ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Πανελλήνιες 2016: Αλλάζει η κλίμακα βαθμολόγησης σε αγωνίσματα για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ


Αλλαγές γίνονται στην κλίμακα βαθμολόγησης για τα αγωνίσματα των 400μ. αγοριών και 200μ. κοριτισιών για τα ειδικά μαθήματα των αθλημάτων που είναι απαραίτητα για την εισαγωγή στις Σχολές Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Η σχετική τροποποίηση αναρτήθηκε σε ΦΕΚ της 27.4.2016.
Το άριστα για τα 400μ. αγοριών είναι πλέον στα 55"00 (αντί των 52"50) ενώ στα κορίτσια για τα 200μ., το άριστα πήγε στα 29"00 έναντι των 26"50 που ήταν μέχρι πρότινος.
Στο μήκος το άριστα παραμένει στα 6,20μ. και 5,15μ. και ανά 15εκ., στη σφαίρα (6κιλη αγοριών και 4κιλη κοριτσιών) στα 14μ. και 11μ. και ανά 40εκ. ενώ στην κολύμβηση 50μ. ελεύθερο στα 31" και 29" και ανά 1".
Οι υποψήφιοι επιλέγουν 3 από τα 4 ακόλουθα αγωνίσματα: 400μ./200μ., μήκος, σφαίρα 6κ./4κ., κολύμβηση 50μ. ελεύθερο.
Σε μήκος και σφαίρα βαθμολογείται η καλύτερη από 3 προσπάθειες.
Ο μέσος όρος των 3 αγωνισμάτων πολλαπλασιάζεται επί 200 για να δώσει τα επιπλέον μόρια.

Οι 19 αλλαγές στην Εκπαίδευση: Τέλος οι βαθμοί στο Γυμνάσιο, με λίστα σε Πανεπιστήμια


Τα πάνω κάτω έρχονται να φέρουν τα σχέδια του προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου, σύμφωνα με την ενδιάμεση έκθεση που υπογράφει και ο ίδιος.
Προτείνεται μεταξύ άλλων η αντικατάσταση κεφαλαίων της Ιστορίας με μαθήματα που αγγίζουν περισσότερο την επικαιρότητα, στο πλαίσιο της «άρσης της λογικής της επανάληψης σε κύκλους των σχολικών αντικειμένων (π.χ. στο μάθημα της Ιστορίας) με έμφαση στο χρονικό και τοπικό παρόν και εξασφάλιση της εσωτερικής συνοχής της ύλης που διδάσκεται σε διαφορετικά αντικείμενα (π.χ. Λογοτεχνία - Ιστορία - Γεωγραφία)», όπως τονίζεται σε έκθεση του κ. Λιάκου.
Παράλληλα μελετάται η λίστα προτεραιότητας εισόδου στα πανεπιστήμια μελετά ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία Αντώνης Λιάκος, στο πλαίσιο της πρότασής του για εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις. Στο ίδιο πλαίσιο, προτείνει την κατάργηση του μήνα εξετάσεων στα σχολεία και τη θέσπιση της περιγραφικής αξιολόγησης αντί για βαθμολόγηση.
Οι 19 προτάσεις για τις αλλαγές στην Παιδεία
Οι προτάσεις, οι οποίες αφορούν τους καθηγητές, τους μαθητές, τον σχολικό χρόνο, τις εκπαιδευτικές πρακτικές και τη σχέση του σχολείου με την κοινωνία, έχουν ως εξής:
  1. Χρήση του σχολικού χρόνου για τη δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής (τακτικές παιδαγωγικές συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων), μείωση γραφειοκρατικών διαδικασιών για τις εξωσχολικές δράσεις του σχολείου, αποσαφήνιση του ρόλου των συμβούλων, ενίσχυση του εκπαιδευτικού ως προς τις αρχές συμπερίληψης και διαφοροποίησης στην τάξη.
  2. Μείωση μέσω αναμόρφωσης της διδασκόμενης ύλης (να αδειάσει η τσάντα του μαθητή) και αντικατάσταση της βαθμολογίας με την περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών σε όλη την υποχρεωτική εκπαίδευση σε σύνδεση με τους μαθησιακούς στόχους των προγραμμάτων σπουδών καθώς και των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του συστήματος.
  3. Καθιέρωση ενιαίου τύπου Ολοήμερου Δημοτικού, προσαρμογή στις τοπικές συνθήκες (ευελιξία), διατοπική (κοινά προγράμματα) και ευρωπαϊκή (αδελφοποιήσεις, ανταλλαγές) δικτύωση των σχολείων.
  4. Ενίσχυση της μαθητικής εκπροσώπησης, σχολική εφημερίδα, ετήσια θεατρική παράσταση (άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία), καθιέρωση ομίλων και συλλογικών μαθητικών δραστηριοτήτων με άξονες τα νέα Μέσα, τον κινηματογράφο, τις εικαστικές και παραστατικές τέχνες.
  5. Διερεύνηση των δυνατοτήτων χρήσης της δομής και των χώρων του σχολείου σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία κατά τις απογευματινές ώρες.
  6. «Βάπτιση» του σχολείου για λόγους συμβολικούς και για την εξασφάλιση ταυτότητας. Κάθε σχολείο πρέπει να αποκτήσει τη δική του φυσιογνωμία, τις δικές του παραδόσεις, ετήσιους στόχους και να εμφυσήσει στους μαθητές έναν «πατριωτισμό του σχολείου». Προϋπόθεση γι’ αυτό είναι να περιοριστεί η συχνή εναλλαγή του προσωπικού. Το σχολείο να γίνει δρων υποκείμενο (να αποκτήσει agency).
  7. Μελέτη για την αναμόρφωση της οργανωτικής δομής της υποχρεωτικής εκπαίδευσης από το διετές νηπιαγωγείο στο εξάχρονο Δημοτικό και εξέταση των δυνατοτήτων δημιουργίας τετραετούς Γυμνασίου και διετούς Λυκείου (Γενικού και Επαγγελματικού), προσανατολισμένου προς την έρευνα και με δυνατότητες επιλογών.
  8. Ενίσχυση της αυτονομίας και των πρωτοβουλιών του εκπαιδευτικού.
  9. Άμεση συνεργασία φορέων (σχολείο - σύμβουλοι - κοινότητα - δήμοι).
  10. Ενίσχυση των ολιγοθέσιων σχολείων.
  11. Εκ περιτροπής ανάληψη πειραματικού χαρακτήρα από τα σχολεία.
  12. Ανανέωση προγράμματος και, κυρίως, βιβλίων με προτεραιότητα σε όσα έχουν ήδη κριθεί απαράδεκτα.
  13. Κατάργηση των αλλεπάλληλων εξετάσεων (και του μήνα εξετάσεων) στο Γυμνάσιο - αντικατάστασή τους με εργασίες (και εξετάσεις κατά τη διάρκεια του έτους).
  14. Ενοποίηση των κατευθύνσεων των μαθημάτων (ενδεικτικά: σε 3 ή 4 όπως α) Γλώσσες και Πολιτισμός, β) Μαθηματικά, γ) Τέχνες, δ) Εισαγωγή στην Κουλτούρα των Φυσικών και ε) Κοινωνικές Επιστήμες). Αντίστοιχη ενοποίηση των ειδικοτήτων που διδάσκουν τα μαθήματα.
  15. Δημιουργία ωρολογίων ενοτήτων σε βάρος της πολυδιάσπασης των ωρών. Καθιέρωση ολοκληρωμένου προγράμματος Ευέλικτης Εβδομάδας.
  16. Διεύρυνση του ποσοστού της ύλης που διαμορφώνεται από τους εκπαιδευτικούς τόσο στο Δημοτικό όσο και στο Γυμνάσιο.
  17. Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση: Θεσμοθέτηση και αξιοποίηση εναλλακτικών τρόπων συνεργασίας των μαθητών (αμοιβαία διόρθωση, συνεργασία διαφορετικών τάξεων από διαφορετικά σχολεία, ανάληψη ευθυνών και πρωτοβουλιών από τους μαθητές). Καθιέρωση των ομαδικών εργασιών ως τρόπου εξέτασης.
  18. Άρση της λογικής της επανάληψης σε κύκλους των σχολικών αντικειμένων (π.χ. στο μάθημα της Ιστορίας) με έμφαση στο χρονικό και τοπικό παρόν και εξασφάλιση της εσωτερικής συνοχής της ύλης που διδάσκεται σε διαφορετικά αντικείμενα (π.χ. Λογοτεχνία - Ιστορία - Γεωγραφία).
  19. Σύνδεση σχολείου - οικογένειας: Μελέτη θεσμοθετημένης συμβουλευτικής σχέσης σε θέματα εκμάθησης και στάσης απέναντι στο σχολείο, σε ζητήματα εκφοβισμού και βίας, καθώς και πρόληψης εξαρτήσεων. Ενδυνάμωση της γονικής εμπλοκής ως δυναμικής διεργασίας αλληλεπίδρασης γονέων και εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Θεσμοθετημένος χρόνος συνεργασίας με τους γονείς.

Κόφτης «εξπρές» στο Δημόσιο: Ποιοι θα δουν τον μισθό τους να μειώνεται

Σαρωτικές οριζόντιες και μόνιμες περικοπές σε μισθούς δημοσίων υπαλλήλων και συντάξεις θα επιφέρουν τα εναλλακτικά μέτρα, όπως είχε γράψει ηaftodioikisi.gr
Ο προληπτικός λογαριασμός, λοιπόν θα περιλαμβάνει απολύσειςστο Δημόσιο τομέα,κλείσιμο φορέων που θεωρείται ότι επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, μειώσεις μισθών των δημοσίων υπαλλήλων αλλά και μειώσεις στις ήδη καταβαλλόμενες κύριες συντάξεις.
Στο στόχαστρο μπαίνουν όλοι όσοι υπάγονται στα λεγόμενα ειδικά μισθολόγια ενώ επιχειρείται……..
και πάγωμα των προσλήψεων μέσω της διατήρησης της αναλογίας 1 προς 5.
Η πρώτη μείωση που αφορά στους ένστολους, τους δικαστικούς, τους πανεπιστημιακούς και τους γιατρούς του ΕΣΥ θα έρθει από την 1η Ιουλίου.
Οι μειώσεις ωστόσο δεν σταματούν εδώ καθώς στο δεύτερο πακέτο μέτρων, θα ενεργοποιηθεί ο λεγόμενος “αυτόματος κόφτης” στης δαπάνες του Δημοσίου και ουσιαστικά μπαίνουν στο στόχαστρο όλοι οι εργαζόμενοι και οι αποδοχές τους. Οι μειώσεις αυτές θα έρθουν, αν ενεργοποιηθεί ο κόφτης, από το 2017.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΦΟΔΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΜΕΝΩΝ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΔΩΝ

Αυξήσεις φόρων σε IX, βενζίνη, αέριο, Internet, αλκοόλ, τσιγάρα, ξενοδοχείαΑυξήσεις φόρων σε IX, βενζίνη, αέριο, Internet, αλκοόλ, τσιγάρα, ξενοδοχεία….

Κύμα αυξήσεων φόρων περιλαμβάνει το πακέτο μέτρων ύψους 5,4 δισ. ευρώ που έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση με τους δανειστές της χώρας.
Ειδικότερα αυξάνονται:…………

– Ο υψηλός συντελεστής ΦΠΑ στο 24% από 23%.
– Η φορολογία σε αμόλυβδη, υγράεριο και φυσικό αέριο.
– Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στον καπνό, στα τσιγάρα και στα αλκοολούχα ποτά.
– Το Τέλος Ταξινόμησης των εισαγόμενων αυτοκινήτων και των Τελών Κυκλοφορίας.
Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr…

Καταργούνται τα ολοήμερα σχολεία

13082675_1291035610910772_4641030251218292818_n (1)Στην κατάργηση του ολοήμερου σχολείου από την επόμενη σχολική χρονιά προχωρεί το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής».
Η φερόμενη απόφαση του ΥΠΑΙΔ οδηγεί σε κατάργηση του εκπαιδευτικού προγράμματος που διαρκεί από τις 14:00 το μεσημέρι έως τις 16:00 το απόγευμα, αφήνοντας κενό στην εκμάθηση δεξιοτήτων.
Σύμφωνα με την …………
Διδασκαλική Ομοσπονδία, από την κατάργηση του ολοήμερου μοντέλου θα εξοικονομηθούν περίπου 3.000 θέσεις εκπαιδευτικών που θα καλύψουν κενά στα σχολεία.

Ο υπονομευτικός στόχος του πρωτογενούς πλεονάσματος 3,5%…

Διαβάστε και ανατριχιάστε! Σύμφωνα με χθεσινό άρθρο του Βαρουφάκη στην Εφημερίδα των Συντακτών, ο Τσίπρας δέχτηκε το εξωφρενικό 3,5 % πρωτογενές πλεόνασμα με το εξής επίστευτο σκεπτικό:
«Ο πρωθυπουργός πρώτη φορά δεσμεύτηκε στον μεσοπρόθεσμο στόχο πρωτογενούς πλεονάσματος 3,5% του ΑΕΠ την 27η Απριλίου 2015 (ερήμην μου, καθώς γνώριζε ότι δεν θα συμφωνούσα).
Οταν τον ρώτησα γιατί το έκανε, μου απάντησε ότι ………….

η συμφωνία απαιτεί δούναι και λαβείν «Και ποιο είναι το λαβείν μας εν προκειμένω;» ρώτησα. «Θα μας δώσουν κάτι για το χρέος», μου απάντησε.
Τότε του επισήμανα πως το επιχείρημά του θυμίζει ψαρά που προσπαθεί να διώξει επιτιθέμενο καρχαρία, ρίχνοντας αίμα στο νερό: «Δεσμευόμενος», του θύμισα, «σε διαρκές πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% από το 2018 και μετά, είναι σαν να δηλώνεις πως το χρέος είναι βιώσιμο. Τους προκαλείς να μη σου δώσουν ποτέ θεραπευτική αναδιάρθρωσή του!»
Τι να θαυμάσει κανείς; 
Την κρίση του Πρωθυπουργού μας ( που δεν καταλαβαίνει ότι η αποδοχή 3,5% πρωτογενούς πλεονάσματος κάνει την αναδιάρθρωση χρέους αδύνατη);
Τη διαπραγματευτική του μαεστρία; ( Που έδνε τα πάντα στους Ευρωκράτες χωρίς να παίρνει τίποτα);
Την αλλοπρόσαλλη διαπραγματευτική του τακτική; ( όπου αυτό που αρχικά του φάνηκε καλή ιδέα στη συνέχεια το εγκατέλειπε σιωπηρά και χωρίς εξηγήσεις;)
Και αυτός ο άνθρωπος, αντί από ευθιξία και ευαισθησία να παραιτηθεί παραδεχόμενος τα λάθη του, είχε το θράσος να υποστηρίζει, μετά την προδοσία του ΟΧΙ του δημοψηφίσματος, ότι «δεν υπάρχει εναλλακτική λύση» και πως το δίλημμα ήταν » Μνημόνιο με ευρώ ή μνημόνιο με δραχμή»! 
Και όχι μόνο αυτό αλλά έδειξε απίστευτη επινοητικότητα συκοφαντώντας με τα τσανάκια του (Φλαμπουράρης, Πάππας και λοιποί) την αριστερή πτέρυγα του κόμματος του ότι παίζει το παιγνίδι του Σόιμπλε!
Και τώρα μένει γαντζωμένος στην Πρωθυπουργική καρέκλα και ετοιμάζεται να πανυγυρίσει για τη «νίκη» που νομίζει ότι θα καταγάγει στη Σύνοδο της 9ης Μαϊου!
Ούτε για φτύσιμο!
Γιατί σε έναν τέτοιο άνθρωπο και το σάλιο πάει χαμένο!
Λόγιος Ερμής

Περάστε κόσμε, εδώ οι καλοί ευρωπαϊκοί θεσμούληδες

eyrvpaikoiuesmoi1-199x118.jpgΑπό τον σΑτΥρΟπΡόΚο
– Τελικά ψάχνοντας στο διαδίκτυο μπορεί να συναντήσει κάποιος πολλά κι ενδιαφέροντα που σε κάνουν να αναρωτιέσαι και για τα τελείως αυτονόητα.
– Διάβασα, λοιπόν, σε σχετική ανακοίνωση πως στο 3ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας στις 10 του Μάη οι μαθητές της Β λυκείου με κάποιους καθηγητές και τον Διευθυντή τους, θα παρουσιάσουν ένα πολιτιστικό πρόγραμμα.
– Ρωτώντας έμαθα πως τέτοια προγράμματα γίνονται στα σχολεία και είναι χρήσιμα κι ενδιαφέροντα. Όμως, το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ως θέμα τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, το ΔΝΤ και το νέο πρόγραμμα στήριξης και σταθερότητας της ελληνικής οικονομίας.
– Σκέφτομαι να πάω να το παρακολουθήσω. Φαντάζομαι πως θα μάθω πολλά. Θα μάθω πόσο ………………….
καλό είναι το ΔΝΤ. Άλλωστε είναι κάτι γνωστό. Σε όποια χώρα πήγε άφησε συντρίμμια και φτωχούς πολίτες.
– Κι έτσι θα αρχίσει η ανοικοδόμηση και η πολυπόθητη ανάπτυξη. Και πολύ σύντομα τα χρόνια της κρίσης θα αποτελούν μια κακιά ανάμνηση. Άλλωστε η κρίση γεννάει ευκαιρίες. Αναπτύσσονται όλα τα παράσιτα.
– Θα μάθω για τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Προσωπικά είναι οι αγαπημένοι μου θεσμοί. Τις προάλλες που χρειάστηκε να κάνω κάποιες ιατρικές εξετάσεις και μου είπαν πως πρέπει να τις πληρώσω τους θυμήθηκα τους ευρωπαϊκούς μου θεσμούληδες.
– Όταν χρειάστηκα άμεσα ασθενοφόρο για συγγενικό μου πρόσωπο έμαθα πως δεν υπάρχει διαθέσιμο και πήρα ιδιωτικό. Τότε εκτός από τους αγαπημένους μου ευρωπαϊκούς θεσμούς θυμήθηκα και το καλό μου ΔΝΤ.
– Υποθέτω ότι την αίθουσα της παρουσίασης θα κοσμούν τα πορτρέτα του Στρος Καν, της Χριστινούλας της Λαγκάρντ, πόσο το αγαπώ και το σέβομαι αυτό το κορίτσι, του φιλέννηνα Γιούνκερ και πολλών άλλων.
– Επιτέλους μια τολμηρή και καινοτόμα δραστηριότητα στα σχολεία για να αποκατασταθεί η αλήθεια και να απενοχοποιηθούν οι καλοί μου ευρωπαϊκοί θεσμοί, το γλυκό μου ΔΝΤ και το όμορφο πρόγραμμα σταθερότητας.
– Να μάθουν οι μαθητές πως “οι ευρωπαϊκοί θεσμοί και το ΔΝΤ είναι φίλοι μας” που θα έλεγε και ο αείμνηστος Δήμος Σταρένιος, και πως οι μόνοι υπεύθυνοι είναι οι γονείς τους, οι παππούδες τους, οι γιαγιάδες τους και οι ίδιοι.
– Ίσως να στείλει και η ΟΛΜΕ εκπρόσωπο να μιλήσει που ξέρει ακόμα καλύτερα τις ευεργετικές επιπτώσεις των ευρωπαϊκών θεσμούληδων, (μα δεν είναι γλυκούληδες;) και του ΔΝΤ πάνω στη ζωή των μαθητών.
– Ο υπουργός Φίλης, αν το ξέρει, πρέπει να νιώθει πολύ περήφανος. Η “αριστερή” αλήθεια αποκαθίσταται Αλλά μπορεί και να μην το ξέρει όπως τότε με τους Μητροπολίτες που πήραν σβάρνα τα σχολεία και έκαναν μάθημα στις αίθουσες.
– Μάθημα πρώτο: Όλες οι αμαρτίες δεν είναι αμαρτίες. Μπορεί, ας πούμε, μια εταιρία να απολύει εργαζόμενους και να σκληραίνει τους όρους εργασίας για τους υπόλοιπους. Αυτό, μπορεί και να είναι αμαρτία.
– Αν όμως η εταιρία δώσει δωρεάν ρούχα για να τα μοιράσει ο Μητροπολίτης στο ποίμνιό του, τότε η προηγούμενη αμφισβητούμενη αμαρτία γίνεται σίγουρα μη αμαρτία. Τι να κάνουν οι Μητροπολίτες; Να μην δεχτούν τη δωρεά;
– Πώς να την προσβάλλουν την εταιρία; Δεν είναι ούτε πρέπον ούτε και ηθικό αφού και οι απολύσεις και οι σκληρότερες συνθήκες εργασίας είναι νόμιμες και οι Μητροπολίτες δεν κάνει πολιτική. Γι’αυτό η εκκλησία δεν πληρώνει ΕΝΦΙΑ. Είπαμε, δεν ανακατεύονται με την πολιτική.
– Με την πολιτική φτάνει που ανακατεύεται ο κομμουνιστής Κατρούγκαλος, ο μόνος εν ζωή που αυτοανακυρήχθηκε κομμουνιστής. Πριν από αυτόν, είχαμε και τον επαναστάτη Κώστα Καραμανλή και πολλούς άλλους σοσιαλιστές, όπως ο Σημίτης, ο Άκης, ο Ανδρέας κλπ.
– Τώρα της μοδός είναι οι “αριστεροί”. Αριστεροί ρεφορμιστές, αριστεροί δεξιοί, αριστεροί φιλοευρωπαϊστές, αριστεροί πιο αριστεροί και πάει λέγοντας.
– Όσο η συσσωρευμένη οργή του κόσμου δεν βρίσκει βαλβίδα διαφυγής και απουσιάζει έστω και μια πράξη έτσι “για το γαμώτο” τόσο καταλαβαίνει πόσο “ψευαριστεροί” και πόσο λίγοι είναι όλοι αυτοί.
Από τον σΑτΥρΟπΡόΚο
– Τελικά ψάχνοντας στο διαδίκτυο μπορεί να συναντήσει κάποιος πολλά κι ενδιαφέροντα που σε κάνουν να αναρωτιέσαι και για τα τελείως αυτονόητα.
– Διάβασα, λοιπόν, σε σχετική ανακοίνωση πως στο 3ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας στις 10 του Μάη οι μαθητές της Β λυκείου με κάποιους καθηγητές και τον Διευθυντή τους, θα παρουσιάσουν ένα πολιτιστικό πρόγραμμα.
– Ρωτώντας έμαθα πως τέτοια προγράμματα γίνονται στα σχολεία και είναι χρήσιμα κι ενδιαφέροντα. Όμως, το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ως θέμα τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, το ΔΝΤ και το νέο πρόγραμμα στήριξης και σταθερότητας της ελληνικής οικονομίας.
– Σκέφτομαι να πάω να το παρακολουθήσω. Φαντάζομαι πως θα μάθω πολλά. Θα μάθω πόσο καλό είναι το ΔΝΤ. Άλλωστε είναι κάτι γνωστό. Σε όποια χώρα πήγε άφησε συντρίμμια και φτωχούς πολίτες.
– Κι έτσι θα αρχίσει η ανοικοδόμηση και η πολυπόθητη ανάπτυξη. Και πολύ σύντομα τα χρόνια της κρίσης θα αποτελούν μια κακιά ανάμνηση. Άλλωστε η κρίση γεννάει ευκαιρίες. Αναπτύσσονται όλα τα παράσιτα.
– Θα μάθω για τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Προσωπικά είναι οι αγαπημένοι μου θεσμοί. Τις προάλλες που χρειάστηκε να κάνω κάποιες ιατρικές εξετάσεις και μου είπαν πως πρέπει να τις πληρώσω τους θυμήθηκα τους ευρωπαϊκούς μου θεσμούληδες.
– Όταν χρειάστηκα άμεσα ασθενοφόρο για συγγενικό μου πρόσωπο έμαθα πως δεν υπάρχει διαθέσιμο και πήρα ιδιωτικό. Τότε εκτός από τους αγαπημένους μου ευρωπαϊκούς θεσμούς θυμήθηκα και το καλό μου ΔΝΤ.
– Υποθέτω ότι την αίθουσα της παρουσίασης θα κοσμούν τα πορτρέτα του Στρος Καν, της Χριστινούλας της Λαγκάρντ, πόσο το αγαπώ και το σέβομαι αυτό το κορίτσι, του φιλέννηνα Γιούνκερ και πολλών άλλων.
– Επιτέλους μια τολμηρή και καινοτόμα δραστηριότητα στα σχολεία για να αποκατασταθεί η αλήθεια και να απενοχοποιηθούν οι καλοί μου ευρωπαϊκοί θεσμοί, το γλυκό μου ΔΝΤ και το όμορφο πρόγραμμα σταθερότητας.
– Να μάθουν οι μαθητές πως “οι ευρωπαϊκοί θεσμοί και το ΔΝΤ είναι φίλοι μας” που θα έλεγε και ο αείμνηστος Δήμος Σταρένιος, και πως οι μόνοι υπεύθυνοι είναι οι γονείς τους, οι παππούδες τους, οι γιαγιάδες τους και οι ίδιοι.
– Ίσως να στείλει και η ΟΛΜΕ εκπρόσωπο να μιλήσει που ξέρει ακόμα καλύτερα τις ευεργετικές επιπτώσεις των ευρωπαϊκών θεσμούληδων, (μα δεν είναι γλυκούληδες;) και του ΔΝΤ πάνω στη ζωή των μαθητών.
– Ο υπουργός Φίλης, αν το ξέρει, πρέπει να νιώθει πολύ περήφανος. Η “αριστερή” αλήθεια αποκαθίσταται Αλλά μπορεί και να μην το ξέρει όπως τότε με τους Μητροπολίτες που πήραν σβάρνα τα σχολεία και έκαναν μάθημα στις αίθουσες.
– Μάθημα πρώτο: Όλες οι αμαρτίες δεν είναι αμαρτίες. Μπορεί, ας πούμε, μια εταιρία να απολύει εργαζόμενους και να σκληραίνει τους όρους εργασίας για τους υπόλοιπους. Αυτό, μπορεί και να είναι αμαρτία.
– Αν όμως η εταιρία δώσει δωρεάν ρούχα για να τα μοιράσει ο Μητροπολίτης στο ποίμνιό του, τότε η προηγούμενη αμφισβητούμενη αμαρτία γίνεται σίγουρα μη αμαρτία. Τι να κάνουν οι Μητροπολίτες; Να μην δεχτούν τη δωρεά;
– Πώς να την προσβάλλουν την εταιρία; Δεν είναι ούτε πρέπον ούτε και ηθικό αφού και οι απολύσεις και οι σκληρότερες συνθήκες εργασίας είναι νόμιμες και οι Μητροπολίτες δεν κάνει πολιτική. Γι’αυτό η εκκλησία δεν πληρώνει ΕΝΦΙΑ. Είπαμε, δεν ανακατεύονται με την πολιτική.
– Με την πολιτική φτάνει που ανακατεύεται ο κομμουνιστής Κατρούγκαλος, ο μόνος εν ζωή που αυτοανακυρήχθηκε κομμουνιστής. Πριν από αυτόν, είχαμε και τον επαναστάτη Κώστα Καραμανλή και πολλούς άλλους σοσιαλιστές, όπως ο Σημίτης, ο Άκης, ο Ανδρέας κλπ.
– Τώρα της μοδός είναι οι “αριστεροί”. Αριστεροί ρεφορμιστές, αριστεροί δεξιοί, αριστεροί φιλοευρωπαϊστές, αριστεροί πιο αριστεροί και πάει λέγοντας.
– Όσο η συσσωρευμένη οργή του κόσμου δεν βρίσκει βαλβίδα διαφυγής και απουσιάζει έστω και μια πράξη έτσι “για το γαμώτο” τόσο καταλαβαίνει πόσο “ψευαριστεροί” και πόσο λίγοι είναι όλοι αυτοί.

pandiera