ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Η Ελλάδα στον τελικό της Eurovision


Η Ελλάδα θα δώσει το «παρών» στον τελικό της Eurovison. Ο Αγάθωνας και η παρέα έκαναν μία πολύ καλή εμφάνιση στο δεύτερο ημιτελικό, ψηφίστηκαν από τους πολίτες της Ευρώπης και πήραν το εισιτήριο για το μεγάλο ραντεβού του Σαββάτου.
thumbnail 2 Η Ελλάδα στον τελικό της Eurovision
Οι άλλες εννέα χώρες που προκρίθηκαν μαζί με την Ελλάδα είναι οι εξής: Μάλτα, Γεωργία, Ρουμανία, Ισλανδία, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Ουγγαρία, Νορβηγία και Φινλανδία.

Κατέθεσε προσφυγή ο Κατίδης


Όπως και ο Μαυρουδής Μπουγαΐδης, έτσι και ο Γιώργος Κατίδης κατέθεσε προσφυγή και ζητά να του καταβληθούν 45.000 ευρώ και παράλληλα να μείνει ελεύθερος!
Αυτό σημαίνει ότι ο 19χρονος άσος θέτει εαυτόν εκτός ΑΕΚ και αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Τον Γιώργο Κατίδη εκπροσωπεί επίσης ο Θεόφιλος Καρασσαβίδης.Υπενθυμίζεται ότι ο νεαρός μεσοεπιθετικός είχε τεθεί προσωρινά εκτός ομάδας μετά τον ναζιστικό χαιρετισμό του μετά το γκολ που σημείωσε στην αναμέτρηση με την Βέροια.

Παράλυτος ο 11χρονος που μαχαίρωσε ο Ολλανδός ανιματέρ


987654 300x168 Παράλυτος ο 11χρονος που μαχαίρωσε ο Ολλανδός ανιματέρO 11χρόνος που έπεσε θύμα άγριας επίθεσης με μαχαίρι από Ολλανδό υπάλληλο ξενοδοχείου στην Κρήτη θα μένει παράλυτο.
Τελικά οι δολοφονικές μαχαιριές που δέχθηκε από τον 20χρόνο δράστη έπληξαν το νωτιαίο μυελό του 11χρονου με αποτέλεσμα να προκληθεί κινητική αναπηρία.
Ο 11χρόνος Ρώσος νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού.
Τραγική φιγούρα η μητέρα του που βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό του.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ BLOG ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πες μου τι εσώρουχο φοράς να σου πω ποια είσαι...


Πες μου τι εσώρουχο φοράς να σου πω ποια είσαι...
Την προσωπικότητα της γυναίκας στον ερωτικό τομέα φαίνεται ότι δείχνει το χρώμα των εσωρούχων που επιλέγει.Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η έρευνα της ψυχολόγου Ντόνα Ντάουσον...
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 72 των γυναικών προτιμά τα εσώρουχα που βρίσκονται στην τονική παλέτα των χρωμάτων του δέρματος, ενώ αποφεύγουν το λευκό, το κλασικό μαύρο αλλά και τις περίεργες και πολύχρωμες τιράντες.
Το βρετανικό κατάστημα εσωρούχων “Debenhams” αναφέρει ότι οι πωλήσεις στα εσώρουχα στο χρώμα του δέρματος έχουν αυξηθεί πολύ, καθώς μόνος για το έτος 2010 παρουσιάζουν θεαματική αύξηση που φτάνει το 38%.
Γιατί λοιπόν οι γυναίκες ξαφνικά άρχισαν να αγοράζουν εσώρουχα στο χρώμα του δέρματος εγκατλείποντας το δημοφιλές μαύρο το οποίο σύμφωνα με μετρήσεις, προτιμούς οι άνδρες; Μάλλον οι γυναίκες επηρεάζονται από τις διάσημες ηθοποιούς και μοντέλα.
Η ειδικός Ντόνα Ντάουσον βάσει των αποτελεσμάτων, δημιούργησε μια λίστα με το τι υποδηλώνει το χρώμα του εσωρούχου της γυναίκας, ώστε την επόμενη φορά οι ενδιαφερόμενες να είναι πιο προσεκτικές στην επιλογή των εσωρούχων τους, και τι “μήνυμα” θέλουν να περάσουν.
Κόκκινα εσώρουχα:
Δηλώνουν φλογερή προσωπικότητα, δυναμική και ενεργητική γυναίκα, που δεν διστάσει να δηλώσει τι ακριβώς ζητάει. Η ροπή προς το μελόδραμα και την υπερβολή είναι επίσης στοιχείο της γοητείας της γυναίκας που προτιμά κόκκινα εσώρουχα.
Σε τόνους του δέρματος:
Υποδηλώνει γυναίκα καλόβολη και ισορροπημένη, ένα χαρακτήρα προσγειωμένο.
Μαύρα εσώρουχα:
Το μαύρο δείχνει μια προσωπικότητα ισχυρή όμως ταυτόχρονα και αποπνικτική! Αυτή η γυναίκα έχει λεπτή γοητεία και είναι πολύ παθιασμένη.
Ροζ εσώρουχα:
Υποδηλώνουν προσωπικότητα ρομαντική, ευγενική που επιζητεί τη στοργή. Είναι θηλυκή, ευαίσθητη και δεν θα πάρει ποτέ τον έλεγχο στα χέρια της, περιμένοντας από τον άνδρα πρωτοβουλίες
Χωρίς εσώρουχα:
Η γυναίκα που προτιμά να μη φορά εσώρουχα έχει πολλή αυτοπεποίθηση στο σεξ και έχει ανοιχτό χαρακτήρα
Λευκά εσώρουχα:
Δείχνουν μια γυναίκα που είναι αθώα, αλλά ανοιχτή σε νέες προκλήσεις. Μια γυναίκα που προτιμά τα λευκά εσώρουχα συνήθως είναι πρόθυμη “μαθήτρια” στο σεξουαλική
Χρωματιστά εσώρουχα (πορτοκαλί, κίτρινο):
Το έντονο χρώμα δημιουργεί συναισθήματα ενθουσιασμού και ζωντάνιας, ενώ παράλληλα ανεβαίνουν ο παλμός της καρδιάς, η πίεση του αίματος και ο ρυθμός της αναπνοής. Η προτίμηση σε αυτά τα εσώρουχα δείχνει γυναίκα με τάση να προκαλεί.


Παράσταση «Νεφέλες» του Αριστοφάνη από θεατρική ομάδα του λυκείου Λιτοχώρου



ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ 2ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΥ
Ως η καλύτερη θεατρική παράσταση που πέρασε από το 2ο διεθνές μαθητικό φεστιβάλ αρχαίου δράματος στην Αρχαία Μεσσήνη, χαρακτηρίστηκε η κωμωδία «Νεφέλες» του Αριστοφάνη, που παρουσίασε θεατρική ομάδα του λυκείου Λιτοχώρου.

Η ίδια παράσταση ανέβηκε και στο αρχαίο θέατρο του Δίου ενώ υπάρχουν σκέψεις και για ανέβασμα αυτής της κωμωδίας σε κάποια από τις καλοκαιρινές πολιτιστικές εκδηλώσεις που γίνονται στον δήμο Δίου-Ολύμπου.

ΟΙ ΝΕΦΕΛΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ

Πρόκειται για μια αρχαία κωμωδία η οποία όμως σε μια εποχή όπως η σημερινή, είναι σαν να καταγράφει στιγμές από την Ελλάδα της κρίσης. Είναι μια κωμωδία που στις δύο, μέχρι στιγμής, παρουσίες της σκόρπισε πάρα πολλά χαμόγελα και έδωσε ποικίλα μηνύματα στους θεατές.

Η θεατρική παράσταση «Νεφέλες» του Αριστοφάνη, διδάχθηκε στο λύκειο Λιτοχώρου στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας, στη συνέχεια όμως εντάχθηκε στο πολιτιστικό πρόγραμμα. Διδάχθηκε όλη τη χρονιά και αρχικά ανέβηκε στο αρχαίο θέατρο της Μεσσήνης και ακολούθως στο αρχαίο θέατρο του Δίου, όπου και την παρακολούθησαν μαθητές και μαθήτριες του σχολείου καθώς και εκπαιδευτικοί.

Στο 2ο διεθνές μαθητικό φεστιβάλ αρχαίου δράματος που έγινε στην Αρχαία Μεσσήνη, το οποίο κράτησε τέσσερις μέρες, συμμετείχαν 10 θεατρικά σχήματα από διάφορα σχολεία της χώρας, συμμετείχε όμως και ένα νεανικό σχήμα από Αγγλία (Academy of London, ακαδημία θεάτρου). Θεατές αυτού του φεστιβάλ, πέρα από τους συμμετέχοντες στα θεατρικά σχήματα, ήταν και μαθήτριες - μαθητές σχολείων της Πελοποννήσου.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Σύμφωνα με ενημερωτικό έντυπο που ετοίμασε το λύκειο Λιτοχώρου, το οποίο και διανεμήθηκε, οι Νεφέλες του Αριστοφάνη είναι μια κωμωδία με πολλαπλά μηνύματα.

«Σ’ έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, ο αριστοφανικός λόγος αποτυπώνει την ανάγκη, ως έθνος, να αποκτήσουμε τη γέφυρα ανάμεσα στον νεωτερισμό και την παράδοση, συμφιλιώνοντας το παλιό με το καινούργιο.

Η παιδεία βαθαίνοντας τη σκέψη μας στην αλήθεια, τη δικαιοσύνη και την αρετή, μας δίνει το μέτρο για να βαδίσουμε με σταθερά βήματα δημιουργώντας νέα οράματα και προοπτικές.

Τελικά, με έναν εντυπωσιακό τρόπο και τόσους αιώνες μετά, ο Αριστοφάνης αναδεικνύει και πάλι τα ίδια προβλήματα, αλλά τούτη τη φορά δυστυχώς χωρίς να καταδικάζει άδικα κανέναν. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα μας ανυψώσει έστω και για λίγο πνευματικά και ηθικά», αναφέρει χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, το ενημερωτικό έντυπο του λυκείου Λιτοχώρου.

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ

Ο Στρεψιάδης, ένας απαίδευτος αγρότης, πνιγμένος στα χρέη εξαιτίας της σπάταλης ζωής του γιου του, αποφασίζει να φοιτήσει στη σχολή του Σωκράτη για να μυηθεί στη μαιευτική του μέθοδο και να μπορέσει να αντιμετωπίσει τους δανειστές του στα δικαστήρια. Αποδεικνύεται όμως …ανεπίδεκτος μαθήσεως, και στη θέση του στέλνει το γιο του, μια απόφαση που θα στραφεί εναντίον του.

Ο Αριστοφάνης στις «Νεφέλες» σατιρίζει τη χωρίς ηθικούς φραγμούς διδασκαλία των σοφιστών και του Σωκράτη, που τον θεωρεί υπεύθυνο για τη διαφθορά των νέων της εποχής του. Παράλληλα όμως χτυπά την ευπιστία των σύγχρονών του και την προθυμία τους να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.

Ως κωμικός ποιητής, χωρίς να φιλοσοφεί και να εμβαθύνει, καταδικάζει άδικα τον Σωκράτη προσπαθώντας να αναδείξει τα προβλήματα της εποχής του και να βοηθήσει τους συμπολίτες του να ανυψωθούν πνευματικά και ηθικά και να απαλλαγούν από τους επιτήδειους που προωθούν την αθεΐα, την απειθαρχία, τον ατομικισμό και την περιφρόνηση στην παράδοση.

ΔΙΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ

Στρεψιάδης: Κυρίτση Ουρανία

Σωκράτης: Φουρκιώτης Αθανάσιος

Φειδιππίδης: Μαρνέλας Κωνσταντίνος

Άδικος Λόγος: Μαυρουδή Λυδία

Δίκαιος Λόγος: Νικοπούλου Ελένη

Υπηρέτης: Σκρέτας Κωνσταντίνος

Μαθητής 1: Κουντουριώτη Αντιγόνη

Μαθητής 2: Κάκαλος Νικόλαος

Μαθήτρια 2013: Καραηλιά Βασιλική

Πασίας: Βασίλας Δημήτριος

Χορός: Γκούντα Ευαγγελία, Βασίλας Δημήτριος, Κάκαλος Νικόλαος, Κουλιάνου Αναστασία, Κουντουριώτη Αντιγόνη, Μανουσιάκη Αθηνά, Μαρνέλας Κωνσταντίνος, Μαυρουδή Λυδία, Νίκα Μαρία, Νικοπούλου Ελένη, Σκρέτας Κωνσταντίνος, Τζέτζι Ειρήνη, Βάρκα Μυρσίνη, Καντζιούρης Αλέξανδρος και Πουρλιώτη Μαρία.

Σκηνοθεσία: Παπαϊωάννου Γεώργιος. Βοήθησαν οι μαθητές: Κυρίτση Ουρανία, Μαυρουδή Λυδία, Μαρνέλας Κωνσταντίνος και Νικοπούλου Ελένη.

Διδασκαλία αρχαίου δράματος – μελοποίηση χορικών: Παπαϊωάννου Γεώργιος.

Ερμηνευτική προσέγγιση του κειμένου: Καρατζίδου Παναγιώτα.

Διδασκαλία χορικών – τραγούδι: Αμπάδου Μελιτινή.

Μουσική επιμέλεια: Σάλτας Ιωάννης, Κυρίτσης Ελευθέριος.

Σκηνικά: Αγγέλης Αθανάσιος, Δημητρίου Γεώργιος, Μαυρουδής Μάριος.

Ενδυματολογία: Καραηλιά Βασιλική, Τζέτζι Ειρήνη.

Χορογραφία: Μανώλη Θωμαή, Κουντουριώτη Αντιγόνη.

Παράσταση διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Ανέργων & Εργαζομένων στα 5μηνα στον ΟΑΕΔ