ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

Για τους φοιτητές, το άρθρο 16, τα πανεπιστήμια.

 


«Ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, ο αόρατος κίνδυνος» – Μέρος 2ο: Η ανησυχητική άνοδος του συνδρόμου μικροκυμάτων

 


Ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία: Η 10χρονη κόρη της Courtney Gilardi δεν είχε ποτέ προβλήματα με τον ύπνο. Αλλά τον Αύγουστο του 2020, το πρωί μετά την ενεργοποίηση ενός πύργου κινητής τηλεφωνίας 5G σε απόσταση 120 μέτρων από το σπίτι τους στο Πίτσφιλντ της Μασαχουσέτης, ξύπνησε παραπονούμενη για πονοκεφάλους, ζαλάδες, βουητό στο κεφάλι της και γενική αδιαθεσία.

«Κανονικά, σηκώνεται στις 8 το πρωί, αλλά εκείνη την ημέρα, δεν κατέβηκε μέχρι το απόγευμα. Δεν φαινόταν καλά, και είπε ότι είχε πονοκέφαλο, ζαλάδα, βουητό. Είναι λέξεις που δεν είχε χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά για να περιγράψει το πώς ένιωθε», είπε η κ. Gilardi.

Το κορίτσι, η αδερφή της και η ίδια η κυρία Gilardi, η οποία είπε ότι άρχισε να αντιμετωπίζει διαταραχές ύπνου, ταχείς καρδιακούς παλμούς και ημικρανίες, διαγνώστηκαν σύντομα με σύνδρομο μικροκυμάτων, μια κατάσταση που είναι γνωστό ότι αναπτύσσεται μετά την έκθεση ενός ατόμου σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία (EMFs). που εκπέμπονται από ασύρματες τεχνολογίες. Η συμβουλή του γιατρού ήταν απλή: Μείνετε μακριά από το σπίτι σας.

Σύνδρομο μικροκυμάτων: Τι είναι και πώς σας βλάπτει;

Πως οι διαφημίσεις από φαρμακευτικές εταιρίες και κρατικές επιχορηγήσεις, εξαγοράζουν τα ΜΜΕ για να εξαπατούν τον κόσμο

Από το 2020,
προσπαθούσαμε να λύσουμε τον γρίφο της “συνομωσίας” των ΜΜΕ και των διαφόρων ιατρικών (κυρίως), ιδρυμάτων, οργανισμών ή εταιριών, που πλάσαραν στο κοινό τις μάσκες ή εξαπολούσαν μύδρους κατά των “ανεύθυνων” και “ψεκασμένων” συνομωσιολόγων.

Απο τότε καταλήγαμε πάντα στο ίδιο συμπέρασμα – ψάχνοντας τους χορηγούς ή τις διαφημίσεις(αν αφορούσε κάποιο ΜΜΕ). Απο πίσω σχεδόν πάντα υπήρχε η Big Pharma (πχ Pfizer) κι αν δεν βρίσκαμε την Big Pharma, τοτε σίγουρα βρίσκαμε κρατικές διαφημίσεις η επιχορηγήσεις της λίστας Πέτσα.

Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για την εξαγορά και την χειραγώγιση τους.

Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ εταιρειών φαρμάκων έχουν συνηθίσει να εργάζονται πολύ σκληρά για την προώθηση προϊόντων, αλλά τώρα υπάρχουν ενδείξεις ότι ορισμένα μεγάλα τηλεοπτικά πρακτορεία ειδήσεων των ΗΠΑ τους δίνουν χείρα βοηθείας – μεταδίδοντας ρεπορτάζ «ψευδών ειδήσεων», που γράφτηκαν και παράγονται με ευγένεια από τη βιομηχανία.