ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Scrub σώματος για κυτταρίτιδα


Φτιάξτε μόνες σας ένα σπιτικό scrub σώματος για να το συνδυάσετε με το λάδι ή την κρέμα κατά της κυτταρίτιδας.

Υλικά:

1 κούπα θαλασσινό αλάτι
1 κουταλιά σούπας σκόνη κανέλας
6 σταγόνες αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου
6 σταγόνες αιθέριο έλαιο γκρέιπφρουτ ή λεμόνι ή πορτοκάλι
½ – 1 κούπα έλαιο βάση (αμυγδαλέλαιο ή jojoba)

Εκτέλεση:

Αναμίξτε το αλάτι με την σκόνη κανέλας, χώρια αναμίξτε το έλαιο βάση μαζί με τα αιθέρια έλαια. Στη συνέχεια ενώστε και τα δυο μείγματα και το scrub είναι έτοιμο. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε στο μείγμα λίγα φύλα από αποξηραμένο δεντρολίβανο για χρώμα, ένα κλωναράκι είναι αρκετό.

Εφαρμογή:

Απλώστε το scrub στις προβληματικές περιοχές, με κυκλικές και ανοδικές κινήσεις, δηλαδή πιέζοντας περισσότερο από κάτω προς τα πάνω. Κάντε απολέπιση για περίπου 3-5 λεπτά ή και περισσότερο σε κάθε μεριά, αν έχετε ευαίσθητο δέρμα μειώστε τον χρόνο περίπου στο μισό. Στη συνέχεια ξεπλυθείτε πολύ καλά, σκουπιστείτε με μια πετσέτα και όσο είναι νωπό το δέρμα απλώστε την κρέμα ή το λάδι κατά της κυτταρίτιδας.

Ας μιλήσουμε για τα υλικά:

Το θαλασσινό αλάτι προσφέρει απολέπιση και σε συνδυασμό με τις κινήσεις των χεριών αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος. Αφήνει το δέρμα καθαρό και λαμπερό.

Η κανέλλα επίσης προσφέρει απολέπιση, έχει καθαριστικές ιδιότητες και παράλληλα τονώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Τα αιθέρια έλαια από εσπεριδοειδή δρουν κατά της κυτταρίτιδας ενισχύοντας το λεμφικό σύστημα και έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Το αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Το έλαιο βάση ενυδατώνει σε βάθος το δέρμα και το καταπραΰνει. Αφήνει το δέρμα λαμπερό και μαλακό.
jenny.gr

ΕΞΑΛΛΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ «Κόκκινο» πανδαιμόνιο στο Λονδίνο


Η λήξη του αγώνα βρήκε τους ανθρώπους, τους παίκτες και τους παράγοντες του Ολυμπιακούς ακριβώς όπως πέρσι, περίπου τέτοιες ημέρες. Πρωταθλητές Ευρώπης!
osfp ΕΞΑΛΛΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ  «Κόκκινο» πανδαιμόνιο στο Λονδίνο
Η κόρνα της λήξης έδωσε το έναυσμα για πανηγυρισμούς σε όλη την «ερυθρόλευκη» αποστολή, με τον Βασίλη Σπανούλη να αγκαλιάζει τον Γιώργο Μπαρτζώκα και στη συνέχεια να κάνουν το ίδιο οι αδελφοί Αγγελόπουλοι στον μεγάλο αρχηγό!
Ολοι έδώ που τα λέμε αγκάλιαζαν άπαντες και μοίραζαν συγχαρητήρια για αυτή τη νέα μεγάλη επιτυχία! Αμέσως οι παίκτες των πρωταθλητών Ευρώπης φόρεσαν τα άσπρα T-shirt που είχαν έτοιμα και τα οποία φυσικά έγραφαν «Ολυμπιακός πρωταθλητής Ευρώπης 2013».
Στη συνέχεια όλοι πιασμένοι χέρι-χέρι σαν μια ανθρώπινη αλυσίδα πήγαν μπροστά στον κόσμο του Ολυμπιακού και έκαναν το καθιερωμένο «όλε-όλε» με τον κόσμο των πειραιωτών να παραληρεί φωνάζωνταν «Να `τοι-Να `τοι οι πρωταθλητές»!
Λίγη ώρα μετά ήρθε η μεγάλη στιγμή, που όλοι περίμεναν. Που φυσικά δεν ήταν άλλη από την απονομή! Αφού πρώτα ο Βασίλης Σπανούλης ανακηρύχτηκε MVP (και) του final-4 μετά από πολυτιμότερος όλης της σεζόν, ο Τζόρντι Μπερτομέου του παρέδωσε το βαρύτιμο τρόπαιο. Ο αρχηγός του σήκωσε ψηλά στον «ουρανό» της O2 Arena η οποία κυριολεκτικά σείστηκε από τους πανηγυρισμούς!
Τα χιλιάδες χαρτάκια που έπεσαν από ψηλά έδωσαν ακόμη πιο πανηγυρικό τόνο, ενώ πιο συγκινημένοι από όλους ήταν οι αδελφοί Αγγελόπουλοι που μοίραζαν μπράβο και συγχαρητήρια σε παίκτες και τεχνικό επιτελείο για την επιτυχία τους να στέψουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πρωταθλητή Ευρώπης τον Ολυμπιακό!
Κατόπιν όλη η ομάδα πήγε για την καθιερωμένη φωτογραφία στο κέντρο του γηπέδου, με τους Αγγελόπουλους να ακολουθούν προκειμένου να αγγίξουν το τρόπαιο!

Το facebook αναπτύσσει... παραισθήσεις και ψυχώσεις!


Συμπτώματα ψύχωσης και παραληρητικές κρίσεις μπορεί να προκαλέσει το facebook! Τουλάχιστον σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε...ομάδα επιστημόνων από το πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ, σύμφωνα με την οποία παρόμοια προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν όλα τα sites κοινωνικής δικτύωσης.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η τεχνολογία που συντελεί δραστικά στις υπολογιστικά μεσολαβημένες επικοινωνίες είναι η αιτία των εν λόγω ψυχολογικών προβλημάτων, που συνοδεύονται από παραισθήσεις και «χτυπούν» τους ευάλωτους κυρίως χρήστες.

Σύμφωνα με την μελέτη, που εστιάστηκε σε τρεις περιπτώσεις ασθενών δίχως βεβαρημένο ιστορικό ψυχικής υγείας, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι εντείνεται η αίσθηση «υπερπροσωπικής σχέσης με κάποιον ξένο άνθρωπο», «καχυποψία και έλλειψη εμπιστοσύνης όσον αφορά τους σκοπούς και την ταυτότητα του έτερου πόλου της επικοινωνίας», «ασαφή αίσθηση του εαυτού»,«παρερμηνεία των πληροφοριών» και «ανεπιθύμητη προσωπική έκθεση στον κυβερνοχώρο».
star.gr

Η επιστράτευση θα ρίξει το μνημόνιο. Αν το πιστέψουμε


 Η επιστράτευση θα ρίξει το μνημόνιο. Αν το πιστέψουμε
Ο κόσμος το έχει καταλάβει. Ο πανικός στην κυβέρνηση και στα γραφεία των αργυρώνητων δημοσιογράφων δεν είναι τυχαίος. Αυτή η απεργία των καθηγητών μπορεί να φέρει το τέλος του μνημονίου. Αρκεί να το πιστέψουμε…
Η μάχη έχει ξεφύγει από τα πλαίσια της εκπαίδευσης και μπορεί να οδηγήσει σε γενική απεργία και ανατροπή της κυβέρνησης.Μια τέτοια κινητοποίηση όμως δεν μπορεί ούτε να ξεκινήσει χωρίς τη συμμετοχή μιας συγκεκριμένης ομάδας: των μαθητών. Μάγκες αν πιστεύετε ότι με την ανεργία των νέων στο 64.2% υπάρχει οποιοδήποτε νόημα να δώσετε πανελλήνιες – και μάλιστα τη συγκεκριμένη εβδομάδα που σας το ζητούν – είστε καταδικασμένοι σε αφανισμό. Για την ακρίβεια είστε τόσο ανόητοι όσο και οι πατεράδες σας και οι μανάδες σας, που σας έφεραν σε αυτή την κατάσταση. Είναι σαν να φοράτε γάντια για να αντιμετωπίσετε μια χιονοστιβάδα. Αλλά το ξέρετε καλά ότι εσείς δεν είστε σαν τους άλλους. Και σε αυτή τη μάχη… δεν φοράμε γάντια.
Τα σχολεία πρέπει να τεθούν υπό κατάληψη από τους ίδιους τους μαθητές που θα προστατεύσουν τους καθηγητές τους – είναι άλλωστε πολύ πιο ώριμοι από αυτούς για να το κάνουν. Οι επιτηρητές πρέπει να βρουν λουκέτα μπροστά τους. Φροντίστε να τους ξεκουφαίνει η μουσική που θα παίζετε στη διαπασών από τεράστια ηχεία.
Οι τοίχοι των σχολείων, που καταρρέουν από την εγκατάλειψη, θα είναι γεμάτοι γκράφιτι και συνθήματα. Οι δυνάμεις της αστυνομίας που θα επιχειρήσουν να σπάσουν τις καταλήψεις σας θα φύγουν πασαλειμένες με νερό και αλεύρι- όπως ακριβώς τους κάνατε το Δεκέμβριο του 2008, όταν σκότωσαν το συμμαθητή σας.
Μη φοβάστε όμως. Αυτή τη φορά θα είναι μαζί σας.
Οι γενιές των μεγαλύτερων, που τους τριβέλιζαν τα μυαλά στα θρανία με τις ειρηνικές επαναστάσεις του Γκάντι και του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, ήρθε η στιγμή να αποδείξουν τι έμαθαν όλα αυτά τα χρόνια. Ο Γκάντι καλούσε σε γενικευμένη ανυπακοή απέναντι στον κρατικό μηχανισμό. Και αυτό μπορεί να γίνει.
Τα θέματα των εξετάσεων δεν πρέπει να φτάσουν στα σχολεία και αυτοί που μπορούν να τα μπλοκάρουν ξέρουν πως να το κάνουν. Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ δεν πρέπει να αφήσουν τα θέματα να περάσουν από το δορυφορικό σύστημα που χρησιμοποιείται στα εξεταστικά κέντρα. Αν χρειαστεί να κοπούν τα τηλέφωνα ας το αναλάβουν άλλοι συνάδελφοί τους. Αν τα στείλουν με κούριερ θα βρουν τους δρόμους μπλοκαρισμένους από τους εργαζόμενους στους δήμους.
Τα κόμματα της αριστεράς το κατάλαβαν, έστω και με καθυστέρηση, και θα είναι εκεί. Η ΔΑΚΕ, η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, δεν μάσησε στις απειλές αναγκάζοντας τον Σαμαρά να διαγράψει τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ. Οι αστείες επιθέσεις από τους κλόουν της πολιτικής και τους παπαγάλους των νυχτερινών δελτίων ειδήσεων απλώς επιβεβαιώνουν την ορθότητα των επιχειρημάτων των καθηγητών.
Τα μεγάλα συνδικάτα μπορούν να παραλύσουν τη χώρα. Είναι η τελευταία τους ευκαιρία να αποδείξουν ότι είναι κάτι περισσότερο από μηχανισμοί υπουργοποίησης συνδικαλιστών. Διαφορετικά θα έχουν διαλυθεί και αυτά σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Οι καλλιτέχνες προλαβαίνουν να ετοιμάσουν τις συναυλίες τους και τις αυτοσχέδιες παραστάσεις τους. Ας αποδείξουν ότι νοιάζονται για κάτι παραπάνω από τις χαμένες τους επιδοτήσεις και τα κατειλημμένα, από μετανάστες, παγκάκια.
Οι ποδηλάτες μπορούν να κυκλώσουν τα σχολεία και οι οδηγοί ταξί να τους προστατεύσουν. Όλοι θα είναι εκεί σε ένα τεράστιο πάρτυ. Και… δεν θέλουμε θλιμμένους στη γιορτή μας.
Πριν από 70 χρόνια οι Έλληνες ανέτρεψαν την επιστράτευση που προωθούσε η κυβέρνηση των δοσίλογων για να προσφέρει δωρεάν εργατικό δυναμικό στη Γερμανία. Το 2013 μπορούν να το ξανακάνουν. Οι Ισπανοί μόλις πέτυχαν μια πρώτη νίκη απέναντι στα σχέδια διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης που επιχειρούσε η δική τους τρόικα με πρόσχημα την οικονομική κρίση. Το μήνυμα ελήφθη. Είναι η καλύτερη στιγμή να τους ανατρέψετε και η Ευρώπη θα ακολουθήσει.
Αρκεί να το πιστέψετε.

Συνταγή της Ημέρας!


Κοτοπουλο λεμονατο με ελιες και ντοματινια 
Συνταγή για 6 άτομα

Από το: xs-recipes.com

Υλικά:

1 ολόκληρο κοτόπουλο (περίπου 2kg)
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 λεμόνια
1 φλιτζάνι πράσινες ελιές
12 ντοματίνια
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
10-12 ολόκληρους κόκους μαύρο πιπέρι
1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
6-7 φυλλαράκια φρέσκιας μαντζουράνας ή βασιλικού

Προετοιμασία:
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200οC.
Τεμαχίζουμε το κοτόπουλο σε μερίδες και πλένουμε καλά. Στύβουμε τα λεμόνια και κόβουμε την μία λεμονόκουπα σε λωρίδες. Μοιράζουμε το ελαιόλαδο σε μία κατσαρόλα και ένα μικρό τηγάνι. Η κατσαρόλα πρέπει να μπορεί να είναι εντελώς πυρίμαχη για να μπορεί να μπει και στον φούρνο. Τσιγαρίζουμε στο τηγάνι το κρεμμύδι και στην κατσαρόλα το κοτόπουλο.
Μόλις αρχίσει το κρεμμύδι να γυαλίζει προσθέτουμε τα ντοματίνια, τις ελιές, το μαύρο πιπέρι, το αλάτι και την μαντζουράνα. Ανακατεύουμε για 2-3 λεπτά τα υλικά στο τηγάνι και τα προσθέτουμε όλα μαζί στην κατσαρόλα με το κοτόπουλο. Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί και προσθέτουμε το χυμό λεμονιού και την κομμένη λεμονόκουπα. Ανακατεύουμε τα υλικά στην κατσαρόλα για 3-4 λεπτά και μετά τοποθετούμε την κατσαρόλα στο φούρνο 25-30 λεπτά.

Σερβίρετε το κοτόπουλο απευθείας από τον φούρνο με άσπρο ρύζι.

Καλή Όρεξη!

Αφιερωμένο στο ΚΟΠΡΙΤΗ Φώτη τον Κουβέλη από την υπεύθυνη αριστερά:

Γενικος ξεσηκωμος της ΔΑΚΕ εναντιον ΣΑΜΑΡΑ!!! (ΕΔΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ....ΤΟΥΣ ΠΗΔΑΕΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΩΝ ..ΑΙΣΧΟΣ!!!)



Συνάδελφοι ΔΑΚΙΤΕΣ
Στο ενδεχόμενο διαγραφής του ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ από τη Ν.Δ. προτείνω ομαδικές παραιτήσεις όσων ΔΑΚΙΤΩΝ είναι μέλη της Ν.Δ. μέχρι την επανένταξή του (αν εκείνος το θέλει)  στις τάξεις της παράταξης που αγωνίζεται  τόσα ...χρόνια. Πιστεύω ότι είναι στοιχειώδης πράξη συμπαράστασης προς τον άξιο συνάδελφο Νίκο Παπαχρήστο και μια δυνατή απάντηση σε πολιτικά ανδρείκελα τύπου ανεγΚεφαλογιάννη, που νομίζουν ότι έτσι υπηρετούν τη μεγάλη παράταξη του κοινωνικού φιλελευθερισμού που είχε ιδρυτή τoν Κ.Καραμανλή.
                                                                                                                                    ΚΑΚΩΝΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
       μέλος Δ.Α.Κ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ και μέλος Ν.Δ.
---------------------------------------------------------------------------------
Σημείωση ιστολογίου: Δηλώνω ότι, το κείμενο του συναδέλφου με βρίσκει σύμφωνο και μάλιστα εκφράζω την απορία μου, αν η απαξία που εκδηλώνεται από το βουλευτή της Ν.Δ. Α. Γεωργιάδη προς τον κλάδο μας, εκφράζει τον συμπατριώτη μου πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά.
Ξέρω ότι η ΔΑΚΕ, ήταν είναι και θα είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ!
Όσο για τις... προειδοποιητικές βολές Κεφαλογιάννη περί διαγραφής, δεν αρμόζουν σε κόμμα που πρεσβεύει την ανεξαρτησία του συνδικαλιστικού κινήματος και πολύ περισσότερο τα αυτιά των ΔΑΚΙΤΩΝ, είναι απρόθυμα να ακούσουν τέτοιες απειλές, αφού εκπροσωπούμε και συναδέλφους που δεν είναι μέλη της Ν.Δ.
Σπύρος Κανελλόπουλος
Μαθηματικός
Στέλεχος της Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Ανατ. Αττικής


Εάν ήθελαν πραγματική Παιδεία, τότε…


Για την απεργία των εκπαιδευτικών και για την αντισυνταγματικά (καμία έκπληξη) επιστράτευση που ετοίμασε η κυβέρνηση Σαμαρά, τα γνωρίζουμε ήδη. Μάλιστα, η κυβερνητική προπαγάνδα και τα παπαγαλοειδή της έδωσαν ρεσιτάλ τις προηγούμενες ημέρες, για να μας πείσουν πως οι εκπαιδευτικοί ελάχιστα απέχουν από το να είναι δαίμονες!
Βέβαια, η απεργία των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, με αποτέλεσμα να πιεστούν οι οικογένειες (και φυσικά οι μαθητές) με την παράταση των εξετάσεων, είναι ένα πρόβλημα. Αλλά, όλοι ξεχνούν πως το πρόβλημα το γέννησε η κυβέρνηση μέσω των μνημονιακών νομοσχεδίων που ψηφίζουν τα τριακόσια γίδια της Βουλής χωρίς καν να διαβάζουν σε τι συμφωνούν…

Για να είμαστε ειλικρινείς, το «νόμισμα» έχει δύο όψεις, αλλά με την κύρια ευθύνη να βαραίνει στις πλάτες των προχθεσινών, των χθεσινών και των σημερινών (δια)κυβερνώντων. 
Πονηρότατα η κυβέρνηση απαιτεί αύξηση της εργασίας των εκπαιδευτικών (αφού πρώτα προετοίμασε την κοινή γνώμη πως εργάζονται ελάχιστα, αλλά «ξέχασε» να ενημερώσει μέσω των «διαμορφωτών της κοινής γνώμης» πως οι εκπαιδευτικοί εργάζονται και στα σπίτια τους για να προετοιμαστούν) κατά δύο (μόνο) ώρες, ενώ θέτει ως νόμο την μετακίνηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών ό,που υπάρξει ανάγκη!
Για να το αναλύσουμε, εν συντομία μέσω ενός παραδείγματος, εάν υπάρχουν 5 φιλόλογοι σε ένα σχολείο, θα προσθέσουν ώρες εργασίας, αλλά με σειρά προτεραιότητας – παλαιότητας, με αποτέλεσμα τελευταίος στην σειρά να μείνει με ελάχιστες ώρες, να κριθεί υπεράριθμος και να μετακινηθεί με «εντολές άνωθεν» στην άλλη άκρη της Ελλάδας και να διαλύσει την οικογένειά του, ενώ δεν θα μπορεί λόγω των αυξημένων του δαπανών να επιζήσει…!
Είπαμε, πως το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αλλά η γκαιμπελική κυβερνο-προπαγάνδα φυσικά παρουσιάζει την μία μόνο όψη, ενώ στις περιπτώσεις που θέλει να εμφανισθεί ως «δημοκρατική», εμφανίζει παραλλαγμένη την πρώτη όψη δύο φορές!!!

Ναι, η Παιδεία πάσχει. Αλλά όποιος πιστεύει ότι πάσχει επειδή υπάρχουν «υπεράριθμοι» (αλήθεια πόσα παιδιά πιστεύουν οι κυβερνώντες ότι πρέπει να διδάσκει ένας εκπαιδευτικός σε μία αίθουσα; Δεκαπέντε, είκοσι, τριάντα, μήπως τριάντα πέντε ή σαράντα;), τότε σαφέστατα δεν έχει ιδέα τι εστί πραγματικά Παιδεία. Η Παιδεία πάσχει επειδή επί σειρά δεκαετιών δεν έχει υπάρξει σταθερό σχέδιο με μέριμνα στην εκπαίδευση και όχι στην παπαγαλία, με μέριμνα στον μαθητή και όχι στον συνδικαλιστή, με μέριμνα στο μάθημα και όχι στην εκδρομή. Η παιδεία πάσχει επειδή δεν υπάρχουν δάσκαλοι, αλλά κομματικά τοποθετημένοι εγκάθετοι ανίδεοι περί της εκπαίδευσης, που αποτελούν κίνδυνο για τα παιδιά και την διαμόρφωσή τους ως αυριανούς πολίτες. Η παιδεία πάσχει επειδή κανένας δεν θέλησε να ασχοληθεί με την ίασή της, αλλά όλοι πρόθυμα εργάστηκαν για να μεγαλώσουν τα τραύματά της μέσω της απάθειάς τους ή για να κρύψουν το εξόφθαλμο πρόβλημα μέσω πειραματισμών που τελικά δημιούργησαν ένα εξάμβλωμα που δεν επέτρεπε ούτε στους πρόθυμους εκπαιδευτές να κάνουν ουσιαστική εκπαίδευση (ένα παράδειγμα είναι χαρακτηριστικό: με «προστιθέμενους πόντους» βρίσκονται όλοι οι καθηγητές που μετέχουν σε εκπαιδευτικές εκδρομές στα Τρία Πέντε Πηγάδια –το σκι φαίνεται πως είναι μεγάλο προσόν στην εκπαίδευση-, με εκδρομές στην Κωνσταντινούπολη –οι επαφές με το ισλάμ και το νέο-οθωμανισμό φαίνεται πως θεωρείται από το υπουργείο Παιδείας ως μέγιστο κατόρθωμα και προσόν ενός εκπαιδευτικού-, με αποτέλεσμα να βρεθούν εντός λιστών παραμονής στο δημόσιο…!!!

Για να είμαστε ειλικρινείς, μόνο για την Παιδεία δεν ενδιαφέρεται (και) η σημερινή κυβέρνηση, αφού είναι προφανές πως επέλεξε την δημιουργία μίας σύγκρουσης για να αποπροσανατολίσει (ξανά) από θέματα πρόσθετης φορολόγησης, επικείμενης μείωσης μισθών και συντάξεων και άλλα πολλά… 

Εάν αυτή η κυβέρνηση ενδιαφερόταν να κάνει μία ουσιαστικά τομή στην εκπαίδευση, θα μπορούσε κάλλιστα, να κάνει τρία μόνο πράγματα και να ξεκαθάριζε με τους εκπαιδευτικούς (τους κακούς εννοείται), να έφτιαχνε πραγματικό σχέδιο εκπαίδευσης με στόχο τη γνώση και όχι την παπαγαλία και να προχωρούσε στην σύνταξη και εκτύπωση βιβλίων που θα ήταν Ελληνικά και όχι… αυτά που σήμερα αποτελούν πραγματικά βδελύγματα ανθελληνισμού.
Εάν η κυβέρνηση ήθελε εκπαιδευτικούς και δασκάλους που τιμούν το λειτούργημα και σέβονται τον μαθητή θα έπρεπε:
Πρώτον: Να περάσει από ψυχομετρικά τεστ το σύνολο των εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα, πιστέψτε το, θα ήταν κόλαφος για το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα
Δεύτερον: Να περάσει από τεστ γνώσης του αντικειμένου διδασκαλίας όλους τους εκπαιδευτικούς, γιατί είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο εκπαιδευτής το αντικείμενο που διδάσκει. Και πάλι τα αποτελέσματα θα δημιουργούσαν μεγάλες εκπλήξεις, κυρίως στους γονείς…
Τρίτον: Να περάσει από τεστ παιδαγωγικά (διαχείρισης των εκπαιδευομένων σε καταστάσεις κρίσεων, π.χ. πως πρέπει να αντιμετωπίζεται ένας μαθητής όταν δεν παρακολουθεί) τους εκπαιδευτές. Εδώ οι εκπλήξεις θα ήταν τόσο μεγάλες, που θα παραιτούνταν ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας…


Όλα τα παραπάνω είναι απλά ενδεικτικά των παρεμβάσεων που θα μπορούσαν να γίνουν, για να υπάρχουν μαθητές με γνώση, εκπαιδευτές ικανοί, γονείς με λιγότερα έξοδα, κράτος με πολίτες χρήσιμους και κοινωνία παραγωγική… Δυστυχώς, όχι μόνο δεν υπάρχει τέτοιος σκοπός, αλλά η κυβέρνηση παίρνει μέτρα που θα δημιουργήσουν νέους άνεργους, που θα ισοπεδώσουν όνειρα παιδιών, που θα καταστρέψουν οποιαδήποτε ελπίδα ουσιαστικής ανάκαμψης της χώρας στο μέλλον.
Και όμως, για τους (λαθρο)κυβερνώντες το πρόβλημα είναι η απεργία, η λύση είναι η επιστράτευση και η δημοκρατία είναι ένα αξεσουάρ κρεμασμένο στην πλατεία Συντάγματος, για να τηρούνται και τα προσχήματα. Το πρόβλημα είναι πως η Παιδεία χρειάζεται πολλά χρήματα που δεν θέλουν να δώσουν. Το πρόβλημα είναι πως η δημόσια Παιδεία δεν πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου, αλλά χαμηλότατου... Το πρόβλημα είναι πως η καλή Παιδεία πρέπει να δίνεται σε λίγους, στους γόνους των εκλεκτών του συστήματος, στους έχοντες και κατέχοντες εξουσία και χρήμα... 

Οι σημερινοί κυβερνώντες δεν επιθυμούν Παιδεία, αλλά δουλεία. Επιθυμούν την σιωπηλή εφαρμογή του "αποφασίζομεν και διατάσσομεν". Επιθυμούν την επιβολή της κυβερνο-τρομοκρατίας. Και δυστυχώς, το κατορθώνουν, με τα δικά μας λεφτά, με τις δικές μας στερήσεις, με το δικό μας αίμα...
Το δυστυχέστερο όλων είναι πως ο κοινωνικός αυτοματισμός πετυχαίνει πολλά περισσότερα από την κοινή λογική. Και για όσο διάστημα εμείς θα χτυπάμε εκείνους που τολμούν να σηκώσουν το κεφάλι, επειδή έτσι μας συμβούλευσαν οι μισθοδοτούμενοι διαχειριστές της σκέψης μας, δεν θα είμαστε άξιοι να αυτοδιαχειριστούμε τις ζωές μας, με αποτέλεσμα ενώ γεννηθήκαμε σαν άνθρωποι, να πεθάνουμε σαν πρόβατα…

Επειδή όμως, κατά τους τροϊκανούς ανθυποκυβερνώντες είναι καλός ο κοινωνικός αυτοματισμός που προβάλει την επιστράτευση εργαζομένων ως την ιδανική λύση στο πρόβλημα που η κυβέρνηση δημιούργησε, καλό θα είναι να γνωρίζουν οι (λαθρο)κυβερνώντες και τα υπόλοιπα πολιτικά απολειφάδια που συχνωτίζονται με την εξουσία, πως επιστράτευση στους ψηφοφόρους δεν γίνεται. Μπορούν, ωστόσο, να ελπίζουν πως εάν κάνουν επιστράτευση στους δικαστές, ίσως να έχουν κάποια ελπίδα στις δίκες που θα ακολουθήσουν…  Και μπορούν από τώρα να αισθάνονται πολύ βέβαιοι πως η διάρκεια των επερχόμενων δικών ίσως να είναι ίση και με αυτή της εκτύπωσης ενός ΦΕΚ επιστράτευσης...
Σήμερα μπορούν να μοιράσουν ελεύθερα τα φύλλα επιστράτευσης των εκπαιδευτικών. Αλλά θα πρέπει να περιμένουν να τους επιδοθούν σύντομα και τις εντολές προφυλάκισής τους. Σήμερα προσθέτουν, απλά, έναν ακόμη λόγο... 



Το φωτομοντάζ είναι από το "Γρέκι"

Γιατί είπε ΟΧΙ το ΠΑΜΕ στην ΟΛΜΕ; Που πηγαίνουν τους καθηγητές;


 

Μπορει να πιστευεις οτι θες.
Ακόμη κι οτι ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ ειναι αγωνιστες ενω το ΠΑΜΕ απεργοσπάστες! Η ανοησια ήταν και ειναι ελεύθερη!
Η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ λοιπόν υπερ απεργίας διαρκείας! Μα θα πείτε, αυτοί δε χτυπουσαν όλες τις κινητοποιήσεις; Ε, τώρα έγιναν συναγωνιστές! Τι μπορει να θέλουν άραγε; Το καλό του κινήματος;
Ενώ το ΠΑΜΕ θέλει το κακό του κινήματος; Πάει όσο μυαλό μου έχει αφήσει η τηλεόραση…
Όλες οι ασθένειες μπορεί να περάσουν. Το μίσος στο ΚΚΕ όμως αθεράπευτο.
Το ΠΆΜΕ όμως τι λέει; Είναι εναντίον των κινητοποιήσεων; Είναι εναντίον της απεργίας διαρκείας γενικά; Η μήπως για άλλο ανησυχεί κι ενδιαφέρεται;
Το ΠΑΜΕ δεν είναι εναντίον της απεργίας. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΜΙΑΣ ΛΆΘΟΣ ΑΠΕΡΓΊΑΣ που αντι να συσπειρώσει θα αποδυναμώσει κι άλλο.
Που ειναι το λάθος στο να γινει 48ωρη για να δουν αν έχει επιτυχία και να εκτιμήσουν οι Γ.Σ. αν μπορεί να συνεχιστει αυτή με διαρκείας; Αυτό λέει το ΠΑΜΕ
Που ειναι το λάθος στο να ζητηθει και να επιδιωχθεί η συμπαράσταση των Συλ.Γονέων(και άλλων συλλόγων και σωματείων) πριν πάμε σε σε μια  έτσι κι αλλιώς τρομερά “ευαίσθητη” απεργία διαρκείας που δύσκολα θα βρει συμπαράσταση; Αυτό λέει το ΠΑΜΕ.
Που ειναι το λάθος στο να κανει απεργία όχι μόνο η ΟΛΜΕ αλλά και η ΔΟΕ που δεν έχει κάνει καν ΔΣ(!);Δε θίγεται η ΔΟΕ(9.300 αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια είναι υπό απόλυση); Αυτό λέει το ΠΑΜΕ.
Που είναι το λάθος στο να επιδιωχθεί Πανδημοσιουπαλληλική συσπείρωση, αφού όλοι οι Δημ.Υπάλληλοι θίγονται από το πολυνομοσχέδιο που πρόκειται να εφαρμοστεί; Αυτό λέει το ΠΑΜΕ.
Τι αποτέλεσμα μπορεί να έχουν προτάσεις του τύπου “24ωρη απεργία με μορφή 3ωρης στάσης” για να μη χαθεί το μεροκάματο, που έμπαιναν χθες στο ΔΣ της ΟΛΜΕ από τους υποστηρικτές της απεργίας διαρκείας; Μήπως να πάρουν τους καθηγητές με τις πέτρες; Νοιάζεται κανείς γι αυτό;
Πως γίνεται αυτοί που δεν έκαναν καμία απεργία να θέλουν τώρα απεργία διαρκείας; Μηπως επιδιώκουν να σπάσει το κίνημα τα μούτρα του; Ενδιαφέρονται οι Συσπειρωσεις και οι Παρεμβάσεις γι αυτό; Η μήπως ικανοποιούνται που βρίσκουν ευκαιρία(προσωρινά) να επιτεθούν στο ΠΑΜΕ;
Αλλά και τα δικά τους μέλη και υποψήφιοι, έκαναν τις απεργίες που προκυρήχθηκαν; Την επόμενη εβδομάδα ας φερουν τα εκαθαριστικά στις Γεν.Συνελεύσεις να δούμε πόσες απεργίες έκαναν.
Βούιξε το twiter που είπε ο Πορτοσάλτε “μπράβο” στο ΚΚΕ.
Σιγά τα σπουδαία!
H δουλεια του Πορτοσάλτε είναι να κτυπάει τον κυριο εχθρό των αφεντικών του.Που ειναι το περίεργο στο προβοκατόρικο μπράβο που παπαγαλίζουν λοιπόν;
Για να σταματήσει η διαστρέβλωση και το ψέμα ας ρίξουν οι ενδιαφερόμενοι μια ματια στο τι λεει η ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών στις 2/5:
“Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ ξεκαθαρίζουμε ότι δεν είμαστε αντίθετοι σε καμιά μορφή πάλης και ως εκ τούτου δεν είμαστε αντίθετοι ούτε με την απεργία στις εξετάσεις, αρκεί η εκάστοτε μορφή πάλης να συνδέεται με προϋποθέσεις για την επιτυχία του αγώνα. Και τέτοιες προϋποθέσεις επιτυχίας κατά τη γνώμη μας είναι:
Η οργάνωση, ο σχεδιασμός του αγώνα με αιτήματα και στόχους πάλης που να εξασφαλίζουν την ενότητα του κλάδου, τη μαζική συμμετοχή στην απεργία, αν είναι δυνατόν από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών.
Αιτήματα, πλαίσιο και προσανατολισμός πάλης που θα συμβάλει στη συμμαχία, στον κοινό αγώνα με εργαζόμενους γονείς, μαθητές, με τους άλλους κλάδους των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα…κλπ.κλπ”
Οσοι έχουν μισος για το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ ας το βγαλουν. Αυτη η ελευθερία παρέχεται χωρις όριο. Οι άλλες ελευθερίες θέλουν πάλεμα όμως. Κι εκεί κάποιοι δεν την παλεύουν με τίποτα.
Από κει και πέρα αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται για το κίνημα και τη συνέχειά του, ας κλείσουν τα αυτιά στις φωνές και τα ύποπτα ουρλιαχτά των  αγωνιστών που μας προέκυψαν ξαφνικά από το πουθενά, από τα κυβερνητικά γραφεία ή τον καναπέ κι ας τραβήξουν το δρόμο τους μακριά από την τόση ελαφρότητα για τόσο βαριά και δύσκολα ζητήματα.
Μέχρι τη νίκη.

Συνελήφθη στην Κέρκυρα ο 49χρονος προπονητής κρίκετ που ασελγούσε σε 17χρονο


Συνελήφθη από άνδρες της Ασφάλειας Κέρκυρας, 49χρονος, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα, για κατάχρηση σε ασέλγεια και ασέλγεια σε έναν 17χρονο έναντι αμοιβής, τον τελευταίο ενάμισι χρόνο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καταγγελία έγινε από τον πατέρα του 17χρονου αγοριού και ακολούθησε αστυνομική έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου, εντοπίστηκε ο ανήλικος να εισέρχεται και να παραμένει στην οικία του δράστη.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου της ΕΛΑΣ, πραγματοποιήθηκε συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, παρουσία δικαστικού λειτουργού και κατά την έρευνα στην οικία βρέθηκαν και κατασχέθηκαν είδη για ερωτικές πράξεις με ενδείξεις χρήσης, βοηθήματα για ερωτικές πράξεις, ξυπνητήρι με κρυφή ενσωματωμένη κάμερα, τρεις φορητοί και ένας σταθερός ηλεκτρονικός υπολογιστής, ένα αεροβόλο τυφέκιο τύπου «φλόμπερ» και πλήθος μέσων αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (σκληροί δίσκοι, usb sticks κλπ), τα οποία θα σταλούν για εργαστηριακή εξέταση, προκειμένου να διερευνηθεί η τυχόν ύπαρξη υλικού παιδικής πορνογραφίας.
Από την Αστυνομία εξετάζεται το ενδεχόμενο συμμετοχής του συλληφθέντα και σε άλλες συναφείς περιπτώσεις.
Ο δράστης ήταν προπονητής σε ομάδα κρίκετ στην Κέρκυρα και η είδηση για τη σύλληψή του έπεσε σαν βόμβα στην αθλητική οικογένεια του νησιού του Ιονίου.
Ο 49χρονος θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κέρκυρας.