ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Έγκριση υλοποίησης Πρoγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής σε Γυμνάσια και Λύκεια

ΤΙΤΛΟΣ:
Έγκριση υλοποίησης  Πρoγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής σε Γυμνάσια και Λύκεια
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ:
1/9/2014
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
Ελληνικό Ινστιτούτο Μοτοσυκλέτας «Μοτοθέσις»
ΤΟΠΟΣ:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Ιστοσελίδα: http://www.motothesis-motoe.org/
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
Το ΥΠΑΙΘ εγκρίνει την υλοποίηση Προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής-Οδικής Ασφάλειας, που προτίθεται να πραγματοποιήσει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μοτοσυκλέτας «Μοτοθέσις».
Η υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος συνίσταται σε ενημερωτικές ομιλίες από μέλη του Ινστιτούτου, σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε την μοτοσυκλέτα και τον ασφαλή τρόπο χρήσης της. Οι ομιλίες, που απευθύνονται σε μαθητές/τριες που φοιτούν σε σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπ/σης, εντάσσονται στα προγράμματα Αγωγής Υγείας με θεματολογία σχετική με την Κυκλοφοριακή Αγωγή.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το συνημμένο έγγραφο.
ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
Έγκριση υλοποίησης  Πρoγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
12/8/2014 11:10
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
31/12/2014
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
12/8/2014 11:10
ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ:
Συνημμένα:
motothesis.doc    

18.000 τα κενά-Την άλλη εβδομάδα οι αποσπάσεις

«Τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε τουλάχιστον 6500 συνταξιοδοτήσεις στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οπότε έχουμε κάποια κενά της τάξης των 18.000». 
Αυτό είπε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θ. Κυριαζής  και πρόσθεσε:
Α.Πράγματι έχουμε μόνο από τον τακτικό προϋπολογισμό 2000 για αναπληρωτές καθηγητές και δασκάλους και τους υπόλοιπους προσπαθούμε να τους βρούμε μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Γίνεται μεγάλη προσπάθεια , και ενδεχομένως θα προσλάβουμε και άλλους 3000 αναπληρωτές. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ έχουμε αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων , έχουμε το καθεστώς του ένα προς δέκα και δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε προσλήψεις, γιαυτό και ο Υπουργός είπε για το θέμα του ένα προς δέκα την προηγούμενη εβδομάδα, ότι πρέπει να το ξαναδούμε τουλάχιστον στο θέμα της εκπαίδευσης. 
Β.Εμείς ήδη προχωράμε στα χρονοδιαγράμματα μας, την άλλη εβδομάδα θα ολοκληρωθούνε οι αποσπάσεις, θα προχωρήσουμε στα λειτουργικά κενά και έως τις 5 Σεπτεμβρίου θα προσληφθούν οι αναπληρωτές για να είναι στη θέση τους στις 11 Σεπτεμβρίου».

Συνθήκες υποεκπαίδευσης και απομόρφωσης στα ελληνικά σχολεία


«Σε βάθος μελέτη για μεγάλη παρέμβαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με ανακοινώσεις του Ανδρέα Λοβέρδου στην προ ημερών συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. «Εκεί που πρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας να σκύψει με όλη του την προσοχή είναι στο Δημοτικό σχολείο και σε ό,τι συγκροτεί την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Και γι' αυτό ετοιμαζόμαστε», τόνισε στη συνέχεια της ομιλίας του ο υπουργός Παιδείας και παράλληλα ανακοίνωσε ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου θα κατατεθεί στην εθνική αντιπροσωπεία το σχέδιο του υπουργείου.
καθένας μπορεί να φανταστεί ό,τι θέλει, ωστόσο δεν μπορεί να μη λάβει υπόψη ότι η κεντρική «γραμμή» των περικοπών και των παρεμβάσεων, σύμφωνα με όσα ορίζει το γνωστό ΕΣΠΑ, αποτελεί τη σταθερή, κεντρική κατεύθυνση του υπουργείου Παιδείας. Οσα επικοινωνιακά τρικ και αν επιχειρεί το υπουργείο, όσα λεκτικά πυροτεχνήματα και αν ξοδεύει ο υπουργός Παιδείας, δεν πρέπει να διαφεύγει σε κανέναν ότι μόνιμος στόχος είναι η μείωση του προσωπικού και ένα αναλυτικό πρόγραμμα που θα «χωράει» μόνο τα μαθήματα αιχμής. Ωστόσο, η «γραμμή» αυτή έχει ήδη σοβαρές συνέπειες στην πορεία του μαθητικού πληθυσμού και ιδιαίτερα στη μορφωτική συγκρότησή του.
 
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου ΕΔΩ


Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Το Υπουργείο μελετά την αύξηση διδακτικών ωρών του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής


ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Έλλης 3, 15234, Χαλάνδρι
ΤΗΛ.: 210 6755725
EMAIL: penelfa2@gmail.com
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: http://www.penelfa.gr   
                           Αθήνα 11-6-2014
                            Αριθμός πρωτ:20
Προς: "Συνήγορο του Πολίτη"
Θέμα: Αίτημα στήριξης της Φυσικής Αγωγής 
Η φυσική αγωγή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας είναι υποχρεωτική. Με την ισχύουσα νομοθεσία εξασφαλίζονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα, μόνο δύο (2) ώρες φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο την εβδομάδα, δύο (2) ώρες στο γυμνάσιο και μία (1) στο λύκειο.
Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε την Πολιτεία μας για τη συμβολή της άσκησης στην απόκτηση και διατήρηση της υγείας των μαθητών.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας θα πρέπει να εξασφαλίζονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα τουλάχιστον τρεις (3) ώρες φυσικής αγωγής την εβδομάδα, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής, η οποία έχει ως κύριο σκοπό της την ανάπτυξη της επιστήμης της φυσικής αγωγής και την εφαρμογή της στην εκπαίδευση, ζητά από την Πολιτεία τη θέσπιση τεσσάρων (4) ωρών διδασκαλίας φυσικής αγωγής στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως την τελευταία δεκαετία αναγνωρίζεται ολοένα και περισσότερο η αξία του αθλητισμού και της φυσικής αγωγής για την προαγωγή των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων και της Δημοκρατικής Ιδιότητας του Πολίτη. Ο Οργανισμός «Sport for Development and Peace International Working Group” (SDP IWG) ο οποίος ιδρύθηκε το 2004, και προέκυψε από τις εργασίες των Ηνωμένων Εθνών για τον Αθλητισμό για την Ανάπτυξη και Ειρήνη, αναφέρει ότι ο αθλητισμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα σημαντικό μέσο για την προώθηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Η ρητή αναφορά του αθλητισμού, του παιχνιδιού και της σωματικής δραστηριότητας σε πολλά διεθνή κείμενα και διακηρύξεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα των δραστηριοτήτων αυτών για την ανθρώπινη υγεία, την ανάπτυξη και την ευημερία και δημιουργεί ένα ισχυρό και συναρπαστικό θεμέλιο για τον Αθλητισμό για την Ανάπτυξη και την Ειρήνη. Με βάση το διεθνές πλαίσιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητισμού, η φυσική αγωγή και ο αθλητισμός αντιπροσωπεύουν μια σημαντική, αλλά σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητη, πηγή για την ενίσχυση και την επιτάχυνση της προσπάθειας ανάπτυξης και ειρήνης σε όλο τον κόσμο.
Παράλληλα, το Συμβούλιο της Ευρώπης αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα των σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων στο χώρο της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού (έντονος ανταγωνισμός, έλλειψη ευγενούς άμιλλας, εμπορευματοποίηση, ντόπινγκ, ρατσισμός, χουλιγκανισμός, βία κλπ)  για πρώτη φορά θα πραγματοποιήσει, μέσω του προγράμματος Pestalozzi, 12μηνη επιμόρφωση, που ξεκινάει τον Οκτώβριο του 2014, των καθηγητών φυσικής αγωγής των χωρών μελών του με θέμα «Η Φυσική Αγωγή και ο Αθλητισμός για τη Δημοκρατία και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα».
Επειδή η  Ένωση μας πιστεύει ότι η φυσική αγωγή αποτελεί μια ουσιαστική και ποιοτική επένδυση για το μέλλον των παιδιών μας
σας ζητά
τη διερεύνηση του θέματος και τη διαμεσολάβηση στο πλαίσιο της αποστολής της Αρχής για προάσπιση και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού στο συγκεκριμένο ζήτημα το οποίο συνδέεται με άσκηση δικαιώματος των παιδιών σε σχέση με την υγεία και την καλή φυσική κατάσταση, την κοινωνική ένταξη, την ψυχαγωγία  και εν γένει την ολόπλευρη ανάπτυξη τους.
Μετά τιμής
       Για το Δ.Σ.                
Ο Πρόεδρος Δρ Νικόλαος Τριπόδης


Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας

Πανό για τη Γάζα στην Ακρόπολη

panoakropoli
Ακτιβιστές ανάρτησαν πριν από λίγο (μεσημέρι Τρίτης) πανό στον Ιερό βράχο της Ακρόπολης με μήνυμα καταδίκης στα εγκλήματα του Ισραήλ.
Στο πανό έγραψαν στα αγγλικά: «STOP ISRAEL CRIME AT GAZA» («Σταματήστε το έγκλημα του Ισραήλ στη Γάζα»). 
Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις έσπευσαν στο σημείο. Το πανό παρέμεινε ανοικτό για περίπου δέκα λεπτά. Ακολούθησαν τρεις προσαγωγές!