ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Η ευελιξία του Αλέξη




ANEΛ και ΚΚΕ δεν αποδέχθηκαν την πρόσκληση, αλλά ο Τσίπρας πήγε. 

Όχι μόνο πήγε, αλλά τι είπε... 

Και τι καλούμαστε να καταλάβουμε εμείς από όλα αυτά; 

"Mεταξύ μας", "ευελιξία"... 


Ο Τσίπρας αποθέωσε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή της μεταπολίτευσης 
Το εγκώμιο του Κωνσταντίνου Καραμανλή, για τις πολιτικές που άσκησε μετά το 1974, έπλεξε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ 

Την πολιτική του Κωνσταντίνου Καραμανλή μετά το 1974 επιδοκίμασε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, κατά την ομιλία του στην εκδήλωση του Ιδρύματος Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής, για την επέτειο των 15 χρόνων από το θάνατο του ιδρυτή της ΝΔ. 

Ο κ. Τσίπρας, συνεχίζοντας το άνοιγμά του προς την καραμανλική-λαϊκή δεξιά, τόνισε πως ο Κ.Καραμανλής «αφουγκράστηκε την ιστορική ανάγκη να οικοδομηθεί μια σταθερή δημοκρατική νομιμότητα, που θα προστάτευε τα στοιχειώδη δικαιώματα». 

«Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, με την πολιτική του, εξακολούθησε να διατηρεί στο δυτικό κόσμο μια πολύ μεγαλύτερη σχετική αυτονομία από οικονομικά κέντρα και συμφέροντα. Είχε συλλάβει πως κάθε μεγάλη προσπάθεια αλλαγής και μεταρρύθμισης μπορεί να ξεκινήσει μόνο από το Δημόσια και ειδικά από τη Δημόσια Διοίκηση», σημείωσε και πρόσθεσε: 

«Μπορούμε να πούμε ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν ο πολιτικός εκείνος που κατάφερε μια σπάνια πολιτική και προσωπική υπέρβαση. Κατάφερε να υπερβεί τα ασφυκτικά όρια που είχαν επιβάλει τόσο στη χώρα όσο και στην παράταξή του, ο εμφύλιος και οι ξένοι προστάτες. Το καθεστώς του διαχωρισμού των ελλήνων σε εθνικόφρονες και μη. Τις πρακτικές των διωγμών, της αστυνομικής ασυδοσίας και της κατάστασης πολιορκίας, που χαρακτήριζαν την Ελλάδα μέχρι το 1974». 

Αναφερόμενος στα προσόντα του, τον χαρακτήρισε «πολιτικό με τσαγανό», ενώ έθεσε το ρητορικό ερώτημα: «αν ήταν παρόντες οι μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες, όπως ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο Χαρίλαος Φλωράκης,πώς άραγε θα αντιδρούσαν σήμερα;». 

«Πολύ πιθανόν, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής να σχολίαζε αυτά που συμβαίνουν σε Ελλάδα και Ευρώπη με τα γνωστά σε όλους γαλλικά του», τόνισε. 

Αναλυτικά η ομιλία του κ. Τσίπρα: 


Κυρίες και κύριοι, 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για την πρόσκληση που μου απευθύνατε να παρευρεθώ στην εκδήλωση μνήμης του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ενός ανθρώπου που έβαλε τη σφραγίδα του στη μεταπολεμική Ελλάδα. 

Ανήκω σε εκείνους που πιστεύουν ότι η Ιστορία δεν γράφεται από πρόσωπα, όσο σημαντικά κι αν είναι αυτά, αλλά από τους λαούς και την πάλη τους. 

Ωστόσο, δεν μπορώ να παραγνωρίσω τον ιδιαίτερο ρόλο που παίζουν ξεχωριστές προσωπικότητες στη διαπάλη μέσα στις κοινωνίες, στη διαδρομή των εθνών, στην αέναη κίνηση προς τα μπρος. 

Και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τον ιδιαίτερο ρόλο που παίζουν οι ξεχωριστές προσωπικότητες στην Ιστορία. 

Και μια τέτοια ξεχωριστή προσωπικότητα της σύγχρονης Ελλάδας, υπήρξε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. 

Κάποτε ο Χαρίλαος Φλωράκης, είχε χαρακτηρίσει τον εν ζωή Κωνσταντίνο Καραμανλή, ως ένα σημαντικό ηγέτη της τάξης του. 

Και ξέρετε ο έπαινος από τους πολιτικούς σου αντιπάλους όχι μετά θάνατον, αλλά όσο ακόμα βρίσκεσαι εν ζωή, έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από τα σημερινά λόγια. 

Η απόσταση από τα χρόνια εκείνα, μας βοηθά να προσεγγίσουμε σήμερα με λιγότερες προκαταλήψεις την επίδρασή του Καραμανλή στη σύγχρονη δημοκρατία και στη σύγχρονη Ελλάδα. 

Μπορούμε, λοιπόν, να πούμε ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν ο πολιτικός εκείνος που κατάφερε μια σπάνια πολιτική και προσωπική υπέρβαση. Κατάφερε να υπερβεί τα ασφυκτικά όρια που είχαν επιβάλει τόσο στη χώρα όσο και στην παράταξή του, ο εμφύλιος και οι ξένοι προστάτες. 

Το καθεστώς του διαχωρισμού των ελλήνων σε εθνικόφρονες και μη. Τις πρακτικές των διωγμών, της αστυνομικής ασυδοσίας και της κατάστασης πολιορκίας, που χαρακτήριζαν την Ελλάδα μέχρι το 1974. Με αποκορύφωμα, βέβαια, την εφτάχρονη δικτατορία. 

Και η υπέρβαση αυτή, με τεράστια σημασία για τη δημοκρατία και τη χώρα, αποτέλεσε μια γενναία επιλογή, αφού ο ίδιος ήταν ο ηγέτης που αναδείχτηκε μέσα σε κείνο το μετεμφυλιακό πολιτικό, κοινωνικό και δημοκρατικό ημίφως. Αυτήν την υπέρβαση οφείλουμε όλες οι πολιτικές δυνάμεις να τη διαφυλάξουμε. 

Και ας μη λησμονούμε ότι ήταν ο ίδιος άνθρωπος που υπήρξε επί σειρά ετών το ισχυρό πρόσωπο ενός αυταρχικού καθεστώτος, που είχε οικοδομηθεί μέσα σε διεθνείς και εσωτερικές συνθήκες που όλοι γνωρίζουμε. 

Επιτρέψτε μου, όμως, εδώ μια προσωπική παρένθεση: 

Ανήκω στη γενιά των ανθρώπων που γεννήθηκαν στη χώρα μετά τη μεταπολίτευση. Και μεγάλωσα σε ένα αριστερό οικογενειακό περιβάλλον, στο οποίο συχνά οι παλιότεροι διεκτραγωδούσαν τα βάσανα και τους διωγμούς μιας γκρίζας προδικτατορικής εποχής, που χαρακτηριστικά ονόμαζαν εποχή του καραμανλισμού. 

Οι ίδιοι, όμως, άνθρωποι, ήταν αυτοί που επίσης χαρακτηριστικά επαναλάμβαναν: Το 1974 στην Ελλάδα επέστρεψε ένας άλλος Καραμανλής! 

Αυτή η απλή και ίσως για κάποιους αφελής κουβέντα, λέει νομίζω πολύ περισσότερα από όσα οι αγιογραφίες και τα υμνολόγια για τον Καραμανλή. Γιατί παραμένοντας μεν συντηρητικός, υπέρμαχος δηλαδή της διατήρησης και της εμπέδωσης του κοινωνικού καθεστώτος στο οποίο πίστευε και το οποίο για μας είναι καθεστώς συντήρησης και κοινωνικής αδικίας, εντούτοις ο Καραμανλής επέδειξε ταυτόχρονα ευαισθησίες, στις νέες πολιτικές και κοινωνικές ισορροπίες. 

Επεδίωξε και κατάφερε να διευρύνει τα όρια της παράταξής του. Αφουγκράστηκε τις νέες δημοκρατικές ανάγκες και κυρίως την ιστορική ανάγκη να οικοδομηθεί στη χώρα μια σταθερή δημοκρατική νομιμότητα, που θα προστατεύει τα στοιχειώδη δικαιώματα, θα περιορίζει στο ελάχιστο τους πολιτικούς διαχωρισμούς και θα διασφαλίζει την ομαλή εναλλαγή στην εξουσία. 

Από αυτή την άποψη, δεν συνέβαλε μόνο αποφασιστικά να ξεπεραστούν πρακτικές και λογικές άλλων εποχών, που και ο ίδιος είχε υπηρετήσει και μάλιστα πρωταγωνιστικά. Αλλά ξεπέρασε με μια έννοια και τον ίδιο τον εαυτό του. Κι αυτό είναι, πιστεύω, που καθιστά την προσωπικότητά του ξεχωριστή, ακόμα και για τους αντιπάλους του. 

Ότι κατάφερε η προσφορά του στη χώρα, να ξεπεράσει, σε ορισμένα σημεία, τα όρια της ιδεολογίας του. Ότι συνέβαλλε μαζί με τους ηγέτες των άλλων παρατάξεων στην εμπέδωση της κουλτούρας της ομαλής δημοκρατικής εναλλαγής. Μια κουλτούρα που πρέπει όλοι να διαφυλάξουμε. 

Επιτρέψετε μου να σας εκθέσω σύντομα κάποιες σκέψεις, χωρίς εννοείται να διεκδικώ την απόλυτη ιστορική αλήθεια. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αναδείχτηκε ως πολιτικός πρώτης γραμμής σε εκείνα τα χρόνια όπου η πολιτική εξακολουθούσε να διατηρεί στο δυτικό κόσμο μια πολύ μεγαλύτερη από ότι σήμερα, σχετική αυτονομία από οικονομικά κέντρα και συμφέροντα. 

Το Κράτος και οι πολιτικές-θεσμικές του λειτουργίες, μαζί με τον κοινοβουλευτισμό αποτελούσαν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι στις μέρες μας, το κέντρο παραγωγής των πολιτικών αποφάσεων. 

Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο, δεν υπήρξε ποτέ παθητικός αποδέκτης εντολών, ούτε παρατηρητής των συσχετισμών. Διέθετε αξιόλογα πολιτικά προσόντα, χαρακτήρα, προσωπικότητα, κι αυτό που λέμε πολιτικό τσαγανό. Θα του ταίριαζε νομίζω ένας χαρακτηρισμός από πρώτη ματιά παράδοξος: 

Ο Καραμανλής υπήρξε Ριζοσπαστικός στο συντηρητισμό του. 

Το 1974 δεν δίστασε να προχωρήσει στην αποχώρηση από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ, εν μέσω της σοβαρότατης εθνικής κρίσης του Κυπριακού. Την περίοδο 1975-1977 δεν δίστασε να προχωρήσει σε κρατικοποιήσεις, πιστεύοντας ότι έτσι εξυπηρετούσε καλύτερα το δημόσιο συμφέρον. Είναι δύο μόνο παραδείγματα πολιτικών κινήσεων «απρόβλεπτων», μη αναμενόμενων στις δεδομένες στιγμές, από έναν ηγέτη της ιδεολογίας του. 

Κινήσεων, όμως, αλλαγής της φοράς των πραγμάτων, που ελάχιστοι συντηρητικοί ηγέτες θα τολμούσαν ακόμη και να σκεφτούν στις μέρες μας και που αποδεικνύουν νομίζω αυτό το χαρακτηριστικό, του συντηρητικού ριζοσπαστισμού του. Ένα χαρακτηριστικό που γίνεται συν τω χρόνω πιο έντονο, για να καταστεί κυρίαρχο τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης. Όταν η συγκρότησή του Καραμανλή επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την συγκρότηση της νέας ελληνικής δημοκρατικής τάξης. 

Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω κάτι ακόμα, κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα στις μέρες που περνάμε: Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε συλλάβει και ενσωματώσει στην πολιτική του διαδρομή ένα κρίσιμο στοιχείο, που αποτελεί και τον πυρήνα άλλωστε της δομικής πολιτικής αντιπαράθεσης σήμερα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα: 

Είχε συλλάβει πως κάθε μεγάλη προσπάθεια αλλαγής και μεταρρύθμισης μπορεί να ξεκινήσει μόνον από το Δημόσιο και ειδικά από τη δημόσια διοίκηση. 

Στην Ελλάδα, πιο συγκεκριμένα, τα μεγάλα μεταρρυθμιστικά εγχειρήματα του Καποδίστρια, του Τρικούπη, του Βενιζέλου, έφερναν τομές πριν απ’ όλα στους θεσμούς και στη διοίκηση. Από το εκπαιδευτικό μέχρι το αγροτικό ζήτημα και από τα θέματα της γλώσσας μέχρι τα μεγάλα έργα και την εκβιομηχάνιση, η βάση κάθε μεγάλης μεταρρύθμισης παρέμενε το κράτος και η δημόσια διοίκηση. Μεταρρυθμίσεις μέσω της ιδιωτικής οικονομίας δεν προέκυψαν ποτέ. 

Κι αυτό γιατί αγορά χωρίς δημόσια παρέμβαση δεν μπορεί να υπάρξει. 

Είναι αυτό ακριβώς που με απόλυτο και δογματικό τρόπο αναποδογυρίζεται και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα μετά τη δεκαετία του ’90, με τις γνωστές επιπτώσεις πλέον στην τεράστια ανισοκατανομή του πλούτου και στη δομική κρίση των ευρωπαϊκών πολιτικών συστημάτων. 

Ο συντηρητικός πολιτικός Καραμανλής, λοιπόν, είναι μεν συντηρητικός αλλά δεν παύει να είναι πολιτικός. Θέλει να έχει την ευθύνη των πολιτικών επιλογών η πολιτική εξουσία και η δομή ενός συντεταγμένου κοινοβουλευτισμού. Θέλει η πολιτική να έχει τον πρώτο ρόλο, να εξασφαλίζει τη σταθερότητα, και στα πλαίσια αυτά την οριοθέτηση του δημόσιου συμφέροντος απέναντι στα πολλά μικρότερα ή μεγαλύτερα ιδιωτικά συμφέροντα. 

Και ακριβώς επειδή ο Καραμανλής είναι πολιτικός που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του καιρού του, η δομή της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας μετά το 1974 φέρει έντονα τη σφραγίδα του, στο μέτρο που επιδίωξή του ήταν η θεσμική εξισορρόπηση των κοινωνικών και πολιτικών αντιθέσεων και όχι η υποταγή της πολιτικής στα οργανωμένα και συμπαγή οικονομικά συμφέροντα, ούτε βέβαια η διαιώνιση της διχόνοιας του ελληνικού λαού. 

Μας το έδειξε αυτό άλλωστε, όταν παρά το γεγονός ότι είχε μια απόλυτη κοινοβουλευτική πλειοψηφία 220 βουλευτών στην πρώτη μεταπολιτευτική Βουλή, το Σύνταγμα του ’75 κράτησε στο τέλος λογικές ισορροπίες και υποχώρησε σε πολλές από τις αιτιάσεις που προβάλλονταν για ροπή σε θεσμικό ή προληπτικό αυταρχισμό. 

Αγαπητοί φίλοι και φίλες 

Είναι ώρες που σκέφτομαι, ειδικά τούτες τις πρωτόγνωρες στιγμές που περνά η χώρα, αν ήταν παρόντες μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες όπως ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο Χαρίλαος Φλωράκης, για να αναφερθώ μόνο στις προσωπικότητες της μεταπολίτευσης, πως άραγε θα αντιδρούσαν; 

Πολύ πιθανόν, λοιπόν, αν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν σήμερα παρόν, να σχολίαζε με τα γνωστά σε όλους... γαλλικά του, πολλές πλευρές της σημερινής ευρωπαϊκής και ελληνικής πραγματικότητας. 

Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα με ειλικρίνεια να σας καταθέσω την πεποίθηση, ότι από έναν ιδεολογικό και πολιτικό αντίπαλο του διαμετρήματος του Καραμανλή, έχουμε ακόμα και εμείς οι αριστεροί να αντλήσουμε πολύ χρήσιμα πολιτικά μηνύματα. Και αυτό, ίσως αποτελεί την καλύτερη κατάθεση σεβασμού στη μνήμη του. 

Σας ευχαριστώ.
Πηγή: Βόρεια


 

Πολιτικοί λόγοι δίχως πολιτικό ανάστημα



Στους επετειακούς λόγους όλοι διαπρέπουν στην Ελλάδα. Η επίκληση προσώπων από το παρελθόν προς εξυπηρέτηση πολιτικών ή άλλων σκοπιμοτήτων είναι γνωστή πλέον τακτική στο νέο-ελληνικό κράτος.

Κανείς όμως δεν τολμάει να σηκώσει ανάστημα στους φραγκολεβαντίνους της Τρόικα, που εμποδίζουν ανοιχτά πλέον την ανάπτυξη στην χώρα. Πίσω από το τεχνητό χαμόγελο και τις ψεύτικες υποσχέσεις κρύβεται η επιθυμία εξαθλίωσης του ελληνικού λαού. Αλλιώς δεν θα αρνούνταν την απαραίτητη μείωση του ΦΠΑ από το 23% την στιγμή που σε γειτονικές αλλά και κάποιες ευρωπαϊκές χώρες υπολογίζεται στο 6%. Έτσι θα γίνει ανταγωνιστική η τουριστική μας οικονομία;

Ποιος μίλησε στο ίδρυμα Καραμανλή για την ανάγκη δραστικής μείωσης των φόρων και ενίσχυσης της ιδιωτικής πρωτοβουλίας; Πως θα γίνουν μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο την ίδια ώρα που δεν κινείται η αγορά στην Ελλάδα λόγω έλλειψης ρευστότητας; Ποιος μίλησε για τον 45+% φόρο και τα απαράδεκτα τεκμαρτά που αναγκάζουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να κλείνουν; Ποιος κατήγγειλε την φορολογία στα παιδιά που βάζει σε σκέψεις τους Έλληνες σε σχέση με την δημιουργία οικογένειας; Για 15000 λιγότερες γεννήσεις το 2012 έκαναν λόγο οι γιατροί του Αρεταίειου Νοσοκομείου.

Καταλαβαίνουμε ότι μέχρι να γίνουν οι εξαγγελίες πράξεις και να σταματήσει η συμπεριφορά αυλικού των Ελλήνων πολιτικών απέναντι σε ξένους ηγέτες, όλα γίνονται προς άγραν ψήφων. Δυστυχώς ο κόσμος, ο οποίος δεν έχει από που να πιαστεί, εναποθέτει ακόμα ελπίδες στα όποια «πατριωτικά», «προοδευτικά», «φιλελεύθερα», «εθνικιστικά», «αριστερά» και «δεξιά» νέα ή παλιά κόμματα.

Το κάθε κόμμα έχει, ωστόσο, συγκεκριμένη ιδεολογία που αρνείται πεισματικά να την υπερβεί για το καλό της χώρας. Οι πραγματικές λύσεις μπορούν να προσεγγιστούν ανοιχτόμυαλα και χωρίς παρωπίδες. Υπό τις σημερινές συνθήκες μόνο διάφορες συγκυρίες μπορούν να μας ευνοήσουν. Εκτός και αν ξυπνήσει επιτέλους ο Έλληνας από τον λήθαργο…

Πηγή ΠΥΓΜΗ.gr

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ" ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ!

Υπάρχουν ελπίδες για επ(ανάσταση) στις 10 του Μάρτη ΒΙΝΤΕΟ



Ζούμε ιστορικές στιγμές και δεν το έχουμε ακομα συνειδητοποιήσει..Δεν βρισκόμαστε πλέον στον 20ό αιώνα.Οι ”μάχες” δέν δίνονται με διαδηλώσεις όπως παλαιότερα…
Έχουν διαταραχθεί πλέον οι ισορροπίες μεταξύ πολιτικής,αγορών και κοινωνίας..
Οι αγορές είναι κυρίαρχες.η πολιτικές τάξεις εντολοδόχοι των αγορών και η κοινωνίες σεπολιτική ομηρία.
Είναι πλεον ανάγκη η κοινωνία να διεκδικήσει λόγο στην πολιτική..Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να γίνει θεσμός..Η πολιτική τάξη είτε απο ανικανότητα ειτε απο δόλο δεν έχει σκοπό να το κάνει αυτό..Θα γίνει μόνο με εξαναγκασμό.. Αυτό αν επιτευχθεί συνιστά επανασταση.Ποιά ομως η διαφορά μεταξύ επανάστασης και εξέγερσης?Στην πρώτη υπάρχει μεταφορά της εξουσίας (απο τους 300 στους πολίτες) άρα υπάρχει αποτέλεσμα..Στη δευτερη περίπτωση το μόνο αποτέλεσμα που θα παραχθεί θα είναι οι φθορές της δημόσιας περιουσίας και η αποσύνθεση του υγιούς λαϊκού κινήματος.. 
Στις 10 του μήνα εύχομαι αυτοί που θα κατέβουν στο σύνταγμα να μην ειναι μόνο αγανακτισμένοι..Να είναι και πολιτικά συνειδητοποιημένοι..Να έχουν ενα κοινό αίτημα..Την ανατροπή του σάπιου πολιτικού συστήματος που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή.Την δημιουργία ενος νέου συντάγματος απο τους πολίτες για τους πολίτες.Την είσοδο της κοινωνίας στην πολιτική..
Χρωστάμε σ’ όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ‘ρθουν, θα περάσουν. Κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί.





Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2Ms3CjivE

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς;


dinatos info5 300x300 Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς;
Το άρθρο αυτό έχει κυκλοφορήσει στο facebook και ο συγγραφέας του δεν μας είναι γνωστός.  Αρκετά όμως από όσα περιγράφει ισχύουν & σε περισσότερες περιπτώσεις από ότι φανταζόμαστε. Οπότε οφείλουμε να είμαστε εκτός από αλληλέγγυοι και πολύ προσεκτικοί. 
Βέβαια δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες & σίγουρα δεν ισχύει για όλους.  Οφείλουμε ωστόσο να γνωρίζουμε όλα τα ενδεχόμενα & να είμαστε προσεκτικοί.
Η γυναίκα κατάχαμα στο βρώμικο πάτωμα και δίπλα της το ποτηράκι, όπου οι περαστικοί προσφέρουν τον οβολόν τους. Στα χέρια της γυναίκας, κοιμάται ένα δίχρονο παιδάκι. Του φοράει ένα βρώμικο καπέλο και εξίσου βρώμικα ρούχα.
Οι περισσότεροι περαστικοί, συγκινημένοι από το θέαμα προσφέρουν αβίαστα και το τελευταίο κέρμα από το πορτοφόλι τους, ξορκίζοντας με ανακούφιση την ενοχή της δικής τους ευδαιμονίας…
Καθημερινά, επί ένα μήνα, προσπερνούσα τη ζητιάνα, χωρίς βεβαίως να της δίνω χρήματα, γνωρίζοντας καλά ότι είναι “υπάλληλος” μιας καλοστημένης επιχείρησης απάτης, με διαχειριστή τον τοπικό ζητιανομαφιόζο, πιθανό ιδιοκτήτη βίλας και πολυτελούς αυτοκινήτου. Σε αυτόν θα καταλήξει η είσπραξη της ημέρας της ζητιάνας… Όχι ότι κι αυτή δεν κερδίζει τίποτα φυσικά… ένα μπουκάλι βότκα κι ένα σουβλάκι στο τέλος της ημέρας είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται…
Αφού λοιπόν την προσπερνούσα αδιάφορα επί ένα μήνα, ξαφνικά το συνειδητοποίησα… Στέκομαι μπροστά της κοιτάζοντας αυτό το μωρό και συνειδητοποιώντας ότι κάτι δεν πάει καλά. Ένα δίχρονο μωρό, από το πρωί μέχρι το βράδυ “κοιμάται” συνεχώς στην αγκαλιά της “μαμάς” του, χωρίς να κλαίει, να γκρινιάζει, να μουρμουρίζει, να σαλεύει καν!
Όποιος από εμάς έχει παιδιά, ξέρει καλά… ένα μωρό σε αυτήν την ηλικία με δυκολία κοιμάται ακόμα και τη νύχτα, πόσο μάλλον ολόκληρη την ημέρα συνεχώς!
Το συγκεκριμένο μωρό της ζητιάνας, για ένα συνεχόμενο μήνα, δεν το είδα ποτέ ξύπνιο… Κοιτούσα μια αυτό, μια εκείνη, και οι υποψίες μου όλο και φούντωναν. Στο τέλος, δείχνοντας το μωρό, τη ρώτησα:”-Γιατί κοιμάται συνέχεια;”
Εκείνη, με αγνόησε, προσποιούμενη ότι δεν με άκουσε. Επανέλαβα την ερώτηση. Σήκωσε το βλέμμα της, φανερά ενοχλημένη, και με απόμακρο ύφος μουρμούρισε μια βρισιά μέσα από τα χείλια της.
Ξαναρώτησα με απόγνωση: “-Γιατί κοιμάται συνέχεια;!” … Πίσω μου, κάποιος με έπιασε από τον ώμο. Ένας ηλικιωμένος κύριος, ενοχλημένος από την “απάνθρωπη” συμπεριφορά μου, με επέπληξε: “Γιατί την ενοχλείς; Δεν την αφήνεις ήσυχη στην δυστυχία της;” … και απομακρύνθηκε αφού πέταξε μερικά νομίσματα στο ποτηράκι της ζητιάνας, ικανοποιημένος σίγουρα για την καλή του πράξη της ημέρας. Εκείνη, σαν “καλή χριστιανή”, τον ευχαρίστησε αρχίζοντας να σταυροκοπιέται με μανία.
Την επόμενη μέρα ήρθα σε επικοινωνία με έναν παλιό γνωστό. Έναν ρουμανικής καταγωγής αστείο ανθρωπάκο, με μικρά κατάμαυρα μάτια. Η μόρφωσή του περιορίστηκε στις τρεις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, αυτό δεν τον εμποδίζει όμως να κυκλοφορεί με πανάκριβα αυτοκίνητα και να είναι περήφανος ιδιοκτήτης μιας έπαυλης με -ποιός ξέρει πόσα- δωμάτια και μπαλκόνια. Αυτός ο “φίλος” με κατατόπισε επαρκώς γι αυτήν την μπίζνα:
Πρόκειται για μια πολύ καλά οργανωμένη εγκληματική επιχείρηση, παρά το φαινομενικά πρόχειρο και αυθόρμητο σκηνικό της. Τα παιδιά που χρησιμοποιούν, είτε τα έχουν ενοικιάσει από οικογένειες αλκοολικών, ή απλώς τα έχουν κλέψει. Έπρεπε όμως να μάθω και γιατί κοιμούνται συνέχεια…
Ο “φίλος” μου ο Ρομά, πολύ φυσικά και με κανένα δισταγμό (σαν να μου έλεγε για τον καιρό) απάντησε στην ερώτησή μου: “-Ναι, είναι ναρκωμένα… με ηρωίνη ή βότκα” … Έμεινα αποσβολωμένος… “-Ποιά είναι ναρκωμένα με ηρωίνη ή βότκα;!” “-Τα παιδιά ντε, για να μην έχουν φασαρίες. Θα πρέπει να μένουν καθηλωμένα με μια άγνωστη γυναίκα όλη μέρα, φαντάζεσαι πόσο θα γκρίνιαζαν;”
Αυτό κάνουν. Για να διατηρούν το παιδί “ήρεμο” και κοιμισμένο όλη μέρα, το ναρκώνουν με αλκοόλ ή ναρκωτικά. Φυσικά, ο παιδικός παρθένος οργανισμός δεν το αντέχει και τα παιδιά αυτά πεθαίνουν. Συχνά κιόλας, το παιδάκι ξεψυχά στην αγκαλιά της ζητιάνας, κατά τη διάρκεια της “εργασίας” της… Και η υποτιθέμενη “μάνα” είναι αναγκασμένη να κρατά στην αγκαλιά της το νεκρό παιδάκι μέχρι το βράδυ που θα τελειώσει η “βάρδιά” της. Συμβαίνει σ’ αυτή τη “δουλειά” … Και οι περαστικοί θα την υποστηρίζουν ρίχνοντας την ελεημοσύνη τους στο ποτηράκι της, πιστεύοντας ότι κάνουν την καλή πράξη της ημέρας.
Την επόμενη μέρα ξαναπέρασα από το ίδιο σημείο, με τη δημοσιογραφική μου ταυτότητα, έτοιμος για σοβαρή επέμβαση. Η ζητιάνα καθόταν πάλι στο ίδιο σημείο, κρατώντας πάλι ένα παιδί. Ένα διαφορετικό από το χθεσινό παιδί. Άρχισα να της κάνω ερωτήσεις: πού είναι το χθεσινό παιδί, αν έχει χαρτιά για το παιδί…
Κι ενώ εκείνη με αγνοούσε συστηματικά, οι υπόλοιποι περαστικοί αντίθετα, με κατηγορούσαν ότι επιτίθεμαι σε μια κακόμοιρη ζητιάνα μάνα χωρίς λόγο, και με απομάκρυναν με περιφρόνηση. Δεν είχα άλλη λύση από το να απευθυνθώ στην αστυνομία. Όταν όμως η αστυνομία εμφανίστηκε, η ζητιάνα με το παιδί είχε εξαφανιστεί… Αισθάνθηκα σαν να παλεύω με ανεμόμυλους.
Την επόμενη φορά που θα δείτε ζητιάνα με παιδί, σκεφτείτε καλά πριν “βοηθήσετε” με τον οβολό σας. Μην κοιτάξετε το παιδάκι με τρυφερότητα, να το κοιτάξετε με τρόμο. Πρόκειται για ένα κακοποιημένο δυστυχισμένο πλάσμα, υποχείριο αδίστακτων κακοποιών. Με το να δώσετε χρήματα σε αυτήν που το εκμεταλλεύεται, διαιωνίζετε την αλυσίδα αυτής της “μπίζνας” και συμβάλλετε ενεργά στο φόνο ενός ακόμη παιδιού.
Όπως κάθε επιχείρηση που κλείνει όταν δεν έχει πια πελάτες, έτσι κι αυτή θα εξέλειπε, αν δεν υπήρχε κόσμος που να ανταποκρίνεται, αν δεν υπήρχε η συγκεκριμένη “πελατεία” της. Η εξάλειψη τέτοιου είδους “επιχειρήσεων” σημαίνει ότι λιγότερα παιδιά θα κλαπούν και θα δολοφονηθούν από χορήγηση ναρκωτικών και αλκοόλ.
Τώρα πια γνωρίζετε γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνέχεια. Η επιλογή είναι δική σας.»

Συνελήφθη για χρέη 9,9 εκατ. ευρώ ο ιδιοκτήτης του e-shop.gr

 Συνελήφθη για χρέη 9,9 εκατ. ευρώ ο ιδιοκτήτης του e shop.gr

Για χρέη προς το δημόσιο ύψους 9.959.583 ευρώ συνελήφθη την Τετάρτη ο πρόεδρος της γνωστής ηλεκτρονικής αλυσίδας, e-shop…
Αστυνομικοί του Τμήματος Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής συνέλαβαν τον 39χρονο Σ.Μ., στο Μαρούσι.
Να σημειωθεί πως ο επιχειρηματίας είχε λάβει για την εταιρεία του το βραβείο επιχειρηματικότητας Κούρος 2008.

Aυτοκτόνησε 19χρονος γιος στελέχους του ΠΑΣΟΚ


ambulan 300x123 Aυτοκτόνησε 19χρονος γιος στελέχους του ΠΑΣΟΚ
Ο 19χρονος γιος ενός γνωστού στελέχους του ΠΑΣΟΚ έβαλε τέλος στη ζωή του σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες στην περιοχή της Μάκρης στην Αλεξανδρούπολη και πιο συγκεκριμένα στα Δίκελλα, με τον πιο φρικτό τρόπο.
Σύμφωνα με το e-evros.gr, αυτοπυροβολήθηκε με φλόμπερ και ο θάνατός του σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ήταν ακαριαίος. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ψυχολογικά προβλήματα του δεκαεννιάχρονου ο οποίος επέλεξε το σαλόνι του σπιτιού του για να δώσει τέρμα στη ζωή του.
Η είδηση της αυτοκτονίας έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία.
Εκείνοι που γνώριζαν τον 19χρονο κάνουν λόγο για ένα ευγενικό και ήσυχο παιδί. Η έρευνα της αστυνομίας, για να διαπιστωθούν τα αίτια της αυτοκτονίας, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Πηγή: e-evros.gr