ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Τσιζκέικ λεμόνι

Τσιζκέικ λεμόνι

Βήμα-βήμα η εκτέλεση της συνταγής για 6 άτομα

Υλικά συνταγής για 6 άτομα

Για τη βάση- 250 γρ. μπισκότα (digestive)
- 125 γρ. βούτυρο

Για την κρέμα

- 250 γρ. κρέμα γάλακτος ζαχαροπλαστικής
- 250 γρ. τυρί κρέμα
- 2 κσ ζάχαρη άχνη
- 3 κσ ζαχαρούχο γάλα
- χυμό ενός λεμονιού
- ξύσμα ενός λεμονιού

Για τη μαρμελάδα λεμόνι- φλούδα από 2 λεμόνια
- 4 κσ ζάχαρη
- 8 κσ νερό

Επιτυχημένη η πρώτη διαστημική παρουσία της Ινδίας στον Άρη


Επιτυχημένη η πρώτη διαστημική παρουσία της Ινδίας στον Άρη








«Έχουμε τολμήσει να φτάσουμε στο άγνωστο και έχουμε επιτύχει το σχεδόν αδύνατο»
Η ινδική διαστημική υπηρεσία κατάφερε να θέσει σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη Άρη το χαμηλού κόστους διαστημικό της σκάφος Mars Orbiter, όπως ανακοίνωσε προσωπικά ο ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόδι. «Η Ινδία κατάφερε να φτάσει στον Άρη. Συγχαρητήρια σε όλους σας, σε ολόκληρη τη χώρα. Η ιστορία γράφτηκε σήμερα», είπε ο ινδός πρωθυπουργός.. «Έχουμε τολμήσει να φτάσουμε στο άγνωστο και έχουμε επιτύχει το σχεδόν αδύνατο» συμπλήρωσε ο ινδός πρωθυπουργός που καθ'ολη τη διάρκεια της αποστολής να μπει σε τροχιά το διαστημικό σκάφος καθόταν πίσω από τους επιστήμονες στην αίθουσα ελέγχου ο διαστημικό κέντρο Μπανγκαλόρ που βρίσκεται στη νότια Ινδία.

Η επιτυχία της Ινδίας λαμβάνει διαστάσεις καθώς αφενός πρόκειται για μια χαμηλού κόστους διαστημική αποστολή αξίας σύμφωνα με το Ρόιτερς 74 εκατομμυρίων δολαρίων και αφετέρου καθιστά την Ινδία ως την πρώτη χώρα που καταφέρνει να εκτελέσει και να ολοκληρώσει μια τέτοιου μεγέθους αποστολής στην παρθενική προσπάθεια της.
Η Ινδία εισέρχεται πλέον στον κλειστό κύκλο των χωρών όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ρωσία και η Ευρώπη που έχουν αποστείλει με επιτυχία διαστημικά σκάφη σε τροχιά ή τα προσεδάφισαν στον Άρη. Η διαφορά είναι ότι όλοι τους είχαν αρχικά αποτύχει αρκετές φορές.

Η διαστημική αποστολή της Ινδίας θα ενισχύσει το πεπαλαιωμένο-εδώ και σχεδόν πέντε δεκαετίες- διαστημικό της πρόγραμμα, όπως εξήγγειλε ευθύς εξ αρχής με τον εκλογή του ο πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόδι, ο οποίος έχει θέσει ως στόχο να το επεκτείνει με καλύτερες υποδομές και ανώτερη τεχνολογία.

Γιατί οι άντρες προτιμούν τις 25άρες;


sexy-couple-beach-428x341 large
Κοντά στα 18 ή στα 30; Ποια είναι η ιδανικότερη ηλικία της ερωτικής συντρόφου για έναν άνδρα;

Σε οποιαδήποτε ηλικία και αν βρίσκονται οι άνδρες θεωρούν ως  ιδανική ηλικία για τις ερωτικές συντρόφους τους τα 24-25 χρόνια, αλλά οι γυναίκες προτιμούν τους λίγο μεγαλύτερους από αυτές, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Όπως προκύπτει από τη μελέτη Φινλανδών επιστημόνων, σε 12.600 άτομα, οι ηλικίες των 24 και 25 ετών αναδείχθηκαν ως οι ιδανικές για τους άντρες, ανεξάρτητα από την δική τους ηλικία. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτή είναι μία εξελικτική προτίμηση, που αναπτύχθηκε διότι οι γυναίκες σε αυτές τις ηλικίες είναι πιο γόνιμες και ώριμες και έτσι έχουν περισσότερες πιθανότητες να τεκνοποιήσουν και να αναθρέψουν σωστά τα παιδιά τους.
Από την άλλη, οι γυναίκες σκέφτονται εντελώς διαφορετικά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα οι περισσότερες γυναίκες προτιμούν τους λίγο μεγαλύτερους άντρες - με τη διαφορά να παρουσιάζει διακύμανση αναλόγως με την δική τους ηλικία, αλλά να είναι της τάξεως των τεσσάρων ετών το πολύ.
Επιπλέον, οι προτιμήσεις τους και η πραγματικότητα δεν απέχουν ιδιαιτέρως. Με εξαίρεση τις γυναίκες στα τέλη της εφηβείας και τα πρώτα χρόνια της ενήλικης ζωής που προτιμούν άντρες κατά μέσον όρο 4 χρόνια μεγαλύτερους από τις ίδιες, όλες οι άλλες προτιμούν και επιλέγουν τους συνομηλίκους τους ή έστω τους άντρες που είναι κατά μέσον όρο ένα-δύο χρόνια μεγαλύτεροι από αυτές.
Πως το εξηγούν οι ειδικοί; Αυτό ίσως οφείλεται στο ότι οι λίγο μεγαλύτεροι άντρες έχουν αυξημένες πιθανότητες να διαθέτουν τα χρήματα και τη σταθερότητα που απαιτείται για να στηρίξουν μια οικογένεια.

“Ο θησαυρός της Αμφίπολης είναι ασύλητος” - Υπόγειο και σε μεγάλο βάθος το κυρίως τμήμα του τάφου



 “Αδύνατο να φτάσουν τυμβωρύχοι στο νεκρικό θάλαμο” λένε οι αρχαιολόγοι
- Άφωνοι οι ειδικοί από τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάστηκε ο τάφος της Αμφίπολης
- Οι... Αιγύπτιοι και το μεγάλο μυστικό του τάφου, τι υποπτεύονται οι αρχαιολόγοι
Ο τάφος της Αμφίπολης πρώτα εξέπληξε με το μέγεθος, ύστερα με τον πλούσιο διάκοσμό του και τώρα εκπλήσσει και με τον τρόπο κατασκευής του.
Μπορεί τα χρώματα, οι Σφίγγες και τα αγάλματα να έχουν αφήσει τους πάντες άφωνους, όμως οι αρχαιολόγοι έχουν μείνει το εξίσου άφωνοι από το γεγονός ότι καθημερινά έρχονται αντιμέτωποι και με μια νέα έκπληξη σε ό,τι αφορά το ίδιο το κτήριο.
Πρόκειται με βεβαιότητα για τον μεγαλύτερο μακεδονικού τύπου τάφο που έχει εντοπιστεί. Όμως ενός μέχρις ενός σημείου το μνημείο ακολουθεί τα πρότυπα των μακεδονικών τάφων, ενώ φυσικά βρίσκεται στο έδαφος της Μακεδονίας και υπολογίζεται ως έργο της περιόδου αμέσως μετά την εκστρατεία του Μ. Αλεξάνδρου με την μεγάλη ανάπτυξη της περιοχής, κατασκευαστικές (και όχι μόνο) λεπτομέρειες του δίνουν μια πολύ ιδιαίτερη μορφή. 
“Ο τάφος είναι ασύλητος”
Αρχικά υπήρξε απογοήτευση. Ένα μεγάλο άνοιγμα στον τοίχο έδειχνε πως ανθρώπινο χέρι είχε αφαιρέσει λίθους και πιθανότατα κάποιοι είχαν επιχειρήσει να μπουν.
Οι φόβοι επιβεβαιώθηκαν και στον επόμενο τοίχο αμέσως μετά τις “Καρυάτιδες”. Υπήρχαν και πάλι ενδείξεις ότι είχαν μπει τυμβωρύχοι. Πιθανότατα μάλιστα στα αρχαία χρόνια, όταν ακόμη το μνημείο ήταν σχετικά νέο. Όταν ήταν ακόμη γνωστό ποιος είχε ταφεί και πιθανότατα είχε επιχειρηθεί να γίνει αρπαγή των πλούσιων κτερισμάτων (συνήθως χρυσών) που συνόδευαν τον νεκρό στον τάφο.
Ξαφνικά όμως τα δεδομένα άλλαξαν. Οι αρχαιολόγοι έφτασαν και στον επόμενο τοίχο και κυριολεκτικά έπεσαν σε ... αδιέξοδο.
Βρήκαν μια ακόμη οπή, αυτή τη φορά μικρότερη. Φαίνεται ότι οι αρχαίοι τυμβωρύχοι βρέθηκαν και εκείνοι αντιμέτωποι με τον γρίφο του τάφου που δεν συνεχίζεται σε ευθεία, όπως οι υπόλοι Μακεδονικοί. Βρέθηκαν σε ανάχωμα που δεν βγάζει πουθενά και φαίνεται ότι εγκατέλειψαν. Μάλιστα η τρύπα σε αυτόν τον χώρο είναι μικρή, δείχνει ότι μάλλον οι τυμβωρύχοι είδαν το αδιέξοδο και αποφάσισαν να μην συνεχίσουν.
Παράλληλα η μικρή είσοδος που βρέθηκε αρκετά πιο αριστερά από τις άλλες δείχνει ότι ο τάφος συνεχίζει προς τα κάτω. Είναι πιθανότατα υπόσκαφος και σε επίπεδο πολύ πιο κάτω από τους προηγούμενους θαλάμους.
Αυτό και μόνο το γεγονός κάνει τους αρχαιολόγους να ελπίζουν και σε κάτι άλλο. Ο νεκρικός θάλαμος έτσι όπως είναι υπόγειος προσθέτει αρκετά μέτρα προσπάθειας σε εκείνους που επιχείρησαν να μπουν με την “κλασική” μέθοδο των τυμβωρύχων.
Ακόμη δηλαδή και εάν κάποιοι έσκαψαν το λεγόμενο πηγάδι από το κέντρο του τύμβου και προς τα κάτω θεωρείται αδύνατο να έφτασαν σε τέτοιο βάθος, ενώ πιθανότατα εάν ο τάφος είναι υπόσκαφος δεν κατάφεραν να βρουν ούτε την οροφή η οποία είναι πολύ πιθανό να είναι φυσική, αποτελούμενη από βράχο και όχι από λίθους που απαρτίζουν θόλο όπως στους υπόλοιπους μακεδονικούς τάφους.
Έτσι οι αρχαιολόγοι στην Αμφίπολη εδώ και λίγες ημέρες χαμογελούν. Είναι πολύ πιθανό πλέον οι θησαυροί του τάφου να είναι στη θέση τους. Είναι πολύ πιθανό πλέον οι κατασκευαστές να κέρδισαν το στοίχημα και να προστάτεψαν τον νεκρό και τα πολύτιμα κτερίσματά του. Όμως ποιοι ήταν αυτοί που έκτισαν και έκρυψαν το μνημείο...
“Το ... τρικ των Αιγυπτίων”
Ο όγκος του μνημείου είναι δεδομένο ότι δεν θα επέτρεπε να μείνει κρυφό το σημείο. Αντίθετα ήταν κατασκευασμένο για να επιδεικνύεται. Έπρεπε όμως παράλληλα να μείνει ασύλητο. Να μην μπορέσει κανείς να βεβηλώσει τον νεκρό.
Η περίοδος που κατασκευάστηκε ο τάφος αφήνει κάποιες υπόνοιες. Όλα δείχνουν ότι έχει ακολουθηθεί το ... τρικ των Αιγυπτίων. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για την προστασία των τάφων των Φαραώ.
Οι Αιγύπτιοι συνήθιζαν να κατασκευάζουν υπόγειους άλλα πολύ πλούσιους τάφους τους οποίους στη συνέχεια “παραγέμιζαν” με άμμο για να εξαφανίσουν τα ίχνη της εισόδου.
Στον τάφο της Αμφίπολης το... τρικ των Αιγυπτίων φάνηκε αρχικά στο χώμα που τοποθετήθηκε σε συνδυασμό με τους αλλεπάλληλους διαφραγματικούς τοίχους που εμπόδιζαν την πρόσβαση. Τώρα αποκαλύπτεται ότι ο τάφος είναι από ένα σημείο και πέρα και υπόγειος, ένα δεύτερο στοιχείο που παραπέμπει στα κόλπα των Αιγυπτίων. 
Πολλοί αρχαιολόγοι ισχυρίζονται ότι πλέον είχε γίνει γνωστό και στους Έλληνες το αιγυπτιακό κόλπο, πιθανότατα μάλιστα στην ελληνιστική περίοδο όπου πλέον η ανατολικά άκρη της λεκάνης της Μεσογείου είχε ενοποιηθεί ήταν πιο εύκολη η μεταφορά τεχνογνωσίας και έτσι ίσως επιλέχθηκε ο “μεγάλος νεκρός” να προστατευθεί με όλα τα γνωστά μέσα της εποχής.
alfavita.gr, Αμφίπολη
ΠΗΓΗ: newsit.gr/

Απαγορεύεται στους Βουλευτές- Πανεπιστημιακούς που διδάσκουν να βαθμολογούν γραπτά φοιτητών


Ένας απίστευτος διάλογος έγινε σήμερα στην Επιτροπή Μορφωτικών  Υποθέσεων της Βουλής για το εάν οι βουλευτές μπορούν παράλληλα να ασκούν και τα καθήκοντα του πανεπιστημιακού δασκάλου.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Επειδή έχουμε κι εμείς εμπειρία κι επειδή είναι της πάση γνωστό ότι υπάρχουν τμήματα με λίγα μέλη ΔΕΠ, αλλά που ανήκουν σε σχολές και πανεπιστήμια, που μπορούν να συμπληρώσουν με διδακτικό προσωπικό τα προγράμματα διδασκαλίας και να βγουν σε πέρας αυτά, επειδή έχουμε αυτή την εμπειρία, προσωπικά, μάλιστα, είμαι καθηγητής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, εδώ ο κ. Κυριαζής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, ξέρουμε.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Ενεργοί καθηγητές;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Εγώ, δεν μπορώ να είμαι ενεργός. Το ξέρετε εκ του Συντάγματος.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Μπορείτε.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Είστε καλά;
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι. Εγώ είμαι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο και κάνω μαθήματα.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Απαγορεύεται.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν απαγορεύεται.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Δεν μπορείτε να βαθμολογείτε. 
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν απαγορεύεται.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Η διοικητική πράξη της βαθμολόγησης είναι άκυρη. Μπορείτε να πάτε να κάνετε μάθημα, αλλά δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε. Βαθμολογείτε, κύριε συνάδελφε; Πείτε μου, εάν βαθμολογείτε.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν βαθμολογώ.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Ε, αυτό ακριβώς.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Κάνω μαθήματα όμως.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Υπάρχουν οι διατάξεις του Συντάγματος. Το σύνταγμα επέλεξε, να μη θέτει σε μας τα μέλη ΔΕΠ προβλήματα χρόνου εκλογιμότητας, παραιτούμεθα και είμαστε υποψήφιοι την επόμενη μέρα, εν αντιθέση με άλλους δημόσιους λειτουργούς.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΦΟΥΝΑΚΗΣ: Όλους τους άλλους.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Όλους τους άλλους δημόσιους λειτουργούς.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΦΟΥΝΑΚΗΣ:………………… (ομιλία εκτός μικροφώνου)
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Απ’ το 1974, κ. Σηφουνάκη, δεν ήσασταν ούτε εσείς ούτε εγώ βουλευτής.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΦΟΥΝΑΚΗΣ: ………………… (ομιλία εκτός μικροφώνου)
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Μην διακόπτετε τώρα, δεν γίνεται συζήτηση
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΦΟΥΝΑΚΗΣ:………………… (ομιλία εκτός μικροφώνου)
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Να μου επιτρέψετε, κ. Σηφουνάκη, να πω ότι και οι δύο «τσάτσοι» που αναφέρατε είναι αείμνηστοι.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΦΟΥΝΑΚΗΣ:………………… (ομιλία εκτός μικροφώνου)
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Κύριε Υπουργέ, συνεχίστε παρακαλώ.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Να πω ότι είναι αείμνηστοι κι επειδή ξέρετε τις ιδιαιτερότητες, που έχει το θέμα, περισσότερος σεβασμός δεν είναι κακό.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΦΟΥΝΑΚΗΣ: ………………… (ομιλία εκτός μικροφώνου)
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Εντάξει, σύμφωνοι.
Το Σύνταγμα, λοιπόν, που εμείς παραλάβαμε και πρέπει να ερμηνεύσουμε, έχει αυτή την ιδιαιτερότητα σε σχέση με τα μέλη ΔΕΠ, θα λέγαμε σήμερα, αλλά από την άλλη πλευρά τους περιορίζει, σε ό,τι αφορά την άσκηση της πανεπιστημιακής τους λειτουργίας ως διδασκόντων και ως μελών της διοίκησης του Πανεπιστημίου στο πλαίσιο της διοικητικής του αυτοτέλειας. Αυτά είναι απλά πράγματα. Δε νομίζω ότι προϋποθέτουν συζητήσεις, για να καταλήξουμε κάπου.


Φωτό: EUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ

Σε αργία τέσσερις συλληφθέντες εκπαιδευτικοί για συμμετοχή σε κύκλωμα παιδόφιλων

Σε αργία τίθενται από αύριο οι τέσσερις εκπαιδευτικοί που έχουν συλληφθεί για συμμετοχή σε κύκλωμα παιδοφίλων, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, ενημερώνοντας την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Οι εκπαιδευτικοί για δικαστικούς λόγους δεν έχουν τεθεί ακόμη υπό κράτηση, αλλά όπως χαρακτηριστικά είπε ο Υπουργός, θα τεθούν εκτός υπηρεσίας, χωρίς να υπάρξει η απόφαση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

1.300 προσλήψεις αναπληρωτών ΔΕ την Παρασκευή 26/9


Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ
Νεκτάριου Κορδή
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο  των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην ανακοίνωση προτάσεων του ΚΥΣΔΕ!
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
   Την ώρα που η ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας έχει σαν πρώτο θέμα τη  σημερινή συνέντευξη του Υπουργού σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή (μια από τις πολλές το τελευταίο διάστημα), δεκάδες εκπαιδευτικοί περιμένουν να ανακοινωθούν επίσημα κάποιες από τις προτάσεις του ΚΥΣΔΕ! Πιο συγκεκριμένα:
1.       Στις 12 Σεπτέμβρη ανακοινώθηκαν 97 ανακλήσεις και 2 τροποποιήσεις αποσπάσεων. Η συζήτησή τους έγινε στο ΚΥΣΔΕ στις 4 Σεπτέμβρη. Για το θέμα αυτό είχαμε αναφερθεί σε ενημερωτικό στις 10 Σεπτέμβρη!
2.       Έκτοτε έχουν ανακοινωθεί διάφορες άλλες αποσπάσεις, παραμένουν όμως σε εκκρεμότητα αρκετές εισηγήσεις του ΚΥΣΔΕ. Αρχικά στη συνεδρίαση της  12ης Σεπτέμβρη έγιναν δεκτές 46 ανακλήσεις αποσπάσεων σε ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία! Παράλληλα ικανοποιήθηκαν 18 αιτήσεις εκπαιδευτικών σε διάφορα θέματα
3.       Στη συνεδρίαση της 16ης Σεπτέμβρη έγιναν δεκτές 16 ανακλήσεις αποσπάσεων σε ΠΥΣΔΕ και ικανοποιήθηκαν 5 αιτήσεις εκπαιδευτικών. Παράλληλα ικανοποιήθηκαν 35 αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών και άλλες 6 αιτήσεις για διάφορα θέματα.
4.       Σε εκκρεμότητα παραμένουν ακόμη (2 μήνες μετά) οι μετατάξεις εκπαιδευτικών από κλάδε σε κλάδο!
5.       150 εκπαιδευτικοί συνεπώς, περιμένουν την επίσημη ανακοίνωση των εισηγήσεων του ΚΥΣΔΕ! Απαιτούμε την άμεση ανακοίνωση των αποφάσεων αυτών! Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να σεβαστεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, τους εκπαιδευτικούς, τις οικογένειες αλλά και το έργο τους!
6.       Την ίδια στιγμή εκατοντάδες εκπαιδευτικοί  με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, με τεράστια οικογενειακά ζητήματα, οδηγούνται σε παραίτηση, άδειες άνευ αποδοχών καιβρίσκονται σε απόγνωση αφού από τη μια  δε γίνονται δεκτές οι αιτήσεις απόσπασης τους και από την άλλη στις περιοχές που ζητούσαν να αποσπαστούν  και στην ειδικότητά τους έχουν ήδη προσληφθεί αναπληρωτές! 
7.       Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών την Παρασκευή 26 Σεπτέμβρη αναμένονται 400 προσλήψεις στη Γενική Παιδεία, 400 προσλήψεις στα Μουσικά και 500 στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Την ώρα που το Υπουργείο με δελτίο Τύπου στις 22 Σεπτέμβρη αναφέρεται στη λειτουργία των Ειδικών Σχολείων στη Γ΄ Αθήνας (απαντώντας σε τηλεοπτικό ρεπορτάζ), να τους ενημερώσουμε ότι οι ΣΜΕΑΕ υπολειτουργούν λόγω των σοβαρών κενών τα όποια μάλλον είναι αόρατα!
8.       Στη σημερινή του συνέντευξη ο Υπουργός αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ένα τρίτο μέτρο είναι η χρήση του Νόμου 1566 της δεκαετίας του ’80 ο οποίος ορίζει ότι σε έκτακτες περιστάσεις όλοι κάνουν τα πάντα» στη συνέχεια: «Απαντάμε ότι οι αριθμοί που δίνουν οι συνδικαλιστές είναι σωστοί, δεν τους αμφισβητούμε. Όμως, δεν έχουμε χρήματα να καλύψουμε. Δεν μπορούμε να τους καλύψουμε. Συνεπώς με τη λογική της επάρκειας πετύχαμε να είναι τα βιβλία στη θέση τους και όλα τα σχολεία όλες οι σχολικές μονάδες ανοιχτές»
9.       Δύο απλές παρατηρήσεις στα λεγόμενα του Υπουργού:
ü  Ο Υπουργός μας προϊδεάζει για το «νέο» μοντέλο του εκπαιδευτικού που τα κάνει όλα και συμφέρει! Η φιλόλογος του Καστελόριζου για παράδειγμα μπορεί να κάνει όλα τα θεωρητικά μαθήματα και ο μαθηματικός όλα τα θετικά!
ü  Στην Ελλάδα των μνημονίων θεωρείται επιτυχία να είναι τα βιβλία στη θέση τους και οι σχολικές μονάδες ανοιχτές!Μόνο που δύο εβδομάδες μετά την έναρξη των μαθημάτων οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμη βιβλία ειδικοτήτων και οι σχολικές μονάδες είναι ανοιχτές αλλά με σοβαρά κενά εκπαιδευτικών. 
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
   Απέναντι στις καταστροφικές μνημονιακές πολιτικές που διαλύουν τη Δημόσια παιδεία απαντάμε με αποφασιστικό-συλλογικό αγώνα, υπερασπίζουμε το Δημόσιο Σχολείο με τα μάτια και το νου των κοινωνικών αναγκών, το μέλλον των μαθητών μας, τη δουλειά και την αξιοπρέπειά μας!
Αθήνα 23/9/2014


Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6977513534,
ηλ. δ/νση:  nekordis@yahoo.gr)
Βίκυ Αναγνώστη,
αιρετό αναπληρ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6979778287,
ηλ.δ/νση:vanagnosti@gmail.com)

                     εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο  των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων