ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Γενικος ξεσηκωμος της ΔΑΚΕ εναντιον ΣΑΜΑΡΑ!!! (ΕΔΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ....ΤΟΥΣ ΠΗΔΑΕΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΩΝ ..ΑΙΣΧΟΣ!!!)



Συνάδελφοι ΔΑΚΙΤΕΣ
Στο ενδεχόμενο διαγραφής του ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ από τη Ν.Δ. προτείνω ομαδικές παραιτήσεις όσων ΔΑΚΙΤΩΝ είναι μέλη της Ν.Δ. μέχρι την επανένταξή του (αν εκείνος το θέλει)  στις τάξεις της παράταξης που αγωνίζεται  τόσα ...χρόνια. Πιστεύω ότι είναι στοιχειώδης πράξη συμπαράστασης προς τον άξιο συνάδελφο Νίκο Παπαχρήστο και μια δυνατή απάντηση σε πολιτικά ανδρείκελα τύπου ανεγΚεφαλογιάννη, που νομίζουν ότι έτσι υπηρετούν τη μεγάλη παράταξη του κοινωνικού φιλελευθερισμού που είχε ιδρυτή τoν Κ.Καραμανλή.
                                                                                                                                    ΚΑΚΩΝΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
       μέλος Δ.Α.Κ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ και μέλος Ν.Δ.
---------------------------------------------------------------------------------
Σημείωση ιστολογίου: Δηλώνω ότι, το κείμενο του συναδέλφου με βρίσκει σύμφωνο και μάλιστα εκφράζω την απορία μου, αν η απαξία που εκδηλώνεται από το βουλευτή της Ν.Δ. Α. Γεωργιάδη προς τον κλάδο μας, εκφράζει τον συμπατριώτη μου πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά.
Ξέρω ότι η ΔΑΚΕ, ήταν είναι και θα είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ!
Όσο για τις... προειδοποιητικές βολές Κεφαλογιάννη περί διαγραφής, δεν αρμόζουν σε κόμμα που πρεσβεύει την ανεξαρτησία του συνδικαλιστικού κινήματος και πολύ περισσότερο τα αυτιά των ΔΑΚΙΤΩΝ, είναι απρόθυμα να ακούσουν τέτοιες απειλές, αφού εκπροσωπούμε και συναδέλφους που δεν είναι μέλη της Ν.Δ.
Σπύρος Κανελλόπουλος
Μαθηματικός
Στέλεχος της Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Ανατ. Αττικής


Εάν ήθελαν πραγματική Παιδεία, τότε…


Για την απεργία των εκπαιδευτικών και για την αντισυνταγματικά (καμία έκπληξη) επιστράτευση που ετοίμασε η κυβέρνηση Σαμαρά, τα γνωρίζουμε ήδη. Μάλιστα, η κυβερνητική προπαγάνδα και τα παπαγαλοειδή της έδωσαν ρεσιτάλ τις προηγούμενες ημέρες, για να μας πείσουν πως οι εκπαιδευτικοί ελάχιστα απέχουν από το να είναι δαίμονες!
Βέβαια, η απεργία των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, με αποτέλεσμα να πιεστούν οι οικογένειες (και φυσικά οι μαθητές) με την παράταση των εξετάσεων, είναι ένα πρόβλημα. Αλλά, όλοι ξεχνούν πως το πρόβλημα το γέννησε η κυβέρνηση μέσω των μνημονιακών νομοσχεδίων που ψηφίζουν τα τριακόσια γίδια της Βουλής χωρίς καν να διαβάζουν σε τι συμφωνούν…

Για να είμαστε ειλικρινείς, το «νόμισμα» έχει δύο όψεις, αλλά με την κύρια ευθύνη να βαραίνει στις πλάτες των προχθεσινών, των χθεσινών και των σημερινών (δια)κυβερνώντων. 
Πονηρότατα η κυβέρνηση απαιτεί αύξηση της εργασίας των εκπαιδευτικών (αφού πρώτα προετοίμασε την κοινή γνώμη πως εργάζονται ελάχιστα, αλλά «ξέχασε» να ενημερώσει μέσω των «διαμορφωτών της κοινής γνώμης» πως οι εκπαιδευτικοί εργάζονται και στα σπίτια τους για να προετοιμαστούν) κατά δύο (μόνο) ώρες, ενώ θέτει ως νόμο την μετακίνηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών ό,που υπάρξει ανάγκη!
Για να το αναλύσουμε, εν συντομία μέσω ενός παραδείγματος, εάν υπάρχουν 5 φιλόλογοι σε ένα σχολείο, θα προσθέσουν ώρες εργασίας, αλλά με σειρά προτεραιότητας – παλαιότητας, με αποτέλεσμα τελευταίος στην σειρά να μείνει με ελάχιστες ώρες, να κριθεί υπεράριθμος και να μετακινηθεί με «εντολές άνωθεν» στην άλλη άκρη της Ελλάδας και να διαλύσει την οικογένειά του, ενώ δεν θα μπορεί λόγω των αυξημένων του δαπανών να επιζήσει…!
Είπαμε, πως το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αλλά η γκαιμπελική κυβερνο-προπαγάνδα φυσικά παρουσιάζει την μία μόνο όψη, ενώ στις περιπτώσεις που θέλει να εμφανισθεί ως «δημοκρατική», εμφανίζει παραλλαγμένη την πρώτη όψη δύο φορές!!!

Ναι, η Παιδεία πάσχει. Αλλά όποιος πιστεύει ότι πάσχει επειδή υπάρχουν «υπεράριθμοι» (αλήθεια πόσα παιδιά πιστεύουν οι κυβερνώντες ότι πρέπει να διδάσκει ένας εκπαιδευτικός σε μία αίθουσα; Δεκαπέντε, είκοσι, τριάντα, μήπως τριάντα πέντε ή σαράντα;), τότε σαφέστατα δεν έχει ιδέα τι εστί πραγματικά Παιδεία. Η Παιδεία πάσχει επειδή επί σειρά δεκαετιών δεν έχει υπάρξει σταθερό σχέδιο με μέριμνα στην εκπαίδευση και όχι στην παπαγαλία, με μέριμνα στον μαθητή και όχι στον συνδικαλιστή, με μέριμνα στο μάθημα και όχι στην εκδρομή. Η παιδεία πάσχει επειδή δεν υπάρχουν δάσκαλοι, αλλά κομματικά τοποθετημένοι εγκάθετοι ανίδεοι περί της εκπαίδευσης, που αποτελούν κίνδυνο για τα παιδιά και την διαμόρφωσή τους ως αυριανούς πολίτες. Η παιδεία πάσχει επειδή κανένας δεν θέλησε να ασχοληθεί με την ίασή της, αλλά όλοι πρόθυμα εργάστηκαν για να μεγαλώσουν τα τραύματά της μέσω της απάθειάς τους ή για να κρύψουν το εξόφθαλμο πρόβλημα μέσω πειραματισμών που τελικά δημιούργησαν ένα εξάμβλωμα που δεν επέτρεπε ούτε στους πρόθυμους εκπαιδευτές να κάνουν ουσιαστική εκπαίδευση (ένα παράδειγμα είναι χαρακτηριστικό: με «προστιθέμενους πόντους» βρίσκονται όλοι οι καθηγητές που μετέχουν σε εκπαιδευτικές εκδρομές στα Τρία Πέντε Πηγάδια –το σκι φαίνεται πως είναι μεγάλο προσόν στην εκπαίδευση-, με εκδρομές στην Κωνσταντινούπολη –οι επαφές με το ισλάμ και το νέο-οθωμανισμό φαίνεται πως θεωρείται από το υπουργείο Παιδείας ως μέγιστο κατόρθωμα και προσόν ενός εκπαιδευτικού-, με αποτέλεσμα να βρεθούν εντός λιστών παραμονής στο δημόσιο…!!!

Για να είμαστε ειλικρινείς, μόνο για την Παιδεία δεν ενδιαφέρεται (και) η σημερινή κυβέρνηση, αφού είναι προφανές πως επέλεξε την δημιουργία μίας σύγκρουσης για να αποπροσανατολίσει (ξανά) από θέματα πρόσθετης φορολόγησης, επικείμενης μείωσης μισθών και συντάξεων και άλλα πολλά… 

Εάν αυτή η κυβέρνηση ενδιαφερόταν να κάνει μία ουσιαστικά τομή στην εκπαίδευση, θα μπορούσε κάλλιστα, να κάνει τρία μόνο πράγματα και να ξεκαθάριζε με τους εκπαιδευτικούς (τους κακούς εννοείται), να έφτιαχνε πραγματικό σχέδιο εκπαίδευσης με στόχο τη γνώση και όχι την παπαγαλία και να προχωρούσε στην σύνταξη και εκτύπωση βιβλίων που θα ήταν Ελληνικά και όχι… αυτά που σήμερα αποτελούν πραγματικά βδελύγματα ανθελληνισμού.
Εάν η κυβέρνηση ήθελε εκπαιδευτικούς και δασκάλους που τιμούν το λειτούργημα και σέβονται τον μαθητή θα έπρεπε:
Πρώτον: Να περάσει από ψυχομετρικά τεστ το σύνολο των εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα, πιστέψτε το, θα ήταν κόλαφος για το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα
Δεύτερον: Να περάσει από τεστ γνώσης του αντικειμένου διδασκαλίας όλους τους εκπαιδευτικούς, γιατί είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο εκπαιδευτής το αντικείμενο που διδάσκει. Και πάλι τα αποτελέσματα θα δημιουργούσαν μεγάλες εκπλήξεις, κυρίως στους γονείς…
Τρίτον: Να περάσει από τεστ παιδαγωγικά (διαχείρισης των εκπαιδευομένων σε καταστάσεις κρίσεων, π.χ. πως πρέπει να αντιμετωπίζεται ένας μαθητής όταν δεν παρακολουθεί) τους εκπαιδευτές. Εδώ οι εκπλήξεις θα ήταν τόσο μεγάλες, που θα παραιτούνταν ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας…


Όλα τα παραπάνω είναι απλά ενδεικτικά των παρεμβάσεων που θα μπορούσαν να γίνουν, για να υπάρχουν μαθητές με γνώση, εκπαιδευτές ικανοί, γονείς με λιγότερα έξοδα, κράτος με πολίτες χρήσιμους και κοινωνία παραγωγική… Δυστυχώς, όχι μόνο δεν υπάρχει τέτοιος σκοπός, αλλά η κυβέρνηση παίρνει μέτρα που θα δημιουργήσουν νέους άνεργους, που θα ισοπεδώσουν όνειρα παιδιών, που θα καταστρέψουν οποιαδήποτε ελπίδα ουσιαστικής ανάκαμψης της χώρας στο μέλλον.
Και όμως, για τους (λαθρο)κυβερνώντες το πρόβλημα είναι η απεργία, η λύση είναι η επιστράτευση και η δημοκρατία είναι ένα αξεσουάρ κρεμασμένο στην πλατεία Συντάγματος, για να τηρούνται και τα προσχήματα. Το πρόβλημα είναι πως η Παιδεία χρειάζεται πολλά χρήματα που δεν θέλουν να δώσουν. Το πρόβλημα είναι πως η δημόσια Παιδεία δεν πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου, αλλά χαμηλότατου... Το πρόβλημα είναι πως η καλή Παιδεία πρέπει να δίνεται σε λίγους, στους γόνους των εκλεκτών του συστήματος, στους έχοντες και κατέχοντες εξουσία και χρήμα... 

Οι σημερινοί κυβερνώντες δεν επιθυμούν Παιδεία, αλλά δουλεία. Επιθυμούν την σιωπηλή εφαρμογή του "αποφασίζομεν και διατάσσομεν". Επιθυμούν την επιβολή της κυβερνο-τρομοκρατίας. Και δυστυχώς, το κατορθώνουν, με τα δικά μας λεφτά, με τις δικές μας στερήσεις, με το δικό μας αίμα...
Το δυστυχέστερο όλων είναι πως ο κοινωνικός αυτοματισμός πετυχαίνει πολλά περισσότερα από την κοινή λογική. Και για όσο διάστημα εμείς θα χτυπάμε εκείνους που τολμούν να σηκώσουν το κεφάλι, επειδή έτσι μας συμβούλευσαν οι μισθοδοτούμενοι διαχειριστές της σκέψης μας, δεν θα είμαστε άξιοι να αυτοδιαχειριστούμε τις ζωές μας, με αποτέλεσμα ενώ γεννηθήκαμε σαν άνθρωποι, να πεθάνουμε σαν πρόβατα…

Επειδή όμως, κατά τους τροϊκανούς ανθυποκυβερνώντες είναι καλός ο κοινωνικός αυτοματισμός που προβάλει την επιστράτευση εργαζομένων ως την ιδανική λύση στο πρόβλημα που η κυβέρνηση δημιούργησε, καλό θα είναι να γνωρίζουν οι (λαθρο)κυβερνώντες και τα υπόλοιπα πολιτικά απολειφάδια που συχνωτίζονται με την εξουσία, πως επιστράτευση στους ψηφοφόρους δεν γίνεται. Μπορούν, ωστόσο, να ελπίζουν πως εάν κάνουν επιστράτευση στους δικαστές, ίσως να έχουν κάποια ελπίδα στις δίκες που θα ακολουθήσουν…  Και μπορούν από τώρα να αισθάνονται πολύ βέβαιοι πως η διάρκεια των επερχόμενων δικών ίσως να είναι ίση και με αυτή της εκτύπωσης ενός ΦΕΚ επιστράτευσης...
Σήμερα μπορούν να μοιράσουν ελεύθερα τα φύλλα επιστράτευσης των εκπαιδευτικών. Αλλά θα πρέπει να περιμένουν να τους επιδοθούν σύντομα και τις εντολές προφυλάκισής τους. Σήμερα προσθέτουν, απλά, έναν ακόμη λόγο... 



Το φωτομοντάζ είναι από το "Γρέκι"

Γιατί είπε ΟΧΙ το ΠΑΜΕ στην ΟΛΜΕ; Που πηγαίνουν τους καθηγητές;


 

Μπορει να πιστευεις οτι θες.
Ακόμη κι οτι ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ ειναι αγωνιστες ενω το ΠΑΜΕ απεργοσπάστες! Η ανοησια ήταν και ειναι ελεύθερη!
Η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ λοιπόν υπερ απεργίας διαρκείας! Μα θα πείτε, αυτοί δε χτυπουσαν όλες τις κινητοποιήσεις; Ε, τώρα έγιναν συναγωνιστές! Τι μπορει να θέλουν άραγε; Το καλό του κινήματος;
Ενώ το ΠΑΜΕ θέλει το κακό του κινήματος; Πάει όσο μυαλό μου έχει αφήσει η τηλεόραση…
Όλες οι ασθένειες μπορεί να περάσουν. Το μίσος στο ΚΚΕ όμως αθεράπευτο.
Το ΠΆΜΕ όμως τι λέει; Είναι εναντίον των κινητοποιήσεων; Είναι εναντίον της απεργίας διαρκείας γενικά; Η μήπως για άλλο ανησυχεί κι ενδιαφέρεται;
Το ΠΑΜΕ δεν είναι εναντίον της απεργίας. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΜΙΑΣ ΛΆΘΟΣ ΑΠΕΡΓΊΑΣ που αντι να συσπειρώσει θα αποδυναμώσει κι άλλο.
Που ειναι το λάθος στο να γινει 48ωρη για να δουν αν έχει επιτυχία και να εκτιμήσουν οι Γ.Σ. αν μπορεί να συνεχιστει αυτή με διαρκείας; Αυτό λέει το ΠΑΜΕ
Που ειναι το λάθος στο να ζητηθει και να επιδιωχθεί η συμπαράσταση των Συλ.Γονέων(και άλλων συλλόγων και σωματείων) πριν πάμε σε σε μια  έτσι κι αλλιώς τρομερά “ευαίσθητη” απεργία διαρκείας που δύσκολα θα βρει συμπαράσταση; Αυτό λέει το ΠΑΜΕ.
Που ειναι το λάθος στο να κανει απεργία όχι μόνο η ΟΛΜΕ αλλά και η ΔΟΕ που δεν έχει κάνει καν ΔΣ(!);Δε θίγεται η ΔΟΕ(9.300 αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια είναι υπό απόλυση); Αυτό λέει το ΠΑΜΕ.
Που είναι το λάθος στο να επιδιωχθεί Πανδημοσιουπαλληλική συσπείρωση, αφού όλοι οι Δημ.Υπάλληλοι θίγονται από το πολυνομοσχέδιο που πρόκειται να εφαρμοστεί; Αυτό λέει το ΠΑΜΕ.
Τι αποτέλεσμα μπορεί να έχουν προτάσεις του τύπου “24ωρη απεργία με μορφή 3ωρης στάσης” για να μη χαθεί το μεροκάματο, που έμπαιναν χθες στο ΔΣ της ΟΛΜΕ από τους υποστηρικτές της απεργίας διαρκείας; Μήπως να πάρουν τους καθηγητές με τις πέτρες; Νοιάζεται κανείς γι αυτό;
Πως γίνεται αυτοί που δεν έκαναν καμία απεργία να θέλουν τώρα απεργία διαρκείας; Μηπως επιδιώκουν να σπάσει το κίνημα τα μούτρα του; Ενδιαφέρονται οι Συσπειρωσεις και οι Παρεμβάσεις γι αυτό; Η μήπως ικανοποιούνται που βρίσκουν ευκαιρία(προσωρινά) να επιτεθούν στο ΠΑΜΕ;
Αλλά και τα δικά τους μέλη και υποψήφιοι, έκαναν τις απεργίες που προκυρήχθηκαν; Την επόμενη εβδομάδα ας φερουν τα εκαθαριστικά στις Γεν.Συνελεύσεις να δούμε πόσες απεργίες έκαναν.
Βούιξε το twiter που είπε ο Πορτοσάλτε “μπράβο” στο ΚΚΕ.
Σιγά τα σπουδαία!
H δουλεια του Πορτοσάλτε είναι να κτυπάει τον κυριο εχθρό των αφεντικών του.Που ειναι το περίεργο στο προβοκατόρικο μπράβο που παπαγαλίζουν λοιπόν;
Για να σταματήσει η διαστρέβλωση και το ψέμα ας ρίξουν οι ενδιαφερόμενοι μια ματια στο τι λεει η ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών στις 2/5:
“Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ ξεκαθαρίζουμε ότι δεν είμαστε αντίθετοι σε καμιά μορφή πάλης και ως εκ τούτου δεν είμαστε αντίθετοι ούτε με την απεργία στις εξετάσεις, αρκεί η εκάστοτε μορφή πάλης να συνδέεται με προϋποθέσεις για την επιτυχία του αγώνα. Και τέτοιες προϋποθέσεις επιτυχίας κατά τη γνώμη μας είναι:
Η οργάνωση, ο σχεδιασμός του αγώνα με αιτήματα και στόχους πάλης που να εξασφαλίζουν την ενότητα του κλάδου, τη μαζική συμμετοχή στην απεργία, αν είναι δυνατόν από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών.
Αιτήματα, πλαίσιο και προσανατολισμός πάλης που θα συμβάλει στη συμμαχία, στον κοινό αγώνα με εργαζόμενους γονείς, μαθητές, με τους άλλους κλάδους των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα…κλπ.κλπ”
Οσοι έχουν μισος για το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ ας το βγαλουν. Αυτη η ελευθερία παρέχεται χωρις όριο. Οι άλλες ελευθερίες θέλουν πάλεμα όμως. Κι εκεί κάποιοι δεν την παλεύουν με τίποτα.
Από κει και πέρα αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται για το κίνημα και τη συνέχειά του, ας κλείσουν τα αυτιά στις φωνές και τα ύποπτα ουρλιαχτά των  αγωνιστών που μας προέκυψαν ξαφνικά από το πουθενά, από τα κυβερνητικά γραφεία ή τον καναπέ κι ας τραβήξουν το δρόμο τους μακριά από την τόση ελαφρότητα για τόσο βαριά και δύσκολα ζητήματα.
Μέχρι τη νίκη.

Συνελήφθη στην Κέρκυρα ο 49χρονος προπονητής κρίκετ που ασελγούσε σε 17χρονο


Συνελήφθη από άνδρες της Ασφάλειας Κέρκυρας, 49χρονος, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα, για κατάχρηση σε ασέλγεια και ασέλγεια σε έναν 17χρονο έναντι αμοιβής, τον τελευταίο ενάμισι χρόνο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καταγγελία έγινε από τον πατέρα του 17χρονου αγοριού και ακολούθησε αστυνομική έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου, εντοπίστηκε ο ανήλικος να εισέρχεται και να παραμένει στην οικία του δράστη.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου της ΕΛΑΣ, πραγματοποιήθηκε συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, παρουσία δικαστικού λειτουργού και κατά την έρευνα στην οικία βρέθηκαν και κατασχέθηκαν είδη για ερωτικές πράξεις με ενδείξεις χρήσης, βοηθήματα για ερωτικές πράξεις, ξυπνητήρι με κρυφή ενσωματωμένη κάμερα, τρεις φορητοί και ένας σταθερός ηλεκτρονικός υπολογιστής, ένα αεροβόλο τυφέκιο τύπου «φλόμπερ» και πλήθος μέσων αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (σκληροί δίσκοι, usb sticks κλπ), τα οποία θα σταλούν για εργαστηριακή εξέταση, προκειμένου να διερευνηθεί η τυχόν ύπαρξη υλικού παιδικής πορνογραφίας.
Από την Αστυνομία εξετάζεται το ενδεχόμενο συμμετοχής του συλληφθέντα και σε άλλες συναφείς περιπτώσεις.
Ο δράστης ήταν προπονητής σε ομάδα κρίκετ στην Κέρκυρα και η είδηση για τη σύλληψή του έπεσε σαν βόμβα στην αθλητική οικογένεια του νησιού του Ιονίου.
Ο 49χρονος θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κέρκυρας.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ


ΨΗΦΙΣΜΑ  ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ  ΤΗΣ ΕΛΜΕ
                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με αφορμή την πρόθεση της κυβέρνησης να «επιστρατεύσει προληπτικά» τους συναδέλφους καθηγητές, δηλώνει :
ü  Τη συμπαράταξη και συμπόρευση των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον αγώνα των συναδέλφων της Δευτεροβάθμιας.
ü  Το δικαίωμα στην απεργία, που έχει κατακτηθεί με τους αγώνες του κόσμου της εργασίας, είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και θα το υπερασπιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις.
ü  Η πράξη αυτή στρέφεται ενάντια στα στοιχειώδη δικαιώματα του συνόλου των εργαζομένων.
ü  Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση στην πατρίδα μας και για τα οποία οι εκπαιδευτικοί δε φέρουν ουδεμία ευθύνη δε λύνονται με «επιστρατεύσεις» και ποινικοποίηση των συνδικαλιστικών αγώνων αλλά μέσα από διάλογο.
ü  Είναι θέμα τιμής για το σύνολο των εκπαιδευτικών, αλλά και παρακαταθήκη για το μέλλον, να καταγράψουν την κάθετη αντίθεση τους στο έγκλημα που επιτελείται στη δημόσια εκπαίδευση της χώρας.
ü  Ο αγώνας για την υπεράσπιση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας, για όλα τα παιδιά που φοιτούν στα σχολεία μας συνεχίζεται.
      Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας στέκεται δίπλα και συμπαρίσταται στους συναδέλφους της Β/θμιας Εκπαίδευσης και δηλώνει έτοιμος για κοινούς αγώνες με την ΕΛΜΕ Πιερίας, με ενότητα, συσπείρωση κι αλληλεγγύη για να υπερασπιστεί τα εργασιακά δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών
                                           ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
    Η Πρόεδρος                                                                  Η Γραμματέας

           Βάσσου  Φρειδερίκη                                                 Κατιμερτζή  Μαγδαληνή

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ


ΘΕΜΑ:    Πραγματοποίηση ημερίδας-Eνημέρωση από ΔΟΕ

        Παρακαλούμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας στην εκδήλωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας την Πέμπτη 16 Μαΐου 2013 και ώρα 19.00μ.μ. στην αίθουσα του πρώτου ορόφου του Πνευματικού Κέντρου «ΕΚΑΒΗ».
    Θα παρευρίσκεται στην εκδήλωση κλιμάκιο της Δ.Ο.Ε. για να ενημερώσει και να συζητήσει με τους εκπαιδευτικούς για όλα τα θέματα που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας    Εκπαίδευσης (πειθαρχικό, αξιολόγηση, νέο καθεστώς για τα νηπιαγωγεία, σχολικό ωράριο για     δημοτικά και νηπιαγωγεία κ. ά.)  .    

  
                                                       ΓΙΑ ΤΟ Δ. Σ.

      Η Πρόεδρος                                                                               Η Γραμματέας

Βάσσου Φρειδερίκη                                                                Κατιμερτζή Μαγδαληνή

Σαν σήμερα


 Σαν σήμερα
 1497: Ο Πάπας Αλέξανδρος ΣΤ΄αφορίζει τον Τζιρόλαμο Σαβοναρόλα, ιερέα και κυβερνήτη της Φλωρεντίας, γνωστό για το μένος του κατά της Αναγέννησης.
1821: Η νίκη των επαναστατικών δυνάμεων στο Βαλτέτσι ανοίγει το δρόμο για την κατάληψη της Τριπολιτσάς, στρατιωτικού και πολιτικού κέντρου της Πελοποννήσου (οπλαρχηγοί: Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, Κυριακούλης Μαυρομιχάλης, Ηλίας Μαυρομιχάλης, Ιωάννης Μαυρομιχάλης, Δημήτρης Πλαπούτας κ.ά.).
1880: Στο Νιού Τζέρσεϊ, ο Τόμας Έντισον πραγματοποιεί την πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτροκίνητου σιδηροδρόμου.
1883: Γεννιέται ο Γεώργιος Παπανικολάου, ο μεγάλος ερευνητής και γιατρός Έλληνας γιατρός, γνωστός παγκοσμίως για το «Τεστ Παπ». Σήμερα το τεστ Παπανικολάου (τεστ-παπ) χρησιμοποιείται παγκοσμίως για την διάγνωση του καρκίνου της μήτρας, επί της… προκαρκινικής δυσπλασίας και άλλων κυτταρολογικών ασθενειών του γυναικείου αναπαραγωγικού συστήματος.
1888: Η Βραζιλία καταργεί με νόμο τη δουλεία.
1890: Ο Νίκολα Τέσλα πατεντάρει την ηλεκτρική γεννήτρια.
1912: Ο υπολοχαγός Δημήτριος Καμπέρος πραγματοποιεί την πρώτη πτήση με στρατιωτικό αεροπλάνο στην Ελλάδα.
1912: Ιδρύεται ο πρόδρομος της σημερινής βρετανικής αεροπορίας (RAF), η Royal Flying Corps (RFC).
1917: Το θαύμα της Φατίμα. Η Παναγία εμφανίζεται σε τρία βοσκόπουλα στο χωριό Φατίμα της Πορτογαλίας. Από τότε, η περιοχή αποτελεί ένα από τα κυριότερα μέρη λατρείας της καθολικής εκκλησίας και κάθε χρόνο στη γιορτή της Παναγίας συρρέουν χιλιάδες πιστών απ” όλο τον κόσμο.
1931: Η ΔΟΕ, με πρόεδρο τον κόμη Ενρί Μπεγιέ Λατούρ του Βελγίου, ο οποίος διαδέχθηκε τον Πιερ ντε Κουμπερτέν αποφασίζει να αναθέσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1936 στο Βερολίνο με σκοπό την επανασύνδεση της Γερμανίας με τον υπόλοιπο κόσμο έπειτα από τον A” Παγκόσμιο Πόλεμο.
1940: Ο σερ Ουίνστον Τσόρτσιλ εκφωνεί την πρώτη ομιλία του ως πρωθυπουργός της Βρετανίας στη Βουλή των Κοινοτήτων. Δηλώνει στους αντιπροσώπους ότι δεν έχει να προσφέρει «παρά αίμα, μόχθο, δάκρυα και ιδρώτα» και καλεί τη χώρα σε πόλεμο.
1941: Λίγο μετά τη γερμανική εισβολή, οι Αθηναίοι αρχίζουν να προμηθεύονται το ψωμί με δελτίο, ενώ οι Ναζί αποκτούν το δικαίωμα να ταξιδεύουν δωρεάν με τον ηλεκτρικό.
1956: Διαδηλώσεις μαθητών διοργανώνονται στη Λευκωσία υπέρ της ένωσης με την Ελλάδα. Οι διαδηλωτές ρίχνουν τρεις βόμβες, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας άγγλος στρατιώτης και να τραυματιστούν πέντε.
1978: Καθιερώνεται επί πρωθυπουργίας Κωνσταντίνου Καραμανλή, η 35ετία για όλους τους εργαζόμενους, με πλήρη σύνταξη στα 58 χρόνια.
1981: Στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό, πραγματοποιείται η πρώτη αποτυχημένη δολοφονική απόπειρα εναντίον του πάπα Ιωάννη Παύλου B” από τον Τούρκο «γκρίζο λύκο», Μεχμέτ Αλί Αγκτζά.
1982: «Έφυγε» σε ηλικία 92 ετών η Δέσποινα Αχλαδιώτη. Έμεινε στην ιστορία ως η Κυρά της Ρω, καθώς επί 40 χρόνια ύψωνε τη γαλανόλευκη στην ακριτική νησίδα της Ρω, όπου είχε εγκατασταθεί με τον άντρα της από το 1924. (Γεν. 1890)
1995 : Οι νομοί της Κοζάνης και των Γρεβενών συγκλονίζονται από ισχυρό σεισμό 6,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Προκαλούνται υλικές ζημιές, ιδίως σε παλιά κτίσματα, αλλά δεν υπάρχουν θύματα.
2005: Σφαγή στο Ουζμπεκιστάν όταν στην πόλη Αντιγιάν οι κυβερνητικές δυνάμεις πυροβολούν στο πλήθος που διαδήλωνε και σκοτώνουν εκατοντάδες ανθρώπους.
2006: Μαζική επανάσταση σε φυλακές της Βραζιλίας οδηγεί στο θάνατο 141 ανθρώπων.
Γεννήσεις
• 1655 – Πάπας Ιννοκέντιος ΙΓ΄
• 1717 – Μαρία Θηρεσία, αυτοκράτειρα της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας
• 1792 – Πάπας Πίος Θ΄
• 1822 – Φραγκίσκος Α’, βασιλιάς της Ισπανίας
• 1842 – Άρθουρ Σάλιβαν, Άγγλος συνθέτης
• 1868 – Σάμνερ Πέιν, Αμερικανός σκοπευτής
• 1882 – Ζωρζ Μπρακ, Γάλλος ζωγράφος
• 1883 – Γεώργιος Παπανικολάου, Έλληνας ιατρός
• 1913 – Γουίλιαμ Τόλμπερτ ο νεότερος, Λιβεριανός πολιτικός
• 1922 – Οτλ Άιχερ, Γερμανός σχεδιαστής
• 1937 – Ρότζερ Ζελάζνυ, Αμερικανός συγγραφέας
• 1938 – Τζουλιάνο Αμάτο, Ιταλός πολιτικός
• 1939 – Χάρβεϊ Καϊτέλ, Αμερικανός ηθοποιός
• 1940 – Μπρους Τσάτουιν, Άγγλος συγγραφέας
• 1947 – Ίρμγκαρντ Μέλερ, Γερμανίδα τρομοκράτης
• 1950 – Στίβι Γουόντερ, Αμερικανός τραγουδοποιός και παραγωγός
• 1954 – Τζώνι Λόγκαν, Ιρλανδός τραγουδοποιός
• 1961 – Ντένις Ρόντμαν, Αμερικανός καλαθοσφαιριστής και ηθοποιός
• 1967 – Μέλανι Θόρντον, Αμερικανίδα τραγουδίστρια
• 1969 – Νίκος Αλιάγας, Έλληνας τηλεπαρουσιαστής
• 1983 – Γκρεγκορί Λεμαρσάλ, Γάλλος τραγουδιστής
• 1983 – Γιάγια Τουρέ, Ιβοριανός ποδοσφαιριστής
• 1986 – Ρόμπερτ Πάτινσον, Άγγλος ηθοποιός
• 1986 – Αλεξάντερ Ριμπάκ, Νορβηγός τραγουδοποιός
• 1987 – Χάντερ Πάρις, Αμερικανός ηθοποιός
Θάνατοι
• 1176 – Ματθαίος Α’, δούκας της Λωρραίνης
• 1312 – Θεοβάλδος Β’, δούκας της Λωρραίνης
• 1878 – Τζόζεφ Χένρι, Αμερικανός φυσικός
• 1961 – Γκάρι Κούπερ, Αμερικανός ηθοποιός
• 1982 – Κυρά της Ρω, Ελληνίδα αγωνίστρια
• 1988 – Τσετ Μπέικερ, Αμερικανός τραγουδιστής και μουσικός
• 2006 – Γιάροσλαβ Πέλικαν, Αμερικανός ιστορικός