοκληρώθηκε η συγγραφή νέων εγχειριδίων για τους υποψήφιους οδηγούς όλων των κατηγοριών οχημάτων, καθώς επίσης και η δημιουργία μηχανογραφικής εφαρμογής για την εποπτεία του έργου των εξετάσεων. Επίσης προωθείται η μηχανοργάνωση της λειτουργίας των σχολών εκπαίδευσης και των υπηρεσιών Μεταφορών των περιφερειών της χώρας, με στόχο την καλύτερη εποπτεία, απλοποίηση και μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών.
Σε ότι αφορά τα θανατηφόρα ατυχήματα τα τελευταία χρόνια έχει καταγραφεί σημαντική μείωση στα τμήματα των εθνικών οδών που λειτουργούν με το σύστημα παραχώρησης σε σχέση με την προ της έναρξης παραχώρησης περίοδο.
Πάντως, στις εργασίες του συμβουλίου, ετέθη η ανάγκη χάραξης μιας ευρωπαϊκής στρατηγικής για την οδική ασφάλεια με σκοπό την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και την ελαχιστοποίηση των θανάτων και των τραυματισμών.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Μιχ. Χρυσοχοίδης μπορεί τα τελευταία χρόνια τα επίπεδα της οδικής ασφάλειας στην ΕΕ να βελτιώνονται συνεχώς ως αποτέλεσμα στοχευμένων πολιτικών, στρατηγικών και ενεργειών, που αφορούν στο τρίπτυχο «υποδομή - όχημα - οδηγός», ωστόσο πολλά είναι αυτά που μπορούν και πρέπει να γίνουν, «καθώς η σωτηρία έστω και μιας ανθρώπινης ζωής» επιβάλει εγρήγορση όλων.
«Είναι κοινός τόπος, πως οι οδικές μας υποδομές θα πρέπει να κατασκευάζονται, συντηρούνται και διαχειρίζονται με βάση τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και λαμβάνοντας υπόψη όλους τους χρήστες της οδού» σημείωσε και πρόσθεσε πως «Ε.Ε. και κράτη μέλη καλούνται να συνεργαστούν στενά στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και εφαρμογής κοινών σχεδιαστικών προτύπων οδικών δικτύων και επιμέρους στοιχείων αυτών, ιδιαίτερα όσον αφορά νέες τεχνολογίες. Η διαλειτουργικότητα αποτελεί προϋπόθεση στον αγώνα μας».
Επίσης, ο υπουργός ανέφερε πως ο κατάλληλος σχεδιασμός των δικτύων μπορεί να αποτρέψει ατυχήματα και να μειώσει την επίδραση της παραμέτρου «οδηγός» και να «προσπεράσει» το ανθρώπινο λάθος. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και γενικότερα βελτίωση συμπεριφοράς του χρήστη της οδού μιας και αποτελούν , όπως είπε, βασικό κεφάλαιο. Παράλληλα, πρόσθεσε, ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται και στα ζητήματα αστυνόμευσης και επιβολής των κανόνων για την ασφαλή κυκλοφορία οχημάτων. Επεσήμανε το πόσο σημαντική είναι η διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών γι αυτά τα ζητήματα και η δημιουργία πανευρωπαϊκής βάσης δεδομένων, ώστε να διασφαλιστεί ισότιμη μεταχείριση των οδηγών σε ζητήματα παραβατικότητας, και να ενισχυθούν οι πολιτικές στον τομέα. Επιπλέον θα πρέπει να δημιουργηθεί και το κατάλληλο πλαίσιο και να ενισχυθούν οι τεχνικοί έλεγχοι των οχημάτων, ώστε να πλησιάσουμε ακόμη πιο κοντά στο όραμα των μηδενικών θανάτων στους δρόμους της ΕΕ.
Πάντως, όπως δήλωσε ο Έλληνας υπουργός για να υλοποιηθούν τα μέτρα χρειάζονται και τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους. «Στην κατεύθυνση αυτή, απαιτείται κάθε φορά που προγραμματίζουμε επενδύσεις για τα οδικά δίκτυα, να προσέχουμε την παράμετρο επενδύσεις για την οδική ασφάλεια. Η ΕΕ μέσω του χρηματοδοτικού μηχανισμού CEF, αλλά και των διαρθρωτικών ταμείων δίνουν προτεραιότητα σε παρεμβάσεις, που σχετίζονται με ασφάλεια, σύγχρονα δίκτυα και ευφυή συστήματα μεταφορών» είπε ο κ. Χρυσοχοϊδης.
Μάλιστα, σε ότι αφορά τα έργα συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας , όπως ο ίδιος είπε, ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή 500 εκατ. ευρώ για την ερχόμενη 6ετία.
Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της ΕΕ και επίτροπος Μεταφορών Σιμ Κάλλας επεσήμανε ότι έχουν ήδη προϋπολογιστεί 200 εκατομμύρια ευρώ από τα ομόλογα έργων για τη χρηματοδότηση τριών πιλοτικών έργων υποδομής στην Ευρώπη.