ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Σκοτώθηκε σε συμπλοκή 30 ατόμων




Σκοτώθηκε σε συμπλοκή 30 ατόμων
Σκοτώθηκε σε συμπλοκή 30 ατόμων
Σύμφωνα με το δελτίο της αστυνομίας, ο άτυχος 19χρονος έπεσε νεκρός στα Μάλια σε συμπλοκή ανάμεσα σε 30 Βρετανούς.
Όπως αναφέρει η Αστυνομία, εκτός από τη σύλληψη του 20χρονου δράστη, έχουν συλληφθεί, για τη συμμετοχή τους στη συμπλοκή, άλλα 17 άτομα, υπήκοοι Ηνωμένου Βασιλείου ενώ αναζητούνται και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες.
Τις αστυνομικές έρευνες και την προανάκριση για την πλήρη διερεύνηση του περιστατικού ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Χερσονήσου σε συνεργασία με την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου.

Δικαιώθηκε ο Δώνης






Δικαιώθηκε ο Δώνης
Δικαιώθηκε ο Δώνης
Το ποσό των 800.000 ευρώ καλείται να πληρώσει ο ΠΑΟΚ στον πρώην τεχνικό της ομάδας, Γιώργο Δώνη και τους συνεργάτες του. Ο Έλληνας τεχνικός κέρδισε την δίκη σε α' βαθμό στην επιτροπή επίλυσης οικονομικών διαφορών της ΕΠΟ.
Η επιτροπή επίλυσης δεν αναγνώρισε την τροποποίηση του συμβολαίου του Δώνη στη συνάντηση με τον Σαββίδη κι έτσι ο Δικέφαλος θα πρέπει να βγάλει από τα ταμεία του το συγκεκριμένο ποσό. Από την πλευρά του ο ΠΑΟΚ θα καταθέσει έφεση στο δευτεροβάθμιο όργανο της ομοσπονδίας.

Πηγή: gazzetta.gr

Τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα




Τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα
Ένα δικαιότερο σύστημα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Κινείται στα ευρωπαϊκά πρότυπα και ορθολογικοποιεί την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας.
Τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα
Σύμφωνα με την Ημερησία, στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας των ιδιοκτητών Ι.Χ., αλλά και του φαινομένου της μαζικής κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας, επεξεργάζονται ένα σχέδιο, βάσει του οποίου το τίμημα των Τελών Κυκλοφορίας και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω να μπορούν να καταβάλλονται ισόποσα για κάθε μήνα κυκλοφορίας των οχημάτων και όχι για το σύνολο του έτους.
Αν δηλαδή κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του, για να προβεί σε άρση της ακινησίας, θα πρέπει σήμερα να καταβάλει το συνολικό τίμημα του τρέχοντος έτους για τα Τέλη. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, τα Τέλη Κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους, με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το Ι.Χ. του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα.
Αν δηλαδή κάποιος κάτοχος ενός οχήματος τετραετίας με κινητήρα 2,4 λίτρα αποφασίσει να το κινήσει για έναν μόνο μήνα θα καταβάλει 73,3 ευρώ για Τέλη και 25,8 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Άλλος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου τετραετίας με κινητήρα 3,6 λίτρων για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας πρέπει να καταβάλλει 1.100 ευρώ, τα οποία στο δωδεκάμηνο επιμερίζονται σε 91,6 ευρώ για κάθε μήνα. Αντίστοιχα, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στις 2.500 ευρώ, το οποίο αναλογικά στο δωδεκάμήνο ισούται με 208,3 ευρώ για κάθε μήνα.
Όσον αφορά στα δίλιτρα που αποτελούν και τη συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινήτων, το κόστος για τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται στα 660 ευρώ ή 55 ευρώ για κάθε μήνα κυκλοφορίας. Αντίστοιχα, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στα 440 ευρώ για Ι.Χ. μέχρι πέντε έτη ή 36,6 ευρώ για κάθε μήνα του έτους.


Από τα τρίμηνα... στα δωδεκάμηνα
Τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. εδώ και δεκαετίες έχουν θεσπίσει δίκαια και φθηνά Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους Ι.Χ., ενώ σε αρκετά κράτη δεν υπάρχουν καθόλου Τέλη Κυκλοφορίας! Στην Ελλάδα από την αρχή ύπαρξης της αυτοκίνησης τα Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλονταν σε τέσσερα τρίμηνα, ωστόσο, τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά προβλήματα που έχουν να κάνουν με τα τεκμήρια, το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ούτε όμως και το φαινόμενο της κατάθεσης των πινακίδων Κυκλοφορίας. Το 1981, για πρώτη φορά, άλλαξε ο τρόπος καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας και από τέσσερα τρίμηνα η τότε κυβέρνηση θέσπισε την καταβολή των Τελών σε δύο εξάμηνα.
Η επόμενη αλλαγή στα Τέλη Κυκλοφορίας έγινε το 1985 όποτε και θεσπίστηκε να καταβάλλονται τα Τέλη Κυκλοφορίας στα τέλη του κάθε έτους και μάλιστα αν κάποιος αγόραζε καινούριο αυτοκίνητο τον Δεκέμβριο θα έπρεπε να καταβάλλει όχι μόνο όλο το τίμημα των Τελών για τους προηγούμενους μήνες, αλλά και ολόκληρο το τίμημα για την επόμενη χρονιά. Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής ήταν να εισπράττονται, για μερικούς τουλάχιστον παράνομα, προκαταβολικά τα Τέλη Κυκλοφορίας της επόμενης χρονιάς.
To μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) Ευριπίδης Κωνσταντινίδης σχετικά με το σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών για την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας, αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης, αναφέρει μεταξύ άλλων πως: «Αν εφαρμοστεί το συγκεκριμένο σύστημα που δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να τα κινήσουν έστω και ένα μήνα καταβάλλοντας το 1/12 των Τελών κυκλοφορίας, αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης σίγουρα θα σταματήσει το φαινόμενο κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας και βέβαια θα ξανακυκλοφορήσουν και πάλι στους δρόμους αυτοκίνητα με δίλιτρους και άνω κινητήρες έστω και για λίγους μήνες. Από την άλλη μεριά, ο κάθε ιδιοκτήτης θα γνωρίζει από την αρχή τι θα πρέπει να πληρώσει, για να κινήσει έστω και ένα μήνα το ακινητοποιημένο όχημά του, συνεισφέροντας ζεστό χρήμα στα κρατικά ταμεία. Άλλωστε, το συγκεκριμένο σύστημα χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε., δίνοντας τη δυνατότητα στους κατόχους Ι.Χ. να τα κινούν με σύνεση και οικονομία...».
Λύση ανάγκης
Το νέο καθεστώς καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας, ανάλογα με τους μήνες χρήσης του εκάστοτε οχήματος, σίγουρα θα αποτελέσει λύση ανάγκης για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, οι οποίοι είτε έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους είτε σκέφτονται να τις καταθέσουν, αλλά και για όσους σκέφτονται να αγοράσουν κάποιο νέο Ι.Χ. στα τέλη του έτους. Παράλληλα, η μηνιαία καταβολή των Τελών, επίσης, θα αποτελέσει κίνητρο, για να ξανακυκλοφορήσουν και πάλι τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία.
Τεκμήρια
Το νέο μέτρο που αφορά στο μηνιαίο επιμερισμό των Τελών, αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης, περιλαμβάνει και τα τεκμήρια διαβίωσης, τα οποία ούτως ή άλλως επιβάλλονται ανά μήνα χρήσης. Ωστόσο, ειδικά για το θέμα των Τεκμηρίων, αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξετάζεται η ριζική αλλαγή του τρόπου υπολογισμού τους και σύμφωνα με πληροφορίες, θα εδράζεται στην αξία λιανικής και όχι στον κυβισμό του κινητήρα. Ο στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι να επιβάλλονται στα πραγματικά ακριβά Ι.Χ. και όχι σε εκείνα που έχουν δίλιτρους και άνω κινητήρες χωρίς καμία απολύτως αξία.
Αντιδράσεις...
Το θέμα επιμερισμού των Τελών Κυκλοφορίας πάντως βρίσκεται στο στόχαστρο κάποιων καρεκλοκένταυρων στελεχών του υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι με διάφορες γελοίες προφάσεις του τύπου δεν υπάρχει νόμος ώστε να γίνει κάτι τέτοιο ή δεν υπάρχει το κατάλληλο σύστημα, για να υποστηρίξει τον επιμερισμό των Τελών ή του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης προσπαθούν να διατηρήσουν το υπάρχον σύστημα για να μην... ταλαιπωρούνται.

Δίδυμα κοριτσάκια γεννήθηκαν σε αυτοκινητόδρομο!

Δίδυμα κοριτσάκια γεννήθηκαν σε αυτοκινητόδρομο!




Δεν πρόλαβαν να φτάσουν η μαμά και ο μπαμπάς στο νοσοκομείο για να έρθουν, όπως όλα τα μωρά, στον κόσμο και οι δίδυμες αδελφούλες γεννήθηκαν στη μέση ενός αυτοκινητόδρομου στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Τα γλυκύτατα κοριτσάκια, φαίνεται πως βιάζονταν να έρθουν στη ζωή και έτσι δεν περίμεναν ο μπαμπάς να φτάσει με το αυτοκίνητο στο μαιευτήριο όπου θα γεννούσε η μαμά.
Το ζευγάρι, αναγκάστηκε να σταματήσει στη μέση ενός από τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους του Οχάιο, κάλεσε βοήθεια και λίγο αργότερα ήρθαν στον κόσμο τα κοριτσάκια.
Μαμά και δίδυμα χαίρουν άκρας υγείας, αν και τα βρέφη βρίσκονται σε θερμοκοιτίδα προκειμένου να σιγουρευτούν οι γιατροί ότι όλα βαίνουν καλώς.

Πηγή: http://www.mothersblog.gr/

Star χωρίς ρούχα: Γιατί φέτος το καλοκαίρι προβλέπεται να γδυθούν όλοι


Star χωρίς ρούχα: Γιατί φέτος το καλοκαίρι προβλέπεται να γδυθούν όλοι;Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Ελένη Μενεγάκη
Αν μας έλεγε κανείς πριν από καιρό ότι θα έρχονταν μια μέρα που από μόνοι τους οι έλληνες celebrities θα φωτογράφιζαν τον εαυτό τους με μικροσκοπικά μαγιό και δεν θα τα έδειχναν με περηφάνια στους κολλητούς του, αλλά θα τα έβαζαν σε κοινή θέα ώστε να τα βλέπει και να τα σχολιάζει όποιος θέλει, θα τον λέγαμε παλαβό.
Ακόμη δεν έχουμε φτάσει στα μισά του καλοκαιριού και μέχρι τώρα είδαμε και θαμάσαμε πολλά μαγιό, τουλάχιστον δύο νούμερα, μικρότερα να ασφυκτιούν σε ηλιοκαμένα σώματα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν είδαμε κάν το μαγιό.
Ως άνθρωπος, που έχω περάσει μεγάλο μέρος από τη ζωή μου προσπαθώντας να πείσω γνωστές κυρίες ότι δεν είναι κακό πράγμα να ποζάρεις για ένα εξώφυλλο περιοδικού φορώντας ένα ωραίο μαγιό ή ένα κοντό σορτάκι, (χώρια που το Photoshop ήταν και ο καλύτερός μας φίλος), μου κάνει απίστευτη εντύπωση που βλέπω σήμερα πολλές από τις ίδιες κυρίες, που μάταια κάποτε προσπαθούσα να ψήσω, να «γδύνονται» οικιοθελώς.
Παλαιότερα και όταν λέμε παλιότερα, εννοούμε λίγα χρόνια πριν και όχι δεκαετίες, το να ποζάρεις sexy σε εξώφυλλο περιοδικού ήταν unique, ήταν ευχάριστο και μοναδικό. Κάτι που δεν ισχύει σήμερα, που το γυμνό επιστρέφει στο instagram, ως νέα πρόκληση, ως snapshot, το οποίο αναπαράγεται περισσότερο από ότι ένα εξώφυλλο και όχι πάντα με κομψό τρόπο. Το υπάρχω για να υπάρχω, έχει την τιμητική του.
Πρώτη διδάξασα σε αυτό το ιδιόμορφο παιχνίδι με τα Media, η Ελένη Μενεγάκη, η γυναίκα που αν κοιτάξεις τα εξώφυλλα της καριέρας της, είναι ζήτημα αν θα βρεις ένα-δυο με μαγιό και αυτά στην πολύ αρχή της καριέρας της. Η Ελένη, με το sexy της εκτόπισμα συγκαλυμμένο την τελευταία δεκαετία, έγινε πρόσφατα το άλλοθι για μια στρατιά celebrities που τυχαία ή όχι και τόσο τυχαία ακολούθησαν τα παράδειγμα της : «Γδύνομαι, φωτογραφίζομαι και ποστάρω τις φωτό στο λογαριασμό μου». Και αν υποθέσουμε ότι η Μενεγάκη έχει ξεκινήσει σταυροφορία ενάντια στους παπαράτσι, οι υπόλοιποι τι δικαιολογία έχουν;
Ζήλεψαν το σουξέ της Ελένης ή μήπως αντιγράφουν τους ξένους star τύπου Rihanna; Μήπως επειδή μεγαλώνοντας σε ηλικία απελευθερώνονται από ενοχές και νιώθουν πιο βολικά με το σώμα τους; Ή μήπως- όπως θα υπέθεταν και οι πιο υποψιασμένοι- ήθελαν να επιμηκύνουν το χρόνο παραμονής στη δημοσιότητα;
Πάντως όποιο και να είναι το κίνητρο, διανύουμε μια ενδιαφέρουσα περίοδο και είναι αξιοσημείωτο πώς ο Έλληνας celebrity προσαρμόζεται -σαν είδος που γλύτωσε από εξαφάνιση- στη post-εξωφυλλική εποχή και στην έλλειψη περιοδικών, δημιουργεί το δικό του πολύ προσωπικό μικρόκοσμο. Και έχει απήχηση, γιατί είναι ηδονή για το κοινό όταν κοιτάει μέσα από την κλειδαρότρυπα ή έτσι νομίζει, γιατί οι πραγματικές κλειδαρότρυπες είναι καλά κλεισμένες για τους έξω.


Συγκλονίζει ο οπαδός της Φέγενορντ λίγο πριν «φύγει» από την ζωή

sygklonizei-o-opados-tis-fegenornt-ligo-prin-fygei-apo-tin-zoi-1-315x236 Συγκίνηση και ανατριχίλα προκαλεί ένα video το οποίο κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ημέρες.
Πριν από περίπου ένα μήνα, στις 26 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε η πρώτη προπόνηση της Φέγενορντ ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν. Το «παρών» στο «Ντε Κάιπ» έδωσαν πολλοί οπαδοί της ολλανδικής ομάδας, οι οποίοι δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα.
Ανάμεσά τους και ο 54χρονος Ρούι Μαρκ. Ο πιστός οπαδός της ομάδας του Ρότερνταμ έπασχε από μια θανατηφόρο ασθένεια και οι γιατροί του είχαν δώσει μόλις λίγες ημέρες ζωής. Όμως, ο Μαρκ είχε μια τελευταία επιθυμία.
Να βρεθεί στο γήπεδο της αγαπημένης του ομάδας και να παρακολουθήσει από κοντά την προετοιμασία των ποδοσφαιριστών της Φέγενορντ. Όπως και έγινε.
Συνοδευόμενος από τον γιο του και μερικούς φίλους του, ο Ρούι βρέθηκε τελικά στο γήπεδο, κατάφερε να σηκωθεί από το φορείο και να σταθεί όρθιος γνωρίζοντας την αποθέωση από τους ομοϊδεάτες του ενώ και οι ποδοσφαιριστές της ομάδας σταμάτησαν την προπόνησή τους γυρίζοντας προς το σημείο όπου στεκόταν.
Η συγκίνηση του 54χρονου οπαδού της Φέγενορντ ήταν έκδηλη και δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του όταν οι υπόλοιποι οπαδοί σήκωσαν πανό στο οποίο ήταν ζωγραφισμένος ο ίδιος. Έχοντας πραγματοποιήσει την επιθυμία του, ο Ρούι Μαρκ «έφυγε» ήρεμος από τη ζωή τρεις ημέρες αργότερα.

Ποιοι είναι οι 13 δήμοι-πρωταθλητές στα χρέη

xreh

Αντιμέτωποι με οικονομικό κραχ θα έρθουν δεκάδες δήμοι στα τέλη του φθινοπώρου, καθώς η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης σε συνδυασμό με τον… περιορισμό των εσόδων που θα προέλθει από την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας, τον υψηλό δανεισμό αλλά και την καταγραφή των πραγματικών δαπανών, αναμένεται να φέρουν αρκετούς δήμους στο κατώφλι του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ προκειμένου να ζητήσουν οικονομική βοήθεια.
Στελέχη της Αυτοδιοίκησης δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρξουν και παραιτήσεις δημάρχων και δημοτικών συμβούλων κατά τον Οκτώβριο, καθώς οι αιρετοί της Αυτοδιοίκησης δεν φαίνονται διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε αύξηση δημοτικών τελών, υποχρεωτικές μετακινήσεις προσωπικού όπως προβλέπουν τα προγράμματα εξυγίανσης, λίγους μήνες πριν από τη διενέργεια των δημοτικών εκλογών, τον Μάιο του 2014.
Στην «κόκκινη ζώνη» των δήμων με οικονομικά προβλήματα, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να τεθούν σε οικονομικό έλεγχο, είναι οι Δήμοι Φυλής, Αχαρνών και Ζωγράφου λόγω υψηλού δανεισμού, οι μεγάλοι νησιωτικοί Δήμοι της Ρόδου, της Λέσβου και της Ζακύνθου, ο Δήμος Τήλου, από την Αττική ο Δήμος Αμαρουσίου, καθώς και οι περιφερειακοί Δήμοι της Έδεσσας και των Τρικάλων.
Στις αρχές του έτους, με βάση τα στοιχεία που είχαν καταχωριστεί στη βάση δεδομένων του υπουργείου Εσωτερικών, 13 δήμοι εμφανίζονταν με χρέη άνω των 10 εκατ. ευρώ, μεταξύ των οποίων οι Δήμοι Φυλής (52.152.660 ευρώ), Αχαρνών (29.026. 396 ευρώ), Καλαμαριάς (21.894.619 ευρώ), Ρόδου (21.467.420 ευρώ), Αμαρουσίου (19.142.295 ευρώ), Νίκαιας-Ρέντη (15.760.250 ευρώ), Κέρκυρας (15.064.300 ευρώ), Κορδελιού-Εύοσμου (14.289.425 ευρώ), Λαρισαίων (11.686.263 ευρώ), Ιωαννιτών (11.640.851 ευρώ), Σαλαμίνας (11.124.965 ευρώ), Σαρωνικού (10.842.954 ευρώ) και Πέλλας (10.038.939 ευρώ).
Πηγή:Έθνος της Κυριακής