ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Καταδύσεις μαζί με καρχαρίες

Ένας ατρόμητος δύτης στις ακτές του Port Elizabeth, στη Νότια Αφρική, παρέμεινε ήρεμος και φωτογραφήθηκε ακόμα και όταν περικυκλώθηκε από μία ομάδα καρχαριών.
Μάλιστα, δεν επρόκειτο για απλούς καρχαρίες, αλλά για τον δολοφονικό καρχαρία τίγρη, ο οποίος είναι ένας από τους μεγαλύτερους καρχαρίες που ζουν σήμερα με το μήκος του να φτάνει τα 4.2 μέτρα.
Ο 46χρονος φωτογράφος Rainer Schimpf κατέγραψε το απίστευτο θέαμα σε μία κατάδυση… ρουτίνας, όπου οι δύτες τάισαν σαρδέλες τα ζώα του βυθού.
 Ο ίδιος δήλωσε: «Είναι προνόμιο να μπορείς να δεις τόσο μεγάλους καρχαρίες από κοντά, χωρίς κλουβί. Είμαι ειδικός σε τέτοιες καταδύσεις και είμαι βέβαιος ότι δεν διατρέχω κάποιο κίνδυνο».
Ωστόσο, για να αποφύγει να γίνει δόλωμα των τεράστιων ζώων, ο Rainer δήλωσε ότι ακολουθεί αυστηρά δύο κανόνες. Δεν οπισθοχωρεί και δεν κολυμπάει.
«Επίσης, αν τους αγγίξεις τη μύτη, νευριάζουν πολύ, και σίγουρα δεν θες να σε βλέπει εχθρικά ένας καρχαρίας 900 κιλών» συμπλήρωσε ο Rainer.
 Καταδύσεις μαζί με καρχαρίες
 Καταδύσεις μαζί με καρχαρίες
 Καταδύσεις μαζί με καρχαρίες
 Καταδύσεις μαζί με καρχαρίες

Σκάνδαλο στο Μονακό: Οι παπαράτσι «συνέλαβαν» την γυναίκα του πρίγκιπα Aλβέρτου με τον εραστή της


skandalo sto monako oi paparatsi synelavan tin gynaika tou prigkipa Alvertou me ton erasti tis 1 315x236 300x224 Σκάνδαλο στο Μονακό: Οι παπαράτσι «συνέλαβαν» την γυναίκα του πρίγκιπα Aλβέρτου με τον εραστή τηςΕδώ και καιρό υπήρχε η φήμη ότι η Charlene Wittstock απατά τον πρίγκιπα Αλβέρτο! Τώρα πια δεν είναι μόνο φήμες, αλλά υπάρχουν και φωτογραφίες ντοκουμέντο!
Η εφημερίδα Bild το επιβεβαίωσε δημοσιεύοντας φωτογραφίες με την πριγκίπισσα και τον παίκτη του ράγκμπι Byron Kelleher.
Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε το παράνομο ζευγάρι σε αγώνα τένις στο Μόντε Κάρλο. Ο πρίγκιπας Αλβέρτος απαντούσε με μηνύσεις στα δημοσιεύματα, τώρα με τις φωτογραφίες τι θα κάνει;

2 2 Σκάνδαλο στο Μονακό: Οι παπαράτσι «συνέλαβαν» την γυναίκα του πρίγκιπα Aλβέρτου με τον εραστή της

Τάσεις φυγής από Αθανασιάδη


 Τάσεις φυγής από Αθανασιάδη
 Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση είναι από την Κυριακή το βράδυ ο Στέφανος Αθανασιάδης, ο οποίος δέχθηκε σκληρή κριτική από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ μετά τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα στην Τούμπα.
Όπως αποκαλύπτει η στήλη «Τρελός του χωριού» της SportDay, το συγκεκριμένο περιστατικό είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι και ο διεθνής φορ σκέφτεται να αποχωρήσει από τον «Δικέφαλο του Βορρά».
Το ρεπορτάζ της εφημερίδας αναφέρει πως ο 24χρονος επιθετικός σκεφτόταν εδώ και καιρό να φύγει από την αγαπημένη του ομάδα, αφού από τη μία θεωρεί χαμηλό το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος και από την άλλη εκτιμά πως τα 150.000 ευρώ που παίρνει ετησίως είναι λίγα για όσα έχει προσφέρει τα τελευταία χρόνια (και ιδιαίτερα τη φετινή σεζόν).
Εκείνο, όμως, που τον πείραξε – αν και δεν ήταν σε πρώτη φάση αποφασισμένος να φύγει – ήταν η… αχαριστία των οπαδών του ΠΑΟΚ, αφού τη φετινή σεζόν έχει πετύχει πολλά γκολ (22 συγκεκριμένα σε 35 ματς, ενώ έχει μοιράσει και 8 ασίστ) και σε κρίσιμους αγώνες και εκείνοι δεν υπολόγισαν την προσφορά του.
Πλέον είναι θέμα χρόνου η αποχώρηση του Αθανασιάδη από τον ΠΑΟΚ και θα εξετάσει προσεκτικά τις προτάσεις που θα υπάρξουν για εκείνον το προσεχές διάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι ενδιαφέρον για τον διεθνή στράικερ έχουν εκδηλώσει ομάδες από τη Ρωσία, την Ελβετία (Βασιλεία), τη Γερμανία (Στουτγκάρη, Λεβερκούζεν) και την Ιταλία (Τορίνο).
Το θέμα είναι να κατατεθεί πρόταση στην «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ από έναν σύλλογο ποιοτικού πρωταθλήματος και να καλύπτεται η ρήτρα αποδέσμευσης που αγγίζει το ποσό των 3 εκατ. ευρώ.
Πηγή: sport-fm.gr

Εορτή Άγιων Κωνσταντίνου και Ελένης των ισαποστόλων



p01.jpg
Τ
ο έργο αυτών των δύο μεγάλων αγίων της Εκκλησίας είναι πολυσχιδές. Την εποχη εκείνη, κατά την οποία οι καταδιωχθέντες χριστιανοί έβγαιναν σιγά-σιγά από τις κατακόμβες και είχαν ανάγκη τόσο από υλική, όσο και από πνευματική βοήθεια, οι δύο αυτοί Άγιοι της Εκκλησίας ανάλαβαν να υποστηρίξουν τους πιστούς και να συμβάλουν στο έργο της Εκκλησίας.
Η Αγία Ελένη
Η Αγία Ελένη γεννήθηκε στο Δρέπανο της Βιθυνίας (Γιάλοβα Μ. Ασίας) στα μέσα του 3ου αιώνα μ.Χ. Είκοσι περίπου χρόνια μετά τη γέννησή της, η Ελένη γνωρίστηκε με τον Κωνστάντιο Χλωρό, αξιωματούχο της Αυτοκρατορίας, τον οποίο παντρέυτηκε το 270, με βάση πρόνοια ειδικού νόμου, ο οποίος επέτρεπε το γάμο αξιωματούχων με γυναίκες λαϊκής καταγωγής. Ο Κωνστάντιος ήταν συγγενής του Κλαυδίου, ο οποίος βασίλευσε πριν από τον Διοκλητιανό. Ο Κωνστάντιος προσελήφθει στα ανάκτορα από τον Διοκλητιανό. Καρπός του γάμου της Ελένης και του Κωνστάντιου ήταν ο Κωνσταντίνος, ο μετέπειτα μονοκράτορας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, τον οποίο η Αγία Ελένη γέννησε στη Ναϊσσό της Μοισίας (Νίσσα Σερβίας).
Προκειμένου, όμως, ο Κωνστάντιος να προβιβαστεί από τον Διοκλητιανό σε Καίσαρα Γαλατίας, Ισπανίας και Βρεττανίας ήλθε σε διάζευξη και νυμφεύθηκε τη Θεοδώρα ανεψιά του Μαξιμιανού. Τότε, η Αγία Ελένη μαζί με τον Κωνσταντίνο παρέμειναν υπό φρούρηση του Διοκλητιανού και στη συνέχεια του Γαλέριου, για να μπορούν να ελέγχουν τον Κωνστάντιο. Ωστόσο, η ανάληψη του Καισαρικού αξιώματος από τον Κωνστάντιο λειτούργησε ευνοϊκά για την Εκκλησία, αφού ακόμη και κατά την περίοδο των διωγμών, που εξαπέλυσε ο Διοκλητιανός,  οι πιστοί σε αυτή την περιοχή δεν καταδιώχτηκαν. Επίσης, με την άνοδο του Χλωρού στο αξίωμα αυτό ανοίχθηκε ο δρόμος και για τον υιό του Κωνσταντίνο.
Η Αγία Ελένη επανήλθε στη δημόσια ζωή κατά την ανάδειξη του Κωνσταντίνου σε Καίσαρα το 306, οπότε ο Κωνσταντίνος την έφερε κοντά του στα Τρέβηρα και ακολούθως την πήρε μαζί του στη Ρώμη, όταν επρόκειτο να ανακηρυχθεί σε Αύγουστο. Η Αγία ανακηρύχθηκε σε Αυγούστα από τον Κωνσταντίνο, όταν αυτός παρέμεινε μονοκράτορας νικώντας τον Λικίνιο, για να την έχει κοντά του από αγάπη, αλλά και ως σύμβουλο και συνεργάτιδα. Αυτή η αγάπη και ο σεβασμός του Κωνσταντίνου προς την μητέρα του φάνηκε και με την ύψωση δύο στηλών στη μεγάλη πλατεία «Φόρος», η μία στο όνομα της Αγίας Ελένης και η άλλη στο όνομά του, και ανάμεσα τους ένας σταυρός, που έφερε την επιγραφή: «Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού πατρός, Αμήν». Επίσης, για να την τιμήσει, έκοψε νομίσματα με τ” όνομα και τη μορφή της και μετονόμασε το Δρέπανο σε Ελενόπολη.
Ακόμη, μεταξύ άλλων, παραχώρησε στη μητέρα του το ανάκτορο στο Σεσσόριο του Λατερανού, όπου έκτισε μία εκκλησία, ώστε αυτή να μπορεί να επιτελεί φιλανθρωπικό και πνευματικό έργο. Στη συνέχεια, η Αγία Ελένη, με τη συγκατάθεση του Κωνσταντίνου, ανάλαβε η ίδια την ευθύνη της ανοικοδόμησης ναών και το κτίσιμο νέων εκκλησιών και ευαγών ιδρυμάτων σε όλη την επικράτεια της Αυτοκρατορίας. Ο ιστορικός Ευσέβιος αναφέρει σχετικά: «Ελένη Αυγούστα…ευσεβούς τεκμήρια διαθέσεως ίδρυσε».
Καίριος και κύριος σταθμός της ζωής της Αγίας Ελένης, λίγο πριν από την κοίμησή της, είναι η μετάβασή της στους Αγίους Τόπους, όπου, κατόπιν θεϊκού σημείου, βρήκε τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό του Κυρίου (326 μ.Χ.). Όταν έφθασε στα Ιεροσόλυμα, λοιπόν, καθ’ υπόδειξη του Αγίου Κυριάκου, που ήταν Εβραίος και τότε λεγόταν Ιούδας, αλλά και με βάση μία παράδοση που έλεγε ότι μετά την Αποκαθήλωση ο Τίμιος Σταυρός πετάχθηκε σε λάκκο, κοντά στον Γολγοθά, άρχισε αμέσως τις σχετικές έρευνες. Επειδή όμως επρόκειτο για υπέρογκη εργασία, οι έρευνες στράφηκαν στο μέρος εκείνο, όπου βλάστανε το λουλούδι βασιλικός, του οποίου η ευωδία ήταν έντονη. Ο χρονογράφος Γεώργιος μοναχός σημειώνει το γεγονός της ευρέσεως ως εξής: «Μαθών δε ο Επίσκοπος (Μακάριος), τα της Βασιλικής ελεύσεως…πάντας παρακάλεσε ησυχία να κάμουσι και σπουδαιοτέραν ευχήν υπέρ τούτου, στον Θεό προσέφερε… Τούτου δε γενομένου, ευθύς θεόθεν εδείχθη στον Επίσκοπο ο τόπος, όπου ο ακαθάρτου δαίμονος, ο ναός και το άγαλμα της Αφροδίτης υπήρχε. Τότε η βασίλισσα, πλήθος πολύ τεχνιτών και εργατών συγκέντρωσε και εκ βάθρων το αισχρό οικοδόμημα κατέστρεψε. Τούτου δε γενομένου, ανεφάνη το θείον Μνήμα, ο τόπος του κρανίου και τρεις καταχωμένοι σταυροί…Αμηχανία και θλίψη κατέλαβε την Βασίλισσα, αφού κανείς δεν γνώριζε ποιός είναι ο Τίμιος Σταυρός. Ο δε Επίσκοπος μετά πίστεως έλυσε την απορία…Γυναίκα άρρωστη, υπό πάντων απεγνωσμένη και τα λοίσθια πνέουσα, έφεραν μεταξύ των σταυρών…Με τη σκιά του Τιμίου Σταυρού η ασθενούσα…ευθέως αναπήδησε, δοξάζουσα μετά μεγάλης φωνής τον Θεό…Η δε Βασίλισσα Ελένη, μετά χαράς μεγάλης παρέλαβε τον Σταυρό…και μέρος αυτού παρέδωσε στον Επίσκοπο της πόλεως» (Γεώργιος Μοναχός, Περί της ευρέσεως του σταυρού, 110.620-621). Επίσης, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος αναφέρει ότι στον Γολγοθά ανευρέθησαν τρεις σταυροί, από τους οποίους ο ένας διαγνώστηκε ότι ανήκει στον Ιησού Χριστό. Το Συναξάρι της εορτής της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού αναφέρει: «διαπορούσης δε της Βασιλίσσης (δηλ. της Αγίας Ελένης), τίς αν είη ο του Κυρίου Σταυρός, διά της εις θανούσαν γυναίκα χήραν θαυματουργίας δείκνυται· και ανέστη τη τούτου προσψαύσει· των δε λοιπών δύο σταυρών των Ληστών μηδέν εις τούτο ενδειξαμένων εις θαυματοποιΐας υπόδειγμα».
Μετά το σημείο αυτό της Χάρης, η Αγία Ελένη αποφάσισε να οικοδομήσει επί τόπου το ναό της Αναστάσεως, ένα ακόμη ναό επάνω από το Σπήλαιο της Γεννήσεως στη Βηθλεέμ και άλλους δύο, ένα στο όρος της Αναλήψεως και ένα στο ορός Θαβώρ.
Κατόπιν, η Αγία Ελένη αναχώρησε για την Κωνσταντινούπολη, μεταφέροντας μαζί της τεμάχια του Τιμίου Ξύλου. Η Πρόνοια του Θεού, όμως, θέλησε όπως η Αγία να περάσει (και πάλι) από την Κύπρο μας. Έτσι αποβιβάστηκε νότια της νήσου, κοντά στο σημερινό Ζύγι. Η περιοχή στην οποία αποβιβάστηκε, υπήρχε ένα ποτάμι, το οποίο τότε ονομάστηκε βασιλοπόταμο, κοντά στο οποίο εναπόθεσε τους σταυρούς – κατά την παράδοση, επειδή οι τρεις σταυροί είχαν παραμείνει μαζί για πολλά χρόνια, τους αποσύνδεσε, έσμιξε τα ξύλα τους και τους ξαναέφτιαξε. Από το ξύλο του υποποδίου του σταυρού του Χριστού έφτιαξε, επίσης, ένα άλλο μικρό σταυρό.
Εκεί, εξαντηλμένη καθώς ήταν, η ογδοντάχρονη Αγία, έγειρε για να ξεκουραστεί λίγο, ώστε να μπορέσει να συνεχίσει την πορεία της προς την Κωνσταντινούπολη. Κατά τη διάρκεια του ύπνου της, όμως, ένας νέος με αγγελική μορφή της είπε: «Σεβαστή μου βασίλισσα, είμαι απεσταλμένος του Παναγάθου Θεού, για να σου εκφράσω το θέλημά Του. Όπως εκεί στα Ιεροσόλυμα έκτισες ναούς, για να δοξάζεται και να υμνείται ο Θεός, έτσι κι εδώ, σε τούτο το νησί το ευλογημένο, πρέπει να πράξεις το ίδιο. Να κτίσεις κι εδώ ιερό ναό, τον οποίο μάλιστα να θεμελιώσεις με το Τίμιο Ξύλο, για να προσκυνείται και να δοξάζεται στους αιώνες ο Σταυρός του Κυρίου από τους κατοίκους αυτού του τόπου. Εδώ θα ζουν Χριστιανοί μέχρι τη συντέλεια του κόσμου».
Η Αγία όταν ξύπνησε, διέταξε αμέσως να γίνει όπως ο λαμπρός εκείνος νέος της υπέδειξε. Ο ένας όμως από τους μεγάλους σταυρούς είχε εξαφανιστεί. Βέβαια ύστερα θεάθηκε στην κορυφή του βουνού Όλυμπος. Εκεί, λοιπόν, βρέθηκε το τίμιο ξύλο, το οποίο προς στιγμή είχε χαθεί. Τότε, η Αγία Ελένη με τους συνεργάτες της έκτισαν ναό τον οποίο εγκαινίασαν με το τίμιο Ξύλο και από τότε (327) το βουνό αυτό ονομάζεται Σταυροβούνι, όπου μέχρι σήμερα υπάρχει η ομώνυμη Ιερά Μονή.
Εκτός από την εκκλησία στο Σταυροβούνι, η Βασίλισσα διέταξε να κτιστεί ένας ακόμη ναός στην περιοχή της Τόχνης. Επίσης, παρέδωσε στην Εκκλησία Κύπρου μερικά άλλα τεμάχια Τιμίου Ξύλου και ένα τεμάχιο από τον άγιο Κάνναβο, με τον οποίον έδεσαν τα άχραντα χέρια του Κυρίου -και που σήμερα βρίσκεται στο Όμοδος-, αλλά και τμήμα από ένα Ήλο (καρφί).
Κατόπιν η Αγία αναχώρησε για την Βασιλεύουσα, όπου ο Κωνσταντίνος υποδέχθηκε τον Τίμιο Σταυρό, τους τέσσερις Ήλους και την μητέρα του με κάθε λαμπρότητα. Σημειώνουμε ότι απ’αυτούς τους τέσσερις Ήλους, οι δύο τοποθετήθηκαν στο Στέμμα, το οποίο φορούσε ο βασιλιάς Κωνσταντίνος.
Σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος του Τιμίου Ξύλου φυλάγεται στην Ιερά Μονή Ξηροποτάμου στο Άγιο Όρος.
Η Αγία Ελένη κομήθηκε ένα χρόνο αργότερα, σε ηλικία 81 περίπου ετών (328-329).
Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι ενώ η Αγία Ελένη βρισκόταν στην Ανατολή, συνέβησαν διάφορα θλιβερά γεγονότα• ο θάνατος του εγγονού της Κρίσπου, το παιδί της πρώτης γυναίκας του Κωνσταντίνου Νινευίνας, αλλά και ο θάνατος της δεύτερής του γυναίκας Φαύστας, για λόγους που παραμένουν χωρίς ιστορική τεκμηρίωση. Βέβαια, αναφρέρεται από τον Ρωμαίο ιστορικό, Βίκτωρα Σέξτο Αυρήλιο ότι η εκτέλεση του Κρίσπου, έγινε κατά διαταγή του πατέρα του, Μεγάλου Κωνσταντίνου, αφού η Φαύστα τον συκοφάντησε ότι επιχείρησε να την βιάσει, προκειμένου αυτή να προωθήσει τα δικά της τρία παιδιά. Έτσι, ο Κωνσταντίνος που επέπληξε τον Κρίσπο τον φυλάκισε, αλλά πουθενά δεν αναφέρεται αν τον σκότωσε (οπως κατηγορείται). Ωστόσο, η Αγία Ελένη επέπληξε τον Κωνσταντίνο για την πράξη του να φυλακίσει τον Κρίσπο.
Ο Μέγας Κωνσταντίνος
Την εποχή που ο πατέρας του Κωνστάντιος υπηρετούσε στα Ανάκτορα, ο Κωνσταντίνος ευρίσκεται στην αυλή του αυτοκράτορα Διοκλητιανού στη Νικομήδεια, κατέχοντας το αξίωμα του Χιλίαρχου. Όταν όμως οι δύο Αύγουστοι, Διοκλητιανός και Μαξιμιανός παραιτούνται από τα αξιώματά τους, στο αξίωμα του Αυγούστου προάγονται ο Κωνστάντιος για τη Δύση και ο Γαλέριος για την Ανατολή. Όταν πεθαίνει ο Κωνστάντιος (306) ο στρατός της δύσης αναγνώρισε ως Αύγουστο τον Κωνσταντίνο.
Ο Κωνσταντίνος, λοιπόν, ανακηρύχθηκε σε Αύγουστο κατόπιν της νίκης του εναντίον του Μαξεντίου. Ήταν μία περίοδος, κατά την οποία ο Μαξέντιος, υιός του Μαξιμιανού, προέβαινε σε «έκπτυστα και αποτρόπαια και εναγή και βέβηλα» έργα καταδυναστεύοντας τους πολίτες. Γι’ αυτό και ο Κωνσταντίνος επιστράτευσε εναντίον του αριθημητικά πλεονεκτούντος Μαξεντίου. Ο ιστορικός Ευσέβιος, επί του προκειμένου αναφέρει ότι ο Κωνσταντίνος δεν γνώριζε καλά-καλά σε ποιόν ακριβώς Θεό να προσευχηθεί για να αντιμετωπίσει τον Μαξέντιο. Όταν, όμως, άρχισε να αναπέμπει παρακλήσεις, μετά το μεσημέρι φάνηκε στον ουρανό ένα σημείο• ήταν ο Σταυρός, με την επιγραφή «εν τούτῳ νίκα». Έτσι, έχοντας τη βεβαιότητα της θείας συμπαράστασης επιτίθεται εναντίον του Μαξεντίου, τον οποίο και κατατροπώνει και ελευθερώνει τους ρωμαίους πολίτες από την τυρρανία του.
Μετά τα γεγονότα αυτά, και ύστερα από θεία νεύση, οικοδομεί την Κωνσταντινούπολη στην περιοχή του Βυζαντίου και μεταφέρει την έδρα της Αυτοκρατορίας εκεί, και ταυτόχρονα φροντίζει να ενισχύσει ποικιλοτρόπως όλες τις περιοχές της αυτοκρατορίας. Αξιοσημείωτο γεγονός, μεταξύ άλλων, είναι η υπογραφή του διατάγματος των Μεδιολάνων το 313, το οποίο προέβλεπε να σταματήσουν οι διωγμοί και να αποφυλακισθούν οι πιστοί. Το διάταγμα υπογράφηκε με την ευκαιρία του γάμου του Λικινίου με την αδελφή του Κωνσταντία.
Επίσης, ο Κωνσταντίνος συμμετείχε ενεργά στις εξελίξεις που αφορούσαν στην αίρεση του Αρείου, αφού απέστειλε μέσω του σύμβουλού του, Όσιου, Επισκόπου Κορδούης, επιστολή στον Επίσκοπο Αλεξανδρείας Αλέξανδρο για το πρόβλημα που δημιουργούσε ο Άρειος, χωρίς ωστόσο να βελτιωθεί η κατάσταση. Γι’ αυτό, λοιπόν, αποφάσισε όπως συγκαλέσει Οικουμενική Σύνοδο, στη Νίκαια της Βιθυνίας το 325, η οποία και αποφάνθηκε ότι ο Άρειος διδάσκει αιρετικές απόψεις.
Μετά το πέρας των εργασιών της Συνόδου ο ίδιος ο Κωνσταντίνος ανέλαβε την γνωστοποίηση των σχετικών αποφάσεων προς όλη την επικράτεια της Αυτοκρατορίας. Ο Άρειος, όμως, και οι ομόφρονές του, φέροντες προσωπεία αδικημένων, παραπλάνησαν τον Κωνσταντίνο ασκώντας την φιλολογική και φιλοσοφική τους τέχνη έπεισαν τον Κωνσταντίνο ότι η διδασκαλία τους δεν αφίσταται από το δόγμα της Οικουμενικής Συνόδου.
Αποτέλεσμα της επέμβασης αυτής του Αρείου ήταν η σύγκληση νέας συνόδου το 327 μ.Χ., η οποία ανακάλεσε τον Άρειο από την εξορία και αποκατέστησε τους ομοφρόνους του Επισκόπους Νικομηδείας Ευσέβιο και Νικαίας Θεόγνιο. Η ενέργεια αυτή προκάλεσε αντιδράσεις από πλευράς Ορθοδόξων, γι’αυτό, τόσο ο Αλεξανδρείας Αλέξανδρος, όσο και ο Μέγας Αθανάσιος δεν συμβιβάστηκαν με τις αποφάσεις της Συνόδου, παρόλο που ο Αυτοκράτορας απειλούσε με καθαίρεση. Ακολούθως, νέα Σύνοδος αιρετικών Επισκόπων, που συνήλθε στην Αντιόχεια το 330, καθαίρεσε και εξόρισε τον ο Άγιο Ευστάθιο, Επίσκοπο Αντιοχείας και στη συνέχεια, το 335, άλλη Σύνοδος, που έγινε στην Τύρο της Συρίας, επέβαλε την ποινή της καθαιρέσεως στον Μέγα Αθανάσιο, ο οποίος, ως εκ τούτου ζήτησε από τον Κωνσταντίνο να τον ακούσει, αλλά ο Αυτοκράτορας, στην αρχή, δεν αποδέχτηκε την πρόταση του Αθανασίου, παρά μόνο όταν ο μεγάλος αυτός θεολόγος είπε σε αυτόν: «Δικάσει Κύριος ἀνὰ μέσον ἐμοῦ καὶ σοῦ».
Μετά την ακρόαση, και αφού ο Κωνσταντίνος κάλεσε όλους αυτούς που συμμετείχαν στη Σύνοδο της Τύρου, ο Ευσέβιος Νικομηδείας παρουσιάστηκε, με άλλο επιχείρημα ενώπιον του Αυτοκράτορα, αυτή τη φορά, θέτοντας το θέμα της δήθεν παρεμπόδισης της μεταφοράς σιταριού. Ο Αυτοκράτορας εξόρισε, τελικά, τον Μέγα Αθανάσιο στα Τρέβιρα της Γαλλίας, όμως δεν επικύρωσε την απόφαση της Συνόδου εκείνης και παράλληλα δεν προχώρησε σε αναπλήρωση της επισκοπικής έδρας της Αλεξάνδρειας. Το ζήτημα του Αρείου έλυσε την περίοδο εκείνη η Πρόνοια του Θεού, αφού την παραμονή της πανυγηρικής αναγνώρισης του Αρείου, αυτός απέθανε με φρικτό τρόπο ενώ βρισκόταν στο αποχωρητήριο.
Ο Μέγας Κωνσταντίνος δεν ονομάστηκε έτσι μόνο γιατί ήταν σπουδαίος και αήττητος μαχητής και έκανε μεγάλα έργα, αλλά και για τη μετάνοια που επέδειξε στη συνέχεια. Αφού βαπτίσθηκε, λοιπόν, είπε: «Νυν αληθεί λόγω μακάριον οιδ’ εμαυτόν, νυν της αθανάτου ζωής πεφάναι άξιον, νυν του θείου μετειληφέναι φωτός πεπίστευκα». Από τότε και μέχρι την ημέρα της κοιμήσεώς του το 337 σε προάστιο της Νικομήδειας δεν ενδύθηκε βασιλικό μανδύα. Ή κοίμησή του σημειώθηκε εννέα χρόνια μετά την κοίμηση της μητέρας του σε ηλικία 63 ετών. Ήταν η ημέρα της εορτής της Πεντηκοστής, όπως αναφέρει ο ιστορικός Ευσέβιος.
Η μνήμη τους τελείται στις 21 Μαΐου.
Απολυτίκιον
«Πρώτος πέφηνας, εν Βασιλεύσι, θείον έδρασμα, της ευσεβείας, απ’ ουρανού δεδεγμένος το χάρισμα• όθεν Χριστού τον Σταυρόν εφανέρωσας, και την Ορθόδοξον πίστην εφήπλωσας. Κωνσταντίνε Ισαπόστολε, συν Μητρί Ελένη θεόφρονι, πρεσβεύσατε υπέρ των ψυχών ημών».

Πατάτες Αχαΐας, άριστης ποιότητας, στη μισή τιμή από αυτή των Σούπερ Μάρκετ! Ξεκίνησαν οι παραγγελίες.


Image
-- 

Ας σώσουμε την πατρίδα μας και η πατρίδα θα μας σώσει


Έχουμε πολλές περιπτώσεις ανθρώπων που έκαναν περιουσίες και όταν αυτές πέρασαν στην κατοχή των παιδιών τους αυτά τα εξαφάνισαν όλα.
Έτσι και ο ελληνικός λαός παρέλαβε μια πατρίδα, που του παραδόθηκε από τους παλαιότερους με αίμα, κόπο και ιδρώτα. Επειδή όμως οι νεοέλληνες δεν μάτωσαν, δεν κόπιασαν και δεν ίδρωσαν γι’ αυτήν την αφήνουν να τους την κλέψουν οι ξένοι μέσα από τα χέρια τους.
Ο νεοέλληνας για τα μόνα πράγματα που νοιάζεται είναι να μη χάσει τη δουλειά του, τη σύνταξή του, το σπίτι του, τις καταθέσεις του, τις ανέσεις του και καθόλου δεν τον ενδιαφέρει εάν θα χάσει την πατρίδα του. Δεν μπορεί όμως ο ανόητος νεοέλληνας να κατανοήσει ότι όλα αυτά τα χάνει επειδή χάνει την πατρίδα του.

Οι επιχειρήσεις που φύγανε επειδή πήρανε χρηματοδοτήσεις και πήγαν στις βαλκανικές χώρες, ο ξένος που έρχεται και σου παίρνει την εργασία, οι ξένοι που σε διοικούν, η δημόσια περιουσία που περνάει στα χέρια των ξένων, οι ελληνικές επιχειρήσεις που κλείνουνε, τα ελληνικά κεφάλαια που εξαφανίζονται, η μετανάστευση των νέων επιστημόνων, η αλλοίωση του ελληνικού πληθυσμού, η γκετοποίηση, η ανασφάλεια, η μείωση της στρατιωτικής ισχύος της χώρας κλπ είναι απώλεια πατρίδας.

Και επειδή σιγά – σιγά χάνεται η πατρίδα μας, χάνουμε και τις δουλειές μας, τα χρήματά μας, τις συντάξεις μας, την δημόσια υγεία και τις άλλες κοινωνικές παροχές, τον δημόσιο πλούτο μας κλπ.

Είπαν οι Κύπριοι, ένα πρόσκαιρο όχι για να μη χάσουν τις καταθέσεις τους. Έπρεπε όμως να πουν ένα μόνιμο όχι για να μη χάσουν την πατρίδα τους. Χάνοντας όμως την πατρίδα τους θα τα χάσουν όλα.

Ας σκεφτούμε αυτά που είπε ο στρατηγός των Αθηναίων Μιλτιάδης πριν από τη μάχη του Μαραθώνα.
Να σώσουμε λοιπόν την πατρίδα μας με οποιοδήποτε τίμημα και αυτή θα μας σώσει.

Οι αρχαίοι Έλληνες έκαναν αποικίες. Οι Βρετανοί και οι Γάλλοι δυνάμωσαν οικονομικά χάρη στις αποικίες τους. Εμείς χαιρόμαστε που θα γίνουμε αποικία των Κινέζων.

Έχουμε καταντήσει ένας ηλίθιος λαός, γι’ αυτό επιτρέπουμε να μας δουλεύουν και να μας επεξεργάζονται άνθρωποι που έχουν μυαλό κόκορα.

Προσπαθούν να αλλοιώσουν το έθνος με την εισβολή των λαθρομεταναστών και αν κάποιος πάει να διαμαρτυρηθεί του κάνουν μαθήματα αντιρατσισμού και αγάπης.

Αγάπη όμως χωρίς διάκριση δεν έχει αξία. Κάποιος παππούς βρήκε μια οχιά στο χωράφι του και αντί να τη σκοτώσει της είπε: «φύγε καλό μου κορίτσι». Η οχιά έφυγε και πήγε και κουλουριάστηκε κάτω από ένα δέντρο. Μετά από λίγη ώρα ο παππούς πήγε να ξαπλώσει κάτω από το δέντρο, δεν είδε την οχιά και αυτή τον δάγκωσε στο σβέρκο και πέθανε.

Μου είπε ένας βοσκός μια ιστορία για ένα λυκόσκυλο που πήρε και το μεγάλωσε από μικρό μαζί με τα τσοπανόσκυλα. Κάποια στιγμή έβρισκε κομμένα πρόβατα και δεν μπορούσε να καταλάβει ποιος τα έκοβε χωρίς να τον κυνηγήσουνε τα σκυλιά. Ανακάλυψε ότι τα πρόβατα τα σκότωνε το λυκόσκυλο και επειδή τα τσοπανόσκυλα το γνωρίζανε δεν το πειράζανε.

Μήπως υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα έρθει κάποιος στο σπίτι του να τον σκοτώσει, να τον κλέψει ή να βιάσει τη γυναίκα του και στο όνομα της αγάπης θα τον αφήσει να βλάψει τον ίδιο και την οικογένειά του;

Προσέχετε όμως γιατί καλή η αγάπη αλλά φυλάξτε και τους εαυτού σας γιατί πολλοί δεν εκτιμούν την αγάπη που τους δείχνεις και την βλέπουν ως αδυναμία. Φερόμαστε καλά στους Τούρκους στα Δωδεκάνησα και στη Θράκη. Πού είναι όμως οι Έλληνες της Ίμβρου, της Τενέδου και της Πόλης; Πήγα στην Κωνσταντινούπολη και στα πρόσωπα των ελλήνων είδα ζωγραφισμένο τον φόβο. Ή έχετε την εντύπωση ότι εάν η Θράκη και κάποια νησιά του Αιγαίου περάσουν στα χέρια των Τούρκων αυτοί θα εκτιμήσουν τον τρόπο που τους φερθήκαμε; Σας πληροφορώ ότι δεν πρόκειται να αφήσουν ελληνική ψυχή ούτε για δείγμα. Ξέρετε γιατί προωθείται ο μουσουλμανισμός σε όλο τον κόσμο; Γιατί κυριαρχεί ο φανατισμός. Όποιος δεν σκύβει το κεφάλι το κόβουνε. Και αυτοί θέλουν ένα νέο κόσμο που θα σκύβει το κεφάλι. Γι’ αυτό ας είμαστε προσεκτικοί με την αθρόα είσοδο μουσουλμάνων λαθρομεταναστών και με τη νομιμοποίηση αυτών.

Προσέχετε όμως γιατί αυτά τα θέματα λύνονται με νόμιμες διαδικασίες, μέσα από την πίεση που ασκείται στην κυβέρνηση. Ας λειτουργήσουμε συλλογικά ως αντίβαρο σε ένα καράβι που έχει γύρει στο πλάι και κοντεύει να βουλιάξει. Χάρη στο αντίβαρο που έχει ήδη δημιουργηθεί έγινε μια καλύτερη φύλαξη των συνόρων. Χάρη στο αντίβαρο που έχει δημιουργηθεί έκλεισε ο δρόμος της εξουσίας στον Τσίπρα και στους εθνοδιαλυτές της αριστεράς. Και αν δεν είχε δημιουργηθεί αυτό το αντίβαρο σήμερα ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης θα τραβούσαν το Σαμαρά από τη μύτη.

Πολλοί αναρωτιούνται γιατί σήμερα δεν βγαίνει ένας ηγέτης. Γιατί έχουμε καταντήσει ένας ασήμαντος και ανόητος λαός. Ας βρούμε την ελληνική ψυχή μας και τις αξίες μας και ξέρει ο Θεός την ώρα που θα εμφανίσει τον άνθρωπο του και τότε να είστε σίγουροι ότι αυτός με το ένα χέρι θα ξεριζώνει τα αγριόχορτα και με το άλλο χέρι θα φυτεύει τα κρίνα.

Εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να λειτουργήσουμε συλλογικά, αυξάνοντας το αντίβαρο και η πίεση που θα ασκηθεί σε αυτούς που εξουσιάζουν ντόπιους και ξένους θα είναι μεγάλη. Όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους.

Κατερίνα, δεν είναι μακριά η ώρα που οι κολασμένες ζωές μας θα τους κυνηγάνε ως το τέλος του κόσμου!


Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες.
Και η (ναζιστική) θύελλα που θα θερίσουν οι Σαμαράς, Πάστορας και Βενιζέλος δεν θάχει προηγούμενο.
Η περίφημη θεωρία των δύο άκρων του μοστράρουν κάθε τόσο συγκεκριμένοι ινστρούχτορες και παπαγαλάκια της συγκυβέρνησης δεν είναι τίποτε άλλο από μια μεταχειρισμένη τσιχλόφουσκα που μας ζητάνε να την μασήσουμε.
Όπως σωστά επεσήμανε η Κατερίνα Ακριβοπούλου η κυβέρνηση ήταν εκείνη που χρησιμοποίησε πρώτη τις φασιστικές μεθόδους επιβολής. Επιστράτευσε και έριξε λάσπη, ξύλο, χημικά και δακρυγόνα σε όσους τόλμησαν να απεργήσουν. Συκοφάντησε και προπηλάκισε με παρακρατικές μεθόδους όσους της αντιστάθηκαν. Χρησιμοποίησε δίχως φειδώ-και συνεχίζει να το κάνει -όλες τις γκαιμπελίστικες μεθόδους.
Oι Σαμαράς, Βενιζέλος και Πάστορας είναι οι μέντορες του ολοκληρωτικού φασισμού.
Τα ίδια έκανε και η κυβέρνηση Παπανδρέου με τους Αγανακτισμένους. Ανηλέητο ξύλο και λάσπη.
Το αποτέλεσμα είναι ο Παπανδρέου να τριγυρνάει σαν καταραμένη φιγούρα στις άκρες του πλανήτη για να διασωθεί από την βουβή οργή των θυμάτων του-όλων μας. 
Την ίδια τύχη θα έχουν και οι Σαμαράς, Βενιζέλος και Πάστορας οι οποίοι επιμένουν σε μια χρησιμοποιημένη και αποτυχημένη πατσαβούρα που είναι τα Μνημόνια για να λεηλατήσουν τις ζωές μας με τον πιο χυδαίο τρόπο.
Όταν ακόμη και οι ίδιοι οι «κατασκευαστές» των μνημονίων αρχίζουν να πλακώνονται μεταξύ τους (βλέπε Σόιμπλε, Μπαρόζο, Λαγκάρντ, αμερικανό υπουργό οικονομικών) είναι κτηνωδία ο Στουρνάρας να θέλει να φορολογήσει τα χέρσα και τα βακούφια την στιγμή που ο ίδιος άνθρωπος στην εμετική προσπάθειά του να είναι αρεστός στον Σόιμπλε τσαλακώνει δίχως έλεος τις ζωές μας. Για τα πρόσφατα κατορθώματα του«τεχνοκράτη» υπουργού έγραφε ο Χρήστος Ιωάννου στην «Ελευθεροτυπία»
“Την ίδια όμως ώρα, οι ίδιοι άνθρωποι συνεχίζουν να αφήνουν αφορολόγητα τα κέρδη από τις μετοχές, τα οποία ουδέποτε φορολογήθηκαν στη χώρας μας, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει διεθνώς. Και όχι μόνο αυτό. Εχουν αφήσει να συντελείται μία άνευ προηγουμένου κερδοσκοπία στο Χρηματιστήριο -ειδικά στις τράπεζες-, η οποία συνοδεύεται, όπως όλες, από στοιχεία παραπλάνησης. Ισως η κυβέρνηση να νομίζει ότι αυτά γίνονται σε άλλη χώρα.
Η τρικομματική κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον κ. Σαμαρά μάς λέει απλά ότι ο Χ πολίτης αυτής της χώρας, ο οποίος έχει 10 στρέμματα βοσκοτόπια, ελάχιστης εμπορικής αξίας και μηδενικού εισοδήματος (δεν μπορεί ούτε να τα νοικιάσει σε εταιρείες με ανεμογεννήτριες), θα φορολογηθεί έστω με 10 ευρώ το στρέμμα, δηλαδή 100 ευρώ το χρόνο. Και κάθε χρόνο αυτά τα 100 ευρώ θα «σκοτώνουν» το σύνολο της ελάχιστης εμπορικής αξίας των βοσκοτόπων, συμπεριλαμβανομένου του «εσόδου» από την πώληση αγριόχορτων στις λαϊκές αγορές! Το μόνο που μένει στον «τσιφλικά» είναι να τα εξαφανίσει αλά Κόπερφιλντ.
Αντίθετα, αυτός που αγόρασε μετοχές της τάδε εταιρείας στα 13 ευρώ πριν από πέντε μήνες και τις πουλάει σήμερα στα 21 ευρώ, δηλαδή έχει πετύχει κέρδος 61%, δεν θα πληρώσει στο Δημόσιο από τα κέρδη. Επίσης, δεν θα πληρώσει ούτε ο μεγαλομέτοχος της ίδιας εταιρείας που θα την πουλήσει ολόκληρη.
Είναι αδιανόητο να έχει αυξηθεί η αξία των μετοχών στα 55 δισεκατομμύρια ευρώ σήμερα, από 25 δισ. ευρώ το 2012, αλλά το κράτος να μην έχει πάρει ούτε μισό ευρώ από τα κέρδη αυτά. Και είναι αδιανόητο αυτή η αύξηση να έχει πραγματοποιηθεί από 45.000 επενδυτές (από μια μικρή μειοψηφία που παραμένει αφορολόγητη), αφού τόσες είναι οι ενεργές μερίδες στο Χρηματιστήριο.
Αλλά δεν είναι μόνον αυτό. Την ίδια στιγμή το κράτος δεν ρωτάει πού βρίσκουν τα λεφτά οι επενδυτές και αγοράζουν μετοχές. Ούτε τους επιχειρηματίες που ιδρύουν εταιρείες. Εκεί δεν υπάρχει «πόθεν έσχες». Μέχρι μερίσματα «αγοράζουν» οι επενδυτές για να δικαιολογήσουν διάφορα περιουσιακά στοιχεία, αλλά το κράτος ασχολείται με τη φορολόγηση των αγριόχορτων.”
Αν με τέτοιους τύπους και με τους Τζαβάρα-Αμπαταζόγλου-Παναγιωταρέα, ο Σαμαράς πιστεύει ότι θα μακροημερεύσει στην εξουσία πλανάται πλάνην οικτράν.
Δεν μας αφορά ο ανύπαρκτος ΣΥΡΙΖΑ και οι συνιστώσες του.
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η βουβή οργή του λαού που δίχως βία ένα πρωί θα μετατρέψει τις ζωές των σημερινών πολιτικών δυναστών μας σε καταραμένες και το ανηλέητο κυνηγητό ανά τον πλανήτη δεν θάχει τέλος. 
Τρία χρόνια τώρα οι κυβερνήσεις (πολύ συγκεκριμένοι υπουργοί και πρωθυπουργοί) σπέρνουνμόνο μίσος, οργή, βία. Πλησιάζει η ώρα του θερισμού.
Πρόκειται για τους πολιτικούς σκελετούς της μεταπολίτευσης οι οποίοι είναι καρφιτσωμένοι στα μιζαδοτεφτέρια της  Siemens και οι οποίοι κυβερνάνε την χώρα με αυτό το άγος και τον τρόμο μέσα τους: Μην γίνει καμιά στραβή και μιλήσουν με στοιχεία εκείνοι που γνωρίζουν.
Στο μεταξύ τρία χρόνια τώρα οι αχρείες κυβερνήσεις μας έφεραν σε πέρας τις παρακάτω υποχρεώσεις τους:
Οι μερακλήδες ολιγάρχες στις θέσεις τους, πιο δυνατοί από ποτέ. Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίεςεπίσης. Οι δημόσιοι υπάλληλοι, όλοι παρόντες. Οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές στις θέσεις τους, ξεπουλάνε τους αγώνες. Το κομματικό παρακράτος αλώβητο. Τα κρατικά κανάλια με τους βολεμένους κηφήνες ζουν και βασιλεύουν. Η χυδαία γραφειοκρατία ανίκητη. Το κομματικό κράτος πιο σκληρό από ποτέ. Οι συμμορίες στην Δικαιοσύνη ανέπαφες συνεχίζουν το έργο τους. Και το χειρότερο:  Στο βίαιο, χυδαίο και εκδικητικό παρακράτος ήρθε να προστεθεί και ο τρόμος που προκαλούν οι Ανεγκέφαλοι χρυσαυγίτες, οι υπηρέτες του συστήματος καταστολής. Πιο αναλυτικά>

Χρυσή Αυγή-Χαιλ Χιτλερ>18%
Άνεργοι, άστεγοι, πρεζάκια, πόρνες>2.500.000
Φατμαγκιουλ>40%
Μισθός βουλευτών> 8.000-10.000 ευρώ καθαρά
Διόδια εργολάβων>αύξηση 35%
Νταβατζήδες του Δημοσίου-μηντιάρχες>Στη θέση τους με νέα θαλασσοδάνεια
Ποινικά ελεγχόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι>Ολοι παρόντες!
Κρατικά κανάλια>Ζωή ναχουν
Αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ>+50%
Τιμές στα σούπερ μάρκετ>+50%
Βόλεμα δικών μας παιδιών>95%
Ελληνες μετανάστες στη Γερμανία>Αύξηση 40%
Aν νομίζουν ότι μετά απ΄όλα αυτά θα την βγάλουν καθαρή, είναι πολύ γελασμένοι. Ευτυχώς σ΄αυτή τη συγκυρία η βουβή οργή του λαού έχει σύμμαχο το μίσος και την απέχθεια των Αμερικανών για τους Σαμαρά, Βενιζέλο και Πάστορα.
Ακόμη κι αν ο Σαμαράς μοιράσει τις ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ σε Ρώσους και Αζέρους, δεν πρόκειται να διασωθεί.
Για την ώρα η κυβέρνησή του επιχειρεί να ταίσει ακόμη πιο πολύ το θηρίο του ναζισμού (στα «δεξιά» της Χρυσής Αυγής ετοιμάζεται κι άλλο κόμμα) με το γελοίο επιχείρημα των δύο άκρων το οποίο κονιορτοποίησε η Ακριβοπούλου και μπράβο της. Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και ο Πάστορας ταίζουν το κτήνος του φασισμού με τις επιλογές τους. Ο Σαμαράς μάλιστα έχει κάνει και μετεγγραφές φασιστοειδών στο κόμμα του. Δεν μπορεί όλα αυτά να μην έχουν αντίτιμο. Δεν μπορεί να έχεις σπείρει οργή και μίσος στο εσωτερικό της χώρας σου, να έχεις καταφέρει να βρίσκεσαι στην μπούκα Αμερικανών και Εβραίων και να περιμένεις να την βγάλεις καθαρή.
Οσο για την Μέρκελ για να δούμε αν θα καταφέρει να φθάσει ως τις γερμανικές εκλογές…