ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

ΑΑΚ 2006-Φωτογραφίες από τις προπονήσεις των επίλεκτων τμημάτων ΠΑΟΚ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζονται για δεύτερη χρονιά οι προπονήσεις των δύο επίλεκτων τμημάτων ΠΑΟΚ Ν.Πιερίας.Οι προπονήσεις διεξάγονται εβδομαδιαία  στις εγκαταστάσεις του "αθλητικού κέντρου PLAYZONE" στη Κατερίνη και στην "Ακαδημία Γιώτσα" στον Άγιο Σπυρίδωνα.Οι προπονήσεις διεξάγονται υπό την καθοδήγηση προπονητών του ΠΑΟΚ και η πρόοδος των παιδιών θα αξιολογείται σε παιχνίδια με τα αντίστοιχα τμήματα των 12 νομών του δικτύου.  
















Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΙΤΡΟΥΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ




Στις 11 Νοεμβρίου (29 με το Παλαιόμ Ημερολόγιο) πανηγύρισε η Ιερά Μονή Γρηγορίου Αγίου Όρους, με την ευκαιρία της μνήμης της Αγίας Οσιοπαρθενομάρτυρος Αναστασίας της Ρωμαίας.
Στην εφετινή πανήγυρη συμμετείσαν περί τους 300 μοναχούς και λαϊκούς προσκυνητές. Της πανηγύρεως προέστη, κατόπιν προσκλήσεως, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεώργιος.
Να σημειωθεί ότι η μνήμη της Αγίας Αναστασίας της Ρωμαίας τιμάται και στην ευρύτερη περιοχή της Κατερίνης. Συγκεκριμένα, στο Μετόχι Προφήτου Ηλιού της Ιεράς Μονής Γρηγορίου, πλησίον του Λιβαδίου Πιερίας, έχει ανεγερθεί Ιερός Ναός επ’ονόματι της Αγίας.
Κατά την πανήγυρη τελέστηκε αγρυπνία στην οποία έψαλαν καλλίφωνοι χοροί αγιορειτών μοναχών, ενώ στην αρχιερατική θ. λειτουργία έλαβαν μέρος πολλοί ιερομόναχοι και ιερείς εντός εκτός Αγίου Όρους. Σε προσφώνησή του ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Αρχιμ. Χριστοφόρος ευχαρίστησε τόσο τον προσκεκλημμένο Αρχιερέα, όσο και τους προσκυνητές για τη συμμετοχή τους στην εφετινή πανήγυρη.
Το πρωί της κυριώνυμης ημέρας τελέστηκε και αρχιερατικό τρισάγιο στον τάφο του προσφάτως κοιμηθέντος Προηγουμένου Γεωργίου.


Γονικός έλεγχος: Δώστε άφοβα το iPad στα παιδιά σας

Γονικός έλεγχος: Δώστε άφοβα το iPad στα παιδιά σας
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τους Περιορισμούς, αλλιώς γνωστούς ως Γονικό έλεγχο, στο iPhone, το iPad ή το iPod touch. Οι περιορισμοί δεν επιτρέπουν τη χρήση συγκεκριμένων λειτουργιών και εφαρμογών. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διάφορους τύπους Περιορισμών και πώς μπορείτε να τους ενεργοποιήσετε ή να τους απενεργοποιήσετε στη συσκευή σας.

Χρήση των Περιορισμών

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να ρυθμίσετε τους Περιορισμούς στη συσκευή σας για να μην επιτρέψετε την πρόσβαση σε συγκεκριμένες λειτουργίες ή περιεχόμενο στη συσκευή.
  1. Αγγίξτε Ρυθμίσεις > Γενικά.
  2. Αγγίξτε Περιορισμοί.
  3. Αγγίξτε Ενεργοποίηση περιορισμών και πληκτρολογήστε ένα συνθηματικό. Το συνθηματικό αυτό θα είναι απαραίτητο προκειμένου να γίνουν αλλαγές σε αυτές τις ρυθμίσεις ή να απενεργοποιηθούν οι περιορισμοί. Σημείωση:  Αν χάσετε ή ξεχάσετε ένα συνθηματικό περιορισμών, θα πρέπει να επαναφέρετε τη συσκευή στις εργοστασιακές ρυθμίσεις για να το καταργήσετε.

Μπορείτε να περιορίσετε την πρόσβαση στις εξής εφαρμογές και λειτουργίες στη συσκευή σας:1

  • Safari
  • Κάμερα (απενεργοποιείται και το FaceTime)
  • FaceTime
  • iTunes Store
  • iBooks Store2
  • Εγκατάσταση εφαρμογών
  • Διαγραφή εφαρμογών
  • Αγορές εντός εφαρμογών
  • Siri
  • AirDrop

Μπορείτε να μην επιτρέψετε την πρόσβαση σε συγκεκριμένους τύπους περιεχομένου:

  • Καταλληλότητα (επιλέξτε τη χώρα σας στην ενότητα καταλληλότητας για να εφαρμοστούν αυτομάτως οι αντίστοιχες ρυθμίσεις καταλληλότητας για τη συγκεκριμένη περιοχή)
  • Μουσική και podcast
  • Ταινίες
  • Τηλεοπτικές εκπομπές
  • Βιβλία2
  • Εφαρμογές
  • Siri
  • ιστότοπους
  • Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε το χρονικό διάστημα μετά το πέρας του οποίου θα απαιτείται η εισαγωγή συνθηματικού για την αγορά περιεχομένου.

Μπορείτε να μην επιτρέψετε αλλαγές στις ρυθμίσεις Απορρήτου, όπως είναι οι εξής:

  • Υπηρεσίες τοποθεσίας
  • Επαφές
  • Ημερολόγια
  • Υπομνήσεις
  • Φωτογραφίες
  • Κοινή χρήση μέσω Bluetooth
  • Μικρόφωνο
  • Twitter
  • Facebook
  • Διαφήμιση

Μπορείτε να μην επιτρέψετε αλλαγές στις εξής ρυθμίσεις και λογαριασμούς:

  • Λογαριασμοί3
  • Εύρεση φίλων μου4
  • Χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας5
  • Ανανέωση εφαρμογών στο παρασκήνιο
  • Όριο έντασης ήχου

Μπορείτε επίσης να περιορίσετε ορισμένες λειτουργίες του Game Center:

Σημείωση: Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να επιβάλλετε Περιορισμούς με ένα προφίλ (τα προφίλ εγκαθίστανται συνήθως όταν η συσκευή χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς). Μπορείτε να ελέγξετε αν υπάρχουν εγκατεστημένα προφίλ στην επιλογή Ρυθμίσεις > Γενικά > Προφίλ. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το διαχειριστή ή το άτομο που εγκατέστησε το προφίλ. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό iOS, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης.

http://support.apple.com/kb/ht4213?viewlocale=el_GR&locale=el_GR

Σχολική αργία για την Πρωτοβάθμια η ημέρα της επετείου του Πολυτεχνείου

Σχολική αργία για την Πρωτοβάθμια η ημέρα της επετείου του Πολυτεχνείου

Το άρθρο 4 παράγραφος 1γ του Προεδρικού Διατάγματος 201 αναφέρεται στις σχολικές αργίες  και συγκεκριμένα στην επέτειο της 17ης Νοεμβρίου κατά την οποία  γίνονται κατά το πρωινό ωράριο των σχολείων και με τη συμμετοχή όλου του προσωπικού εκδηλώσεις για τον αντιδκτατορικό αγώνα και την Εθνική Αντίσταση.
Ειδικότερα με σημερινή διευκρινιστική του εγκύκλιο το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει τα εξής :

1. Οι σχολικές εορταστικές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014. Την ημέρα αυτή δεν θα γίνουν μαθήματα σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
2. Μέλη των συλλόγων των εκπαιδευτικών και εκπρόσωποι των μαθητικών συμβουλίων θα διοργανώσουν στα σχολεία εκδηλώσεις, ομιλίες, που θα ανταποκρίνονται στη σπουδαιότητα και τη σημασία των γεγονότων.
3. Τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που στις 17 Νοεμβρίου είναι απογευματινά, καθώς και τα ολοήμερα σχολεία Π.Ε., θα πραγματοποιήσουν τις εορταστικές εκδηλώσεις στη διάρκεια του πρωινού κύκλου, έπειτα από συνεννόηση των Διευθυντών των αντίστοιχων συστεγαζόμενων σχολείων.
4.Τα εσπερινά σχολεία, Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια θα πραγματοποιήσουν τις εορταστικές τους εκδηλώσεις τις τρεις τελευταίες διδακτικές ώρες την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014.
Ειδικότερα, όσον αφορά στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ισχύουν όσα περιγράφονται στο άρ. 4, παρ.1γ των Π.Δ.200/1998 & 201/1998 (Α΄ 161), αντίστοιχα

Ενημερωτικές συναντήσεις με θέμα «Αξιολόγηση Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων – Σύνταξη του portfolio»

Ενημερωτικές συναντήσεις με θέμα «Αξιολόγηση Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων – Σύνταξη του portfolio»
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στο πλαίσιο της απεργίας – αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης – ΑΕΕ, καλύπτει τις προϊστάμενες νηπιαγωγείων  της Περιφέρειας Καβάλας, οι οποίες καλούνται από τη Σχολική Σύμβουλο της 40ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής σε ενημερωτική συνάντηση με θέμα «Αξιολόγηση Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων – Σύνταξη του portfolio», στο να μη συμμετέχουν σ” αυτή. 
                Με τον ίδιο τρόπο καλύπτει όλους τους Δ/ντές Σχολικών Μονάδων και Προϊστάμενες/ους Νηπιαγωγείων και Ολιγοθέσιων σχολείων σε κάθε ανάλογη περίπτωση πρόσκλησης.
                Οι τοπικοί Σύλλογοι (στην προκειμένη περίπτωση ο Σύλλογος Καβάλας) μπορούν να κηρύσσουν στάσεις εργασίας ώστε να διευκολύνουν τη μη συμμετοχή των συναδέλφων σε σεμινάρια.

Από τη Δ.Ο.Ε.

Ελληνίδα δασκάλα απολύθηκε επειδή κατήγγειλε σεξουαλική παρενόχληση παιδιών

Ελληνίδα δασκάλα απολύθηκε επειδή κατήγγειλε σεξουαλική παρενόχληση παιδιών

Ελληνίδα δασκάλα στη Ν. Υόρκη βρήκε τον μπελά της επειδή κατήγγειλε σεξουαλική παρενόχληση παιδιών από φοιτητή που έκανε πρακτική. Κατέθεσε αγωγή εναντίον του σχολείου
Απίστευτη περιπέτεια για μια Ελληνοαμερικανίδα δασκάλα στη Νέα Υόρκη, η οποία υποστηρίζει δικαστικά ότι απολύθηκε από το ιδιωτικό νηπιαγωγείο στο οποίο δίδασκε, επειδή επέμεινε σε καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση παιδιών από φοιτητή που έκανε πρακτική. Τι δήλωσε ο δικηγόρος της στο New Greek TV.
Η υπόθεση έχει απασχολήσει τόσο τα Αμερικανικά όσο και τα Δανέζικα ΜΜΕ, καθώς τα εμπλεκόμενα μέρη προέρχονται από τρεις διαφορετικές χώρες: Η «πέτρα του σκανδάλου» είναι ο 22χρονος Μάλτε Τόμσεν, με καταγωγή από την Δανία, ο οποίος κατηγορήθηκε από την Ελληνοαμερικανίδα δασκάλα Μαριάντζελα Κεφαλά ότι παρενόχλησε σεξουαλικά παιδάκια του νηπιαγωγείου. Όλα αυτά, στον χώρο ενός εκ των δημοφιλέστερων – και ακριβότερων – ιδιωτικών σχολείων της Νέας Υόρκης: Του ενός από τα τρία παραρτήματα των International Pre Schools, που ξεσήκωσε θύελλα ερωτηματικών – αλλά και αντιδράσεων – για την στάση του, να απολύσει την Ελληνίδα εκπαιδευτικό (σ.σ. Ελληνίδα με διπλή υπηκοότητα) επειδή επέμεινε στην καταγγελία της.
«Η πελάτισσά μου είδε αυτόν τον εκπαιδευόμενο (σ.σ. Τόμσεν) να απλώνει τα χέρια του σε παιδάκια νηπιαγωγείου, με τρόπο που θεώρησε ότι ήταν ανάρμοστος», αναφέρει αρχικά στο New Greek TV ο Patrick Boyd από το δικηγορικό γραφείο Boyd Law Group, που έχει αναλάβει την υπόθεση για λογαριασμό της κ. Κεφαλά. Σύμφωνα με το σχετικό δικαστικό έγγραφο, που βρίσκεται στην διάθεση του New Greek TV, ο Τόμσεν άγγιξε τα παιδάκια στα οπίσθια και τα ανάγκασε με την σειρά του να αγγίξουν τα δικά του γεννητικά όργανα!
Όπως αναφέρει η πλευρά της κ. Κεφαλά, η ίδια ενημέρωσε άμεσα την Προϊστάμενή της, η οποία με την σειρά της μετέφερε την καταγγελία σε δυο αρμόδια στελέχη του σχολείου. Όμως, η συμπεριφορά τους εξέπληξε την Ελληνίδα εκπαιδευτικό, καθώς, όπως ισχυρίζεται, την αποθάρρυναν από το να καταγγείλει το περιστατικό στην Αστυνομία, ενώ, μετά από μια εσωτερική έρευνα – η οποία θεωρήθηκε ανεπαρκής από τις Αρχές – έβγαλαν το πόρισμα ότι δεν τελέστηκε κανένα αδίκημα και δεν προχώρησαν σε κανένα περιοριστικό μέτρο κατά του 22χρονου.  Αντίθετα, επέκτειναν την συνεργασία μαζί του, θεωρώντας ότι δεν διέπραξε κάτι το μεμπτό. Κατόπιν τούτου, τερμάτισαν πρόωρα την σύμβαση με την Μαριάντζελα Κεφαλά, που έμεινε άνεργη από την μια στιγμή στην άλλη.
Πάντως, η Αστυνομία και οι Δικαστικές Αρχές δεν αντιμετώπισαν με τον ίδιο τρόπο την καταγγελία. Αντίθετα, προχώρησαν στην σύλληψη του 22χρονου, με τον Δικαστή να μην πείθεται από τους ισχυρισμούς του και να διατάζει την προφυλάκισή του με εγγύηση ύψους 400.000 δολαρίων. Ο νεαρός οδηγήθηκε στις Φυλακές του Rikers Island, με την οικογένειά του να υποθηκεύει περιουσιακά στοιχεία για να καταβάλει τελικά το ποσό και να τον αποφυλακίζει.
«Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως οι ιθύνοντες του σχολείου – το οποίο έχει ετήσια δίδακτρα ύψους 25.000 δολαρίων – δυσαρεστήθηκαν ιδιαίτερα με τον θόρυβο που έγινε και θεώρησε ότι η καταγγελία τους ντρόπιασε. Είναι η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω. Είναι φοβερό το γεγονός ότι απέλυσαν μια νεαρή δασκάλα για αυτόν τον λόγο», συνεχίζει ο Μπόιντ, ο οποίος κατέθεσε αγωγή εναντίον του σχολείου για λογαριασμό της εντολέως του, διεκδικώντας αποζημίωση και όλα τα νόμιμα δικαιώματά της, εφόσον αποδείξει ότι η απόλυση ήταν άδικη.
«Η κ. Κεφαλά απολύθηκε σε μια περίοδο κατά την οποία δεν μπορούσε να βρει δουλειά σε κάποιο άλλο σχολείο. Συνεπώς, θα πρέπει να διεκδικήσει τους μισθούς που έχασε με τους ανάλογους τόκους. Παράλληλα, όμως, απώτερος στόχος δικός μας είναι να διεκδικήσουμε το δικαίωμα των δασκάλων να καταγγέλουν αυτές τις συμπεριφορές στα σχολεία, χωρίς να φοβούνται ότι θα απολυθούν. Είμαι πατέρας ο ίδιος, έχω τρία παιδιά και είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως αυτό που έκανε η κ. Κεφαλά είναι απολύτως σωστό», συνεχίζει ο κ. Μπόιντ.
Πάντως, η Μαριάντζελα Κεφαλά είχε καταγράψει τις περίεργες συναναστροφές του 22χρονου στο κινητό της τηλέφωνο αλλά, κατόπιν συμβουλής δικηγόρου, τις έδειξε στην Αστυνομία και όχι στους προϊσταμένους της.
Θέμα σε ΗΠΑ και… Δανία
Το θέμα της Μαριάντζελας Κεφαλά έχει απασχολήσει τα μεγάλα ΜΜΕ της Νέας Υόρκης, μεταξύ των οποίων και την εφημερίδα New York Times. Όμως, έφτασε μέχρι και την Δανία, όπου τα εκεί Μέσα Ενημέρωσης συνομίλησαν με την οικογένειά του.
Τι υποστηρίζει ο ίδιος ο Τόμσεν; Ότι είναι το θύμα της υπόθεσης, καθώς κλήθηκε να αντιμετωπίσει «μια δασκάλα που έκανε μονίμως παράπονα για τους συναδέλφους της» και ντετέκτιβ οι οποίοι «τον πίεζαν να ομολογήσει κάτι που δεν έκανε».
«Η σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκων είναι για μένα από τις χειρότερες πράξεις που μπορεί να κάνει κάποιος», ανέφερε ο Τόμσεν σε δηλώσεις του, αρνούμενος ότι έπραξε αυτά που του καταλογίζονται.
Παράλληλα, το σχολείο, το οποίο λόγω ονόματος αλλά και κόστους διδάκτρων δέχεται σκληρή κριτική, προχώρησε στην πρόσληψη ειδικευμένων στελεχών στην επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις προκειμένου να αντιμετωπίσει την συνεχή πίεση από τα ΜΜΕ.
«Απρόθυμοι με την αστυνομία»
Στο έγγραφο της αγωγής εναντίον του σχολείου, η πλευρά της Μαριάντζελας Κεφαλά επικαλείται πληροφορίες ότι οι πρώην εργοδότες της ήταν εξαιρετικά απρόθυμοι να συνεργαστούν με την Αστυνομία και πως οι Αρχές επέκριναν την εσωτερική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο. Παράλληλα, δημοσιεύματα θέλουν αγανακτισμένους γονείς να προσλαμβάνουν ιδιωτικούς ντετέκτιβ για να διαλευκανθεί τι συνέβη στο σχολείο, ενώ φέρεται να υπήρξε και μια τάση μείωσης του αριθμού των μαθητών.
Στην προκειμένη περίπτωση, η Μαριάντζελα Κεφαλά διεκδικεί αποζημίωση, ενώ, όπως τονίζει ο δικηγόρος της, δεν αποκλείεται το σχολείο να αναγκαστεί να την επαναπροσλάβει.
Πάντως, με δεδομένους τους αργούς ρυθμούς των Πολιτειακών Δικαστηρίων, η υπόθεση της κ. Κεφαλά δύσκολα θα ξεκαθαρίσει πριν το τέλος του χρόνου.
news247 Νοέμβριος 11 2014  Πηγή: newgreektv

Οι εκπαιδευτικοί και οι αργίες τους (ας το διαβάσουν όλοι οι γονείς)




Με αφορμή τις εκλογές των Εκπαιδευτικών για τα υπηρεσιακά τους συμβούλια και την αργία που ορίστηκε για τη μέρα αυτή διάβασα πολλά πικρόχολα σχόλια από πολλούς, που βρήκαν ευκαιρία να μετρήσουν και να ξαναμετρήσουν τις μέρες που κάαααααθονται. Είναι χρήσιμο να γνωρίζουν όμως ότι:
1)Τον τόπο, το χρόνο και τον τρόπο που γίνονται οι εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν τα ορίζουν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι, αλλά το υπουργείο παιδείας.
2) Η διαδικασία είναι υπηρεσιακή, που σημαίνει ότι τη μέρα αυτή γίνεται η στελέχωση των υπηρεσιακών κρατικών οργάνων με τα αιρετά μέλη του, τα οποία ασχολούνται σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο με θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών του υπουργείου παιδείας.
3) Οι Εκπαιδευτικοί δεν είναι οι νταντάδες των παιδιών, αλλά οι δάσκαλοί τους. Με όσους μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά των δύο ρόλων, μπορούμε ίσως να συζητήσουμε και για άλλα πράγματα. Να μιλήσουμε για παράδειγμα για τη συμβολική διάσταση κάθε πράξης, που γίνεται στο σχολείο. Θα μπορούσε με τη λογική κάποιων να γίνεται μάθημα στα σχολεία την 28η Οκτωβρίου, την 25η Μαρτίου, των Τριών Ιεραρχών κ.λ.π. και να γίνονται οι γιορτές και οι παρελάσεις τα απογεύματα. Φαντάζομαι ότι η αργία γι” αυτές τις μέρες δίνεται για να εμπεδωθεί στη συνείδηση των παιδιών ότι πρόκειται για πολύ σημαντικές στιγμές για τον Ελληνισμό. Οι εκλογικές διαδικασίες, που αποτελούν το θεμέλιο λίθο της Δημοκρατίας, είναι επίσης σημαντικά γεγονότα της σχολικής ζωής, Οι γιορτές, οι εκδρομές, οι σχολικές εκδηλώσεις, ακόμα και οι αργίες   είναι κομμάτια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και πολλές φορές απαιτούν την παρουσία και τη συμμετοχή των Εκπαιδευτικών ατελείωτες ώρες πέρα από ωράρια και υπηρεσιακές υποχρεώσεις.
4) Οι διακοπές σε τακτά χρονικά διαστήματα δε γίνονται σαν χάρισμα στους Εκπαιδευτικούς, αλλά είναι παιδαγωγική ανάγκη επιστημονικά αποδεκτή από όλα τα σοβαρά εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου. Σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρώπης (για να μη πάμε πιο μακριά) ανά δύο μήνες τα σχολεία έχουν μια εβδομάδα τουλάχιστον διακοπές και αυτό όχι φυσικά σαν χάρη στους Εκπαιδευτικούς. Αν για κάποιους είναι βαρύ να μας βλέπουν να καθόμαστε στις διακοπές των μαθητών, τότε ας εισηγηθούν να μη πληρωνόμαστε το διάστημα αυτό. Όπως φυσικά οι πυροσβέστες δεν θα πληρώνονται τις μέρες που δεν θα υπάρχει φωτιά, οι στρατιωτικοί, όταν δεν έχουμε πόλεμο, οι αστυνομικοί, όταν δεν υπάρχει παρανομία, οι εφοριακοί, όταν λήγει η περίοδος υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ και στη ΔΕΗ, όταν δεν υπάρχουν βλάβες, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι, όταν τ” αφεντικό δεν κάνει τζίρο κ.ο.κ.
5) Η δουλειά του Εκπαιδευτικού έχει πολλά πλεονεκτήματα (διακοπές Χριστουγέννων, Πάσχα, καλοκαιριού, καθημερινή συνεργασία με νέα παιδιά), που συνήθως σχολιάζονται από τους άλλους εργαζόμενους, αλλά και πολλές ιδιαιτερότητες, καθώς αν αποτύχει σε έναν από τους ρόλους του (παιδαγωγός, επιστήμονας, ηθοποιός, ψυχολόγος) η ζωή του μέσα στο σχολείο γίνεται εξαιρετικά δύσκολη. Δε μπορεί να κρυφτεί πίσω από κανένα γραφείο. Κάθε ανθρώπινο ελάττωμα μπαίνει στο μεγεθυντικό φακό των παιδιών και φτάνει στα σπίτια όλων.  Κάθε μέρα είναι μόνος απέναντι σε παιδιά και έφηβους που κουβαλούν μαζί τους τα βιώματα και τις χαρές ή τις λύπες πολλών διαφορετικών οικογενειών. Έχουν καθημερινά μπροστά τους και πρέπει να διαχειριστούν τη δυστυχία που κάθεται δίπλα-δίπλα με την ευτυχία, την κωμωδία με το δράμα, την ευφυΐα με τη βλακεία, την πονηριά με την αθωότητα,  τον πλούτο με τη φτώχεια. Η προετοιμασία για τα αντικείμενα της διδασκαλίας του, η εργασία που κουβαλάει  στο σπίτι για τον έλεγχο των εργασιών των μαθητών του, που χρειάζονται πολλές ώρες αθέατες στους πολλούς, είναι το πιο εύκολο μέρος της δουλειάς του.
Η απαξίωση του δασκάλου και η μίζερη καταμέτρηση των ωρών που δουλεύει ή κάθεται, σε κάθε ευκαιρία οδηγεί στην υποβάθμιση του θεσμικού του ρόλου στα μάτια των παιδιών με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη δυνατότητα που έχει να διαμορφώνει συνειδήσεις και χαρακτήρες.
Όπως σοφά έλεγε ο Χαρίλαος Φλωράκης «Κατουράς στη θάλασσα θα το βρεις στο αλάτι»!